Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wellicht moet hij er nog een verdediger bij zetten.
[ Voor 21% gewijzigd door Dwight84 op 10-03-2024 15:39 ]
⏩ PVOutput☀️
Gewoon Akpom eraf halen en nog een verdediger erbij.Quad schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:39:
Snap er niets van, heb je 5 verdedigers en dan kan Duarte er zo mooi doorheen..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Commentator heeft het over dat schrik momentje maar dat staat er los van. Als die bal daar al gewoon verlegd wordt op links op sutalo speelt hem zelf lang. Heb je dit geneuzel niet. 5-4-1 is geen balbezit tik spelletje.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Puntje koesteren. Blijf je iig nog 1 week boven NEC.Dwight84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:39:
[...]
Gewoon Akpom eraf halen en nog een verdediger erbij.
Hoop zo erg dat we Duarte nog kunnen behouden deze zomer in Sittard
[ Voor 4% gewijzigd door Yakolev op 10-03-2024 15:45 ]
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Hopelijk heeft Kroes ballen volgende week en gooit hij van 't schip er gelijk uit. Gelijk ook die Griek, Maduro en Bakkati.
Man man man Akpom wat een troep voetballer.
[ Voor 7% gewijzigd door Dwight84 op 10-03-2024 15:50 ]
Sosa eruit, dat is wel verrassend.
Edit: zie ik daar nu net drie volwassen mannen door het publiek rennen?
[ Voor 43% gewijzigd door HollowGamer op 10-03-2024 15:53 ]
Ik mag toch echt hopen dat Ajax in gesprek is met een aanvallende en talentvolle trainer?Dwight84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:38:
Tja terecht hoor. Schip zit weer te slapen en heeft weer een fantastische eerste helft gezien.
Wellicht moet hij er nog een verdediger bij zetten.
Maar alleen een trainer maakt niet het verschil. De selectie is erg matig, niet evenwichtig en veel te duur. Ik denk wel dat er betere trainers zijn dan Van t Schip, maar er is geen trainer die met deze selectie CL voorronde haalt, denk ik. Ook niet over een heel seizoen.HollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:52:
[...]
Ik mag toch echt hopen dat Ajax in gesprek is met een aanvallende en talentvolle trainer?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat geeft een draak van een wedstrijd, maar het kan altijd nog.
Denk jetweakduke schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:54:
Flitsend aanvallen als de beste aanvallers van Ajax geblesseerd zijn of rust moeten houden. Veel andere opties zijn er niet, dit systeem voorkomt wel wat doelpunten.
Dat geeft een draak van een wedstrijd, maar het kan altijd nog.
⏩ PVOutput☀️
John is nog een slechtere coach dan Steijn
[ Voor 67% gewijzigd door Dwight84 op 10-03-2024 15:56 ]
- tweakduke
Haha Sierhuis was vorige week ook goed op dreef, maar deze was wel lekker gelukkig voor Sittard
Waar is het Ajax gebleven onder Ten Hag? Wat een downgrades zijn er gedaan zeg. Benieuwd wie van het Schip nu de schuld gaat geven, behalve zichzelf natuurlijk.
Aanstaande donderdag ook een heerlijke pak slaag van Aston Villa.
En laat Kroes eens goed beginnen en Van 't Schip en zijn hele staff eruit gooien dan heeft de nieuwe coach in ieder geval nog een paar oefen wedstrijden in de competitie.
Nou onder ten hag was het ook niks. Dat 2019?? Seizoen uit mijn hoofd was ook meer geluk dan wijsheid. Danny Buys had de kwartfinale ook wel gehaald met die spelers.HollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:56:
Kan Ajax nog degraderen? Dit is echt niets om naar te kijken.
Waar is het Ajax gebleven onder Ten Hag? Wat een downgrades zijn er gedaan zeg. Benieuwd wie van het Schip nu de schuld gaat geven, behalve zichzelf natuurlijk.
Omdat ze zo’n slecht Ajax nodig hebben om zelf kampioen te worden?Quad schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:55:
Pff, ik zit met 2 PSV supporters, die hebben de middag van hun leven.
Ze zijn beide enorm slecht. Vind de een niet beter dan de andere. Beide hebben niet echt people skills, zie niet echt dat aai over de bol effect, waar iedereen in de media over bezig was.Dwight84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:55:
HAHAHHAHAHA
John is nog een slechtere coach dan Steijn
- tweakduke
Die heeft al gezegd dat hij nu niet anders kan. Ik geloof in dit geval niet dat een andere trainer hier wat meer van kan maken.HollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:56:
Kan Ajax nog degraderen? Dit is echt niets om naar te kijken.
Hij perst al het maximale uit deze magere selectie. We hebben niet eens andere spelers om spelers te vervangen die lopen te klungelen als Sutalo. Gewoon de zure appel doorbijten dit seizoen en hopen dat de nieuwe TD er eens goed voor kan zitten.
Al ben ik mij bewust dat het nog wel een seizoen of 2 kan duren voor de aankoop puinhoop van Mislintat is weggewerkt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Alleen jammer dat het opgebouwde succes (1&2=CL) nu aan je neus voorbij gaat.tweakduke schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:59:
[...]
Die heeft al gezegd dat hij nu niet anders kan. Ik geloof in dit geval niet dat een andere trainer hier wat meer van kan maken.
Hij perst al het maximale uit deze magere selectie. We hebben niet eens andere spelers om spelers te vervangen die lopen te klungelen als Sutalo. Gewoon de zure appel doorbijten dit seizoen en hopen dat de nieuwe TD er eens goed voor kan zitten.
Al ben ik mij bewust dat het nog wel een seizoen of 2 kan duren voor de aankoop puinhoop van Mislintat is weggewerkt.
Gelukkig, maar zo’n fout van Akpom ook wel typisch. Daar balverlies leiden kan echt niet. Maar dat ligt meer aan het feit dat je daar moet lopen, dat is gewoon niet wat ie kan. Die moet in de punt, of op de bank.tweakduke schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:56:
[...]
Haha Sierhuis was vorige week ook goed op dreef, maar deze was wel lekker gelukkig voor Sittard
Tegelijk blijven de scheidsrechters nog wel erg blind voor het vasthouden door Brobbey zeg…
Mwah Schip is geen betere trainer, maar ook niet zo'n lul als Steijn die alleen met zichzelf bezig is. Daarom is het beter gegaan na 't ontslag van SteijnHollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:58:
[...]
Ze zijn beide enorm slecht. Vind de een niet beter dan de andere. Beide hebben niet echt people skills, zie niet echt dat aai over de bol effect, waar iedereen in de media over bezig was.
Aston Villa is momenteel niet zo stabiel, heb ze net bekeken. Zie Ajax daar best van winnen, Emery staat een beetje bekend dat het uiteindelijk flink bergafwaarts gaat.Dwight84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:58:
Laat Ajax maar lekker 10de eindigen. Dat is prima. Geen Europees voetbal.
Aanstaande donderdag ook een heerlijke pak slaag van Aston Villa.
En laat Kroes eens goed beginnen en Van 't Schip en zijn hele staff eruit gooien dan heeft de nieuwe coach in ieder geval nog een paar oefen wedstrijden in de competitie.
Hopelijk zien we die na dit seizoen net als Gaaij niet terug in Ajax 1.Millie-ano schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:00:
Als Schip ballen heeft haal je nu Gooijer er ook uit.. net als gaaie
Schip heeft ook nergens iets noemenswaardigs gepresteerd. Tactisch een laagvlieger en het lukt hem ook niet om patronen in te slijten.Dwight84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:01:
[...]
Steijn was slecht, Maar onder van 't Schip is het ook niet veel beter geworden, met deze selectie kun je prima op plek 4/5 staan maar wel met een duidelijke visie.
[ Voor 50% gewijzigd door ephymerous op 10-03-2024 16:04 ]
XXXVI
Ik denk juist wel dat een trainer die ook daadwerkelijk kwaliteiten heeft hier zeker wel wat van kan maken. In ieder geval betere opstellingen, meer lijn erin.tweakduke schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:59:
[...]
Die heeft al gezegd dat hij nu niet anders kan. Ik geloof in dit geval niet dat een andere trainer hier wat meer van kan maken.
Steijn was slecht, Maar onder van 't Schip is het ook niet veel beter geworden, met deze selectie kun je prima op plek 4/5 staan maar wel met een duidelijke visie.
Het is wel Ajax heHollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:01:
[...]
Aston Villa is momenteel niet zo stabiel, heb ze net bekeken. Zie Ajax daar best van winnen, Emery staat een beetje bekend dat het uiteindelijk flink bergafwaarts gaat.
[ Voor 17% gewijzigd door Dwight84 op 10-03-2024 16:02 ]
Gaaie was een makkelijk slachtoffer, want die had iedereen al afgeschreven. Dus dan is de schade erg beperkt.Millie-ano schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:00:
Als Schip ballen heeft haal je nu Gooijer er ook uit.. net als gaaie
- tweakduke
Ik reken vooral dat van de Sar aan en het overige bestuur. Toen Overmars wegviel lag er geen enkel draaiboek klaar en begon de puinhoop.Typhone schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:59:
[...]
Alleen jammer dat het opgebouwde succes (1&2=CL) nu aan je neus voorbij gaat.
Laatste (2) seizoenen van ten Hag zag je al wel dat de rek uit de selectie was en moet je op tijd doorselecteren of aankopen.
Dat werd niet gedaan en toen kwam Mislintat die carte blanche kreeg. En nu zitten we het hele seizoen al hier naar te kijken.
Soms wat beter, maar ook heel vaak deze vreselijke wedstrijden.
Ajax heeft altijd dat geluk hoor, verwacht toch nog wel de 2-2.Dwight84 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:05:
Ik zie eerder een 1-3 op het bord dan een 2-2. En het is die gasten van Fortuna van harte gegund. Een team vol met matige voetballers maar wel een team is en echt gemotiveerd zijn om te voetballen.
Of het verdient is, vraag ik mij af.
Nu zitten we weer tussen Europese duels te spelen en is een mindere competitie wedstrijd niet vreemd maar de manier waarop alles gaat... Pffff
Normaal wel hoor, vandaag gewoon niet zo'n goede potKoppensneller schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:08:
Zo'n Henderson, daar heb je aan de bal ook echt helemaal niks aan he. Of kan iemand met meer inzicht met vertellen wat ik mis?

Net nu ik dacht dat het weer wat de goede kant op ging.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Makkelijke opmerking met zoveel voetballend onvermogen om m heen.Koppensneller schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:08:
Zo'n Henderson, daar heb je aan de bal ook echt helemaal niks aan he. Of kan iemand met meer inzicht met vertellen wat ik mis?
XXXVI
Is het al 1 april? Goede grap.HollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Ajax heeft altijd dat geluk hoor, verwacht toch nog wel de 2-2.
Of het verdient is, vraag ik mij af.
Ik zie gasten als V.d. Boomen, Hlynson en ook Taylor in ieder geval zoeken naar ruimtes, opening en loopacties. Henderson zie ik alleen tikkies breed over 5m geven, waarmee je dus geen hol opschiet.ephymerous schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:09:
Gaai voor Gooijer. De lamme voor de blinde
[...]
Makkelijke opmerking met zoveel voetballend onvermogen om m heen.
Nee, maar dit valt in de categorie 'geen beter vermaak dan leedvermaak.'Typhone schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:58:
[...]
Omdat ze zo’n slecht Ajax nodig hebben om zelf kampioen te worden?
⏩ PVOutput☀️
Och och, slechte verliezer gespot.Typhone schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:58:
[...]
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Je schrijft Feyenoord verkeerd.Typhone schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:58:
[...]
En de late gelijkmaker.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 10-03-2024 16:18 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

XXXVI
Maar jeej. Een minder afgang
Volgens mij ging die bal alleen zo door een block van de verdediger/keepert. Maar maakt mij weinig uit. Goal is goalMillie-ano schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:18:
Lijkt te willen schieten... Nou sutalo peerde die bal gewoon het stadion uit![]()
Maar jeej. Een minder afgang
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
PECh zwolleQuad schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:23:
PEC heeft 3x een afgekeurd doelpunt tegen Volendam? Pff
Maar is dit geel? Absoluut nietcarpebios schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:25:
Prima scheids toch, krijgt een dikke beuk.
Hopelijk brengt Liv - City wel meer niveau en mooie voetbal.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 10-03-2024 16:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Een overtreding lijkt me niet heel raar inderdaad, een schouderduw zou je kunnen stellen maar dan zal je alsnog wel de bal moeten kunnen gaan spelen. De kans om de bal te spelen was niet bijzonder groot.carpebios schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:25:
Prima scheids toch, krijgt een dikke beuk.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Van wie?HollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:26:
Geen schande tegen Fortuna, goed spel gezien.
Ik heb toch ook mooie dingen zien en de spelers wennen al meer aan het systeem, van het Schip waarschijnlijk.Quad schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:26:
2-2 tegen Fortuna, man man. Dit is een afgang.
Haha echt ? .. ik keek naar kanaal 223 op KPNHollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:27:
[...]
Ik heb toch ook mooie dingen zien en de spelers wennen al meer aan het systeem, van het Schip waarschijnlijk.
Vooral die dekselse Duarte. Die scoorde in zijn Heracles-tijd ook vaak tegen ons.Agent47 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:26:
Dat Fortuna speelt tegen Feyenoord en Ajax altijd wel goed hè.
Waarschijnlijk zei ik lol.Millie-ano schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:28:
[...]
Haha echt ? .. ik keek naar kanaal 223 op KPN
De meeste managers kunnen heel moeilijk toegeven dat iets niet werkt of vrijwel geen effect heeft.
Je zei helemaal geen lol. Ben je dronken HollowGamer?
Dan had ie deze pot al 10 gele kaarten moeten geven. Maar dat deed ie niet. Alleen nu nog eventjes eentje voor de statistieken. Deze vent is gewoon niet geschikt voor Eredivisie niveau(althans, dat hoop ik, anders is het niveau nog veel lager dan ik al dacht).
Nee, wel somber.Superkiwi schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:29:
[...]
Je zei helemaal geen lol. Ben je dronken HollowGamer?
Boeiend, misschien was het een optelsom. Dat hij floot was terecht.
Hij blokkeert de speler bewust en breekt daarmee de aanval af. Dus geel.Terranova schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:30:
[...]
Dan had ie deze pot al 10 gele kaarten moeten geven. Maar dat deed ie niet. Alleen nu nog eventjes eentje voor de statistieken. Deze vent is gewoon niet geschikt voor Eredivisie niveau(althans, dat hoop ik, anders is het niveau nog veel lager dan ik al dacht).
Zeker niet als een doeltrap hinderen om tijd te rekken niet eens bestraft wordt.
Als ie alle andere geel waardige overtredingen ook bestraft ja... Niet zo selectief als nu.Grotespeler schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:37:
[...]
Hij blokkeert de speler bewust en breekt daarmee de aanval af. Dus geel.
Optelsommen bestaan niet in de regels.carpebios schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:33:
[...]
Boeiend, misschien was het een optelsom. Dat hij floot was terecht.
Negeer je nou gewoon mijn hele post? Waarom quote je mij dan?Grotespeler schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:37:
[...]
Hij blokkeert de speler bewust en breekt daarmee de aanval af. Dus geel.
Wat mij betreft dondert ie vandaag nog op als ie echt denkt op deze manier verder te moeten.
Tijd om je bezoek bij de Efteling vandaag te beëindigen.HollowGamer schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:27:
[...]
Ik heb toch ook mooie dingen zien en de spelers wennen al meer aan het systeem, van het Schip waarschijnlijk.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024