Vandaag geprobeerd een rondje te maken hier door de omgeving, maar zijn erg veel mooie wegen verboden voor motoren. Toen besloten dat ik toch iets van navigatie wil hebben om vooraf een route uit te kunnen stippelen.
Ik had me al wat georienteerd omdat ik ook in het buitenland wil gaan rijden en dan navigatie eigenlijk wel een must vind, maar heb uiteindelijk besloten om geen losse unit aan te schaffen en gebruik te maken van m'n telefoon icm een SP connect mount.
Dat spul is ook niet goedkoop, trouwens

. Voor een setje met telefoonhoesje, charger+dampener, en handlebar bevestiging ben je toch 200 euro kwijt. Dat is vrij fors als je ziet wat je er voor krijgt.
Aan de andere kant is het wel ongeveer de netste oplossing en alles voelt erg solide aan, dus ik heb wel vertrouwen dat ik nu ook goed zit. En vergeleken met een Zumo XT ben je als nog behoorlijk voordelig uit.
Heb nu de Scenic app geinstalleerd, die morgen maar eens even testen. Apple maps is echt onbruikbaar als je niet zo snel mogelijk op je bestemming wil zijn, wat is dat ongelooflijk kut. Dat moeten ze haast opzettelijk hebben gedaan.
@
MerijnB welke regio? Ik rijd doorgaans alleen, maar dat is meer omdat het zo uitkomt dan dat ik absoluut niet met meer wil rijden.
... not as I do.