Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je zal maar een goal tegen krijgen door die vreemde beslissingQuad schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:40:
Hoezo is dat geen overtreding op Rijkhoff.
Ik kijk nergens meer van op.Terranova schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:40:
[...]
Je zal maar een goal tegen krijgen door die vreemde beslissing
⏩ PVOutput☀️
Nah, over zo'n kleine afstand niet eens strak over het veld maar stuiterend. Dat is gewoon niet goed genoeg.Harribo schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:29:
[...]
Hij legde hem heel fatsoenlijk neer voor Tahirovic maar die miste knullig
Fitz-Jim speelt best aardig.
Ajax speelt niet heel groots maar wel vrij degelijk vind ik. Hoeveel kansen heeft dat Eagles nu gehad?
Kaplan scheelt ook wel achterin
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 04-04-2024 22:48 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Wees realistisch. De VAR maakt ook fouten, of in ouderwetse taal: Soms heb je hem mee, soms heb je hem tegen. Daar is niks aan veranderd.chim0 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:41:
@DeKever Daarvoor hebben we toch de VAR in het leven geroepen? Die had de scheidsrechter terug moeten fluiten bij die vasthou actie bij Pröpper. Duidelijker dan dit kan je ze niet hebben.
En inhoudelijk, je kan die strafschop zeker geven. Maar je kan best beargumenteren dat het te licht is om de scheidsrechter te corrigeren. Er wordt wel vaker even vastgehouden.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 100% gewijzigd door Origins op 04-04-2024 22:52 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:13
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Die eerste goal was heerlijk, maar daarna was het allemaal toch net te weinig en dan zul je het altijd zien.
Tweeëneenhalve kans, want de goal was er geeneens 1. En dan vooral Bergwijn zo lang laten staan...tweakduke schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:50:
Een misgrabbel en misschien is Ramaj geblesseerd. Al met al een jammer einde van deze wedstrijd.
Die eerste goal was heerlijk, maar daarna was het allemaal toch net te weinig en dan zul je het altijd zien.
Die "voorzet"... Dan die bal die ie ipv uit te laten gaan kansloos inhoudt zodat z'n teamgenoot er niks mee kan en je de bal kwijt bent...
Lekker thuisblijven als ik Ajax was.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon een jaar geen Europees voetbal, heb je toch niks te zoeken. Seizoen is klaar, grote kans dat je 7e wordt en dan maar de eerste playoff verliezenQuad schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:54:
4e plek kan je nu wel definitief vergeten. Nacompetitie spelen voor conference league. Jay.
Lekker thuisblijven als ik Ajax was.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het zijn nu 12 punten + veel slechter doelsaldo: KANSLOOS964C2 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 23:28:
Ajax kan morgen zomaar op 10 punten van de begeerde 3e plaats komen
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zero.
Oja, Feyenoord is ook in een sportieve crisis belandt.Pelox schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:02:
Geen paniek, komend weekend wint ajax makkelijk van feyenoord in de kuip.
Zal wel gelijkspelletje worden.
⏩ PVOutput☀️
Leuk dat je probeert te counter jinxen, maar dat wordt minstens 5-0.Pelox schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:02:
Geen paniek, komend weekend wint ajax makkelijk van feyenoord in de kuip.
Waarom komt van den Boomen er niet in? Van het schip heeft echt geen idee wat hij aan het doen is.Han schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:01:
Snap de wissels ook niet echt… alle ervaring er uit. Het was niet dat Ajax alles onder controle had, GAE had steeds meer balbezit. Spelers als die Fitz-Jim en Gooijer zouden geeneens op de bank mogen zitten, laat staan er in komen. Niet de spelers die iets gaan forceren of een wedstrijd dood kunnen maken. Naast Ramaj vind ik ook (wederom) van ‘t Schip debet aan dit puntverlies
Nooit. Ik zet mijn geld op ajax.Exocet schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:05:
[...]
Leuk dat je probeert te counter jinxen, maar dat wordt minstens 5-0.
