O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die weet iets wat wij niet wetenPelox schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:53:
De wit heeft een vrijbrief.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Klopt, de Wit mag vaak ff wat meerPelox schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:53:
De wit heeft een vrijbrief.
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 06-04-2024 19:57 ]
Zero.
:strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee sorry, iets verlaat bij de 3-1. Scusi! Zo slecht is onze verdediging nog niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zero.
Ja inderdaad, dit was geel met een rood randje.Pelox schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:16:
Niet met opzet, maar wel rood. Gewoon veel te laat.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb mijn sollicitatie al doorgestuurd, ik fluit graag bij Feyenoord en Ajax wedstrijden!
Koopt alvast aandelen.
Doe dit op iedere andere plek vanuit een verdedigende actie en het is 100% rood.carpebios schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:17:
[...]
Ja inderdaad, dit was geel met een rood randje.
Zero.
Met die redenatie is alles wat ongelukkig is geel?Gynnad schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:17:
Speelt in eerste instantie de bal, dit is nooit rood. Ongelukkig en dus is geel op zn plaats
Das mooi. Ik zit in het VAR busje. Zal ik je vaak naar de kant roepen je beslissingen te herziencarpebios schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:17:
[...]
Ik heb mijn sollicitatie al doorgestuurd, ik fluit graag bij Feyenoord en Ajax wedstrijden!
Koopt alvast aandelen.
Lol, dat negeer ik wijselijk! Sorry de lijn is niet zo goed!Millie-ano schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:18:
[...]
Das mooi. Ik zit in het VAR busje. Zal ik je vaak naar de kant roepen je beslissingen te herzien
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
4-1, niet verwacht na de afgelopen 2 weken.
[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 06-04-2024 20:24 ]
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Heracles>PSV
Wel leuk voor Uneken, echt mooi om te zien dat iedereen zo blij voor hem was
Twente komt eraan!
Als het niet lukt tegen Fortuna Sittard dan verdienen ze het ook niet.JoteW schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:47:
Kijken of we er vanavond wel gebruik van kunnen maken #COTE
De scheids helpt, geeft rode kaart aan de verkeerde speler.carpebios schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:49:
[...]
Als het niet lukt tegen Fortuna Sittard dan verdienen ze het ook niet.
En geen VAR die ingrijpt?Maarten_E schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:38:
[...]
De scheids helpt, geeft rode kaart aan de verkeerde speler.
Iets voor in de rust na te kijken inderdaad.
https://twitter.com/ESPNn...-debuut-voor-psv%2F433120
Twente komt eraan!
1e helft is een opeenstapeling van onkunde & geprutscarpebios schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:49:
[...]
Als het niet lukt tegen Fortuna Sittard dan verdienen ze het ook niet.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Jep, slim van Van Wolfswinkel en lichtelijk ongelukkig van Guth, maarja hij raakt 'm..tweakduke schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:59:
Wolfswinkel heeft dat slim voor elkaar gekregen is dus de conclusie.
Twente komt eraan!
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hmm, als mijn voorspelling zo continueert is dat goed nieuws voor Ajax.ST10©DE schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:30:
Ik ga ervan uit dat Slot zijn mannen prima kan motiveren. Dat icm de huidige situatie bij Ajax gok ik dat Feyenoord gaat winnen. AZ gaat minimaal een punt mee terugnemen naar Alkmaar. Bosz weet de ploeg niet meer juist te raken. AZ wil de blamage in Almeloooo recht zetten.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die solliciteerde zich echt blauw naar een rode kaart

Twente komt eraan!
Uberhaupt, wat een stel dwangbuis patiënten daar joh in Sittard. Buijs staat daar als een achterlijke langs de zijlijn, de spelers zijn overal druk mee behalve voetballen.964C2 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 22:30:
Heel verstandig van Danny Buijs om Sierhuis te wisselen.
