Vandaag weer investering gedaan, en nieuwe laarzen gekocht ( TLDR: de forma terra evo Dry)
Wegens de geplande off the road rit, ABR Festival en 3 weken Marokko in september, allemaal op de Tenere.
Wist niet meer zeker, maar bleek uiteindelijk wel vrijwel al mijn crosskleding, bodyprotector, alpinestars MX laarzen), enzo mee verkocht te hebben toen ik mijn Suzuki RM250 verkocht heb paar jaar terug.
Dus heb ik vandaag nieuwe laarzen gekocht
Wilde per sé met waterdicht membraam dus echte MX laarzen vielen al af.
De shortlist was geworden :
FALCO AVANTOUR 2 € 329.99

Teveel slechte reviews over laarzen die op korte termijn al doorgesleten zijn en wisselende kwaliteit uit de doos, ook membraam niet echt goed https://www.pikipikioverl...venture-motorcycle-boots/
ALPINESTARTS TOUCAN GORE-TEX BOOTS €429,95

40/60 (off/on road) laars volgens alpinestars maar slechts 2 buckles
ALPINESTARS COROZAL ADVENTURE DRYSTAR® OILED LEATHER BOOTS €319,95

40/60 (off/on road) laars volgens alpinestars maar ook maar 2 buckles en van wat ik op de foto's zie minder goede laterale enkel brace
SIDI ADVENTURE 2 GORE-TEX €389.00

Ook weer maar 2 Buckles en ook kwaliteits issues blijkt volgens oa https://www.pikipikioverl...ing-on-with-your-quality/
FORMA ADVENTURE DRY €264.90

Geen laterale enkel brace
FORMA TERRA EVO DRY €329.90

3 Buckles, laterale enkel brace (alhoewel niet zo uitgebreid als kan) drystex membraan ( die het in mijn forma coopers al enkele jaren volhoudt)
Kreeg ook diverse goede reviews oa van Kinga Tanajewska AKA On Her BIke
Dus heb nu een paar Forma Terra Evo Dry laarzen hier staan, zijn er dan geen minpunten, jawel ik heb nu 2 van de 3 buckles op de kleinste stand staan, maar verder lijken ze goed te zitten (typ dit nu met de laarzen al anderhalf uur aan
)
Ook maar weer een body protector erbij en wel de O'NEAL UNDERDOG Protector Jacket Black

Er zullen vast betere zijn, maar dit is al een hele verbetering tov mijn kevlar vest, hier blijven alle protectoren tenminste op de plek zitten waar ze horen bij een evt val.
Wegens de geplande off the road rit, ABR Festival en 3 weken Marokko in september, allemaal op de Tenere.
Wist niet meer zeker, maar bleek uiteindelijk wel vrijwel al mijn crosskleding, bodyprotector, alpinestars MX laarzen), enzo mee verkocht te hebben toen ik mijn Suzuki RM250 verkocht heb paar jaar terug.
Dus heb ik vandaag nieuwe laarzen gekocht
Wilde per sé met waterdicht membraam dus echte MX laarzen vielen al af.
De shortlist was geworden :
FALCO AVANTOUR 2 € 329.99

Teveel slechte reviews over laarzen die op korte termijn al doorgesleten zijn en wisselende kwaliteit uit de doos, ook membraam niet echt goed https://www.pikipikioverl...venture-motorcycle-boots/
ALPINESTARTS TOUCAN GORE-TEX BOOTS €429,95

40/60 (off/on road) laars volgens alpinestars maar slechts 2 buckles
ALPINESTARS COROZAL ADVENTURE DRYSTAR® OILED LEATHER BOOTS €319,95

40/60 (off/on road) laars volgens alpinestars maar ook maar 2 buckles en van wat ik op de foto's zie minder goede laterale enkel brace
SIDI ADVENTURE 2 GORE-TEX €389.00

Ook weer maar 2 Buckles en ook kwaliteits issues blijkt volgens oa https://www.pikipikioverl...ing-on-with-your-quality/
FORMA ADVENTURE DRY €264.90

Geen laterale enkel brace
FORMA TERRA EVO DRY €329.90

3 Buckles, laterale enkel brace (alhoewel niet zo uitgebreid als kan) drystex membraan ( die het in mijn forma coopers al enkele jaren volhoudt)
Kreeg ook diverse goede reviews oa van Kinga Tanajewska AKA On Her BIke
Dus heb nu een paar Forma Terra Evo Dry laarzen hier staan, zijn er dan geen minpunten, jawel ik heb nu 2 van de 3 buckles op de kleinste stand staan, maar verder lijken ze goed te zitten (typ dit nu met de laarzen al anderhalf uur aan
Ook maar weer een body protector erbij en wel de O'NEAL UNDERDOG Protector Jacket Black

Er zullen vast betere zijn, maar dit is al een hele verbetering tov mijn kevlar vest, hier blijven alle protectoren tenminste op de plek zitten waar ze horen bij een evt val.
[ Voor 3% gewijzigd door harley op 16-01-2024 20:31 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD