Hi all! Ik lees vanaf nu weer wat vaker mee hier. Ik deed dat in de early days ook, maar was iets té intern gefocust afgelopen 1,5 jaar. In any case: good to be back
Een aantal dingen die ik in mn eerste-post-sinds-te-lang graag even benoem:
1) Chill: Ik snap de teleurstelling van de latere levering (die voel ik zelf ook

). Chill kan inderdaad ook boost-verwarmen, maar de meeste zullen 'm gebruiken voor koeling, dus dat 'ie deze zomer voor de meeste niet veel zal koelen is simpelweg k*t. Ik las ook de concern "ik hoop dat ie er voor volgende zomer is": daar ben ik echt wel heel zeker van... Ik heb vertrouwen in de timeline die we communiceerde in de mail. Zoals we daar ook schreven: serie-productie mallen worden nu gefreesd.
2) All-Electric: De eerste installaties zijn succesvol uitgevoerd en er zijn al flink wat warme douches geleverd! Met tapwater willen we echt heel zeker zijn dat 't allemaal soepel werkt, ook in edge cases. Daarom schalen we begin zomer verder op, en praktisch alle huidige pre-order klanten zullen voor begin van de winter All-E zijn als 't aan ons ligt.
3) Event 6 mei: ik las in de poll dat niet iedereen is uitgenodigd voor op z'n minst de livestream. Dat kan niet de bedoeling zijn. Dus hierbij een google form:
https://forms.gle/4AyMUfnusp2AamcY6. Sorry voor de opmaak
Voor diegene die in person willen komen proberen we plek te maken. Anders sturen we de livestream link. We gaan iig veel gave dingen presenteren!
4) Service/support: We zijn bewust dat we hier een step-up moeten maken. De grote meerderheid krijgt een goede service experience (zien wij in de ratings die over 't algemeen rond de 4-5/5 liggen), maar als je niet in 't standaard proces zit, loopt 't niet altijd zoals we zouden willen.
Geen excuus maar wel een korte uitleg: we zijn van eind 2024 tot nu flink gegroeid in installaties (en daarbij installed base). Dat laat ons succes zien, en daar zijn we trots op! Waar ik niet trots op ben is dat customer support's processen niet snel genoeg zijn meegegroeid. Sorry daarvoor. Gelukkig gaat dat nu al veel beter dan in Januari, en we zijn hard bezig om dit te verbeteren: We willen niet alleen gave producten leveren, we willen ook graag dat jullie blij zijn met onze service.
Ciao!