Acties:
  • 0 Henk 'm!
sp_mike schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:55:
[...]

Is het gelukt? Mijn abbo loopt ook binnenkort af, ik ga dan van €44 naar €78(!). Via Ziggo chat kreeg ik wel €4 koring. Dat wordt dus overstappen naar Budget alles in één of iets degelijks, dan blijf ik rond de €45 hangen.
Bij dergelijke opmerkingen heeft het veel toegevoegde waarde om aan te geven welke abo je nu hebt en waar je naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Roetzen Er is bij Ziggo geen directe relatie tussen snelheidsverhogingen en prijsverhogingen ondanks dat iedereen dat wel graag denkt. Er zijn jaren geweest zonder snelheidsvehoging maar wel een prijsverhoging en vorig jaar was er één prijsverhoging met twee snelheidsverhogingen. Die twee staan dus los van elkaar.

[ Voor 46% gewijzigd door Jay-B op 02-04-2024 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-B schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:02:
@Roetzen Er is bij Ziggo geen directe relatie tussen snelheidsverhogingen en prijsverhogingen ondanks dat iedereen dat wel graag denkt.
Een correlatie is weliswaar nog niet altijd een oorzakelijk verband, maar een correlatie is er wel degelijk.
Er zijn jaren geweest zonder snelheidsvehoging maar wel een prijsverhoging en vorig jaar was er één prijsverhoging met twee snelheidsverhogingen. Die twee staan dus los van elkaar.
Vandaar het woord meestal. Twee van de drie keer is ook een correlatie, zij het geen 100%.

[ Voor 3% gewijzigd door Roetzen op 02-04-2024 18:31 ]

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:57
Toch een goede keuze dan gemaakt om naar KPN glasvezel te gaan van 80,25 aan ziggo (wat nu 81,25 zou worden) en 12 euro aan Vodafone naar 53 euro aan KPN voor 12 maanden

TV, 1 gig up/down en mobiel.... was al sinds 2005 klant en nooit enige korting gekregen, 40 euro p/m verschil is dan toch wel veel. De producten van ziggo zijn prima, de prijzen niet echt meer.

[ Voor 6% gewijzigd door huubhuub op 02-04-2024 20:38 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huubhuub schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:36:
was al sinds 2005 klant en nooit enige korting gekregen
Bij welk bedrijf / dienstverlener krijg je dan wel korting?

* RobertMe moet ook maar weer eens gaan bellen met Ziggo om te verlengen / korting te krijgen. Maar de "Delta is bezig met aanleg" kaart kan ik niet meer trekken :/ Niet dat ik interesse heb/had in Delta, maar nu de status van oplevering ook nog eens "onbekend" is..., en ik de vorige 2 jaar ook al die kaart getrokken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobertMe schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:45:
[...]

Bij welk bedrijf / dienstverlener krijg je dan wel korting?

* RobertMe moet ook maar weer eens gaan bellen met Ziggo om te verlengen / korting te krijgen. Maar de "Delta is bezig met aanleg" kaart kan ik niet meer trekken :/ Niet dat ik interesse heb/had in Delta, maar nu de status van oplevering ook nog eens "onbekend" is..., en ik de vorige 2 jaar ook al die kaart getrokken heb.
Bij ons is de Delta aansluiting in huis gemaakt. In Landgraaf is dat zonder verplichtingen. Kan je mij een idee geven hoeveel korting ik zou kunnen regelen bij Ziggo ? (ik wil niet weg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
W1ck1e schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:57:
[...]
Bij ons is de Delta aansluiting in huis gemaakt. In Landgraaf is dat zonder verplichtingen. Kan je mij een idee geven hoeveel korting ik zou kunnen regelen bij Ziggo ? (ik wil niet weg)
Ah, een paar KM verder heeft Delta hun werk wel af gemaakt? :+ * RobertMe woont wat verder richting Maastricht.

Afgelopen twee jaren heb ik 6 maanden €20 gekregen met een "Delta is onderzoek aan het doen" en "Delta is bezig met aanleg en kan me nog aanmelden". Eerste keer was dat incl. overstap van antiek Alles-in-Een Plus pakket naar Internet Complete + TV Start (telefonie werd op dat moment geporteerd naar CheapConnect). Wat effectief hetzelfde was (400/40 en basis TV met smartcard/decoder (smartcard had ik koop, Horizon die ze opstuurde is alleen de doos uit gekomen om te activeren)). Vorig jaar naar Internet Start + "Kabel TV" (dus incl Ziggo Go) gegaan en dus wederom dezelfde korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobertMe schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:04:
[...]

Ah, een paar KM verder heeft Delta hun werk wel af gemaakt? :+ * RobertMe woont wat verder richting Maastricht.

Afgelopen twee jaren heb ik 6 maanden €20 gekregen met een "Delta is onderzoek aan het doen" en "Delta is bezig met aanleg en kan me nog aanmelden". Eerste keer was dat incl. overstap van antiek Alles-in-Een Plus pakket naar Internet Complete + TV Start (telefonie werd op dat moment geporteerd naar CheapConnect). Wat effectief hetzelfde was (400/40 en basis TV met smartcard/decoder (smartcard had ik koop, Horizon die ze opstuurde is alleen de doos uit gekomen om te activeren)). Vorig jaar naar Internet Start + "Kabel TV" (dus incl Ziggo Go) gegaan en dus wederom dezelfde korting.
Die laatste stap was dus naar een langzamer en daardoor goedkoper abonnement en daar bovenop kreeg je nog eens 6 maanden korting van 20 euro. En vanwege de korting weer een nieuw jaarcontract ?

Ik zit nog in een periode van 12 maanden gratis toeters en bellen en die wil ik niet kwijt. Met een 400/40 abonnement waarbij 200/30 ook wel genoeg is. Ik denk dat ik na afloop van die gratis toeters en bellen periode vind dat ik het wel weer veel geld is en om die reden wil downgraden naar een langzamer abonnement. Een nieuw jaarcontract vind ik dan weer geen probleem.

Over Delta: opeens waren ze weer actief en was er boodschap ingesproken op de voice mail. 4 dagen later lag was de glasvezel vanuit de voortuin, waar die al 10 maanden lag, naar binnen gelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
W1ck1e schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:18:
[...]
Die laatste stap was dus naar een langzamer en daardoor goedkoper abonnement en daar bovenop kreeg je nog eens 6 maanden korting van 20 euro. En vanwege de korting weer een nieuw jaarcontract ?
Klopt, IIRC eerst de korting geregeld, en toen dat rond was meteen gevraagd om abo te wijzigen. En uiteraard is dat weer met een jaarcontract ja.
Over Delta: opeens waren ze weer actief en was er boodschap ingesproken op de voice mail. 4 dagen later lag was de glasvezel vanuit de voortuin, waar die al 10 maanden lag, naar binnen gelegd.
offtopic:
Hier komt die nu om en nabij een jaar uit de grond aan de voorgevel. Schieten onder de tuin door hebben ze vrij kort na aanleg onder de stoepen gedaan (paar weken denk ik). En vervolgens nu al een jaar zoiets stil. Website (deltanetwerk.nl) meld ook dat er nog geen pop is. En adressen waar wel een aanvraag is gedaan staat ook dat nog niks naar binnen is gebracht. En verwachte opleverdatum staat ook op "nader te bepalen", terwijl daar ogenschijnlijk "normaal" blijkbaar wel iets van een indicatie staat in de vorm van een kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2008
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-05 21:39
Roetzen schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:50:
[...]

Meestal doen ze het andersom, eerst de snelheden omhoog, dan de prijs.
Ja dat viel mij ook al op inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2008
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-05 21:39
huubhuub schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:36:
[...]

