Ik heb het ding regelmatig gebruikt om banden van zowel de motor als de auto op te pompen als ik te beroerd was om de compressor aan te zetten.
Tegenwoordig in garage 2.0 zit de compressor verstopt achter wat geluiddemping en plankjes en ben ik eerder geneigd om m aan te zetten.
Gisteren ook een rondje gereden met de Pan naar Tilburg (Louis) en terug, lekker weer, lekker gereden en het ding thuis weer volgetankt, gemiddeld 1:17 over 350km ofzo, valt me niks tegen.
Zaterdag aan het klooien geweest om de remklauwen te reviseren (1 glijpin voor bleek een tikkeltje heel erg muurvast te zitten), m'n nieuwe ali flip up ruitje dr op geschroefd en de koffers dichtgekit (eoa flapdrol had er allerlei gaatjes in geboord voor van alles en nog wat, het werd dus een zwembad binnenin...)
En er LED koplampen ingeduwd (philips, 20W p/s ofzo, het ging me om minder stroomverbruik met dezelfde lichtopbrengst)
Maar dat laatste moet ik nog eens ff naar kijken, want die schijnt de eekhoorns uit de bomen, alleen de koplampverstelling van de Pan doet wat bijzonder, dus het kan zijn dat ik heel die pokkelamp dr uit moet slopen.
En moet het stuur eigenlijk nog iets verhogen, vind het nu net te laag zitten.