WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• E.T.O.
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 10:05
JelleStienstra schreef op zondag 17 mei 2026 @ 08:07:
[...]

Hebben ze de wiellagers ook gecontroleerd of is het gewoon een aanname van ze? Ik ben er wel achter gekomen. Hoeveel verschil de nieuwe banden hebben, ten opzichte van de chinese continental eco contact banden. Die gaven wel zoveel trillingen door het chassis heen. Mijn auto is nu zoveel stiller en veel meer comfort.Als ik het perfect zou willen komen er ooit nog eens betere schokdempers onder. De originele weten soms niet helemaal goed met de weg om te gaan. De radio ontvangst is ook bar slecht. We leven in 2026 en ze kunnen niet eens een radio maken met een goeie antenne 🤣Zowel op dab en de radio zelf vallen vaak de zenders weg.
Ze kwamen er (pas) achter bij vervanging van de aandrijflijn voor. Ze hadden geen voorraad, dus konden ze ze niet vervangen. Helaas nu nog steeds niet vervangen, want ze reageren niet mijn op mijn mail en terugbelverzoeken... zucht...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 13:55

E-Vix

Nu met sneeuw!

Cybje schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 11:33:
Ik heb nu ook V2.2.0, maar heeft er iemand een idee wat er is veranderd wat betreft “Improve vehicle stability under specific driving conditions”? Of heeft er iemand enig verschil gemerkt? Ik vraag me af hoe ze de stabiliteit van de auto kunnen verbeteren, want volgens mij hebben we geen elektronisch verstelbare schokdempers bijvoorbeeld
Van de Oostenrijkse uitgebreide changelog:
Optimalisatie van voertuigstabiliteit onder bepaalde rijomstandigheden
  • De ingrijpdrempels van DTC (Dynamic Traction Control) en EBD (Electronic Brakeforce Distribution) zijn aangepast zodat de systemen eerder ingrijpen.
Eenvoudig uitgelegd
DTC (Dynamic Traction Control)

Voorkomt dat de wielen doorslippen tijdens accelereren (bijvoorbeeld op natte of gladde wegen).

EBD (Electronic Brakeforce Distribution)

Verdeelt de remkracht optimaal over voor- en achterwielen zodat het voertuig stabiel blijft.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• JelleStienstra
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 19-05 18:39
E.T.O. schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:29:
[...]

Ze kwamen er (pas) achter bij vervanging van de aandrijflijn voor. Ze hadden geen voorraad, dus konden ze ze niet vervangen. Helaas nu nog steeds niet vervangen, want ze reageren niet mijn op mijn mail en terugbelverzoeken... zucht...
Wel heel slecht hoor. Ik woon in het Noorden, maar hier is de garantie afhandeling wel heel goed. En ik heb de auto niet eens in Nederland gekocht.

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-06 11:58
Vandaag update naar v2.2.0 gedaan maar ook hier geen verschil. Auto geeft aan v2.2.0 te hebben maar heb de functies van v2.1.1 zelfs niet. Op naar de dealer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1F_AtwkzhumBZkNyk5DdviX3GI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ielzCALqfx8yG3D66o1xckly.jpg?f=fotoalbum_large

• G S
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 05-06 22:45

G S

Net in de app onder "meer functies" gemerkt dat je funties kan linken met Siri
Hellbull89 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 20:01:
In de smartphone-app is er sinds V2.2.0 ook een nieuwe functie toegevoegd (mijn voertuig --> helemaal onderaan --> meer functies). Het is nu blijkbaar ook mogelijk om te controleren op voertuig-updates vanuit de app.
En funties laten werken met SIRI.

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:27
In de voorgaande software versies kon ik de Temparatuur ook met 0.5° C aanpassen. Sinds de update naar V2.2.0 is dit niet meer mogelijk in mijn geval. Ook een reset brengt dit niet terug. Hebben meer mensen dit?

• Hellbull89
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 19:39
Dutchy88 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:15:
In de voorgaande software versies kon ik de Temparatuur ook met 0.5° C aanpassen. Sinds de update naar V2.2.0 is dit niet meer mogelijk in mijn geval. Ook een reset brengt dit niet terug. Hebben meer mensen dit?
Ik denk dat de meesten die mogelijkheid tot 0,5 graden nooit hebben gehad - ikzelf ook niet. Die functionaliteit was onderdeel van een update die slechts korte tijd beschikbaar is geweest en niet overal is uitgerold, en uiteindelijk is vervangen door V2.2.0

• Dutchy88
  • Laatst online: 22:27
Hellbull89 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:52:
[...]

