[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.180 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Hahaha wat die scheids doet eerst van wacht ff en fluit dan gelijk?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Bergwijn kan niet moe zijn

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Mooie uitslag. Nog steeds niet verloren!!!!!
En volgende week weer heel wat spelers terug uit de ziekenboeg hopelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door carpebios op 03-02-2024 21:57 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Mooi dat er onderling respect is tussen de spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Prima uitslag. Winst had gekund, maar PSV ontregelde aardig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 07:30
Dingdong schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:56:
Mooi dat er onderling respect is tussen de spelers!
Komt omdat er bij Ajax zoveel vreemden zijn.
Daarom is die echte strijd er niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Maarten_E schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:18:
[...]

Mogen de beste gelijkspelen :+
Denk stiekem dat het gelijkspel tegen Utrecht wel een knauwtje heeft gegeven. Vond het ook niet overtuigend tegen Almere City thuis, en PSV heeft ook niet echt kunnen halen wie ze zouden willen in de winterstop. Ook denk ik dat Ajax er iets beter voorstaat nu dan tijdens PSV-Ajax met wat meer cohesie onder Van Het Schip dan onder Steijn.
Ik voel een licht gelijk. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:35

Agent47

I always close my contracts.

Ik had iets meer verwacht qua emotie en inzet. 1-1 is niet gek.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Als Ajax kon winnen was het vandaag tegen dit gehavende PSV. PSV knap stand gehouden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Als je dit toch ziet vraag ik me af waar Ajax had gestaan zonder die mafklapper van een Steijn. En dan speelt Ajax nog met twee kneuzen Bergwijn en Taylor.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Quad schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:57:
Leek me wel een wedstrijd die allebei de kanten op had kunnen vallen. 1-1 wel prima ja. PSV defensief wel echt wel enorm lek tegen Ajax. Eigenlijk net als vorige keer. Dat gaat tegen een Dortmund nog leuk worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Agent47 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:58:
Ik had iets meer verwacht qua emotie en inzet. 1-1 is niet gek.
Het was… Een vrij tamme topper ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 21:54
PSV gestreden met uiteindelijk bij sommige tot kramp aan toe. Toch een puntje.
Ben benieuwd naar Feyenoord morgen. Zij hebben kans hun positie te verstevigen morgen tegen AZ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Nou AZ nog, en dan vol opladen voor Feyenoord in Maart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Sorry hoor maar die Taylor maakt amper wat af

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik had akpom gebracht ipv tahirovic voor Berghuis. Hij had er wel een balletje ingetikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Henderson is op en top fit. Hopelijk een les voor de overige spelers.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trishul
Agent47 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:00:
Sorry hoor maar die Taylor maakt amper wat af
Wordt tijd dat Taylor gaat banken. Dan mag hij gaan vechten om z'n plek, Hlynsson is op dit moment niet minder en Tahirovic speelt steeds beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
Quad schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:57:
PSV zette ook niet meer aan, leek het wel prima te vinden. Beiden leken het niet te kunnen, Ajax leek het meer te willen maar is nog niet genoeg. Brobbey en Hato goed, berghuis ook prima, maar verder lijkt de selecte toch echt kwaliteit te ontberen.

Benieuwd of Az een vuist kan maken morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
ZieMaar! schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:03:
[...]

PSV zette ook niet meer aan, leek het wel prima te vinden. Beiden leken het niet te kunnen, Ajax leek het meer te willen maar is nog niet genoeg. Brobbey en Hato goed, berghuis ook prima, maar verder lijkt de selecte toch echt kwaliteit te ontberen.

Benieuwd of Az een vuist kan maken morgen.
Je vergeet wel dat dit een wel heel mild PSV was met al die afwezigen. En AZ een vuist maken? :+
Feyenoord verliest vooral van zichzelf. AZ is zeer pover momenteel.

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 03-02-2024 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:04:
[...]

Je vergeet wel dat dit een wel heel mild PSV was met al die afwezigen. En AZ een vuist maken? :+
Feyenoord verliest vooral van zichzelf. AZ is zeer pover momenteel.
Ik denk t ook niet (ben gebaat bij winst voor az ;)). En klopt, dit is niet het psv dat in de 1e seizoenshelft iedereen van de mat speelde, verre van zelfs. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax voor de derde plek gaat meedoen, laat staan om de tweede.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:00:
Ik had akpom gebracht ipv tahirovic voor Berghuis. Hij had er wel een balletje ingetikt
Forbs 100%. Dan had PSV ook weer een extra speler achter moeten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:11
Terranova schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:52:
[...]

Omdat ie 1x in 11 wedstrijden op rij niet scoort?
Omdat hier werd gesteld dat hij niet verdedigbaar is;p Dan moet je toch wel aardig wat mogelijkheden hebben om de bal erin te rammen. Ja, tegen Hercules, Heracles en RKC lukt het inderdaad wel.

Verder heb ik niets tegen Brobbey hoor. Een van de weinige lichtpuntjes op de Nederlandse velden, imo. Hopelijk kan hij het scorend vermogen ook tegen de top-5 doorzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
eric.1 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:15:
[...]

Omdat hier werd gesteld dat hij niet verdedigbaar is;p Dan moet je toch wel aardig wat mogelijkheden hebben om de bal erin te rammen. Ja, tegen Hercules, Heracles en RKC lukt het inderdaad wel.
Tegen Twente en PSV ook, in een seizoenshelft waarin Ajax echt voor geen meter draaide....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:13:
[...]

Forbs 100%. Dan had PSV ook weer een extra speler achter moeten houden.
Van t Schip wisselde duidelijk om niet te verliezen, puntje koesteren. Tekenend voor het vertrouwen, denk ik. Ajax heeft niets aan een punt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:20:
[...]

Van t Schip wisselde duidelijk om niet te verliezen, puntje koesteren. Tekenend voor het vertrouwen, denk ik. Ajax heeft niets aan een punt.
Hoezo niet? Ajax heeft nu gewoon een punt meer dan 90% verwacht had. Dus Twente loopt geen 3 maar 2 punten uit en bij Feyenoord-AZ moeten we het nog maar zien. Er zijn nog meer dan genoeg kansen om de 6 punten op Twente in te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:28:
[...]

Hoezo niet? Ajax heeft nu gewoon een punt meer dan 90% verwacht had. Dus Twente loopt geen 3 maar 2 punten uit en bij Feyenoord-AZ moeten we het nog maar zien. Er zijn nog meer dan genoeg kansen om de 6 punten op Twente in te lopen.
Twente loopt uit en dat is het probleem. Ajax moet nog naar Rotterdam en Alkmaar, dat zijn zeker geen gegarandeerde punten. Als je Twente en Ajax vandaag beiden hebt zien spelen, dan zou ik ook niet blind een 1’tje invullen bij de toto voor de onderlinge wedstrijd.

Ajax gaat elke punt heel hard nodig hebben en in die zin is dit 2 punten verloren, van een psv dat geen schim was van het psv dat wat minder spelers mist…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:40:
[...]

Twente loopt uit en dat is het probleem. Ajax moet nog naar Rotterdam en Alkmaar, dat zijn zeker geen gegarandeerde punten. Als je Twente en Ajax vandaag beiden hebt zien spelen, dan zou ik ook niet blind een 1’tje invullen bij de toto voor de onderlinge wedstrijd.

Ajax gaat elke punt heel hard nodig hebben en in die zin is dit 2 punten verloren, van een psv dat geen schim was van het psv dat wat minder spelers mist…
Maar ook nog Twente thuis. Plus die mogen ook nog naar Eindhoven en Alkmaar...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit is precies Henderson, en dat deed hij gewoon prima.

Hij is een nummer 6, zet de mensen neer, coached, werkt hard.. that's it. En bij LIV was hij daarin erg belangrijk.

Vergelijk hem niet met een Tadic, dat is hij gewoon niet. Hij speelt centraal, en meestal tussen de verdediger en nummer 10.

Stijgende lijn Ajax, wel geluk weggekomen met kopbal de Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:46:

Hij is een nummer 6, zet de mensen neer, coached, werkt hard.. that's it. En bij LIV was hij daarin erg belangrijk.

Vergelijk hem niet met een Tadic, dat is hij gewoon niet. Hij speelt centraal, en meestal tussen de verdediger en nummer 10.

Andersom ook met de 2 kansen van Taylor en Berghuis die teveel tijd nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:00
ZieMaar! schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:40:
[...]

