O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Qua uiterlijk snap ik je. Maar wel eens interviews met hem gezien? Welbespraakt, open, intelligent en realistisch. Verademing.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:04:
Als je Hartman tegenkomt in Woensel, dan zou ik niet gelijk denken dat hij een voetballer is.
Niet verraden!sNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:05:
Is dat iemand anders in een Ramalho pak?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee zeker hoor! Maar puur qua uiterlijk. Zou er schrik van hebben.donleone83 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:05:
[...]
Qua uiterlijk snap ik je. Maar wel eens interviews met hem gezien? Welbespraakt, open, intelligent en realistisch. Verademing.
Dat kan als verdediger handig zijn.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:06:
[...]
Nee zeker hoor! Maar puur qua uiterlijk. Zou er schrik van hebben.
Vandaag ben ik het met je eens. Maar PSV wint al het hele seizoen makkelijk wedstrijden (behalve tegen Feyenoord) omdat ze zo ontzettend effectief zijn. Feyenoord worstelt al maanden met 1000 kansen nodig hebben voor een doelpunt.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:08:
Dat Feyenoord dat countert en scoort door een fout. PSV heeft echt veel te veel kansen weer nodig. Dat is het verschil.
Dat heeft Feyenoord al maanden en maanden op het moment dat ze de aanvallende partij zijn.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:08:
PSV heeft echt veel te veel kansen weer nodig.
Ja het lijkt er wel op.. again.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:08:
Dit is een overtreding scheids. Beginnen we weer.
Zero.
[ Voor 61% gewijzigd door carpebios op 03-03-2024 15:10 ]
Deed toch niks verkeerds nu? .. Gimenez moet niet stoppen met lopen als hij voelt dat er aan shirtje getrokken wordt. En maakte zelf de eerste 'overtreding' (duw) bij ramalho.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:10:
Deze scheids, echt!
Calimero muchPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:10:
Guzubuyuk heeft zelfs in Eindhoven kuipvrees.
PSN: Finally_Chris
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 03-03-2024 15:12 ]
per aspera ad astra
Wat een gek causaal verband trek jij daar.LAD93 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:12:
Dus de tendens hier is dat PSV de kansen niet afmaakt, maar het ligt aan de scheids?
Als je de beste ploeg bent hoef je ook niet te janken over scheidsrechterlijke beslissingen of wel?Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Hoe kan je Calimero zijn als je de beste ploeg bent?
Als je de afgelopen jaren in iedere topper genaaid wordt mag dat zeker wel.CR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Als je de beste ploeg bent hoef je ook niet te janken over scheidsrechterlijke beslissingen of wel?
Zero.
"iedere topper" is ook maar een constatering met een brilletje op. Het wordt een beetje vervelend op den duurPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Als je de afgelopen jaren in iedere topper genaaid wordt mag dat zeker wel.
Haha sjonge jonge niveautje Waterreus dit hoor.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Ik zou vlug op de TR knop drukken dan. Fijne wedstrijd!D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:14:
[...]
"iedere topper" is ook maar een constatering met een brilletje op. Het wordt een beetje vervelend op den duur
Is gevoelPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Tijdens de wedstrijd heeft dat weinig zin, is ook mijn ervaring bij momenten waar het echt uit de hand loopt.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:15:
[...]
Ik zou vlug op de TR knop drukken dan. Fijne wedstrijd!
Grappenmaker
Ik word elke wedstrijd gecensureerd, dus het heeft nut hoor. Geloof mij, ook al zeg ik boe, dan wordt het nog verwijderd door een mening van de mod. Maar goed, niet de plek hier.D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:16:
[...]
Tijdens de wedstrijd heeft dat weinig zin, is ook mijn ervaring bij momenten waar het echt uit de hand loopt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoe kan je hiervoor geel geven na die actie toenstraks aan de andere kantdglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:16:
Hahahah en dat is de eerste geel dan
Grappenmaker
Ik rapporteer je steeds.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:17:
[...]
Ik word elke wedstrijd gecensureerd, dus het heeft nut hoor. Geloof mij, ook al zeg ik boe, dan wordt het nog verwijderd door een mening van de mod. Maar goed, niet de plek hier.
PSV flink sterker en behoorlijk wat kansen.
Maar met 1 kans van Feyenoord ten opzichte van X van PSV is alles mogelijk
* Rubman houdt ng even rood witte Feyenoord bril op dat we kans maken.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Van beide kanten heb ik echt zoveel meer gezien dan daar hahasNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:17:
[...]
Hoe kan je hiervoor geel geven na die actie toenstraks aan de andere kant
Maja scheids en de optelsom. Nu zou elke scheet wel geel zijn
Volgens psv logica zou dat rood moeten zijnsNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:18:
Hartman die zijn tong uitsteekt naar het publiek. Sjiek
Nee hoor. Is gewoon lachwekkend dat je je zo laat kennen
Gelukkig komt er uit de monden van supporters zoveel zinnigssNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:19:
[...]
Nee hoor. Is gewoon lachwekkend dat je je zo laat kennen
We zijn het gewend inmiddels. Het is maar een gevoel.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:17:
Wat een scheids joh. Alles mag, maar doet PSV iets meteen geel. Wat een man.
Laten we gewoon hopen dat dit keer de beste, iedereen kan zien wie dat is, terecht wint. De rest boeit niet.
Zero.
Heerlijke pot verder!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niet bij ValenciasNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:20:
Waarom wacht de scheids altijd met affluiten totdat de bal is weggetrapt?
Zero.
Inderdaad zeg. Een voordeel, Clay Ruperti is geen VAR. Maar PSV is zo NIET effectief. Bizar gewoon.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:19:
[...]
We zijn het gewend inmiddels. Het is maar een gevoel.
Laten we gewoon hopen dat dit keer de beste, iedereen kan zien wie dat is, terecht wint. De rest boeit niet.
En dat voor een seizoen waarin psv al kampioen isPrinsPils schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:20:
God wat laten een aantal hier zich weer ongelofelijk kennen.
Heerlijke pot verder!
Relax, pak een bavaria
Als ze hier verliezen is dat kampioenschap helemaal niet zo zeker... Ze moeten gewoon winnen om het echt binnen te halen en met een gelijkspel blijft het enigszins tricky... Maar wel een vermakende wedstrijd so far.dglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:21:
[...]
En dat voor een seizoen waarin psv al kampioen is
Relax, pak een bavaria
Dat zou wel echt lekker lekker zijn jaCR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:22:
Echt wat een kleuters zitten hier zeg. Je bent verdomme de koploper en dan ga je je zo klein gedragen. Wat zou een gestolen overwinning in de tweede helft lekker zijn.
Ben jij nou helemaal naar hier gekomen om te lopen klagen over de supporters van de tegenstander? Applaus!CR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:22:
Echt wat een kleuters zitten hier zeg. Je bent verdomme de koploper en dan ga je je zo klein gedragen. Wat zou een gestolen overwinning in de tweede helft lekker zijn.
Hoog bezoek van Cristiano Ronaldo himself. Schrijft wel lekker Nederlands.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:23:
[...]
Ben jij nou helemaal naar hier gekomen om te lopen klagen over de supporters van de tegenstander? Applaus!
Fair kan altijd raar lopen bij psvSnowdog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:23:
[...]
Als ze hier verliezen is dat kampioenschap helemaal niet zo zeker... Ze moeten gewoon winnen om het echt binnen te halen en met een gelijkspel blijft het enigszins tricky... Maar wel een vermakende wedstrijd so far.
Heb er wel vertrouwen in
Nee ik probeer een leuke wedstrijd te volgen en daar met mede tweakers over te praten.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:23:
[...]
Ben jij nou helemaal naar hier gekomen om te lopen klagen over de supporters van de tegenstander? Applaus!
Offtopic
De wedstrijd is er totaal niet naar om over de scheids te zeuren of over de tegenstander. Voorlopig doet psv zichzelf tekort.
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 03-03-2024 17:52 . Reden: Tel even tot 10 ]
Gelijkspel is tien punten. Hoe zou je dat met zo'n goed draaiend elftal ooit weggeven? Je kunt eens een topper of subtopper verliezen maar niet vier keer. En dan moet een vermoeid Feyenoord alles winnenSnowdog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:23:
[...]
Als ze hier verliezen is dat kampioenschap helemaal niet zo zeker... Ze moeten gewoon winnen om het echt binnen te halen en met een gelijkspel blijft het enigszins tricky... Maar wel een vermakende wedstrijd so far.
Again?CR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:22:
Zero.
Jezelf gewoon niet irriteren, want jij bent de gene die er iets aan kan doenCR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:25:
[...]
Nee ik probeer een leuke wedstrijd te volgen en daar met mede tweakers over te praten.
<knip>
De wedstrijd is er totaal niet naar om over de scheids te zeuren of over de tegenstander. Voorlopig doet psv zichzelf tekort.
Scheids mag van mij wel gewisseld worden. Doet rare dingen beide kanten op.
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 03-03-2024 17:53 . Reden: Quote aangepast ]
CR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:25:
[...]
Nee ik probeer een leuke wedstrijd te volgen en daar met mede tweakers over te praten.
<knip>
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 03-03-2024 17:53 ]
Feyenoord wint alles though, zelfs als ze niet top zijn. De druk komt erop, de kans is groot dat ze het winnen, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze het alsnog weggeven. Dus ik zie dat net wat anders.D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:25:
[...]
Gelijkspel is tien punten. Hoe zou je dat met zo'n goed draaiend elftal ooit weggeven? Je kunt eens een topper of subtopper verliezen maar niet vier keer. En dan moet een vermoeid Feyenoord alles winnen
Lekker weertje.Napo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:31:
Rustig allemaal, gewoon rustig in het stadion van de wedstrijd genieten in een lentetemperatuur.
[Afbeelding]
Have fun!
Lekker hoor, genieten!Napo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:31:
Rustig allemaal, gewoon rustig in het stadion van de wedstrijd genieten in een lentetemperatuur.
[Afbeelding]
Schreeuw ze naar de overwinning!
Ze zitten duidelijk niet op Tweakers
Hij fluit ook niet super slecht.PrinsPils schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:36:
De ESPN-analisten vinden Guzubuyuk goed fluiten, hij valt niet op.
Ze zitten duidelijk niet op Tweakers
Zijn gebruikelijke niveau “gewoon slecht”
AZ is niet lastig, die spelen als natte kranten.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:38:
Kampioenschap gaat PSV niet meer weggeven niet eens bij verlies vandaag. Met nog op papier 2 en halve lastige pot. Tegen Go Ahead,Twente en AZ .. wel allemaal dicht op elkaar.
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 03-03-2024 15:40 ]
Stiekum gedouchtcarpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:40:
Feyenoord komt fris uit de kleedkamer zeg. DOPING!
/kramer
Als je dat krijgt in de rust ga ik ook voetballen
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024