• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:50
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 07:09:
[...]

In welke stap gaat het nu mis bij jou?
Aanbetaling al gedaan? Installatieplan al binnen?
Ik zit nu in de aanbetaling. Die heb ik gedaan en daarna nog niets weer van Quatt gehoord.
Ik wacht nu al meer dan een paar weken.

Waar ik mij heel erg aan stoor is het totale gebrek aan communicatie bij Quatt. Prima als ze het druk hebben en het allemaal wat langer duurt, maar meld dat dan. Of bouw een portal dat de klant kan zien wat de status van zijn order is.

Eigenlijk had ik in het begin al kunnen zien welke kant dit op ging. Er is iemand van Quatt op huisbezoek geweest. Die afspraak werdt verplaatst (toen wist Quatt nog net wat communiceren was). Er kwam niemand langs op de geplande datum, maar een paar dagen later stond zomaar ineens die Quatt medewerker onaangekondigd op de stoep. Toevallig was ik thuis.

Alles bij mij begint een onderbuikgevoel te ontwikkeld waardoor ik eigenlijk gewoon van Quatt af wil. Ik wil mijn centen terug en zoek wel een ander. De hoop dat dit nog wat gaat worden vervliegt met de dag.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• hvwees
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20
@rimave ik zou Quatt in gebreke stellen met een ultimatum om te reageren, gebeurd dat niet. Stuur een bericht dat je de overeenkomst wil ontbinden en je aanbetaling terug wil.

Even de algemene voorwaarden doornemen, misschien kan je nu al er vanaf en je aanbetaling terug krijgen.

Als het bij mij zo gebeuren zou ik er ook vanaf willen. Ik snap je helemaal.

Mocht je een rechtsbijstandverzekering hebben, Informeer daar ook even.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

rimave schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:36:
[...]

Ik zit nu in de aanbetaling. Die heb ik gedaan en daarna nog niets weer van Quatt gehoord.
Ik wacht nu al meer dan een paar weken.

Waar ik mij heel erg aan stoor is het totale gebrek aan communicatie bij Quatt. Prima als ze het druk hebben en het allemaal wat langer duurt, maar meld dat dan. Of bouw een portal dat de klant kan zien wat de status van zijn order is.

Eigenlijk had ik in het begin al kunnen zien welke kant dit op ging. Er is iemand van Quatt op huisbezoek geweest. Die afspraak werdt verplaatst (toen wist Quatt nog net wat communiceren was). Er kwam niemand langs op de geplande datum, maar een paar dagen later stond zomaar ineens die Quatt medewerker onaangekondigd op de stoep. Toevallig was ik thuis.

Alles bij mij begint een onderbuikgevoel te ontwikkeld waardoor ik eigenlijk gewoon van Quatt af wil. Ik wil mijn centen terug en zoek wel een ander. De hoop dat dit nog wat gaat worden vervliegt met de dag.
Je accountmanager reageert ook niet op mails?
Ik had al een plaatsingsdatum voor ik mijn aanbetaling had voltooid. (Gepland voor eind deze maand)

De ervaringen lopen erg uit een.

• rimave
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:46:
[...]

Je accountmanager reageert ook niet op mails?
Ik had al een plaatsingsdatum voor ik mijn aanbetaling had voltooid. (Gepland voor eind deze maand)

De ervaringen lopen erg uit een.
Nee, die reargeert ook niet meer. Daar had ik prima contact mee. Hij reargeerde ook snel, maar nu ineens complete radio stilte. Maar hij mailt vanaf het sales adres van Quatt. Geen persoonlijk adres. Tegenwoordig is het zo dat ik meerdere keren een mail moet sturen voordat er reactie komt.

Het valt mij ook wel op dat er heel veel vacatures voor installateur voor Quatt open staan. Misschien dat ze daarom zo traag met installeren zijn. Not my problem natuurlijk en dat spreekt ook niet hun gebrek aan communicatie goed, maar het viel me wel op.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:32
rimave schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:03:
[...]

Nee, die reargeert ook niet meer. Daar had ik prima contact mee. Hij reargeerde ook snel, maar nu ineens complete radio stilte. Maar hij mailt vanaf het sales adres van Quatt. Geen persoonlijk adres. Tegenwoordig is het zo dat ik meerdere keren een mail moet sturen voordat er reactie komt.
Dat herken ik. Moest ook naar alle adressen die ik kon vinden mailen eer ik contact kreeg toen we alleen nog maar hoefden te plannen.