Die solliciteerde zich echt blauw naar een rode kaart
Twente komt eraan!
Prima pot van een oppermachtig PSV dat bij vlagen heel fraai voetbal liet zien (Veerman
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
AZ nu op 8 punten, win je die uitwedstrijd (en dat is geen gek scenario) dan ben je er eigenlijk al wel. Eindelijk een wat langere zomerstop en een mooi verhaal voor nieuwe spelers.
Wat ook positief stemt: dit soort draken van wedstrijden wordt gewoon probleemloos gewonnen. Maar kijk liever naar tegenstanders die zelf ook willen voetballen, ligt Twente nog net iets beter. En eindelijk gewoon op degelijk beleid gebaseerd. Geen geld meer uitgeven dat er niet is, spelers die bij de club passen (grotendeels), met veel zorg een talentvolle TD opleiden/ inwerken, etcetera.
Als Twente 3e blijft (en daar gaan we wel van uit), dan hebben ze juist een kortere zomerstop. 3e voorronde CL begint al vroegZieMaar! schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:31:
Eindelijk een wat langere zomerstop en een mooi verhaal voor nieuwe spelers.
Geen playoffs na het seizoen en vrij late voorrondeElPaco schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:17:
[...]
Als Twente 3e blijft (hmm daar gaan we wel van uit), dan hebben ze juist een kortere zomerstop. 3e voorronde CL begint al vroeg
Na vandaag kan dat zomaar NEC zijn dus.dutchgio schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:57:
[...]
Nee als Feyenoord de beker wint gaat dat ticket naar de nummer 5, dat zou nu dus Ajax zijn.
De playoffs schuiven dan een plaats op.
Ik zie NEC wel winnen van Vitesse, en ik zie Ajax geen punten halen tegen Feyenoord.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Feyenoord - Ajax
Manchester - Liverpool
Volendam - rkc
Ook die laatste... Volendam en Vitesse moeten nu echt punten pakken anders is het over
Zag trouwens gisteren nog excelsior. (zonder driouch) .. Zo dat is een potje slecht, daar hoeft Groningen in een eventuele nacompetitie niet voor te vrezen.
Vergeet Vitesse - NEC niet. Gelderse derby. Ook altijd een wedstrijd op zich. NEC met de uitgelezen kans om eens drie punten te pakken tegen Vitesse.Harribo schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:09:
Mooie potjes vandaag
Feyenoord - Ajax
Manchester - Liverpool
Volendam - rkc
Ook die laatste... Volendam en Vitesse moeten nu echt punten pakken anders is het over
Zag trouwens gisteren nog excelsior. (zonder driouch) .. Zo dat is een potje slecht, daar hoeft Groningen in een eventuele nacompetitie niet voor te vriezen.
Feyenoord - Ajax zal wel een overwinning voor de Rotterdammers worden. Hopelijk is t nog goed weer, lekker eruit en dan lezen we eind van de middag wel wat t is geworden.
Nou voor mij als neutrale toeschouwer vooral interessant om te kijken of Vitesse eens punten kan pakken.JanW schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:29:
[...]
Vergeet Vitesse - NEC niet. Gelderse derby. Ook altijd een wedstrijd op zich. NEC met de uitgelezen kans om eens drie punten te pakken tegen Vitesse.
Geldt hetzelfde voor als voor Volendam... Nu moet het gebeuren. Er zijn nog wat wedstrijden maar de concurrentie kan ook punten pakken. En dan heb je wel die 6 wedstrijden nodig denk ik.
5 voor 12 voor hun
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
We konden al niet eens winnen van Volendam. Als Ajax gewoon de bus parkeert hebben we het moeilijk.Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:18:
Heerlijk voetbal weertje! De Kuip zal in vuur en vlam staan. Ik ben vol vertrouwen, als we vandaag niet een dikke overwinning neerzetten, dan weet ik het ook niet meer.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mwah valt mee. Ajax en de busparkeren gaat altijd foutD-e-n schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:48:
[...]
