Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:52
meesje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:02:
[...]

Ik vind dat als je de volle mep voor een dienst betaalt, dat je als klant meer mag verwachten dan degene die alleen het gratis kanaal hebben.
Daarnaast krijg je als je ESPN Totaal afneemt juist wel de beschikking over een UHD kanaal. Ze noemen dit zo, maar volgens mij is het voornamelijk HDR. Maar je krijgt in ieder geval meer als het het totale pakket afneemt.
Al met al meer dan genoeg redenen voor mijn verbazing lijkt me.
UHD is geen 4K, maar kan ook full HD met HDR zoals bij ESPN. Dus nee ESPN doet dat niet.

Ik snap persoonlijk niet waar die verwachting vandaan komt, ziggo sport totaal is al jaar en dag geen 4K en het open kanaal wel(soms upscaled en soms native). Het kanaal waar het nu op uitgezonden wordt heeft ook geen 4K. Snap de wens, maar de verbazing niet. Al met al dus geen genoeg reden voor verbazing wat mij betreft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11:32
De beelden worden in 4k aangeboden maar het is aan de providers wat ze ermee doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
benjans68 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 22:07:
De beelden worden in 4k aangeboden maar het is aan de providers wat ze ermee doen.
Dit zegt ESPN.
https://espnnl.zendesk.co...59314-Alles-over-ESPN-UHD
Er wordt niks over 4K gezegd. Ik denk dat in dit geval het niet aan de providers is, maar dat ESPN dit bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Ik heb het over het Ek 2024 die word aangeboden in 4k.
Espn dat word niks in 4k tegenover Engeland Duitsland en Frankrijk die hebben wel 4k sportzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
En Frankrijk heeft wel een zender die het Ek in volledig 4k uitzend.
Heb dat gezien en zag er top uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Dut het kan dus wel😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Laten we het maar op een geldkwestie houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
En als je hdr aan full hd toevoegt moet het beeld helder gaan worden.
Maar als ik Espn uhd bekijkt word het donkerder beeld.

Is het hetzelfde hoe ziggo met zijn netwerk blijft knoeien tegenover glasvezel.
En er ook nog geloof in hebben,dat vind ik het mooiste bij ziggo.🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Even nog een voorbeeld.
Skv veendam een kleine provider zonder aandeelhouders zend 12 zenders in hbr 24mb per zender.
Inclusief Espn in 25 md dat is meer als de huidige uhd Espn die ziggo doorgeeft.
Kpn glasvezel zenders in 14.5 mb dat zijn dan de bekende zenders.

Nu de grootste provider van Nederland variabel 6 tot en 12 mb per zender.
Ziggo .

Leg dit maar is uit aan je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Ik hoop dat een top manager is mee kijkt op tweakers.
En dan hopen op een uitleg met een lul verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:44

-ET-

Phone Home

-ET- schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:39:
Mijn modem heeft last van de hitte denk ik. Na reboot van mijn router geen verbinding meer. Modem reset. Snel blauw knipperend lampje. Nog een reset zelfde issue. Helpdesk gebeld. Pas woensdag monteur 😭. Betreft een Arris Gigaconnect box. Iemand nog suggesties om deze online te krijgen of ben ik echt afhankelijk van de monteur.
Nou modem de hele nacht uit gehad. Vanmorgen weer gestart en Jeeej ik heb weer internet. Zal dan toch wel ergens centraal een issue gezeten hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 05:29
@benjans68
Je post elke gedachte van jou. Meteen. Zonder filter.

Tip: druk niet meteen op "Plaats reactie", denk eerst even na. Er zit ongetwijfeld een Backspace of Delete knop op je toetsenbord. Probeer die eens uit! En niet posten is ook een optie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben1303
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 18:57
daarom is een Forum toch om iets te posten.

en ik zal mijn best doen om het eerst te filteren.
thanks nog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:25

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

@ben1303 Natuurlijk is het een forum, echter is het ook handig deze netjes te houden voor de rest ;) Vergeet niet dat je altijd een bestaande post kan wijzigen zodat het niet 8 posts onder elkaar gestapeld zijn.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 10:35
Ziggo meldt storing in Haarlem wegens glasvezelbreuk. Ziggo heeft een liveblog opgezet.

https://act.ziggo.nl/live...m-door-een-glasvezelbreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Ik kan nu ook al 2 uur geen gebruik maken van de Ziggo diensten. Connextbox maakt geen verbinding en DVB-C geeft ook geen signaal.

Ik woon niet in de omgeving van Haarlem.

De website geeft aan dat er geen storing is op mijn adres ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:39
Zidane007nl schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:51:
Ik kan nu ook al 2 uur geen gebruik maken van de Ziggo diensten. Connextbox maakt geen verbinding en DVB-C geeft ook geen signaal.

Die storing van jou lijkt me niets met de storing in Haarlem te maken hebben. Die storing is namelijk al 2 mei 's avonds ontstaan en verder woon je niet in de omgeving van Haarlem ;)

Ik zou zeggen neem contact op met Ziggo en meldt dat je een storing hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:33
Zidane007nl schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:51:

Wellicht ook niks met elkaar te maken, maar mijn ouders in zuid-Limburg ook al 2 uur geen verbinding of tv (6365).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
plizz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:42:
Ziggo meldt storing in Haarlem wegens glasvezelbreuk. Ziggo heeft een liveblog opgezet.
Ik dacht dat glasvezel geweldig was en niet stuk te krijgen. En dat het daardoor ook zeer slecht is dat Ziggo geen glasvezel gebruikt. Blijkt nu ineens dat glasvezel ook stuk kan, en Ziggo het gebruikt.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Incognitum schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:26:
[...]

Wellicht ook niks met elkaar te maken, maar mijn ouders in zuid-Limburg ook al 2 uur geen verbinding of tv (6365).
"Hier" in Zuid-Limburg gewoon internet (TV weet ik niet, maar met prik op het modem zal de TV ook wel werken). Regio "in de buurt van Maastricht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobertMe schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:44:
[...]

Ik dacht dat glasvezel geweldig was en niet stuk te krijgen. En dat het daardoor ook zeer slecht is dat Ziggo geen glasvezel gebruikt. Blijkt nu ineens dat glasvezel ook stuk kan, en Ziggo het gebruikt.

/s
Glasvezel-kabel hè, aldus Ziggo marketing. Ze zullen er wel een stukje coax tussen lassen als ze de breuk gevonden hebben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Jef61 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:01:
[...]

Die storing van jou lijkt me niets met de storing in Haarlem te maken hebben. Die storing is namelijk al 2 mei 's avonds ontstaan en verder woon je niet in de omgeving van Haarlem ;)

Ik zou zeggen neem contact op met Ziggo en meldt dat je een storing hebt.
Inmiddels contact met Ziggo via Twitter.

Ik zie de storing nu ook op de website staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1FqBo1bNjM86OEZpH_bOiHoZdE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CJfkJoTr12oKjUCLSEB8yJxc.png?f=fotoalbum_large

Gaat nog even duren dus ...

Dan maar thuiswerken via 4G.

Update 14:00 uur: alles werkt nu wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 10:35
[...]

/s
Glasvezelkabelbreuk is 9 van 10 keer door werkzaamheden externe partij(en).

Qoute uit Ziggo liveblog:
Het blijkt dat bij wegwerkzaamheden aan de Leidsevaart tijdens het plaatsen van verkeersborden een van onze kabels is beschadigd. Om dit goed te kunnen herstellen moet de getroffen kabel worden doorgesneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
plizz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:13:
[...]

Glasvezelkabelbreuk is 9 van 10 keer door werkzaamheden externe partij(en).
Dat snap ik ook wel. En is bij coax niet anders ;)

Toen een bedrijf hier in het dorp namens Delta glasvezel aan het aanleggen was ook 1 of 2 keer uitval van Ziggo gehad en daarbovenop ook minimaal 2x een mannetje van Ziggo in de geul van de "Delta" mannetjes zien staan. Ook allemaal "erg toevallig" dus (lees: met 99% aan te wijzen dat de werkzaamheden voor glasvezel aanleg de oorzaak waren voor grotere ("wijk") of kleinere (specifiek adres) uitval van Ziggo en dus "kabel geraakt").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

RobertMe schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:33:
[...]

Dat snap ik ook wel. En is bij coax niet anders ;)

Toen een bedrijf hier in het dorp namens Delta glasvezel aan het aanleggen was ook 1 of 2 keer uitval van Ziggo gehad en daarbovenop ook minimaal 2x een mannetje van Ziggo in de geul van de "Delta" mannetjes zien staan. Ook allemaal "erg toevallig" dus (lees: met 99% aan te wijzen dat de werkzaamheden voor glasvezel aanleg de oorzaak waren voor grotere ("wijk") of kleinere (specifiek adres) uitval van Ziggo en dus "kabel geraakt").
Het zou al een hoop schelen als gemeenten 1x in de 3-5 jaar toestemming geven om te graven. Dat dwingt leveranciers om hun kabels in een keer in hetzelfde geultje te leggen.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
Net Ziggo gebeld om te horen wat er aan mijn contract gedaan kon worden.

Stond veel langer in de wacht dan een eerdere keer dat ik ze belde, maar kreeg wél 6 maanden Euro 20,- korting, dus ga van rond de 60 naar 40,nogiets. Zeker geen slechte deal vond ikzelf.
Ze begonnen met abo's op HBO of Showtime ofzo, maar daar bedankte ik vriendelijk voor

Heb al tijdje geleden toen ik om de een of andere reden de klantenservice bekde met een vraag Film1 een jaar gratis gekregen.

Al met al ben ik prima tevreden hiermee.

Heb eens een jaartje bij Odido gezeten omdat ZIggo me toen toch wat duur werd, maar omdat mijn aansluiting in de mterkast zit die buiten mijn woning op de overloop/ trappenhuis staat kon ik dus geen kabel naar de TV trekken (of ik zou via de WC moeten gaan...)
Keek daarom op hun app via de Apple TV, of iPad, wat een rampzalige interface was dat. Veel vastlopers ook.

Toen toch maar terug naar Ziggo en kon toen eerste half jaar 50% korting krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Videopac schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:40:
[...]

Het zou al een hoop schelen als gemeenten 1x in de 3-5 jaar toestemming geven om te graven. Dat dwingt leveranciers om hun kabels in een keer in hetzelfde geultje te leggen.
Alsjeblieft niet zeg, dan kan het zomaar zijn dat je 5 jaar moet wachten tot je kan overstappen naar provider X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Ik dacht dat glasvezel geweldig was en niet stuk te krijgen.
Flauwe opmerking!
Elke kabel kan kapot als je er met een graafmachine doorheen hakt. En een glasvezel lijkt me fragieler dan een coax kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren werd ik door Ziggo gebeld. Ik kon helaas niet opnemen. Daarna ontving ik een SMS of ik terug wilde bellen of anders zouden ze het later nog een keer proberen. Ik zit nu bij Odido, mijn contract loopt nog tot eind juni. Eerdaags ga ik wel even bellen. Ik heb geen klachten over Odido, maar wil bij een zeer goede aanbieding best wel terug naar Ziggo. Destijds nooit klachten gehad.
Op dit moment krijg je via de website 6 maanden 50% korting op het abo. Maar ik wil voor minimaal 9 maanden 50% korting (enkele maanden geleden hadden ze deze aanbieding) of zelfs 12 maanden (welke ze rond Black Friday hebben). En natuurlijk een gratis tv pakket (zoals nu via de website). In ons geval gaan we voor ESPN. Ziggo Sport Totaal en/of SkyShowTime doen we wel icm hollandsenieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:50:
Ik ben de afstandsbediening van mijn Next Mini kwijtgeraakt, nu moet ik deze retourneren ivm aflopen contract. Iemand een idee wat voor kosten Ziggo hiervoor in rekening brengt?
Een nieuwe kost niets dus ik denk dat ze je schadeloos stellen, doe even een briefje in de retourdoos dan zal dat heus wel gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:46:
[...]

Een nieuwe kost niets dus ik denk dat ze je schadeloos stellen, doe even een briefje in de retourdoos dan zal dat heus wel gekomen.
Dan zou ik nog eerder een nieuwe aanvragen en die in de doos stoppen. De medewerker die de doos opent kan wellicht geen Nederlands/Engels noem maar op lezen of heeft de instructie om niets te doen met papieren in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:40:
En een glasvezel lijkt me fragieler dan een coax kabel.
Beiden zullen in grondkabel variant een bescherming hebben. Een cowx kabel is dik(ker) door de afscherming, glasvezel kan super dun zijn en daarmee dus fragiel. Alleen zullen beiden verpakt zitten in een beschermende mantel.
Bij mij steekt de vezel van Delta al een goed jaar aan de voordeur uit de grond, en die is echt veel dikker dan de glasvezel die ik binnenshuis heb getrokken. Zit dus gewoon goed beschermd.

Maar uiteraard zijn zowel grond glasvezel- als grond coaxkabels niet bepantserd tegen graafmachines etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hoe vaaak wordt er bij jou in de straat glasvezel gelegd dat hier een tijd tussen noet zitten? Alsnog er elk jaar een glasvezel bij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:36:
[...]

Hoe vaaak wordt er bij jou in de straat glasvezel gelegd dat hier een tijd tussen noet zitten? Alsnog er elk jaar een glasvezel bij komt...
Niet bij mij in de straat, maar ik meen dat de gemeente Heerlen of Kerkrade hier eisen aan hebben gesteld. De ene partij begon met aanleg en vervolgens kwam een tweede partij bij de gemeente aankloppen met de mededeling dat ze aan wilden leggen (vergunning niet nodig, gemeente mag wel eisen stellen), en toen heeft de gemeente aangegeven dat ze niet binnen 1 jaar mochten aanleggen.

Maar dat is vast een uitzondering. Die plekken waar uberhaupt al 2 glasvezelkabels liggen zal dat waarschijnlijk niet (vaak) in een relatief korte periode (binnen 1 jaar) zijn aangelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:17
-ET- schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:39:
Mijn modem heeft last van de hitte denk ik. Na reboot van mijn router geen verbinding meer. Modem reset. Snel blauw knipperend lampje. Nog een reset zelfde issue. Helpdesk gebeld. Pas woensdag monteur 😭. Betreft een Arris Gigaconnect box. Iemand nog suggesties om deze online te krijgen of ben ik echt afhankelijk van de monteur.
@-ET-
Naar een ziggo winkel gaan en daar vragen voor een modem? Gehoord via telefonische klantenservice , dat dat in geval van nood, kan. Dat ze daar modems hebben liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:20
[...]

Het had een hoop gescheeld als de overheid zelf een glasvezelnet had aangelegd. Net als het elektriciteits- en gasnet. Twee of drie glasvezelnetten naast elkaar is pure geldverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:44

-ET-

Phone Home

weca schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:00:
[...]

@-ET-
Naar een ziggo winkel gaan en daar vragen voor een modem? Gehoord via telefonische klantenservice , dat dat in geval van nood, kan. Dat ze daar modems hebben liggen
inmiddels na een nacht modem uit werkt alles weer naar behoren gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devriesjande schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:17:
[...]

Het had een hoop gescheeld als de overheid zelf een glasvezelnet had aangelegd. Net als het elektriciteits- en gasnet. Twee of drie glasvezelnetten naast elkaar is pure geldverspilling.
Om het vervolgens weer te privatiseren? Stroom & gas is "hier" Enexis, niet "overheid", coax was overheid, toen Essent@home, toen @home, en toen Ziggo. En telefonie is van "overheid" ook naar de private KPN gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:20
De aandelen van Enexis en andere netwerkbedrijven zijn in bezit van provincies en gemeenten. Voor mij is dat de 'overheid'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devriesjande schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:17:
[...]

Maar wel lekker voor de marktwerking. Al was er laatst een nieuwbericht dat dit maar 10.000 adressen zijn dus is echt weinig.

Verder loopt elk overheidsproject uit op een financieel fiasco dus denk dat het prima zo gaat met de marktpartijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:16:
[...]

Maar wel lekker voor de marktwerking. Al was er laatst een nieuwbericht dat dit maar 10.000 adressen zijn dus is echt weinig.

Verder loopt elk overheidsproject uit op een financieel fiasco dus denk dat het prima zo gaat met de marktpartijen.
Nulletje extra
https://nos.nl/artikel/25...n-met-dubbele-aansluiting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nog zo'n topic dat niet meer onder 'mijn topics' staat omdat het oude deel opeens wordt gesloten en, als je daar niet bovenop zit, niet - meer - aan denkt. Ondertussen is dit topic al weer 74 pagina's(!) verder. :/
Kan dit niet wat handiger op Tweakers? (lees: automatisch nieuwe topic ook onder 'mijn topics")

Anywho; ik las net dit: Ziggo voegt reclame toe bij eigen opname diverse tv-zenders

Zo wordt het gat tussen de 'oude gebruikers' (kijken via coax i.p.v. IPTV, eigen apparatuur enz.) en nieuwe gebruikers weer een stuk groter. Vraag me af hoe lang Ziggo oude gebruikers (zoals wij) nog laat doorgaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Yup ook bij RTL zenders mogen ervaren deze week, dacht dat het een storing was wat wel eens voorkomt.
Hopelijk niet de norm want reclame is irritatie factor nr 1.
-
*Als Ziggo dit doorzet gaan ze nog meer klanten verliezen, ofwel help je bedrijf de vernieling in om te denken extra geld te ontvangen van verplichte reclame aan het begin. 8)7

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:20
Piet91 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:03:
Nog zo'n topic dat niet meer onder 'mijn topics' staat omdat het oude deel opeens wordt gesloten en, als je daar niet bovenop zit, niet - meer - aan denkt. Ondertussen is dit topic al weer 74 pagina's(!) verder. :/
Kan dit niet wat handiger op Tweakers? (lees: automatisch nieuwe topic ook onder 'mijn topics")

Anywho; ik las net dit: Ziggo voegt reclame toe bij eigen opname diverse tv-zenders

Zo wordt het gat tussen de 'oude gebruikers' (kijken via coax i.p.v. IPTV, eigen apparatuur enz.) en nieuwe gebruikers weer een stuk groter. Vraag me af hoe lang Ziggo oude gebruikers (zoals wij) nog laat doorgaan...
Lijkt mij een prima reden om een eigen decoder (Humax oid) met eigen harde schijf en een smartcard te gebruiken. Met DVB-C kan dit in elk geval nog, bij andere providers die met dit soort grappen komen zit je vast aan hun systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andros schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:02:
[...]

Lijkt mij een prima reden om een eigen decoder (Humax oid) met eigen harde schijf en een smartcard te gebruiken. Met DVB-C kan dit in elk geval nog, bij andere providers die met dit soort grappen komen zit je vast aan hun systeem...
Nee joh dat zou fysiek niet eens meer in mijn TV kastje passen, zo fors uit een voorgaande generatie is dat spul in mijn beleving.

Liever dan NLziet zit ook gratis NPO start bij in.

Het wordt tijd dat Ziggo gaat krimpen in loonkosten. Het verlies van klanten wordt gecompenseerd over de as van klanten. Vorig jaar een enorme prijsverhoging, nu een milde prijsverhoging en een verandering van reclame inkomsten. De organisatie is gewoonweg toe aan versobering om zich aan te passen op hun nieuwe marktsegment en doelgroep. De monopolie op snel internet hebben ze niet meer…

[ Voor 26% gewijzigd door stormfly op 04-05-2024 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Andros schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:02:
Dat gebruiken we hier dus ook. Sterker nog; zit met een schuin oog te kijken naar een 2e-hands Vu+ maar ben 'bang' dat elk moment Ziggo met een persbericht gaat komen dat ze DVB-C definitief gaan uitfaseren.

Ik bedoel; ze zijn er al mee bezig, 't is een kwestie van tijd dat het écht afgesloten wordt.
Onder het mom van aangepraat gemak zijn we nu op het punt dat we met IPTV meer betalen (per TV/decoder), voor meer - niet te skippen - reclame en voor minder functionaliteit en minder privacy.

Maar goed, lineair tv is helaas stervende en dit zal wel bij de laatste stuiptrekkingen horen.
En TV kijken via de coax (en de bijbehorende voordelen) is letterlijk de enige reden waarom je nog bij Ziggo zou blijven; ze hebben immers IMHO geen ander selling point over.

We kunnen hier overigens wel glasvezel krijgen waar 1 provider (Plinq) ook TV via DVB-C aanbiedt.
Dan zouden we daarop kunnen overstappen en de Humax of VU+ kunnen gebruiken, maar het is natuurlijk ook maar de vraag hoe lang Plinq dat DVB-C blijft aanbieden.

Maar goed; ik val hier in herhaling want ik heb dit hier al vaker benoemd, vaak ten ongenoegen van andere Tweakers die dit heel anders zagen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Piet91 heb je niet gewoon een TV die DVB-C tuner ingebouwd heeft? HHD of goede USB-stick in je TV drukken, registreren als 'opname apparaat' en je kan waarschijnlijk vrolijk timeshiften en opnemen.

Bij de laatste Samsung / Sony's die ik gehad heb werkte dit prima iig. Scheelt weer een extra kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57
Chris.nl schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:46:
@Piet91 heb je niet gewoon een TV die DVB-C tuner ingebouwd heeft? HHD of goede USB-stick in je TV drukken, registreren als 'opname apparaat' en je kan waarschijnlijk vrolijk timeshiften en opnemen.

Bij de laatste Samsung / Sony's die ik gehad heb werkte dit prima iig. Scheelt weer een extra kastje.
Heb je een tip voor een goede usb-stick?
Ik had hier een externe hdd in gebruik, maar die maakt teveel herrie.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ga ik eens testen, dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 23:00
MdO82 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:04:
[...]

Heb je een tip voor een goede usb-stick?
Ik had hier een externe hdd in gebruik, maar die maakt teveel herrie.
Ze zijn op het moment schreeuwend duur (waarschijnlijk door dat Suez Kanaal gedoe), maar rond "black friday" had je externe 2TB SSD's van rond de 100 euro (Sandisk/Samsung). Dat werkt een stuk beter dan de gemiddelde USB stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-09 21:06

Nadeel: Je kunt niet opnemen en tegelijkertijd een andere zender bekijken (tenzij jouw TV 2 tuners heeft)

Streaming en opnemen kan wel tegelijkertijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Pvd01 op 04-05-2024 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Moet je een Loewe TV kopen, ben je wel een fortuin kwijt, maar daar zit vaak een build in 1TB HDD in. Tenminste die ik had wel + 2 CI sloten waardoor ik kon kijken en opnemen tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Pvd01 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:29:
Nadeel: Je kunt niet opnemen en tegelijkertijd een andere zender bekijken (tenzij jouw TV 2 tuners heeft)

Streaming en opnemen kan wel tegelijkertijd.
Ik kijk weinig lineaire tv, dus opnemen op de hdd op de usb van de tv kan bijna altijd. En anders kijk ik iets anders via de Ziggo Go app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online

Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt/duidelijk hebt.
We kijken via ingebouwde DVB-C tuner inderdaad (met CI+ module).
Daarnaast hebben we ook nog een oude Humax (met smartcard) voor opnames.
(En nog een gekregen Humax 5500c voor een oude TV boven).

Die Humax gebruiken we dus uitsluitend voor opnames (en die we eventueel kunnen kopiëren naar de NAS voor archivering).
Zit met een schuin oog te kijken naar een 2e-hands VU+ vanwege de mogelijkheden van zo'n VU+.

Deze hele setup zouden we kunnen gebruiken als we over zouden stappen op glasvezel van Plinq.
Dat is de enige provider op glasvezel die DVB-C ondersteunt.

EDIT: onze TV (LG C2) ondersteunt inderdaad die functie. Kunnen we ook wel eens uitproberen voor bijv. timeshift. Even pauzeren/toiletteren en reclames overslaan enzo. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 04-05-2024 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
@Piet91 klopt dat ik je eerdere post beter had kunnen lezen... Je doelde er idd op dat je al zo'n oplossing had.

Plinq is idd ook interessant, ik zie dat ik um kan afsluiten op mijn adres. Maar voor €55pm (goedkoopste pakket) hoop ik dat Ziggo nog even doorgaat met DVB-C.

Mocht Ziggo stoppen met DVB-C dan ga ik weer gratis DVB-T2 NPO kijken met ingebouwde tuner van m'n TV. Cai naar zolder -> versterkte antenne ligt al. Dan goedkoopste glasvezel internet only. De commerciële zenders bij Ziggo zie ik als nu zeer aangenaam cadeautje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misdchien een hele domme vraag, kunnen de Smartpod 6 ook bedraad aangesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35

DON PAPA

Tweaker-fan

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2024 @ 08:10:
Misdchien een hele domme vraag, kunnen de Smartpod 6 ook bedraad aangesloten worden?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet91 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:56:
[...]
Plinq.
Dat is de enige provider op glasvezel die DVB-C ondersteunt.
Trined levert ook dvb-c over hun glasvezel verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Doman
  • Nu online
Er is al een lange tijd gedoe met Nederlandse (extra) ondertiteling bij oudere Humax en Cisco/UPC decoders:
Ziggo Community: Positie ondertitels sinds kort te hoog op Humax 5050C

Nu is er door Ziggo deze, nogal vreemde, verklaring voor gegeven.
Waarom zou de NPO anno 2024 "NTSC" encoder apparatuur aangeschaft hebben?
Allereerst wat technische achtergrond:
NPO heeft sinds enige tijd een nieuwe encoder die de ondertiteling in een NTSC formaat (Amerikaanse standaard) doorgeeft terwijl de boxen eerder dit aangeleverd kregen in een PAL formaat (Europese standaard). Dit heeft als gevolg dat de resolutie en positionering niet goed is.
We hebben helaas slecht nieuws wat betreft de oudere UPC Mediaboxen, zoals de Pace. En Cisco. Net als de Humax 5050C en de 5000C mediaboxen, kunnen deze niet overweg met andere standaarden dan de oude ondertiteling via het PAL formaat.
Zolang het signaal niet in dat format wordt aangeleverd, zal de ondertiteling daar niet juist worden weergegeven.
Het gaat inderdaad over beeldlijnen. NTSC heeft minder beeldlijnen en als je de NTSC ondertiteling projecteert op het PAL format en je begint bovenaan te tellen bij 1 dan begint de ondertiteling dus te hoog in beeld, in het PAL formaat (net boven het midden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
jongetje schreef op zondag 5 mei 2024 @ 09:02:
Trined levert ook dvb-c over hun glasvezel verbinding.
Klopt, maar hier zit Trined niet op de glasvezel.
(Delta netwerk; glaspoort heeft dit gebied momenteel in onderzoek, ook daar geen Trined)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

The_Doman schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:53:
Er is al een lange tijd gedoe met Nederlandse (extra) ondertiteling bij oudere Humax en Cisco/UPC decoders:
Ziggo Community: Positie ondertitels sinds kort te hoog op Humax 5050C

Nu is er door Ziggo deze, nogal vreemde, verklaring voor gegeven.
Waarom zou de NPO anno 2024 "NTSC" encoder apparatuur aangeschaft hebben?

[...]

[...]
Ik heb hier niet veel verstand van maar het klinkt wel een beetje als een 1998 probleem.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:20
Videopac schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:51:
[...]

Ik heb hier niet veel verstand van maar het klinkt wel een beetje als een 1998 probleem.
Het is bij uitstek een vandaag probleem. Door de vergrijzing van de bevolking is er juist veel vraag naar ondertitels op tv, de oudere groep mensen kijkt immers nog tv en hoort steeds slechter. Het verbaast me regelmatig dat ondertitels bij veel providers onhandig werken en dat het er niemand lijkt te interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Andros schreef op maandag 6 mei 2024 @ 06:47:
[...]

Het is bij uitstek een vandaag probleem. Door de vergrijzing van de bevolking is er juist veel vraag naar ondertitels op tv, de oudere groep mensen kijkt immers nog tv en hoort steeds slechter. Het verbaast me regelmatig dat ondertitels bij veel providers onhandig werken en dat het er niemand lijkt te interesseren.
NOS maakt zelfs gebruik van AI, daar komen hierdoor soms gekke berichten tussendoor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Mooi woordspelletje van Ziggo weer. Bestel nu gratis de Mediabox next mini. Prijs en looptijd blijven hetzelfde.

Kijk altijd via de Go App op Android Tv, maar dacht laat ik het eens proberen als het gratis is. Krijg ik onderstaande mail.

Ze passen dus niet de prijs en looptijd aan maar wel een nieuw abo zonder extra tv pakket 8)7
Dus direct maar weer geannuleerd :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFhh-Qb1oKM0VGqJYXGN6BA1XSE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aYfavOvw9tcVm2qFXWep6uTd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jip_86 Eerder gezien en is enkel een fout in de orderbevestiging. Movies & Series L bestaat immers helemaal niet meer. Dat is nu Skyshowtime. Als je de order door laat gaan dan zal je zien dat er effectief niets veranderd en het extra tv pakket niet wordt opgezegd. Maar mee eens, zeer verwarrend en moet wel opgelost worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 13-09 14:18
jip_86 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:12:
Mooi woordspelletje van Ziggo weer. Bestel nu gratis de Mediabox next mini. Prijs en looptijd blijven hetzelfde.

Kijk altijd via de Go App op Android Tv, maar dacht laat ik het eens proberen als het gratis is. Krijg ik onderstaande mail.

Ze passen dus niet de prijs en looptijd aan maar wel een nieuw abo zonder extra tv pakket 8)7
Dus direct maar weer geannuleerd :X
[Afbeelding]
Ik had iets vergelijkbaars toen ik verplicht van oude UPC tv box naar de Next over moest. Ze hebben mij toen ook zomaar op een nieuw abo gezet zonder dat ik daarom vroeg, daardoor ging mijn ReplayTV van 7 dagen terug naar 2 dagen. Wat 1 van de redenen was dat ik nog niet overgestapt was... en toen ik naar de helpdesk belde konden ze er niks meer aan doen en alleen 10 euro korting voor 3 maanden aanbieden als ik dan ook nog eens een nieuw jaar contract aanging |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Jay-B schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:02:
@jip_86 Eerder gezien en is enkel een fout in de orderbevestiging. Movies & Series L bestaat immers helemaal niet meer. Dat is nu Skyshowtime. Als je de order door laat gaan dan zal je zien dat er effectief niets veranderd en het extra tv pakket niet wordt opgezegd. Maar mee eens, zeer verwarrend en moet wel opgelost worden.
Viel eigenlijk vooral over die regel dat het 2 euro meer zou gaan kosten in juli. Maar dat is blijkbaar de jaarlijkse prijsverhoging.
Maar alsnog geen zin in dit soort spelletjes. Ze zeggen wissel je box om, niet zet je abonnement over. Probeer het maar weer eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jip_86 In de huidige opzet is dat exact hetzelfde. Om je box om te ruilen moet men je pakket aanpassen. Het pakket bepaalt het type hardware dat je krijgt. Staat inderdaad los van de prijsverhoging. Die heb je op je huidig pakket straks ook :X

[ Voor 22% gewijzigd door Jay-B op 07-05-2024 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vorige maand de eerste factuur gehad, 1e 3 maanden in op 1 factuur. Vandaag de factuur gehad van heel juni. Begin mei al betaald voor heel juni :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:47
darkdesign schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:20:
Vorige maand de eerste factuur gehad, 1e 3 maanden in op 1 factuur. Vandaag de factuur gehad van heel juni. Begin mei al betaald voor heel juni :')
De eerste factuur kan dan een tegenvaller zijn, daarna betaal je inderdaad je abonnement één maand vooruit.
Alhoewel het nu wel erg vroeg in de maand is om te betalen.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
jip_86 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:15:
[...]

Viel eigenlijk vooral over die regel dat het 2 euro meer zou gaan kosten in juli. Maar dat is blijkbaar de jaarlijkse prijsverhoging.
Maar alsnog geen zin in dit soort spelletjes. Ze zeggen wissel je box om, niet zet je abonnement over. Probeer het maar weer eens opnieuw.
De naam van het abonnement maakt toch niks uit? Je betaald hetzelfde, krijgt een mediabox Next Mini, je hebt geen langer jaarcontract oid en de prijsverhoging krijg je nu ook dus dat veranderd niet als je overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
SirMemeAlot schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:02:
[...]

De naam van het abonnement maakt toch niks uit? Je betaald hetzelfde, krijgt een mediabox Next Mini, je hebt geen langer jaarcontract oid en de prijsverhoging krijg je nu ook dus dat veranderd niet als je overstapt.
Het maakt wel uit natuurlijk, je belooft mij een gratis mediabox en ik krijg daarna twee mails dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten dat ook nog eens twee euro goedkoper duurder word en je een pakket kwijt raakt. Als het gewoon onderdeel is van de jaarlijkse verhoging was het verder ook niet heel relevant om te vermelden. Nu staat het beschreven alsof je een paar maanden korting krijgt op een abo dat 2 euro duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Het is voor textuele aanpassing, alles blijft verder hetzelfde. Net zoals die 2 euro straks ook op je huidige abonnement komt. Ik geloof dat er wettelijke verplichting aan zit om verhoging te communiceren en daar zit weer verschil tussen met als je nieuw abonnement afsluit waar binnen afzienbare tijd verhoging aan komt vs. als je al pakket hebt.

Dat de gratis extra vervalt staat inderdaad wel raar, maar die kan je straks gewoon weer kiezen aangezien je Ziggo en Vodafone blijft combineren.

Uiteraard zelf weten, maar uiteindelijk veranderd er niks behalve dat je een Next mini krijgt en daar geen eenmalige kosten voor hoeft te betalen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:15:
[...]

Het maakt wel uit natuurlijk, je belooft mij een gratis mediabox en ik krijg daarna twee mails dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten dat ook nog eens twee euro goedkoper duurder word en je een pakket kwijt raakt. Als het gewoon onderdeel is van de jaarlijkse verhoging was het verder ook niet heel relevant om te vermelden. Nu staat het beschreven alsof je een paar maanden korting krijgt op een abo dat 2 euro duurder is.
Het enige wat ik me kan voorstellen waarbij je in het nadeel bent is als je huidige pakket met minder dan 2 euro wordt verhoogd. Maar goed, dat is dan wel vergezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49
darkdesign schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:20:
Da's wel héél vroeg.
Ik heb vandaag de factuur voor mei ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
Zijn er nog meer mensen die geen beschikking hebben over HBO Max, terwijl dat wel onderdeel is van het abonnement? Ik begin het een beetje irritant te vinden dat de 'storing' nu al ruim een maand duurt. Ik vermoed dat het meer een geldkwestie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

GioStyle schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:40:
Zijn er nog meer mensen die geen beschikking hebben over HBO Max, terwijl dat wel onderdeel is van het abonnement? Ik begin het een beetje irritant te vinden dat de 'storing' nu al ruim een maand duurt. Ik vermoed dat het meer een geldkwestie is.
Werkt op mijn TV als een tierelier.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35

DON PAPA

Tweaker-fan

GioStyle schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:40:
Ja er zijn er veel meer
https://community.ziggo.n...tuation=false&q=HBO%20MAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Het is dat ik maar €28 per maand betaal voor gigabit internet en tv, maar anders had ik nu Ziggo in gebreke gesteld. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GioStyle schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 02:12:
Het is dat ik maar €28 per maand betaal voor gigabit internet en tv, maar anders had ik nu Ziggo in gebreke gesteld. :X
Ik denk dat dat ook het probleem is. Als de kortingen eraf gaan zijn ze gewoon veel duurder.
Even de prijzen (zonder kortingen/acties) op een rij voor internet 1Gbps* met TV en cloud opnemen:
Ziggo: €78 (1 next mini)
KPN: €69,99 (1 tv kastje en 1 tv kastjes extra ivm opname pakket)
Odido: €62,50 (alleen gebruik van de app, een kastje kost 2,50 extra)

Als je dan alleen internet 1Gbps* neemt wordt het:
Ziggo: €59
KPN: €52,50
Odido: €45

*Met bij Ziggo een upload van 100Mbit

Dan is het, als je naar de kosten kijkt, logisch dat mensen hierop gaan overstappen naar een Odido of KPN, zeker al je bovenop de lagere prijzen nog een leuke welkomstkorting krijgt. Scheelt met het TV en opname pakket tov Odido 15,50 per maand en zonder TV 14euro per maand. Op jaar basis toch een leuk bedrag en je krijgt er meer upload voor terug.

Ik heb bij Ziggo de inflatiecorrectie van 1 euro voor internet en 50cent voor TV nog niet meegerekend! Het verschil is volgende maand dus nog groter. Zeker tov Odido die in januari al inflatiecorrectie heeft gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door jongetje op 08-05-2024 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jongetje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:15:
[...]

Ik denk dat dat ook het probleem is. Als de kortingen eraf gaan zijn ze gewoon veel duurder.
Even de prijzen (zonder kortingen/acties) op een rij voor internet 1Gbps* met TV en cloud opnemen:

Dan is het, als je naar de kosten kijkt, logisch dat mensen hierop gaan overstappen naar een Odido of KPN, zeker al je bovenop de lagere prijzen nog een leuke welkomstkorting krijgt. Scheelt met het TV en opname pakket tov Odido 15,50 per maand en zonder TV 14euro per maand. Op jaar basis toch een leuk bedrag en je krijgt er meer upload voor terug.

Ik heb bij Ziggo de inflatiecorrectie van 1 euro voor internet en 50cent voor TV nog niet meegerekend! Het verschil is volgende maand dus nog groter. Zeker tov Odido die in januari al inflatiecorrectie heeft gehad.
Kleine aanvulling bij mij is Odido 55e per maand. Die prijs is afhankelijk van je type verbinding. Ik heb een KPN WBA XGSPON aansluiting, die is blijkbaar het duurste om te huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
[...]

Naja, ik heb afgelopen november een Black Friday deal te pakken. Het eerste jaar 50% korting plus €100 cashback. Komt neer op €27,92 per maand. Dat is is wel netjes qua prijs. Echter zat bij die aanbieding ook een jaar lang een gratis pakket. Ik heb gekozen voor HBO Max. Dat heeft een kleine twee/drie maanden goed gewerkt. Nu hebben ze al ruim een maand 'storing'. Nogmaals, als ik de volle mep zou betalen, had ik ze echt in gebreke gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@GioStyle Dat bedoel ik precies. 1 jaar ovor minder dan de helft is goedkoop. maar daarna is die korting eraf en betaal je de volle mep. Zo krijg je klanten die elk jaar gaan overstappen. Dat proberen ze nu een beetje in te perken met hun 2 jarige contracten. Dan krijg je eerst 50procent korting en kun je daarna nog een jaar wennen aan de hogere prijs (plus 2 keer een inflatiecorrectie onderweg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit is natuurlijk wel altijd lastig vergelijken. Ziggo heeft geen echte internet only, zoals KPN & Odido wel hebben. Immers krijg je altijd een basispakket aan TV zenders via DVB-C. En voor bv ouderen die nog wel eens TV kijken (nieuws en zo) kan dat al snel voldoende zijn. Bij de andere aanbieders moet je dan al een "duur" TV pakket afnemen of NLZiet / .... En "duurste TV pakket" is wellicht ook slecht te vergelijken? Want bij Ziggo krijg je er gratis een? streamingdienst bij? Wat bij de andere aanbieders wellicht weer niet is. En de inhoud van het zenderpakket kan ook verschillen. En dan heb je nog zaken als terugkijken waarbij er mogelijk verschillen zijn (aantal dagen, reclame kunnen doorspoelen?, zelf kunnen opnemen/"opnemen" met allle vrijheid i.p.v. alleen een ingebakken "replay").

Blijft uiteraard wel de tendens dat Ziggo duur(der) is. Maar het is wel altijd belangrijk om zelf de berekening te doen met alle wensen erbij. Bv is Deta voor mij niet echt goedkoper. Heb geen supersnel internet nodig (Start nu bij Ziggo) en voor TV heb ik "KabelTV" (voor Ziggo Go TV). Terwijl bij Deta het TV pakket weer meteen veel duurder is dan "KabelTV" van Ziggo. En internet van Delta is ook niet echt veel goedkoper. Dus aan het eind van de rit zit er zonder kortingen IIRC geen €5 verschil in. En ligt de aanleg van Deta stil, dus valt er toch niet over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even Odido uitgezonderd. Daar zit ik nu bij. Zij zijn echt goedkoop. Maar jaren geleden waren Ziggo en KPN (voor hun internet+tv) abonnementen best aan elkaar gewaagd. En nu is dat nog steeds zo. De upload laat ik in mijn vergelijk wel even buiten beschouwing. Ik heb nu bij Odido een hoge upload, maar destijds bij Ziggo heb ik dat echt nooit gemist.

KPN: 200 internet + tv + opnemen = 67,49 euro
Ziggo: 200 internet + tv complete (is inclusief opnemen) = 66 euro

KPN: 1gb + tv + opnemen = 69,99 euro
Ziggo: 1gb elite + tv complete = 78 euro

Bij eerste vergelijk is Ziggo iets voordeliger. Bij tweede KPN flink voordeliger.

Natuurlijk blijft het upload verschil, maar bij Ziggo wel het Ziggo Sport select kanaal met Europees voetbal en straks de finales in 4K. Bij KPN moet je voor 4K nog 2,50 euro er bij optellen.

Al met al is de keuze erg persoonlijk. Waar gaat je voorkeur naar uit? Nu heb ik een 400/400 abo. Dat is voor mij al te veel. Voor een beetje streamen en surfen (door meerdere personen tegelijkertijd) zal 200 ook wel voldoen.

Nu zit ik bij Odido, maar straks bij onze nieuwe woning wil ik wel weer naar Ziggo maar dit is erg afhankelijk van het aanbod dat Ziggo. Tzt ga ik even bellen, de aanbiedingen via de website vind ik niet super. Ik wil minimaal 9 maanden 50% korting (bij 1 jaarcontract) en het liefst de BF aanbieding van 12 maanden 50% korting (bij 1 jaarcontract). Anders wordt mijn vrouw bij de nieuwe woning klant van Odido en hebben we internet+tv 10 maanden lang voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbreeuwsma
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:46
GioStyle schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:27:
[...]

Naja, ik heb afgelopen november een Black Friday deal te pakken. Het eerste jaar 50% korting plus €100 cashback. Komt neer op €27,92 per maand. Dat is is wel netjes qua prijs. Echter zat bij die aanbieding ook een jaar lang een gratis pakket. Ik heb gekozen voor HBO Max. Dat heeft een kleine twee/drie maanden goed gewerkt. Nu hebben ze al ruim een maand 'storing'. Nogmaals, als ik de volle mep zou betalen, had ik ze echt in gebreke gesteld.
Ik had hetzelfde, had het al eerder in dit topic gedeeld maar is alweer tijdje terug. Bij mij werkt HBO sindsdien weer! Misschien werkt dit voor jou ook.

"Na een keer of vier van het kastje naar de muur (van Ziggo --> HBO en van HBO --> Ziggo) gestuurd te zijn had ik nu een Ziggo-medewerder die het volgende zei:
Via "streamingsdiensten beheren" in je Ziggo account, onder help "inloggegevens vergeten" en opnieuw instellen en nu doet HBO het zowaar weer! O-)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:06:
Even Odido uitgezonderd. Daar zit ik nu bij. Zij zijn echt goedkoop. Maar jaren geleden waren Ziggo en KPN (voor hun internet+tv) abonnementen best aan elkaar gewaagd. En nu is dat nog steeds zo. De upload laat ik in mijn vergelijk wel even buiten beschouwing. Ik heb nu bij Odido een hoge upload, maar destijds bij Ziggo heb ik dat echt nooit gemist.

KPN: 200 internet + tv + opnemen = 67,49 euro
Ziggo: 200 internet + tv complete (is inclusief opnemen) = 66 euro

KPN: 1gb + tv + opnemen = 69,99 euro
Ziggo: 1gb elite + tv complete = 78 euro

Bij eerste vergelijk is Ziggo iets voordeliger. Bij tweede KPN flink voordeliger.

Natuurlijk blijft het upload verschil, maar bij Ziggo wel het Ziggo Sport select kanaal met Europees voetbal en straks de finales in 4K. Bij KPN moet je voor 4K nog 2,50 euro er bij optellen.

Al met al is de keuze erg persoonlijk. Waar gaat je voorkeur naar uit? Nu heb ik een 400/400 abo. Dat is voor mij al te veel. Voor een beetje streamen en surfen (door meerdere personen tegelijkertijd) zal 200 ook wel voldoen.

Nu zit ik bij Odido, maar straks bij onze nieuwe woning wil ik wel weer naar Ziggo maar dit is erg afhankelijk van het aanbod dat Ziggo. Tzt ga ik even bellen, de aanbiedingen via de website vind ik niet super. Ik wil minimaal 9 maanden 50% korting (bij 1 jaarcontract) en het liefst de BF aanbieding van 12 maanden 50% korting (bij 1 jaarcontract). Anders wordt mijn vrouw bij de nieuwe woning klant van Odido en hebben we internet+tv 10 maanden lang voor 30 euro.
Waar ik heel erg naar benieuwd ben is wat er gebeurt als de glasvezelpenetratie naar de 100% gaat. Je ziet nu dat glasvezelaanbieders erg agressief klanten binnenhalen, dat is onderdeel van de business case die men gemaakt heeft. Dit zal op een gegeven moment een plafond bereiken. De eerste tekenen hiervan beginnen zichtbaar te worden. Dan wordt duidelijk of de investeringen die gedaan zijn terugverdiend kunnen worden. Zo niet dan zal dit onvermijdbaar tot prijsverhogingen leiden. Zie het een beetje als de hoge introductiekortingen die streamingdiensten geven.

Er is een hoop sensatiezucht en leedvermaak over het feit dat Ziggo zoveel klanten verliest maar als je het even objectief bekijkt dan zou het heel raar zijn als dat niet zou gebeuren. Er zijn ineens heel veel mensen die met glasvezel uit veel meer aanbieders kunnen kiezen. Er is gewoon veel meer concurrentie. De mensen hebben iets te kiezen. Ik zie het als een logische correctie op een periode waarbij Ziggo een groter marktaandeel had door gebrek aan investeringen bij concurrenten. Qua marktaandeel ontlopen KPN en Ziggo elkaar nu niet veel. Odido is nog beduidend kleiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jay-B schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 12:20:
[...]

Waar ik heel erg naar benieuwd ben is wat er gebeurt als de glasvezelpenetratie naar de 100% gaat. Je ziet nu dat glasvezelaanbieders erg agressief klanten binnenhalen, dat is onderdeel van de business case die men gemaakt heeft. Dit zal op een gegeven moment een plafond bereiken. De eerste tekenen hiervan beginnen zichtbaar te worden. Dan wordt duidelijk of de investeringen die gedaan zijn terugverdiend kunnen worden. Zo niet dan zal dit onvermijdbaar tot prijsverhogingen leiden. Zie het een beetje als de hoge introductiekortingen die streamingdiensten geven.

Er is een hoop sensatiezucht en leedvermaak over het feit dat Ziggo zoveel klanten verliest maar als je het even objectief bekijkt dan zou het heel raar zijn als dat niet zou gebeuren. Er zijn ineens heel veel mensen die met glasvezel uit veel meer aanbieders kunnen kiezen. Er is gewoon veel meer concurrentie. De mensen hebben iets te kiezen. Ik zie het als een logische correctie op een periode waarbij Ziggo een groter marktaandeel had door gebrek aan investeringen bij concurrenten. Qua marktaandeel ontlopen KPN en Ziggo elkaar nu niet veel. Odido is nog beduidend kleiner.
Ik ben het helemaal met je eens. De markt is nu niet in balans. Mensen willen het nieuwe glas proberen, pas als die vibe gezakt is kan men weer rationeel beslissen.

De glasvezel partijen hoeven weinig te doen om de klanten te binden, ik ben eigenlijk verbaasd over de 10 maanden aanbieding van Odido. KPN gaat niet verder dan 6 maanden bij 1 jaar, die zullen wel mooie kwartaalcijfers melden.

Internet is erg duur in Nederland het mag van mij wel onder de 50euro gaan zakken in de komende jaren, door marktwerking. Daar helpt een Odido goed aan mee. Delta, de grijze muis, die heeft volgens mij geen invloed op de markt.

Dat Ziggo het uncoded DVB-C signaal nog in de internet prijs mee prijst stoort mij. Als dat allemaal HD zenders waren (RTL) dan had het een beter verhaal geweest nu met SD is het niet om aan te zien. Daar mag je geen geld voor rekenen als je het mij vraagt bij “internet only”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Jbreeuwsma schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:30:
[...]

Ik had hetzelfde, had het al eerder in dit topic gedeeld maar is alweer tijdje terug. Bij mij werkt HBO sindsdien weer! Misschien werkt dit voor jou ook.

"Na een keer of vier van het kastje naar de muur (van Ziggo --> HBO en van HBO --> Ziggo) gestuurd te zijn had ik nu een Ziggo-medewerder die het volgende zei:
Via "streamingsdiensten beheren" in je Ziggo account, onder help "inloggegevens vergeten" en opnieuw instellen en nu doet HBO het zowaar weer! O-)"
Bedankt voor de suggestie, maar helaas lukt het bij mij niet. Op het moment dat ik naar 'streamingsdiensten beheren' ga, zie ik rechtsboven alleen een klantnummer en een poppetje. Als ik op het poppetje klik, dan vraagt ie of ik wil uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:23

Typhone

Who Dares Wins

meesje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:06:

Om welke reden weer terug naar Ziggo als ik vragen mag?

Sinds kort is glasvezel beschikbaar bij mij maar na een 'foefje' van Ziggo (ik bestelde ESPN compleet af, en kreeg gratis een 'nieuw' jaarcontract) moet ik nog even wachten op de overstap. Ziggo in het oude @-home gebied is niet Ziggo in het voormalige UPC/Chello gebied kwam ik achter. Aantal storingen dit jaar, afgelopen jaar en in 2022 is het 5-voudige van wat ik in de de 20 jaar ervoor heb gehad in de regio Eindhoven (Mierlo, Helmond).

Afgelopen week was het wederom raak (dinsdag), begin april was het ook al raak en in heel maart meermaals op zaterdagavond waar er problemen waren. Kan zijn dat ik in een gebied met pech woon natuurlijk maar inmiddels is glasvezel een vast criterium geworden bij de zoektocht naar een nieuw huis (regio Limburg Noord). Ziggo vertrouw ik daar niet meer terwijl ik vroeger zéér tevreden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
stormfly schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 12:33:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. De markt is nu niet in balans. Mensen willen het nieuwe glas proberen, pas als die vibe gezakt is kan men weer rationeel beslissen.

De glasvezel partijen hoeven weinig te doen om de klanten te binden, ik ben eigenlijk verbaasd over de 10 maanden aanbieding van Odido. KPN gaat niet verder dan 6 maanden bij 1 jaar, die zullen wel mooie kwartaalcijfers melden.

Internet is erg duur in Nederland het mag van mij wel onder de 50euro gaan zakken in de komende jaren, door marktwerking. Daar helpt een Odido goed aan mee. Delta, de grijze muis, die heeft volgens mij geen invloed op de markt.

Dat Ziggo het uncoded DVB-C signaal nog in de internet prijs mee prijst stoort mij. Als dat allemaal HD zenders waren (RTL) dan had het een beter verhaal geweest nu met SD is het niet om aan te zien. Daar mag je geen geld voor rekenen als je het mij vraagt bij “internet only”
Ziggo die speelt nu wat met glasvezel, geloof paar woontorens/nieuwbouw gebieden. Zou me niet verbazen als ze straks 1 of 2 partijen zoals bijv. Delta opkopen. Dan heb je direct ineens flink aandeel glasvezel erbij en ook nog eens een gebied waar Ziggo nu niet zit(Zeeland). Daar zat tot voor kort alleen Delta via de coax dacht ik.

Internet is in Nederland wel relatief gezien duur, maar het netwerk en dekking is ook van bijna onvergelijkbaar kwaliteit. Heb aantal jaar in het buitenland gewoond maar daar is het veel meer russiche roulette of het werkt en wat je snelheid is als je al een bekabelde aansluiting kan krijgen i.v.m. antenne met simkaartje op het dak. Maar dat is dan ook typisch Nederland, het beste willen maar wel voor een kwartje.

Ik reken er wel op dat glasvezel prijzen straks nog wel flink gaan stijgen, ze proberen nu markt aandeel te krijgen en zodra ze dat bereikt hebben zullen ze de prijzen waarschijnlijk omhoog gaan.

Dit is mijn glazen bol althans.
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:31:
[...]

Sinds kort is glasvezel beschikbaar bij mij maar na een 'foefje' van Ziggo (ik bestelde ESPN compleet af, en kreeg gratis een 'nieuw' jaarcontract) moet ik nog even wachten op de overstap. Ziggo in het oude @-home gebied is niet Ziggo in het voormalige UPC/Chello gebied kwam ik achter. Aantal storingen dit jaar, afgelopen jaar en in 2022 is het 5-voudige van wat ik in de de 20 jaar ervoor heb gehad in de regio Eindhoven (Mierlo, Helmond).

Afgelopen week was het wederom raak (dinsdag), begin april was het ook al raak en in heel maart meermaals op zaterdagavond waar er problemen waren. Kan zijn dat ik in een gebied met pech woon natuurlijk maar inmiddels is glasvezel een vast criterium geworden bij de zoektocht naar een nieuw huis (regio Limburg Noord). Ziggo vertrouw ik daar niet meer terwijl ik vroeger zéér tevreden was.
Die storing heb je omdat er waarschijnlijk veel glasvezel aangelegd wordt in je buurt/regio. Hoevaak ze hier ook wel niet door de kabel heen zijn gegaan met graven. Mijn reden was om terug te gaan is omdat je op internet gebied geen verschil merkt of je moet echt toepassingen hebben voor de upload maar met normaal gebruik niet. Verder vond ik het TV product van Ziggo beter en dat is persoonlijk.

Welk foefje? Je hebt dan niet alleen ESPN compleet besteld want daar krijg je geen jaarcontract bij.

[ Voor 27% gewijzigd door SirMemeAlot op 08-05-2024 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:31:
[...]

Omdat de provider (Odido of ziggo) me niet zoveel uitmaakt. De hoge upload hebben in ons huishouden niet nodig, ook niet met thuiswerken/teams. Ik stap gewoon over naar degene die me de beste aanbieding kan geven. Odido 10 maanden voor 30 euro. Ziggo moet met minimaal 9 maanden 50% korting komen, dan wil ik Ziggo wel overwegen want je krijgt gratis een jaar een aanvullend tv pakket er bij. Ik kies dan voor ESPN. En daarnaast kan ik Europees voetbal wel waarderen, dan zit je bij Ziggo wat beter.
Al met al boeit mij coax vs glas totaal niet. Maar daar ben ik denk ik een uitzondering in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:23

Typhone

Who Dares Wins

SirMemeAlot schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:34:
[...]

Welk foefje? Je hebt dan niet alleen ESPN compleet besteld want daar krijg je geen jaarcontract bij.
Geen idee, ik had het niet besteld, ik had het afbesteld. Abonnement ervoor liep tot 21-10-2022 en daarna liep het vrolijk maandelijks door. Na het afbestellen wilde ik overstappen en kon dat niet omdat het abonnement opeens op 28-01-2025 stond (op 28-01-2024 heb ik gebeld met Ziggo om ESPN compleet stop te zetten).Twee maanden geleden, begin maart, wilde ik overstappen en kon dat niet vanwege een contractuele aanpassing dus :).

Op dat moment was er nog niks bekend van glasvezel en kon dat nog tot augustus duren totdat opeens 2 weken later een brief kwam dat ze een glasvezel AOP kwamen ophangen in de meterkast. De echte bouwwerkzaamheden dateren inmiddels weer van zomer 2022 :).

@meesje
Nee hoor sta er een beetje hetzelfde in. De low-latency bij Glasvezel is wel een pre maar ik was verder niet een uitgesproken fan van het glasvezel kamp en was i.t.t. vele anderen zeer tevreden over Ziggo :)

[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 08-05-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirMemeAlot schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:34:
[...]
Ziggo die speelt nu wat met glasvezel, geloof paar woontorens/nieuwbouw gebieden. Zou me niet verbazen als ze straks 1 of 2 partijen zoals bijv. Delta opkopen. Dan heb je direct ineens flink aandeel glasvezel erbij en ook nog eens een gebied waar Ziggo nu niet zit(Zeeland). Daar zat tot voor kort alleen Delta via de coax dacht ik.
Als ze Delta op zouden kopen dan krijgen ze een grotere landelijke dekking en in die gebieden glasvezel bij, maar in de gebieden waar ze nu al zitten verandert er niets, los van een klein beetje overlap.

Als ze een ODF zouden kopen, dan ben ik bang dat de ACM gaat stuiteren want dan is er weinig alternatief. Dan is er alleen Coax en glasvezel van Ziggo en DSL (waar niets meer op wordt geïnvesteerd). Tenzij KPN gaat doen wat ze al tijden van plan zijn, een eigen landelijk glasvezel netwerk. Dan heb je ipv een coax en een glasvezel, 2 vezels binnen liggen. 1 van KPN en 1 van Ziggo. Maargoed, ik ben benieuwd hoe de markt er over 5 jaar uitziet. Af en toe denk ik nog weleens 20 jaar terug in de tijd aan mijn 768kbit DSL lijn van Zonnet :-). Als ik toen had geweten dat je 15 jaar later 1 Gbit kon krijgen, wow, dat was een bizar idee!

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 08-05-2024 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Laatst online: 10:33
jongetje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:46:
[...]

Als ze Delta op zouden kopen dan krijgen ze een grotere landelijke dekking en in die gebieden glasvezel bij, maar in de gebieden waar ze nu al zitten verandert er niets, los van een klein beetje overlap.

Als ze een ODF zouden kopen, dan ben ik bang dat de ACM gaat stuiteren want dan is er weinig alternatief. Dan is er alleen Coax en glasvezel van Ziggo en DSL (waar niets meer op wordt geïnvesteerd). Tenzij KPN gaat doen wat ze al tijden van plan zijn, een eigen landelijk glasvezel netwerk. Dan heb je ipv een coax en een glasvezel, 2 vezels binnen liggen. 1 van KPN en 1 van Ziggo. Maargoed, ik ben benieuwd hoe de markt er over 5 jaar uitziet. Af en toe denk ik nog weleens 20 jaar terug in de tijd aan mijn 768kbit DSL lijn van Zonnet :-). Als ik toen had geweten dat je 15 jaar later 1 Gbit kon krijgen, wow, dat was een bizar idee!
Wat ik begreep is dat Glaspoort een deel dan wel geheel Delta overneemt/gaat overnemen. Dus Ziggo zal dit netwerk niet overnemen.

https://www.totaaltv.nl/n...delta-fiber-en-glaspoort/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Incognitum schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 13:59:
[...]

Wat ik begreep is dat Glaspoort een deel dan wel geheel Delta overneemt/gaat overnemen. Dus Ziggo zal dit netwerk niet overnemen.

https://www.totaaltv.nl/n...delta-fiber-en-glaspoort/
TotaalTV is echt de grootste roddelkrant die er bestaat, die neem ik dus niet serieus. Er staat zelfs in het artikel dat het allemaal gebaseerd is op geruchten. Wat ik wel lees is dat het 2 investeerders zijn, die willen dus wel graag op korte termijn geld zien, daarmee zie ik het zeker gebeuren dat een partij ze over gaat nemen, maar wie dat gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ben al sinds begin februari bezig om mijn abonnement te verhogen qua snelheid, ben nu 6 contracten verder en nog steeds niets. Begin ergens wel woest te worden, ik heb iemands naam wel genoteerd en die laat het escaleren maar er schijnt iets van een issue te zijn in de software bij Ziggo en een eigen modem, fijn dan. Krijg ondertussen steeds meer korting maar verder dan 650 Mbit/s download kom ik niet en dat al 3 maanden lang terwijl ik naar het dubbele zou moeten gaan.
Dit is de laatste poging en anders dan maar naar KPN glasvezel helaas of iets alternatiefs maar liefst wel boven de 1 Gbit/s download ergens, upload leuk voor die ene keer maar heb dat niet constant nodig. TV gaat wel een ding worden maar ja dan maar naar Canal of zo want ik kijk via Apple TV en dat werkt bij Ziggo, nou ja zeg maar prima.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
@itsalex wat gek dat dit maar niet lukt. Dat kost een hoop tijd en frustratie. Dit probleem klinkt mij niet bekend in de oren. Om het op te lossen wordt er dus al aan gewerkt. Is deze escalatie recent gedaan? Dan is er nog wat tijd nodig.

Is dit al wat langer geleden 3-5 werkdagen? Stuur ons dan een privébericht met je postcode, huisnummer + naam en geboortedatum contracthouder. We staan voor je klaar om je een goede snelheid te geven!

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:33
Momenteel 50% korting en ESPN+Ziggo Sports gratis. Contract loopt in juni af.
Loopt er momenteel nog een leuke (verborgen) actie?
Of maar is gaan kijken glasvezel aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThijsM schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:09:
Momenteel 50% korting en ESPN+Ziggo Sports gratis.
Dat is wel heel summier verwoord. 6 maanden 50% korting bij contract van 1 jaar, 9 maanden 50% korting bij 2 jaar. ESPN kanaal 1 is gratis, net als Ziggo Sport Select (kanaal 14) zijn gratis. Als cadeau kun je een streaming/tv pakket kiezen (waaronder ESPN totaal).
Bovenstaande is voor nieuwe klanten. In je belletje kun je dit natuurlijk wel meenemen voor een nieuw aanbod. Het beste kun je een vergelijk maken met Odido (10 maanden voor 30 euro p/m, gewoon bij contract van 1 jaar).
En oud klanten worden gebeld en krijgen als aanbod 12 maanden 50% korting, bij 2 jarig contract.
Pagina: 1 ... 19 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie