Hét grote motortopic - Deel 26 (2024) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste
Acties:
  • 473.208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:13

A13X

Dude

kneusteun schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:33:
[...]

Dat heeft de t7 ook inderdaad, irritant dat ze de ECU laten berekenen hoeveel er mogelijk in de tank zit.
Als je beetje fanatiek rijdt kan je bij lampje reserve 8 L van de 18 L tanken
Die van de husky(en KTM's met die tank) is een rare. Die gaat pas na 1/4 zaken, die eerst 1/4 kunnen ze namelijk niet meten. Hij is daarna overigens wel aardig nauwkeurig. Gooi er regelmatig 17/18 of zelfs 19,2liter :X in de 19liter tank :P wel met 400km+ op de teller overigens.

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:27
kneusteun schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:33:
[...]

Dat heeft de t7 ook inderdaad, irritant dat ze de ECU laten berekenen hoeveel er mogelijk in de tank zit.
Als je beetje fanatiek rijdt kan je bij lampje reserve 8 L van de 18 L tanken
Thanks, goed dat te weten. Had inderdaad al gemerkt dat als het laatste blokje begint te knipperen er een stuk minder bij kan dan je zou verwachten (bij mij was het 10-11 liter tanken van de 16 totaal). Zag overigens ook dat sommigen een modificatie uitvoeren om het laatste beetje tank ook te kunnen vullen, heeft iemand hier dat gedaan?
mr.hypocrite schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:03:
Iemand ervaring met de Dunlop Trailmax Raid? https://www.dunlop.eu/nl_...ilmax-raid--trx-raid.html
Ik ga deze bandjes onder mijn V-Strom 800DE zetten, achterband op de kosten van Suzuki nav de terugroepactie, voorband betaal ik zelf.
Ziet er interessant uit, ben benieuwd naar je ervaringen (zowel on- als offroad als dat van toepassing is). Kan een interessante zijn om te proberen om mijn T7.

In het kader van de achtertuin slowchat; sinds deze ochtend heb ik een mooie uitlaatplek voor de T7 achter mijn tuin :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jU54edSrPMQPTflXqh2sEhxLSBk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKj5paf3LDzgDsjxDcHG8136.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Thedr op 27-09-2024 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.hypocrite
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Thedr schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:12:
[...]

Thanks, goed dat te weten. Had inderdaad al gemerkt dat als het laatste blokje begint te knipperen er een stuk minder bij kan dan je zou verwachten (bij mij was het 10-11 liter tanken van de 16 totaal). Zag overigens ook dat sommigen een modificatie uitvoeren om het laatste beetje tank ook te kunnen vullen, heeft iemand hier dat gedaan?

[...]

Ziet er interessant uit, ben benieuwd naar je ervaringen (zowel on- als offroad als dat van toepassing is). Kan een interessante zijn om te proberen om mijn T7.

In het kader van de achtertuin slowchat; sinds deze ochtend heb ik een mooie uitlaatplek voor de T7 achter mijn tuin :*)

[Afbeelding]
Als ik hem binnen heb dan zal het in het begin vooral on road ervaring zijn. Begin motorseizoen van plan om een all road cursusje te volgen om vervolgens einde lente richting Sardinie te gaan, daar heb ik wel mooie wegen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 16:51
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:45:
[...]

Ik wilde niet insinueren dat je het niet wist, maar je wil ze de kost niet geven hoor :P.

De campagne is ook gericht op mensen die nu nog niet motorrijden, dus kans is groter dat zij het niet weten. Dat het files kan bestrijden is fijn, maar ik wil vooral laten zien hoeveel persoonlijke voordelen er nog meer te behalen zijn in de hoop dat meer mensen die stap maken. Ook weer goed voor het aanbod aan kandidaten :P.
waar kunnen we je volgen en waarom staat het nog niet in je signature?

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:06:
Is dat nog steeds in iedere stad zo? Ik dacht dat grote steden daar langzaamaan actie tegen gingen ondernemen. (En dan is er een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen)

Ik weet het overigens oprecht niet, want ik ga niet met de motor de (Nederlandse) steden in. :-)
Je moet van iedere stad de Algemene Plaatselijke Verordering weten. Daarin wordt vaak verboden dat je niet op de stoep mag parkeren met de motor.

Na gisteren mijn Goretex jas maar in de was gedaan. Mijn armen werden een beetje vochtig na de bui van gisteren.
Net bij Termaat om de hoek maar even impregneer spray gehaald, speciaal wasmiddel had ik al.

Hebben ze geen andere versnellingsbak die past @BvZwolle ? Bij F1 auto's krijg je nooit de aandrijving erbij en wordt er een andere motor/versnellingsbak ingelegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Grubeater op 27-09-2024 15:06 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 16:51
Grubeater schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:53:
[...]

Je moet van iedere stad de Algemene Plaatselijke Verordering weten. Daarin wordt vaak verboden dat je niet op de stoep mag parkeren met de motor.

Na gisteren mijn Goretex jas maar in de was gedaan. Mijn armen werden een beetje vochtig na de bui van gisteren.
Net bij Termaat om de hoek maar even impregneer spray gehaald, speciaal wasmiddel had ik al.
Verboden ze overal maar dat je niet op de stoep mag parkeren :+

Ik ga straks weer even testen of mijn goretex nog waterdicht is. Lijkt wel alsof de maas van boven komt vandaag.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

Goretex is een membraam dus dat zal door de spray niet herstellen, je legt met die spray gewoon een extra waterafstotend laagje op je jas. Wassen zou genoeg moeten zijn omdat het membraam vervuild kan raken. De de grootste boosdoener voor Goretex is slijtage, want een versleten membraam is stuk.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:21
geert_s schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:31:
[...]

waar kunnen we je volgen en waarom staat het nog niet in je signature?
Ok, bij deze :P.

https://www.linkedin.com/in/svenhaers/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 08:57
Thedr schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:12:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Wanner is het kinderfeestje? staan denk ik wel wat adv rijders hier klaar om te ploegen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
kneusteun schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:38:
[...]

Wanner is het kinderfeestje? staan denk ik wel wat adv rijders hier klaar om te ploegen ;)
Pas op, dat mogen de mensen in het dorp hier ook wel eens op enkele weilanden van enkele boeren, maar vaak gebeurt dat nadat de boel nog even flink ingespoten is met chemicalien. En dat ben je dan allemaal even zonder adembescherming aan het omploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Doe het vanaf kinds af aan, en nog niks gemerkt ;)
Om ons huis zat behoorlijk veel akker wat mooi speelterrein was.

Vaak ben je te bang

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:26

steveman

Comfortabel ten onder

Weer thuis! Uitstappen was wat frisjes, ik was nog in korte broek.
Uiteindelijk slechts 1368km gereden op de brommert, en ik hoest ook nog steeds :')

Als ik toch het weer mee naar huis mocht nemen... en de bochten... en de bevolkingsdichtheid... en de benzineprijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0unxN1l6864Ics8JQS4biPixxEw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CGOuNO8NcCNMu8o8r7px7V5r.png?f=user_large

Naja, wellicht nog wel weer eens die kant op...

hmm, google, "fix lighting" was nou niet echt een succes hier

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 27-09-2024 22:28 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:36:
[...]

Pas op, dat mogen de mensen in het dorp hier ook wel eens op enkele weilanden van enkele boeren, maar vaak gebeurt dat nadat de boel nog even flink ingespoten is met chemicalien. En dat ben je dan allemaal even zonder adembescherming aan het omploegen.
Dank voor de waarschuwing, maar dat zal hier wel meevallen; dit stuk grond is nu van het waterschap. Het wordt onderdeel van een ecologische verbindingszone waarvoor ze over enkele maanden de werkzaamheden gaan starten. Lijkt me sterk dat ze daar eerst even met chemicaliën overheen gaan. Ik denk dat ik de komende dagen maar eens wat ga oefenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 10:57
[...]
Hebben ze geen andere versnellingsbak die past @BvZwolle ? Bij F1 auto's krijg je nooit de aandrijving erbij en wordt er een andere motor/versnellingsbak ingelegd.
Ik zou het niet weten. Heb daarvoor te weinig verstand van techniek.
Wat ik wel weet om het nog gekker te maken: mijn contact kan óók aan een volledig werkende RSGP komen. Deze wordt geleverd met de originele helm, handschoenen en lederen pak van Iannone. De prijs van deze set is nog gekker...

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
kneusteun schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:05:
Doe het vanaf kinds af aan, en nog niks gemerkt ;)
Om ons huis zat behoorlijk veel akker wat mooi speelterrein was.

Vaak ben je te bang
Zou kunnen, maar kankerverwekkende stoffen melden zich pas na lange tijd hè. Ik zou daar toch niet te laconiek over doen…

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Hkuit schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:24:
[...]

Zou kunnen, maar kankerverwekkende stoffen melden zich pas na lange tijd hè. Ik zou daar toch niet te laconiek over doen…
Er zijn ook andere effecten buiten het risico op kanker.
Zo zijn er aanwijzingen dat Roundup de ziekte van Parkinson kan veroorzaken. Zo lijkt Parkinson meer voor te komen in de Betuwe.
Parkinson Vereniging schreef op 27 November 2023:
[...]
Wat weten we over het verband tussen glyfosaat en parkinson?
Laatst gewijzigd op: 27-11-2023

Er zijn steeds meer aanwijzingen dat glyfosaat een mogelijke oorzaak is van parkinson [3, 4, 5, 6, 7, 8]. Hoewel dit bewijs niet doorslaggevend is, is er voldoende bewijs om uiterst bezorgd te zijn dat er een zogenaamd biologisch plausibel verband bestaat tussen blootstelling aan glyfosaat en schade aan het specifieke hersengebied dat betrokken is bij de ziekte van Parkinson. Uit een groot aantal onderzoeken is gebleken dat boeren een aanzienlijk verhoogd risico op parkinson hebben, en hetzelfde geldt voor bewoners die in de buurt van landbouwgrond wonen.

[3] Yang, A.M., et al., Association between urinary glyphosate levels and serum neurofilament light chain in a representative sample of US adults:
NHANES 2013-2014. J Expo Sci Environ Epidemiol, 2023.
[4] Wang, G., et al., Parkinsonism after chronic occupational exposure to glyphosate. Parkinsonism Relat Disord, 2011. 17(6): p. 486-7.
[5] Zheng, Q., et al., Reversible Parkinsonism induced by acute exposure glyphosate. Parkinsonism Relat Disord, 2018. 50: p. 121
[6] Eriguchi, M., et al., Parkinsonism Relating to Intoxication with Glyphosate. Intern Med, 2019. 58(13): p. 1935-1938.
[7] Caballero, M., et al., Estimated Residential Exposure to Agricultural Chemicals and Premature Mortality by Parkinson's Disease in Washington
State. Int J Environ Res Public Health, 2018. 15(12).
@BvZwolle ik neem aan dat die dan 7 cijfers kost?

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Hkuit schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:24:
[...]

Sinds ik niet meer bij mijn ouders woon, woon ik in bijna centrum stad en ik denk dat de lucht daar aanzienlijk ongezonder is. (wit huis pas weer geschilderd, dan zie je hoe veel roet en meuk er hier rond hangt)

En ik kan nu weinig veranderen aan mijn tienerjaren :? Dan zal een dagje crossen op een weiland ook niet uitmaken. iedereen zijn voedsel komt van die velden, dan zou het crossen erger voor je gezondheid zijn dan de meuk eten die er uit de grond komt?

@HTT-Thalan jij mag je er zeker druk om maken, maar als dat echt door je hoofd spookt hoe denk je dan dat je straks achter twee motoren rijdt die uitlaatgassen in je helm blazen? dat dan elke werkdag weer :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 10:57
@Grubeater Nee, zo gek ook weer niet hoor.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 12:25
@steveman, waar was je? Enne more pictures! En routes natuurlijk. :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

kneusteun schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 02:56:
[...]
@HTT-Thalan jij mag je er zeker druk om maken, maar als dat echt door je hoofd spookt hoe denk je dan dat je straks achter twee motoren rijdt die uitlaatgassen in je helm blazen? dat dan elke werkdag weer :?
uberhaupt is 5 uur per dag (of 8) motorrijden statistisch niet per se gezond he ;) . Ik doel op kinetische risico's.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jolke schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:06:
@steveman, waar was je? Enne more pictures! En routes natuurlijk. :)
We zaten in Mont-ral met een nice uitzicht, maar na flinke regen een ietwat problematisch weggetje :+ Dus aan wat ontwikkelingshulp gedaan, niet geheel altrusitisch, gezien het de enige weg is. (De pro's kwamen een dag later al trouwens!)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTUQRuuf6-eNFk95_6_yUMFGqqk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OcoRrn5ekXVDsY83ug0T2YjT.png?f=fotoalbum_large

En soms zei er een muurtje "nee"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjPTdjpgVU9oEYIn56HSsmjVcGA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0gIOSl1gGEwvDwPB1YfrVCO0.png?f=fotoalbum_large

Routes doe ik niet echt. Ik zoek meer wat rustige weggetjes met goed asfalt, om daar vervolgens wat op te spelen.

