• rivsoft
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:56
Molukker schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:49:
Auto vandaag opgehaald in Utrecht om 12:30! [Afbeelding]

Tevens zag ik toen ik wegreed een nieuwe batch met MY’s! Zal sowieso van een van jullie tussen zitten (voor de mensen die Utrecht als ophaallocatie hebben)

Voor nu wens ik iedereen (alvast) fijne veilige kilometers! Top auto!

[Afbeelding]
Leuk!! Ik ga de mijne daar volgende week ook ophalen!! :D

• gdv75
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:45
ophaal moment afgestemd en bevestigd gekregen. Vanmorgen kenteken bekend. na check bij RDW heeft het de accu YS5MR en geeft een WLTP 661 km. Lijkt er op dat dit de nieuwe accu is voor RWD LR

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:57
gdv75 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:34:
ophaal moment afgestemd en bevestigd gekregen. Vanmorgen kenteken bekend. na check bij RDW heeft het de accu YS5MR en geeft een WLTP 661 km. Lijkt er op dat dit de nieuwe accu is voor RWD LR
En die 661km is met de standaard velgen/wieldoppen toch? Toch wel een flinke stap.

Iemand al laadcurves van de nieuwe batterij gevonden?

[ Voor 10% gewijzigd door SquareOne op 04-12-2025 14:36 ]

• gdv75
SquareOne schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:36:
[...]

En die 661km is met de standaard velgen/wieldoppen toch? Toch wel een flinke stap.

Iemand al laadcurves van de nieuwe batterij gevonden?
ja 19" met wheelcaps inderdaad.

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-12 23:29

martjah

Appel

MY STD - Pearl white - Trekhaak achteraf (Tilburg)

3-11 Besteld (intern)
13-11 Bestelling doorgegeven vanuit Alphabet bij Tesla (Tesla website gaf december 2025 aan)
13-11 Levering van december 2025 - januari 2026
14-11 Levering december 2025
14-11 Bevestigingsmail Tesla met algemene informatie
18-11 Levering 10-31 december
26-11 VIN assigned (api)
26-11 Levering 5-11 december
27-11 details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks --> false
4-12 VIN zichtbaar in app
5-12 details.tasks.scheduling.strings.viewSchedulingAndDeliveryNotes --> View Scheduling and Delivery Guidance
details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker --> False

[ Voor 19% gewijzigd door martjah op 05-12-2025 08:04 ]

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12 17:04

duderuud

Sliden is koel

davey28 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:52:
Ik ga ook afscheid nemen helaas. Ik heb zojuist mn rode monster op mogen halen in Utrecht!

[Afbeelding]

Heel veel succes met het wachten! Het is het waar!! _/-\o_
Die zag ik buiten staan ja toen ik de mijne ophaalde.

(De "ophaal experience" bij Tesla blijft...anders dan bij andere dealers haha)

Motor-Forum.nl

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:51
replica17 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:56:
[...]

Nice! Mijne is 2 dagen later besteld en ik heb levertijd staan 1 jan - 25 feb 8)7
oef... dat twee dagen zoveel uit kunnen maken ;( Ook een blauwe?

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-12 23:02
Update.

Y LR AWD - Stealth Grey - Zwart Interieur - Trekhaak - 20 inch - NL - privé
24/10 besteld, levering november
13/11 levering december
18/11 levering 30 november - 31 december
24/11 levering 3 december - 19 december
26/11 levering 2 dec ember - 8 december
26/11 Vin in api, nog niet in app
1/12 Vin in app, ODO gewijzigd, in transit ETA 5/12
2/12 ODO gewijzigd, in transit ETA 8/12
3/12 levering 6 december - 14 december
3/12 afspraak voor levering ingepland op 10 dec
4/12 Eindfactuur met betaalverzoek ontvangen en kenteken toegekend.

• Drenthe9706
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 13:39
MY LR RWD, 19’ Pearl White, bevestigd 18-9 door Tesla.
Geschatte levertijd 7-31 december in app.

Ter info. Vandaag bij Tesla langs geweest - bevestiging dat auto in productie is en geplande levering van de auto op 20 dec gaat zijn in Groningen. Nog geen vin toegekend, maar voor kerst is een zekerheid, aldus de medewerker in Groningen.

