De klere zeg. Ik zie bij het AD in die wedstrijdbalk ineens PSG Ajax staan.
Is het dat vrouwenvoetbal
Mogen ze wel even vermelden voortaan.
Is het dat vrouwenvoetbal

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dest was ook niet veel.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:00:
Nou Bosz, ik hou dat je een donderpreek hebt gegeven en Bakayoko hebt gewisseld.
Doet de NOS ook continue. Ajax dit, Ajax dat en dan gaat het dus de hele tijd over vrouwen zonder dat je dat uit de titel kan halen.LZ86 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:00:
Is het dat vrouwenvoetbalMogen ze wel even vermelden voortaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wikipedia: Pierluigi CollinaHollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:59:
[...]
Je bedoeld diezelfde organisatie waarbij vrijwel geen enkele goede scheidsrechter vanaf is gekomen?
Ik weet nog wel die kale op PES (sorry weet de naam niet, maar hij was bekend door zijn kaal kapsel), die was schijnbaar een van de beste. De andere is die wij hadden tegen Argentinië.
Schandalig dat je Collina niet onthouden hebtHollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:59:
[...]
Je bedoeld diezelfde organisatie waarbij vrijwel geen enkele goede scheidsrechter vanaf is gekomen?
Ik weet nog wel die kale op PES (sorry weet de naam niet, maar hij was bekend door zijn kaal kapsel), die was schijnbaar een van de beste. De andere is die wij hadden tegen Argentinië.
Dat doen ze vaker, ook op ESPN1.LZ86 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:00:
Is het dat vrouwenvoetbalMogen ze wel even vermelden voortaan.
Ik den dat je Collina bedoeld en die nederlander is KuipersHollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:59:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 24-01-2024 21:03 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Moeilijk accepteren dat het gros van de kijkers dat vrouwenvoetbal niet blieven en hopen op die manier toch clicks binnen te halen wellicht.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:01:
[...]
Doet de NOS ook continue. Ajax dit, Ajax dat en dan gaat het dus de hele tijd over vrouwen zonder dat je dat uit de titel kan halen.
Op ESPN1 staat er toch Azerion eredivisie?HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:02:
[...]
Dat doen ze vaker, ook op ESPN1.
Ik heb niets tegen vrouwenvoetbal, maar zet het er wel bij.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan wordt dat balkje zo langHollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:02:
[...]
Dat doen ze vaker, ook op ESPN1.
Ik heb niets tegen vrouwenvoetbal, maar zet het er wel bij.
De reden is dat ze willen voorkomen dat ze door Twitteraars hun beklag gaan doen.LZ86 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:02:
[...]
Moeilijk accepteren dat het gros van de kijkers dat vrouwenvoetbal niet blieven en hopen op die manier toch clicks binnen te halen wellicht.
Zwaar irritant, vrouwen voetbal interesseert mij echt nikscarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:01:
[...]
Doet de NOS ook continue. Ajax dit, Ajax dat en dan gaat het dus de hele tijd over vrouwen zonder dat je dat uit de titel kan halen.
Vrouwen en voetbal mij dan weer welHarribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:06:
[...]
Zwaar irritant, vrouwen voetbal interesseert mij echt niks
Ja, maar bedoel dat ze voorheen daar dus wel wedstrijden uit de Eredivisie en ander mannen voetbal op deden uitzenden.
Sinds Musk is twitter een riool geworden, daar zou ik zowieso weinig meer van serieus nemen als media.HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:05:
[...]
De reden is dat ze willen voorkomen dat ze door Twitteraars hun beklag gaan doen.
Vind het jammer, wil het best een kans geven, maar niet als het doorheen wordt geduwd. Ik kijk ook niet Wie Is De Mol? of De Slimste Mens voor die reden.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 24-01-2024 21:12 ]
Vergeet steeds dat Aanholt nu in NL speelt, hij was in de PL niet slecht.Pelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:08:
Benieuwd wat mauro en van Aanholt gaan brengen, in ieder geval wel werklust.
Van Aanholt doet hij bij psv prima, tenminste vorig jaar. Nu speelt hij enkel als invaller op het middenveld. Ik weet niet of dit een slimme keuze van bosz is.HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:10:
[...]
Vergeet steeds dat Aanholt nu in NL speelt, hij was in de PL niet slecht.
Zero.
Liefst op eigen helft. Hoef je niet steeds terug te lopencarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:13:
PSV, kampioen ballen weggeven.
Op welke positie? Sorry, ik kijk vrijwel enkel de top.Pelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:11:
[...]
Van Aanholt doet hij bij psv prima, tenminste vorig jaar. Nu speelt hij enkel als invaller op het middenveld. Ik weet niet of dit een slimme keuze van bosz is.
Opkomende linksbackHollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:15:
[...]
Op welke positie? Sorry, ik kijk vrijwel enkel de top.
Hij speelde weleens op de flank, maar hier als centraal? Daar vind ik hem niet echt het type voor.
Zero.
Dan gaat er bij mij ook geen belletje rinkelen. Met al die naamsveranderingen de laatste jaren ben ik het ondertussen ook kwijt. Voor mijn gevoel was het 10 jaar geleden nog de PTT Telecompetitie
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoe is dit geen geel. Echt een thuisfluiter.sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:15:
Eerste geel.. ohnee Higler
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kom op Carpe, positief blijvencarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:17:
Stop maar hoor, hij gaat er gewoon niet in.
We gaan degraderenHarribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:18:
[...]
Kom op Carpe, positief blijven
Nog maar minuut 55
Ja sorry, erger me groen en geel aan de slapte bij PSV en de scheids.Harribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:18:
[...]
Kom op Carpe, positief blijven
Nog maar minuut 55
'Putje graven, Tentje bouwen, Tukkie doen' - ooit gelezen op Wikipedia.Superkiwi schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:16:
[...]
Dan gaat er bij mij ook geen belletje rinkelen. Met al die naamsveranderingen de laatste jaren ben ik het ondertussen ook kwijt. Voor mijn gevoel was het 10 jaar geleden nog de PTT Telecompetitie
Tijd voor de Saudi Aramco Eredivisie?HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:19:
[...]
'Putje graven, Tentje bouwen, Tukkie doen' - ooit gelezen op Wikipedia.
Er is niet veel veranderd de laatste jaren.
Dan snap ik heel goedcarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:19:
[...]
Ja sorry, erger me groen en geel aan de slapte bij PSV en de scheids.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 24-01-2024 21:21 ]
Oh, dat kan hij wel inderdaad. Maar dacht enkel de linkerkant, wat ook een beetje zijn probleem was.
Jadglavimans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:22:
Missen we dan echt Veerman zo erg?
Niet heel verrassend als je puur naar de statistieken kijkt. De combinatie met Schouten is vrij complimentair.dglavimans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:22:
Missen we dan echt Veerman zo erg?
Grappenmaker baka doet helemaal niet meesNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:23:
Lozano?? Haal baka eruit!
3 matige wissels.. op het eerste gezicht dan.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:24:
Bosz wat doe je????
Zero.
Voor een trainer is dat te aanvallend wisselen.sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:23:
Enige wat ik kan bedenken is de terugkomst van de blessure nog wel een factor speeltsNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:23:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Klopt, deze was eigenlijk niks. Of niet veelpiotr123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:26:
Geen geel schouderduwtje
PSN: Finally_Chris
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Per ongeluk leek het niet, maar heel veel aan de hand was er ook niet.CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:27:
Hahaha oh jeej je zal als tegenstander maar per ongeluk een PSV’er omvertrekken of duwen. Wat een gezanik zeg.
Dat zou dan een recordaantal zijn wat hij inmiddels verzamelt heeft of zal het toch meevallen?Agent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:27:
Wieffer elke week geel. Je wordt er gek van
PSN: Finally_Chris
Doet mij wat denken aan Veltman in zijn glorietijdAgent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:27:
Dit kwam door NieuwkoopAgent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:27:
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq