Ik zit nu in de aanbetaling. Die heb ik gedaan en daarna nog niets weer van Quatt gehoord.Psycho_Mantis schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 07:09:
[...]
In welke stap gaat het nu mis bij jou?
Aanbetaling al gedaan? Installatieplan al binnen?
Ik wacht nu al meer dan een paar weken.
Waar ik mij heel erg aan stoor is het totale gebrek aan communicatie bij Quatt. Prima als ze het druk hebben en het allemaal wat langer duurt, maar meld dat dan. Of bouw een portal dat de klant kan zien wat de status van zijn order is.
Eigenlijk had ik in het begin al kunnen zien welke kant dit op ging. Er is iemand van Quatt op huisbezoek geweest. Die afspraak werdt verplaatst (toen wist Quatt nog net wat communiceren was). Er kwam niemand langs op de geplande datum, maar een paar dagen later stond zomaar ineens die Quatt medewerker onaangekondigd op de stoep. Toevallig was ik thuis.
Alles bij mij begint een onderbuikgevoel te ontwikkeld waardoor ik eigenlijk gewoon van Quatt af wil. Ik wil mijn centen terug en zoek wel een ander. De hoop dat dit nog wat gaat worden vervliegt met de dag.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.