Das een pingel
En een kaartHollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:31:
Lang heeft een punt
100% strafschop
Ongelooflijk
En ik ben niet eens voor feyenoord of psv
Ongelooflijk
En ik ben niet eens voor feyenoord of psv
VAR
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doe maar niet
[ Voor 81% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:47 ]
PSN: Finally_Chris
Waarom hebben we nog een VAR?
Afschaffen die handel
Afschaffen die handel
WAT??????
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kom je tof weg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Haha dit is toch een 100% strafschop of niet dan? Bijzonder dit...
Als dit al gezien wordt als "de bal wordt geraakt"

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Genaaid door de scheids EN de VAR.
Is er nou een VAR bij deze wedstrijd, of niet? Ik ben voor Feyenoord, maar dit leek mij toch een zuivere penalty.
Lang heeft z’n status tegen anders krijgt die hem
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Normaal heeft een VAR 3 uur nodig voor zoiets, nu zien ze het gelijk? 
Of is er geen var?
Of is er geen var?
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 24-01-2024 21:33 ]
Lang kon die bal never meer halen. Tuurlijk werd hij geraakt maar die bal kon hij daarvoor al nooit meer controleren.
Om ons aan te ergeren, en te zien dat je daar andere mensen moet neerzetten.FreakNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:32:
Waarom hebben we nog een VAR?
Afschaffen die handel
Je moet er speciale mensen voor opleiden, niet deze constructie.
Geef ze gelijk die beker!!!!!!
Var heeft 3 uur nodig voor een overduidelijke overtreding. Iets wat niet te zien is hebben ze zo door.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ja dit is echt bizar.Vos schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:32:
Normaal heeft een VAR 3 uur nodig voor zoiets, nu zien ze het gelijk?
Of is er geen var?
Buitenspel
Als dit buitenspel is is het wel heel dommig uitgespeeld.
*oh, zo vroeg al buitenspel. Dat is gewoon jammer.
*oh, zo vroeg al buitenspel. Dat is gewoon jammer.
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2024 21:35 ]
WEEEER BUITENSPEL!
Oef wat slecht uitgespeeld.
Bakayoko moet dat toch ook zien!?
Bakayoko moet dat toch ook zien!?
[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 24-01-2024 21:34 ]
Of hij die bal kan halen of niet is niet relevantCR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:33:
Lang kon die bal never meer halen. Tuurlijk werd hij geraakt maar die bal kon hij daarvoor al nooit meer controleren.
Je ziet het ieder jaar met fey-psv. Aangeschoten handsbal, pingels, rode kaarten.. ieder jaar hetzelfde liedje. Bange scheidsjes.
Zero.
Tuurlijk wel. Anders kan je voor ieder Jan lul die nooit meer bij de bal kan een overtreding mee geven.Napo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:34:
[...]
Of hij die bal kan halen of niet is niet relevant
CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:35:
[...]
Tuurlijk wel. Anders kan je voor iedere Jan lul die nooit meer bij de bal kan een overtreding mee geven.
Volgens mij zag je in het laatste shot wel degelijk dat eerst, zij het licht, de bal geraakt werd.
Desalniettemin een enorm risicovolle tackle.
Desalniettemin een enorm risicovolle tackle.
Als je de speler raakt en niet de bal is het een overtreding. Je mag de speler namelijk niet raken, helemaal zonder bal is het overigens een potentiele rode kaartCR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:35:
[...]
Tuurlijk wel. Anders kan je voor ieder Jan lul die nooit meer bij de bal kan een overtreding mee geven.
Het gaat om het contact, niet om waar de bal isCR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:35:
[...]
Tuurlijk wel. Anders kan je voor ieder Jan lul die nooit meer bij de bal kan een overtreding mee geven.
Onderuitschoffelen mag als de bal niet in de buurt is?CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:35:
[...]
Rare regel
Vond Nieuwkoop niet slecht als RB liever dat als back
[ Voor 4% gewijzigd door piotr123 op 24-01-2024 21:36 ]
Kap eens met dat kinderachtige gejank.Pelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:34:
Je ziet het ieder jaar met fey-psv. Aangeschoten handsbal, pingels, rode kaarten.. ieder jaar hetzelfde liedje. Bange scheidsjes.
Feyenoord heeft vaak genoeg scheidsrechters die zich door dit soort gejank laten beïnvloeden en juist tegen Feyenoord fluiten.
Dat continu wachten met overduidelijke buitenspel os toch echt om te janken van de arbitrage. Kom op vlag gewoon als het duidelijk is. Scheelt iedereen energie.
Ik ben heel benieuwd wat voor slap excuus de VAR had om daar geen pingel gebleven.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
In de kuip? Dat heb ik nog nooit gezien.D-e-n schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Kap eens met dat kinderachtige gejank.
Feyenoord heeft vaak genoeg scheidsrechters die zich door dit soort gejank laten beïnvloeden en juist tegen Feyenoord fluiten.
Zero.
Ajax - Vitesse vergeten? Waar een zuiver doelpunt afgekeurd werd doordat er wel gevlagd wasRubman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:36:
Dat continu wachten met overduidelijke buitenspel os toch echt om te janken van de arbitrage. Kom op vlag gewoon als het duidelijk is. Scheelt iedereen energie.
Vind Stengs en Gimenez best onzichtbaar.
Het probleem is dat je het op twee manieren kunt uitleggen. Jullie hebben beide gelijk, omdat elke scheidsrechter het weer anders ziet.CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:35:
[...]
Zelfde met hands in strafschopgebied, daar heb je altijd hetzelfde mee.
Lang heeft zijn reputatie niet mee, gaat makkelijk liggen, maar ik vond dit toch echt wel op het randje en niet een slimme actie.
BUI-TEN-SPEL
Higler snoert iedereen, die wat aan te merken heeft op zijn slechte fluiten, de mond met geel.
Ook een tactiek... pfff
Ook een tactiek... pfff
Ik kan me nog wel een schwalbe van ene machlas herinneren
Het is wachten tot iemand, ondanks duidelijk buitenspel, extreem de noodrem aantrekt en een Rachid Bouaouzantje doet en de buitenspel lopende speler Niels Kokmeijer achterna moet.Rubman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:36:

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je dat op een normale manier doet zal hij dat niet doen maar dat schreeuwen en gebaren werkt nietHarribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:37:
Higler snoert iedereen, die wat aan te merken heeft op zijn slechte fluiten, de mond met geel.
Ook een tactiek... pfff
40 jaar terug gaan in de tijd om een voorbeeld aan te halen lijkt me niet heel sterk...CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:37:
[...]
Ik kan me nog wel een schwalbe van ene machlas herinnerenof die rode kaart van Nieuwkoop de eerste wedstrijd van dit seizoen. Zomaar een paar voorbeelden.
PSV is echt aan het kloten zeg. Wat een F-jes niveau.
Weet iemand eigenlijk of Van Aanholt nog meedoet?
Stomme vraag, als dit nog gelijkspel wordt, is het dan verlenging?
Ja.HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:
Als je in het stadion gaat zitten kun je fluiten naar je eigen ploegcarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:
".....vaak genoeg tegen Feyenoord fluiten"D-e-n schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Kap eens met dat kinderachtige gejank.
Valt dit dan ook niet onder kinderachtig gejank?
Er zijn inderdaad grenzen maar van de andere kant, een beetje inlevingsvermogen mag ook welsNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:38:
[...]
Als je dat op een normale manier doet zal hij dat niet doen maar dat schreeuwen en gebaren werkt niet
Ja, is gewone bekerwedstrijd waar een winnaar moet komen.HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:
Het zit gewoon niet mee, gaan teveel mee in het werkvoetbal.. en dan verlies je.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:
Zero.
Op de man serveren is niet nodigDingdong schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:
[...]
40 jaar terug gaan in de tijd om een voorbeeld aan te halen lijkt me niet heel sterk...
[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:50 ]
Ah ok, in Engeland doen ze nog aan replay, gelukkig hier niet dus.ElPaco schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Ja, is gewone bekerwedstrijd waar een winnaar moet komen.
Dat is iets totaal anders.forzav schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:37:
[...]
Ajax - Vitesse vergeten? Waar een zuiver doelpunt afgekeurd werd doordat er wel gevlagd was
Nu echt al 2-3 keer overduidelijk meter buitenspel en maar laten door voetballen..
Discussie was niet met mij en interesseert mij verder ook niet. zeg dan niksCR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Nee omdat het jou niet uitkomt. Ik noem ook een recenter voorbeeld en zo zijn er ook nog anderen. Maar dat komt jou niet uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2024 21:47 ]
Feyenoord speelt al een tijd geen werkvoetbal meerPelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Het zit gewoon niet mee, gaan teveel mee in het werkvoetbal.. en dan verlies je.
Bakayoko, echt niets lukt.
Bakayoko speelt nu echt al weken waardeloos. Tijd om hem eens op de bank te houden voor een wedstrijdje of twee.
Wellicht hebben de topclubs vaker het voordeel van de twijfel maar elke club heeft uiteindelijk wel eens voordeel en nadeel. Maar hier op tweakers is het wel erg mode om bij elke twijfelachtige gele kaart te gaan janken over de invloed van De Kuip. Gaat gewoon nergens over en je wordt er schijtziek vanSuperkiwi schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:
[...]
".....vaak genoeg tegen Feyenoord fluiten"
Valt dit dan ook niet onder kinderachtig gejank?
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 24-01-2024 21:43 ]
Scoorde afgelopen weekend toch nog?Zingo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:43:
Bakayoko speelt nu echt al weken waardeloos. Tijd om hem eens op de bank te houden voor een wedstrijdje of twee.
Vind het alleen zo zwak steeds hetzelfde kunstje
Zegt altijd alleen de verliezende partij:+
Wat een slechte wedstrijd zeg, kom op PSV.
Inderdaad. Ook al zo'n irritant cliché dat enkel wordt gebruikt om Feyenoord af te zeiken. Dat PSV dit seizoen het beste voetbal speelt maakt daarvoor niet uitpiotr123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:41:
[...]
Feyenoord speelt al een tijd geen werkvoetbal meer
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 24-01-2024 21:45 ]
Zelfs met een doelpunt kan je een waardeloze wedstrijd spelen.Harribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:44:
[...]
Scoorde afgelopen weekend toch nog?
Vind het alleen zo zwak steeds hetzelfde kunstje
Wat jij wil, moet je er ook niet over miepen.Dingdong schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:41:
[...]
Discussie was niet met mij en interesseert mij verder ook niet. knip
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2024 21:48 ]
Wordt er niet beter op neecarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:44:
Ze lijken allemaal wat leeg
Beetje laat Bosz, en Bakayoko er 80 min. te laat uit.
Tweede op rij al, gaat niet lekker zonder Veerman en Saibari op het middenveld.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:44:
En oogt inderdaad gewoon moe.Zingo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:45:
[...]
Tweede op rij al, gaat niet lekker zonder Veerman en Saibari op het middenveld.
Wie is een goede vervanger? Zie niet zo snel iets op de bank, of mis ik iemand?Zingo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:43:
Zet Lang, Vertessen of Lozano maar een wedstrijdje daar neer.HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:46:
[...]
Wie is een goede vervanger? Zie niet zo snel iets op de bank, of mis ik iemand?
Dat woord spreken wij maar niet uit
Laat staan dat sommigen het kunnen schrijven
Het blijft mij te spannend met slechts 1 punt verschil.
Lozano was niet echt geweldig.Zingo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:47:
[...]
Zet Lang, Vertessen of Lozano maar een wedstrijdje daar neer.
Jullie hadden toch Sabaria ofzoiets? Of is die al lang weer weg?
Higler... wat een doe maar niet
[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:55 ]
Zero.
Voor Feyenoord?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024