Toch een goede keuze dan gemaakt om naar KPN glasvezel te gaan van 80,25 aan ziggo (wat nu 81,25 zou worden) en 12 euro aan Vodafone naar 53 euro aan KPN voor 12 maanden

TV, 1 gig up/down en mobiel.... was al sinds 2005 klant en nooit enige korting gekregen, 40 euro p/m verschil is dan toch wel veel. De producten van ziggo zijn prima, de prijzen niet echt meer.
Oh dat klinkt inderdaad als een veel betere deal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:28
sp_mike schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:55:
[...]

Is het gelukt? Mijn abbo loopt ook binnenkort af, ik ga dan van €44 naar €78(!). Via Ziggo chat kreeg ik wel €4 koring. Dat wordt dus overstappen naar Budget alles in één of iets degelijks, dan blijf ik rond de €45 hangen.
Probeer morgen even te bellen, ik wil eigenlijk naar lite gaan met tv start en een mini next

Weet niet of dat gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp_mike
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-04 09:59
meesje schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:22:
[...]

Bij dergelijke opmerkingen heeft het veel toegevoegde waarde om aan te geven welke abo je nu hebt en waar je naar toe gaat.
Inderdaad ga ik dan naar 200/200 terwijl ik bij Ziggo 1000/100 heb maarja, ik heb die 1000 niet nodig. Verder is het volledig vergelijkbaar (tv zenders etc). Bij Ziggo kun je nog een bundelvoordeel hebben van Hollands nieuwe mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-05 22:59
Zucht... De tijd van het modem is weer 2 uur vooruit gezet ipv. 1 uur (en op de verkeerde dag).
02/04/2024 09:56:39 notice DHCP Renew - lease parameters time zone-7200 modified

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Fret Raket schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:46:
Zucht... De tijd van het modem is weer 2 uur vooruit gezet ipv. 1 uur (en op de verkeerde dag).
02/04/2024 09:56:39 notice DHCP Renew - lease parameters time zone-7200 modified
Op welke manier heb je hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
W1ck1e schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:23:
[...]
Op welke manier heb je hier last van ?
Op deze manier klopt de tijd in de log entries niet, snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Fret Raket Ja dat snap ik, alleen niet aan gedacht. Ik kijk niet vaak in de log van mijn modem/router. Bij mij heeft de modem/router wel de goede tijd. Ik weet natuurlijk niet of dat altijd klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
W1ck1e schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:50:
@Fret Raket Ja dat snap ik, alleen niet aan gedacht. Ik kijk niet vaak in de log van mijn modem/router. Bij mij heeft de modem/router wel de goede tijd. Ik weet natuurlijk niet of dat altijd klopt.
Er zit hier iemand in de straat die eens, some twee keer in de week, ontzettend stoort op mijn modem (rond 730Mhz), en dat wil ik graag in de gaten kunnen houden met meldingen in het modem log.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:59
Vandaag weer 's gebeld. 9 x 20 euro korting (op 83 euro abonnement).
Boden eerst 6x20 plus gratis zender. Kzei op Tweakers krijgen ze 9x20 en die zender boeit me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:28
Hier vandaag ook gebeld, pakket ga ik terug zetten naar internet lite en tv start met next mini, voor 56 euro per maand. Korting van 9 maanden x 10 euro dus dat is primo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier toevallig vanmorgen gebeld, ik heb Internet Only Lite en wil dat behouden: 9 maanden 10 euro korting. Ik heb nog nooit zo'n snel een beste deal gekregen bij een eerste belletje. Benieuwd hoe groot de kans is op 6 maanden 20 euro op dit abonnement, maar ga toch een poging wagen van de week.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mijn SagemCom SmartWifi modem is gisteren geupdate van software_version="LG-RDK_7.6.15-
2306.5" naar "LG-RDK_7.6.20-
2306.5".

Ik heb buiten de downtime rond 16:20 in de middag (blij dat ik niet thuis werkte) geen issues opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ANdrode Dank je wel voor de waarschuwing

Ik zit nog op

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ldgdw3hWfELqi8qaE8RwfFQqlSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/j8GCXyETKr61FQyBsTdane0K.png?f=user_large

Mijn laatste herstart was vanwege eigen onderhoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Mr. Freeze

¡GO!

ANdrode schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:35:
Mijn SagemCom SmartWifi modem is gisteren geupdate van software_version="LG-RDK_7.6.15-
2306.5" naar "LG-RDK_7.6.20-
2306.5".

Ik heb buiten de downtime rond 16:20 in de middag (blij dat ik niet thuis werkte) geen issues opgemerkt.
Automatisch updaten dient gewoon in de nacht plaats te vinden. Vreemd als ze overdag worden gepust.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 11:00
Ik weet niet of mijn vraag exact in dit topic thuis hoort maar aangezien het Ziggo gerelateerd is denk ik dat het wel geoorloofd is. ;)

Ik heb een AppleTV 4K Gen 3 (TvOS 17.4) gekocht en hier de Ziggo Go app op geïnstalleerd.
Aangesloten op een Samsung 1080p/Full HD TV. Internet op de AppleTV loopt via een netwerk kabel (dus niet middels WiFi). Internet is een Ziggo lijn en geen VPN of andere ISP.

Op deze manier wilde ik op de slaapkamer TV kijken zonder dat ik een extra media box moet huren van Ziggo.
De Ziggo Go app doet het op mijn iPhone (14 Pro) perfect en deze ervaring had ik dan ook op de AppleTV verwacht... Niets is minder waar... Ik kan geen enkele TV zender afspelen. Direct krijg ik de melding in het scherm: "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 4012"

Volgende geprobeerd om het probleem op te lossen maar zonder resultaat:
  • AppleTV herstart
  • Ziggo Go app opnieuw geïnstalleerd en ingelogd
  • Internet verbinding "gereset" oftewel modem voor 1 min van het stroom
  • Diverse resoluties geprobeerd in de instellingen van AppleTV: 1080p, 720p, 60Hz, 50Hz etc
  • AdGuard Home uitgeschakeld ivm dns filtering
  • Ziggo helpdesk gebeld
Ik heb werkelijk geen idee meer wat het zou kunnen zijn. Ook de helpdesk van Ziggo wist niks behalve de basic troubleshooting die ik zelf al had uitgevoerd.

Iemand nog ideeën of tips/tricks?

[ Voor 5% gewijzigd door WRT54G op 05-04-2024 10:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:49
Wellicht lees ik er overheen maar gebruik je wel een Ziggo internetverbinding? De Ziggo TV app accepteert namelijk geen andere verbinding, de Ziggo Go daarentegen wel.

Als je dit wel gebruikt zou ik deze vraag ook eens op hun community plaatsen. Daar zitten moderatoren en power users die ook korte lijntjes hebben met Ziggo medewerkers dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
SirMemeAlot schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:50:
Wellicht lees ik er overheen maar gebruik je wel een Ziggo internetverbinding? De Ziggo TV app accepteert namelijk geen andere verbinding, de Ziggo Go daarentegen wel.

Als je dit wel gebruikt zou ik deze vraag ook eens op hun community plaatsen. Daar zitten moderatoren en power users die ook korte lijntjes hebben met Ziggo medewerkers dacht ik.
Je hebt gelijk, ik had het er niet bij gezet. Inmiddels wel! :)
Maar ik gebruik idd een Ziggo lijn en geen VPN (of andere ISP).

Ik ga de Ziggo Community eens aanschrijven. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Nog wat dingen die je kan testen: Heb je de laatste versie van de app, oftewel is er een update beschikbaar. De Apple TV heeft gewoon originele software, geen jailbreak of andere software die mogelijk (onbewust) iets doet met je verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Beide kan ik volmondig JA antwoorden.
AppleTV is gister in gebruik genomen en direct geupdate naar TvOS 17.4
Ziggo Go app daarna uit de AppStore gehaald. Ook al diverse keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Er is geen jailbreak aanwezig, vanilla Apple TvOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Red light of dead hier.. wat betekent dit? Heb een Connectbox V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Helaas niets, er is wel onderhoud geweest vanochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HollowGamer schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:30:
[...]

Helaas niets, er is wel onderhoud geweest vanochtend.
Heb je daar een SMS over ontvangen hoe gaat dat bij Ziggo?

Dan zou ik eens bellen met Ziggo voor opheldering. Al gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
stormfly schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:31:
[...]

Heb je daar een SMS over ontvangen hoe gaat dat bij Ziggo?

Dan zou ik eens bellen met Ziggo voor opheldering. Al gereboot?
Yep, meerdere keren.

Zal de helpdesk maar even gaan bellen, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:49
WRT54G schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:10:
Beide kan ik volmondig JA antwoorden.
AppleTV is gister in gebruik genomen en direct geupdate naar TvOS 17.4
Ziggo Go app daarna uit de AppStore gehaald. Ook al diverse keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Er is geen jailbreak aanwezig, vanilla Apple TvOS.
Je moet inloggen. Het helpt als je een telefoon met Ziggo Go hebt waarmee je ingelogd bent voor het geval je een QR code op je tv te zien krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WRT54G
ikweethetbeter schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:59:
[...]

Je moet inloggen. Het helpt als je een telefoon met Ziggo Go hebt waarmee je ingelogd bent voor het geval je een QR code op je tv te zien krijgt.
Klopt, ik ben ingelogd en idd middels de QR code die op het scherm verschijnt en dan via de Ziggo Go app op mijn iPhone goedkeuring gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
@WRT54G
Dan snap ik het probleem niet. Bij mij doet hij het wel. Alleen zit ik in mijn hele huis op wifi.
Heb je misschien een brakke ethernetkabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@ikweethetbeter
Ik heb de kabel uit mijn oude media speler gehaald, waar ik nooit problemen mee had.
Ook heb ik de Speedtest.net app geïnstalleerd op de AppleTV en krijg netjes een stabiele 500/50 met mijn Ziggo verbinding op de AppleTV.

Maar het is het testen waard... Ik zal na de lunch eens kijken voor een andere kabel.

Heb jij overigens ook een AppleTV 4K Gen 3 met TvOS 17.4?

[ Voor 22% gewijzigd door WRT54G op 05-04-2024 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 16:50
WRT54G schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:07:
@ikweethetbeter
Ook heb ik de Speedtest.net app geïnstalleerd op de AppleTV en krijg netjes een stabiele 500/50 met mijn
500/50 klinkt overigens niet als een Ziggo lijn? Voor consumenten is het 100/25, 200/30 of 1000/100. Zakelijk zitten ze op 400/50, 600/70 of 1200/120.

En dit is volgens mij al een flinke tijd zo. Weet je zeker dat je niet over een andere lijn naar buiten gaat? Wat voor abonnement heb je dan precies?

De Ziggo TV App op mijn Nvidia SHIELD doet het ook niet als ik die over mijn Odido-lijn naar buiten laat gaan, maar wel als ik dat over Ziggo doe (ja ik heb 2 lijnen en lang leve policy routing >:) ).

De Ziggo Go app op mijn telefoon doet het op beiden, maar dat is wel een heel ander platform. Ziggo TV app op je mediaspeler en Ziggo Go op je telefoon zijn namelijk 2 verschillende dingen en op de achtergrond ook andere platformen.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:05
Clueless schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:56:
[...]

500/50 klinkt overigens niet als een Ziggo lijn? Voor consumenten is het 100/25, 200/30 of 1000/100. Zakelijk zitten ze op 400/50, 600/70 of 1200/120.
Consument nu is 100/25, 200/30, 400/40, 1000/50. Maar de oude Ziggo Internet Compleet is 500/50. Max bestaat ook nog en is 600/60. Met Max zou ik echter echt wel overstappen naar elite (, want meer voor minder!).

[ Voor 10% gewijzigd door Groentjuh op 05-04-2024 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WRT54G
Ik weet 100000% zeker dat ik over Ziggo naar buiten ga, ik heb geen andere lijn.
Ben al jaren klant bij Ziggo en heb een Internet Complete abonnement.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnrZYUNs5Cgw1HIQf65HPzT6ESU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yXJrYlHnCJGxyFxPburfRwdZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:04
Clueless schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:56:
[...]

Wat @Groentjuh al aangeeft kan dit prima. Zelf ook 500/50 ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iy9XogLC29vR4p_F-qysb4-exeg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ajmAQfmXNA6Oqoir6c27djky.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-04 17:38
500/50 is inderdaad het oude complete. Voor 1 euro in de maand meer krijg je 1000/100 of voor 6 euro in de maand minder val je terug naar 400/40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
WRT54G schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:07:
@ikweethetbeter
Heb jij overigens ook een AppleTV 4K Gen 3 met TvOS 17.4?
Ik heb een Apple TV 4K 2nd gen (2021) met de meest recente tvOS versie (ik denk 17.4).
Ik heb ook een Apple TV 4 (2015) met de meest recente tvOS versie.

Op beide staat de Ziggo Go app, en hij werkt ook op beide prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Nu online

Mr. Freeze

¡GO!

WRT54G schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:30:
Ik weet niet of mijn vraag exact in dit topic thuis hoort maar aangezien het Ziggo gerelateerd is denk ik dat het wel geoorloofd is. ;)

Ik heb een AppleTV 4K Gen 3 (TvOS 17.4) gekocht en hier de Ziggo Go app op geïnstalleerd.
Aangesloten op een Samsung 1080p/Full HD TV. Internet op de AppleTV loopt via een netwerk kabel (dus niet middels WiFi). Internet is een Ziggo lijn en geen VPN of andere ISP.

Op deze manier wilde ik op de slaapkamer TV kijken zonder dat ik een extra media box moet huren van Ziggo.
De Ziggo Go app doet het op mijn iPhone (14 Pro) perfect en deze ervaring had ik dan ook op de AppleTV verwacht... Niets is minder waar... Ik kan geen enkele TV zender afspelen. Direct krijg ik de melding in het scherm: "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 4012"

Volgende geprobeerd om het probleem op te lossen maar zonder resultaat:
  • AppleTV herstart
  • Ziggo Go app opnieuw geïnstalleerd en ingelogd
  • Internet verbinding "gereset" oftewel modem voor 1 min van het stroom
  • Diverse resoluties geprobeerd in de instellingen van AppleTV: 1080p, 720p, 60Hz, 50Hz etc
  • AdGuard Home uitgeschakeld ivm dns filtering
  • Ziggo helpdesk gebeld
Ik heb werkelijk geen idee meer wat het zou kunnen zijn. Ook de helpdesk van Ziggo wist niks behalve de basic troubleshooting die ik zelf al had uitgevoerd.

Iemand nog ideeën of tips/tricks?
Probeer het eens met wifi mocht je die tip nog niet hebben gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WRT54G
Dank allen voor de suggesties en hulp!
Het probleem is inmiddels opgelost.

Ik heb het gehele TV blok (TV, Apple TV etc) een power reset gegeven.
Even een tijdje de stroom overal vanaf. Dit lijkt het probleem te hebben opgelost.

De Ziggo Go TV app draait nu prima op mijn AppleTV.
Nogmaals dank allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WRT54G schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:03:
Dank allen voor de suggesties en hulp!
Het probleem is inmiddels opgelost.

Ik heb het gehele TV blok (TV, Apple TV etc) een power reset gegeven.
Even een tijdje de stroom overal vanaf. Dit lijkt het probleem te hebben opgelost.

De Ziggo Go TV app draait nu prima op mijn AppleTV.
Nogmaals dank allemaal!
Klinkt potentieel als een HDCP issue? Had je ook andere apps geprobeerd, met DRM? (Dus Netflix/Disney/HBO/Prime/..., geen YouTube want die gebruiken denk ik geen DRM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
RobertMe schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:06:
[...]

