Nou, na eerder hier gezegd te hebben verlengd te hebben ga ik waarschijnlijk toch overstappen..
De reden? Ongelofelijke puinhoop bij zowel rententie als de normale klantenservice..
Het verhaal?
TV pakket opgezegd en alleen internet willen houden, formulier ingevuld (want ja, zelf aanpassen zou te makkelijk zijn) en netjes teruggebeld na paar dagen.
Korting gekregen voor internet only en alles in werking gezet, zo dacht ik althans..
Dezelfde week nog 4 keer gebeld (verschillende medewerkers), en allemaal voor hetzelfde..de opzegging verwerken.
Eerst was het een probleem met de korting (12x 20 euro, dit kon nu alleen als 12x 10 en 1x 120 losse verwerking). Prima, geen probleem.
Vervolgens dus nog 2 keer gebeld voor allemaal hetzelfde, bijkomend probleem blijkt vervolgens dat ik moet bevestigen via mail, maar Ziggo mails komen niet aan (aan mijn kant staat alles prima), na klein eigen onderzoek krijg ik al sinds juni 2024 geen officiële mails meer binnen (facturen en dergelijke), maar wel reclame en klantenservice dingen.
In eerste instantie vorige week dus telefonisch akkoord gegeven (moest allemaal via hogerop), waarna alles alsnog in orde zou komen.
Tot gisteren uiteraard een brief op de mat viel dat mijn gehele abonnement is opgezegd per 21-04 en in de app bij bestelling staat dat het nieuwe abo pas ingaat in juli.
Vandaag dus de telefoon gepakt en gebeld met retentie, vriendelijke dame weer aan de lijn en samen alles weer doorgesproken en waar het probleem zou kunnen zitten (intern was ook de helft maar gelogd voor het gemak). Het abo heeft ze goed in systeem gezet en alle eerder gemaakte fouten gecorrigeerd (ook online in te zien via mijnziggo), maar er moet nog steeds bevestigd worden, omdat de mails niet binnen komen moet dit via de normale klantenservice opgepakt worden (via mijnziggo kan dit weer niet

), netjes doorgezet naar de normale klantenservice, maar daar ook wederom problemen..
Het lukt ze niet om het opgelost te krijgen (probleem ligt 100% niet aan mij), de boel is ook omgezet naar een ander mailadres van Ziggo zelf voor het testen, maar het komt gewoon niet aan, het is net of mijn klantnummer geblokkeerd is voor die mails..
En opeens is er al een week storing in de bevestigingsmails van Ziggo waardoor het niet lukt, maar ze willen ook videobellen om te controleren dat de mail echt niet bij mij aankomt

(lekker veel vertrouwen in de klant).
Op de vraag hoe het kan dat ik sinds juni al specifieke mails dan niet binnenkrijg van Ziggo was helaas geen antwoord.
Na 2 uur tijdsverspilling vanmorgen ben ik er eigenlijk wel helemaal klaar mee (al helemaal omdat het begin dit jaar ook al 2 maanden op rij mis is gegaan met de facturering).
Omdat we in verbouwing zitten had ik eigenlijk geen zin om over te stappen, maar ik denk dat ik nu toch weer terug ga naar glas na al dit gezeik..
#eindefrustatiemodus.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.