Jep vandaar dat het interessant is, als dat nieuwe modem geen onding is dusGet!em schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:03:
Hier ook de "downgrade" gedaan naar de nieuwe wifi naam pakketten. Scheelde dusdanig veel geld, terwijl ik er niks van merk, behalve met upload. Die upload is nog steeds wel een ding, omdat ik ook al mijn mobiele verkeer (en die van mijn vrouw) via VPN langs huis laat lopen.
Mja niet zo'n issue, zoals ik al zei ben best tevreden.giovanni2903 schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:04:
[...]
Hou er wel rekening mee dat als je downgrade naar die wifi pakketten, je vastzit aan een jaarcontract. Toen ze net geïntroduceerd werden was dat niet, sinds een paar maanden wel. Ik zou het in ieder geval doen
Zit er niet bij maar heb er toch nog 1tje liggen die ik niet gebruik. Modem staat redelijk centraal in huis.SirMemeAlot schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:19:
Afhankelijk van welk pakket je neemt zit er dacht ik ook nog een wifibooster bij en als ik het goed heb niet bij de huidige pakketten, al kon je daar vaak ook wel een gratis booster onderhandelen. Maar dat is volgens mij wel het enige verschil.
Bnet pindle#2913