Je blaast nogal hoog van de toren, waarschijnlijk vanwege je frustratie.R4gnax schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:38:
[...]
Om mijn telefoonnummer bij mijn huisarts te laten wijzigen, moet ik bijv. fysiek langs gaan. Telefonische correspondentie voeren zij alleen via het nummer wat bij hen bekend is. Zo dus ook correspondentie om het nummer te laten wijzigen. Geregistreerde nummer wijzigen bij banken en andere dienstverleners is gelukkig eenvoudiger en kan vaak online, maar het is alsnog een hoop gezeik.
Wat je ook niet moet vergeten is tijdsverlies in bijv. reistijd (of OV-kosten; of brandstofkosten) in het geval je als gevolg hebt dat je internetverbinding er een kleine week uitligt terwijl Ziggo alles recht moet trekken -- wat @Houtenklaas dus schijnbaar gehad heeft -- en je voor werk naar kantoor moet, ipv je reguliere thuiswerkdagen te kunnen gebruiken.
Als je alles bij elkaar telt, kom je wel wat verder dan 2 uurtjes vrije tijd en 2 euro belkosten.
Stiekem kan dat in het slechtste geval aardig aantikken.
Verder praat je alsof het een voldongen feit gaat zijn.
Maar dat is niet zo. Ik heb enkel alles op papier staan in geval ik het nodig heb.
Voor hetzelfde geval gebeurt er niets.
En voor hetzelfde geval stelt Ziggo zich coulant op, en geven ze bijv. een maand gratis of korting als ik in een zelfde geval als Klaas terecht kom.
Zullen we het gewoon weer over Ziggo hebben en niet over escalaties die in een fantasiewereld horen?