TV-2401 "Zebra-jachtgebied" (auto's met dazzle camo rijden hier regelmatig, er is dan ook een testbaan in de buurt)
https://maps.app.goo.gl/PQoBKqLsuKjAT4wy7

C-37 is ook echt super https://maps.app.goo.gl/fbfDqkDkHy2M2bzN7

De andere kant op, via de "ik kan geen bocht meer zien!" TV-7041 https://maps.app.goo.gl/WT9mFotZeWcD8j1e6

TV-7004 https://maps.app.goo.gl/VCV18PGVcrzdJ6wJ7

C-242 https://maps.app.goo.gl/rop94gCLELxMSsvW6

T-7402 https://maps.app.goo.gl/HU23y6Fb4pT1tGgN6

En ondanks dat het al september was, werd het lokaal best heet:

Maar door het inademen van al die rook, niet echt kunnen genieten van het nieuwe asfalt op de T-710 :+

En natuurlijk het coadaque-momentplekkie te Montserrat https://maps.app.goo.gl/g8mqQ6X7iy5heufB7 :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPSemd8tEf6S_cvY_nrAH25S4qw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4cUJVoOAz6Dmu7jlWupMWWxm.png?f=fotoalbum_large

Verder ook veel voor pampus gelegen in de hangmat, op tijd (nou ja, soms net te laet) MotoGP kijken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yuppxx9jgO_LCI7-i7gu8ZkXSvo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q7XUWRNcFDacNXWnlWgKnk5p.png?f=fotoalbum_large

En van het genoemde uitzicht genieten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_HrGbYb_zIO07YEufuH9-L9ajA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eyw3n6SxD06y9iHEmYjarHmm.png?f=fotoalbum_large

En wat lokale fauna bewonderen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDHDNSumaYSqBt4E74aWCTiop1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/64qD3p6FoNTdoiyt8QqDEskw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXiGwvdp2wLz5DH6aDzaHuNkT9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sjdKcMRYfjusq844Mj64XCZk.jpg?f=fotoalbum_large

Over fauna gesproken, bij de C-242 moest ik nog bijna even met een slang(etje) op de vuist om m'n telefoon weer terug te krijgen. Die glipte me uit de vingers tijdens het boulderen in motorpak, voor het perfecte standpunt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_8oEY6MZJNOD27IQ_aztgIT41k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TqvYzmc2TgKDjmbSNKYUyBhn.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 28-09-2024 14:15 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29

_Apache_

For life.

Ik ga binnenkort een weekende weg via Schiphol. En ik ga op nogal een onchristelijk tijdstip, dus wil met de motor gaan, ga toch alleen.
Hebben jullie ervaring met motor parkeren rondom Schiphol?

Aan een valet parkering ga k 'm niet geven iig.
Wil hem gewoon ergens bewaakt neerzetten, liefst met iets van een bagagekluis voor de motor kleding.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

• HTT-Thalan
_Apache_ schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:13:
Ik ga binnenkort een weekende weg vis Schiphol. En ik ga op nogal een onchristelijk tijdstip, dus wil met de motor gaan, ga toch alleen.

Wil hem gewoon ergens bewaakt neerzetten, liefst met iets van ene bagagekluis voor de motor kleding.
Ik heb het één keer gedaan. Het was een beetje zoeken en uiteindelijk moest een medewerker me aanwijzen waar ze de motoren zetten. Was gewoon één of ander stuk stoep voor een gevel, niet een echte bewaakte parking (staat me bij, misschien is het nu anders). Ik heb toen mijn helm in mijn topkoffer gelaten, ik wist niet waar anders. Alles was er nog toen ik terugkwam.

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
@_Apache_ Onder de plaza brug zette ik het vroeger altijd neer, toen kon je daar nog relatief eenvoudig komen. Geen idee hoe dat nu zit aangezien ze het reguliere verkeer daar beneden zoveel mogelijk proberen te weren. Er is verder in de aankomsthal een baggage opslag volgens mij.

https://maps.app.goo.gl/zVEwMCbJaUMZozVe8

[ Voor 52% gewijzigd door cyntax op 28-09-2024 18:54 ]

• Thedr
Ik ga binnenkort een weekende weg via Schiphol. En ik ga op nogal een onchristelijk tijdstip, dus wil met de motor gaan, ga toch alleen.

Wil hem gewoon ergens bewaakt neerzetten, liefst met iets van een bagagekluis voor de motor kleding.
Ik zal morgen mijn broer eens vragen, die doet dat met enige regelmaat. Volgens mij zet hij hem ergens niet ver van de ingang waar de marechaussee/medewerkers ook motoren parkeert.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
steveman schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:11:
De andere kant op, via de "ik kan geen bocht meer zien!" TV-7041
Ik dacht altijd dat jij iets noordelijker zat, meer richting Pyreneeën.

2 jaar geleden zijn wij met nieuwe banden naar de Pyreneeën vertrokken. (Met trailers, dus ik had net 60km op dat rubber zitten voordat de motor de trailer op ging). Daar heb ik toen de helft van het profiel achter gelaten van de Road 5.

Paar weken geleden zijn we zo ook weer naar Spanje geweest, maar dan naar de Picos. Ondanks dat er ons daar ook niet altijd hebben ingehouden, hebben de banden minder gesleten. Maar, wel zodanig veel bochten gehad dat de zijkanten harder hebben gesleten dan het middenvlak. Daar moest ik aan denken na jouw 'ik kan geen bocht meer zien!' opmerking.

Ik ben nu overigens met een klein hobbyprojectje gestart, eens kijken of ik dat van de grond krijg. Een paar jaar geleden had ik een gpx-logger gemaakt mbv arduino. Leuk projectje, en werkend gekregen. Nog een paar keer toegepast waaronder tijdens een VRO training en tijdens het uitzetten van routes.
Maar uiteindelijk ligt die grotendeels in de kast.
Op een gegeven moment vroegen we ons af hoeveel bochten we zouden hebben gereden. Dus, ik heb wat hardware besteld waaronder een 9-assige IMU om te proberen een bochtentellertje te maken. Leuk winterprojectje. Het blijft wel tweakers natuurlijk. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

@DrivinUCrazy sinds ik niet meer in Den Haag woon ( \o/ ) rij ik amper nog snelweg, en zijn m'n achterbanden altijd aan vervanging toe door slijtage op het punt waar ik weer op het gas ga bocht uit.

In '18 en '19 heb ik in Spanje banden laten wisselen, maar toen had ik ook meer gereden dan heen + terug was met de auto met aanhanger ~3500km. Maar daar had ik nu de puf niet voor, had nog wel speciaal tussentijds banden gewisseld voor vertrek. Dus als m'n huidige setje op is gaat er nog even een oude weer op.

Leuk projectje trouwens :) Hmm, Ik heb nog ergens een zesassige IMU liggen... En ik wil nog een veerwegmeter maken zoals m'n motool slacker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rguKl9alPpn0frhGEopU6YB_ldw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YTAdWNlQ65DVdROJ38N6lK5x.png?f=user_large

Maar dan uiteraard veel kleiner en dataloggend naar een sd-kaartje of zo. Of via bluetooth gelijk naar telefoon :?

Die wil ik dan maken met een AS5600 magnetische encoder. Ik zoek eigenljk alleen nog een geschikte klokveer. Misschien eens zo'n lanyard ding slopen.

De traditionele manier is om een lineaire potentiometer te gebruiken, heeft m'n schokdemper ook boutgaten voor... maar die vind ik best aan de prijs :+

maar ik heb nog wel meer projectjes :X

Vanaf 0:40 dus:
YouTube: Customer States Truck Shut Off & Engine Seized

Sodemieter zeg :X

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 28-09-2024 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29

jeroenathome

Een regel tekst

Zolang daar geen APK hebben, blijf je zulke dingen zien. d:)b voor de creatieve oplossingen om toch door te rijden. Al zou ik het alleen als noodoplossing zien.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

cyntax schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:54:
@_Apache_ Onder de plaza brug zette ik het vroeger altijd neer, toen kon je daar nog relatief eenvoudig komen. Geen idee hoe dat nu zit aangezien ze het reguliere verkeer daar beneden zoveel mogelijk proberen te weren. Er is verder in de aankomsthal een baggage opslag volgens mij.

https://maps.app.goo.gl/zVEwMCbJaUMZozVe8
Check, bedankt voor de info.
Ik ga denk ik toch een iets andere combi doen, ik rij nu naar een bewaakte parking, die een goede treinverbinding heeft. Ik dacht aan Gouda, maar die gaat dus niet rond die tijd (4u vrijdagmorgen). Zal iets van Leiden of Rotterdam worden.
Ik zet 'm liever ergens binnen onder een camera (betaald) dan op grasveldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
_Apache_ schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:08:
[...]

Check, bedankt voor de info.
Ik ga denk ik toch een iets andere combi doen, ik rij nu naar een bewaakte parking, die een goede treinverbinding heeft. Ik dacht aan Gouda, maar die gaat dus niet rond die tijd (4u vrijdagmorgen). Zal iets van Leiden of Rotterdam worden.
Ik zet 'm liever ergens binnen onder een camera (betaald) dan op grasveldje.
Waarom dan niet gewoon met de trein tot onder Schiphol reizen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

No way! Dat is een Africa Twin, of ben ik gek?
1100cc! Dat wordt voornamelijk onroad door Japan dan?

Originele poll:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1sgW6mN1u_SQJPBAFt0zmCwgZE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNG1nN6wiplo3uF70PjTK81d.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door _eLMo_ op 29-09-2024 09:54 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

HTT-Thalan schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:35:
[...]
Waarom dan niet gewoon met de trein tot onder Schiphol reizen?
Jaa dat is wel het idee, maar waar laat k die motor.
Gouda heeft geen goede verbinding, en Leiden heeft Leidens Ontzet dat weekend, dus alle parking zijn dicht of zwaar afgeknepen.

Ik heb geen OV verbinding hier het dorp uit. Dus eerste stuk zal de motor 'moeten' doen. Auto wil ik achterlaten voor vrouwlief en kinderen.

Zat te kijken naar P3 parking, maar dik 100euro voor 2 en ene halve dag vind ik te duur.

[ Voor 20% gewijzigd door _Apache_ op 29-09-2024 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29

jeroenathome

Een regel tekst

Kan vrouwlief jou niet wegbrengen tot aan het station? Blijft de motor veilig thuis.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Fiets? Ik heb ook wel eens een schipholtaxi genomen maar dat was omdat het nauwlijks duurder was dan de reis+parkeerkosten voor een tweeweekse trip naar de US. Afzetten idd.... wij zitten ~15min van het dichtstbijzonde station en zetten elkaar dan ook wel eens af als we treinen (zelf ben ik ermee gestopt, te onbetrouwbaar). Ik rij gewoon naar schiphol.

[ Voor 126% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-09-2024 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
_eLMo_ schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:53:
[YouTube: Nobody expected me to choose this motorcycle to ride around the world | S8, EP01]

Originele poll:
[Afbeelding]
Op basis van referentiefoto's op internet ga ik gokken op de 850GS. De Twin heeft de uitlaat voor het wiel langs lopen naar boven toe en dat zie ik hier niet op de schaduw. De Tenere heeft een heel andere kentekenplaathouder dan het silhouet hier (al kun je dat eenvoudig aanpassen natuurlijk). KTM 350 is een crosser die hier totaal niet op lijkt en is ook wel een beetje teveel zelfde ballpark als de CRF300 denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:26
Ik ga voor de Yamaha Tenere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
Ik denk dat @A13X het goed gokte op WA. Een Africa Twin.

WARHORSE! Een oude. Dan gaat ze rijden in Australië met Riemann. Makes sense!

Zelfde fiets als ze leende in Madagascar!

[ Voor 13% gewijzigd door _eLMo_ op 29-09-2024 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

jeroenathome schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:36:
Kan vrouwlief jou niet wegbrengen tot aan het station? Blijft de motor veilig thuis.
De tijd de dat ik moet inchecken worden de kinderen wakker, het is al gauw een uur heen en een uur terug.

Ik heb een collega gevonden die mij oppikt, geregeld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 14:27
_Apache_ schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:14:
[...]

De tijd de dat ik moet inchecken worden de kinderen wakker, het is al gauw een uur heen en een uur terug.

Ik heb een collega gevonden die mij oppikt, geregeld dus. :)
Hier in het Noorden hebben we een concept wat ze OV-Hub noemen, dan kun je voor een schappelijke prijs met een taxi naar het station gebracht wordt. Vroeger heette dat regiotaxi volgens mij. Goede reis alvast 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:09
jeroenathome schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:36:
Taxi op kosten van de werkgever? Als ik er met OV niet op tijd kan komen of als eigen vervoer niet praktisch of wenselijk is, dan rijdt er gewoon een taxi voor. Heb me zo ook al eens op laten halen en naar een groot station laten brengen. Om vervolgens zonder overstap ruim op tijd op Schiphol te zijn.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
_eLMo_ schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:29:
Ik denk dat @A13X het goed gokte op WA. Een Africa Twin.

WARHORSE! Een oude. Dan gaat ze rijden in Australië met Riemann. Makes sense!

Zelfde fiets als ze leende in Madagascar!
Bijna! Inderdaad een oude fiets, maar een
spoiler:
Yamaha Tenere 600
. Waar ze heen gaat is mij nog niet bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

Anderhalf jaar geleden een TomTom Rider 550 navigatie gekocht dus hebben ze je mailadres vanwege de registratie en garantietermijn. Dan krijg je een mail met een hoop blabla:
Wij zijn van mening dat rijden met de nieuwste technologie cruciaal is voor een veilige verkeerssituatie, en wij staan klaar om je in elke stap te ondersteunen.
We bieden je een exclusieve korting van 35% op onze nieuwste navigatiesystemen.
Ok prima, maar ze hebben geen nieuw motornavigatie en de versie voor in de auto past niet zonder McGyver oplossing te knutselen en aangezien het geen waterdicht systeem is laat het zich raden wat er gebeurd na het rijden in de regen.

Vooruit, afmelden van de mailinglijst, dan krijg je dit te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Geu1Xdfn3oXEMokreS6FC_2sco=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A0fTuFFXqirYIZVNlzo8qAtM.png?f=user_large

Dus als je niet gespammed wil worden krijg je ook geen kritieke updates meer? Ze bedoelen ws dat je geen mail meer krijgt over updates want het navigatie systeem geeft zelf aan als er updates zijn.

Niet dat afmelden veel zin heeft want TomTom gaat vrolijk door en door en door met spammen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
Met kritieke updates bedoelen ze 'jouw toestel wordt niet meer ondersteund en koop nu met 30% korting een nieuwe!!'.
Dat je dat oude toestel al láng niet meer hebt is bijzaak...

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik krijg die e-mails niet meer. Het adres waarop die mails ooit binnen kwamen bestaat niet meer, dat scheelt :+

Het apparaat zelf word nog wel eens gebruikt, die zet ik af en toe even aan in huis zodat-ie via wifi kan checken of er nog updates zijn. Dat werkt prima, geen e-mails nodig :)

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:46

Parkeren was/is altijd onder luchtverkeersleidingtoren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFwFo54LwzhmIinvshT19LM3oEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDA8GJjeqtMcNkzY8EGlHiUR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

_eLMo_ schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:53:
[YouTube: Nobody expected me to choose this motorcycle to ride around the world | S8, EP01]

Originele poll:
[Afbeelding]
Nou, ik had een hoop verwacht.....maar dit niet d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Ik merkte dat nu het kouder en natter begint te worden ik tijdens de woonwerk-ritjes niet zoveel vertrouwen meer heb in de Anakee Wilds in de regen. Aangezien ik toch geen interessante ritjes gepland heb staan mogen ze in de schuur, ik heb een setje Michelin Road 6 besteld voor de herfst/winter en de wielen weggebracht naar de bandenboer. Ben benieuwd hoe een modern setje pure straatbanden bevalt onder de GS, sinds ik hem heb heeft er altijd wel wat groffers op gezeten :)

In de tussentijd ook rondkijken of ik ergens een extra set velgen kan vinden, dat maakt het wisselen een stuk makkelijker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTeI5TOX4eEcd93Gqk1VF-RJgWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jozEQfHMt7Dq4OWURkUqBaoF.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand toevallig ervaring met een dergelijke draaischijf om de motor op te zetten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D4N9MH_Mdnl-PM6mqo-4CwF84XE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3gb3hgS35tOL5gjxxQ0W16Gi.jpg?f=user_large

Als ik volgend jaar naar nieuwbouw ga zit ik niet meer in een hoekhuis, maar zit de uitgang van de tuin aan het eind van een doodlopend steegje. Mijn vrouw kwam dit ding tegen, scheelt achteruit het steegje uit hobbelen of 4x steken in de tuin om te draaien :)
Fraggert schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:38:
[...]

Mooie oude Tenere, ik ben benieuwd wat ze er precies aan versleuteld hebben allemaal :)

[ Voor 21% gewijzigd door Chakotay op 30-09-2024 10:13 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Chakotay schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:08:
Ik merkte dat nu het kouder en natter begint te worden ik tijdens de woonwerk-ritjes niet zoveel vertrouwen meer heb in de Anakee Wilds in de regen. Aangezien ik toch geen interessante ritjes gepland heb staan mogen ze in de schuur, ik heb een setje Michelin Road 6 besteld voor de herfst/winter en de wielen weggebracht naar de bandenboer. Ben benieuwd hoe een modern setje pure straatbanden bevalt onder de GS, sinds ik hem heb heeft er altijd wel wat groffers op gezeten :)

In de tussentijd ook rondkijken of ik ergens een extra set velgen kan vinden, dat maakt het wisselen een stuk makkelijker.

[Afbeelding]

[...]

Mooie oude Tenere, ik ben benieuwd wat ze er precies aan versleuteld hebben allemaal :)
op het BMS GS forum komen zo nu en dan nog wel eens sets voorbij, daar al gekeken?

Set gietwielen en overige onderdelen uit een projectfiets:

https://www.bmwgsclub.nl/...=comments#comment-1636673

ja, ik ook, ik heb wel eens een seizoen gevolgd maar ik vond er nogal veel herhaling in zitten, filmisch gezien.....was er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee. Wel leuk ff te zien hoe die motor haar bevalt.

[ Voor 6% gewijzigd door Fraggert op 30-09-2024 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Fraggert schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:13:
[...]

op het BMS GS forum komen zo nu en dan nog wel eens sets voorbij, daar al gekeken?

ja, ik ook, ik heb wel eens een seizoen gevolgd maar ik vond er nogal veel herhaling in zitten, filmisch gezien.....was er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee. Wel leuk ff te zien hoe die motor haar bevalt.
Jup, daar en bij motorparts-online komen ze regelmatig wel langs. Komt vast goed :)

En zo kijk ik het spul van Itchy Boots vaak ook inderdaad, het begin uitgebreid volgen en het einde van de seizoenen krijg ik meestal niet mee :P Dat ongeluk van S7 heb ik ook nog niets van gezien bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Chakotay schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:19:
[...]

Jup, daar en bij motorparts-online komen ze regelmatig wel langs. Komt vast goed :)

En zo kijk ik het spul van Itchy Boots vaak ook inderdaad, het begin uitgebreid volgen en het einde van de seizoenen krijg ik meestal niet mee :P Dat ongeluk van S7 heb ik ook nog niets van gezien bijvoorbeeld.
je hebt mijn edit net gemist denk ik, linkje voor een setje gietwielen, dat topic bestaat al een tijd maar hij kreeg die projectfiets niet in zijn geheel verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Fraggert schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:22:
[...]

je hebt mijn edit net gemist denk ik, linkje voor een setje gietwielen, dat topic bestaat al een tijd maar hij kreeg die projectfiets niet in zijn geheel verkocht.
Inmiddels gezien inderdaad, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel L.
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20:36
Heeft iemand toevallig ervaring met een dergelijke draaischijf om de motor op te zetten?

Als ik volgend jaar naar nieuwbouw ga zit ik niet meer in een hoekhuis, maar zit de uitgang van de tuin aan het eind van een doodlopend steegje. Mijn vrouw kwam dit ding tegen, scheelt achteruit het steegje uit hobbelen of 4x steken in de tuin om te draaien :)
Geen ervaring met een dergelijke draaischijf maar op het eerste gezicht lijkt het me niet mega-praktisch. Zelf ben ik erg content met deze Motormover om zonder steken de brandgang in te komen (grote voordeel is dat de motor zo ook niet om kan vallen als je aan het draaien bent). Ze hebben er ook eentje voor de middenbok zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Chakotay schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:08:
(...)

(...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kneusteun
Fraggert schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:38:
[...]

Hoezo?
Wil je op avontuur koop je een ktm, wil je weer thuis komen neem je een yamaha ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
kneusteun schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:43:
[...]

Hoezo?
Wil je op avontuur koop je een ktm, wil je weer thuis komen neem je een yamaha Honda ;)
:+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 13:06
[...]

Hoezo?
Wil je op avontuur koop je een ktm, wil je weer thuis komen neem je een yamaha BMW ;)
8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:33
[...]

Hoezo?
Wil je op avontuur thuis blijven koop je een ktm Ducati
Fixed that for you :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Bommes op 30-09-2024 19:15 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
_eLMo_ schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:57:
[...]

Zeker niet elke zijstandaard verdraagt dit!
Zowel mijn Guzzi als nu ook de Aprilia kunnen er tegen (y)
N=2 :P
Piaggio kwaliteits producten 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Bommes op 30-09-2024 19:17 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Zo draaide ik mijn supersports wel vaak om inderdaad :D

Met een GS die 1.5x zoveel weegt lijkt het me toch iets minder geslaagd :P

@Daniel L. Zo'n achterwiel-motormover geeft alsnog een best grote draaicirkel, maar die voor de middenbok nog nog best handig zijn. Wel zorgen dat de tuintegels perfect liggen voor dat soort wieltjes :P

[ Voor 20% gewijzigd door Chakotay op 30-09-2024 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Chakotay schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:59:
[...]

Zo draaide ik mijn supersports wel vaak om inderdaad :D

Met een GS die 1.5x zoveel weegt lijkt het me toch iets minder geslaagd :P

@Daniel L. Zo'n achterwiel-motormover geeft alsnog een best grote draaicirkel, maar die voor de middenbok nog nog best handig zijn. Wel zorgen dat de tuintegels perfect liggen voor dat soort wieltjes :P
Met een GS of RT gaat dat nog prima, maar met de K1600GT wordt het wel wat lastig ;)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
noes schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:10:
[...]

Met een GS of RT gaat dat nog prima, maar met de K1600GT wordt het wel wat lastig ;)
Zodra ik mijn wielen terug heb zal ik het eens proberen, nu wordt het sowieso wat lastig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Chakotay schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:12:
[...]

Zodra ik mijn wielen terug heb zal ik het eens proberen, nu wordt het sowieso wat lastig :+
Je hebt ook nog de oliegekoelde toch? Moet prima gaan dan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Tenaamstellingscode klaargelegd, tank vol :). Om 10:50 haal ik de (hopelijk) koper van de NC op. Als het goed is hebben we nét even droog weer voor een proefrit samen. En dan duimen dan de RT een beetje vlot terug is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
HTT-Thalan schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 07:58:
Tenaamstellingscode klaargelegd, tank vol :). Om 10:50 haal ik de (hopelijk) koper van de NC op. Als het goed is hebben we nét even droog weer voor een proefrit samen. En dan duimen dan de RT een beetje vlot terug is...
Vakantie gehad en dus geen Tweakers gelezen maar heb ik iets gemist?
Heb je een RT? Nieuw ding? pictures or it didn't happen.
Naast je CB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 00:25

iMars

Full time prutser

Bommes schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:29:
[...]

Naast je CB?
HTT-Thalan in "Hét grote motortopic - Deel 26 (2024)"

HTT-Thalan in "Hét grote motortopic - Deel 26 (2024)"

d:)b

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Bommes schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:29:
[...]

Naast je CB?
Nieuwe ouwe :P. Oud overheidsspul, stond te koop bij een dealer vlakbij huis. Helaas staat hij daar nu reeds weer, want de koppeling zei na 200km doei.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pFkpZdyhNr_ovSBmmckgbmK0zk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/COr2m4h6uyNGsfus4nydpXZ4.jpg?f=fotoalbum_large

met toestemming van de nieuwe eigenaar post ik deze afscheidsfoto :). Hij was gelijk overtuigd tijdens de proefrit waarin het, toegegeven, soms lastig was de CB bij te houden - maar het voelde volgens mij gelijk als een nieuw wederzijds thuis :). Hij is heel blij met hoe netjes de motor nog is en gaat hem, net zoals ik dat destijds deed, inzetten als vervanger voor een oude transalp :o.

En ik heb weer wat centjes terugverdiend. Helaas maakte de BMW een slechte binnenkomer, maar ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel...

En nou is mijn CB vies :( één ritje en frame en uitlaat zitten helemaal onder de derrie _O-. Ik snap eindelijk een klein beetje die mooiweerrijders :P.

[ Voor 57% gewijzigd door HTT-Thalan op 01-10-2024 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Nou ik heb de doos onderdelen bij de dealer binnengegooid vandaag... 4 liter 15W50 Boxerolie, een liter versnellingsbak/cardan olie (uit mijn hoofd 65W90 geloof ik), OEM lucht en oliefilter, 4 OEM bougies en een bende ringetjes voor alle pluggen en doppen.

Plus, ze nemen het gelijk mee met de vervanging van de koppeling tegen lage/minimale kosten (en geen onderdeelkosten dat scheelt) doch min, het gaat wel 3 weekjes duren. Onderdelen zijn besteld zei ze, maar moeten nog binnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 20:35

voz

De echte kenner

Daniel L. schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:43:
[...]

Geen ervaring met een dergelijke draaischijf maar op het eerste gezicht lijkt het me niet mega-praktisch. Zelf ben ik erg content met deze Motormover om zonder steken de brandgang in te komen (grote voordeel is dat de motor zo ook niet om kan vallen als je aan het draaien bent). Ze hebben er ook eentje voor de middenbok zie ik.
Ik heb een paar keer zo’n middenbok-mover gebruikt om mijn Honda naast het huis onder het afdak te manoeuvreren. Het gaat, maar de kleine wieltjes blijven makkelijk in tegelvoegen hangen. Meerdere malen de motor nog net van vallen kunnen redden toen de mover bleef haken. Ik gebruik de mover dan ook al een tijd niet meer. Zo’n mover Is m.i. vooral handig op een egale/vlakke vloer. Nu was mijn Honda ook nog eens erg moeilijk op de middenbok te krijgen. De extra hoogte van de mover maakte dat nog lastiger.

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

@LankHoar mag mijn CBR 1000F uit de topicstart en mijn BMW R1200RT bj 2005 erin?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/enxNiXHw8kiCe7L9dRYX_Z4asb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTQmNOA7KCEWn8K1hS6GIy65.jpg?f=fotoalbum_large

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 13:21
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:25:
Nou, ik weet nu dankzij empirisch verkregen bewijs EXACT wat de maximale lean angle en het gewicht van een 2012 BMW R1200RT-P is.

[YouTube: Gravity is a bitch]

Met wat schade aan mijn ego en mijn linker tiet verder gegaan, ik heb nog een paar maanden gelukkig :P.

[YouTube: Langzame Slalom]

[YouTube: Achtje draaien]

[YouTube: Halve draai links en rechts]

Ik vond het terrein niet groot en vlak genoeg voor een uitwijkproef dus dat heb ik laten gaan voor vandaag :+.

Pionnen stonden allemaal op voorgeschreven afstanden overigens, precies volgens AVB instructies. Ook positief, ik rook vandaag koppeling in plaats van olie (weer eens wat anders) en de pionnenhouder bleef prima zitten. Ventilatortje moest wel even bijspringen om de boel te koelen zo in de zon.
Haha met dit outfit op deze fiets. Alle 16-jarige scooterrijders gaan gegarandeerd maximaal achterom kijken als je ze volgt!

Zelfs op m'n Alp uit 95, deels geel motorpak word ik regelmatig voor politie aangezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

voz schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:21:
@LankHoar mag mijn CBR 1000F uit de topicstart en mijn BMW R1200RT bj 2005 erin?

[Afbeelding]
Nog een R1200RT erbij in t topic :Y die kleur staat m goed. Koffers er wel bij toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Barista schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:02:
[...]

Haha met dit outfit op deze fiets. Alle 16-jarige scooterrijders gaan gegarandeerd maximaal achterom kijken als je ze volgt!

Zelfs op m'n Alp uit 95, deels geel motorpak word ik regelmatig voor politie aangezien.
Niet alleen dat, je komt ook geen meter vooruit meer in de stad - alle auto's voor je rijden strak 49 op de teller :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:14:
[...]

Niet alleen dat, je komt ook geen meter vooruit meer in de stad - alle auto's voor je rijden strak 4929 op de teller :').
There I fixed it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

noes schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:08:
[...]

Nog een R1200RT erbij in t topic :Y die kleur staat m goed. Koffers er wel bij toch?
Yep, zijkoffers in kleur en zwarte topkoffer, met matching keys.

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 15:24

GSX-MAN

de/het/een

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6kVzcxMar32nDB4oLGjKIZ_9P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gMlyfIKpWTomBIKlmRqRpcI3.jpg?f=fotoalbum_large

Deze kwam ik vorig jaar tegen in het hotel van familie. Een 900cc Triumph Daytona, ontwikkeld in samenwerking met Cosworth. Zijn er 805 van gebouwd, dus ook weer niet zo weinig dat 'ie van onschatbare waarde is, maar je komt ze weinig tegen. Bij de Triumph-dealer in Leusden zag ik er overigens laatst ook één. Aan de andere kant zeggen de Engelsen erover:
https://www.visordown.com...iii-national-motor-museum

The Daytona Super III was a slightly higher spec version of the Daytona 900, with an engine that was partially developed by tuning supremos Cosworth, and with a smattering of other trick parts like higher spec brakes, carbon components and carbon end cans. The result was an 855cc machine that produced around 115bhp - not quite as much as the all-conquering Honda Fireblade of the era. The Dayona’s Achilles heel was its bulk. At a heady 211kg dry, the Daytona was a chunky 30kg more than the aforementioned CBR900RR.

Hoe overtuig ik ze ervan dat die fiets niet in hun hotel/museum thuishoort, maar in mijn garage? >:) :9~

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:12

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter

[Afbeelding]
Done :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

HTT-Thalan schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:58:
[...]

met toestemming van de nieuwe eigenaar post ik deze afscheidsfoto :). Hij was gelijk overtuigd tijdens de proefrit waarin het, toegegeven, soms lastig was de CB bij te houden - maar het voelde volgens mij gelijk als een nieuw wederzijds thuis :). Hij is heel blij met hoe netjes de motor nog is en gaat hem, net zoals ik dat destijds deed, inzetten als vervanger voor een oude transalp :o.
Met alles wat ik tot nu toe gereden heb, voelt een Honda altijd meteen "thuis".

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

GSX-MAN schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:27:
[...]

Met alles wat ik tot nu toe gereden heb, voelt een Honda altijd meteen "thuis".
Dus eigenlijk zou je CBR-MAN moeten heten? :9 Of CBR-MAN-RR?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 11:04
GSX-MAN schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:24:
[Afbeelding]

Deze kwam ik vorig jaar tegen in het hotel van familie. Een 900cc Triumph Daytona, ontwikkeld in samenwerking met Cosworth. Zijn er 805 van gebouwd, dus ook weer niet zo weinig dat 'ie van onschatbare waarde is, maar je komt ze weinig tegen. Bij de Triumph-dealer in Leusden zag ik er overigens laatst ook één. Aan de andere kant zeggen de Engelsen erover:
https://www.visordown.com...iii-national-motor-museum

The Daytona Super III was a slightly higher spec version of the Daytona 900, with an engine that was partially developed by tuning supremos Cosworth, and with a smattering of other trick parts like higher spec brakes, carbon components and carbon end cans. The result was an 855cc machine that produced around 115bhp - not quite as much as the all-conquering Honda Fireblade of the era. The Dayona’s Achilles heel was its bulk. At a heady 211kg dry, the Daytona was a chunky 30kg more than the aforementioned CBR900RR.

Hoe overtuig ik ze ervan dat die fiets niet in hun hotel/museum thuishoort, maar in mijn garage? >:) :9~
Een zak geld wil nog wel eens helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:25
Nou, mijn V-strom vind alles niet leuk meer.. waardoor ik het ook niet leuk meer vind en denk dat ik m maar weg ga doen.

Heb de hele tank leeggegooid met brandstof, hij wil dan wel doorstarten, maar na een meter of 20 gaat ie langzaam uit en start dan ook niet weer. Vorig jaar al veel brandstofschoonmaakspul er in gegooid en alleen maar V-Power getankt. Geen idee wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

ArjenIsM3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:58:
[...]

Een zak geld wil nog wel eens helpen ;)
Klopt, maar die heb ik niet. Ik ken alleen maar mensen met geld, maar ik heb zelf weinig bereikt op dat gebied.

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

noes schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:53:
[...]

Dus eigenlijk zou je CBR-MAN moeten heten? :9 Of CBR-MAN-RR?
Blackbird-man was nog een optie. Maar daarvoor had ik een GSX600F, en toen ging ik dingen online doen. Dus dat.

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 06:51
mamorunl schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:04:
Nou, mijn V-strom vind alles niet leuk meer.. waardoor ik het ook niet leuk meer vind en denk dat ik m maar weg ga doen.

Heb de hele tank leeggegooid met brandstof, hij wil dan wel doorstarten, maar na een meter of 20 gaat ie langzaam uit en start dan ook niet weer. Vorig jaar al veel brandstofschoonmaakspul er in gegooid en alleen maar V-Power getankt. Geen idee wat het probleem is.
Hij rijdt niet met een lege tank? Raar.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:25
nehal3m schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 06:51:
[...]

Hij rijdt niet met een lege tank? Raar.

:+
Grapjas :9

Tank had ik dus helemaal leeggegooid, daarna nieuwe brandstof er in en doorstarten, toen wou die wel. Bleef ook draaien, maar zodra ik wilde rijden was t snel weer gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
GSX-MAN schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:07:
[...]

Blackbird-man was nog een optie. Maar daarvoor had ik een GSX600F, en toen ging ik dingen online doen. Dus dat.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zrj7x3yy8yma1.jpg
Als iets of iemand stopt met eten zijn ze óf depressief óf stervende. Take your pick, maar ik zou een andere motor kopen :+.

[ Voor 32% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-10-2024 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
mamorunl schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:26:
[...]

Grapjas :9

Tank had ik dus helemaal leeggegooid, daarna nieuwe brandstof er in en doorstarten, toen wou die wel. Bleef ook draaien, maar zodra ik wilde rijden was t snel weer gedaan.
Volgens mij zijn ze injectie toch? anders klonk het als een carb probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun

[Afbeelding]
Ah nog een tukker!
Tubbergen the place to be _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:25:
Nou, ik weet nu dankzij empirisch verkregen bewijs EXACT wat de maximale lean angle en het gewicht van een 2012 BMW R1200RT-P is.

[YouTube: Gravity is a bitch]

Met wat schade aan mijn ego en mijn linker tiet verder gegaan, ik heb nog een paar maanden gelukkig :P.

[YouTube: Langzame Slalom]

[YouTube: Achtje draaien]

[YouTube: Halve draai links en rechts]

Ik vond het terrein niet groot en vlak genoeg voor een uitwijkproef dus dat heb ik laten gaan voor vandaag :+.

Pionnen stonden allemaal op voorgeschreven afstanden overigens, precies volgens AVB instructies. Ook positief, ik rook vandaag koppeling in plaats van olie (weer eens wat anders) en de pionnenhouder bleef prima zitten. Ventilatortje moest wel even bijspringen om de boel te koelen zo in de zon.
Leuk, ik heb afgelopen weekend diverse bijzondere verrichtingen ook weer een beetje opgefrist, Ik heb de fiets maar niet laten vallen, leek me verstandiger ;)

Youtube linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Metro2002 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:38:
[...]

Leuk, ik heb afgelopen weekend diverse bijzondere verrichtingen ook weer een beetje opgefrist, Ik heb de fiets maar niet laten vallen, leek me verstandiger ;)

Youtube linkje
Die langzame slalom is kut he :P. Maarre, was dat 6 meter breedte bij die halve draai? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

HTT-Thalan schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:45:
[...]

Die langzame slalom is kut he :P. Maarre, was dat 6 meter breedte bij die halve draai? ;).
Ja pionnen stonden voor de halve draai netjes 6 meter uit elkaar. Bij de langzame slalom pionnen 3 meter uit elkaar, alleen 1 pionnetje minder vanwege de krappe ruimte. Het waaide helaas een beetje te hard om ze op het bredere stuk uit te zetten, daar waaiden ze constant weg :P
En ja langzame slalom is en blijft kut, vond ik tijdens mijn lessen lang geleden ook al de lastigste oefening.
Je moet het eigenlijk gewoon zo vaak doen dat het een tweede natuur wordt alleen heb ik weinig plekken om te oefenen in de omgeving, bijna alle grotere parkeerterreinen zijn afgesloten met een hek in het weekend of 's avonds :/

[ Voor 25% gewijzigd door Metro2002 op 02-10-2024 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:21
13art schreef op donderdag 12 september 2024 @ 07:39:
[...]

Heb een Poseidon 2 broek voor een kleine 300 euro weten te kopen. Nu nog hopen dat hij past wat lengte betreft . Helaas, krijg net een e-mail binnen dat ze hem niet hebben. Hebben ze blijkbaar een hele dag over gedaan om daar achter te komen. :(

pre edit: Ook meteen een paar Alpinestars RT-8 GTX schoenen/laarzen er bij gekocht. Hopelijk ben ik nu weer een paar jaar zoet (jas eind vorig jaar al vervangen).
Hoe bevalt de RT-8 GTX? Ben zelf ook in de markt voor erg waterdichte / gtx commute laarzen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
CarpeVentum schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:11:
[...]

Hoe bevalt de RT-8 GTX? Ben zelf ook in de markt voor erg waterdichte / gtx commute laarzen :)
Ik vind het erg fijne laarzen. Een stuk prettiger dan mijn vorige laarzen. Ze zitten lekker en lopen ook prima. Wel veel klittenband waarvan het afwachten is hoe dit zich houdt op de langer termijn. De functie waarbij je middels een koortje nog de laars wat kan aantrekken rondom de voet gebruik ik niet. Heb er nog niet echt een meerwaarde van kunnen ontdekken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:21
13art schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:13:
[...]

Ik vind het erg fijne laarzen. Een stuk prettiger dan mijn vorige laarzen. Ze zitten lekker en lopen ook prima. Wel veel klittenband waarvan het afwachten is hoe dit zich houdt op de langer termijn. De functie waarbij je middels een koortje nog de laars wat kan aantrekken rondom de voet gebruik ik niet. Heb er nog niet echt een meerwaarde van kunnen ontdekken.
Top, ik had al een shortlist gemaakt, maar je kunt nergens echt alles passen helaas. Ik ga denk ik naar Motorkledingstore in Capelle, daar hebben ze in ieder geval een aantal in mijn maat.
  • Alpinestars Web GTX
  • Alpinestars Andes v2 Drystar
  • Alpinestars SP-X Boa Drystar
  • Daytona Road Star GTX
  • Sidi Adventure
  • Alpinestars XT-8 Gore-Tex
  • Alpinestars rt-8 gtx
Het is een flinke lijst, maar een aantal wil ik vooral gewoon even aangehad hebben om het te ervaren. Als iemand nog andere tips heeft, laat het zeker weten!

Heb op dit moment een oude Alpinestars laars die lijkt op de simpele Web GTX, maar die bleek na maandagmiddag totaal te verzuipen aan de linkerkant. Gezien de herfst begonnen is zijn droge en warme voeten dus wel gewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 13:21
Ik heb die Sidi Adventure 2 laarzen. Kraken wel als je loopt en ze zijn vrij lomp. Maar ik neem het voor lief vanwege de bescherming die ze bieden. Inmiddels zo'n 7j in gebruik en ze werken nog prima. Let wel: ben een mooi weer rijder, vandaar dat ze extra lang mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 00:25

iMars

Full time prutser

CarpeVentum schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:17:
[...]

Top, ik had al een shortlist gemaakt, maar je kunt nergens echt alles passen helaas. Ik ga denk ik naar Motorkledingstore in Capelle, daar hebben ze in ieder geval een aantal in mijn maat.
  • Alpinestars Web GTX
  • Alpinestars Andes v2 Drystar
  • Alpinestars SP-X Boa Drystar
  • Daytona Road Star GTX
  • Sidi Adventure
  • Alpinestars XT-8 Gore-Tex
  • Alpinestars rt-8 gtx
Het is een flinke lijst, maar een aantal wil ik vooral gewoon even aangehad hebben om het te ervaren. Als iemand nog andere tips heeft, laat het zeker weten!

Heb op dit moment een oude Alpinestars laars die lijkt op de simpele Web GTX, maar die bleek na maandagmiddag totaal te verzuipen aan de linkerkant. Gezien de herfst begonnen is zijn droge en warme voeten dus wel gewenst :)
Ik heb de Alpinestars Corozal en ben daar zeer tevreden over. Heb ze nu een jaar en ben een all weather rider. Afgelopen vrijdag met de motor naar JTX in Cuijk door de stromende regen (heen en terug :X ) maar gewoon helemaal droog aangekomen en ook droog thuis gekomen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door iMars op 02-10-2024 09:54 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<off topic>
tech youtube channel Mrwhosetheboss https://www.youtube.com/user/mrwhosetheboss
Wikipedia: Mrwhosetheboss
ik ook zo ontstaan.. toen hij puber was heeft hij die handle verzonnen en dat is blijven hangen _O-

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:26
HTT-Thalan schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:45:
[...]

Langzame slalom was het enige onderdeel van AVB waar ik niet zeker over was en die ik gelukkig de tweede keer een soort van OK deed.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Metro2002 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:07:
[...]

Ja pionnen stonden voor de halve draai netjes 6 meter uit elkaar. Bij de langzame slalom pionnen 3 meter uit elkaar, alleen 1 pionnetje minder vanwege de krappe ruimte. Het waaide helaas een beetje te hard om ze op het bredere stuk uit te zetten, daar waaiden ze constant weg :P
En ja langzame slalom is en blijft kut, vond ik tijdens mijn lessen lang geleden ook al de lastigste oefening.
Je moet het eigenlijk gewoon zo vaak doen dat het een tweede natuur wordt alleen heb ik weinig plekken om te oefenen in de omgeving, bijna alle grotere parkeerterreinen zijn afgesloten met een hek in het weekend of 's avonds :/
Zeer netjes! Ziet er ook wel uit als een comfortabele motor met deze bezigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 19-09 12:25
mamorunl schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:04:

Luchtfilter verstopt?
Carbs verstopt?
In de tank/brandstofslang gekeken of er viezigheid blijft hangen?
Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.