Dan kom je nu aan op de vraag: is de quatt wel het juiste productmedu80 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 12:36:
[...]
Ook dit klopt, alleen vertrouw ik niet alleen op de Quatt. Een 4kW is in mijn geval net te weinig om te verwarmen als het echt vriest. Boven de -2 doet ie het prima.
[insert crickets]
Alles is grillig in NL.... het onderwijs, de huizenmarkt, regelgeving, wel/geen subsidie, en alle shit van geprivatiseerde markten die matig tot slecht gereguleerd worden. Energieleveranciers zullen er alles aan doen zo veel mogelijk winst te boeken over de rug van de consument.En ik heb geleerd eerst af te wachten, ik ben in de overheid. Teveel kuilen ingetrapt van onze overheid om geld te besparen en achteraf kost het je meer.
En alles wat gesubsidieerd is moet ergens van worden betaald. Een "8kW" Quatt is daar ook debet aan. Het is m.i. een perverse prikkel om 2 keer subsidie te vangen voor 2 keer hetzelfde. Dat kan met geen enkele andere ISDE maatregel!
Hoe dan ook, er zijn topics over de zin en onzin van hybride als te nemen (tussen)stap.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.