• ltmmrmn
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 13:56
Model Y, AWD, stealth grey, zwart interieur, 19inch, trekhaak, besteld 12/10 (privé, 0% krediet, België)

26/11 de eindfactuur ontvangen en VIN in api (en op de eindfactuur, niet in de app). Levering tussen 14/12 en 20/12
1/12 VIN in de app, en per email roze formulier voor inschrijving ontvangen. Volgens bijgevoegde conformiteitsattest is de wagen vandaag gemaakt 😊
2/12 nummerplaat aangevraagd door verzekeraar
3/12 nummerplaat toegekomen bij Tesla
4/12 bevestiging nummerplaat in chat (app), zou moeten zichtbaar zijn bij voertuiggegevens. Maar ik zie niets staan?

Los daarvan gebeld naar Tesla Delivery. Aankomst in Delivery center te Brugge voorzien op 19/12.

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:28
Drenthe9706 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:15:
MY LR RWD, 19’ Pearl White, bevestigd 18-9 door Tesla.
Geschatte levertijd 7-31 december in app.

Ter info. Vandaag bij Tesla langs geweest - bevestiging dat auto in productie is en geplande levering van de auto op 20 dec gaat zijn in Groningen. Nog geen vin toegekend, maar voor kerst is een zekerheid, aldus de medewerker in Groningen.
Zelfde uitvoering en inderdaad ook zelfde verhaal, medewerker gaf 20 dec als indicatie aan.

• Tinus1984
  • Laatst online: 15:44
Blijft toch bijzonder hoe Tesla werkt.

Staat nu een nieuwe Deep Blue Matelic met 20inch helix velgen op voorraad. Exact hoe ik hem besteld had maar in november te horen gekregen dat deze niet meer gemaakt wordt en dus de Marine Blue gekozen… dus voor een snelle kiezer, hij staat klaar 🙈

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:06
Tinus1984 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:05:
Blijft toch bijzonder hoe Tesla werkt.

Staat nu een nieuwe Deep Blue Matelic met 20inch helix velgen op voorraad. Exact hoe ik hem besteld had maar in november te horen gekregen dat deze niet meer gemaakt wordt en dus de Marine Blue gekozen… dus voor een snelle kiezer, hij staat klaar 🙈
Je kunt hem nog ruilen als je wil. Of Tesla even bellen morgen (als ie er dan nog is), of deze alvast "kopen" voor 250 euro en morgen Tesla bellen dat je de auto "om wil ruilen" (was het advies van een Tesla advisor die ik vandeweek gesproken heb als ik een auto zou tegenkomen die ik graag zou willen ipv mijn bestelling).

[ Voor 21% gewijzigd door Sypheron op 04-12-2025 18:15 ]

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-12 13:39
Ik lees alleen over Y's :') zijn er ook tweakers die op een 3 zitten te wachten haha.

• Limonadefles
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-12 18:29
🚗 Model Y, AWD
🎨 Kleur: Rood | Interieur: Zwart
🛞 Velgen: 19 inch
📑 Contract: Prive
🪝 Trekhaak: Nee

🤝 Besteldatum: 08-11
💰 Financieringdatum: 08-11
🔑 VIN assigned: Nee
🚢 Leverdatum levering: 14/12 - 20/12

• Tinus1984
Sypheron schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:14:
[...]

Je kunt hem nog ruilen als je wil. Of Tesla even bellen morgen (als ie er dan nog is), of deze alvast "kopen" voor 250 euro en morgen Tesla bellen dat je de auto "om wil ruilen" (was het advies van een Tesla advisor die ik vandeweek gesproken heb als ik een auto zou tegenkomen die ik graag zou willen ipv mijn bestelling).
Yes I know Thanks maar nu wacht ik toch maar op die nieuwe kleur maar vond het wel bijzonder, wellicht een gecancelde order

• n0hh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:08
Tinus1984 schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:27:
[...]

Ja klopt, ook Marine Blue. Had eerst nog op de valreep de Deep Blue besteld en daaronder vond ik zwarte velgen (niet de standaard doppen) wel mooier. Had ik op het “oude” model ook.
Nu is het inderdaad ff afwachten hoe de de lichtmetalen velgen eronder staan. Ik had het gedaan omdat de raamlijsten, handvaten en boven de wielkasten ook allemaal zwart is 🙈
Ik kwam laatst deze online tegen: https://mijn-tesla.com/co...-2025-helix-20-inch-zwart
Ziet er op de foto’s heel goed uit. Misschien wel iets te goed…

• IrvGotti
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 05-12 19:07
Ik heb zojuist een sms ontvangen om de levering in te plannen, maar als ik inlog word ik telkens naar de homepage van de mijn-Tesla omgeving gestuurd. Als ik klik op "weergeven" naast mijn bestelnummer ververst de pagina zich alleen maar.

Iemand een idee hoe dit op te lossen of moet ik gewoon wachten tot morgen om Tesla te bellen?

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
IrvGotti schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:52:
Ik heb zojuist een sms ontvangen om de levering in te plannen, maar als ik inlog word ik telkens naar de homepage van de mijn-Tesla omgeving gestuurd. Als ik klik op "weergeven" naast mijn bestelnummer ververst de pagina zich alleen maar.

Iemand een idee hoe dit op te lossen of moet ik gewoon wachten tot morgen om Tesla te bellen?
Had ik ook, je kan terug sms-en met iets van 'site werkt niet' en dan bellen ze je normaliter.
In mijn geval zag ik niet alles door de leasemij. In de app zie ik nog in transit, maar heb kenteken e.d. al via Ayvens ontvangen

• Tinus1984
n0hh schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:47:
[...]

Ik kwam laatst deze online tegen: https://mijn-tesla.com/co...-2025-helix-20-inch-zwart
Ziet er op de foto’s heel goed uit. Misschien wel iets te goed…
Ik ben voornemens om de helix velgen zwart te laten spuiten omdat dit, denk ik, veel stoerder staat omdat de rest ook allemaal zijdeglans zwart is…. Maar eerst ff kijken als ze er eindelijk is haha

• gdv75
Tinus1984 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:57:
[...]

Ik ben voornemens om de helix velgen zwart te laten spuiten omdat dit, denk ik, veel stoerder staat omdat de rest ook allemaal zijdeglans zwart is…. Maar eerst ff kijken als ze er eindelijk is haha
Dan zou ik toch eerst voor een paar tientjes eerst proberen met een setje wielkappen. Spuiten is meteen zo permanent

• Sypheron
Ik had weer een aantal updates vannacht:

RAW details.tasks.financing.strings.acceptTerms: "—" → "Accept Terms"
RAW details.tasks.financing.strings.lendingPartner: "—" → "Lending partner"
RAW details.tasks.scheduling.strings.viewSchedulingAndDeliveryNotes: "—" → "View Scheduling and Delivery Guidance"

Lijken weer vertalingen te zijn? Want ik heb geen "Lending partner", nouja, buiten mijn vrouw :+

• bd-casemod
Sypheron schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:34:
Ik had weer een aantal updates vannacht:

RAW details.tasks.financing.strings.acceptTerms: "—" → "Accept Terms"
RAW details.tasks.financing.strings.lendingPartner: "—" → "Lending partner"
RAW details.tasks.scheduling.strings.viewSchedulingAndDeliveryNotes: "—" → "View Scheduling and Delivery Guidance"

Lijken weer vertalingen te zijn? Want ik heb geen "Lending partner", nouja, buiten mijn vrouw :+
Ik heb die laatste ook inderdaad.

• pe-el2
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08:49
Ik heb zojuist ook de data via die site opgehaald…handig btw ..
VIN is bekend en er staat bij ODO 30 km
Is dat niet wat veel voor een auto uit Duitsland ?
Toen ik mijn huidige Y, gemaakt in China, ging ophalen stond er slechts 11km op de teller.

Hoe zit dat bij mensen waarvan de Y onlangs is geleverd ?

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20
pe-el2 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:42:
Toen ik mijn huidige Y, gemaakt in China, ging ophalen stond er slechts 11km op de teller.

30km is de standaard waarde. Dat betekend dat de auto nog niet geproduceerd is. Zodra hij uit de fabriek rolt wordt de waarde gereset.

• bd-casemod
pe-el2 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:42:

Dat is een standaard waarde, betekend dat hij in praktijk nog 0 op de teller heeft staan niet doorgemeld is aan de API.

• nietbob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-12 09:01
Tinus1984 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:57:
[...]

