Vandaag weer echt genoten van een flinke rit. Op
motorroutes een mooie route gevonden, die licht aangepast, in Kurviger geladen en rond een uurtje of 12 vertrokken. Het was niet heel warm, rond de 10c, dus goed aangekleed. Komen die verwarmde sokken toch nog eens van pas, en niet alleen met die ene rijles met -6c...
Eerste deel van de
route (klik) was wel gewoon kut, alleen maar druk stedelijk gebied door, en waar de route begon was de weg afgesloten, en het zal België niet zijn als er verder niks is aangegeven

. Dus beetje op goed geluk omweg vinden want sinds mijn overstap naar een andere provider doet m'n roaming het niet meer, lekker handig als je zo kort bij zowel de Belgische als de Duitse grens woont...

Gelukkig wel gewoon offline map in Kurviger, maar dat werkt alleen als je de route al in hebt geladen.
Maargoed, het mocht de pret niet drukken, eenmaal voorbij Esneux (punt 9) werden de wegen écht leuk. Ook nog het geluk dat het super rustig was, dus lekker m'n eigen tempo kunnen bepalen. Paar keer even gestopt voor te strekken en wat te drinken. Bij een tankstation even wat te snacken gehaald, want lunch was ik natuurlijk helemaal vergeten. En op een gegeven moment een pauze ingelast en fototje gemaakt. Had al beloofd dat ik het wat lastiger zou proberen te maken. Wie het raad krijgt een sticker.
All in all een heerlijke rit gehad, alles bij elkaar een kleine 200km gereden weer. En de v-strom bevalt geweldig goed, wat een heerlijke stabiele kilometer vreter. Heb nog wat kleine puntjes wat ik aan wil pakken, een groter windscherm bv. Op de snelweg knalt de wind toch nog behoorlijk tegen m'n helm aan. Niet superchill als ik langere stukken snelweg moet doen. En het zadel, na deze rit van 4-5 uur toch een behoorlijk beurse kont. Maar het zijn kleine dingen, neemt niets weg van het plezier wat ik op de machine heb!