Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Vernam op Github dat bij de AE installatie de optie Building 87 in de soundslider verdwijnt. Er zou dan enkel nog gekozen kunnen worden uit Normal, Library en Silent.Brent schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:48:
[...]
Klinkt als een industriele koelkast als hij op volle toeren draait. Het vat vanaf nul opwarmen duurde een uur of twee denk ik. Dit was wel eind middag begin avond, dus niet het meest stille moment van de dag, maar ik merkte er weinig van. Zullen we in de komende dagen na wat douchebeurten beter kunnen beoordelen denk ik.
Ben wel benieuwd wat daar de motivatie achter is? Want heeft de soundslider nou effect op de buitenunit of geldt het ook voor de HeatCharger? @Quatt Support ?
:strip_exif()/f/image/3cDYRSb6cMQlH1M3HttpLm3U.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de 25graden versie gemonteerd. Aan bij 25, uit bij 19, zo ongeveer.TeslaNerd schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:35:
[...]
Gaan de fans dan pas draaien als de radiatoren warmer dan 30 graden zijn?
Wel letten op Normally Open/Normally Closed
WP: Quatt 4,5kW hybride monoblock op garagedak, T6, radiatoren met 25gr Speedcomforts. PV: 15x 320Wp ZZO, PhonosolarMWT met SolarEdge optimizers en 5000H omvormer. EV: Polestar2 68kWh, laadpunt Volt Time Source 2s
Met de eerdere ervaringen dat de All Electric zoemt als een industriele koelkast is het weglaten van de optie "stilste plek op aarde" wel een logische aanpassingjj85 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Vernam op Github dat bij de AE installatie de optie Building 87 in de soundslider verdwijnt. Er zou dan enkel nog gekozen kunnen worden uit Normal, Library en Silent.
Ben wel benieuwd wat daar de motivatie achter is? Want heeft de soundslider nou effect op de buitenunit of geldt het ook voor de HeatCharger? @Quatt Support ?
[Afbeelding]
120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel
Kon je dit nog via de link doen, of heb je contact opgenomen met ze?VindiGoosh schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:26:
[...]
Ter aanvulling op mijn eerdere post:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoals te zien bevestigt Quatt hierbij het accepteren van de oude aanbieding onder de betere voorwaarden (v1.5).
Dit zijn ze zoals eerder genoemd ook wettelijk verplicht gezien ze een looptijd van de aanbieding hebben benoemd. Dus dat doen ze netjes, mag ook benoemd worden.
Het vuil is de volgende dag opgehaald, net op het moment dat ik ongerust werd of het nog ging gebeuren, kwam ik na boodschappen doen thuis en was het weg
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, All Electric uitbreiding voor eind augustus gepland
Let op:
op heel tweakers zijn referrals niet toegestaan; hier dus ook niet. Hengelen naar referrals doen we ook niet aan.
Ook mensen zonder Quatt zijn in dit topic welkom en kunnen waardevolle informatie hebben voor (toekomstige) Quatt gebruikers en overige bezoekers van dit topic. We willen dus geen reacties meer zien zoals: "wat doe je hier, je hebt geen quatt." Als je denkt dat iemand aan het trollen is, of zich op een andere manier misdraagt, maak je een Topic Report aan en dan lossen de mods het op en ga je dus niet zelf reageren. Veder hebben we respect voor elkaars mening en/of keuzes en houden we het vriendelijk.
op heel tweakers zijn referrals niet toegestaan; hier dus ook niet. Hengelen naar referrals doen we ook niet aan.
Ook mensen zonder Quatt zijn in dit topic welkom en kunnen waardevolle informatie hebben voor (toekomstige) Quatt gebruikers en overige bezoekers van dit topic. We willen dus geen reacties meer zien zoals: "wat doe je hier, je hebt geen quatt." Als je denkt dat iemand aan het trollen is, of zich op een andere manier misdraagt, maak je een Topic Report aan en dan lossen de mods het op en ga je dus niet zelf reageren. Veder hebben we respect voor elkaars mening en/of keuzes en houden we het vriendelijk.