Ik denk dat de meesten die mogelijkheid tot 0,5 graden nooit hebben gehad - ikzelf ook niet. Die functionaliteit was onderdeel van een update die slechts korte tijd beschikbaar is geweest en niet overal is uitgerold, en uiteindelijk is vervangen door V2.2.0
Ah, dat verklaart een hoop. Ik was in de veronderstelling dat dit nieuw was uitgerold in één van de laatste updates. Eigenlijk was het wel een hele mooie verbetering, dus jammer dat het er weer uit is gehaald. Maar we houden hoop voor de toekomst. ;)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

V2.1.1 is een globaal uitgerolde versie geweest en V2.2.0 is de daaropvolgende globaal uitgerolde versie. Als ik mij niet vergis is de 0.5C aanpassing in een tussenversie geintroduceerd (v2.1.2?), maar in versie v2.1.4 was deze al weer verwijderd. Tegelijkertijd was met v2.1.4 het probleem dat de temperatuur op 25C bleef hangen opgelost wat tegelijkertijd met de 0.5C verstelling was ontstaan, dus ik vermoed dat daar een verband tussen is geweest.

De 0.5C verstelling zit al in de software, want met alle tussenversies en de v2.0.0 release is de softwareversie gelijk gebleven (2602). Het is dus een firmware of de android equivalent van een registry instelling die dat aan en uit kan zetten. Ik vermoed dat dat alsnog met een komende update toegevoegd gaat worden, maar dat het vanwege issues nu v2.0.0 niet heeft gehaald.

Ter vergelijking. DAB+ functionaliteit heeft al heel lang in de media applicatie gezeten waar je ook de FM radio mee bedient (met een activity launcher kon je deze al zien). Echter was er nog een losse applicatie nodig voor DAB+. Pas sinds v2.1.1 is de bediening van DAB+ naar de media applicatie verhuisd. Ze hebben dus eerst DAB+ op firmware niveau goed moeten krijgen voordat de software integratie volledig werd geactiveerd.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09
Sinds de update heb ik vaak dat de PM2.5 meting te hoog zijn rood/oranje.. dat was nooit. Met als gevolg dat de ventilatie vaak uitzich zelf aangaat. Zien meer mensen dit gedrag?

De eerste beurt is in Juli, kan het ook toeval zijn, of dat er filters gewoon aan vervanging toezijn?

Folie ontvangen tegen vingers en ontspiegeling.
Makkelijk aan te brengen, maar antiglare valt erg tegen, en lijkt een soort privacy effect te hebben (kleinere kijkhoek)

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• JelleStienstra
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 19-05 18:39
Hellbull89 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:18:
[...]

Hebben ze bij jouw Seal de DAB-antenne al vervangen? Dit behoorde tot een terugroepactie en heeft bij mij het probleem wel degelijk opgelost, maar ik vermoed dat niet alle dealers deze automatisch vervangen zolang de klant er niet naar vraagt (was bij mij ook het geval).
Nee niks over gehoord, ga ik volgende keer ook maar even aankaarten. De ontvangst is echt bar slecht.

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-06 09:20
Juan schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:28:
Folie ontvangen tegen vingers en ontspiegeling.
Makkelijk aan te brengen, maar antiglare valt erg tegen, en lijkt een soort privacy effect te hebben (kleinere kijkhoek)
Ik denk eraan om zoiets te kopen YouTube: BYD Seal Screen rotation/tilt kit Installation Instructions. Screen removal.

Geen idee wie hier ervaring mee heeft op het forum, maar lijk me wel handig!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-06 08:11
deSenna24 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:49:
Vandaag update naar v2.2.0 gedaan maar ook hier geen verschil. Auto geeft aan v2.2.0 te hebben maar heb de functies van v2.1.1 zelfs niet. Op naar de dealer.

[Afbeelding]
Blijvend terugkerend probleem bij jouw auto of niet? Tijd dat ze dat eens goed fiksen!

• DeGroteMuis
Tec7lol schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:57:
[...]

Ik denk eraan om zoiets te kopen YouTube: BYD Seal Screen rotation/tilt kit Installation Instructions. Screen removal.

Geen idee wie hier ervaring mee heeft op het forum, maar lijk me wel handig!
@Iphonevannick was er wel over te spreken geloof ik.

• DeGroteMuis
Hellbull89 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:18:
[...]

Hebben ze bij jouw Seal de DAB-antenne al vervangen? Dit behoorde tot een terugroepactie en heeft bij mij het probleem wel degelijk opgelost, maar ik vermoed dat niet alle dealers deze automatisch vervangen zolang de klant er niet naar vraagt (was bij mij ook het geval).
Echt opgelost? Dat zou fijn zijn. Bij mij werkt het alleen op de meest krachtige zenders enigszins acceptabel. Binnenkort bij de beurt maar eens noemen..

• Hellbull89
DeGroteMuis schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 07:46:
[...]

Echt opgelost? Dat zou fijn zijn. Bij mij werkt het alleen op de meest krachtige zenders enigszins acceptabel. Binnenkort bij de beurt maar eens noemen..
Ja. Sinds de fix (nu alweer meer dan een jaar geleden) eigenlijk nooit meer last met DAB. Ik moet wel zeggen dat ik de DAB-radio niet zo vaak gebruik, hooguit een paar keer per maand, maar telkens ik hem gebruik heb ik wel goede ontvangst – wel voornamelijk in Belgë, ik denk niet dat ik in Nederland al naar DAB geluisterd heb.

Vroeger, voor de antenne vervangen werd, viel de verbinding weg telkens het remlicht aanging. Niet echt fijn luisteren zo.

• DeGroteMuis
Hellbull89 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 07:49:
[...]

Ja. Sinds de fix (nu alweer meer dan een jaar geleden) eigenlijk nooit meer last met DAB. Ik moet wel zeggen dat ik de DAB-radio niet zo vaak gebruik, hooguit een paar keer per maand, maar telkens ik hem gebruik heb ik wel goede ontvangst – wel voornamelijk in Belgë, ik denk niet dat ik in Nederland al naar DAB geluisterd heb.

Vroeger, voor de antenne vervangen werd, viel de verbinding weg telkens het remlicht aanging. Niet echt fijn luisteren zo.
Zelfde, hij valt weg als remlicht aan gaat en zwakkere zenders dan BBC World waarmee de dealer testte zoals Joe, of Arrow vallen ook onder het rijden regelmatig weg. Eens een balletje opgooien bij afspraak maken voor de beurt dan!

• Juan
Hier is het remlicht al vervangen, maar valt nog steeds weg, maar niet altijd met het remmen.

Met name SlamFM valt nog al eens weg, en MNM (oude studio Brussel)
Alleen geen idee of het aan de zender ligt of de radio.

Die MNM (Belgie) valt weg zodra ik richting Vucht/Den Bosch rij.
Maar vervolgens heb ik gemerkt dat het vervolgens weer prima doet in Drenthe/Groningen..
Maar dat hetzelfde voor Slam FM

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Juan schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 13:39:
Hier is het remlicht al vervangen, maar valt nog steeds weg, maar niet altijd met het remmen.

Met name SlamFM valt nog al eens weg, en MNM (oude studio Brussel)
Alleen geen idee of het aan de zender ligt of de radio.

Die MNM (Belgie) valt weg zodra ik richting Vucht/Den Bosch rij.
Maar vervolgens heb ik gemerkt dat het vervolgens weer prima doet in Drenthe/Groningen..
Maar dat hetzelfde voor Slam FM
Als dat zo consistent is, ligt dat wegvallen dan niet aan regionale dekkingen van het signaal voor die zenders?

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Vandaag had ik om de software versies recht te trekken een afspraak bij BYD. Zoals ik al eens aan had gegeven waren bij mij de OTA updates naar v2.1.1 en v2.2.0 mislukt waardoor ik intern nog steeds v2.1.0 had (al dacht de Seal dat hij v2.2.0 was).

Helaas is het ze bij de BYD dealer niet gelukt om de software bij te werken. Ze hebben een ticket bij BYD hier voor aangemaakt om het te onderzoeken.

Wat ik alleen niet snap is wat ze geprobeerd hebben. Als ik het goed begrepen heb zijn ze de hele dag met usb sticks in de weer geweest. Dit terwijl bij mij volgens mij de onderliggende firmware in de war is waardoor de software niet geïnstalleerd wordt tijdens de OTA. En als ik mij niet vergis kan handmatig de firmware alleen met de diagnose computer (vds2000) bijgewerkt worden en niet via een USB stick. Maar goed. Ze komen er nog op terug en dat wacht ik nog wel even af. Als daar niets uit komt dan overweeg ik alleen wel om naar een andere dealer te gaan hier voor.

