Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is niet zo ongebruikelijk dat een laag geklasseerde eerste divisionist het goed doet in de playoffs. NEC deed het als nr. 7 in de reguliere competitie. Excelsior zelf promoveerde destijds als nummer 6. Playoffs zijn vaak prooi voor de ploeg die aan het eind van het seizoen (nog) in vorm is. Voor een ploeg die zich als laatst nog plaatst is dat een opsteker en meedoen een toetje. Voor degene die nét directe promotie mist en alsnog de playoffs in moet, zie je nog weleens het omgekeerde. Ook al vond Bas Sibum dat het psychologie van de koude grond is, het leek toch echt wel effect te hebben op zijn Roda.Quad schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 21:47:
Zal wat zijn als de nr 8 van de KKD promoveert.
Ene Cruijff gebruikte dat woord wel eens
Logisch toch?
Alleen wel graag wat aan dat uitvak doen NAC.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 28-05-2024 22:05 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoewel voetbal soms blijft verrassen
Dat uitvak is pure ellende inderdaad.FreakNL schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 22:04:
Super! NAC hoort in de eredivisie. Zeker tov Excelsior. Wegwezen met dat kunstgras en die fietsenstalling. Wel jammer van de mini-stads-derby maargoed….
Alleen wel graag wat aan dat uitvak doen NAC.
NAC blijft voor mij een nostalgische Eredivisie club.
Ik denk dat NAC daar op de counter gaat spelen en die wedstrijd gaat dood spelen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik vind het ook wel mooi dat die hoogmoed bestraft wordt. Als Excelsior moet je 3 miljoen altijd pakken.Agent47 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 22:08:
Een Driouech van Excelsior levert nu ook minder op. Interessant voor de transfers wel.
Dan zit ie doodrustig in de dug-out.Sempy schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 21:51:
Benieuwd hoe Van Gastel is als zijn ploeg achter staat.
Alleen maken de playoffs deel uit van die competitieOMX2000 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 21:48:
[...]
Er staat letterlijk op basis van de competitie…
Helaas ook het aantal idiote 'supporters'.hoevenpe schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 22:05:
Bierconsumptie in de eredivisie stijgt volgend jaar significant
Zeker. Ze zijn gaan vliegen. En hebben eigenlijk alles terecht gewonnen.Vos schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 21:49:
[...]
Ok. Op basis van de nacompetitie dan wel verdiend?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar blijkbaar konden ze dat toen niet elke week opbrengen gezien de 8e plek.
Nu tot nu toe in de nacompetitie wel zo te zien.
Edit : alles ff terug gezien, scheidsrechter Higler viel toch weinig te verwijten
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 28-05-2024 22:54 ]
Hele goeie inderdaad. Ben benieuwd welke club hem zal inlijven in de zomer.Agent47 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 22:08:
Een Driouech van Excelsior levert nu ook minder op. Interessant voor de transfers wel.
Shona Shukrula is er bíjna: als eerste vrouwelijke scheidsrechter in het betaald mannenvoetbal
Shona Shukrula is voorbestemd om de eerste vrouwelijke scheidsrechter in het betaald mannenvoetbal te worden. Ze deelt die ambitie met de KNVB en vindt het ‘heel mooi’ om uithangbord te zijn.
Eigenlijk had Shona Shukrula veel eerder willen debuteren als scheidsrechter in het betaald mannenvoetbal, maar een honderdste van een seconde leidde tot jaren vertraging. Net als zij wilde de KNVB het graag, ze zou de eerste vrouw zijn, maar de bond marchandeerde niet. Er ging een streep door een promotie toen ze in 2019 bij een conditietest een sprintje 0,01 seconde te langzaam liep.
‘Ik heb het nog nooit zo moeilijk gevonden om mijn bed uit te komen’, blikte de Alkmaarse later terug. Een half jaar lang duurde die ‘hele zware periode’, maar Shukrula stond op en rechtte zich. In 2020 haalde ze de test wel en mocht ze debuteren als vierde official. Vier jaar later is ze er volgens de KNVB aan toe om vanaf de zijlijn het veld in te stappen.
Wanneer dat precies zal gebeuren, is nog onbekend. De voetbalbond liet vorige week weten dat Shukrula (33) promoveert naar het betaald mannenvoetbal en in het seizoen 24-25 zal ‘toewerken’ naar haar eerste wedstrijd als scheidsrechter in de eerste divisie. Als het zover is, is ze inderdaad de eerste vrouw in Nederland die dat lukt.
