Weet iemand of er 'converters' te koop zijn voor het volgende. Mijn schroef-spiegels zijn balle. Die zijn weg. Ik heb nu mooie spiegels gekocht die op het stuur klemmen. En dan op het einde. Dat past echter allemaal weer niet, zoals eerder gepost moet ik daarvoor een stukje printen. Maar omdat ik het vrij lelijk vind dat de spiegels breder zijn dan het stuur...
Ik wil ze nu op het stuur monteren, gewoon klemmen. Maar mijn handvatten zijn verlijmd en die ga ik er niet peuteren, want dan gaat alles stuk - de verwarming als eerste.
Nu denk ik; zou er een converter zijn. Ik schroef een boutje in de originele plek van montage (in de rem/koppelingshendel) , verhoogt een klein stukje, en heeft een horizontaal stukje 'buis'. En dan krijg je dus een keurige plek om de spiegels op te klemmen; Even mijn inner Bob Ross losgemaakt;
Rood is het stukje wat ik zoek; en groen is dan de spiegel die erop klemt;
Ik wil ze nu op het stuur monteren, gewoon klemmen. Maar mijn handvatten zijn verlijmd en die ga ik er niet peuteren, want dan gaat alles stuk - de verwarming als eerste.
Nu denk ik; zou er een converter zijn. Ik schroef een boutje in de originele plek van montage (in de rem/koppelingshendel) , verhoogt een klein stukje, en heeft een horizontaal stukje 'buis'. En dan krijg je dus een keurige plek om de spiegels op te klemmen; Even mijn inner Bob Ross losgemaakt;
Rood is het stukje wat ik zoek; en groen is dan de spiegel die erop klemt;
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hw46uGiCffzgpSfyocPqGhdB.jpg?f=user_large)