Dan nog even een vraag voor degene die wel de v2.2.0 update succesvol via OTA hebben gekregen. Wat zijn bij jullie de versies van de DSP? Deze is te vinden bij instellingen > Systeem > versie > versiebdetails. En van de islc kaart?

• Juan
Hi @E-Vix

Gelukkig maar 1x met USB update gedaan, als dit maar halve updates zijn, kan je dat beter niet doen.
Ik zal zo ff voor je kijken welke versies ik heb (foto's)

Kreeg je niet op je ballen, dat het niet de bedoeling is om zelf met USB sticks in de weer te gaan?

Ik pas deze post dan wel ff aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8e_WF3Q9VN1kDPMrHtT0nBg9VXs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OdwtC4EXgUrgapgAmLWHJ3Xk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3rG3isjkkFowmjKLTRS8RdPQto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WePTnB8ZG2ckBjEMMRIALqVJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Juan op 26-05-2026 21:01 ]

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

He @Juan

Nee. Volgens mij maakt het ze dat niet zo veel uit. Het is ook niet verboden. Het kan alleen gekke resultaten geven zoals de gps locatie die niet klopte met de handmatig geïnstalleerde 2511 update.

Ik kan en wil best zelf 2602 installeren (de software versie uit v2.2.0), maar dan mis ik een hoop firmware updates. V2.2.0 OTA had niet voor niets een installatietijd van bijna 2 uur. Enkel de 2602 software installeren kost je nog geen 30 minuten. Naar dan mis ik waarschijnlijk bijvoorveeld de DAB+ integratie in de multimedia app. Dat hangt volgens mij samen met een firmware update.

• vanadium
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 12:30
E-Vix schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 19:51:
Vandaag had ik om de software versies recht te trekken een afspraak bij BYD. Zoals ik al eens aan had gegeven waren bij mij de OTA updates naar v2.1.1 en v2.2.0 mislukt waardoor ik intern nog steeds v2.1.0 had (al dacht de Seal dat hij v2.2.0 was).

Helaas is het ze bij de BYD dealer niet gelukt om de software bij te werken. Ze hebben een ticket bij BYD hier voor aangemaakt om het te onderzoeken.

Wat ik alleen niet snap is wat ze geprobeerd hebben. Als ik het goed begrepen heb zijn ze de hele dag met usb sticks in de weer geweest. Dit terwijl bij mij volgens mij de onderliggende firmware in de war is waardoor de software niet geïnstalleerd wordt tijdens de OTA. En als ik mij niet vergis kan handmatig de firmware alleen met de diagnose computer (vds2000) bijgewerkt worden en niet via een USB stick. Maar goed. Ze komen er nog op terug en dat wacht ik nog wel even af. Als daar niets uit komt dan overweeg ik alleen wel om naar een andere dealer te gaan hier voor.

Dan nog even een vraag voor degene die wel de v2.2.0 update succesvol via OTA hebben gekregen. Wat zijn bij jullie de versies van de DSP? Deze is te vinden bij instellingen > Systeem > versie > versiebdetails. En van de islc kaart?
Welke dealer ben je geweest?

• DeGroteMuis
E-Vix schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 21:13:
He @Juan

Nee. Volgens mij maakt het ze dat niet zo veel uit. Het is ook niet verboden. Het kan alleen gekke resultaten geven zoals de gps locatie die niet klopte met de handmatig geïnstalleerde 2511 update.

Ik kan en wil best zelf 2602 installeren (de software versie uit v2.2.0), maar dan mis ik een hoop firmware updates. V2.2.0 OTA had niet voor niets een installatietijd van bijna 2 uur. Enkel de 2602 software installeren kost je nog geen 30 minuten. Naar dan mis ik waarschijnlijk bijvoorveeld de DAB+ integratie in de multimedia app. Dat hangt volgens mij samen met een firmware update.
Ja, beter dat BYD even zelf goed kijkt zodat alles weer in lijn is. Die installatietijden blijven ook best vreemd bij de Seals. Je zou verwachten dat deze redelijk universeel zijn, maar daar zit nog wel eens verschil in.

Gisteren wel opeens een blij bericht in de app onder de voertuig op afstand upgraden knop dat V2.1.1 succesvol geïnstalleerd was. Volgens mij niet nieuw, de auto gaf ook geen melding, maar de app was er blij mee. :+

• deSenna24
E-Vix schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 19:51:

Ben benieuwd. Ik ga morgen de mijne afzetten voor wat schade van levering op de sideskirts te laten herstellen en dan bekijken ze de software mee.

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Juan schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18:
Hi @E-Vix

Gelukkig maar 1x met USB update gedaan, als dit maar halve updates zijn, kan je dat beter niet doen.
Ik zal zo ff voor je kijken welke versies ik heb (foto's)

Kreeg je niet op je ballen, dat het niet de bedoeling is om zelf met USB sticks in de weer te gaan?

Ik pas deze post dan wel ff aan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Er lijkt iets niet goed te zijn gegaan met jouw plaatjes

• Juan
@E-Vix Ik zie niets geks, mis je iets?

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Juan schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:46:
@E-Vix Ik zie niets geks, mis je iets?
"De afbeelding kon niet geladen worden". Zowel op mijn computer als op mijn mobiel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNpCKHVBWG-96iMzpF0SnUzlVio=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7nSs3JAEFdrmqtf4VOYCBRrV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWfJshWoRGsD7vsMTnstarCImUs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BUxfWReDcR6MblnrAb4inb3Q.png?f=fotoalbum_large

• Juan
Dat is gek, ik zie ze hier gewoonAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53od4u0LWRAwhv_eivuXjOtG8WA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hehapigJ9d4rX3uvtAYnUs0i.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door Juan op 27-05-2026 17:06 ]

• br1980
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-06 08:12
Heeft iemand sinds de laatste update ook ineens problemen met car play? Als ik spotify luister en ik word bijvoorbeeld gebeld dan gaat het telefoongesprek via CarPlay goed. Na het ophangen kan ik CarPlay niet meer bedienen, maar het telefoongesprek als tekst staan op het scherm achter het stuur. Ik kan wel de muziek met de telefoon weer aanzetten, maar dan krijg ik het geluid niet meer over de auto (alleen geluid op de telefoon), terwijl CarPlay nog wel verbonden is.

• Juan
CarPlay gaat stukken beter, iig verbinden, en de rest van CarPlay ook. Wel ben ik steeds de stoelinstellingen kwijt!🤔

Dit is nu bij de 2 laatste updates gebeurd

Wat ik ook merk, is dat het geluid van de radiozender wegvalt. En weer terugkomt zodra ik op de Radio klik. Het lijkt erop dat het BT geluid van CarPlay de Radio overuled, terwijl bv geen gesproken navigatie instructies zijn (gebruik Waze en Google maps)

• MichaelJ
  • Laatst online: 03-06 08:41
br1980 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:37:
Heeft iemand sinds de laatste update ook ineens problemen met car play? Als ik spotify luister en ik word bijvoorbeeld gebeld dan gaat het telefoongesprek via CarPlay goed. Na het ophangen kan ik CarPlay niet meer bedienen, maar het telefoongesprek als tekst staan op het scherm achter het stuur. Ik kan wel de muziek met de telefoon weer aanzetten, maar dan krijg ik het geluid niet meer over de auto (alleen geluid op de telefoon), terwijl CarPlay nog wel verbonden is.
Nee want zoals gebruikelijk heb ik de update nog niet ontvangen :+

iRacing Profiel

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het is maar een theorie, maar ik denk dat ik ook (deel van) het issue weet. Let op, dit is puur speculatie.

Bij jou is je DSP versie 2507223_v1.0.1. Bij mij is deze 2504183_v1.0.1. Oftewel releases uit april en juli 2025. Deze loopt bij mij dus achter ten opzichte van jou.
De DSP module is overigens de FM radio, DAB+, multimedia, etc.
V2.0.0 had software versie 2506. V2.1.0 had ook software versie 2506. Vermoedelijk is DSP 2504 in v2.0.0 uitgerold en is er geen update van DSP in v2.1.0 geweest.
V2.1.1 had software versie 2512 en dit is de eerste versie die bij mij fout was gegaan. Ik denk dat met die update de DSP module naar 2507 geupdate had moeten worden (in v2.1.1 is DAB+ geintegreerd in de multimedia in plaats van een losse DAB+ app wat mogelijk door deze firmware update komt), en dat dat bij mij mislukt is.
Bij de garage hebben ze naar wat ik begreep geprobeerd de DSP module te updaten naar versie 2.x.x (ik meen dat ze zeiden 2.0.2) omdat deze bij mij heel oud zou zijn, maar dat valt dus nog wel mee. Tegelijkertijd denk ik dat een V2.x.x versie niet bestaat. of dat deze in ieder geval niet voor mijn hardware versie is.