Klinkt potentieel als een HDCP issue? Had je ook andere apps geprobeerd, met DRM? (Dus Netflix/Disney/HBO/Prime/..., geen YouTube want die gebruiken denk ik geen DRM)
Ja alles werkte prima, behalve Ziggo Go.
Ik had Netflix en SkyShowtime geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:41:
Hier toevallig vanmorgen gebeld, ik heb Internet Only Lite en wil dat behouden: 9 maanden 10 euro korting. Ik heb nog nooit zo'n snel een beste deal gekregen bij een eerste belletje. Benieuwd hoe groot de kans is op 6 maanden 20 euro op dit abonnement, maar ga toch een poging wagen van de week.
Zojuist gebeld en de maximale korting is 6 maanden 20 euro korting op het Internet Only Lite-pakket. Ik vind dat een nette korting en kom dan per saldo uit op een bedrag van 32,50 euro per maand. Exclusief inflatiecorrectie van 1 euro.

Daarnaast NLZiet voor 7,95 euro per maand (jaarcontract) en ben weer voorzien voor het aankomend jaar. Het ging nooit eerder zó makkelijk. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb de vraag van @wim1928 afgesplitst naar: Wat is dit voor aansluiting?. De vraag was op meerdere plekken gesteld en stond versplinterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:09:
[...]

Als je het nummer porteert zegt Ziggo telefonie ook op en is het dus eenzelfde soort aanpassing binnen het contract / contractwijziging / .....

[...]

CheapConnect heeft geen contract. Je betaalt "prepaid" het nummer / ... een jaar vooruit, en hebt prepaid beltegoed (oftewel: eerst opwaarderen, daarna kun je bellen).
En uiteraard kun je dat doen zonder hardware, alleen wordt bellen vervolgens lastig. Of je moet je ouders opzadelen met een VOIP / SIP app op de mobiele telefoon om dus "vast" mee te bellen.
Om hier nog even op terug te komen: dank voor de tip voor het gebruik van CheapConnect, ik had dit aangeschaft en wilde het nummer van Ziggo naar CheapConnect porteren. Zij gaven bij CheapConnect echter aan dat ze geen toestemming hadden het nummer te porteren.
Vervolgens heb ik nogmaals met de Ziggo klantenservice gebeld, waarbij ik wederom een Ziggo medewerker aan de lijn kreeg die beweerde dat het toch wel moest kunnen wat ik wilde (had al zeker 8 verschillende Ziggo medewekers gesproken). Ik zei: 'nou, dat is mij al vaak verteld, maar ik vind het prima om het nog eens te proberen'. Hij het één en ander uitgevoerd en ja hoor, na een paar uur was het 30 jaar oude nummer weer actief. CheapConnect dus niet meer nodig! Wel wat geleerd: geen Ziggo naar Ziggo nummer porteringen meer op hetzelfde adres >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njcjans
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-04 20:39
Ik ga over van internet complete naar giga, en ziggo geeft aan dat dit gewoon kan met de huidige modem (Compal). Ik lees echter regelmatig dat anderen bij een giga abonnement ook de sagemcom modem krijgen.

Moet ik de sagemcom eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
njcjans schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:48:
Ik ga over van internet complete naar giga, en ziggo geeft aan dat dit gewoon kan met de huidige modem (Compal). Ik lees echter regelmatig dat anderen bij een giga abonnement ook de sagemcom modem krijgen.

Vaak zijn dit soort zaken wel ingeregeld in het bestel systeem en doet een medewerker dit niet zelf. Zou gewoon even mails van Ziggo in de gaten houden, daar staat vast wel wat over nieuwe apparatuur.

Ik meen namelijk ook dat iedereen een sagemcom modem krijgt bij een giga abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ken de modems niet, maar de ConnectBox Giga schijnt ook gewoon te "blijven" als je naar Giga gaat, en de Ubee UBC1318ZG meen ik ook. Alleen alle andere (/oudere) modems worden vervangen door, meestal, de Sagemcom (en ook daar heb je geen garantie op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamers1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38

Is je AOP bij de tijd? Anders moet het vervangen worden. Als goed is dan krijg je docsis 3.1 en compal die jij hebt is 3.0.

[ Voor 7% gewijzigd door lamers1 op 09-04-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njcjans
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-04 20:39
lamers1 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:05:
[...]

Is je AOP bij de tijd? Anders moet het vervangen worden. Als goed is dan krijg je docsis 3.1 en compal die jij hebt is 3.0.
Ik denk dat het een Hirschmann vz1 is, jaartje of 5 a 6 geleden door Ziggo geplaatst. Is die nog bij de tijd?
En als het een Sagemcom wordt, werkt die prima.met de smart wifi pods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan eisen wat je wilt maar in de basis bepaalt Ziggo wat je krijgt. Waar geeft Ziggo dit aan als ik vragen mag? Als je nu een Compal hebt en je gaat naar Giga/Elite dan krijg je sowieso een ander modem. In de huidige setup kan deze Compal jou de snelheid niet eens leveren. Dat wordt dus een Sagemcom. Die werkt ook met pods.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-B op 09-04-2024 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyTunes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:15
Jaja, zelf-quote is niet netjes ;)
LooneyTunes schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:20:
Ik had GEEN internet door een fuckup van Ziggo en de helpdesk had bepaald dat ik een nieuw modem moest hebben.
Update: Sinds 26 januari !!! heb ik weer telefoon.

En wat blijkt.... Ondanks dat er 2 monteurs langs zijn geweest (die uiteindelijk niets fysiek gedaan hebben anders dan dat de eerste het AOP heeft vervangen wegens volgens hem 'te hard signaal') lag de oorzaak van het probleem bij Ziggo.
Dus bijna 3 maanden ergernis die ze, met enige moeite, meteen hadden kunnen oplossen. (iets met vertrouwen te voet en te paard)
Oh, en dan ook nog, wegens de eerste fuck-up €20 extra in rekening brengen. (is inmiddels teruggedraaid).

Weet iemand het mailadres van de klachtencommissie van Ziggo? De "help"desk hangt mij inmiddels m'n neus uit. (laatste facturen van KPN (mobiel) wezen uit dat ik meer dan 110 minuten aan 'Ziggo-tijd' heb uitgegeven) zonder enig resultaat.

En de internet snelheid?
Nog steeds naadje. Ik had 500-50 (oud Multikabel klant), maar deze "upgrade" naar "gigabit" is toch niet veel beter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCc15k4NoNMx43irxDYVXwhcanA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGfNJAWr5t606acWJk54ee9S.jpg?f=fotoalbum_large

(speedtest bij anderen geven betere, maar ook zeer verschillende waarden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mh93CH3UDG3fKo8_WdBH2GTC5CM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ov6uuirWzN51l3tsDwwsMaCO.jpg?f=user_large

En de speedtest bij Odido komt als enige boven de 500MBit. (uiteraard allemaal via koperverbindingen, WiFi staat uit)

Misschien dat @VodafoneZiggo hier iets over kan zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door LooneyTunes op 10-04-2024 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LooneyTunes schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:55:

Weet iemand het mailadres van de klachtencommissie van Ziggo? De "help"desk hangt mij inmiddels m'n neus uit. (laatste facturen van KPN (mobiel) wezen uit dat ik meer dan 110 minuten aan 'Ziggo-tijd' heb uitgegeven) zonder enig resultaat.

[...]

De klachten procedure: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/klacht (spoiler: alleen telefonisch of via de chat, dan kunnen ze kijken of ze het eerst kunnen afhandelen zodat niet alles geregistreert hoeft te worden. Beter voor de cijfers.)

En @VodafoneZiggo reageert enorm selectief hier (totaal van 33 reacties en we zitten al in deel 11).

En voor het algemeen, hier een interview met de directeur: https://fd.nl/bedrijfslev...atten-leggen-lnb2casVeHvj
Die geeft aan dat er bijna niemand wegloopt vanwege de concurentie met glasvezel maar vooral omdat de klanten service steken laat vallen. Nou, dan is daar werk aan de winkel met 10.000 klanten per maand die vertrekken... Dat zijn 333 klanten per dag die een slechter ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
jongetje schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:59:
[...]