Wil je de Helix 2.0 velgen niet verkopen? Ik zoek Helix 2.0 velgen voor mijn winter banden. :)

• mariovel
  • Laatst online: 05-12 14:41
bd-casemod schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:39:
[...]

Ik heb die laatste ook inderdaad.
Hier ook deze melding "View Scheduling and Delivery Guidance"

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:39
bd-casemod schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:47:
[...]

Dat is een standaard waarde, betekend dat hij in praktijk nog 0 op de teller heeft staan niet doorgemeld is aan de API.
Vroeg me het volgende af: volgens API (mr-proper) is de auto geproduceerd en heeft de fabriek verlaten (onderaan bij completed items staat vehicle exited factory op completed). Maar kilometerstand is nog N/A. Ook staat FACTORY_GATE.isBlocker op false.
Betreft een auto van LM(Ayvens), dus vroeg me af of het zo kan zijn dat ik niet de km-stand zie omdat ik slechts als berijder ben toegevoegd? Hebben vast al mensen ervaring mee.

Vanochtend weer een update maar ook de scheduling and delivery guidance :| We proberen rustig af te wachten O-)

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:59
En nu weer een iets grotere verschuiving, het wordt allemaal wel wat krapjes:
Model 3 Performance, Stealth Grey

24-02 - Besteld via leasemaatschappij met leverrestrictie tot 22 september
01-03 - Delivery window: September
01-09 - Delivery window: November
28-09 - Delivery window: gewijzigd in N/A
27-10 - Vehicle options: gewijzigd van MT353 naar MT371 (2026 model wat ik kon vinden)
29-10 - Delivery window: 28 november – 12 december
29-10 - VIN toegekend in api
29-11 - Delivery window: 2 december - 16 december
02-12 - scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "true" → "false"
03-12 - Delivery window: 4 december - 17 december
05-12 - Delivery window: 11 december - 25 december
05-12 - scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "false" → "true

• Astra
Die API is echt niet goed voor mij :D

Weer een kleine statuswijziging; de ODOMeter geeft nu 1.11 kilometer aan en Vehicle Exited Factory
Status: Complete

• rivsoft
Een Juniper met lange afstands-achterwielaandrijving en Deep Blue Metallic-kleur staat op de lijst met beschikbare, vooraf geconfigureerde auto's. Vreemde combinatie. :D

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06
details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks
True ->False
er is ook een vin toegekend in de api echter nog niet in de api.
Wat betekend deze status precies?
Mijn lease maatschappij snapt namelijk niet goed hoe Tesla werkt , na veel gezeur hebben ze mijn restrictie eraf gehaald.
Maar wil wel zeker weten of goed gaat.
Delivery windows in de app is van week na verwijderen van restrictie aangepast naar 12 - 18 december.
was 15-31 december

• rivsoft
sjnelle schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:23:
details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks
True ->False
er is ook een vin toegekend in de api echter nog niet in de api.
Wat betekend deze status precies?
Mijn lease maatschappij snapt namelijk niet goed hoe Tesla werkt , na veel gezeur hebben ze mijn restrictie eraf gehaald.
Maar wil wel zeker weten of goed gaat.
Delivery windows in de app is van week na verwijderen van restrictie aangepast naar 12 - 18 december.
was 15-31 december
Dat betekent over het algemeen dat uw levering binnen twee weken plaatsvindt. Op basis van persoonlijke ervaring en de berichten van anderen, zodra u het VIN-nummer in de API hebt, kan Tesla de auto binnen twee weken leveren, maar waarschijnlijk wel binnen die termijn. U kunt de auto verwachten op 18 december of mogelijk de week erna.

• Sypheron
rivsoft schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:27:
[...]

Dat betekent over het algemeen dat uw levering binnen twee weken plaatsvindt. Op basis van persoonlijke ervaring en de berichten van anderen, zodra u het VIN-nummer in de API hebt, kan Tesla de auto binnen twee weken leveren, maar waarschijnlijk wel binnen die termijn. U kunt de auto verwachten op 18 december of mogelijk de week erna.
Eerder zou ik zeggen dat je gelijk hebt op basis van eerdere ervaringen in het topic, maar ik heb mijn VIN ook al sinds 26-11 en een delivery window van 6-12 december, maar mijn ODO staat nog op 30km en ook de factory gate blocker is er nog niet vanaf. Denk dus niet dat die gaat komen voor de 12e.

[ Voor 3% gewijzigd door Sypheron op 05-12-2025 09:42 ]

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:59
JvdS19 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:15:
En nu weer een iets grotere verschuiving, het wordt allemaal wel wat krapjes:
Model 3 Performance, Stealth Grey

24-02 - Besteld via leasemaatschappij met leverrestrictie tot 22 september
01-03 - Delivery window: September
01-09 - Delivery window: November
28-09 - Delivery window: gewijzigd in N/A
27-10 - Vehicle options: gewijzigd van MT353 naar MT371 (2026 model wat ik kon vinden)
29-10 - Delivery window: 28 november – 12 december
29-10 - VIN toegekend in api
29-11 - Delivery window: 2 december - 16 december
02-12 - scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "true" → "false"
03-12 - Delivery window: 4 december - 17 december
05-12 - Delivery window: 11 december - 25 december
05-12 - scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "false" → "true
Vlak daarna kreeg ik de SMS met het verzoek om een afspraak in te plannen _/-\o_

• Sypheron
Sypheron schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:41:
[...]

Eerder zou ik zeggen dat je gelijk hebt op basis van eerdere ervaringen in het topic, maar ik heb mijn VIN ook al sinds 26-11 en een delivery window van 6-12 december, maar mijn ODO staat nog op 30km en ook de factory gate blocker is er nog niet vanaf. Denk dus niet dat die gaat komen voor de 12e.
Ik moet vaker dit soort dingen roepen schijnbaar, net een wijziging in de API:

ETA to Center: "—" → "2025-12-08T00:00:00"
RAW details.tasks.finalPayment.data.etaToDeliveryCenter: "null" → "2025-12-08T00:00:00"

:o

Voor de volledigheid:

MY LR AWD Pearl White, zwart interieur, geen trekhaak - Nederland
5-11: Besteld, December 2025 in App
7-11: Contact vanuit Tesla, geen wijzigingen
10-11 ochtend: Inruilaanbod ontvangen, maar tenaamstellingscode kwijt, dus moet ik later op de dag eerst opnieuw bestellen bij RDW
10-11 18:15 uur: Nieuw geüpdatet inruilaanbod ontvangen tov ochtend, +500 euro. Nieuwe tenaamstellingcode besteld bij RDW, direct binnen en informatie verstrekt via Tesla app. Alles nu compleet. Datum staat nog steeds op December 2025.
10-11 20:56 uur: Delivery window aangepast naar January 8 - March 4
12-11: Delivery window aangepast naar December 2025
18-11: Delivery window aangepast van Dec 2025 naar N/A.
26-11: VIN in API, delivery window naar 6 december - 12 december
27-11: details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks -> False
1-12: Eindfactuur beschikbaar in documenten, ook nog geen ODO aanpassing, kenteken of afspraak
5-12: VIN in app, ETA to Delivery Center: 8-12-2025

[ Voor 43% gewijzigd door Sypheron op 05-12-2025 10:50 ]

• IrvGotti
  • Laatst online: 05-12 19:07
Aldusso schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:54:
[...]

Had ik ook, je kan terug sms-en met iets van 'site werkt niet' en dan bellen ze je normaliter.
In mijn geval zag ik niet alles door de leasemij. In de app zie ik nog in transit, maar heb kenteken e.d. al via Ayvens ontvangen
Bedankt, het is vanochtend inderdaad goed gekomen op deze manier!

Mijn auto is ook via de leasemij besteld (Arval), dus ik vermoed dat ik met hetzelfde probleem te maken heb gehad. Tot vanochtend zag ik in de API alleen een VIN en een verwachte leverdatumrange, en in de app stond alléén het VIN vermeld zonder verwachting.
De status in de API kwam bij mij niet verder dan VIN Assigned, maar heeft In Transit overgeslagen en staat nu op Ready for Delivery met mijn ophaalmoment.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-12 21:13
Voor mij is het pas kort hoor dus heb geen recht van zeuren :-) ben gewoon enthousiast, iemand die weet wat de status " Booked" inhoud? gaat om een model Y pas recent besteld hoor paar dagen terug..

• rivsoft
[...]

Je zou de auto nu moeten kunnen bouwen :D

• bd-casemod
Eindelijk een update:

Model Y, LR RWD, White Pearlk, zwart interieur, trekhaak achteraf
09 April: besteld met lever restrictie van 12-12 door LM
05 September: Delivery Window December 12 - Februari 10
19 September: Delivery Window Dec 2025 - Januari 2026
30 September: Delivery Window December 1 - januari 19 (leverrestrictie naar 1 december laten zetten door LM)
12 Oktober: Delivery Window: december 1 - December 31
11 November: Delivery Window: December 2025
13 November: Delivery Window: December 4 - December 31
05 December: Delivery Window: December 16 - December 22

• Wazowski
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
Voor mij dezelfde update, voor dezelfde uitvoering en levering in Tilburg. Dat wordt een mooi kerstcadeautje. :)

MY LR RWD Pearl White met zwarte bekleding, zonder trekhaak.

24-09: Bestelling geplaatst
24-09: Delivery window 9-30 oktober
09-10: Delivery window 1-31 december
01-11: Delivery window 10-31 december
12-11: Delivery window oktober-november 2025
13-11: Delivery window 7-31 december
05-12: Delivery window 16-22 december

[ Voor 4% gewijzigd door Wazowski op 05-12-2025 11:30 ]

• mariovel
  • Laatst online: 05-12 14:41
Wazowski schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 11:28:
Voor mij dezelfde update, voor dezelfde uitvoering en levering in Tilburg. Dat wordt een mooi kerstcadeautje. :)

MY LR RWD Pearl White met zwarte bekleding, zonder trekhaak.

24-09: Bestelling geplaatst
24-09: Delivery window 9-30 oktober
09-10: Delivery window 1-31 december
01-11: Delivery window 10-31 december
12-11: Delivery window oktober-november 2025
13-11: Delivery window 7-31 december
05-12: Delivery window 16-22 december
Voor mij ook hetzelfde hier, idd zou een mooi kerst kado zijn. Heb dezelfde configuratie. Vin nu ook zichtbaar in api.

[ Voor 3% gewijzigd door mariovel op 05-12-2025 11:47 ]

• bd-casemod
Dan zijn ze nu volgas de RWD LR aan het maken :)

• Drenthe9706
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 13:39
Drenthe9706 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:11:
Tesla Long range RWD Pearl White, 19". Aflever locatie: Groningen

18 sept - besteld door LM bij Tesla
19 sept - verwachte leverdatum 24 okt - 7 nov
24 okt - verwachte levering verplaatst naar december
30 sept - gebeld door Tesla -> auto direct beschikbaar, zelfde dag leveren. Geaccepteerd. Tesla heeft niet terug gebeld, auto door geschoven naar een ander.
1 okt - levering gewijzigd naar november
14 okt - levering gewijzigd naar 7 - 31 december
13 nov - levering gewijzigd naar oktober - november
14 nov - levering gewijzigd naar 7 - 31 december

Voorlopig nog geen duidelijkheid, jammer genoeg.
Tesla Long range RWD Pearl White, 19", Groningen.

Ook een update:
5 dec - levering tussen 15 en 21 december

• superwarm
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:24
Transport is logistiek een puzzel en binnen een uur van dinsdag 9-12 naar donderdag 11-12 en even later naar woensdag 10-12.
We wachten af zoals iedereen doet. Nog geen kenteken en afleverafspraak

MY ST 2026 wit trekhaak
5-11 besteld
6-11 levering window nov -dec
12-11 levering window 5-dec-31 dec
26-11 levering window 7 dec -13 dec
26-11 Vin in Api
3-12 Vin in app en auto is gemaakt om 21:30
Levering in Utrecht op dinsdag 9-12-2023
4-12 1.17482112 KM
4-12 inruilbod tesla afgewezen.
4-12 definitief rekening.
4-12 inruilbod anwb
5-13 ETA gewijzigd in donderdag 11-12-2025
Uur later
5-12 ETA gewijzigd in woensdag 10-12-2025

• rivsoft
superwarm schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:18:
Transport is logistiek een puzzel en binnen een uur van dinsdag 9-12 naar donderdag 11-12 en even later naar woensdag 10-12.
We wachten af zoals iedereen doet. Nog geen kenteken en afleverafspraak