1-3
Zero.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jawel, maar het geluk van Slot is op. Ajax gaat winnen in een zeer slechte wedstrijd en feyenoord krijgt ook nog een rode kaart.Exocet schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:08:
[...]
jij hebt Ajax dus niet gezien dit seizoen. Zonde van je geld, Ajax is totaal kansloos.
Zero.
Ajax is het verplicht aan het Nederlandse voetbal om gewoon ConL te halen. Ajax heeft er namelijk veel meer te zoeken dan NEC of Go AheadExocet schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:58:
[...]
Gewoon een jaar geen Europees voetbal, heb je toch niks te zoeken. Seizoen is klaar, grote kans dat je 7e wordt en dan maar de eerste playoff verliezen
Geluk? Wat een gelul. Er zijn meer wedstrijden dit seizoen geweest waar je het idee had dat er meer in had gezeten dan andersom.Pelox schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:16:
[...]
Jawel, maar het geluk van Slot is op. Ajax gaat winnen in een zeer slechte wedstrijd en feyenoord krijgt ook nog een rode kaart.
Volendam uit gelijk is natuurlijk gewoon slecht maar het grote probleem van Feyenoord dit jaar is dat een overwicht juist heel moeilijk wordt omgezet in goals.
[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 04-04-2024 23:49 ]
Want? Ajax heeft maar 3 van de 12 wedstrijden gewonnen in Europa dit jaar. En hebben geluk gehad dat ze als 3e in de groepsfase van de Europa league alsnog naar de Conference League konden.D-e-n schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:44:
[...]
Ajax is het verplicht aan het Nederlandse voetbal om gewoon ConL te halen. Ajax heeft er namelijk veel meer te zoeken dan NEC of Go Ahead
Ajax zal volgend seizoen heus beter zijn en absoluut beter dan die andere clubs.Ruzor schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:05:
[...]
Want? Ajax heeft maar 2 van de 10 wedstrijden gewonnen in Europa dit jaar. En hebben geluk gehad dat ze als 3e in de groepsfase van de Europa league alsnog naar de Conference League konden.
Ja, daar heeft het alle schijn van inderdaadD-e-n schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:07:
[...]
Ajax zal volgend seizoen heus beter zijn en absoluut beter dan die andere clubs.
Not the sharpest tool in the toolkisttoolkist schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:54:
Die Gooijer is niet de meest snuggere of wel?
Die "voorzet"... Dan die bal die ie ipv uit te laten gaan kansloos inhoudt zodat z'n teamgenoot er niks mee kan en je de bal kwijt bent...
Nou dit is niet op 1 donderdagavond weggegeven. Ook nog op 15 andere avonden.carpebios schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:59:
Het publiek ging van we hebben de CL gewonnen naar WTH gebeurt er hier. En dat op een donderdagavond... hoe kan je dat nu weggeven.
Maar je wil wel spelers fit houden voor zondag. Dus liever nu gelijk en dan hopelijk minimaal verlies tegen Feyenoord. Al mag dat eigenlijk gerust 10-0 worden. Laat ze maar in de stront zakken en op bestuurlijk niveau ettert dat nog wel lekker door.Han schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:01:
Snap de wissels ook niet echt… alle ervaring er uit. Het was niet dat Ajax alles onder controle had, GAE had steeds meer balbezit. Spelers als die Fitz-Jim en Gooijer zouden geeneens op de bank mogen zitten, laat staan er in komen. Niet de spelers die iets gaan forceren of een wedstrijd dood kunnen maken. Naast Ramaj vind ik ook (wederom) van ‘t Schip debet aan dit puntverlies
Nah dat krijgen we te lang te horen hier. Los van dat ik nooit van Feyenoord wil verliezen, zelfs niet om Steijn eruit te krijgen eerder dit seizoenMillie-ano schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:48:
[...]
Maar je wil wel spelers fit houden voor zondag. Dus liever nu gelijk en dan hopelijk minimaal verlies tegen Feyenoord. Al mag dat eigenlijk gerust 10-0 worden. Laat ze maar in de stront zakken en op bestuurlijk niveau ettert dat nog wel lekker door.
De toppers treden dan op in de arena. Misschien moet Ajax dan maar een ander stadion zoeken voor de play offs

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat is te betwijfelen. En op dat sentiment mag je niet varen.D-e-n schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:07:
[...]
Ajax zal volgend seizoen heus beter zijn en absoluut beter dan die andere clubs.
Van 't Schip is geen tactisch genie dat is al jaren duidelijk. Maar de bank dus ook niet. Niemand die dus blijkbaar zegt van wellicht is het handig om Branco of Sutalo erin te gooien. Je kunt eventueel nog Rensch naar rechtsback of het middenveld zetten.Han schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:01:
Komt echt op mij over dat van 't schip even wilde laten zien, kijk mij eens heel veel jeugd inbrengen en hoe goed ik voor de jeugd ben. Schip is een ramp voor Ajax. (net als zijn staff)
Wat is er eigenlijk met Branco? Die speelde in het begin wel goed toch? Waarom speelt die niet meer?Origins schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:44:
[...]
Van 't Schip is geen tactisch genie dat is al jaren duidelijk. Maar de bank dus ook niet. Niemand die dus blijkbaar zegt van wellicht is het handig om Branco of Sutalo erin te gooien. Je kunt eventueel nog Rensch naar rechtsback of het middenveld zetten.
Komt echt op mij over dat van 't schip even wilde laten zien, kijk mij eens heel veel jeugd inbrengen en hoe goed ik voor de jeugd ben. Schip is een ramp voor Ajax. (net als zijn staff)
Die laatste goal valt op een rot moment zo vlak voor tijd. Wellicht had je meer gescoord met anderen erin.Origins schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:44:
[...]
Van 't Schip is geen tactisch genie dat is al jaren duidelijk. Maar de bank dus ook niet. Niemand die dus blijkbaar zegt van wellicht is het handig om Branco of Sutalo erin te gooien. Je kunt eventueel nog Rensch naar rechtsback of het middenveld zetten.
Maar ik denk dat hij spelers heeft gespaard voor zondag. Neemt niet weg dat het inderdaad geen tactisch wonder is. Maar deze keuzes snapte in dat kader wel. Gezien dat Ajax al het hele seizoen op donderdagavond voetbalt en op zondag op zijn klote krijgt.
Niemand die het weet. Het is elke week weer een verrassing met wat voor opstelling van 't Schip weer aan komt zetten. Ik krijg sterk het vermoeden dat een grabbelton voor de wedstrijdbespreking de opstelling bepaalt.tiswat schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:47:
[...]
Wat is er eigenlijk met Branco? Die speelde in het begin wel goed toch? Waarom speelt die niet meer?
Ik denk dat Ajax al had je nog 100 jaar gespeeld niet meer had gescoord. en van 't Schip had dit moeten zien dat hij een wedstrijd dood moet maken. Wat doe je dan dan? zorg je dat je middenvelders hebt die aan de bal rustig zijn en rust uitstralen. Een van der Boomen kan dit, maar ook een Rensch op het middenveld.Millie-ano schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:52:
[...]
Die laatste goal valt op een rot moment zo vlak voor tijd. Wellicht had je meer gescoord met anderen erin.
Maar ik denk dat hij spelers heeft gespaard voor zondag. Neemt niet weg dat het inderdaad geen tactisch wonder is. Maar deze keuzes snapte in dat kader wel. Gezien dat Ajax al het hele seizoen op donderdagavond voetbalt en op zondag op zijn klote krijgt.
Als je spelers wilt sparen dan zet je ze maar niet op de bank, de spelers zitten er niet voor niets.. Er is bij Ajax altijd wat aan de hand met de spelers. Ze zijn moe, hebben pijntjes... hebben er geen zin in. Noem het maar op.
Van 't Schip is gewoon zo onduidelijk in zijn spel (gezien elke wedstrijd andere spelers) en zijn ideeën.
[ Voor 56% gewijzigd door Origins op 05-04-2024 09:01 ]
Dat denk ik nietD-e-n schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:07:
[...]
Ik moest vanochtend weer lachen om de goedkope journalistiek bij VI (term journalistiek is even een vraagteken, ik verdenk Chat GPT4.0 de échte bron te zijn). Gaaei scoort een goal en hop er staat weer een stukje online geplempt over hoe hij een 'zware, moeilijke, periode' achter zich liet. Als er nog twee spelers fit worden speelt Gaaei nooit meer in het shirt van Ajax dus daar klopt niet zoveel van. Waarschijnlijk zondag in de Kuip weer na 15 minuten gewisseld na twee fouten en dan weer diep in de put.
[ Voor 53% gewijzigd door Typhone op 05-04-2024 09:10 ]
Ajax gaat er zeker niet bovenop zijn, maar ze zullen het in de Conference League volgend seizoen vast iets beter doen dat GAE of NEC. Al is het maar doordat ze betere geloot worden door meer Europese punten in het verleden.Typhone schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:05:
[...]
Dat denk ik niet.
Ik moest vanochtend weer lachen om de goedkope journalistiek bij VI (term journalistiek is even een vraagteken, ik verdenk Chat GPT4.0 de échte bron te zijn). Gaaei scoort een goal en hop er staat weer een stukje online geplempt over hoe hij een 'zware, moeilijke, periode' achter zich liet. Als er nog twee spelers fit worden speelt Gaaei nooit meer in het shirt van Ajax dus daar klopt niet zoveel van. Waarschijnlijk zondag in de Kuip weer na 15 minuten gewisseld na twee fouten en dan weer diep in de put.
Als er daadwerkelijk gewisseld is om spelers te sparen, neem ik direct mijn woorden terug over dat een andere trainer hier meer van zou maken. Dit seizoen moet je het hebben van punten tegen gae en Fortuna in de arena, niet van wedstrijden in de Kuip of Enschede.
In een andere fase van het seizoen zeker. Maar die kansen zijn al vervlogen toen je nog wel 3e kon worden.ZieMaar! schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:35:
[...]
Ajax gaat er zeker niet bovenop zijn, maar ze zullen het in de Conference League volgend seizoen vast iets beter doen dat GAE of NEC. Al is het maar doordat ze betere geloot worden door meer Europese punten in het verleden.
Als er daadwerkelijk gewisseld is om spelers te sparen, neem ik direct mijn woorden terug over dat een andere trainer hier meer van zou maken. Dit seizoen moet je het hebben van punten tegen gae en Fortuna in de arena, niet van wedstrijden in de Kuip of Enschede.
Ik kan best begrijpen dat je je erbij neerlegt dat je playoff speelt. En in theorie je beste spelers wil bewaren voor een zwaardere pot een paar dagen later. Het risico dat die rood/geblesseerd raken in die 90-60-30 minuten die ze mee doen is te groot.
Super Zaterdag
Poll: PSV-AZ• Winst PSV
• Winst AZ
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Super Zondag
Poll: Feyenoord-Ajax• Winst Feyenoord
• Winst Ajax
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen maar
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Only fools are enslaved by time and space.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tja, die beschermde status hadden ze dit jaar toch ook? Het is wel gebleken dat dat niet zoveel zegt. Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstZieMaar! schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:35:
[...]
Ajax gaat er zeker niet bovenop zijn, maar ze zullen het in de Conference League volgend seizoen vast iets beter doen dat GAE of NEC. Al is het maar doordat ze betere geloot worden door meer Europese punten in het verleden.
Shitload aan minnetjes incoming .. ligt dat niet een beetje aan het 'type' ..PWM schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:04:
Feyenoord heeft dan wel van de traditionele Top-3 Ihattaren weten te ontwijken. Maar heb een beetje het idee wat we er net 1 gekocht hebben: https://www.ad.nl/nederla...s-onacceptabel~aedbb478c/

*Het is voor Sturing wel makkelijk een zondebok aan te wijzen. Hij gaat toch weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Millie-ano op 05-04-2024 16:23 ]
Ja, ik had al twijfels bij de aankoop. Je moet nu toch als top2 ploeg een beetje meer nastreven dan Vitesse spelers.PWM schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:04:
Feyenoord heeft dan wel van de traditionele Top-3 Ihattaren weten te ontwijken. Maar heb een beetje het idee wat we er net 1 gekocht hebben: https://www.ad.nl/nederla...s-onacceptabel~aedbb478c/
Verwijderd
Diant Ramaj zal voorlopig niet in actie komen voor Ajax. De 22-jarige doelman kwam donderdagavond in de blessuretijd van de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles na een luchtduel met Finn Stokkers verkeerd terecht. Dit resulteerde in een breuk in zijn linkerelleboog, waardoor het huidige seizoen waarschijnlijk voorbij is voor hem.toolkist schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:49:
En nou doen alsof ie geblesseerd is en dat de reden is.... Opstaan watje
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wanneer zit er eens wat mee, pff.Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:12:
[...]
Diant Ramaj zal voorlopig niet in actie komen voor Ajax. De 22-jarige doelman kwam donderdagavond in de blessuretijd van de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles na een luchtduel met Finn Stokkers verkeerd terecht. Dit resulteerde in een breuk in zijn linkerelleboog, waardoor het huidige seizoen waarschijnlijk voorbij is voor hem.
Gaat lekker, afdeling spijkers-op-laag-water maakt overuren:Maarten_E schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:18:
Heeft Overmars een scheepscontainer voodoopoppen gekocht ofzo?
Rvc-voorzitter Michael van Praag vergat Ajax-aandelen op te geven
Voorzitter Michael van Praag van de raad van commissarissen van Ajax heeft verzuimd zijn eigen Ajax-aandelen te registreren bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Dat bevestigt de Amsterdamse club in gesprek met NU.nl na berichtgeving van de NOS.
Toenmalig voorzitter Van Praag kocht al in mei 1998 honderd aandelen van Ajax, toen de club de beurs op ging. Nadien zou Van Praag geen Ajax-aandelen meer ge- of verkocht hebben. Toch had de bestuurder er voor zijn start als voorzitter van de rvc van Ajax in november binnen twee weken melding van moeten maken bij de AFM. Dat deed hij niet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En dan komt er nog een EK aan...
⏩ PVOutput☀️
Daar is speciaal topic voorhoevenpe schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:35:
[...]
Gaat lekker, afdeling spijkers-op-laag-water maakt overuren:
[...]
Ajax: Bestuurlijke chaos en sportieve crisis
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 05-04-2024 17:41 ]
Gelukkig heeft Ajax nog Rulli...
Grappig. Ik heb/vind dat totaal niet van hem.Trishul schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:09:
Sneu voor Ramaj zeg, maar ongetwijfeld gaat hij sterker terugkomen. Zit wel een goede kop op.
Gelukkig heeft Ajax nog Rulli...
Typisch voor dit seizoen. De gifbeker blijft overlopenVerwijderd schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:12:
[...]
Diant Ramaj zal voorlopig niet in actie komen voor Ajax. De 22-jarige doelman kwam donderdagavond in de blessuretijd van de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles na een luchtduel met Finn Stokkers verkeerd terecht. Dit resulteerde in een breuk in zijn linkerelleboog, waardoor het huidige seizoen waarschijnlijk voorbij is voor hem.
Dan dat plekje 4-5-6-7-8-9 kan nog het een en ander verschoven worden.
Vitesse en Volendam eruit. Ben vooral benieuwd naar een eventuele derde die er bij komt.
ADO Groningen en Willem II erbij zou wel weer leuk zijn.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik denk ook dat de plek van Feyenoord ook een rotplek is om het maar zo te noemen. Je hebt geen echte doelstellingen meer, Psv is niet te achterhalen (theorie wel, realistisch niet) en echter Feyenoord is er ook een groot gat.Agent47 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:07:
Psv wordt kampioen. Feyenoord zit een beetje op een niemandsland op plek 2. Twente wordt 3.
Dan dat plekje 4-5-6-7-8-9 kan nog het een en ander verschoven worden.
Vitesse en Volendam eruit. Ben vooral benieuwd naar een eventuele derde die er bij komt.