De klachten procedure: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/klacht (spoiler: alleen telefonisch of via de chat, dan kunnen ze kijken of ze het eerst kunnen afhandelen zodat niet alles geregistreert hoeft te worden. Beter voor de cijfers.)

En @VodafoneZiggo reageert enorm selectief hier (totaal van 33 reacties en we zitten al in deel 11).

En voor het algemeen, hier een interview met de directeur: https://fd.nl/bedrijfslev...atten-leggen-lnb2casVeHvj
Die geeft aan dat er bijna niemand wegloopt vanwege de concurentie met glasvezel maar vooral omdat de klanten service steken laat vallen. Nou, dan is daar werk aan de winkel met 10.000 klanten per maand die vertrekken... Dat zijn 333 klanten per dag die een slechter ervaring hebben.
Welke cijfers? Ik heb nog nooit cijfers gezien naar buiten uit over het aantal klachten. Als ze dit voor intern doen zijn ze we heel dom, je wil toch juist weten als bedrijf zijnde of het goed of slecht gaat.

Het is nog maar afwachten voor die 333 klanten per dag of het gras groener is bij de buren ;). Over een aantal jaar weten we het hoeveel klanten tevreden zijn met Ziggo en/of KPN of 1 van de andere spelers als alle stof is ingedaald met al het glasvezel geweld van de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
LooneyTunes schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:55:

Speedtest via de webbrowser testen geeft altijd wisselde resultaten omdat je de browser doorvoerssnelheid aan het testen bent en niet de internet bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
SirMemeAlot schreef op woensdag 10 april 2024 @ 19:39:
[...]

Welke cijfers? Ik heb nog nooit cijfers gezien naar buiten uit over het aantal klachten. Als ze dit voor intern doen zijn ze we heel dom, je wil toch juist weten als bedrijf zijnde of het goed of slecht gaat.

Het is nog maar afwachten voor die 333 klanten per dag of het gras groener is bij de buren ;). Over een aantal jaar weten we het hoeveel klanten tevreden zijn met Ziggo en/of KPN of 1 van de andere spelers als alle stof is ingedaald met al het glasvezel geweld van de afgelopen jaren.
Na een jaar glasvezel hier in de buurt switchen mensen om me heen gewoon weer terug naar Ziggo als ze een betere aanbieding van Ziggo krijgen. De buurman van de week merkte nog op dat hij geen enkel verschil merkte na een jaar KPN, en ook de niet nerd vrienden om me heen die vragen stellen over wat nou eigenlijk het verschil is tussen coax en glasvezel want ze merken het niet (logisch, alles hangt aan de wi-fi, en uploaden kennen ze niet).

Zal me niks verbazen als ze volgend jaar weer een andere aanbieding van een glasvezel provider pakken, alleen de paar echte nerds om me heen blijven ook daadwerkelijk op glas ivm de upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:21
Plofkotje schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:15:
[...]

Na een jaar glasvezel hier in de buurt switchen mensen om me heen gewoon weer terug naar Ziggo als ze een betere aanbieding van Ziggo krijgen. De buurman van de week merkte nog op dat hij geen enkel verschil merkte na een jaar KPN, en ook de niet nerd vrienden om me heen die vragen stellen over wat nou eigenlijk het verschil is tussen coax en glasvezel want ze merken het niet (logisch, alles hangt aan de wi-fi, en uploaden kennen ze niet).

Zal me niks verbazen als ze volgend jaar weer een andere aanbieding van een glasvezel provider pakken, alleen de paar echte nerds om me heen blijven ook daadwerkelijk op glas ivm de upload.
Je hoeft geen nerd te zijn om een voorkeur te hebben voor een hoge upload snelheid.
Ik werk voornamelijk via MS Dynamics en dan draait alles op een remote server samen met Teams en als je dan grotere bestanden deelt of moet uploaden is een hoge uploadsnelheid wel zo fijn.
Daarnaast heb ik via Pcloud privé een backup account en dan is het ook fijn als je grote bestanden snel kunt uploaden en daar niet dagen mee bezig bent.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
[...]

zelfde beeld zie ik hier ook wel. Er is een groep die als incentive heeft om over te stappen 'prijs', maar ook een groep die jij de 'nerds' noemt die het voor de upload doen. Die groep die het echt voor de upload doen zal niet heel groot zijn, de grootste (zo niet enige) reden om de upload te gebruiken is voor grote bestanden want alle standaard toepassen ook remote desktop zijn prima met 100Mbps of wat dat betreft met 25Mbps wel te doen. Dus daar zullen niet heel veel mensen warm voor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyTunes
bjusterbaarlik schreef op woensdag 10 april 2024 @ 19:40:
Speedtest via de webbrowser testen geeft altijd wisselde resultaten omdat je de browser doorvoerssnelheid aan het testen bent en niet de internet bandbreedte.
Toen ik nog gewoon 400-40 had, haalde ik gewoon zo rond de 390-40 Mbit.
Bij de laatste verhoging naar 500-50 zat ik daar nog steeds op.
Bleek dat mijn routers gewoon niet sneller konden. (Netgear R6220)
Die zijn vervangen door Fritz-routers en ik haalde toen netjes de 500-50.

Da's toch heel wat anders dan < 200 Mbit met gigabit (bij Ziggo zelf hè, bij anderen haal ik meer!)*.

Edit:
*) En dan bedoel ik dus de speedtest bij andere providers. Het 'lijntje' blijft gewoon van Ziggo ;)
Je zou toch zeggen dat je bij de speedtest van Ziggo binnen het eigen netwerk blijft en dus optimaal is.
En dat de snellere speedtest met bijvoorbeeld Odido een veel 'langere weg' moet afleggen.

Speedtest deze ochtend:
Odido: 11:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t5zyWTp-UzdE8k7jFUE6ChGkftU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uWkWx0URY4tkxukPyqZ4r8aQ.png?f=user_large

Ziggo:11:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4c6D2AHPiXsm-8UKC5SLZOKWiPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AOtYJ0vDppUYeC7JExSYifyD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door LooneyTunes op 11-04-2024 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziggo is zonder het hele korting en actie feest een van de duurste providers.
Dan krijg je dus klanten voor een jaar die een actie pakken en daarna weer weg zijn.
Plus een grote groep oude trouwe klanten die nu heel langzaam weg gaat heb ik het idee. Daar ligt ook nog wel iets voor de glasvezel providers om het hele aansluiten beter op orde te krijgen. Als 1 iemand in een familie loopt te mopperen dan blijft de rest voor de veiligheid van ook maar bij Ziggo waar ze al tientallen jaren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyTunes
Na een jaar glasvezel hier in de buurt switchen mensen om me heen gewoon weer terug naar Ziggo als ze een betere aanbieding van Ziggo krijgen.
Niet naar een andere glasboer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
LooneyTunes schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:05:
[...]

Da's toch heel wat anders dan < 200 Mbit met gigabit (bij Ziggo zelf hè, bij anderen haal ik meer!).
Tja het is gewoon normaal dat de manier van testen vreemde resultaten geeft, maar dat is ook niet vreemd. Je test je webbrowser immers en ook de CPU, werkgeheugen, SSD, maar niet je bandbreedte van het internet.
LooneyTunes schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:10:
[...]

Vaker terug naar Ziggo. Voor de meeste mensen is er ook alleen Ziggo, KPN en een eventuele glasvezelboer. Veel verder gaat het niet bij de meeste mensen. Dat er nog meer dan tien andere partijen zijn weten relatief weinig mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
LooneyTunes schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:10:
[...]

