[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
donleone83 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:06:
[...]

Sutalo heeft geen snelheid, geen actie, geen opbouwend vermogen, geen gif en geen voorzet. Die op rechtsback zetten is zelfmoord. Is volgens mij een pure mandekker. Lekker verkopen aan een Italiaanse middenmoter en je verlies nemen.
Als je er 15 voor kan krijgen. Weg doen. Maar tot die tijd kun je nu experimenteren tot je een ons weegt. En voor diegene die (laag) gevoetbald hebben of nog doen., als het ff niet ging,dan stond je of back, of half. In een oer Engels 442. ...

Ik ben geen van die rushende backs. Van mij mogen ze 1-2 meter naar de middenlijn en dan heul snel inleveren. Nou daar kom je met een driehoekje ook wel. Hoeft hij geen man voor uit te spelen. Maar als het een mandekker is. Loop maar lekker heel de tijd achter je linksbuiten aan. Al gaat die pissen, ga je mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:57
[...]

Sutalo heeft geen snelheid, geen actie, geen opbouwend vermogen, geen gif en geen voorzet. Die op rechtsback zetten is zelfmoord. Is volgens mij een pure mandekker. Lekker verkopen aan een Italiaanse middenmoter en je verlies nemen.

Interessante discussie over de jeugdspelers. Dat gaat altijd in vlagen natuurlijk. En dan zie je dat een plan heel belangrijk is maar ook dat het gewoon veel makkelijker doorbreken is in een goed draaiend elftal. Na De Ligt en De Jong zijn er nog zat jeugdspelers doorgekomen bij Ajax die prima mee konden komen in het team dat er toen stond, maar na een transfer door de mand vielen. Meevoetballen in een goed team vol automatismen is nou eenmaal makkelijker dan ergens anders een bepalende speler moeten worden.

Daar komt wat mij betreft ook nog bij dat Ajax nog altijd de naam heeft van een hele goede jeugdopleiding waardoor spelers de hemel in geprezen worden voordat ze ook maar iets echt bijzonders hebben laten zien. Het meest recente voorbeeld in een lange traditie is Taylor die mee mocht naar het WK. Lachwekkend. Zoals hier ook al gezegd wordt: de meeste huidige jeugdspelers blijken gewoon niet uitzonderlijk goed en dat is prima - ze hebben tijd nodig. In een beter seizoen en in een beter elftal hadden ze zeker beter gepresteerd ook.
Ik zou Taylor op dit moment ook niet selecteren voor het EK. Maar je moet dingen wel in de context bekijken. Tijdens dat WK was Taylor in goede vorm en had hij minder concurrentie op het middenveld van Oranje. Nu zal Taylor niet geselecteerd worden voor het EK, en dat is niet alleen vanwege zijn vorm, maar ook vanwege Veerman en Reijnders die zich veel sneller ontwikkeld hebben. Anno 2024 meer concurrentie t.o.v. 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:00
toolkist schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:58:
[...]
Verder, waarom is het wel zo goed dat Feyenoord verhuurt aan Dordrecht (en wat andere KKD clubs), terwijl Ajax spelers tegen dezelfde KKD clubs laat spelen maar dan in Jong Ajax? In Jong geen ervaren spelers nee, maar als ze goed genoeg zijn kunnen ze 'gewoon' meetrainen met het 1e en daar genoeg leren. Dat lukt niet als je bij een andere club rondloopt.
Ik denk dat ik dat al had genoemd,bij dergelijke teams is de samenstelling tussen jeugd en ervaring vaak wat genuanceerder ipv alleen jeugdteams. Daarnaast spelen deze clubs ergens om, wat bij de jeugdteams wel anders is, die spelen voor de eer..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:58:
[...]

Volgens mij speelt Jong echt niet heel anders dan het 1e. Net zo slechte resultaten, alleen nog geen 5-3-2 gespeeld. Maar nee, serieus, zoveel verschil qua idee zit er echt niet tussen het 1e en Jong.

[...]

Verder, waarom is het wel zo goed dat Feyenoord verhuurt aan Dordrecht (en wat andere KKD clubs), terwijl Ajax spelers tegen dezelfde KKD clubs laat spelen maar dan in Jong Ajax? In Jong geen ervaren spelers nee, maar als ze goed genoeg zijn kunnen ze 'gewoon' meetrainen met het 1e en daar genoeg leren. Dat lukt niet als je bij een andere club rondloopt.
Omdat die speler niet de ene week meedoet bij het 1e van Feyenoord, en de week daarna weer bij Dordrecht.
gisteren bij Jong-AZ - NAC ook weer een paar spelers van het 1e in de selectie bij JAZ.

Het zou voor mij al veel schelen als de 1e elftallen en jong-teams alleen "Transfers" tussen die 2 teams kunnen doen in de transferperiode, of misschien zelfs nog toetstaan dat ze vanuit Jong naar het 1e worden doorgeschoven, maar dan in ieder geval niet meer terug.

met de jong-teams hebben de topclubs een beetje het motto : Wel de lusten, niet de lasten....

[ Voor 17% gewijzigd door J-roenn op 27-02-2024 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
jbdeiman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat ik dat al had genoemd,bij dergelijke teams is de samenstelling tussen jeugd en ervaring vaak wat genuanceerder ipv alleen jeugdteams. Daarnaast spelen deze clubs ergens om, wat bij de jeugdteams wel anders is, die spelen voor de eer..
Die spelen voor persoonlijke ontwikkeling. Resultaat is inderdaad van ondergeschikt belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:23:
[...]

Tis bij die Jong teams echt geen vrijheid blijheid hoor. Niet presteren is geen toekomst in Ajax/PSV/AZ1. Die druk is stukken groter dan bij al die clubs die geen kans op promotie maken maar ook niet kunnen degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toch was hij dat niet toen hij gescout werd. Hij heeft mooi gevoetbald met flair en durf, maar daar is nu inderdaad helemaal niets meer van te zien.
Het is dan ook de vraag of die met een aantal psychologen en een doos zelfvertrouwenpilletjes op de rit te krijgen is of dat hij gewoon te slecht tegen druk kan en dat geen zin meer heeft.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:38:
[...]

Toch was hij dat niet toen hij gescout werd. Hij heeft mooi gevoetbald met flair en durf, maar daar is nu inderdaad helemaal niets meer van te zien.
Het is dan ook de vraag of die met een aantal psychologen en een doos zelfvertrouwenpilletjes op de rit te krijgen is of dat hij gewoon te slecht tegen druk kan en dat geen zin meer heeft.
Sterker nog, ze gingen er in Kroatië prat op dat hij samen met Gvardiol een van de beste CB duo's voor de toekomst zou kunnen worden. Lijstjes zeggen niet veel, maar hij is ook in verband gebracht met Arsenal, spurs etc.. Ik blijf erbij dat er meer inzit wat een andere trainer er wel uit kan halen. Zelfde voor Sosa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Ik heb bij Sutalo ook het gevoel dat zijn zelfvertrouwen op dit moment niet hoog is. Wat moet je dan doen, hem uit de basis halen, met mogelijk tot gevolg dat z'n zelfvertrouwen nog verder zakt? Of hem laten staan, maar daarmee ook het risico dat er een speler staat die op dit moment niet in vorm is en je team verzwakt. Lastige keuze. Hem back zetten zie ik niet zitten. Hij is een centrumverdediger, geen back.

Ik geloof dat als hij 3 jaar geleden was gekomen als vervanger van De Ligt, hij het prima had kunnen doen in een team wat goed op elkaar was ingespeeld. Hij komt echter niet in een warm bad, maar in een ijsbad terecht. Daar hebben meer spelers last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:47
Gonadan schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:38:
[...]

Eens dat hij gevoetbald heeft met flair en durf en nu al het vertrouwen kwijt lijkt. Dat maakt hem qua competenties alleen nog steeds niet opeens een goede optie op de back positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:44
JanW schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:56:
Ik heb bij Sutalo ook het gevoel dat zijn zelfvertrouwen op dit moment niet hoog is. Wat moet je dan doen, hem uit de basis halen, met mogelijk tot gevolg dat z'n zelfvertrouwen nog verder zakt? Of hem laten staan, maar daarmee ook het risico dat er een speler staat die op dit moment niet in vorm is en je team verzwakt. Lastige keuze. Hem back zetten zie ik niet zitten. Hij is een centrumverdediger, geen back.

Ik geloof dat als hij 3 jaar geleden was gekomen als vervanger van De Ligt, hij het prima had kunnen doen in een team wat goed op elkaar was ingespeeld. Hij komt echter niet in een warm bad, maar in een ijsbad terecht. Daar hebben meer spelers last van.
Als het een enkele speler was geweest, dan zou je op individuele basis nog wel gewoon wat kunnen doen of het gewoonweg compenseren. Maar het halve team lijkt aan een zelfvertrouwens- en/of inspannings-dip te lijden. Dan zou ik toch eens in de organisatie (de club Ajax) gaan spitten wat er in hemelsnaam aan de hand is. Eerst kreeg Steijn de schuld van de dip in het moraal bij Ajax, die zou spelers hebben afgevallen of niet gesteund...prima...zagen we ook (al dan niet terecht, doet er niet toe). Maar dat is nu toch wel ver genoeg geleden.

Er lijkt toch ergens wat giftigs te zitten daar, wat er maar niet uit wilt. Dan zal je toch ook in de organisatie eens wat moeten omgooien, met de harde hand. Er valt weinig meer te verliezen dit seizoen, goed moment om een vroege voorjaarsschoonmaak te houden...(dit gaat dan niet over spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Moet niet gekker worden, Ajax-Excelsior verplaatsen doordat er misschien een halve amateurwedstrijd (Ajax Dames) gespeeld moet worden in de Arena....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
eric.1 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:19:
Er lijkt toch ergens wat giftigs te zitten daar, wat er maar niet uit wilt. Dan zal je toch ook in de organisatie eens wat moeten omgooien, met de harde hand. Er valt weinig meer te verliezen dit seizoen, goed moment om een vroege voorjaarsschoonmaak te houden...(dit gaat dan niet over spelers).
Kroes is nog niet begonnen, reken er maar op dat die flink aan het vegen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

toolkist schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:23:
Moet niet gekker worden, Ajax-Excelsior verplaatsen doordat er misschien een halve amateurwedstrijd (Ajax Dames) gespeeld moet worden in de Arena....
Ajax Vrouwen presteert stukken beter. Dus ik vind dit heel logisch. Ga maar lekker op de Toekomst spelen :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En terecht, laat de topsport maar voor gaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:29:
Kroes is nog niet begonnen, reken er maar op dat die flink aan het vegen gaat...
En toch, ergens heb ik een angstig voorgevoel dat men wel heel veel van Kroes verwacht, wellicht wel te veel. Het begint bijna een soort messias-gevoel te geven. Als Kroes komt dan komt vanzelf alles goed.
Natuurljk hoop ik dat ook, maar ik ben bang dat vegen makkelijk is maar het echte bouwen nog wel eens flink tegen kon gaan vallen.

Het ideaalbeeld natuurlijk dat drie weken naar de aanstelling van Kroes bekend is dat er een geweldige TD gaat beginnen en een prachttrainer beschikbaar is die alvast gaat beginnen zodat we goed voorbereid het volgende seizoen in kunnen.
* Gonadan droomt verder...

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

donleone83 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:57:
Eens dat hij gevoetbald heeft met flair en durf en nu al het vertrouwen kwijt lijkt. Dat maakt hem qua competenties alleen nog steeds niet opeens een goede optie op de back positie.
Dat ben ik zeker met je eens. Sowieso ben ik er geen fan van om te gaan schuiven met mensen die er toch al niet lekker in zitten, daar wordt het nooit beter van.
Maar jij schreef hem al volledig af, dat vind ik iets te voorbarig dus daar wilde ik even op nuanceren. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:44
Die spelen tenminste CL :+

Ajax heeft nog een agenda-probleem indien ze de play-offs ingaan en Feyenoord de beker niet wint. Dan zitten opeens de toppers in de Arena, terwijl ... nou goed, dat is nog erg ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

eric.1 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:51:
[...]

Die spelen tenminste CL :+

Ajax heeft nog een agenda-probleem indien ze de play-offs ingaan en Feyenoord de beker niet wint. Dan zitten opeens de toppers in de Arena, terwijl ... nou goed, dat is nog erg ver weg.
Ach, qua belangen en belangstelling kun je dan wel ergens op 'De Toekomst' (what's in a name) spelen toch? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:13:
[...]

Ach, qua belangen en belangstelling kun je dan wel ergens op 'De Toekomst' (what's in a name) spelen toch? :+
Slaat dus weer nergens op, deze opmerking. De Arena zit nog steeds gewoon vol elke wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:40:
[...]

En terecht, laat de topsport maar voor gaan.
Die hebben nog een hele lange weg te gaan voor je het topsport kunt noemen. Om te beginnen dat elke speelster in de Eredivisie vrouwen gewoon rond kan komen van het salaris wat ze ervoor krijgen en niet alleen de 'chosen few' van de topclubs.
Gonadan schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:43:
[...]

En toch, ergens heb ik een angstig voorgevoel dat men wel heel veel van Kroes verwacht, wellicht wel te veel. Het begint bijna een soort messias-gevoel te geven. Als Kroes komt dan komt vanzelf alles goed.
Natuurljk hoop ik dat ook, maar ik ben bang dat vegen makkelijk is maar het echte bouwen nog wel eens flink tegen kon gaan vallen.

Het ideaalbeeld natuurlijk dat drie weken naar de aanstelling van Kroes bekend is dat er een geweldige TD gaat beginnen en een prachttrainer beschikbaar is die alvast gaat beginnen zodat we goed voorbereid het volgende seizoen in kunnen.
* Gonadan droomt verder...
Ik heb geen idee wat ik van hem moet/kan verwachten, maar slechter dan nu kan haast niet dus al zou ie alleen de bezem er doorheen halen en dan weer weg gaan dan is dat al een verbetering t.o.v. nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ik zou niet teveel verwachten van Kroes. Ja het is een Ajax man, maar hij is teveel verwerven met de zaakwaarnemerswereld. En laat dat nou een van de oorzaken zijn van de huidige problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:09:
Ik zou niet teveel verwachten van Kroes. Ja het is een Ajax man, maar hij is teveel verwerven met de zaakwaarnemerswereld. En laat dat nou een van de oorzaken zijn van de huidige problemen.
Integendeel. Dat was initieel juist een voordeel. Het netwerk is enorm belangrijk, maar je moet wel beleid hebben en de regie niet verliezen. En daar ging het juist mis.
Als Kroes goed beleid gaat voeren en je houdt zelf de regie in handen dan is goede banden in het wereldje juist een toegevoegde waarde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
En je hebt zaakwaarnemers en zaakwaarnemers.. althans, zij die eigenlijk een neef van de broer van de oom zijn claimen een zaakwaarnemer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 17:53
Millie-ano schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:30:
En je hebt zaakwaarnemers en zaakwaarnemers.. althans, zij die eigenlijk een neef van de broer van de oom zijn claimen een zaakwaarnemer te zijn.
Ik vind het vaak op moderne slavernij lijken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:04:
[...]

Slaat dus weer nergens op, deze opmerking. De Arena zit nog steeds gewoon vol elke wedstrijd.
Ik plaag een beetje. :(:)

Maar in elk geval staan er dan eindelijk wat 'toppers' in de Arena. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Sfeertje in dat stadion *O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wordt daar in dat vak gewoon vuurwerk afgestoken of is het wat anders?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:21
Cambuur scoort.

Ondanks de karaktetrap van cillissen
Edit: zou je best geel voor kunnen geven wat mij betreft

[ Voor 34% gewijzigd door sNielz123 op 27-02-2024 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:05:
[...]

Ik plaag een beetje. :(:)

Maar in elk geval staan er dan eindelijk wat 'toppers' in de Arena. :+
Die woordgrappen zat ik al een tijdje op te wachten, maar je diskwalificeert daarmee feitelijk ook alle bezoekende clubs. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Gonadan schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:34:
[...]

Die woordgrappen zat ik al een tijdje op te wachten, maar je diskwalificeert daarmee feitelijk ook alle bezoekende clubs. ;)
Toesjee 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zoals die bal stuitert op dat veld :S Hopelijk komen die nooit meer in de eredivisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
De Friese staartklok geeft aan dat het is oud en nieuw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:50
Harribo schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:07:
De Friese staartklok geeft aan dat het is oud en nieuw is?
Die hebben ze niet daar, ze zijn anti-fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:52
PWM schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:58:
Zoals die bal stuitert op dat veld :S Hopelijk komen die nooit meer in de eredivisie.
Hooguit volgend seizoen, daarna mag kunstgras niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ohjee een bekertje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sNielz123
Is ook super onduideljk dat je ook bij bekerwedstrijden geen beker mag gooien. Waarom heet dat dan zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bekers op het veld mogen dus weer, geen onderbreking. Kunnen de netten mooi weg.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 27-02-2024 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Dan heb je ook kroketten in je ogen als jr niet ziet dat dat een corner is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
NEC in de verlenging 1-2. Mooie goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
sNielz123 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 22:09:
NEC in de verlenging 1-2. Mooie goal
Zat eraan te komen, Nec stuk beter tweede helft vond ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ja dat wel. Maar je gunt het Cambuur toch een beetje.

Die kale heeft wel last aan zijn lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

NEC heeft ook een heel leuk team. Die Japanners doen het daar ook goed. Toffe trainer ook

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

PWM schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:21:
Bekers op het veld mogen dus weer, geen onderbreking. Kunnen de netten mooi weg.
Das logisch. Het is bekervoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:12
Gaan geruchten in Engeland dat Ajax interesse heeft in Pepijn Lijnders.
Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden als het waar is. Klopp is altijd lyrisch over hem, maar zn korte periode bij NEC als hoofdcoach was nou geen enorm succes. Klinkt voor mij weer als een behoorlijke gok.
bron:
https://www.hitc.com/en-g...rgen-klopp-fsg-are-aware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Ik weet niet hoe de beste man voor een groep is, wat zijn daadwerkelijke ervaring onderhand is en of hij daadwerkelijk tactisch en technisch sterk is.
De nieuwe trainer moet wat mij betreft al die vinkjes zetten om überhaupt een kans te maken stappen vooruit te zetten met de club.

Het probleem bij Ajax is dat je amper tijd gaat krijgen om te bouwen, je moet presteren. Dat betekent niet direct kampioen worden maar er moet wel een stijgende lijn zichtbaar zijn, vrij snel. Doe je dat niet dan begint de azijnbrigade van de T meteen harder te zagen en veel supportersfans gaan online of zelfs in het echt los.
Toch is een trainer die echt wat neer gaat zetten en daarop gaat bouwen wel nodig. Je ziet overal dat je daar het succes uit haalt. Slot is een mooi voorbeeld bij Feyenoord, Ten Hag was dat eerder, maar dan krijg je wel de tijd.
Zodra je instapt bij Ajax hangt het van je status (inhoudelijke ervaring of historie bij de club) af hoe lang je het zagen aan de poten kunt uitstellen. Een Lijnders zal initieel niet vel krediet krijgen vermoed ik dus het zagen zal snel beginnen, dan moeten de beleidsvoerders sterk in hun schoenen staan om door te zetten. Ik ben er allemaal niet erg gerust op.

Een ander gerucht is dat er hommeles zou zijn tussen de assistent trainers, en dat er toch wrijving is ontstaan tussen Valkanis en de twee die er al zaten. Dit zagen we vooraf natuurlijk al als flink risico en als dit echt waar blijkt dan is het toch werkelijk waar godsgeklaagd dat er alwéér vanwege persoonlijke zaken het grotere goed vergeten wordt? Ik hoop echt dat dit niet meer is dan een gericht, want anders mag Kroes wel wat extra bezems mee nemen, die zijn dan zo versleten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:37

FreakNL

Well do ya punk?

PWM schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:58:
Ze krijgen een nieuw stadion en ik meen dat daar gewoon gras in komt.

Deze club gaat trouwens op termijn Heerenveen voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
FreakNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:41:
[...]

Ze krijgen een nieuw stadion en ik meen dat daar gewoon gras in komt.

Deze club gtat trouwens op termijn Heerenveen voorbij.
Het is net als al die clubs in Limburg. Sentiment voert de boventoon en fans zullen walgen, maar op hoog niveau zou een fusie wellicht beter zijn. In Rotterdam 3 clubs waarvan duidelijk 3 verschillende groottes is ook uitzonderlijk dat het werkt of iedereen kent zijn plaats m.b.t. realistische ambities.

Maar op zo'n kort stukje is het vechten voor de lokale/landelijke sponsors

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

De clubs Cambuur en Heerenveen zijn veel te verschillend voor een fusie. Of ze beiden genoeg achterland hebben om beide in de Eredivisie te spelen moet de toekomst uitwijzen. Maar als dat niet zo is speelt Cambuur liever voor 8.000 man in de KKD in hun eigen stad ipv als FC Friesland in de Eredivisie in een megastadion op een industrieterrein in Akkrum of Grou ...

In Rotterdam is het helemaal ondenkbaar. Feyenoord, Sparta en Excelsior hebben alle drie een eigen unieke identiteit die totaal niet bij elkaar past. Waarbij de afstand (in beleving en type supporter) tussen Sparta en Excelsior minder groot is dan die (van beide clubs) richting Feyenoord. Het is bijzonder typisch (en ze zullen het daar zelf totaal niet mee eens zijn), maar voor mij zijn Feyenoord en Ajax vergelijkbare clubs. Wedstrijdbeleving, relatie tussen fans en BVO, media-aandacht.. In heel veel dingen lijken die twee clubs veel meer op elkaar dan ze zelf zouden willen. Er zit bij Ajax alleen wat meer geld en het stadion is moderner.

Het enige wat ik me in Rotterdam nog voor zou kunnen stellen is dat Sparta en Excelsior een stadion gaan delen ipv beiden met nieuw- / verbouw bezig te zijn. Maar fuseren? Nee, dat gaat echt nooit gebeuren...

Ik ben sowieso totaal NIET voor fusies. Je gaat er een niet bestaand probleem mee oplossen en je verliest alle charme.

Laten we het anders breder trekken; Waarom fuseren Feyenoord, Ajax en PSV niet om in Europa een vuist te maken? Dat is dus net zo lachwekkend als een fusie tussen Sparta en Excelsior of Heerenveen en Cambuur. Zo lang er geen gemeenschapsgeld bij hoeft en de clubs hun eigen broek kunnen ophouden is een fusie wat mij betreft onzin.

[ Voor 28% gewijzigd door FreakNL op 28-02-2024 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:05
FreakNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:01:
De clubs Cambuur en Heerenveen zijn veel te verschillend voor een fusie. Of ze beiden genoeg achterland hebben om beide in de Eredivisie te spelen moet de toekomst uitwijzen. Maar als dat niet zo is speelt Cambuur liever voor 8.000 man in de KKD in hun eigen stad ipv als FC Friesland in de Eredivisie in een megastadion op een industrieterrein in Akkrum of Grou ...

In Rotterdam is het helemaal ondenkbaar. Feyenoord, Sparta en Excelsior hebben alle drie een eigen unieke identiteit die totaal niet bij elkaar past. Waarbij de afstand (in beleving en type supporter) tussen Sparta en Excelsior minder groot is dan die (van beide clubs) richting Feyenoord. Het is bijzonder typisch (en ze zullen het daar zelf totaal niet mee eens zijn), maar voor mij zijn Feyenoord en Ajax vergelijkbare clubs. Wedstrijdbeleving, relatie tussen fans en BVO, media-aandacht.. In heel veel dingen lijken die twee clubs veel meer op elkaar dan ze zelf zouden willen. Er zit bij Ajax alleen wat meer geld en het stadion is moderner.

Het enige wat ik me in Rotterdam nog voor zou kunnen stellen is dat Sparta en Excelsior een stadion gaan delen ipv beiden met nieuw- / verbouw bezig te zijn. Maar fuseren? Nee, dat gaat echt nooit gebeuren...

Ik ben sowieso totaal NIET voor fusies. Je gaat er een niet bestaand probleem mee oplossen en je verliest alle charme.

Laten we het anders breder trekken; Waarom fuseren Feyenoord, Ajax en PSV niet om in Europa een vuist te maken? Dat is dus net zo lachwekkend als een fusie tussen Sparta en Excelsior of Heerenveen en Cambuur. Zo lang er geen gemeenschapsgeld bij hoeft en de clubs hun eigen broek kunnen ophouden is een fusie wat mij betreft onzin.
Ik ken een paar Cambuurfans waar ik mee gevoetbald heb. Maar precies wat je zegt, totaal ondenkbaar dat Cambuur fuseert met een club buiten Liwadden.

Maar Stadion delen lijkt mij sowieso voor meerdere clubs eigenlijk wel een optie, zeker als er financiele problemen spelen en de clubs op reisafstand (voor de supporters) van het stadion blijven. Kijk ook naar bijvoorbeeld Milaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AZ, Ajax en Volendam fuseren tot North Holland FC ben ik wel voor. Mits het stadion in de hoofdstad Haarlem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online

Eens, voor mij hoeft het ook niet. Snap het sentiment zeker wel dat fans tegen zijn. Maar kan mij ook voorstellen dat wanneer een club op omvallen staat of andere oorzaken dat erover gesproken wordt. Niet dat dat nu het geval is in Friesland. En over 100 jaar zijn het sentiment onder supporters ook vergeten en weet niemand beter van FC-Friesland en ergens op een history pagina op de website vind je nog wat terug. Ben geen bedrijfskundige, maar als dit het plafond is en iedereen is er tevreden mee dan prima. Maar een fusie kan wel lijfsbehoud en verdere groei bewerkstelligen. De hele talentenpool en sponsorvijver hoeft niet meer gedeeld te worden.

Stadion delen zou ook een optie zijn. Bijvoorbeeld al in Rotterdam. Maar een nieuwe kuip is al gesteggel.

Nee, lekker houden zo allemaal. Heeft wel wat die derby's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Millie-ano schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:31:
[...]

Stadion delen zou ook een optie zijn. Bijvoorbeeld al in Rotterdam. Maar een nieuwe kuip is al gesteggel.
Haha nou, in 1995 zouden Sparta en Excelsior al mogelijk een stadion gaan delen in Capelle, niet eens Rotterdam. Maar dat ging uiteindelijk niet door. Dus het idee is er ooit geweest, maar gaat nooit gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Dat stadion zou toen op het Rivium moeten komen. Dat is bijna Rotterdam. Eigenlijk is het zelfs raar dat het Capelle is. Maar dat is wel een zielloze lokatie. En het is nooit serieus van de grond gekomen hoor, het was meer een hersenspinsel van een ambtenaar.

Sparta is ooit bezig geweest in Alexander en later Vreelust maar dat is ook nooit van de grond gekomen. Nu gaan ze uitbreiden op de huidige plek.

Een stadion gedeeld tussen Excelsior en Sparta zou logisch zijn (als je de sentimenten even parkeert) maar je zit dan wel met capaciteit. Sparta kan met gemak 12 tot 14k toeschouwers kwijt. En in de toekomst wellicht meer. Maar bij Excelsior houdt het momenteel wel op bij 7 tot 8k… Dan speel je Excelsior zijnde dus altijd in een halfleeg stadion. Dat gaat ook niet werken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
FreakNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:41:
[...]

Deze club gaat trouwens op termijn Heerenveen voorbij.
Ik vraag het me af, waar halen ze hun fan-base vandaan buiten Leeuwarden dan? Met hun aversie tegen Friesland en de Friese taal zal er niet veel van buiten de stad komen. Heerenveen heeft volgens mij een veel groter achterland wat dat betreft en meer historische aantrekkingskracht. Misschien zie ik iets over het hoofd, kun je uitleggen hoe je dat ziet, ik ben oprecht benieuwd?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
Mog schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:23:
[...]

AZ, Ajax en Volendam fuseren tot North Holland FC ben ik wel voor. Mits het stadion in de hoofdstad Haarlem komt.
Zo zonde dat HFC Haarlem is verdwenen. Stukje geschiedenis, volgens mij speelde Gullit daar in de jeugd nog.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17
Trishul schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:54:
[...]

Zo zonde dat HFC Haarlem is verdwenen. Stukje geschiedenis, volgens mij speelde Gullit daar in de jeugd nog.
Een jaartje in de jeugd, maar gehaald voor het eerste elftal. Interessante carrière die Gullit. Amsterdammer en jeugdvriend van Rijkaard maar speelde nooit voor Ajax.

• Harribo
Trishul schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:54:
[...]

Was ooit een serieuze eredivisionist

Feyenoord - Groningen vanavond.
9 vd 10 keer wint Feyenoord die pot, ik maak mijzelf niks wijs itt Bacuna

Als Groningen nu een paar killers voorin had staan zou het wat beter zijn maar die hebben ze gewoon niet. Waarschijnlijk de hoofdreden waarom ze niet rechtstreeks gaan promoveren.

Hoop dat Groningen kan laten zien dat het ook kan voetballen ipv 90 minuten alleen maar de bus te parkeren.

Ik feliciteer de Feyenoorders hier nog niet, ik feliciteer iemand, die pas in de zomer jarig is, nu ook niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 29-02-2024 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:05:
[...]

Was ooit een serieuze eredivisionist

Feyenoord - Groningen vanavond.
9 vd 10 keer wint Feyenoord die pot, ik maak mijzelf niks wijs itt Bacuna

Als Groningen nu een paar killers voorin had staan zou het wat beter zijn maar die hebben ze gewoon niet. Waarschijnlijk de hoofdreden waarom ze niet rechtstreeks gaan promoveren.

Hoop dat Groningen kan laten zien dat het ook kan voetballen ipv 90 minuten alleen maar de bus te parkeren.
Je hebt mogelijk geluk. Alireza en Nieuwkoop zijn geblesseerd en ziek. Gimenez is geschorst. Feyenoord mist dus 2 buitenspelers die niet ingebracht kunnen worden om extra druk te zetten + hun vaste spits.

Die wedstrijd is echt niet zomaar voor Feyenoord vanavond ;)

• Harribo
Agent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:09:
[...]

Je hebt mogelijk geluk. Alireza en Nieuwkoop zijn geblesseerd en ziek. Gimenez is geschorst. Feyenoord mist dus 2 buitenspelers die niet ingebracht kunnen worden om extra druk te zetten + hun vaste spits.

Wel leuker voor de neutrale toeschouwer als het wat een wedstrijd is maar maak mij nog steeds geen illusies ondanks de afwezigen bij Feyenoord.
Ik ben wél een nuchtere Groninger :)

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 29-02-2024 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:38:
Gaan geruchten in Engeland dat Ajax interesse heeft in Pepijn Lijnders.
Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden als het waar is. Klopp is altijd lyrisch over hem, maar zn korte periode bij NEC als hoofdcoach was nou geen enorm succes. Klinkt voor mij weer als een behoorlijke gok.
bron:
https://www.hitc.com/en-g...rgen-klopp-fsg-are-aware/
Komen die geruchten niet gewoon doordat die Telegraaf figuur met een suggestie kwam voor De Boer + Lijnders?
Ik kan me echt niet voorstellen dat Ajax nu al met een trainer bezig is terwijl Kroes nog niet begonnen is en er nog een TD aangesteld moet worden.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Tuurlijk wel. Feyenoord walst over Groningen heen, 5-0 ofzo.
Wel of geen Nieuwkoop gaat daar bv echt geen verschil in maken

• Trishul
[...]

Paixao, Stengs, Ueda, Ivanusec zijn wel beschikbaar? Moet dan wel te doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:01:
[...]

Tuurlijk wel. Feyenoord walst over Groningen heen, 5-0 ofzo.
Wel of geen Nieuwkoop gaat daar bv echt geen verschil in maken
Deels mee eens. Een nieuwkoop is ook geen rechtsbuiten officieel, maar die verdedigt wel mee om er dan vervolgens weer met kramp af tegaan >:)

Minteh moet wel mee verdedigen. Ik denk dat Groningen echt zwaar achterover gaat leunen en gokken op een counter. Als Groningen " normaal " zou gaan spelen dan geef ik ze geen kans. Die verdedigers worden zwaar overlopen dan.

• Millie-ano
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Komen die geruchten niet gewoon doordat die Telegraaf figuur met een suggestie kwam voor De Boer + Lijnders?
Ik kan me echt niet voorstellen dat Ajax nu al met een trainer bezig is terwijl Kroes nog niet begonnen is en er nog een TD aangesteld moet worden.
Jij denkt dat Kroes niet allang iets of iemand gesproken heeft, al dan niet 'stiekem'. Want ja formeel mag het niet.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:12
[...]

Met geruchten weet je het nooit natuurlijk, maar heb wel het idee dat dit iets verder gaat dan de Azijn brigade die een balletje heeft opgegooid wat vervolgens door een knip en plak site is opgepakt. In zowel de Pantelic podcast als de FC Afkicken Daily is het besproken en werd gezegd dat van Halst in Liverpool is gesignaleerd. En zij zijn in mijn ervaring redelijk goed ingevoerd en gaan niet zomaar iets roepen.

• carpebios
Genoeg over de middenmoot. Zondag speelt psv voor de 4e x keer tegen Feyenoord. Maar wel de eerste keer thuis. Feyenoord speelt gewoon 75% van z’n wedstrijden thuis tegen psv :+

De beker is met Clay allang beslist. Vind het ook gelijk een stuk minder leuk terwijl het een leuke prijs is.

[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 29-02-2024 10:44 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

De site die ik volg heeft het bericht in de geruchtenmolencategorie staat met deze toevoeging:
Overigens maken serieuze media nog geen melding van het nieuws, terwijl HITC geen grote reputatie heeft op het gebied van transfernieuws. Overigens maken serieuze media nog geen melding van het nieuws, terwijl HITC geen grote reputatie heeft op het gebied van transfernieuws.
Zegt mij voorlopig genoeg. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Millie-ano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:19:
Jij denkt dat Kroes niet allang iets of iemand gesproken heeft, al dan niet 'stiekem'. Want ja formeel mag het niet.
Natuurlijk wel, maar bij het invullen van dergelijke sleutelposities mag je aannemen dat hij zelf persoonlijk betrokken wil zijn en ook de mensen wil spreken. Dat is voor nu nog een stap te ver.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:43:
Genoeg over de middenmoot. Zondag speelt psv voor de 4e x keer tegen Feyenoord. Maar wel de eerste keer thuis. Feyenoord speelt gewoon 75% van z’n wedstrijden thuis tegen psv :+

De beker is met Clay allang beslist. Vind het ook gelijk een stuk minder leuk terwijl het een leuke prijs is.
Als PSV wint zondag, waar ik vanuit ga, kan het 100% niet meer mis gaan. PSV wordt dit jaar terecht kampioen, met Feyenoord er terecht achter. Beide CL inkomsten _/-\o_

• Millie-ano
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:46:
[...]

Natuurlijk wel, maar bij het invullen van dergelijke sleutelposities mag je aannemen dat hij zelf persoonlijk betrokken wil zijn en ook de mensen wil spreken. Dat is voor nu nog een stap te ver.
Eens. Maar een afspraak in hotel/kroeg/vakantiepark is zo gemaakt. Anyway, is speculatie en onderbuik.
Kan mij namelijk wel voorstellen dat de belangen wat groter zijn op het z.s.m. op de rit te hebben. En een eventuele boete/reprimande/sanctie zal worden afgewogen tegen de baten. It's easier to ask for forgiveness than permission.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Millie-ano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:56:
Eens. Maar een afspraak in hotel/kroeg/vakantiepark is zo gemaakt. Anyway, is speculatie en onderbuik.
Kan mij namelijk wel voorstellen dat de belangen wat groter zijn op het z.s.m. op de rit te hebben. En een eventuele boete/reprimande/sanctie zal worden afgewogen tegen de baten. It's easier to ask for forgiveness than permission.
Er is wel een levensgroot verschil tussen Kroes die contact heeft met de mensen die hem bij Ajax binnen gehaald hebben, wat nu dus een soort van gedoogd wordt, en een Kroes die contact heeft met mensen buiten Ajax ten behoeve van de functie die hij simpelweg nog niet mag uitvoeren.

Voor dat eerste bestaat een erg groot grijs gebied, AZ zal daar wat van vinden maar weten ook wel dat je daar weinig tegen kunt doen. En nu Eenhoorn weg gaat zal de rancune waarschijnlijk ook danig afnemen.
Dat tweede is echter een overduidelijke schending van de afspraken, daar is geen grijs gebied, dat is echt heel zwart wit. Komt het ooit uit dat ze daadwerkelijk gesproken hebben dan kan je niet meer doen alsof dat niet over 'werk' ging. Een bakkie met Van Praag kan je nog schimmig over doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Millie-ano
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:00:
[...]

Er is wel een levensgroot verschil tussen Kroes die contact heeft met de mensen die hem bij Ajax binnen gehaald hebben, wat nu dus een soort van gedoogd wordt, en een Kroes die contact heeft met mensen buiten Ajax ten behoeve van de functie die hij simpelweg nog niet mag uitvoeren.

Voor dat eerste bestaat een erg groot grijs gebied, AZ zal daar wat van vinden maar weten ook wel dat je daar weinig tegen kunt doen. En nu Eenhoorn weg gaat zal de rancune waarschijnlijk ook danig afnemen.
Dat tweede is echter een overduidelijke schending van de afspraken, daar is geen grijs gebied, dat is echt heel zwart wit. Komt het ooit uit dat ze daadwerkelijk gesproken hebben dan kan je niet meer doen alsof dat niet over 'werk' ging. Een bakkie met Van Praag kan je nog schimmig over doen.
Ik begrijp wat je zegt. Ik zeg ook niet dat het gebeurt, maar wel dat het zou kunnen gebeuren. En ondanks dat het niet mag, ik het mij wel kan voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vervolgens lijkt Babadi voor PSV te kiezen:

https://www.voetbalprimeu...ndelswijze-feyenoord.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Volgens mij is zijn keuze wel duidelijk, maar die familie die "het beste voor heeft" met hem (hunzelf) gebruiken hem als moderne slaaf die verkopen aan de hoogste bieder, waar het vooral om geld, geld en geld gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Volgens mij is zijn keuze wel duidelijk, maar die familie die "het beste voor heeft" met hem (hunzelf) gebruiken hem als moderne slaaf die verkopen aan de hoogste bieder, waar het vooral om geld, geld en geld gaat.
Volgens mij wil hijzelf naar Feyenoord maar drukt vooral zijn omgeving en PSV enorm op hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:28:
[...]

Volgens mij wil hijzelf naar Feyenoord maar drukt vooral zijn omgeving en PSV enorm op hem.
Denk dat hij vooral wil spelen. Maar het is wel lekker dat je interesse van een andere werkgever kan gebruiken in je onderhandelingen. Al denk ik dat hij heus wel op basis van potentie/leeftijd whatever bij beide clubs op hetzelfde salaris uit had gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Geld is voor hem belangrijk toch? Dan is bij PSV bijtekenen een no-brainer, hogere salarissen dan bij Feyenoord. En bij PSV speelt hij volgend jaar ook nog Champions League en dit seizoen kunnen ze zomaar nog doorgaan naar de volgende ronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Trishul schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:44:
Geld is voor hem belangrijk toch? Dan is bij PSV bijtekenen een no-brainer, hogere salarissen dan bij Feyenoord. En bij PSV speelt hij volgend jaar ook nog Champions League en dit seizoen kunnen ze zomaar nog doorgaan naar de volgende ronde.
Ja maar, een beetje Psv nerveus maken en schermen met Feyenoord om de bedragen hoger te krijgen?
Tenminste zo klinkt het?
Eigenlijk moet je als club korte metten maken met dat soort achterbaks gedrag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Trishul schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:44:
Ik mag hopen dat Feyenoord volgend jaar ook CL speelt. Bij PSV is het wel de vraag of hij veel gaat spelen als Saibari en Tillman blijven. Want dat was volgens mij de reden om niet bij te tekenen.

Dat maakt deze twist ook zo vreemd. Als het werkelijk om zijn carrière te doen was had hij gewoon kunnen kiezen zonder deze onderhandelingen zo uit te spelen. Nu lijkt de makelaar de clubs te misbruiken voor geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
D-e-n schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:15:
[...]

Ik mag hopen dat Feyenoord volgend jaar ook CL speelt. Bij PSV is het wel de vraag of hij veel gaat spelen als Saibari en Tillman blijven. Want dat was volgens mij de reden om niet bij te tekenen.

Dat maakt deze twist ook zo vreemd. Als het werkelijk om zijn carrière te doen was had hij gewoon kunnen kiezen zonder deze onderhandelingen zo uit te spelen. Nu lijkt de makelaar de clubs te misbruiken voor geld.
Het gaat niet om hem, maar om z'n broer de makelaar, die geld ziet branden, omdat ze familielid iets kan.
Die gast is blij bij PSV, zit goed in z'n vel en heeft echt wel kans voor meer te spelen bij PSV1. Maar met zulke familie.....

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 29-02-2024 15:46 ]

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:45:
[...]

Het gaat niet om hem, maar om z'n broer de makelaar, die geld ziet branden, omdat ze familielid iets kan.
Die gast is blij bij PSV, zit goed in z'n vel en heeft echt wel kans voor meer te spelen bij PSV1. Maar met zulke familie.....
Dan zeg je uiteindelijk toch hetzelfde als ik?

• toolkist
  • Niet online
Millie-ano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:19:
[...]

Iemand (intern) spreken, sure.
Extern? Lijkt me sterk. Dan maakt ie zich zwaar afhankelijk van of die persoon z'n mond houdt, anders heeft ie een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:45:
[...]

Ja maar, een beetje Psv nerveus maken en schermen met Feyenoord om de bedragen hoger te krijgen?
Tenminste zo klinkt het?
Eigenlijk moet je als club korte metten maken met dat soort achterbaks gedrag
Gelukkig heeft Ajax dat uiteindelijk gedaan bij Misehouy. Hij/zijn zaakwaarnemer dacht Ajax ook ff bij de ballen te pakken te hebben en er allerlei toezeggingen uit te slepen. Nou, succes bij die teams die je zo graag willen hebben en waar je ook nooit zult spelen.

• carpebios
Veerman hoogst twijfelachtig tegen Feyenoord. Wat heeft PSV toch altijd richting toppers.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:48:
[...]

Gelukkig heeft Ajax dat uiteindelijk gedaan bij Misehouy. Hij/zijn zaakwaarnemer dacht Ajax ook ff bij de ballen te pakken te hebben en er allerlei toezeggingen uit te slepen. Nou, succes bij die teams die je zo graag willen hebben en waar je ook nooit zult spelen.
Op zich kon ik in zijn situatie de wens voor toezeggingen ook op sportief gebied nog wel begrijpen, maar wel blij dat de club daar simpelweg niet in mee gaat. Misschien heb je een paar voorbeelden nodig, maar dan snapt de rest wel dat je er maar op één manier komt: het gewoon laten zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Hartman ook ziek vanavond. Je speelt dus niet met een compleet team

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:27:
[...]

Op zich kon ik in zijn situatie de wens voor toezeggingen ook op sportief gebied nog wel begrijpen, maar wel blij dat de club daar simpelweg niet in mee gaat. Misschien heb je een paar voorbeelden nodig, maar dan snapt de rest wel dat je er maar op één manier komt: het gewoon laten zien.
Mee trainen met het 1e a la. Speeltijd in het 1e vragen, no way.

• Millie-ano
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:34:
[...]

Mee trainen met het 1e a la. Speeltijd in het 1e vragen, no way.
Vragen kan, eisen niet. Wat is er mis voor een trainer om te zeggen tegen elke club onder de 15e plaats, afhankelijk van de stand ga ik proberen jou 20 minuten speeltijd te geven. Zonder garanties, maar daar zit perspectief.

• toolkist
  • Niet online
Millie-ano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:37:
[...]

Vragen kan, eisen niet. Wat is er mis voor een trainer om te zeggen tegen elke club onder de 15e plaats, afhankelijk van de stand ga ik proberen jou 20 minuten speeltijd te geven. Zonder garanties, maar daar zit perspectief.
Die speeltijd komt wel als ie goed genoeg speelt in Jong. Dat moet ie verdienen, niet onderhandelen in een contract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:05
Agent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:55:
Hartman ook ziek vanavond. Je speelt dus niet met een compleet team
Feyenoord met slechts 10 spelers het veld op?
Dat vind ik wel bijzonder, ze zullen toch wel wat jeugd hebben die kan invallen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
Speelt Feyenoord nou alweer thuis? Die kunnen de bus wel verkopen.

• Harribo
Mäatta op linksback bij Groningen.
Die kan dus écht niet verdedigen

• PWM
  • Niet online

PWM

Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:03:
Mäatta op linksback bij Groningen.
Die kan dus écht niet verdedigen
Dat is dan tegen Minteh. Die rent toch al zijn ballen de achterlijn over :+

• Harribo
PWM schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:04:
[...]

Dat is dan tegen Minteh. Die rent toch al zijn ballen de achterlijn over :+
Kan je wel zeggen maar Mäatta laat echt elke aanvaller erdoor
Misschien wel de slechtste Lb van Groningen ooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik blijf het te triest voor woorden vinden dat Nederlandse voetbal supporters zich niet kunnen gedragen. Niet om aan te zien dat net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ga er vanuit dat die netten wel weg zijn volgend seizoen. Een beetje overtrokken reactie naar die wedstrijd tegen Ajax en de, typisch, KNVB reactie om opeens af te fluiten bij een plastic beker na juichen van een doelpunt. In de wedstrijden dat er niets hangt gaat het ook prima. Weg met die dingen.

• sNielz123
Wat is dat voor een keeper. Trapt al twee keer de bal uit

• sNielz123
PWM schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:11:
Ik ga er vanuit dat die netten wel weg zijn volgend seizoen. Een beetje overtrokken reactie naar die wedstrijd tegen Ajax en de, typisch, KNVB reactie om opeens af te fluiten bij een plastic beker na juichen van een doelpunt. In de wedstrijden dat er niets hangt gaat het ook prima. Weg met die dingen.
Er werd wel letterlijk bij iemand wen gat in zijn hoofd gegooid.
Hebben ze die gast ooit gepakt en berecht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sNielz123 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:11:
Wat is dat voor een keeper. Trapt al twee keer de bal uit
Als hij de ballen maar tegenhoudt, dan maakt het mij niet uit wat hij verder nog doet :9
Pagina: 1 ... 65 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024