dezejongeman schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:05:
[...]
Bijna al het contact is vanuit mijzelf geïnitieerd. Na een maand bellen en klagen kreeg ik 1 iemand aan de lijn die mij kon helpen. Hij heeft met mij geconstateerd dat de circulatiepomp defect is. Hij gaf ook aan dat de kabel bij de pomp op het moment slecht leverbaar is.
Daarna kreeg ik een mail waarin ik aan kon geven wanneer ik NIET thuis was, dan kunnen ze de reparatie plannen. Hier heb ik nog geen plan verzoek van gekregen. Prompt kreeg ik op een andere casenummer ineens een mail dat ik bepaalde testen moest doen. Deze support medewerker had de andere cases niet bekeken en dus ook de case van zijn collega niet gezien. Hier heb ik hem op gewezen en kreeg weer een mail om aan te geven wanneer ik NIET thuis ben. Dit is inmiddels ook weer een werkdag of 4 geleden, en zit sinds 13 nov met een half gebakken WP.
Kortom ik ben gewoon nog niet geholpen. mijn advies is dan ook laat deze pomp links liggen. Er zijn mensen met goede ervaringen, maar de service laat echt te wensen over. ik zal nog een aantal acties initiëren, anders medio januari / (3e week) starten met een process om de koop te ontbinden. Ik had anders onder de 500m3 aan gas uit gekomen dit jaar (zit nu op 535m3). hierdoor alleen loop ik al 200 euro voor klein verbruiker mis. Dan heb ik het nog niet gehad over de gas besparing welke ik wel heb moeten kopen.
Dit verdient niet de schoonheidsprijs @
marijnflipse.
Je laat mensen WEL in de kou staan.
Dat het een hybride is, is geen excuus om mensen dan maar weer de cv-ketel aan te laten slingeren. Dat kan voor een paar dagen als nood, maar langer dan drie dagen is onaanvaardbaar.
Ook dat ticket-systeem van je is totaal bagger.
Er werken (is ook mijn ervaring) soms twee of drie personen aan één zaak die allemaal hetzelfde initiëren. Je wijst iemand van support een probleem en QUATT-id toe en die is proces-eigenaar van dat probleem.
Het is gewoon vragen om slechte reviews op TrustPilot: Want daar wordt steeds vlot en adequaat gereageerd.
(Dezejongeman, dit is geen hint hoor. Nee, niet. Uch.)
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen