Ja, zoals E.T.O. aangeeft heb ik toch echt wel een echte Seal Design haha. Yordjerjc in "Het grote BYD Seal topic"E-Vix schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:44:
Euh... Ik zit niet goed op te letten. Je geeft aan dat je systeemversie 49.1.2 hebt. Dat is op chipset 49, terwijl de gefacelifte BYD Seal op chipset 26 zou moeten zitten. Met zoeken kom ik enkel een paar meldingen tegen over een vernieuwde versie van de BYD Atto 2 welke chipset 49 zou hebben, maar niet over de BYD Seal.
Een gekke vraag, maar heb je wel een BYD Seal? Is het geen ander BYD model? Er zijn veel modellen die qua naam op een Seal lijken zoals de Seal U, Seal 5, Seal 6, Sealion, etc. Dit zijn alleen allemaal andere auto's als de enige 'echte' BYD Seal
Beetje vage bedoeling daar bij BYD volgens mij qua software, kan er zelf ook bijna niets over terug vinden. Ook op die website die ik net stuurde staat dan wel chipset 49 maar geen onderliggende auto's
Volgens mij heeft de Atto 2 wel google automotive dus als dat erop zou komen zou helemaal top zijn. Nouja we gaan het zien, wellicht heb ik over 1 maand wel een zelfrijdende Seal