Op zich heb je gelijk natuurlijk. Maar op dit moment is dit prima. De meeste mensen hadden vandaag gewoon 0 punten verwacht. Dus dan is dit gewoon een bonuspunt.

Ik zou ook niet blind een 1'tje invullen, maar kijk je naar de reeks tussen Ajax op plek 18 en nu, dan zie je dat Ajax in die periode wel veel meer punten heeft gehaald. (Ajax stond toen 17 verliespunten achter, nu nog 6).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
Interview met Henderson bij de NOS was echt toppunt media training, maar die blijdschap in z’n blik aan het eind toen hem verteld werd dat Southgate er was, was wel naturel

Duurde even voordat hij “los” kwam, maar hoe hij loopt (veel!) en welke positie hij inneemt en laat overnemen stemde me wel tevreden. 1 zwaluw, maar het stond een stuk stabieler net voor de verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heeft Vink trouwens een agenda tegen Ajax aankopen en pro eigen jeugd ofzo?
Bij die goal van Luuk de Jong geeft ie Sutalo de schuld, terwijl Gooijer Saibari totaal negeert, Hato Lozano gewoon vrij die bal laat kaatsen en daarna ergens in niemandsland lucht aan het dekken is ipv richting Luuk de Jong te gaan en Taylor ook maar aan het schijn verdedigen is ipv dat ie echt ergens bij een tegenstander staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
toolkist schreef op zondag 4 februari 2024 @ 08:00:
Bij die goal van Luuk de Jong geeft ie Sutalo de schuld, terwijl Gooijer Saibari totaal negeert, Hato Lozano gewoon vrij die bal laat kaatsen en daarna ergens in niemandsland lucht aan het dekken is ipv richting Luuk de Jong te gaan en Taylor ook maar aan het schijn verdedigen is ipv dat ie echt ergens bij een tegenstander staat.
Sosa had ook wel iets meer mogen doen in dat duel met De Jong. Geef op z'n minst een klein zetje, dit is echt te zwak ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler

Vond Henderson ook prima spelen. Hij speelt wel echt vlak voor de verdediging als controleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grotespeler schreef op zondag 4 februari 2024 @ 08:25:
[...]

Sosa had ook wel iets meer mogen doen in dat duel met De Jong. Geef op z'n minst een klein zetje, dit is echt te zwak ingrijpen.
Klopt, maar die moet dus ineens een man overnemen waar ie fysiek 0,0 kans tegen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zo’n speler heeft ieder team ook nodig. Wat je bij Ajax zag de eerste maanden was totale chaos op het veld.

Feyenoord als voorbeeld, spelen totaal geen gek seizoen maar psv doet het extra goed. Bij Feyenoord heb je een stabiele Trauner en Hancko als basis achterin, daar begint je rust. Ajax heeft dat nu ook wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 12:22
toolkist schreef op zondag 4 februari 2024 @ 08:00:
Viel mij ook op. Zijn zoon speelt wel in jeugd van Ajax. Volgens mij O19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Holk schreef op zondag 4 februari 2024 @ 06:59:
Interview met Henderson bij de NOS was echt toppunt media training, maar die blijdschap in z’n blik aan het eind toen hem verteld werd dat Southgate er was, was wel naturel

Duurde even voordat hij “los” kwam, maar hoe hij loopt (veel!) en welke positie hij inneemt en laat overnemen stemde me wel tevreden. 1 zwaluw, maar het stond een stuk stabieler net voor de verdediging
Hij begon met de fantastische sfeer in het stadion. Dat kwam op tv dan helaas niet zo over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
In hoeverre je sfeer echt meekrijgt hangt ook een beetje van de microfoons in t stadion af, maar mijn beeld is dat het inderdaad wel eens luidruchtiger is geweest.

Maar volgens mij zijn er maar 2 stadions echt super sfeervol (alle 17 wedstrijden), Feyenoord en Twente. Dan een rits waar t bij vlagen ook goed toeven is, zoals Utrecht, PSV en soms ook Ajax, Heerenveen etc en ergens aan de onderkant Gelredome, Waalwijk etc.

Wel jammer, want in 2011 denk ik dat het publiek Ajax in de kampioenswedstrijd kampioen heeft gemaakt. Ook in een aantal CL wedstrijden (toen het goed ging) kreeg ik het idee dat het kolkte, maar dat lukt niet altijd. Past denk ik ook bij Ajax (niet negatief bedoeld, maar resultaten lijken daar voor een deel van de supporters belangrijker voor de betrokkenheid dan bij andere clubs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
eric.1 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 22:15:
[...]

12 wedstrijden op rij een doelpunt of assist, 50 jaar oud Ajax record staat nu op Brobbey zijn naam. Blijkbaar is hij dus inderdaad moeilijk verdedigbaar ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
ZieMaar! schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:34:
In hoeverre je sfeer echt meekrijgt hangt ook een beetje van de microfoons in t stadion af, maar mijn beeld is dat het inderdaad wel eens luidruchtiger is geweest.

Maar volgens mij zijn er maar 2 stadions echt super sfeervol (alle 17 wedstrijden), Feyenoord en Twente. Dan een rits waar t bij vlagen ook goed toeven is, zoals Utrecht, PSV en soms ook Ajax, Heerenveen etc en ergens aan de onderkant Gelredome, Waalwijk etc.

Wel jammer, want in 2011 denk ik dat het publiek Ajax in de kampioenswedstrijd kampioen heeft gemaakt. Ook in een aantal CL wedstrijden (toen het goed ging) kreeg ik het idee dat het kolkte, maar dat lukt niet altijd. Past denk ik ook bij Ajax (niet negatief bedoeld, maar resultaten lijken daar voor een deel van de supporters belangrijker voor de betrokkenheid dan bij andere clubs).
Hm ik proef veel persoonlijke voorkeur in deze reactie ;)
De Arena is zeker wel sfeervol, gemiddeld tienduizenden toeschouwers per wedstrijd. In de toppers rond de ~50k toeschouwers en in CL wedstrijden lijkt het bijna een Turkse heksenketel. CL wedstrijd tegen Dortmund is me goed bijgebleven met al dat rook en enorme spandoek van Michels met daarop 'voetbal is oorlog'.

Maar je krijgt er weinig van mee moet ik zeggen via de tv. Je moet er echt zijn. Verschil tussen dag en nacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Heb t gisteren niet gezien, maar ik zie in de Telegrof dat Driessen aan het briesen is over Henderson.

Dus die speelde goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Trishul schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:27:
[...]

Hm ik proef veel persoonlijke voorkeur in deze reactie ;)
De Arena is zeker wel sfeervol, gemiddeld tienduizenden toeschouwers per wedstrijd. In de toppers rond de ~50k toeschouwers en in CL wedstrijden lijkt het bijna een Turkse heksenketel. CL wedstrijd tegen Dortmund is me goed bijgebleven met al dat rook en enorme spandoek van Michels met daarop 'voetbal is oorlog'.

Maar je krijgt er weinig van mee moet ik zeggen via de tv. Je moet er echt zijn. Verschil tussen dag en nacht.
Ik heb wat persoonlijke voorkeur :). Maar Feyenoord (wat niet mijn voorkeur is) en Twente hebben zowel thuis tegen RKC als thuis in de CL een vergelijkbare sfeer, dat kent de Arena niet (en PSV ook net iets minder). En momenteel is het via tv, maar ben veel in stadions geweest. Al vind ik dat de sfeer, als t echt sfeervol is, in de arena wel goed overkomt op tv.

Maar mijn punt: dat is niet elke week en lijkt gerelateerd aan hoe t met Ajax gaat. Dat past ook een beetje bij de grootste club denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
LZ86 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:11:
Heb t gisteren niet gezien, maar ik zie in de Telegrof dat Driessen aan het briesen is over Henderson.

Dus die speelde goed?
Kon zeker zijn stempel voetballend en qua leiderschap nog niet drukken. Ruimtes waren nog erg groot, opbouw nog steeds moeizaam. Ergens 2e helft stond ie op een meter of 30 en toen zag je even een glimp van klasse, met strakke en zuivere passes naar voren, met hoge handelingssnelheid. Veel praten met de scheids, veel armgebaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00

Ben al lang bij dat hij niet denkt de kar te moeten trekken en continu in de 16 zit.

Dat zag je bv vaak bij Wijnaldum in oranje.
En als je daar loopt dan sta je you positie voor je eigenlijke taak op het middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06
ZieMaar! schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:22:
[...]