[...]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Benieuwd hoe erg ie baalt dat hij na de zomer niet doorgaat bij NAC..Sempy schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 21:51:
Benieuwd hoe Van Gastel is als zijn ploeg achter staat.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De volkskrant is maar een week te laat, toen was dat al bekendRamzzz schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 23:34:
Leuk vooruitzicht, een vrouwelijke scheidrechter in het betaalde voetbal:
[...]
Hier had ik er nog niets over gelezen.toolkist schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 07:02:
[...]
De volkskrant is maar een week te laat, toen was dat al bekendEn dat ze Emmen niet mag fluiten omdat ze getrouwd is met een speler van Emmen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Anoniem: 2094984
Onderaan het artikel.Ramzzz schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 07:22:
Hier had ik er nog niets over gelezen.
Shukrula is getrouwd met Emmen-verdediger Jeff Hardeveld. Ze brachten de relatie begin 2022 naar buiten, waarna het grappen en opmerkingen regende. De KNVB loste het praktisch op en zorgt dat ze niet bij Emmen-wedstrijden betrokken is.
1 post van Donleone83:
donleone83 in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2"
dus inderdaad snel te missen
Als je dan een beetje Googled dan ligt dat rond de 3 / 4k per maand. Ik vind dat wel erg weinig, als dit dan klopt he.
Het gros van de KKD spelers speelt tegen minimumloon of een onkostenvergoeding. Als oudere speler kun je beter bij de hoogste amateurs gaan ballen dan bij een KKD club. Voor een club als NAC schrik ik helemaal niet van zulke bedragen.Stimulate14 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:50:
Gisteren tijdens de wedstrijd van NAC hadden we het over de salarissen van de spelers.
Als je dan een beetje Googled dan ligt dat rond de 3 / 4k per maand. Ik vind dat wel erg weinig, als dit dan klopt he.
https://www.ajaxshowtime....lingen-met-ajax-mislukten
Van beide kanten goeddeels te begrijpen, en het maakt ook meteen duidelijk wat de impact is van een gebrek aan lijn in het technisch kader. Dat werkt dus gewoon ook tot dit niveau door.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is ook bar weinig, gelukkig kun je er altijd nog iets naast doen.Stimulate14 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:50:
Gisteren tijdens de wedstrijd van NAC hadden we het over de salarissen van de spelers.
Ik begrijp zijn frustratie ergens, want Taylor en Hlynsson blonken nou ook niet bepaald uit dit seizoen maar die andere jongens uit zijn generatie debuteerden volgens mij ook niet uit luxe. Moet je dan in een historisch slecht seizoen je hoop gaan vestigen op een 18 jarige? Als hij écht zo goed was geweest dan had hij toch wel gespeeld (of inmiddels bij City getekend)?Gonadan schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:44:
Interessant stukje achtergrond (voor wie het überhaupt interesseert) over hoe het traject met een jeugdspeler verloopt en waarom hij uiteindelijk niet bijtekent.
Van beide kanten goeddeels te begrijpen, en het maakt ook meteen duidelijk wat de impact is van een gebrek aan lijn in het technisch kader. Dat werkt dus gewoon ook tot dit niveau door.
Geduld is er niet meer bij en als je eenzelfde contract als vd Beek, de Jong en Nouri aangeboden krijgt, maar zelfs dat is niet genoeg, ja, wat dan? Ik krijg zelf een beetje schoon genoeg van die verwende mannetjes die op hun 18e alles denken te kunnen eisen omdat de omgeving alleen maar veren in de reet duwt of mee hoopt te profiteren. Een beetje realiteitszin is er soms niet meer bij. Graag of niet.
Ik had hier op GoT er nog niets over gelezen.Anoniem: 2094984 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 08:03:
[...]
Onderaan het artikel.
Shukrula is getrouwd met Emmen-verdediger Jeff Hardeveld. Ze brachten de relatie begin 2022 naar buiten, waarna het grappen en opmerkingen regende. De KNVB loste het praktisch op en zorgt dat ze niet bij Emmen-wedstrijden betrokken is.
