Matige de Jongtoolkist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:30:
[...]
Niks lucky, gewoon niet goed genoeg ingekopt. Lucky was als ie via via op de lat gaat
Een stuk beter dan bij fey-psv in ieder geval.Harribo schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:31:
Ik vind de arbitrage redelijk goed moet ik zeggen
*rent snel weg
Zero.
Zo mogen er achterin bij PSV wel 1 of 2 geel krijgen voor dat gedoe tegen de grens? Die het ook nog eens gewoon goed zag?
Hij ging toch via via het hoofd van de Jong op de lat?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Oei dat zag er niet goed uit voor Benitez
Echt een kloteval.
Echt een kloteval.
[ Voor 19% gewijzigd door Trishul op 03-02-2024 21:33 ]
Wat een amateurisme zeg.dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:32:
Benitez graait ook naar lucht
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat zeg ik niet, beweren dat hij niet kan koppen zou nou niet echt reëel zijn
Wat zingt dat publiek nu?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet zo handig van Benitez.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoho dat is alleen aan de Kuip voorbehouden!
XXXVI
Kwartiertje nog jongens, even volhouden nog!
De spanning neemt, ook op het veld, wel toe nu.
De spanning neemt, ook op het veld, wel toe nu.
Oei, Ramalho bijna over het dak gekegeld.
Flickr PSN ID= cheironnl
Heh? Gaat Ajax 442 spelen?
En Brobbey kan slecht tegen irritaties.
⏩ PVOutput☀️
Dat klopt, alleen in een kuip kan je verzuipen onder de druk.ephymerous schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:34:
[...]
Hoho dat is alleen aan de Kuip voorbehouden!
Ahja de reminder dat Brobbey een steekje of 3 los heeft
Gebruik van maken!dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:35:
Ahja de reminder dat Brobbey een steekje of 3 los heeft
Schouten voor de zekerheid van het veld. Zorgen dat hij heel blijft is belangrijker dan winnen.
Ps. Ook geel voor Brobbey toch wel? O nee.. die speelt thuis.
Ps. Ook geel voor Brobbey toch wel? O nee.. die speelt thuis.
Zero.
Dat is natuurlijk ook gewoon geel voor Brobbey. Ongeloofelijk.
EDIT:
Overigens ook een speler die je er verder wel goed kan bij hebben in zijn huidige vorm.
EDIT:
Overigens ook een speler die je er verder wel goed kan bij hebben in zijn huidige vorm.
[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 03-02-2024 21:37 ]
Ga weg scheids! Dit was gewoon geel. Wat een armoede die scheidsrechters.
Gelukkig is het een keer een wedstrijd waar Brobbey wat overtredingen mee krijgt, is meestal al niet zo
Mwah niet echt. Ik zou ook geïrriteerd zijn als iemamd me zo lang vasthoudenPWM schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:36:
De scheids moet al veel en veel eerder fluiten... Maar laat dit vasthouden weer veel te lang doorgaan net als bij die Heraclied vorige week.PWM schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:36:
Het zijn geen twaalfjarigen hé!PWM schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:36:
Je kunt het ook vanuit zijn kant bekijken: er blijft wéér iemand onnodig lang aan zijn shirt hangen.Quad schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:35:
Ik vind het zowaar een goede actie. Het is niet dat ie Ramhaljo een doodschop geeft ofzo.PWM schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:36:
XXXVI
Had jij ook geel gekregen.sNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:37:
[...]
Mwah niet echt. Ik zou ook geïrriteerd zijn als iemamd me zo lang vasthouden
Ramalho hing zo lang aan het shirt van Brobbey dat het een nieuwe spelsituatie is. Dus 2x geel was terecht geweestsNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:37:
[...]
Henderson heb ik al meer aanvoerder waardige acties zin doen als bergwijn in alle wedstrijden dat hij de band om heeft. Van rustig bij de scheidsrechter staan om te controleren tot inde catacomben de medespelers een tikkie geven
Niet netjes van Ramalho als je de replay terugkijkt. Dit soort naaistreken doet hij wel vaker.
T is wel wekelijks raak hè, bij Brobbey.sNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:37:
[...]
Volgens mij zitten een paar spelers in een appgroep wie het langste aan Brobbey kan vastklampen.
⏩ PVOutput☀️
Ja, maar dat deed hij niet hetoolkist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:37:
[...]
De scheids moet al veel en veel eerder fluiten...
Bergwijn als aanvoerder is de domste keuze ooit geweest.groggy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:37:
Henderson heb ik al meer aanvoerder waardige acties zin doen als bergwijn in alle wedstrijden dat hij de band om heeft. Van rustig bij de scheidsrechter staan om te controleren tot inde catacomben de medespelers een tikkie geven
Zero.
En daar was brobbey met z’n wekelijkse woedeaanval
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die van Heracles hield er een gebroken enkel aan over, dus Ramalho komt nog goed wegQuad schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:38:
[...]
T is wel wekelijks raak hè, bij Brobbey.
Volgens mij zitten een paar spelers in een appgroep wie het langste aan Brobbey kan vastklampen.
Ik hoop niet voor de ajacieden dat Gaaie er nu in kom
Taylor, gast...
Flickr PSN ID= cheironnl
De scheids is nu z'n schema aan het volmaken, iedereen bij PSV geel!
Taylor man val die bal toch gewoon aan ipv te wachten.....
Haha Taylor, wat een mogelijkheid.
Maar lastig omdat je 'm zo onverwachts op je schoen krijgt.
Maar lastig omdat je 'm zo onverwachts op je schoen krijgt.
⏩ PVOutput☀️
En wat dacht je van die keeperTerranova schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:38:
[...]
Die van Heracles hield er een gebroken enkel aan over, dus Ramalho komt nog goed weg
Wissel die Taylor eens, wat een verschrikking.
XXXVI
Taylor jongen, daarom niet avondje ervoor bij je scharreltje doorbrengen.
Brobbey nu al man of the match, die is gewoon niet te verdedigen.
Wil al hele tijd zeggen onze Nederlandse spits maar dan haalt die weer zo boze actie uit en heb ik van tsjaaa laat maarcarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:41:
Brobbey is alleen aan de bal nog niet alles. Krijgt hem vaak niet onder controle
Ze moeten slechte shirtjes maken die veel sneller kapot gaan, veel zichtbaarder voor de acheidscarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:41:
Werd flink aan z'n shirt getrokken.
An sich ook goede reclame van de shirtleverancier.carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:41:
Werd flink aan z'n shirt getrokken.
⏩ PVOutput☀️
Hahahaha, dat publiek
Ik vind het wel bijzonder dat shirtje vastpakken normaal geel is.dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:41:
[...]
Wil al hele tijd zeggen onze Nederlandse spits maar dan haalt die weer zo boze actie uit en heb ik van tsjaaa laat maar
Tenzij je dat bij Brobbey doet in de eredivisie, dan niet eens overtreding.
Ik snap de frustratie wel. Internationaal zal er ook wel een oogje worden geknepen, maar zal er toch vast wel gefloten worden.
Of hele strakke die je niet vast kunt pakken, net als dat Afrikaanse team een flink aantal jaren terug op een WK.groggy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:42:
[...]
Ze moeten slechte shirtjes maken die veel sneller kapot gaan, veel zichtbaarder voor de acheids
Dat is dan ook een kaart he.
Haha die Lozano duikelt en Guzu trapt er met open ogen in

XXXVI
Nou iddcarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:44:
Zero.
Jullie zijn echt oude snoeperds. Of ze moeten shirtjes die na 10 minuten uit zijn of zo strak dat je ze niet vast kan pakken… jaja
Was amper een overtredingcarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:44:
Omdat zo scheids denk vaak denk ik onbewust doet van grote sterke jongen die kan zich wel reddenMegupe schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:43:
[...]
Ik vind het wel bijzonder dat shirtje vastpakken normaal geel is.
Tenzij je dat bij Brobbey doet in de eredivisie, dan niet eens overtreding.
Ik snap de frustratie wel. Internationaal zal er ook wel een oogje worden geknepen, maar zal er toch vast wel gefloten worden.
Of die van Aston Villa.sNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:45:
Jullie zijn echt oude snoeperds. Of ze moeten shirtjes die na 10 minuten uit zijn of zo strak dat je ze niet vast kan pakken… jaja
⏩ PVOutput☀️
Ramalho denkt dat die die persoon is bwhaha
Schouderduw in de rug is een overtreding. Zo overdreven reageren naar de scheids is een gele kaart.
Zero.
Mijn bi-heid zegt gewoon zonder shirt spelen.sNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:45:

Zeker, die zit zo goed in de wedstrijd (lees: hij heeft zijn echte slippertje nog niet gemaakt) dat hij dacht ik probeer het maar gewoon.dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:45:
Ramalho denkt dat die die persoon is bwhaha
Ik zei ook amper he, maar het lijkt erger dan het is omdat Lozano altijd op punt staat om te vallen, of er nou een tegenstander in de buurt is of niet.Pelox schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:46:
[...]
Schouderduw in de rug is een overtreding. Zo overdreven reageren naar de scheids is een gele kaart.
Zou Land nog mee mogen doen?
Nu al tijdrekken. PSV probeert het punt veilig te stellen
Waar zijn die mensen met PSV wint dit gemakkelijk?
Whatever floates your boat amigo!dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:46:
[...]
Mijn bi-heid zegt gewoon zonder shirt spelen.

Ik kijk wel dameshockey dan.
Wel cute dat Dest zn drankje deelt met Taylor
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Haha dat is het fijne van mijn gave, daar kan ik dus ook inschakelensNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Whatever floates your boat amigo!
Ik kijk wel dameshockey dan.
Ik zie hier geen winnaar meer komen
Dirty!DirtyBird schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:49:
Wel cute dat Dest zn drankje deelt met Taylor
Alsjeblieft geen kopgoal van de Jong in de 89e..
Flickr PSN ID= cheironnl
Hier!carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:48:
Waar zijn die mensen met PSV wint dit gemakkelijk?

Waarna ik zei dat we blij mogen zijn als we met een punt van het veld stappen, en zo geschiedde
Ja lozano draait ook met opzet zijn rug naar hem toe en duikt dan. Doet ie slim, verder heb ik hem niet gezien vandaag.Terranova schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:47:
[...]
Ik zei ook amper he, maar het lijkt erger dan het is omdat Lozano altijd op punt staat om te vallen, of er nou een tegenstander in de buurt is of niet.
Zero.
Dit is gelukkig nu een ander ajax dan een half jaar geleden
Ah de verloren extra tijd is opgeteld bij het einde
Taylor taylor taylor.. anders draai je nog 5 rondjes zodat PSV weer goed staat?
Daar is de extra tijd!
Voor iemand die niet te verdedigen is scoort ie bijzonder weinigcarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:41:

Omdat ie 1x in 11 wedstrijden op rij niet scoort?eric.1 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:51:
[...]
Voor iemand die niet te verdedigen is scoort ie bijzonder weinig
Wil iemand de bal gaan halen op het parkeerdek?
Toen scoorden we twee keer tegen PSVHarribo schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:51:
Dit is gelukkig nu een ander ajax dan een half jaar geleden
Zie Ajax weinig maar kan wel genieten van Brobbey.. zo sterk en sneleric.1 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:51:
[...]
Voor iemand die niet te verdedigen is scoort ie bijzonder weinig
PSV komt er niet meer aan te pas.
Dus ze scoren zocarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:54:
PSV komt er niet meer aan te pas.

Walter!
Ajax en PSV hebben kansen genoeg gehad om een 2e te maken. Beide niet gedaan. 1-1 is een terechte uitslag.
Zero.
Heerlijke pot om gewoon gezellig met elkaar over voetbal en de spelers te ouwehoeren. Psv over het geheel wat sterker, Ajax toch zeker niet kansloos.
Voor Psv niet zo erg, die hebben nog een ruim gat met de achtervolgers. Ajax loopt op deze manier niet echt in en heeft hier eigenlijk helemaal niets aan.
Wel lekker zo'n speler als Henderson in je team, dat brengt echter wat rust lijkt het wel, al is Psv ook niet meer zo sterk als ze de eerste seizoenshelft waren.
Brobbey de beste man van het veld vandaag, maar blijf erbij dat daar veel meer uit te halen moet zijn.
Voor Psv niet zo erg, die hebben nog een ruim gat met de achtervolgers. Ajax loopt op deze manier niet echt in en heeft hier eigenlijk helemaal niets aan.
Wel lekker zo'n speler als Henderson in je team, dat brengt echter wat rust lijkt het wel, al is Psv ook niet meer zo sterk als ze de eerste seizoenshelft waren.
Brobbey de beste man van het veld vandaag, maar blijf erbij dat daar veel meer uit te halen moet zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 03-02-2024 21:56 ]
Ik kan mij zo ergeren aan PSV he, die ballen die ze zo makkelijk kwijt raken. Creëer nu eens een kans.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024