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

deSenna24 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:52:
[...]

Ben benieuwd. Ik ga morgen de mijne afzetten voor wat schade van levering op de sideskirts te laten herstellen en dan bekijken ze de software mee.
Ik ben benieuwd hoe dit is gegaan. Of ze de software succesvol bijgewerkt hebben maar vooral op welke manier (als ze dat willen vertellen). Ik vermoed via de diagnose computer.
Als ze de firmware van de modules bijgewerkt hebben (vermoedelijk onder andere de DSP module), dan zou DAB+ nu in multimedia moeten staan in plaats van een los icoon. Als ze enkel de software geupdate hebben, dan blijft DAB+ een los icoon.

• DeGroteMuis
MichaelJ schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:17:
[...]

Nee want zoals gebruikelijk heb ik de update nog niet ontvangen :+
Intussen kan je dat ook positief zien, tegen de tijd dat je hem krijgt zijn de bugs er wel uit. :+
Hier ook nog 2.1.1 btw...

• Hellbull89
DeGroteMuis schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 15:01:
[...]

Intussen kan je dat ook positief zien, tegen de tijd dat je hem krijgt zijn de bugs er wel uit. :+
Hier ook nog 2.1.1 btw...
En krijg je 5 nieuwe bugs in de plaats

• deSenna24
E-Vix schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 13:05:
[...]

Ik ben benieuwd hoe dit is gegaan. Of ze de software succesvol bijgewerkt hebben maar vooral op welke manier (als ze dat willen vertellen). Ik vermoed via de diagnose computer.
Als ze de firmware van de modules bijgewerkt hebben (vermoedelijk onder andere de DSP module), dan zou DAB+ nu in multimedia moeten staan in plaats van een los icoon. Als ze enkel de software geupdate hebben, dan blijft DAB+ een los icoon.
Hier ook net telefoontje gehad, schade is hersteld maar software ook niet gelukt, daarvoor moet ik een nieuwe afspraak maken. Op zich mis ik nog niks, DAB en profielen gebruik ik niet. Zal waarschijnlijk eind juni worden om daarvoor langs te gaan.

• deSenna24
Misschien vreemde vraag, maar zag vandaag bij de dealer een atlantis blue Seal staan, en 2 nieuwe zwarte klaar voor levering. Deze leken alle 3 wat "flakes" in de lak te hebben. Hebben jullie zwarte Seals dat ook? De mijne in space black heeft dit helemaal niet.

• DeGroteMuis
deSenna24 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 20:14:
Misschien vreemde vraag, maar zag vandaag bij de dealer een atlantis blue Seal staan, en 2 nieuwe zwarte klaar voor levering. Deze leken alle 3 wat "flakes" in de lak te hebben. Hebben jullie zwarte Seals dat ook? De mijne in space black heeft dit helemaal niet.
Ik heb geen zwarte, maar als ik het me goed herinner zaten er inderdaad ook 'flakes' in de Space Black demo van BYD Arnhem, is dat ook gewoon een metallic lak, geen unilak. Dat was een Nederlandse 2024 die nog steeds onterecht geregistreerd staat als een groene Seal Excellence AWD ipv een zwarte Design RWD... :X

• DeGroteMuis
Hellbull89 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:19:
[...]

En krijg je 5 nieuwe bugs in de plaats
Maar die krijgt iedereen. Het zou sowieso ook eens fijn zijn als nieuwe bugs ook weer opgelost worden. Zoals de stoelverwarming én -ventilatie die de eerste keer na starten na een paar minuten standaard weer uitschakelt, daarna bij opnieuw inschakelen wel blijft werken. 'Iets te gevoelige thermische beveiliging' volgens de dealer, maar dat is natuurlijk onzin bij de ventilatiestand. Of de bouwlamp die centraal scherm heet als je op het home scherm staat bij rijden op onverlichte wegen. Eindelijk een werkende DAB oplossing zou ook fijn zijn. En breng de bandenspanning widget terug! Aan de andere kant, als dat de dingen zijn om over te klagen na bijna 2 jaar Seal, dan is de basis op zich wel goed voor elkaar.
Pagina: 1 ... 46 47 Laatste