Dat is toch een modaal salaris? Lijkt me niets mis mee...Advizor schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 12:28:
[...]
Dat is ook bar weinig, gelukkig kun je er altijd nog iets naast doen.
Met interesse gelezen. Het gevoel dat @JEightyFive verwoord bekruipt mij ook wel. Als hij écht zo goed was als 18-jarige dan had hij m.i. ook wel gespeeld, gezien de situatie dit seizoen en dat Van 't Schip best bereid was jonge spelers te laten spelen. Plus die topclubs die klaarblijkelijk zo bij Ajax in de nek hijgen, hadden dan al wel toegeslagen.Gonadan schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:44:
Interessant stukje achtergrond (voor wie het überhaupt interesseert) over hoe het traject met een jeugdspeler verloopt en waarom hij uiteindelijk niet bijtekent.
Daarnaast met verbazing onderstaande geleden over harde eisen:
Als je het mij vraagt kan speeltijd in een selectie nóóit een harde eis zijn (behalve misschien in een huurcontract). Dat moet je toch echt zelf afdwingen. Of ligt het aan mij en interpreteer ik dit verkeerd?Er zijn een aantal eisen die worden gesteld voor Misehouy bijtekent. Onder meer een flink hoger salaris, speeltijd in het eerste elftal en een tekenbonus. Harde eisen, [...]
Meer dan modaal lijkt me zo, als je het naar full time terugrekent.Marmar schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:13:
[...]
Dat is toch een modaal salaris? Lijkt me niets mis mee...
Onderin de KKD is het geen vetpot maar als je bij een NAC , ADO of De Graafschap speelt kan je best een aardige boterham verdienen.
Ehh ja. Maar 'wij' bouwen ondertussen werkervaring op in ons maatschappelijke beroep. Een profvoetballer speelt tot ca. 35 jaar als prof en moet met dit salaris vervolgens nog beginnen aan een maatschappelijke carrière.Marmar schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:13:
[...]
Dat is toch een modaal salaris? Lijkt me niets mis mee...
Eisen is een groot woord. Maar als je nooit bij de selectie wordt gehaald, trainingen of een van de 7-9 wissels dan heb je nooit het gevoel kans te maken. Voor wat betreft speeltijd, er zijn zat bekerwedstrijden of ploegen waar je 2-3-4-5 doelpunten voorstaat om zo iemand dan te brengen. Maar durven de meeste niet. Dan gaan ze krampachtig de normale wisselspeler inbrengen want ja die rechtsback die je voor 4 miljoen hebt gekocht moet ook spelen.bazzemans schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:39:
[...]
Met interesse gelezen. Het gevoel dat @JEightyFive verwoord bekruipt mij ook wel. Als hij écht zo goed was als 18-jarige dan had hij m.i. ook wel gespeeld, gezien de situatie dit seizoen en dat Van 't Schip best bereid was jonge spelers te laten spelen. Plus die topclubs die klaarblijkelijk zo bij Ajax in de nek hijgen, hadden dan al wel toegeslagen.
Daarnaast met verbazing onderstaande geleden over harde eisen:
[...]
Als je het mij vraagt kan speeltijd in een selectie nóóit een harde eis zijn (behalve misschien in een huurcontract). Dat moet je toch echt zelf afdwingen. Of ligt het aan mij en interpreteer ik dit verkeerd?
Dus het is vanuit de club/trainer ook een stukje beleid en welwillendheid en durf voor nodig.
Toch staat er echt dat het een harde eis was.
Dat het zo werkt snap ik ook wel. Alleen dat staat m.i. los van het feit dat je niet contractueel het aantal speelminuten kan vastleggen. Zou lekker zijn voor een trainer. Moet je ook nog de administratie bijhouden of iedereen zijn speelminuten heeft gemaakt. Het is geen jeugdteam.Maar als je nooit bij de selectie wordt gehaald, trainingen of een van de 7-9 wissels dan heb je nooit het gevoel kans te maken. Voor wat betreft speeltijd, er zijn zat bekerwedstrijden of ploegen waar je 2-3-4-5 doelpunten voorstaat om zo iemand dan te brengen. Maar durven de meeste niet. Dan gaan ze krampachtig de normale wisselspeler inbrengen want ja die rechtsback die je voor 4 miljoen hebt gekocht moet ook spelen.
Dus het is vanuit de club/trainer ook een stukje beleid en welwillendheid en durf voor nodig.
Ging mij meer als reactie op;bazzemans schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 16:23:
[...]
Toch staat er echt dat het een harde eis was.
[...]
Dat het zo werkt snap ik ook wel. Alleen dat staat m.i. los van het feit dat je niet contractueel het aantal speelminuten kan vastleggen. Zou lekker zijn voor een trainer. Moet je ook nog de administratie bijhouden of iedereen zijn speelminuten heeft gemaakt. Het is geen jeugdteam.
Dat is idd gek om dat in je contract te zetten, maar is blijkbaar geen andere mogelijkheid om als jeugdspeler zekerheid te krijgen of om kansen te krijgen.Als je het mij vraagt kan speeltijd in een selectie nóóit een harde eis zijn (behalve misschien in een huurcontract). Dat moet je toch echt zelf afdwingen. Of ligt het aan mij en interpreteer ik dit verkeerd?
Verder komt niet alleen in een huurcontract voor iets over speelminuten voor. Soms ook voor vaste spelers die als clausule een bonus krijgen bij zoveel gespeelde wedstrijden. Of bij zoveel gespeelde wedstrijden een automatische verlenging van 1 jaar etc.
Bij Football manager (PC-game) hield ik dat niet bij (kon je automatisch filteren
Inderdaad. Vanuit de club hadden echt wel dingen beter gekund maar hij heeft even zo vaak zijn kansen ook niet echt gegrepen.bazzemans schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:39:
[...]
Met interesse gelezen. Het gevoel dat @JEightyFive verwoord bekruipt mij ook wel. Als hij écht zo goed was als 18-jarige dan had hij m.i. ook wel gespeeld, gezien de situatie dit seizoen en dat Van 't Schip best bereid was jonge spelers te laten spelen. Plus die topclubs die klaarblijkelijk zo bij Ajax in de nek hijgen, hadden dan al wel toegeslagen.
Voeg daar een zaakwaarnemer bij die geen affiniteit met de club of de achtergrond van de speler heeft en hem net zo goed ergens ander stalt als hem dat een premie oplevert en het beeld verschuift al snel naar dat hij niet genoeg gewaardeerd zou worden.
En dan krijg je al snel dat de hand overspeeld wordt. Zelf ervaart hij dat waarschijnlijk niet zo als hij ergens anders een dikker contract krijgt, maar of zij sportieve carrière hier ook beter van wordt moet nog maar blijken.
Dat was een eis inderdaad. Iets wat eerder wel eens toegezegd is door het technisch wanbeleid, maar Ajax nu logischerwijs niet meer in mee wil gaan.Daarnaast met verbazing onderstaande geleden over harde eisen:
[...]
Als je het mij vraagt kan speeltijd in een selectie nóóit een harde eis zijn (behalve misschien in een huurcontract). Dat moet je toch echt zelf afdwingen. Of ligt het aan mij en interpreteer ik dit verkeerd?
Hij (of zijn zaakwaarnemer) dachten dat ze het evengoed nog wel af konden dwingen, maar het nieuwe beleid is gewoon dat zoiets niet toegezegd wordt. Punt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is toch precies mijn punt? Kun je als club niet aan beginnen en maakt het daarmee m.i. een absurde harde eis.Millie-ano schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 16:32:
[...]
Ging mij meer als reactie op;
[...]
Dat is idd gek om dat in je contract te zetten, maar is blijkbaar geen andere mogelijkheid om als jeugdspeler zekerheid te krijgen of om kansen te krijgen.
Clausules vastleggen voor bonussen bij x aantal speelminuten is totaal iets anders. Eerder het tegenovergestelde. Dat is een beloning na prestatie. Geen eis voor een beloning (in speelminuten) ongeacht prestatie.Verder komt niet alleen in een huurcontract voor iets over speelminuten voor. Soms ook voor vaste spelers die als clausule een bonus krijgen bij zoveel gespeelde wedstrijden. Of bij zoveel gespeelde wedstrijden een automatische verlenging van 1 jaar etc.
Zeg dan gelijk dat Football Manager de bron van je kennis en gedachtegang is...Bij Football manager (PC-game) hield ik dat niet bij (kon je automatisch filteren) en deed ik dat dus wel zelf. Zo probeerde ik dus elke type speler een x-aantal minuten geven. Snap dat een Schip dat niet gaat bijhouden haha.
