Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mr.Viper 6x €10 bij tweejarig? Dat zou dan recent veranderd zijn, want IIRC is hier nog steeds 9x €10 bij tweejarig voorbij gekomen (of dan de 3x €10 bij eenjarig).
Of het moet een verschilletje zijn tussen wat deze afdeling mag "geven" vs wat retentie/opzeggingen mag.

En in het algemeen van de ene kant "prima" dat ee kortingen niet meer zo fors zijn en met de nieuwe Wifi pakketten zijn de prijzen ook gezakt ("permanent korting"). Maar anderzijds krijgen nieuwe klanten volgens mij wel nog steeds "dezelfde" kortingen (50% korting voor 50% contractsduur?). Dus nieuwe klanten zijn nog steeds veel goedkoper uit. Oftewel: de prijzen voor bestaande klanten zijn redelijk gelijk (die pasr tientjes na bellen is een druppel op een gloeiende plaat over de hele contracttermijn). Maar nieuwe klanten profiteren nog steeds flink (incl. verlengingsaanbiedingen nu bij de BF klanten van vorig jaar die nog steeds fors hoger zijn dan de rest krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nafofella
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 14:07
RobertMe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:08:
@Mr.Viper 6x €10 bij tweejarig? Dat zou dan recent veranderd zijn, want IIRC is hier nog steeds 9x €10 bij tweejarig voorbij gekomen (of dan de 3x €10 bij eenjarig).
Of het moet een verschilletje zijn tussen wat deze afdeling mag "geven" vs wat retentie/opzeggingen mag.

En in het algemeen van de ene kant "prima" dat ee kortingen niet meer zo fors zijn en met de nieuwe Wifi pakketten zijn de prijzen ook gezakt ("permanent korting"). Maar anderzijds krijgen nieuwe klanten volgens mij wel nog steeds "dezelfde" kortingen (50% korting voor 50% contractsduur?). Dus nieuwe klanten zijn nog steeds veel goedkoper uit. Oftewel: de prijzen voor bestaande klanten zijn redelijk gelijk (die pasr tientjes na bellen is een druppel op een gloeiende plaat over de hele contracttermijn). Maar nieuwe klanten profiteren nog steeds flink (incl. verlengingsaanbiedingen nu bij de BF klanten van vorig jaar die nog steeds fors hoger zijn dan de rest krijgt).
Word dit niet veel moeilijker vol te houden voor inet aanbieders?

Met een eigen modem en je eigen streaming-box is het toch net als bij energie elk jaar de welkomstbonus scoren en overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:47
RobertMe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:12:
[...]

Natuurlijk kun je twee poorten gebruiken, als die in router mode staat :p
In bridge kan ik het op mijn Ubee (UBC1318ZG) ook. Maar die twee poorten zijn dan wel volledig gescheiden.
Ik ging uit van bridge mode en had het over het laatste restje snelheid. Ik snap ook wel dat je niet 2 keer de volle snelheid krijgt over 2 poorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
W1ck1e schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:07:
[...]

Ik bedoel alleen maar dat mijn modem dezelfde firmware heeft. Meer niet. Ik heb geen regelmatig uitval van mijn internet, laat staan om de 2 a 3 dagen.
Je zou ook niet tegen die powersaving aan moeten lopen als je ook maar een beetje semi-constant verkeer hebt (torrent client, browser die automatisch een pagina ververst, messaging client, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:19

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

RobertMe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:08:

Klopt, ik kreeg echt 6x €10 bij een 2 jarig contract. Bij energie stapte ik al jaarlijks over omdat dit alleen administratief is, nu ben ik dat ook met Internet & TV van plan. Is wel iets ingrijpender omdat je een modem wissel moet doen maar de rest blijft gelijk omdat ik het zelf al heb aangeschaft en ingericht. Alle opnames in de cloud verdwijnen ook natuurlijk maar eens moet je die pijn een keertje ervaren om het de volgende keer weer een overweging te kunnen doen.

|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fret Raket schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:53:
Ik snap ook wel dat je niet 2 keer de volle snelheid krijgt over 2 poorten...
Maar ook dat laatste restje snelheid krijg je niet perse over 2 poorten. Je krijgt 2 rijbanen waarover je 100KM/u mag rijden, je krijgt niet 1 rijbaan waarover je 200KM/u mag rijden zeg maar. Link aggregation staat je toe om tegelijkertijd 2 of meerdere verbindingen te verdelen over 2 (of meer) poorten. Maar als je maar 1 verbinding hebt (zoals bij een typische download) kan die verbinding niet verdeeld worden over 2 poorten en blijf je steken op maximaal 940Mbit/s. Het helpt dus alleen als je meerdere verbindingen tegelijkertijd hebt, en het LCAP algoritme bepaald dat die verbindingen ook daadwerkelijk over 2 verschillende poorten gaan.

Dus LCAP gaat je niet toestaan om één download met 1000Mbit/s te doen. Wel om twee downloads gelijktijdig te doen met een opgetelde snelheid van 1000Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nafofella
Mr.Viper schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:04:
[...]

Klopt, ik kreeg echt 6x €10 bij een 2 jarig contract. Bij energie stapte ik al jaarlijks over omdat dit alleen administratief is, nu ben ik dat ook met Internet & TV van plan. Is wel iets ingrijpender omdat je een modem wissel moet doen maar de rest blijft gelijk omdat ik het zelf al heb aangeschaft en ingericht. Alle opnames in de cloud verdwijnen ook natuurlijk maar eens moet je die pijn een keertje ervaren om het de volgende keer weer een overweging te kunnen doen.
opnames in de cloud?
Je bedoeld dat je programma's opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nafofella schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:21:

opnames in de cloud?
Je bedoelt dat je programma's opneemt?
Ik wel, hoezo ?
Ik zit op 80% van 400 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:25
Fret Raket schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 15:59:
[...]

Je zou ook niet tegen die powersaving aan moeten lopen als je ook maar een beetje semi-constant verkeer hebt (torrent client, browser die automatisch een pagina ververst, messaging client, etc).
Ik heb vrij semiconstant verkeer hier en het was hier ook twee maal gebeurd terwijl ik Teams aan het gebruiken was. Dat is nu dus voorbij, misschien een andere 2,5Gbps poort bug, maar het is weg.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-10 17:20
Ik heb twee weken geleden 12 maanden €10 korting per maand en twee jaar ESPN gekregen voor een tweejarig abonnement. Dat is dus bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Rallye schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 17:15:
Ik heb twee weken geleden 12 maanden €10 korting per maand en twee jaar ESPN gekregen voor een tweejarig abonnement. Dat is dus bijzonder?
Het is tegenwoordig bijzonder ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
Koldur schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:56:
[...]

Ik heb vrij semiconstant verkeer hier en het was hier ook twee maal gebeurd terwijl ik Teams aan het gebruiken was. Dat is nu dus voorbij, misschien een andere 2,5Gbps poort bug, maar het is weg.
Misschien is die 2.5Gbit poort gewoon niet helemaal lekker, kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Had liever een 10gbe poort gehad op de sagecom. Maar ze kunnen niet iedereen tevreden houden..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-10 23:38
SMSfreakie schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 18:40:
Had liever een 10gbe poort gehad op de sagecom. Maar ze kunnen niet iedereen tevreden houden..
dat is inderdaad echt van belang bij een 1gbit/s abo :p
de glasvezel variant die ziggo gebruikt heft wel 10gbit/s..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:22
Mr.Viper schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 14:15:
Ik ben van morgen gebeld door een medewerker van Ziggo om te vragen of alles goed was met de WiFi-verbinding in huis. Ik heb in huis en in de tuin mijn eigen TP-Link accespoints dus daar had ik natuurlijk geen klagen over. Wel gaf hij aan dat ze een mooie aanbieding hadden voor mij omdat ik al een paar maanden contractvrij was, een gratis zenderpakket, daarvoor heb ik bedankt. Ook was een financiële aanbieding mogelijk maar dat kwam niet verder dan de bekende 6x€10 voor een 2 jarig contract of 3x€10 voor een 1 jarig contract. Toen ik aangaf dat ik dit karig vond vergeleken met eerdere verlengingsaanbiedingen gaf hij aan dat dit een 'nieuw model' van Ziggo is en dat de oude kortingen niet meer terugkwamen.

Uiteindelijk kwam hij zelf tot de conclusie dat ze geen beter aanbod hadden en vroeg hij of ze over een tijdje terug mochten bellen als Ziggo misschien een beter aanbod hadden. Toen heb ik maar verteld dat ik zat te wachten op Black Friday en dan waarschijnlijk overstap naar de concurrent op glasvezel. Hij wenste mij succes met de keuze en mogelijk gaan ze dus nog bellen in de komende maanden, ik ben benieuwd!
Dat sluit dan weer lekker aan bij het bericht van vorige week, dat Ziggo beter zijn best gaat doen om klanten te behouden 8)7

En ook raar dat @Rallye dan weer eer aangeboden heeft gekregen. Terwijl ik ruim een maand geleden ook maximaal 6 keer een tientje korting kon krijgen. Dat staat dus in geen enkele verhouding met wat nieuwe klanten aan korting krijgen... En kennelijk is het verhaal "we gaan beter ons best doen om bestaande klanten te behouden", precies dat, een verhaal voor de Bühne.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SMSfreakie schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 18:40:
Dan plaats je een eigen 10Gbit/s switch. Gezien de snelheden die Ziggo levert heeft een snellere poort geen enkele toegevoegde waarde.

En zelfs Delta leverde hun 8Gbit/s abo initieel met een ONT met 1x 2,5GbE en 3x 1GbE. Dus dan kon je maximaal 5,5Gbit/s halen over drie bekabelde apparaten en de rest moest je maar over wifi doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
Wild Chocolate schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:12:
En kennelijk is het verhaal "we gaan beter ons best doen om bestaande klanten te behouden", precies dat, een verhaal voor de Bühne.
Ik las dat er ook weer een "inflatiecorrectie" aan staat te komen, maar alleen voor bestaande klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fret Raket schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:19:

Ik las dat er ook weer een "inflatiecorrectie" aan staat te komen, maar alleen voor bestaande klanten...
Nieuwe klanten hebben nog geen abonnement lopen, dus ook geen oude prijs die verhoogd kan worden. Die krijgen gewoon een nieuwe prijs gerekend. Dat kan goedkoper zijn dan voor bestaande klanten, namelijk door de zgn nieuwe klanten korting. Wat bedoel jij precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:40
Fret Raket schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:19:
[...]

Heb je ook een bron? Anders is dit nogal stemmingsmakerij. Ben wel benieuwd namelijk, kan me dit haast niet voorstellen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nafofella
W1ck1e schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:30:
[...]

Ik wel, hoezo ?
Ik zit op 80% van 400 uur.
Wist oprecht niet dat mensen dat deden. Je hebt toch terugkijken of anders iets downloaden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, mijn jaar abbo loopt binnenkort af, had 9 maanden 50% korting en gratis een jaar Ziggo sport totaal.

Krijg ik dit in huis:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UXDCOzTkUN9lJOMq38OPdnUUG1U=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H1UmWx37wTxlpcWt0KTKoQ2z.jpg?f=fotoalbum_medium

Dus, mijn abonnement loopt af maar ik krijg gewoon 6 maanden 50% korting?
Dus na die 6 maand kan ik alsnog switchen, er staat duidelijk dat het abonnement niet wijzigt.

Ik kijk de komende maandbedragen even aan.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nafofella schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:46:
[...]

Wist oprecht niet dat mensen dat deden. Je hebt toch terugkijken of anders iets downloaden?
Niet alles is terug te kijken (bbc bijvoorbeeld, duitse zenders), dat ligt wellicht aan de rechten
Bij opnames kan ik de reclames skippen. Ook bij de commercielen, dat kan niet altijd bij terugkijken.
Wat bedoel je met downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirMemeAlot schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:41:
[...]

Heb je ook een bron? Anders is dit nogal stemmingsmakerij. Ben wel benieuwd namelijk, kan me dit haast niet voorstellen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Bron: het contract waarin staat dat ze dat jaarlijks eenmalig kunnen doen. Dan kun je er ook wel vanuit gaan dát ze dat elk jaar zullen doen.

Echter..., heeft Ziggo dit jaar al een inflatiecorrectie gedaan op de Internet pakketten, maar niet op de Wifi pakketten. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze dit jaar nog een keer een inflatiecorrectie gaan doen, maar dan op de andere pakketten. Nog los van dat je potentieel als "late overstapper" ineens twee keer een inflatiecorrectie zou kunnen krijgen, in een kalenderjaar. Mogelijk dat dat (voor die klanten) dan ingaat tegen de AV / het contract. En de verhoging (voor die klanten), uitstellen tot volgend jaar kan natuurlijk niet, want ze mogen geen hogere inflatiecorrectie doen dan de CBS cijfers (aldus hun eigen voorwaarden). Of ze moeten die groep klanten weer vrijstellen van het kunnen opzeggen op basis van wijzigingen buiten de voorwaarden.

TL;DR: lijkt mij niet dat ze dit jaar een tweede inflatiecorrectie gaan doen (al dan niet alleen voor een groep die de eerste keer de dans ontsprong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
RobertMe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:58:
[...]

Bron: het contract waarin staat dat ze dat jaarlijks eenmalig kunnen doen. Dan kun je er ook wel vanuit gaan dát ze dat elk jaar zullen doen.

Echter..., heeft Ziggo dit jaar al een inflatiecorrectie gedaan op de Internet pakketten, maar niet op de Wifi pakketten. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze dit jaar nog een keer een inflatiecorrectie gaan doen, maar dan op de andere pakketten. Nog los van dat je potentieel als "late overstapper" ineens twee keer een inflatiecorrectie zou kunnen krijgen, in een kalenderjaar. Mogelijk dat dat (voor die klanten) dan ingaat tegen de AV / het contract. En de verhoging (voor die klanten), uitstellen tot volgend jaar kan natuurlijk niet, want ze mogen geen hogere inflatiecorrectie doen dan de CBS cijfers (aldus hun eigen voorwaarden). Of ze moeten die groep klanten weer vrijstellen van het kunnen opzeggen op basis van wijzigingen buiten de voorwaarden.

TL;DR: lijkt mij niet dat ze dit jaar een tweede inflatiecorrectie gaan doen (al dan niet alleen voor een groep die de eerste keer de dans ontsprong).
Ik bedoel uiteraard de bron van het gerucht dat hij gehoord/gelezen… Dit leek me wel vrij duidelijk maar zo te lezen niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobertMe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:58:
...
Begin dit jaar had ik een oud pakket, later kreeg ik de inflatiecorrectie aan mijn broek, en inmiddels heb ik een nieuwe wifi pakket. Mogen ze mij dit jaar een 2de inflatiecorrectie opleggen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SirMemeAlot schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:03:
[...]

Ik bedoel uiteraard de bron van het gerucht dat hij gehoord/gelezen… Dit leek me wel vrij duidelijk maar zo te lezen niet :9
Het was me volkomen duidelijk wat je bedoelde ;) En de eerste alinea was dan ook niet al te serieus. Zelf denk ik namelijk dus ook niet dat er snel (/dit jaar nog) een inflatiecorrectie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W1ck1e schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:14:
[...]

Begin dit jaar had ik een oud pakket, later kreeg ik de inflatiecorrectie aan mijn broek, en inmiddels heb ik een nieuwe wifi pakket. Mogen ze mij dit jaar een 2de inflatiecorrectie opleggen ?
Daarvoor moet je jou contract / de AV nalezen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ziggo mag volgens de eigen voorwaarden 1 keer per jaar een inflatiecorrectie toepassen. Dat mag dus volgend jaar pas weer. Dit gebeurt altijd op 1 juli.
Humma Kavula schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:48:
Hmm, mijn jaar abbo loopt binnenkort af, had 9 maanden 50% korting en gratis een jaar Ziggo sport totaal.

Krijg ik dit in huis:
[Afbeelding]

Dus, mijn abonnement loopt af maar ik krijg gewoon 6 maanden 50% korting?
Dus na die 6 maand kan ik alsnog switchen, er staat duidelijk dat het abonnement niet wijzigt.

Ik kijk de komende maandbedragen even aan.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wil je korting dan moet je gewoon opzeggen en onder andere naam weer abo nemen.

Dan krijg je 9 maanden 50% korting bij een jaarcontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
W1ck1e schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:38:
[...]

Nieuwe klanten hebben nog geen abonnement lopen, dus ook geen oude prijs die verhoogd kan worden. Die krijgen gewoon een nieuwe prijs gerekend. Dat kan goedkoper zijn dan voor bestaande klanten, namelijk door de zgn nieuwe klanten korting. Wat bedoel jij precies ?
Nieuwe klanten betalen dan minder voor hetzelfde product dan bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
[...]

Bron: 1 van de nieuws sites waar ik langs scrolde. Ze waren trouwens niet de enigen die dit gingen doen.
Als een bedrijf eenmaal een truukje heeft gevonden om straffeloos de prijs te verhogen, gaan ze dit natuurlijk gewoon doen, hebben ze dan geen excuus meer voor nodig. De helpdeskkosten zullen niet meer zijn geworden, net als die van de af en toe flink trage email server.

Als je dit stemmingmakerij vindt, heb je nu een stemming, woensdag is er nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Inflatiecorrectie KPN en Vodafone: vaste klanten betalen meer, nieuwe niet

27 okt 2025 om 11:19

KPN en Vodafone voeren deze maand weer een inflatiecorrectie door bij mobiele abonnementen. Bestaande klanten gaan daardoor meer betalen dan iemand die een nieuw contract afsluit. De inflatiecorrectie is volgens experts vooral een manier om geld te verdienen.

Bij KPN gaan de tarieven deze maand met 3,6 procent omhoog. Bij Vodafone stijgen ze met 3,3 procent. Betaal je nu bijvoorbeeld 25 euro per maand, dan gaat het bedrag met 80 tot 90 cent omhoog. De verhogingen gelden alleen voor klanten met een mobiel abonnement die hun contract voor 1 juli van dit jaar hebben afgesloten.

Bron: NU.nl

Maar dit gaat natuurlijk om de mobiele variant :)

[ Voor 51% gewijzigd door CreativeS op 27-10-2025 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wel lekker, zie nu dat de factuur van 03-11 t/m 30-11 een whopping €1,92 was..
Dat mogen ze vaker doen 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Humma Kavula op 27-10-2025 21:05 . Reden: 1 maand.... ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Fret Raket schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:58:
[...]

Bron: 1 van de nieuws sites waar ik langs scrolde. Ze waren trouwens niet de enigen die dit gingen doen.
Als een bedrijf eenmaal een truukje heeft gevonden om straffeloos de prijs te verhogen, gaan ze dit natuurlijk gewoon doen, hebben ze dan geen excuus meer voor nodig. De helpdeskkosten zullen niet meer zijn geworden, net als die van de af en toe flink trage email server.

Als je dit stemmingmakerij vindt, heb je nu een stemming, woensdag is er nog 1.
Ah, het zal wel zijn wat @CreativeS al zegt dat je in de war bent met mobiel. Die verhogen volgens mij vaak rond deze periode van het jaar. Maar lang verhaal kort het klopt dus niet wat je zegt.

Daarbij, ook helpdesk kosten zullen stijgen, iets met CAO en salarissen die ook stijgen met inflatie, zelfde reden waardoor ze prijzen moeten verhogen :+.

Bron: CAO Ziggo:

“De salarissen bij Ziggo worden per 1 april 2025 structureel verhoogd met 2,5%. Deze verhoging is onderdeel van de cao die loopt van 1 januari 2024 tot en met 31 december 2025 en volgt op eerdere verhogingen van 4% (per 1 april 2024) en 2% (per 1 oktober 2024).“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:54
Fret Raket schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:54:
[...]

Nieuwe klanten betalen dan minder voor hetzelfde product dan bestaande klanten.
Tja, werkte het maar zoals bij mobiel. Bij Hollandsnieuwe pak ik elke 2 jaar de nieuwste vette-korting-actie. Dan kan je wel gewoon als bestaande klant verlengen met een actie die ook voor nieuwe klanten geldt.
En hollands nieuwe is notabene een vodafone dochter.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie