Dat zijn juist de momenten om lekker van korting te gaan genieten, maar je kunt dat ook bij de eigen provider doen hè... gewoon andere naam en hoef je ook niet echt over te stappen

Wij hebben ook glasvezel, maar ja... TV van Delta is niet je van het. Als internet-only je ding is... vooral doen.
fredgroes schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:29:
vandaag een mailtje gekregen dat het gratis pakket ziggo sport (tv ziggo en mobiel VF) van gratis naar €4,95 pm gaat... word weer een ander gratis pakket kiezen. Zoveel kijk ik niet naar de extra zenders, behalve indycar... Hopen dat Ziggo de indy 500 op kanaal 14 gaat uitzenden.
Ik heb nog geen mailtje gehad, maar die zal ongetwijfeld nog komen. Stel je voor dat je overgeslagen wordt

Overigens pas vorige week Ziggo Sport Totaal als extra pakket gekozen, voorheen had ik het bij TV Max inbegrepen. We kijken ook wel IMSA en dergelijke, dus wil het toch wel behouden.
Eerste factuur met nieuw abonnement is binnen... van €104,- naar €71,-. Eerst nog wat correcties, maar die €4,95 kan er nog net van af

Als ze niet meer dan een fooi bieden, dan zelf maar regelen. Had ik véél eerder moeten doen.
[
Voor 10% gewijzigd door
CreativeS op 18-03-2025 09:57
]