Kon zeker zijn stempel voetballend en qua leiderschap nog niet drukken. Ruimtes waren nog erg groot, opbouw nog steeds moeizaam. Ergens 2e helft stond ie op een meter of 30 en toen zag je even een glimp van klasse, met strakke en zuivere passes naar voren, met hoge handelingssnelheid. Veel praten met de scheids, veel armgebaren.
Daar staat tegenover dat hij voor iemand die 5 weken niet gespeeld heeft een zeer behoorlijk aantal km's heeft gelopen en zijn passnauwkeurigheid was 55/60 92% (ter vergelijking Taylor 18/24 75%, Junior 44/50 88% en Schouten 28/28 100%).

Voor een eerste wedstrijd na 5 weken niet gespeeld te hebben, begrijp ik de positiviteit wel. Hoewel "één zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39

gws24

Thinking is hard!

pfff, dat veld bij Vitesse is echt een drama.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
bazzemans schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:59:
[...]

Daar staat tegenover dat hij voor iemand die 5 weken niet gespeeld heeft een zeer behoorlijk aantal km's heeft gelopen en zijn passnauwkeurigheid was 55/60 92% (ter vergelijking Taylor 18/24 75%, Junior 44/50 88% en Schouten 28/28 100%).

Voor een eerste wedstrijd na 5 weken niet gespeeld te hebben, begrijp ik de positiviteit wel. Hoewel "één zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer".
Kan denk ik beiden kanten nog op. Zeker als ie meer voorwaarts blijft passen met deze zuiverheid (gisteren was niet veel voorwaarts), vooral terug naar Hato en Sutalo, wat denk ik illustreert dat de ruimtes nog te groot waren.

Ik kan nog geen passmap van PSV vinden helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06
@ZieMaar! Eens hoor. Te vroeg om er echt al iets over te zeggen. Blijf benadrukken dat hij al 5 weken geen wedstrijd gespeeld had, laat staan op niveau (dat is nog veel langer geleden). Dan laat hij hier een hele aardige basis zien, dat perspectief biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Zou Henderson graag samen met vd boomen willen zien.
Beide leuke diepte passes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Retteketet, hup AZ! oOo
al zal Feyenoord hier denk ik niet zo'n moeite mee hebben

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Heb zo'n gevoel dat AZ een rode kaart gaat pakken deze wedstrijd. Door de druk van de voorhoede van Feyenoord op de AZ verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Alsof AZ iets voor elkaar krijgt. Dit wordt toch gewoon een 0-7 overwinning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bij Classie slaan de stoppen even door :/

Wat een domme overtreding is dat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Donkergeel, na 7 minuten. :+

[ Voor 45% gewijzigd door carpebios op 04-02-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat een pot al, staat Wieffer daar zo verongelijkt te doen na een overtreding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Clasie heeft duidelijk iets te veel feestpoeder genomen, wat staat die vent opgefokt op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Waar heeft die Wieffer last van? Gilt al voor de overtreding en dan gelijk weer zo agressief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hoezo krijgt van Bommel daar geen geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dr.lowtune schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:41:
Clasie heeft duidelijk iets te veel feestpoeder genomen, wat staat die vent opgefokt op het veld.
Wieffer ook vind ik. Beetje vreemd gezien de tijd en de stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:42:
[...]

Wieffer ook vind ik. Beetje vreemd gezien de tijd en de stand.
Wieffer mag inderdaad ook wel even rustig aan doen. Maar het is duidelijk dat dit een zware pot gaat worden en er gaat zeker nog wel rood vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord maakt een standaardsituatie af :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Keurig gedaan door de scheids bij Utrecht - Volendam. Doelpunt Volendam goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat neemt die keeper een risico zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wtf, Bijlow ook even kortsluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zerrouki mist ook handelingssnelheid daar zeg.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Knap van die voetballers dat ze vallen en eigenlijk daarvoor al beginnen met schreeuwen. Die hebben toch een snelle verwerkingssnelheid he!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Echt wtf. Zo enorm irritant

https://nos.nl/artikel/25...een-feyenoord-verslaat-az

Ik denk: wut.... hebben ze een glazen bal.

is het weer dat knaken vrouwenvoetbal 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
LZ86 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:50:
Echt wtf. Zo enorm irritant

https://nos.nl/artikel/25...een-feyenoord-verslaat-az

Ik denk: wut.... hebben ze een glazen bal.

is het weer dat knaken vrouwenvoetbal 7(8)7
Mijn grootste ergernis van de NOS dit voetbalseizoen. Nu kunnen ze het eindelijk alsmaar over Ajax hebben. De vrouwen dan wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hands! Hij maakt een duikeling en hij pakt gewoon de bal op, hoezo is dat geen hands?

[ Voor 86% gewijzigd door carpebios op 04-02-2024 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een naar ventje die van Bommel, je kan zien dat het genetisch is.
(voor hem te hopen dat hij dan ook net zo spijkerhard en goed als z'n pa is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:53:
Hands! Hij maakt een duikeling en hij pakt gewoon de bal op, hoezo is dat geen hands?
Ik had nog wel een herhaling verwacht maar niets van dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hahaha, hoe kan je op dit niveau zo slecht een hoekschop nemen zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 04-02-2024 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:48:
Zerrouki mist ook handelingssnelheid daar zeg.........
Gewoon te traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

AZ wordt wel steeds beter. Waarom heb ik zo'n gevoel dat de 1-1 er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bijna eigen doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Grudgie schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:58:
Feyenoord speelt veel te laks nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Geef die van Bommel eens geel. Is al de tweede lompe overtreding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:01:
Geef die van Bommel eens geel. Is al de tweede lompe overtreding
Oke, ben onderweg. Ben er over 2.5 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
Grudgie schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:58:
Dat gevoel heb ik ook, maar moet zeggen dat ik dat momenteel steeds heb met Trauner. Die heeft het momenteel niet zo meer.
Ook zijn passing, wat toch een sterk punt was wordt met de week minder lijkt het wel. Komen kansen uit voor de tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Bijlow is alweer geblesseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Daar gaat z’n EK. Zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Oei, wat gebeurde er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Glazen keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Maar spontaan, of was er een overtreding of misstap?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
Pff dit gun je niemand. Wat een pech heeft die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Man van glas 2.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 23:26
Bijlow zat opeens, geen idee. Sneu voor die jongen.
Elke keer weer wat.

[ Voor 42% gewijzigd door krissie100 op 04-02-2024 15:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 12:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik zag niet wat er gebeurt, maar het is wel weer sneu. Je ziet aan hem dat hij weet dit is erg en wat er dan allemaal gemist moet worden.

Het zijn nooit kleine blessures bij hem

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Dat is wel echt k*t voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die heeft echt een bottenziekte. Kan niet anders. Zwaar sneu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heel erg sneu voor hem. Zoveel tegenslagen steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
Iets meer respect mag wel als je die emotie ziet, vind je niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:04:
[...]

Maar spontaan, of was er een overtreding of misstap?
Ik denk spontaan, volgens mij was er geen speler in de buurt.

Bijlow kan goed keepen, maar hij is zo snel geblesseerd dat je hem eigenlijk gewoon moet vervangen met een andere goede 1e keeper. Wellenreuther was op het einde wel goed, maar of hij nu die vorm de wedstrijd in brengt betwijfel ik. Ik ga er nu niet meer vanuit dat we hier vandaag punten of een puntje mee gaan nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ondanks dat hij zeker kwaliteiten heeft als keeper kan je hierdoor als (top)club niet op hem bouwen.
Tussen seizoen 18/19 en 23/24 heeft hij 171 wedstrijden gemist. Toch ruim 28 per seizoen ( Feyenoord & NL ),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dr.lowtune schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:07:
[...]

Ik denk spontaan, volgens mij was er geen speler in de buurt.

Bijlow kan goed keepen, maar hij is zo snel geblesseerd dat je hem eigenlijk gewoon moet vervangen met een andere goede 1e keeper. Wellenreuther was op het einde wel goed, maar of hij nu die vorm de wedstrijd in brengt betwijfel ik. Ik ga er nu niet meer vanuit dat we hier vandaag punten of een puntje mee gaan nemen.
Ik vind het een zeer goede keeper. Wel zuur als je je carrière zo ziet wegvliegen door je blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Volgens Feyenoord was dit eerst de bal gespeeld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En dan nu een schwalbe?

Pagina: 1 ... 28 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024