V2.1.1 is een globaal uitgerolde versie geweest en V2.2.0 is de daaropvolgende globaal uitgerolde versie. Als ik mij niet vergis is de 0.5C aanpassing in een tussenversie geintroduceerd (v2.1.2?), maar in versie v2.1.4 was deze al weer verwijderd. Tegelijkertijd was met v2.1.4 het probleem dat de temperatuur op 25C bleef hangen opgelost wat tegelijkertijd met de 0.5C verstelling was ontstaan, dus ik vermoed dat daar een verband tussen is geweest.
De 0.5C verstelling zit al in de software, want met alle tussenversies en de v2.0.0 release is de softwareversie gelijk gebleven (2602). Het is dus een firmware of de android equivalent van een registry instelling die dat aan en uit kan zetten. Ik vermoed dat dat alsnog met een komende update toegevoegd gaat worden, maar dat het vanwege issues nu v2.0.0 niet heeft gehaald.
Ter vergelijking. DAB+ functionaliteit heeft al heel lang in de media applicatie gezeten waar je ook de FM radio mee bedient (met een activity launcher kon je deze al zien). Echter was er nog een losse applicatie nodig voor DAB+. Pas sinds v2.1.1 is de bediening van DAB+ naar de media applicatie verhuisd. Ze hebben dus eerst DAB+ op firmware niveau goed moeten krijgen voordat de software integratie volledig werd geactiveerd.
De 0.5C verstelling zit al in de software, want met alle tussenversies en de v2.0.0 release is de softwareversie gelijk gebleven (2602). Het is dus een firmware of de android equivalent van een registry instelling die dat aan en uit kan zetten. Ik vermoed dat dat alsnog met een komende update toegevoegd gaat worden, maar dat het vanwege issues nu v2.0.0 niet heeft gehaald.
Ter vergelijking. DAB+ functionaliteit heeft al heel lang in de media applicatie gezeten waar je ook de FM radio mee bedient (met een activity launcher kon je deze al zien). Echter was er nog een losse applicatie nodig voor DAB+. Pas sinds v2.1.1 is de bediening van DAB+ naar de media applicatie verhuisd. Ze hebben dus eerst DAB+ op firmware niveau goed moeten krijgen voordat de software integratie volledig werd geactiveerd.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
:strip_exif()/f/image/OdwtC4EXgUrgapgAmLWHJ3Xk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WePTnB8ZG2ckBjEMMRIALqVJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7nSs3JAEFdrmqtf4VOYCBRrV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BUxfWReDcR6MblnrAb4inb3Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hehapigJ9d4rX3uvtAYnUs0i.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9wAKGDXNVY3zYeL1TTQqlqHN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mCsIfyf9Qc281lAP2iDIbDTo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/k2RUMkqHfmaHxxB2zbgUNpPl.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/7YPo7F01VXQ9RkicCbvuBfsR.jpg?f=fotoalbum_large)