[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 03-07-2026 09:18 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• rimave
Zojuist telefonisch contact gehad. Wel drie keer moeten bellen, omdat de verbinding de eerste twee keren gewoon verbroken werd terwijl ik al 20 minuten in de wacht hing.

De dame die ik aan de lijn kreeg heeft mijn gegevens erbij gezocht en volgens hun was de status dat de offerte nog aangepast moest worden. Dat klopt dus niet. Dat was allemaal akkoord. Ook was de laatste correspondentie tussen mij de accountmanager van een maand geleden. Dat klopt ook al niet. Mevrouw gaat het allemaal nog een keer uitzetten. Ik geef het nog maar een kans.

Dank allemaal voor het meedenken. Blij dat ik mijn ei hier toch even kwijt kan.

[ Voor 7% gewijzigd door rimave op 03-07-2026 09:33 ]

• rimave
Brent schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:18:
[...]

Dat herken ik. Moest ook naar alle adressen die ik kon vinden mailen eer ik contact kreeg toen we alleen nog maar hoefden te plannen.
Ik had ook naar de sales gemailed. Toen werdt ik als nieuwe klant behandeld. 8)7
Dus de mail in kwestie werd niet eens gelezen, want daar stond alle info al in.

• Ywa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:40

Ywa

Helaas hebben we gisteravond na de installatie van de Chill een flinke lekkage gehad door een ongebruikte radiatoraansluiting die niet goed opnieuw was aangedraaid. Ontzettend balen natuurlijk, maar Quatt pakt het gelukkig snel op. Zowel de eigen servicemonteur als een ingehuurde reparatie-aannemer komen maandagochtend al langs. Het kan dus toch wel snel gaan bij Quatt. :)

• clubeddie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:01
rimave schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:03:
[...]

Het valt mij ook wel op dat er heel veel vacatures voor installateur voor Quatt open staan. Misschien dat ze daarom zo traag met installeren zijn. Not my problem natuurlijk en dat spreekt ook niet hun gebrek aan communicatie goed, maar het viel me wel op.
@marijnflipse kom op, dit is toch zo onnodig! Ook niemand van @Quatt Support die even meeleest? Waarom blijven zulke verhalen terugkomen? Welk onderdeel in jullie business is niet goed geborgd?

Het gaat hier om een nieuwe klant én potentiële ambassadeur van jullie product(en). Ik hoop maar dat er weer allemaal nieuwe producten ontwikkeld worden en dat er binnenkort weer een pitch avond is, want dan is er tenminste weer wat te horen van jullie hier.

#vermoeiend

ZH, 2 onder 1 kap bj.1900, enkelsteens, 95m2. 12 radiatoren (2 wk met speedcomforts). Dak-/vloerisolatie, HR+(+), 4,5kW Quatt, Lyric T6, 9x Yingli 245

• Koos51
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:22
Bij mij ging het eigenlijk allemaal best wel snel vond ik. 27 mei aangemeld via Centrale Inkoop Warmtepomp van Eigen Huis, 12 juni 's morgens huisbezoek van Quatt adviseur en 's middags offerte ontvangen. 16 juni plaatsingsplan en 1 juli geplaatst. Misschien doordat Eigen Huis betrokken was, of doordat het een eenvoudige installatie was van een hybride WP, op een plat dak recht boven de CV ruimte, maar ik vond het prima snel genoeg. Monteurs waren Slowaken, niet altijd handig als er even overlegd moest worden, maar de montage was netjes. Wel lieten ze een hoop troep achter van het boren. Dat was ik anders gewend van de servicemonteur van onze CV ketel, die altijd zijn eigen stofzuiger meebracht en alles piekfijn achterliet, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Pagina: 1 ... 362 363 Laatste

Let op:
op heel tweakers zijn referrals niet toegestaan; hier dus ook niet. Hengelen naar referrals doen we ook niet aan.

Ook mensen zonder Quatt zijn in dit topic welkom en kunnen waardevolle informatie hebben voor (toekomstige) Quatt gebruikers en overige bezoekers van dit topic. We willen dus geen reacties meer zien zoals: "wat doe je hier, je hebt geen quatt." Als je denkt dat iemand aan het trollen is, of zich op een andere manier misdraagt, maak je een Topic Report aan en dan lossen de mods het op en ga je dus niet zelf reageren. Veder hebben we respect voor elkaars mening en/of keuzes en houden we het vriendelijk.