We konden al niet eens winnen van Volendam. Als Ajax gewoon de bus parkeert hebben we het moeilijk.
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Yep. Op zich positief als het om dat vuurwerk gaat.Quad schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:58:
Gaan ze nu onderling op de vuist?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja dan eensch.OMX2000 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:59:
[...]
Yep. Op zich positief als het om dat vuurwerk gaat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik wel. Maar ik zit er dan ook niet zo heel vaakcarpebios schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:57:
Die fans zijn we liever ook kwijt toch.
Twente komt eraan!
Het gevoel was hetzelfde hier 6 jaar terug hoorJoteW schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:03:
Heerlijk, kut club Vitesse er zo goed als uit na dit seizoen
Heb niks met Vitesse en de Gelredome is niet moeders mooiste stadion, maar in de kern is het wel een Eredivisie club. Kapotgemaakt door jarenlang wanbeleid en buitenlandse eigenaren. Vind het wel heel erg. Hopelijk komen ze er snel bovenop.JoteW schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:03:
En dat mag ook!ParaDroid2 schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:06:
[...]
Het gevoel was hetzelfde hier 6 jaar terug hoor
Twente komt eraan!
Ik nietchim0 schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:10:
[...]
Heb niks met Vitesse en de Gelredome is niet moeders mooiste stadion, maar in de kern is het wel een Eredivisie club. Kapotgemaakt door jarenlang wanbeleid en buitenlandse eigenaren. Vind het wel heel erg. Hopelijk komen ze er snel bovenop.
Twente komt eraan!
Gaat veel erger worden wanneer ze winnen
Door het wanbeleid is het haast niet anders dan onoverkomelijk dat dit gebeurd en dan op zakelijk en sportief gebied op dit moment niet anders dan terecht.JoteW schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:03:
Maar toch betreur ik de haat naar andere clubs, het is niet nodig. De competitie en het landelijk voetbal heeft stabiele clubs nodig per regio. Voor regio Arnhem is een failliet of het kwijtraken van de proflicentie van Vitesse een flinke klap als dat gebeurd.
Als Ajax komt voetballen met dat zogenaamde ajax dna dan maken we ze af. Als ze slim spelen en de bus parkeren zal het lastig worden de goal te maken.
Wat ik ook zo bizar vind is dat als ik naar de keukenkampioendivisie kijk er voor mijn gevoel allemaal eredivisieclubs inzittenchim0 schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:10:
[...]
Heb niks met Vitesse en de Gelredome is niet moeders mooiste stadion, maar in de kern is het wel een Eredivisie club. Kapotgemaakt door jarenlang wanbeleid en buitenlandse eigenaren. Vind het wel heel erg. Hopelijk komen ze er snel bovenop.
Vitesse hoort toch wel in de Eredivisie qua naam en historie. Maar goed, geen bestaansrecht om wat voor reden dan ook is geen bestaansrecht.
Ik denk dat vanmiddag de grootste nederlaag voor Ajax in de recente geschiedenis wordt
[ Voor 19% gewijzigd door Deruxian op 07-04-2024 14:26 ]
Een soort zwart gat, waar je dan wel soms nog uit kan komen. Maar het grote deel verdwijnt erin.Deruxian schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:24:
[...]
Wat ik ook zo bizar vind is dat als ik naar de keukenkampioendivisie kijk er voor mijn gevoel allemaal eredivisieclubs inzitten
Als je NEC supporter zou zijn, zou ik het begrijpen (dan nog slaat het nergens op maar goed) maar als Tukker zijnde begrijp ik je leedvermaak niet zo goed. Jouw club ging jaren geleden ook bijna ten onder aan wanbeleid. Volgens mij had niemand het leuk gevonden als dat was gebeurt behalve misschien een paar Almeloërs.
Begrijp me niet verkeerd, dit is geen persoonlijke aanval ofzo alleen ik snap dat leedvermaak nooit als een club in zwaar weer zit.
- tackle van achteren
- tackle met gestrekt been
- tackle op de enkel / Achillespees
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zal de afstandsbediening op afstand leggen zodat ie niet opeens naar de tv vliegt
Het was ook echt een rode kaart.Ramzzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:28:
Nog even... ik ben nog steeds benieuwd waarom Sven Mijnans (PSV-AZ) geen direct rood kreeg (het leek alsof de VAR niet eens gekeken geeft) voor die onbesuisde tackle op Ramalho...En dan geef je 'geel'? Hoe dan? Onbesuisd is juist een extra aanleiding om rood te geven!
- tackle van achteren
- tackle met gestrekt been
- tackle op de enkel / Achillespees
Liverpool - United ook nog, al is dat wat minder tegenwoordigMaarten_E schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:31:
Middag van de klassiekers. Parijs-Roubaix en Feyenoord-Ajax. Mooi hoor.
Ja, moet je naar Duitsland of Engeland kijken wat daar allemaal voor clubs ooit op het hoogste niveau hebben gespeeld, die nu lager spelen.Deruxian schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:24:
[...]
Wat ik ook zo bizar vind is dat als ik naar de keukenkampioendivisie kijk er voor mijn gevoel allemaal eredivisieclubs inzitten
Denk dat je nog verbaasd zult staan, maar we gaan het zien. Hopelijk wordt het geen ordinaire schoppartij.Ik denk dat vanmiddag de grootste nederlaag voor Ajax in de recente geschiedenis wordt
Over Hartman, ik betreur zijn blessure, maar die jongen is gewoon lomp en onbesuisd. Hoe vaak heeft ie van dit soort lompe en onbesuisde acties? Hij moet dit echt gaan veranderen anders gaat het één keer goed mis en is het einde oefening en misschien neem ie ook z'n tegenstander mee.
Zero.
Het was uitgerekend Vitesse dat er de grootste lol om had kerelchim0 schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:27:
[...]
Als je NEC supporter zou zijn, zou ik het begrijpen (dan nog slaat het nergens op maar goed) maar als Tukker zijnde begrijp ik je leedvermaak niet zo goed. Jouw club ging jaren geleden ook bijna ten onder aan wanbeleid. Volgens mij had niemand het leuk gevonden als dat was gebeurt behalve misschien een paar Almeloërs.
Begrijp me niet verkeerd, dit is geen persoonlijke aanval ofzo alleen ik snap dat leedvermaak nooit als een club in zwaar weer zit.
Twente komt eraan!
Nou, volgens mij raakte die ajacied hem het laatstPelox schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:34:
Hoe kan dat een inworp voor feyenoord zijn?? Gelijk een kans door een fout van de scheids.
Volgens mij niet hoor, was ook verbaasddr.lowtune schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:35:
[...]
Nou, volgens mij raakte die ajacied hem het laatst
Levski - CSKA!Maarten_E schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:31:
Middag van de klassiekers. Parijs-Roubaix en Feyenoord-Ajax. Mooi hoor.
(Sofia BG standsderby. Soort Arsenal - Tottenham. * chim0 is geboren en getogen Sofiaan en CSKA'er. Stoichkov he
Hoef je ook niet, alleen snap ik niet welk belang je erbij hebt want je voetbalt er niet en je werkt er niet. Maar goed, ga lekker van De Klassieker genieten.JoteW schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:35:
[...]
Het was uitgerekend Vitesse dat er de grootste lol om had kerelVoor de rest hoef ik me hier niet te verantwoorden voor het feit dat ik Vitesse een club van niks vind, en dan zwijg ik nog over dat oerlelijke en saaie stadion.

Ook al zouden ze dat wel willen, ze kunnen niet eens voetballenLZ86 schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:36:
Je kan merken dat Ajax niet is gekomen om te voetballen
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024