Nee, Ziggo kennen ze. Als ik ze dan 3 alternatieven op glasvezel laat zien die goedkoper zijn dan Ziggo is het antwoord 9 van de 10x "ja maar Ziggo was ook prima" en die ken ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
@jongetje scherp gezien dat we selectief reageren. We lezen mee en daarbij is reageren niet altijd nodig. Vandaar ook laatst de reactie dat we hier zeker voor jullie klaar staan. Een privébericht sturen naar ons is altijd een goed idee, ons taggen als we nodig zijn ook :)

Eerlijk gezegd zullen we altijd eerst kijken of we zelf de klacht weg kunnen nemen en is dat ook wel zo netjes. Dit omdat we soms echt een klacht krijgen over een situatie waar mijn collega's van Klachten niet bij nodig zijn. Bijvoorbeeld DM bericht op X: "klacht, want ik kan jullie zo slecht bereiken". Met dit signaal doen we zeker wat, maar is mijn collega van Klachten hier nodig? Nee, niet direct.

Slechte ervaringen met de klantenservice is ook een breed gegeven. Ik geloof het zeker dat er niet altijd goed contact is, soms zijn er ook andere oorzaken zoals het klantsysteem of een bekende storing die we, als klantenservice, niet kunnen oplossen en andere afdelingen daar voor oplossing moeten zorgen. Misschien ook wel het geval in de situatie van @LooneyTunes?

@LooneyTunes ruim 2 maanden zonder werkende telefoonaansluiting, poeh dat is echt enorm lang. Dan is het goed te horen dat dit nu eindelijk op gelost is. Dat het in ons klantsysteem mis zat is niet tof, want dan heeft een monteur op locatie ook weinig nut. Dat in tegenstelling tot de resultaten van de internetverbinding, begrijp ik goed dat de focus van de afspraken lag op het probleem met de telefoonlijn en dus niet de internetverbinding doorgenomen is? Dan wordt het tijd dat we dat gaan doen en dit ook oplossen.

Ik begrijp dat je graag contact legt om een klacht in te dienen. Dat kan echt via alle kanalen van onze klantenservice zoals de Mijn Ziggo app, de Ziggo Community, maar ook via X/Twitter, Facebook Messenger, Instagram of hier via een privébericht. Stuur je het hier? Dan ontvangen we graag je toelichting op de situatie/de klacht + postcode, huisnummer en naam + geboortedatum contracthouder (via privébericht O-) speciaal voor @ikweethetbeter )

[ Voor 1% gewijzigd door VodafoneZiggo op 11-04-2024 12:08 . Reden: aanvulling ]

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
VodafoneZiggo schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:41:
Dan ontvangen we graag je toelichting op de situatie/de klacht + postcode, huisnummer en naam + geboortedatum contracthouder.
Oei, dat zijn zeer waardevolle gegevens voor criminelen! Mag je die hier wel vragen volgens de AVG regelgeving?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:32:
[...]

Oei, dat zijn zeer waardevolle gegevens voor criminelen! Mag je die hier wel vragen volgens de AVG regelgeving?
Veel leesplezier! :)
https://www.autoriteitper...grondslagen-avg-uitgelegd
Privacy statement en verwerkingsregister: https://ziggo-main.aem.aw...al-version-20.2.pdf#page5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 21:38
Ben ik de enige hier waarbij mijn HBO Max abbo via Ziggo al twee weken niet werkt? Ze geven aan dat er een storing is met de koppeling tussen Ziggo en HBO maar het is niet bekend hoe lang dit gaat duren.

Het HBO Max abbo heb ik gratis via Ziggo dus rechtstreeks afsluiten is ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:32:
[...]

Het lijkt mij wel dat dat gevraagd mag worden. Maar de betrokkene is natuurlijk niet verplicht te antwoorden ;) Het eventuele antwoord zou ik dan in de vorm van een persoonlijk berichtje verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeezuiper schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:03:
Ben ik de enige hier waarbij mijn HBO Max abbo via Ziggo al twee weken niet werkt? Ze geven aan dat er een storing is met de koppeling tussen Ziggo en HBO maar het is niet bekend hoe lang dit gaat duren.

Het HBO Max abbo heb ik gratis via Ziggo dus rechtstreeks afsluiten is ook geen optie.
Nee je bent niet de enige. Er gaat inderdaad iets niet goed tussen HBO en Ziggo. Men is er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:05:
[...]

Zojuist gebeld en de maximale korting is 6 maanden 20 euro korting op het Internet Only Lite-pakket. Ik vind dat een nette korting en kom dan per saldo uit op een bedrag van 32,50 euro per maand. Exclusief inflatiecorrectie van 1 euro.

Daarnaast NLZiet voor 7,95 euro per maand (jaarcontract) en ben weer voorzien voor het aankomend jaar. Het ging nooit eerder zó makkelijk. :)
Zojuist ineens gebeld door Ziggo: of ik tevreden ben met het gesprek van laatst en de snelheid van het internet. Ik heb nu 9 maanden 20 euro korting op Internet Only Start gekregen wat nog meer is dan de vorige aanbieding.

[ Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 11-04-2024 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
@Plofkotje
Voor heel veel mensen is live tv kijken erg belangrijk. Dat heeft Ziggo beter voor elkaar dan alle glasvezelboeren bij elkaar. En dat IPTV niet onder hoeft te doen voor DVB-C laat Ziggo zien met de Next Mini. Dat de glasvezelboeren dat niet doen, laat zien dat het geen prio heeft voor ze. Voor velen een goede reden "terug" te gaan naar Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikweethetbeter schreef op donderdag 11 april 2024 @ 17:46:
@Plofkotje
Voor heel veel mensen is live tv kijken erg belangrijk. Dat heeft Ziggo beter voor elkaar dan alle glasvezelboeren bij elkaar. En dat IPTV niet onder hoeft te doen voor DVB-C laat Ziggo zien met de Next Mini. Dat de glasvezelboeren dat niet doen, laat zien dat het geen prio heeft voor ze. Voor velen een goede reden "terug" te gaan naar Ziggo.
Maar KPN is met TV+ of hoe heet het nieuwe platform, weer de enige uberhaupt die 1-op-1 de uitzending doorzet. Lijkt mij dan ook wel weer dat ook zij er belang in zien? Want ook Ziggo doet niet rechtstreeks het signaal uitzenden maar "zet het om" (als in: doet de video herencoderen al dan niet in een andere codec of wat dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Nu online

Mr. Freeze

¡GO!

@Plofkotje
En wat doet Ziggo dan beter op tv gebied? Ik heb heel lang bij kpn gezeten en vond tv prima voor elkaar. Nu een maand of 4 bij ziggo en ook hier ben ik er tevreden mee, eigenlijk maar weinig verschil. Alleen de bitrate is een stukkie lager nu, maar dat verschil zie ik niet. (Ik kijk alleen via next mini)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:03

DON PAPA

Tweaker-fan

@Plofkotje
Voorlopig gaan er al een hele lange tijd veel meer mensen weg, dan dat er terug/bij komen bij Ziggo. Dus zo slecht zullen de tv diensten bij de glasvezel boeren nu ook weer niet zijn. En als ik om mij heen kijk, zie ik juist steeds meer mensen tv "terug kijken" met bijvoorbeeld NLZiet (waar de reclame dan uitgeknipt is). En ik heb wel eens Ziggo (Nextbox) en NLZiet naast elkaar vergeleken, maar ik zou het echt heel knap vinden als je aan de hand van de beeldkwaliteit zou kunnen vertellen welke Ziggo of NLZiet is. En vele blijven de upload snelheid de reden geven van de vele overstappers, maar persoonlijk denk ik dat de prijs de belangrijkste reden is. Als ik kijk naar mij zelf, dan betaal ik straks na mijn kortings periode bij Odido voor internet only 400/400 €35, terwijl ik bij Ziggo voor internet only 400/40 €52 moet betalen. Ik snap dan ook wel waarom er steeds minder klanten terug keren naar Ziggo, dat is echt niet omdat ze een slecht product hebben, maar wel omdat het elders een stuk goedkoper te halen is 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Tja dat is voor iedereen persoonlijk, ik vind TV bij Ziggo ook een stuk beter, maar eerlijk is eerlijk dat ik het android boxje van KPN niet heb gehad, dus wellicht is daar een stuk verbeterd.

@DON PAPA Wie weet - het kunnen ontevreden klanten zijn die weg gaan/prijs kan bepalend zijn waarom ze weg gaan/of producten voldoen niet aan de wens/nieuwsgierigheid naar glasvezel/marketing praatjes etc. etc.. Het is trouwens ook maar net hoe je het bekijkt, als je kijkt naar hoeveel er vertrekken vs. hoeveel er nu toegang tot glasvezel hebben blijven een stuk meer klanten bij Ziggo dan er vertrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

SirMemeAlot schreef op donderdag 11 april 2024 @ 19:25:
als je kijkt naar hoeveel er vertrekken vs. hoeveel er nu toegang tot glasvezel hebben blijven een stuk meer klanten bij Ziggo dan er vertrekken ;)
Ja zo kan je inderdaad ook een positieve draai geven aan het verlies van al die opgestapte klanten 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:01

vr6-only

Blub Blub

SirMemeAlot schreef op donderdag 11 april 2024 @ 19:25:
Tja dat is voor iedereen persoonlijk, ik vind TV bij Ziggo ook een stuk beter, maar eerlijk is eerlijk dat ik het android boxje van KPN niet heb gehad, dus wellicht is daar een stuk verbeterd.

@DON PAPA Wie weet - het kunnen ontevreden klanten zijn die weg gaan/prijs kan bepalend zijn waarom ze weg gaan/of producten voldoen niet aan de wens/nieuwsgierigheid naar glasvezel/marketing praatjes etc. etc.. Het is trouwens ook maar net hoe je het bekijkt, als je kijkt naar hoeveel er vertrekken vs. hoeveel er nu toegang tot glasvezel hebben blijven een stuk meer klanten bij Ziggo dan er vertrekken ;)
Hoeveel woningen er voorbij gegraven is en hoeveel daadwerkelijk aangesloten is een wezenlijk verschil! Dit wordt helaas niet helder gecommuniceerd vanuit de diverse partijen. Vandaar dat de hoeveelheid gebruikte aansluitingen ook achterblijft ten opzichte van de totaal aantal woningen met toegang tot glasvezel.

Veelal zit er 30-40% verschil tussen voorbij gegraven en daadwerkelijk de aansluiting in de woning.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:25
@Plofkotje
Dat dacht ik eerst ook.

Tot ik NLZiet ontdekte.
Dat is echt zoveel fijner dan alle glasvezelboeren bij elkaar multiplied bij Ziggo! :9

- Reclames worden eruit gestript, niet eens doorspoelen
- Alle seizoenen, alle periodes terugkijken. tot jaren terug.
- Goedkoper dan Glasvezel tv/Ziggo
- Native op meeste tv's of Firetv te draiaen vanaf verschillende locaties (in mijn geval met 2 woonlocaties ideaal). Geen gedoe met decoders/hdmi kanalen
- Geen geneuzel met traag unicast zappen of multicast. Gewoon snel en goed op de Wifi
- Gratis NPO plus
- Heel veel vooruitkijken (Waar je normaal bv videoland voor nodig hebt)

De ziggo next decoder heb ik ook, 1x aangesloten en toen weer snel terug de kast in :)

[ Voor 5% gewijzigd door laurens0619 op 11-04-2024 20:54 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
laurens0619 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:48:
[...]

Dat dacht ik eerst ook.

Tot ik NLZiet ontdekte.
Dat is echt zoveel fijner dan alle glasvezelboeren bij elkaar multiplied bij Ziggo! :9

- Reclames worden eruit gestript, niet eens doorspoelen
- Alle seizoenen, alle periodes terugkijken. tot jaren terug.
- Goedkoper dan Glasvezel tv/Ziggo
- Native op meeste tv's of Firetv te draiaen vanaf verschillende locaties (in mijn geval met 2 woonlocaties ideaal). Geen gedoe met decoders/hdmi kanalen
- Geen geneuzel met traag unicast zappen of multicast. Gewoon snel en goed op de Wifi
- Gratis NPO plus
- Heel veel vooruitkijken (Waar je normaal bv videoland voor nodig hebt)

De ziggo next decoder heb ik ook, 1x aangesloten en toen weer snel terug de kast in :)
Helemaal mee eens, groot fan van NLZiet sinds ik dat vorig jaar eens ben gaan proberen. Wil niets anders meer. Lekker vooruitkijken, terug kijken, live kijken, doorspoelen, hele NPO Plus, Videoland en deels KIJK collectie beschikbaar, grappige zenders als RTL Lounge en RTL Crime er bij. En goede beeldkwaliteit, goede applicaties voor Apple devices. Wil niets anders meer. Geweldige combinatie met Internet Only. Kan het iedereen aanbevelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DON PAPA schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:05:
[...]
Ja zo kan je inderdaad ook een positieve draai geven aan het verlies van al die opgestapte klanten 🙃
Verlies van klanten is nooit positief. Maar we moeten wel realistisch zijn. Er zijn ten opzichte van een paar jaar geleden veel meer klanten die meer te kiezen hebben. Het is dus gewoon het gevolg van toenemende concurrentie. Als je kijkt naar de resultaten die Ziggo toont dan zie je ook dat dit niet geheel onverwacht is. Het is voor Ziggo vooral belangrijk om de prijs/waardeperceptie te verbeteren om zo concurrerend te blijven. Dat kan door prijzen aantrekkelijker te maken of de waarde te verhogen. Gezien de geschiedenis lijkt me die kans op het laatste hoger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
vr6-only schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:34:
[...]

Hoeveel woningen er voorbij gegraven is en hoeveel daadwerkelijk aangesloten is een wezenlijk verschil! Dit wordt helaas niet helder gecommuniceerd vanuit de diverse partijen. Vandaar dat de hoeveelheid gebruikte aansluitingen ook achterblijft ten opzichte van de totaal aantal woningen met toegang tot glasvezel.

Veelal zit er 30-40% verschil tussen voorbij gegraven en daadwerkelijk de aansluiting in de woning.
Weet niet waar je die 30/40% vandaan haalt, maar je hoort en leest inderdaad veel dat er problemen zijn met het aansluiten in de woning. Laatst was hier een artikel dat inmiddels 90% van Nederland een glasvezel kabel heeft. Als je daar 30/40 afhaalt heeft nog ruim meer dan de helft vd aansluitingen in Nederland of meer een mogelijkheid tot glasvezel of Coax.

Als je het dan zo bekijkt dat er 'maar' 100.000/150.000 klanten zijn vertrokken dan kan ik me niet voorstellen dat Ziggo ontevreden is met het resultaat. Wat ik me wel kan voorstellen is dat de glasvezel providers die voor tientallen miljaren investeren wel balen dat ze niet zoveel klanten hebben kunnen halen naar hun nieuwe glasvezel. Dus al met al gaan het interessante jaren worden, hoe gaat Ziggo glasvezel te lijf en visa versa. Dan zal Ziggo dat waarschijnlijk doen met content zoals ze al jaren doen en glasvezel met lage prijzen en de voordelen van glasvezel internet. Hopen dat wij als consument daar wat van kunnen profiteren met of snel internet of veel content :)
DON PAPA schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:05:
[...]

Tja ze zullen er vast niet om staan te springen, maar denk niet dat ze nu enorm bang zijn dat ze van 3,7 miljoen klanten op vast naar 3,55 zijn gegaan. Als je van 1 naar soms 3 of 4 volwaardige concurrenten gaat dan doe je het denk ik best goed, maar gezien je berichten vaak over Ziggo heb ik z'n gevoel dat jij er anders over denkt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door SirMemeAlot op 11-04-2024 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Jay-B schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:39:
[...]
Dat kan door prijzen aantrekkelijker te maken of de waarde te verhogen. Gezien de geschiedenis lijkt me die kans op het laatste hoger. :+
Dat zou mooi zijn, al ben ik wel heel benieuwd met wat ze dan gaan komen, om het "grote" prijsverschil te compenseren. Maar we gaan het zien hoe het er de komende jaren uit gaat zien, want hoe meer concurrentie er is, hoe beter voor ons als consumenten 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyTunes
vr6-only schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:34:
Hier worden 2 vezels (ODF en KPN) kosteloos tot in de meterkast gebracht, zonder afnameverplichting.
En dat in de gehele stad. (Hoorn/Zwaag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LooneyTunes schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 00:16:
[...]

Hier worden 2 vezels (ODF en KPN) kosteloos tot in de meterkast gebracht, zonder afnameverplichting.
Schreef Delta hier ook. Intussen ligt de kabel in het hele dorp al 9+ maanden in de grond (bij mij een jaar) "tot aan de voordeur". En toen bleef het stil. Heb me zelf niet aangemeld, maar ook de adressen die zich wel hebben aangemeld is niks gebeurt. Als ik op deltanetwerk.nl een postcode invul waarop een abo is aangesloten geeft de status ook "mooi" aan dat er en nog een POP aangelegd moet worden en nog een huisaansluiting gerealiseerd moet worden. Incl "Opleverdatum onbekend".

En zoals iemand anders al aangaf zijn de statistieken v.w.b. "glasvezel beschikbaar" op basis van "kabel ligt minimaal tot de gevel". Dus het hele dorp telt vast mee als "beschikbaar" in die statistieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:01

vr6-only

Blub Blub

LooneyTunes schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 00:16:
[...]

Daar doelde ik niet op. Ging meer om de woningen die nog niet zijn aangesloten, maar wel afgemeld tbv cijfers als zijnde “toegang tot glasvezel”.

Het wordt lastig overstappen als de vezel nog buiten ligt.

Maar goed. Niet echt een relevante discussie.

[ Voor 4% gewijzigd door vr6-only op 12-04-2024 08:19 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

SirMemeAlot schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:51:
[...]
maar denk niet dat ze nu enorm bang zijn dat ze van 3,7 miljoen klanten op vast naar 3,55 zijn gegaan. Als je van 1 naar soms 3 of 4 volwaardige concurrenten gaat dan doe je het denk ik best goed
Helemaal met je eens, het is alleen de vraag hoe lang deze trend door blijft gaan, want het was niet alleen het afgelopen jaar dat ze "vaste" klanten hebben verloren 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48r7_xsU1w9Ax19H_4Ym4LfUhDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i4klSXDdqeE3WC0c21Al2Jyc.jpg?f=fotoalbum_large

Maar we gaan het wel zien als heel Nederland ook daadwerkelijk een glasvezel aansluiting in huis heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 12-04-2024 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:42
THE_BASE schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:12:
[...]

Helemaal mee eens, groot fan van NLZiet sinds ik dat vorig jaar eens ben gaan proberen. Wil niets anders meer. Lekker vooruitkijken, terug kijken, live kijken, doorspoelen, hele NPO Plus, Videoland en deels KIJK collectie beschikbaar, grappige zenders als RTL Lounge en RTL Crime er bij. En goede beeldkwaliteit, goede applicaties voor Apple devices. Wil niets anders meer. Geweldige combinatie met Internet Only. Kan het iedereen aanbevelen.
Zou zo tv de deur uit doen ware het niet dat er bij ons veel sport wordt gekeken (ESPN en Ziggo Sport Totaal). Dan ben je helaas nog steeds verplicht tv af te nemen (en dus te betalen voor iets wat je helemaal niet gebruikt..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Edje040 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:36:
Zou zo tv de deur uit doen ware het niet dat er bij ons veel sport wordt gekeken (ESPN en Ziggo Sport Totaal). Dan ben je helaas nog steeds verplicht tv af te nemen (en dus te betalen voor iets wat je helemaal niet gebruikt..)
Weet je wel wat je zegt?
Je zegt dat je verplicht bent om tv af te nemen, wat je niet wil.
Je zegt dat je veel tv kijkt. Slechts 2 zenders, maar toch, je kijkt veel tv.

Er zijn hele volksstammen die (bijna) 24/7 de tv aan hebben staan op RTL4, en heel soms gaat-ie even op "Boer zoekt vrouw" op 1.

Als je naar de dierentuin wil om olifanten en ijsberen te kijken, maar je betaalt ook voor de apen en neushoorns.

TLDR: jij kijkt veel tv, dus daarvoor heb je een tv abonnement nodig. Dat je zeer beperkt bent in de zenders waar je naar kijkt doet niets af aan het feit dat jij een veelkijker bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:42
ikweethetbeter schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:49:
[...]

Weet je wel wat je zegt?
Je zegt dat je verplicht bent om tv af te nemen, wat je niet wil.
Je zegt dat je veel tv kijkt. Slechts 2 zenders, maar toch, je kijkt veel tv.

Er zijn hele volksstammen die (bijna) 24/7 de tv aan hebben staan op RTL4, en heel soms gaat-ie even op "Boer zoekt vrouw" op 1.

Als je naar de dierentuin wil om olifanten en ijsberen te kijken, maar je betaalt ook voor de apen en neushoorns.

TLDR: jij kijkt veel tv, dus daarvoor heb je een tv abonnement nodig. Dat je zeer beperkt bent in de zenders waar je naar kijkt doet niets af aan het feit dat jij een veelkijker bent.
Ja ik weet precies wat ik zeg. Jij ook? :9

ESPN en Ziggo Sport Totaal zijn extra zenderpakketten waar je dus ook extra voor betaalt, bovenop je reguliere tv abonnement. Als ik die pakketten los af zou kunnen nemen dan zou dat in ons geval een fijne oplossing zijn.

Ik hoef dus geen olifanten en ijsberen te zien...en ook geen apen en neushoons..Moet ik dan toch een toegangskaartje kopen? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-05 11:25
DON PAPA schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:34:
[...]

Helemaal met je eens, het is alleen de vraag hoe lang deze trend door blijft gaan, want het was niet alleen het afgelopen jaar dat ze "vaste" klanten hebben verloren 😉

[Afbeelding]

Maar we gaan het wel zien als heel Nederland ook daadwerkelijk een glasvezel aansluiting in huis heeft...
Hier na vele jaren Ziggo deze week naar gigabit glasvezel overgestapt en dat alleen vanwege de kosten.
Op de betrouwbaarheid van het Ziggo netwerk heb ik niets aan te merken maar ben blij dat er hier nu eindelijk een keuze is.
Heb een internet only abo genomen met aanvullend NLZIET en ga van € 75,25 naar totaal € 46,70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edje040 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:14:
[...]
ESPN en Ziggo Sport Totaal zijn extra zenderpakketten waar je dus ook extra voor betaalt, bovenop je reguliere tv abonnement. Als ik die pakketten los af zou kunnen nemen dan zou dat in ons geval een fijne oplossing zijn.
ESPN zou kunnen via Canal+ (dat hele TV pakket met ESPN is goedkoper dan alleen ESPN bij Ziggo).
Alleen Ziggo Sport is niet (meer) los te krijgen. Maar daar schijnt Ziggo mee bezig te zijn kwam langs op de community.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 18:30
Wil je heel makkelijk als niet ziggo klant 9 maanden korting, (50%) plus gratis espn 123 en gratis extra tv zenders ?

Ik kreeg net een folder in de bus met dit nummer:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Er staat je bent eerder klant geweest en er staat een fantastische korting op je te wachten. Gebeld, bovenstaande kon ik er zo uitslepen. Titel van de folder: We missen je.

Aanbieding is geldig bij 1 jarig contract.

Bij 2 jaar krijg je alleen het eerste jaar 50% korting

[ Voor 22% gewijzigd door el flaco op 12-04-2024 11:48 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 62 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie