• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:37
Wat zijn jullie levertijden?

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

ZeRoC00L schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:21:
[...]

Lijkt me best een risico, er is nu in ieder geval weinig voorraad van de Y (direct/snel leverbaar).
Alle uitvoeringen staan op levering december als je nu besteld. Als er geen 'over' zijn hoeft Tesla natuurlijk niet te stunten met de prijs.
Masterchiev schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 14:36:
[...]

Verwacht niet meer dat het gaat lukken dit jaar.
Ik heb 26 okt besteld AWD stealth grey en heb levertermijn 11 dec - 31 dec. Bij bestelling had ik november staan. Voor mij is het een privé aankoop contant maar begreep dat de huurkoop met 0,99% rente erg hard gaat. Ook wel logisch als de inflatie hoger is dan 1%
Sjaak Speer schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:01:
[...]

Leveringstijden lijken op te lopen, ik heb zelf de bestelling geplaatst op 13 oktober maar zie de datum steeds verder schuiven. Het kan natuurlijk uiteindelijk meevallen, maar met het probleem omtrent chips in de automotive wereld (Nexperia) ben ik er niet gerust op dat je auto er voor het einde van het jaar er is.
Ja dat idee had ik al, hoewel ze al wel aan het stunten zijn met 0,99% en 0% rente. Vorig jaar was er een soort van delivery days 23 en 24 december in Tilburg, toen stonden we met 300 man tegelijk ze op te halen per uur zoiets O-) . Hou het nog even in de gaten hehe

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:43

sanzut

It's always christmas time

sanzut schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 08:05:
[...]

Mijn leverdatum is al aangepast.

26-10: Besteld, “november 2025”
28-10: Leverdatum 11-12 tm 31-12
Mezelf even gequote, maar hier nog nul beweging. Geen VIN, maar gelukkig ook geen verdere verschuiving van datum.

Model Y LR AWD, Stealth Grey, zwart interieur, trekhaak.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
Sjaak Speer schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:01:
[...]
maar met het probleem omtrent chips in de automotive wereld (Nexperia) ben ik er niet gerust op dat je auto er voor het einde van het jaar er is.
Waarom zeg je dit, er zitten helemaal geen nexperia chips in Tesla's....
Is netzoiets als zeggen dat er vertraging is vanwege het water in Utrecht welke je afgelopen dagen niet mocht drinken.

De levertijden zijn al sinds dit jaar langer dan voorheen en Tesla draait blijkbaar een veel kleinere capaciteit dan voorheen.

[ Voor 12% gewijzigd door jongetje op 04-11-2025 17:09 ]

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Jopster

trotse papa x4

Tijd voor mijn duit in het zakje:

Model 3 RWD, Pearl White, 18", zwart interieur en trekhaak.

21-10: Besteld en RN nummer gekregen in de app, met verwachte levering "november"
Sindsdien: Nog geen enkele status update gekregen, zowel in de app als in de api
04-11: Maar eens gebeld om te vragen naar de levertijden van dit model en te horen gekregen dat deze combinatie dit jaar niet meer wordt geleverd. Wit zonder trekhaak is nog een optie voor eind december, maar was niet helemaal zeker. Direct om laten zetten naar Stealth Grey zonder trekhaak en app is gelijk bijgewerkt met VIN en verwachte levering tussen 19 november en 3 december. Trekhaak laat ik er nu achteraf opzetten via een service verzoek. Een trekhaak was bij alle varianten een uitdaging. Blijkbaar niet veel animo voor...

GoT-Papa clublid

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:50

ryanator

Wilt een PS5 op launch

bartlauwers schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:06:
Ik zal me ook eens melden:
De "nieuwe" MY standard besteld bij LM (wit, trekhaak achteraf, winterbanden via Ayvens, door mij liefkozend "skere y" genaamd O-) )
21-10 opdracht bevestigd door LM
4-11 (vandaag) pas(?) bevestiging vanuit Tesla gekregen over bestelling. En zichtbaar in app + RN. Tevens leverlocatie aangepast naar vestiging bij mij in de buurt.
Hopelijk leveren ze nog voor 2026. Ben benieuwd wat het wordt. Al 6 jaar een 2019 M3 SR+ gewend dus wat dat betreft op de meeste vlakken een upgrade.

EDIT: Inmiddels via TOST en Mr Proper de status aan het bijhouden. 7(8)7
Vanwaar de keuze voor Ayvens t.o.v. Athlon als ik vragen mag? Of gaat dit om een zakelijke lease

• FraMa1203
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 17:32
ZeRoC00L schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:21:
[...]

Lijkt me best een risico, er is nu in ieder geval weinig voorraad van de Y (direct/snel leverbaar).
Alle uitvoeringen staan op levering december als je nu besteld. Als er geen 'over' zijn hoeft Tesla natuurlijk niet te stunten met de prijs.
Wees maar voorzichtig. Ik wacht al 4 maanden op mijn Premium Stealth grey AWD. Besteld 8 juli en nog altijd geen definitieve datum

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:43

sanzut

It's always christmas time

FraMa1203 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 17:31:
[...]

Wees maar voorzichtig. Ik wacht al 4 maanden op mijn Premium Stealth grey AWD. Besteld 8 juli en nog altijd geen definitieve datum
😨 Rechtstreeks bij Tesla of via LM?

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:34
[...]

Wat zegt Tesla als je contact met ze opneemt? Je zou bijna zeggen dat er iets mis gaat.

26 September besteld en ik kan hem 6 Nov ophalen.
(geen lease)

[ Voor 7% gewijzigd door xares op 04-11-2025 18:24 ]

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Geen datum of tijdvak maar nov-dec. Maakt mij ook niet zoveel uit, als het maar voor 31-12-2025 wordt. Scheelt toch weer wat in de bijtelling.

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
M3RWD DB zwart interieur

19-10 besteld, direct een VIN (659*)
Staat op de Argus Ray ETA Zeebrugge 6-11
4-11 SMS voor aflevering vanaf 20-11 in Hengelo
26-11 gepland

[ Voor 3% gewijzigd door Maurice- op 04-11-2025 19:45 ]

• ltmmrmn
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
[...]

Ik heb ook deze configuratie besteld (op 12/10, met trekhaak, privé, geen LM). De app zegt nog steeds levering tussen 14 november en 21 december, nog geen vin. Wat staat er bij jou?
Pagina: 1 ... 86 87 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.