Wuuuut! Jeetje.Bommes schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:10:
[...]
Tot ik een maatje uit een offroad appgroep tegen kwam samen met een voor mij onbekende belg.
De rest van de route hebben we met zijn 3en gereden.
Tot die Belg ergens in een plas voorover van zijn motor afstapten.
Die was dus nat, koud, moe en had last van zijn pols.
Toch bleef hij door rijden.
Nou ja dat heeft hij geweten, stuk later waren we hem kwijt.
Toen weer terug reden vonden er heb een paar meter naast een pad zittend op zijn plat liggende motor.
Wat er gebeurd was wist hij niet meer, maar hij bleek uit eindelijk wel zijn kuit gebroken te hebben..
Noodnummer gebeld en ook geen achter gelaten. Joey en in zijn door gereden.
Ik ben idd na 50-60km afgehaakt. Met de Pirelli Scorpion STR (50% versleten) door de vettige klei was glibberen en glijden helaas.
Op begegeven moment nog een stuk afgesneden door het bos maar daar lag een boomstammetje over het pad waar ik (door onvoldoende vaart) op vast kwam te zitten
Na de tweede val last van m’n ribben en op huis aan gegaan, geen zin om tegen een boom te eindigen. Maar volgende keer kom ik terug op noppen
Mijn iPhone belde bij de eerste keer vallen 112, dus niet vergeten die feature uit te zetten voor je offroad, of je telefoon snel toegankelijk te hebben
Ook mijn standaard gereedschapsset kwijt omdat er een zijpaneel los zat na de 2e val.
Voor de rest niks kapot of beschadigd eigenlijk, best tevreden over de fiets (HQV 901). Nu nog meer skills + noppen
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!