O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Das war einmal
WIE? PSV EIND-HO-VUUUUUUUdglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:36:
EIND HOOF UH
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Btw. Voor een TOP ploeg ligt dat veld er niet heul best bij.
Hoe lang zal die Bosz er nog zitten? Denk dat hij toch wel op wat lijstjes staat?
Ze keken voor een voorbeeld naar het veld in Oss.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:37:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nog geen sinterklaas, dus duurt nog wel ff!HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:37:
Leuk begin!
Hoe lang zal die Bosz er nog zitten? Denk dat hij toch wel op wat lijstjes staat?
In Brabant is het al 13 maanden aan het regenen. Dat helpt niet echt.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:37:
Wel lekker zon goal zo vroeg. Dat het een open wedstrijd mag worden.
Zero.
Kan niet heeft contract voor het leven getekendHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:37:
Leuk begin!
(Tot het minder gaat en die weg moet dan)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Normaal gesproken heeft psv 20 kansen nodig voor 1 doelpunt tegen feyenoord. Bekijk de statistieken van de afgelopen jaren maar eens.ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:38:
PSV is zo dodelijk effectief. Zelfs als Feyenoord zich herpakt gaan ze eerst 10 kansen nodig hebben om te scoren.
Zero.
En PSV heeft ook al thuisvoordeel. Altijd hetzelfde!ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:38:
PSV is zo dodelijk effectief. Zelfs als Feyenoord zich herpakt gaan ze eerst 10 kansen nodig hebben om te scoren.
Volgend jaar doen we weer mee en zien we nog wel eens wie t gaat worden!
Euhhhhhhh. 8 minuten met een goal met gelukje, nog lang niet gespeeld. Kop op.LZ86 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:41:
Ja, dit is al wel klaar. Feli PSV-ers met de overwinning en het kampioenschap.
Er zijn nog 85 min te spelen.. in de kuip zouden er nog 92 min te spelen zijn.. je geeft het wel heel snel op..LZ86 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:41:
Ja, dit is al wel klaar. Feli PSV-ers met de overwinning en het kampioenschap.
Zero.
Ik wilde zeggen, het is geen Ajax, dit is Feyenoord. Echt nog niets aan de hand.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:41:
[...]
Er zijn nog 85 min te spelen.. in de kuip zouden er nog 92 min te spelen zijn.. je geeft het wel heel snel op..
Tja, het verschil in vorm na de eerste interlandbreak en zeker na de winterstop is gewoon schrikbarend groot.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:41:
[...]
Er zijn nog 85 min te spelen.. in de kuip zouden er nog 92 min te spelen zijn.. je geeft het wel heel snel op..
PSV scoort makkelijk, vaak en krijgt het bijna nooit echt moeilijk.
Feyenoord kan dit seizoen amper winnen van midden en rechterrijtje clubs en heeft een spits die hopeloos uit vorm is en voetballend verder totaal niets toevoegd. En daarbij vleugels die totaal niet renderen, en een middenveld wat een gebrek aan creativiteit en scorend vermogen kent.
En dan is je beste middenvelder er niet bij en stelt je trainer de betere vleugelspeler niet op
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 03-03-2024 14:44 ]
Dat is helaas wel bij hem volgens mij. Als het minder gaat, dan gaat hij altijd op een vervelende manier weg.dglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Kan niet heeft contract voor het leven getekend
(Tot het minder gaat en die weg moet dan)
Hij is 60 zo te lezen, dan zou het eindelijk binnen 5 jaar wel zijn, mocht hij weer een stap omhoog willen doen. Misschien nog de PL?
Volgens mij staat Feyenoord gewoon DIK 2e, met meer punten dan vorig jaar?LZ86 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:43:
[...]
Tja, het verschil in vorm na de eerste interlandbreak en zeker na de winterstop is gewoon schrikbarend groot.
PSV scoort makkelijk, vaak en krijgt het bijna nooit echt moeilijk.
Feyenoord kan dit seizoen amper winnen van midden en rechterrijtje clubs en heeft een spits die hopeloos uit vorm is en voetballend verder totaal niets toevoegd.
Vraag het Maradona en Henry.. schijnt nog wel eens te helpen.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:44:
Lozano maakt hands tijdens de overtreding, waarom doen die dat nu....
In de buurt van de goal snap ik het nogMillie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:44:
[...]
Vraag het Maradona en Henry.. schijnt nog wel eens te helpen.
NL-elftal mag van mijHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:44:
[...]
Dat is helaas wel bij hem volgens mij. Als het minder gaat, dan gaat hij altijd op een vervelende manier weg.
Hij is 60 zo te lezen, dan zou het eindelijk binnen 5 jaar wel zijn, mocht hij weer een stap omhoog willen doen. Misschien nog de PL?
Meende me te herinneren dat dit ze laatste klusje was maar geen zin om dat op te zoeken of dat het een hersenspinsel van me zelf is hahahHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:44:
[...]
Dat is helaas wel bij hem volgens mij. Als het minder gaat, dan gaat hij altijd op een vervelende manier weg.
Zoiets als het laatste klusje van Advocaat?dglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:46:
[...]
Meende me te herinneren dat dit ze laatste klusje was maar geen zin om dat op te zoeken of dat het een hersenspinsel van me zelf is hahah
Dick doet het omdat hij het leuk vind, niet voor het geld of status.
Hoeveel kansen heeft PSV ook nodig he!Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:48:
Nou Lozano, je hebt weer zelf mogen schieten vanaf nu weer afleggen oke?
20, dus nu nog 17 tot 37 kansen voor de 2e goal.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 03-03-2024 14:49 ]
Zero.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Psv is echt veelph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:50:
Dit bedoel ik met effectiviteit, dat is het verschil dit seizoen.
Maar niet effectief
Gimenez is veel jonger dan Jorgenson. Die gaat echt wel weer scoren. Het hele elftal scoort gewoon moeilijk, al maanden en maanden. En dat vreet aan een spits.
Wel vergeleken met Feyenoord (dat blijkt ook uit de statistieken), zeker in de onderlinge wedstrijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Juist niet in de onderlinge wedstrijden.ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:52:
[...]
Wel vergeleken met Feyenoord (dat blijkt ook uit de statistieken), zeker in de onderlinge wedstrijden.
Zero.
Die angst bekruipt mij ook al een tijdje. Die was net als Gimenez gewoon echt goed, ook voetballend, en kon er toen opeens helemaal niets meer van. Ik hou alle hoop in Gimenez maar begin mij langzaam wel echt zorgen te maken.
Geen idee, maar duurt nu wel lang..HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:52:
Serieuze opmerking: die Slot staat de hoesten aan de kant zeg. Heeft hij iets gezegd wat hij heeft (gehad)?
Zero.
Allemaal thuisvoordeel en VAR voordeel.
Carnavals griepjeHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:52:
Serieuze opmerking: die Slot staat de hoesten aan de kant zeg. Heeft hij iets gezegd wat hij heeft (gehad)?
Hij is nog laat. Half Nederland liep sinds december tot februari te blaffen..HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:52:
[ Voor 60% gewijzigd door Pelox op 03-03-2024 14:54 ]
Zero.
Ja, hopelijk is hij wel echt goed onderzocht.
Voor je longen moet je altijd opletten, helaas zelf ervaring mee gehad met een flinke longontsteking.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Altijd al het volle vertrouwen in deze pot gehad en in Minteh
In de Kuip, in de Cruijff schaal en nu weer was de eerste kans raak. Dat is gewoon kwaliteit die Feyenoord niet (meer) heeft.
Gelukkig worden dit soort cadeautjes voor de verandering wel uitgepakt.
Blijf dat mooi vinden hier dat elke club zo plaatje heeft
Mijn broer ook.. longontsteking dachten ze, bleek na 3 maanden wat anders te zijn. Toen was het te laat.HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:54:
[...]
Ja, hopelijk is hij wel echt goed onderzocht.
Voor je longen moet je altijd opletten, helaas zelf ervaring mee gehad met een flinke longontsteking.
Maar on topic. Psv laat dit gewoon gebeuren he.. ongelooflijk. Ze hadden direct na de 1-0 moeten doordrukken.
Zero.
Minteh meteen wisselen. Hij maakt zon goal niet nog eens.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:55:
Anders geef je Feyenoord alvast 0-3 voorsprong! Jezus wat slecht. En Feyenoord dodelijk effectief zie je maar weer
Ik snap niet waarom hij zo gehyped wordt en er verwacht wordt dat hij voor heel veel geld weggaat. Ik zie het vaak niet bij hem.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:56:
Bakayoko doet altijd zoveel fout he. Altijd te simpel, recht op de keeper. Jammer, zit veel meer in die jongen.
Eens.donleone83 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:56:
[...]
Ik snap niet waarom hij zo gehyped wordt en er verwacht wordt dat hij voor heel veel geld weggaat. Ik zie het vaak niet bij hem.
Ik ook niet. En ook niet bij Gimenez.donleone83 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:56:
[...]
Ik snap niet waarom hij zo gehyped wordt en er verwacht wordt dat hij voor heel veel geld weggaat. Ik zie het vaak niet bij hem.
Zero.
Zero.
Vervelend om te horen zeg, sterkte.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:56:
[...]
Mijn broer ook.. longontsteking dachten ze, bleek na 3 maanden wat anders te zijn. Toen was het te laat.
Maar on topic. Psv laat dit gewoon gebeuren he.. ongelooflijk. Ze hadden direct na de 1-0 moeten doordrukken.
Jezus...sterkte man!Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:56:
[...]
Mijn broer ook.. longontsteking dachten ze, bleek na 3 maanden wat anders te zijn. Toen was het te laat.
Bedankt. Is inmiddels 8 jaar geleden, gaat prima dus sterkte heb ik niet meer nodig
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 03-03-2024 15:00 ]
Zero.
Milambo lijkt zover tekort te komen vandaag. Zou Sauer wel willen zien.
Hoe zat het met de effectiviteit van psv?
[ Voor 66% gewijzigd door Pelox op 03-03-2024 15:01 ]
Zero.
Maak het nu eens af. PSV heeft duizend kansen nodig.
[ Voor 38% gewijzigd door carpebios op 03-03-2024 15:02 ]
Wel vermakelijk als neutrale kijker dat wel.
Voor de eredivisie is dit zelfs nog goedHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:01:
Ik volg de Eredivisie enkel bij de top wedstrijden, maar is dit het standaard niveau van verdedigen?
Wel vermakelijk als neutrale kijker dat wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024