Ze kwamen er (pas) achter bij vervanging van de aandrijflijn voor. Ze hadden geen voorraad, dus konden ze ze niet vervangen. Helaas nu nog steeds niet vervangen, want ze reageren niet mijn op mijn mail en terugbelverzoeken... zucht...JelleStienstra schreef op zondag 17 mei 2026 @ 08:07:
[...]
Hebben ze de wiellagers ook gecontroleerd of is het gewoon een aanname van ze? Ik ben er wel achter gekomen. Hoeveel verschil de nieuwe banden hebben, ten opzichte van de chinese continental eco contact banden. Die gaven wel zoveel trillingen door het chassis heen. Mijn auto is nu zoveel stiller en veel meer comfort.Als ik het perfect zou willen komen er ooit nog eens betere schokdempers onder. De originele weten soms niet helemaal goed met de weg om te gaan. De radio ontvangst is ook bar slecht. We leven in 2026 en ze kunnen niet eens een radio maken met een goeie antenne đ€ŁZowel op dab en de radio zelf vallen vaak de zenders weg.
Van de Oostenrijkse uitgebreide changelog:Cybje schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 11:33:
Ik heb nu ook V2.2.0, maar heeft er iemand een idee wat er is veranderd wat betreft âImprove vehicle stability under specific driving conditionsâ? Of heeft er iemand enig verschil gemerkt? Ik vraag me af hoe ze de stabiliteit van de auto kunnen verbeteren, want volgens mij hebben we geen elektronisch verstelbare schokdempers bijvoorbeeld
Optimalisatie van voertuigstabiliteit onder bepaalde rijomstandigheden
- De ingrijpdrempels van DTC (Dynamic Traction Control) en EBD (Electronic Brakeforce Distribution) zijn aangepast zodat de systemen eerder ingrijpen.
Eenvoudig uitgelegd
DTC (Dynamic Traction Control)Voorkomt dat de wielen doorslippen tijdens accelereren (bijvoorbeeld op natte of gladde wegen).
EBD (Electronic Brakeforce Distribution)
Verdeelt de remkracht optimaal over voor- en achterwielen zodat het voertuig stabiel blijft.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Wel heel slecht hoor. Ik woon in het Noorden, maar hier is de garantie afhandeling wel heel goed. En ik heb de auto niet eens in Nederland gekocht.E.T.O. schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:29:
[...]
Ze kwamen er (pas) achter bij vervanging van de aandrijflijn voor. Ze hadden geen voorraad, dus konden ze ze niet vervangen. Helaas nu nog steeds niet vervangen, want ze reageren niet mijn op mijn mail en terugbelverzoeken... zucht...