Ze horen beide niet zo te vibrereren bij nederlandse snelwegsnelheden ( 100 Km\h ervan uitgaande dat je overdag reed)s006110 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 22:59:
[...]
Wij (vrouwlief en onze twee kinderen) zijn gisteren geweest… was wel een leuk evenement, maar we hadden het grootser verwacht! Het stuntteam was wel spectaculair, en de grote variatie aan motoren was ook erg leuk om te bekijken…
Het belangrijkste voor ons was echter dat het de eerste keer voor mijn vrouw was, om een flink eind snelweg te rijden! Zelf ben ik op de Soes gegaan…
Conclusie was dat het geen pretje is op de snelweg met die Soes (zeker met de forse wind die we hadden)… zowel de Soes als de MP3 van mijn vrouw vibreren nogal op snelwegsnelheden! Zelf ben de BMW gewend op snelwegen (vorig weekend nog in de Vogezen geweest, kom ik nog op terug), maar zo’n cruiser is toch echt veel meer afzien!
Zeker bij de Mp3 willen de lagers van de balhoofden ( hij heeft er 3 zeg maar) slecht zijn, en ook de stuurarm koppelingen willen ook nogal eens speling op zitten ( en die zijn best prijzig voor wat het zijn) en de uitlijning is natuurlijk ook wel een dingetje met die 2 wielen voor.
.
:strip_exif()/f/image/EqkRdYLBKPb5WCJ4wsbQT1Zn.jpg?f=fotoalbum_medium)