Ben ook met je eens. Is ook absurd, maar snap wel dat er iets geprobeerd wordt als je vanuit de club ziet dat er weinig tot geen kansen zijn. Tuurlijk zal hij zelf moeten afdwingen en dan zien dat ze falen (kijk een Martha) maar dan nog zie je het veel te weinig bij clubs dat het uberhaupt wordt ingelast.bazzemans schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 16:51:
[...]
Dat is toch precies mijn punt? Kun je als club niet aan beginnen en maakt het daarmee m.i. een absurde harde eis.
[...]
Clausules vastleggen voor bonussen bij x aantal speelminuten is totaal iets anders. Eerder het tegenovergestelde. Dat is een beloning na prestatie. Geen eis voor een beloning (in speelminuten) ongeacht prestatie.
[...]
Zeg dan gelijk dat Football Manager de bron van je kennis en gedachtegang is...
FM was meer een gimmick maar als voorbeeld om te aangeven dat het niet te doen is om zelf te registreren. Feit dat dat wordt bijgehouden in zo'n grote game (in die categorie) kan ik mij voorstellen dat er dergelijke systemen ook gebruikt worden in het echt. Zoals met die riemen om de borst. En dan zal er heus wel een analyse op worden losgelaten door een stagiaire of wat dan ook.
Dus zou ik het als club vast laten leggen in een contract, nee.
Zou ik het als club gebruiken wel je talenten te stimuleren, ja
Bevestig dan gelijk dat dat je ervaring bij een BVO je bron isbazzemans schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:01:
@Millie-ano Bij deze bevestig ik je uit eigen ervaring dat BVO's systemen gebruiken om e.e.a. aan data vast te leggen. Zowel door teammanagers en andere stafleden die zaken handmatig vastleggen, als data die extern wordt ingekocht om de progressie (en op basis van algoritme bepaalde porentie) van eigen spelers in kaart te brengen. Die systemen zijn zelfs gekoppeld aan data van internationale spelers, zodat het ook een bron voor scouting kan dienen.
een nog verdere gedachtenkronkel zou het wel vast gelegd kunnen worden. In de basis weet je hoeveel wedstrijden en dus minuten je sowieso speelt als een min-max. Op basis van het aantal spelers zou je per categorie daar een formule op los kunnen laten een aantal minuten kunnen garanderen.
Bij deze.Millie-ano schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:04:
[...]
Bevestig dan gelijk dat dat je ervaring bij een BVO je bron is![]()
Nee, heel die post niet gezien, net zoals - gelukkig - heel veel andere posts.

En die systemen voor scouting zijn o.a.... football manager database. De cirkel is weer rond @Millie-anobazzemans schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:01:
@Millie-ano Bij deze bevestig ik je uit eigen ervaring dat BVO's systemen gebruiken om e.e.a. aan data vast te leggen. Zowel door teammanagers en andere stafleden die zaken handmatig vastleggen, als data die extern wordt ingekocht om de progressie (en op basis van algoritme bepaalde porentie) van eigen spelers in kaart te brengen. Die systemen zijn zelfs gekoppeld aan data van internationale spelers, zodat het ook een bron voor scouting kan dienen.
Sowieso altijd slechte keus als jonge spelers bij een van de grootste zaakwaarnemers gaat zitten. Zelfs de grote namen(zie SEG en De Vrij) worden daar opgevreten voor de winst. Laat staan nietszeggende namen.
https://www.vi.nl/nieuws/...erug-metz-licht-koopoptie
Zo begint er hopelijk ook wat budget vrij te komen voor wat gewenste versterkingen
Een betere bron als de T, dus misschien klopt het wel. Enerzijds jammer dat Metz toch het geld bij elkaar heeft om de koopoptie te lichten. Er was hoop dat Ajax hem aan een andere club voor meer zou kunnen slijten.toolkist schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:02:
Mikautadze verkocht aan Metz voor 13m, plus nog doorverkoop. Al met al dus 3m verlies ofzo (en ongetwijfeld wat tekengeld enzo). Valt dus alles mee, en dat voor een speler die "totaal mislukt" is bij Ajax.
Zo begint er hopelijk ook wat budget vrij te komen voor wat gewenste versterkingen
Echter moet je dan maar afwachten of het lukt en het kan dan ook zomaar pas later in de transferperiode zijn, dus wel lekker om nu alvast wat ruimte te krijgen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En als je dit artikel dan leest, dan ben ik hem ook liever kwijt dan rijk...Gonadan schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:17:
[...]
Een betere bron als de T, dus misschien klopt het wel. Enerzijds jammer dat Metz toch het geld bij elkaar heeft om de koopoptie te lichten. Er was hoop dat Ajax hem aan een andere club voor meer zou kunnen slijten.
Echter moet je dan maar afwachten of het lukt en het kan dan ook zomaar pas later in de transferperiode zijn, dus wel lekker om nu alvast wat ruimte te krijgen.
https://www.ajaxshowtime....-eigen-onwil-om-te-slagen
Zeiken dat ie nooit geholpen werd door Ajax terwijl ie diverse aanbiedingen daartoe zelf afwijst...
Kan het niet zo zijn dat ESM geld vroeg voor deze diensten? Ik bedoel, ESM is geen Ajax. Gewoon een bedrijf. Die moeten hun kosten ook dekken. Logisch dat zij hun diensten aanbieden. Zij verdienen daarmee hun geld.toolkist schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:29:
[...]
En als je dit artikel dan leest, dan ben ik hem ook liever kwijt dan rijk...
Zeiken dat ie nooit geholpen werd door Ajax terwijl ie diverse aanbiedingen daartoe zelf afwijst...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die had ik gelezen inderdaad, maar ik vind het lastig op waarde te schatten wanneer dat soort randpartijtje ineens een mening aan vormen.toolkist schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:29:
[...]
Zijn uitspraken heb ik zelf niet gelezen dus kan ook niet zelf oordelen over de toon. Echter is het gebrek aan hulp en begeleiding niet iets wat we niet vaker gehoord hebben. Veel spelers hebben daar last mee gehad en dat is iets wat de afgelopen jaren gewoon echt slecht geregeld was.
Los daarvan denk ik dat hij evengoed niet zou passen, dus het is prima zo. Kunnen wij vooruit kijken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet verkeerd. Nog 100 miljoen te gaantoolkist schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:02:
Mikautadze verkocht aan Metz voor 13m, plus nog doorverkoop. Al met al dus 3m verlies ofzo (en ongetwijfeld wat tekengeld enzo). Valt dus alles mee, en dat voor een speler die "totaal mislukt" is bij Ajax.
Er zal best een kern van waarheid inzitten. Akpom gaf eerder ook aan dat hij maanden lang alleen in een hotel zat.toolkist schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:29:
[...]
Goede kans dat er al een deal ligt en hij doorverkocht wordt.
Voor Ajax prima, dat is al een van de miskopen minder en met een beperkt verlies.
De waarheid over het begeleiden zal wel ergens in het midden liggen. Het komt inderdaad vaker voor dat Ajax daar van beticht wordt.
ST10©DE schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:58:
[...]
Kan het niet zo zijn dat ESM geld vroeg voor deze diensten? Ik bedoel, ESM is geen Ajax. Gewoon een bedrijf. Die moeten hun kosten ook dekken. Logisch dat zij hun diensten aanbieden. Zij verdienen daarmee hun geld.
Dat impliceert toch duidelijk op kosten van AjaxToen Mikautadze naar Ajax gingen hebben wij contact gehad met diverse personen binnen Ajax om Mikautadze samen met de club te begeleiden.'
Dat zit er dik in ja, ze zijn ook nog niet eens zeker van dat ze in de Ligue 1 blijven. Maar ja ze moesten vandaag duidelijkheid geven over het lichten van de optie.dutchgio schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:14:
Metz geeft normaal amper miljoenen uit aan spelers, die 13 miljoen betalen ze vast niet zelf.
Goede kans dat er al een deal ligt en hij doorverkocht wordt.
Voor Ajax prima, dat is al een van de miskopen minder en met een beperkt verlies.
De waarheid over het begeleiden zal wel ergens in het midden liggen. Het komt inderdaad vaker voor dat Ajax daar van beticht wordt.
Voor mij niettoolkist schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:48:
[...]
[...]
Dat impliceert toch duidelijk op kosten van Ajax
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Sowieso heeft ie geen kans gehad, hij heeft maar 200 minuutjes speeltijd gehadTrishul schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:52:
Jammer wel, ben nieuwsgierig wat Mikautadze had kunnen worden onder Farioli. We zullen nog wel horen over Mikautadze de komende tijden vermoed ik.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waar had je hem willen laten spelen dan? Qua type centrale spits heb ik liever Akpom achter Brobbey dan een type Mikautadze. Vanaf links krijgen wat mij betreft Forbs en Godts komend seizoen de voorkeur en voor op rechts zoeken ze naar een nieuwe aankoop.Trishul schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:52:
Jammer wel, ben nieuwsgierig wat Mikautadze had kunnen worden onder Farioli. We zullen nog wel horen over Mikautadze de komende tijden vermoed ik.
Omdat hij alle voorstellen voor woningen afweesAdvizor schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:08:
[...]
Er zal best een kern van waarheid inzitten. Akpom gaf eerder ook aan dat hij maanden lang alleen in een hotel zat.
K to the KillaZ
https://www.vi.nl/nieuws/...hirt-voor-nieuwe-seizoen-
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
toolkist schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:01:
Bahbah wat een akelig lelijk uitshirt heeft Ajax gekozen. Had dan nog liever dat zacht gele trainingsshirt gehad, wat ook niet bepaald geweldig is.
https://www.vi.nl/nieuws/...hirt-voor-nieuwe-seizoen-

Eén voordeel, als spelers zoch misdragen kunnen ze hiermee direct naar het 'Oostfront' worden gestuurd op traingingskamp.
[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 31-05-2024 13:05 ]
Ik krijg hier eerder caribbean gevoelens bij.Ramzzz schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 13:03:
[...]
[Afbeelding]
Eén voordeel, als spelers zoch misdragen kunnen ze hiermee direct naar het 'Oostfront' worden gestuurd op traingingskamp.
⏩ PVOutput☀️
Dat is ook waar inderdaad. Zijn positie is de spits, maar Brobbey en Akpom hebben een goed seizoen gedraaid. Nu hopen dat Brobbey en Akpom blijven...toolkist schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:25:
[...]
Waar had je hem willen laten spelen dan? Qua type centrale spits heb ik liever Akpom achter Brobbey dan een type Mikautadze. Vanaf links krijgen wat mij betreft Forbs en Godts komend seizoen de voorkeur en voor op rechts zoeken ze naar een nieuwe aankoop.
Forbs wordt inderdaad een interessante in de filosofie van Farioli.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En dan is Rijkhof er ook nog. Hoop dat die komend seizoen ook redelijk wat speeltijd gaat krijgen.Trishul schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 13:49:
[...]
Dat is ook waar inderdaad. Zijn positie is de spits, maar Brobbey en Akpom hebben een goed seizoen gedraaid. Nu hopen dat Brobbey en Akpom blijven...
Forbs wordt inderdaad een interessante in de filosofie van Farioli.
Het derde shirt is dan weer weer heel fraai, net als het thuisshirt. En het (concept) 125 year anniversary shirt is eveneens machtig mooi.toolkist schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:01:
Bahbah wat een akelig lelijk uitshirt heeft Ajax gekozen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kom meerdere concepten tegen, maar lang niet allemaal even fraai. Welke bedoel jij?Superkiwi schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:36:
[...]
Het derde shirt is dan weer weer heel fraai, net als het thuisshirt. En het (concept) 125 year anniversary shirt is eveneens machtig mooi.

https://www.footyheadline...iversary-concept-kit.html
[ Voor 65% gewijzigd door Superkiwi op 31-05-2024 18:29 ]
Het is in zekere mate een gokje, maar PSV kan het makkelijk betalen. En 4 miljoen voor een 22 jarige, snelle en getalenteerde LB is toch niet zo veel?Gynnad schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:04:
PSV schijnt na de play offs Driouech vast te gaan leggen voor minder dan 4 miljoen euro. Blijf dat toch een verrassende transfer vinden, wellicht zie ik wat over het hoofd maat zo'n geweldige voetballer is dat toch niet? Leek mij eerder een mooie aankoop voor FC Utrecht fzo
Oh nee die vind ik niks. De kleur van het logo en shirtmerk, nee wordt em niet voor mij.
Deze daarentegen, als 3e shirt...

Uiteindelijk zal het wel geen van beide worden en lopen we gewoon weer in één of ander lelijk standaard Adidas template shirt.
Op die foto valt het tegen inderdaad maar als hij gewoon gedragen wordt door iemand vind ik hem niet lelijk. Ook niet echt mooi maar dat is het uitshirt zelden.Ramzzz schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 13:03:
[...]
[Afbeelding]
Ik hoop maar dat de geruchten voor het thuisshirt enigszins kloppen dan is dat tenminste weer zoals het hoort.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon weer de orde van de dag.carpebios schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 10:44:
Godsamme, ik zit weer in het Ajax topic hoor! Ik vind hier ook nooit mijn weg.
We mogen al(ja zo lang nog) in juli alweer aan de bak ook.
Stiekem heb ik wel vertrouwen in de aanpak van Te Kloese. Sinds zijn komst en die van Slot gaat het een stuk professioneler aan toe bij Feyenoord. Minder onderbuik en meer systematische aanpak.
Oude logo, altijd +1
Nou de shirts die hier getoond worden gaan wel uit van maagdelijk logo zonder sterren, misschien dat Ajax eens niet arrogant wordt, want dat ze kunnen voetballen hoeven ze niet te staven met grote bek.carpebios schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 10:44:
Godsamme, ik zit weer in het Ajax topic hoor! Ik vind hier ook nooit mijn weg.
⏩ PVOutput☀️
Linksom of rechtsom wordt er vanavond veel gezopen in Breda...Quad schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:36:
Nog 2 goals voor Excelsior om gelijk te komen.
Nac speelt tot nu toe om niet te veel te verliezen, dat werkt niet goed
Toch wel een vermakelijke wedstrijd om naar te kijken na zo'n uitgangspunt.JoteW schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:43:
En toen stond het 3-0!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verder wel van mening dat NAC qua sfeer beter in de Eredivisie past dan Excelsior, die daarentegen ook wel goed beleid voeren
Twente komt eraan!
Mooi !JoteW schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:43:
En toen stond het 3-0!
Heb meer sympathie voor Excelsior dan voor NAC.
Breda is een fijne stad en heb er jaren met plezier in 't Ginneken gewoond, maar vind NAC echt een hele nare club.
[ Voor 3% gewijzigd door 964C2 op 02-06-2024 18:49 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Maar dat kunstgras... En aangezien Nac eigenlijk groter is... Doe mij maar Nac naar de eredivisie.
Toch, als NAC zich zo af laat slachten.. Dan val je eigenlijk ook wel wat door de mand
Kunstgras vind ik niet echt een reden meer. Vanaf volgend seizoen moet elke Eredivisie club toch verplicht op gras.Harribo schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:50:
Vind excelsior altijd wel goed voetbal spelen.
Maar dat kunstgras... En aangezien Nac eigenlijk groter is... Doe mij maar Nac naar de eredivisie.
Toch, als NAC zich zo af laat slachten.. Dan val je eigenlijk ook wel wat door de mand
Twente komt eraan!
Hoezo slechte fans?Agent47 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:47:
Ik heb zo niks met dat Excelsior. Slecht stadion, slecht veld, slechte fans. 300% nac
Ok dat wist ik niet... FijnJoteW schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:52:
[...]
Kunstgras vind ik niet echt een reden meer. Vanaf volgend seizoen moet elke Eredivisie club toch verplicht op gras.
Nou ja moge degene die wint dan doorgaan
Ik hoop echt dat ze winnen maar worden compleet weggespeeld. Tegen goaltje zou helpen...
Mochten ze promoveren dan is er wel werk aan de winkel, want dit lijkt nergens op
niet iedereen heeft een bierbuikje
Is het niet zo dat bij 4-0 Excelsior wint omdat ze 2 uit goals hebben, en NAC in dat geval geen?Quad schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:36:
Nog 2 goals voor Excelsior om gelijk te komen.
Of bestaat die regel niet meer?
Regel bestaat al jaar of 3 niet meer..segil schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:59:
[...]
Is het niet zo dat bij 4-0 Excelsior wint omdat ze 2 uit goals hebben, en NAC in dat geval geen?
Of bestaat die regel niet meer?
Benieuwd naar de 2e helft.
Twente komt eraan!
Zometeen eens opzetten dan, hup NAC!

Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024