Is toch vaker zo, dat mensen supporter zijn van een top-4 ploeg, zoals Twente en een kleiner ploegje?
Valt toch wel mee?
Bij Ajax/PSV/Feyenoord en bv Heerenveen kijkt toch ook niemand vreemd op?
Utrecht weg goed vandaag. Punt meer dan verdiend.
Getest? Ze zaten vooral zichzelf in de weg. Het liep niet zo lekker voor ze.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zelfs de commentator is slecht vandaag. Die is een partij onzin aan het uitkramen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vitesse heeft ook al zo’n bout veld
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nja ik ben een Tukker. En er zijn enorm veel Twente fans die ook Ajax supporten.
⏩ PVOutput☀️
Twente dus, en Ajax al kleinere ploegQuad schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:13:
[...]
Nja ik ben een Tukker. En er zijn enorm veel Twente fans die ook Ajax supporten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ben het niet gewend dat PSV zoveel moeite heeft met Utrecht. Voor mijn gevoel tenminste heeft PSV het meestal niet heel lastig tegen Utrecht, of tenminste, qua score winnen ze meestal redelijk ruimsNielz123 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:12:
Utrecht weg goed vandaag. Punt meer dan verdiend.
Running joke die ik nu eindelijk met pensioen kan sturenQuad schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:12:
[...]
Getest? Ze zaten vooral zichzelf in de weg. Het liep niet zo lekker voor ze.
Wellicht in jouw kringen, ik ken ze in ieder geval nietQuad schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:13:
[...]
Twente komt eraan!
Volgende record, 35 wedstrijden ongeslagen. Nu op 34.
Boeiend. Lekker genieten van een mooi spelletje.JoteW schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:15:
[...]
Wellicht in jouw kringen, ik ken ze in ieder geval niet
⏩ PVOutput☀️
Vanaf woensdag 20:45 zijn ze een jaar lang ongeslagen in alle nederlandse competities/toernooien.carpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:16:
Volgende record, 35 wedstrijden ongeslagen. Nu op 34.
Stresstest.
De druk van het record verbreken lag er wel behoorlijk op.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2024 14:21 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat een enorm slechte wedstrijd vanavond, praat over records etc, maar dit was gewoon slecht. Ik denk dat Feyenoord acher ons houden nu weer belangrijker is, damn wat was dit slecht...
Hou op hoorSnowdog schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:24:
Wat een enorm slechte wedstrijd vanavond, praat over records etc, maar dit was gewoon slecht. Ik denk dat Feyenoord acher ons houden nu weer belangrijker is, damn wat was dit slecht...
Vanavond?Snowdog schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:24:
⏩ PVOutput☀️
Naar onder? Maak er dan maar opzij van. Zoals AZ en Twente nu gaan kan Ajax ook gewoon nog 3e worden.PWM schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:25:
[...]
Hou op hoorFeyenoord moet naar onder kijken, niet naar boven.
Zoals ik altijd al heb beweerd maar geen Ajacied wilde er aan geloof iktoolkist schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:30:
[...]
Zoals AZ en Twente nu gaan kan Ajax ook gewoon nog 3e worden.

Hebben ze net vanuit Utrecht geleverd.PWM schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:38:
Wat is er met het veld in de Geldredome aan de hand? Kan hij niet meer naar buiten gereden worden?
Het is wederom duidelijk waarom Feyenoord 2e staat: wat hebben ze een boel kansen nodig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vitesse staat daar als trainingsobjecten, Feyenoord kan gewoon rustig doorvoetballen voor 0-5
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Zou voor de spanning om de 2e plaats wel fijn zijn dat Feijenoord vanmiddag verliest
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
[quote]964C2 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:54:
Zou voor de spanning om de 2e plaats wel fijn zijn dat Feijenoord vanmiddag verliest
PSV heeft verloren spanning is beetje terug
PSV heeft verloren spanning is beetje terug
Je zit het te jinxencarpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:48:
Vitesse staat daar als trainingsobjecten, Feyenoord kan gewoon rustig doorvoetballen voor 0-5
Je komt er zo makkelijk door en doet er niks mee
Heb ik een tijdje geleden volgens mij ook al gezegd hoorD-e-n schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:37:
[...]
Zoals ik altijd al heb beweerd maar geen Ajacied wilde er aan geloof ik
Wat een armoe dat het hier 0-1 staat.
Edit
Echt….
Edit
Echt….
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 21-01-2024 15:05 ]
Het veld ziet er uit als een dor knollen veld…. Heb trouwens gemist wat er met Hartman is.
Ongelukkig botsing. Denk dat zijn been flink overstrekte.dr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:11:
Het veld ziet er uit als een dor knollen veld…. Heb trouwens gemist wat er met Hartman is.
Dat was een overtreding maar goed
Tegenstander Feyenoord komt er een keer uit een scoort niet, vreemd?
[ Voor 22% gewijzigd door piotr123 op 21-01-2024 15:15 ]
Neem aan de de VAR die wel had afgekeurd. Blijft naar een rare snuiter met zijn fluit.piotr123 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:15:
Tegenstander Feyenoord komt er een keer uit een scoort niet, dacht niet dat het mogelijk was
Het had al 0-3 moeten zijn, maar Feyenoord kan alleen goed voetballen tot de 16.
Nu straffen ze het af en in de tweede helft geven ze het weg. Feyenoord is niet goed de winterstop uitgekomen.Grotespeler schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:16:
Het had al 0-3 moeten zijn, maar Feyenoord kan alleen goed voetballen tot de 16.
Typische Feyenoord weer dit. Niks afmaken. Vitesse is er één keer uitgekomen. Feyenoord maakt het weer niet af tot op heden.
Dit Feyenoord heeft geen schijn van kans tegen PSV in de beker. Wat een armoede.
Nee hoor, Feyenoord gewoon voor.
Die Vitesse speler (Visser) gaat niet zo lekker lijkt het.
Hopelijk valt het mee…
Hopelijk valt het mee…
[ Voor 27% gewijzigd door dr.lowtune op 21-01-2024 15:55 ]
Misschien kun je nog overdreven inkomen? Wat een domme actie, ongelofelijk.
Sneu, z'n 2e Eredivisie wedstrijd en dan zo eraf.
⏩ PVOutput☀️
En nu de lat. Maak toch eens af man
Wederom zoveel kansen en de eerste de beste uitbraak tegen is raak
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En ze geven het gewoon WEER weg

Op zijn zachtst gezegd een opvallende keuze. Die jongen is niet veel beter in verdedigen dan Gaaei maar wel nog trager dan Messi in een PSG shirt. En Martha kan zoals we allemaal weten ook niet verdedigen.
Hij gaat lekker…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Feyenoord Feyenoord.. Wat ben je toch aan het doen.
⏩ PVOutput☀️
Je kon er op wachten.
Echt, ik wordt een beetje moe van dit Feyenoord de laatste maanden. Sinds Pusic weg is, is het gewoon Feyenoord niet meer.
Echt, ik wordt een beetje moe van dit Feyenoord de laatste maanden. Sinds Pusic weg is, is het gewoon Feyenoord niet meer.
Nou Slot, gaat het je lukken om je hier weer uit te praten?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Feyenoord is los zand met fases, ik vraag me ook wel eens af of Gimenez niet met zijn hoofd al ergens anders zit.
Helemaal niet zo scherp en slim als voor de winterstop.
Helemaal niet zo scherp en slim als voor de winterstop.
De seizoensopening vergeten? Dit soort wedstrijden verschillen niet veel van die tegen Sparta: een hele wedstrijd aan het aanvallen, veel overwicht, goals tegen in de counter maar te weinig goals maken. Dat is het hele seizoen al zo.DutchOwnage schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:08:
En eventueel plan B zit in Azië nu
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 21-01-2024 16:11 ]
Gewoon slot zijn schuld. Je hebt totaal geen buitenspelers die wat brengen.
Ik zie Vitesse die tweede ook wel maken. Veel gretiger nu.
Nou sorry, maar ik vindt het een ongeinspireerd lamlendig zooitje ongeregeld.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:10:
[...]
De seizoensopening vergeten? Dit soort wedstrijden verschillen niet veel van die tegen Sparta: een hele wedstrijd aan het aanvallen, veel overwicht, goals tegen in de counter maar te weinig goals maken. Dat is het hele seizoen al zo.
Nou ja, daar is de 1-2
Bal ligt niet stil.
Wat een schandalig slecht veld ook weer zeg. Kan mij voorstellen dat een Feyenoord daar ook flink last van heeft.
Wat een schandalig slecht veld ook weer zeg. Kan mij voorstellen dat een Feyenoord daar ook flink last van heeft.
[ Voor 75% gewijzigd door carpebios op 21-01-2024 16:15 ]
Het duurde even voordat hij door had dat hij op links moest lopen, maar uiteindelijk Lingr met z'n eerste balcontact.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:10:
Als de VAR 'm niet afkeurt vanwege een gekwetste grasspriet.
⏩ PVOutput☀️
Rood
Zou ook weer typisch Feyenoord zijn dit seizoen overigensQuad schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:14:
Als de VAR 'm niet afkeurt vanwege een gekwetste grasspriet.
Ik zou ook zeggen rood.
Geel kaartje voor die Vitesse speler en 2x geel voor Feyenoorders die rustig verhaal komen halen. Gaat weer lekker.
Wat deed Bijlow dan, zo opgefokt.
⏩ PVOutput☀️
Rustig? Is er nog een wedstrijd bezig?dr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:16:
[...]
Geel kaartje voor die Vitesse speler en 2x geel voor Feyenoorders die rustig verhaal komen halen. Gaat weer lekker.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 21-01-2024 16:17 ]
Echt de scheidsrechters hebben niks in de hand
WTF
Wat gebeurt er nou allemaal.
⏩ PVOutput☀️
Dit is waarom ik zo’n hekel heb aan Vitesse. Altijd gezeik en gekloot daar. Zijn het de spelers niet, is het het publiek.
Vitesse wanhoop club
Ow is het weer zo ver. Zo vermoeiend allemaal.
[ Voor 37% gewijzigd door DutchOwnage op 21-01-2024 16:20 ]
Wat een volk in Arnhem. Keihard aanpakken.
Staken, 3 punten naar Feyenoord en dikke boete. En door......
Dat wordt weer zoveel minuten uitspelen natuurlijk. Zit niemand op te wachtencarpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:19:
Boete kunnen ze niet betalen. Dan maar failliet.carpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:19:
Waarom wachten tot die eikels het vak in zijn??
De volgorde moet toch zijn: ME laten komen, gasten afvoeren, verdergaan. Gevolgd door een stadionverbod voor het leven.
De volgorde moet toch zijn: ME laten komen, gasten afvoeren, verdergaan. Gevolgd door een stadionverbod voor het leven.
Dat zou weer zonde zijn. Arnhem heeft toch wel betaald voetbal nodig, al is het maar voor de derby met NECGrotespeler schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:20:
[...]
Boete kunnen ze niet betalen. Dan maar failliet.
Gewoon reglementair de punten naar Rotterdam
Gelukkig is er in Amsterdam nooit iets aan de hand.dr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:19:
Dit is waarom ik zo’n hekel heb aan Vitesse. Altijd gezeik en gekloot daar. Zijn het de spelers niet, is het het publiek.
⏩ PVOutput☀️
Ben het eigenlijk wel eens… liever 2 Almere City’s dan 1 Vitesse, met je stadion. Yeah, I said it.Grotespeler schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:20:
[...]
Boete kunnen ze niet betalen. Dan maar failliet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Iedere club heeft van die snuggere capuchon figuren... je wil toch echt eens dat die lui eens worden aangepakt.
Ze denken alles te kunnen bepalen, maar je bent er om een wedstrijd te kijken en meer niet. Meer stel je echt niet voor.
Ik betaal dus ik bepaal. Zoiets.tweakduke schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Iedere club heeft van die snuggere capuchon figuren... je wil toch echt eens dat die lui eens worden aangepakt.
Ze denken alles te kunnen bepalen, maar je bent er km een wedstrijd te kijken en meer niet. Meer stel je echt niet voor.
⏩ PVOutput☀️
Ik krijg het m’n mond bijna niet uit, maar Ajax heeft tenminste nog sportieve historie en steer (niet mijn sfeer, maar goedQuad schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:21:
[...]
Gelukkig is er in Amsterdam nooit iets aan de hand.
Ga je mond spoelendr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Ik krijg het m’n mond bijna niet uit, maar Ajax heeft tenminste nog sportieve historie en steer (niet mijn sfeer, maar goed)
Nou sfeer, sfeer. Allemaal met van die witte vlaggetjes zwaaiendr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Ik krijg het m’n mond bijna niet uit, maar Ajax heeft tenminste nog sportieve historie en steer (niet mijn sfeer, maar goed)
Zolang die mafklappers nog steeds, buiten het stadion om, mensen die beslissingen moeten maken onder druk kunnen zetten, gaat er niet veel veranderen.tweakduke schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Ze denken alles te kunnen bepalen, maar je bent er om een wedstrijd te kijken en meer niet. Meer stel je echt niet voor.
per aspera ad astra
Nah, genoeg gedoe door bepaalde figuren, idem bij alle andere clubs geen één uitgezonderd.dr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Maar dit mag wel goed aangepakt worden.
⏩ PVOutput☀️
Die lui kunnen hun stadion nog niet betalen en dan zo doen.
Daar zijn wel oplossingen voor te vinden hoor!Agent47 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:24:
Die lui kunnen hun stadion nog niet betalen en dan zo doen.
3 punten naar ons inderdaadcarpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:25:
[...]
Daar zijn wel oplossingen voor te vinden hoor!
#Fakestadioncarpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:25:
[...]
Daar zijn wel oplossingen voor te vinden hoor!
“Oh verhuurder, ik kan mijn stadion niet betalen”, zoiets?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024