ADO Groningen en Willem II erbij zou wel weer leuk zijn.
Willem II vind ik leuk spelen dit seizoen, Groningen kwam (erg) lastig op gang, maar heeft de draai weer wat gevonden, pakt zelf punten tegen de hooggeklasseerde ploegen. Ado weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken, leuk als doe terugkomen maar zie ze ook wel zo weer degraderen eigenlijk.
Qua ambities kun je de bekerfinale als Feyenoord nog best verkloten, toch?jbdeiman schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:34:
[...]
Ik denk ook dat de plek van Feyenoord ook een rotplek is om het maar zo te noemen. Je hebt geen echte doelstellingen meer, Psv is niet te achterhalen (theorie wel, realistisch niet) en echter Feyenoord is er ook een groot gat.
Willem II vind ik leuk spelen dit seizoen, Groningen kwam (erg) lastig op gang, maar heeft de draai weer wat gevonden, pakt zelf punten tegen de hooggeklasseerde ploegen. Ado weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken, leuk als doe terugkomen maar zie ze ook wel zo weer degraderen eigenlijk.
Gun anderen ook eens een feestje...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die gun ik anderen ook wel, maar in mijn principes gaat de algemene kans van het nl voetbal voor. Er is geen haat richting Ajax, maar ik heb gewoon meer met Feyenoord, ik gun ze wel een mooie reeks in de Conference League..Ramzzz schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 11:41:
[...]
Qua ambities kun je de bekerfinale als Feyenoord nog best verkloten, toch?
Gun anderen ook eens een feestje...
Ajax moet eerst de playoffs maar zien te halen/winnen, en speelt NEC als verliezende bekerfinalist niet ook al Europees omdat Feyenoord 2e is en CL mag spelen?jbdeiman schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 15:42:
[...]
Die gun ik anderen ook wel, maar in mijn principes gaat de algemene kans van het nl voetbal voor. Er is geen haat richting Ajax, maar ik heb gewoon meer met Feyenoord, ik gun ze wel een mooie reeks in de Conference League..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee als Feyenoord de beker wint gaat dat ticket naar de nummer 5, dat zou nu dus Ajax zijn.Ramzzz schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:50:
[...]
Ajax moet eerst de playoffs maar zien te halen/winnen, en speelt NEC als verliezende bekerfinalist niet ook al Europees omdat Feyenoord 2e is en CL mag spelen?
De playoffs schuiven dan een plaats op.
PSV EINDHOVUUUUUUUUH!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Deze week?krissie100 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:13:
AZ is vergeten hoe het moet verdedigen deze week manmanman
Uh ja? Daarvoor heel weinig tegendoelpunt een tijd lang. Nu bakken ze er helemaal niks van, dit is niks beter dan een rechter rijtje team
Zero.
Ze bakken er al langere tijd niets van hoor. Niet deze week.krissie100 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:15:
[...]
Uh ja? Daarvoor heel weinig tegendoelpunt een tijd lang. Nu bakken ze er helemaal niks van, dit is niks beter dan een rechter rijtje team
Jij volgt AZ niet, heel goedcarpebios schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:15:
[...]
Ze bakken er al langere tijd niets van hoor. Niet deze week.
Het is een heel wisselvallig seizoen, maar ook met goeie periodes
[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 06-04-2024 19:17 ]
Ik heb het niet over het rechter rijtje he.
Vorige week kansloos, tegen Feyenoord ook al kansloos. Sparta, Heerenveen.
Ja, maar dan heb je het opeens over wat anders als waar ik het over had...carpebios schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:17:
[...]
Ik heb het niet over het rechter rijtje he.
Vorige week kansloos, tegen Feyenoord ook al kansloos. Sparte, Heerenveen.
:strip_exif()/f/image/7kW9RyzpDl708yiiyIv9jXSg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door carpebios op 06-04-2024 19:21 ]
Vaak alles of niets bij azkrissie100 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:18:
[...]
Ja, maar dan heb je het opeens over wat anders als waar ik het over had...[Afbeelding]
Zero.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024