MY ST 2026 wit trekhaak
5-11 besteld
6-11 levering window nov -dec
12-11 levering window 5-dec-31 dec
26-11 levering window 7 dec -13 dec
26-11 Vin in Api
3-12 Vin in app en auto is gemaakt om 21:30
Levering in Utrecht op dinsdag 9-12-2023
4-12 1.17482112 KM
4-12 inruilbod tesla afgewezen.
4-12 definitief rekening.
4-12 inruilbod anwb
5-13 ETA gewijzigd in donderdag 11-12-2025
Uur later
5-12 ETA gewijzigd in woensdag 10-12-2025
Dat is bij mij ook gebeurd. Zodra het VIN-nummer in de app zichtbaar is, is de verwachte levertijd een paar dagen verschoven, totdat deze "vast" lag en ik op dat moment een afleverafspraak kon maken. Het lijkt er dus op dat ze de levering van de auto een beetje aanpassen totdat de exacte aankomsttijd in het aflevercentrum is bevestigd.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:20

sanzut

It's always christmas time

Model Y LR AWD, Stealth Grey, zwart interieur, trekhaak. (NL, afhalen Tilburg)
26-10: Besteld, levering “november 2025”
27-10: Telefonisch bevestigd door Tesla, verwachting november/december.
28-10: Leverdatum 11-12 tm 31-12
11-11: Leverdatum naar "November 2025"
17-11: Delivery Window Nov 2025 —> December 3 - December 31
24-11: Delivery Window December 4 - December 20
26-11: VIN in api, Delivery Window December 2 - December 8
01-12: ODO 0.4828032, ETA Tilburg 05-12-2025
01-12 eindfactuur ontvangen, nog geen kenteken of afspraak
02-12: ODO 1.384035, ETA Tilburg 08-12-2025
03-12: Delivery Window December 6 - December 14 ☹️
04-12: ETA 09-12-2025 ODO 1.63
05-12: Afspraak gepland volgende week woensdag, 10-12 🥳

• mainframecn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-12 15:48
M3 Performance Quicksilver (682)
Ophaal afspraak gemaakt voor 17dec in Tilburg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spiJIPIoMjUUk46oYPn2NPHc1DQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3fpwkfMxfjbKoUACN800g67Y.png?f=user_large

• dareal
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07:58
Model Y - AWD Marine blue, standaard velgen, zwart interieur.

23-10 Besteld
23-10 Verwachte levering: November
25-10 Verwachte levering: 1 December - 31 December
12-11 Verwachte levering: November
24-11 Verwachte levering: 3 Dec - 19 Dec
03-12 VIN in api, Delivery Window December 8 - December 14
03-12 RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" → "false"
05-12 ETA gewijzigd van 10-12 naar 11-12

Besteld 23 okt, Model Y, AWD, Marine blue, 19”, leverdatum 8-14 december

• aschja
  • Laatst online: 15:50
Model Y LR AWD, White, zwart interieur, geen trekhaak. (NL, afhalen Tilburg, privé aankoop huurkoop)
25-10: Besteld, levering “november 2025”
27-10: Findio aanvraag afgerond
28-10: Leverdatum 08-12 tm 31-12
11-11: Leverdatum teruggesprongen naar "November 2025", nog geen VIN.
14-11: Translations update
16-11: details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: True —> False
18-11: details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: False --> True
18-11: Leverdatum: 3-12 tm 31-12
24-11: Leverdatum: 4-12 tm 20-12
26-11: Leverdatum: 4-12 tm 10-12
26-11: Vin number assigned in API, niet in app.
03-12: Vin number in Tesla app
03-12: ETA to delivery center 10-12 in api
05-12: Leverdatum 7-12 tm 15-12
05-12: ETA to delivery center 09-12

Nou, kom op met dat smsje. 😆

• JFK104
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-12 15:03
Model Y - LR - Pearl White 19"
Besteld 18-09-2025 geen restricties

Na verschillende aanpassingen was sinds 14-11 de laatste stand van zaken:
Delivery 07-12 tm 31-12

05-12 VIN toegekend
Delivery aangepast naar 16-12 tm 22-12

Hoe werkt het plannen van een afleverafspraak? Krijg je een voorstel voor verschillende dagen en tijdstippen?

Zul je net zien dat ik in de verwachte leverweek namelijk erg lastig zit qua beschikbaarheid

• mainframecn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-12 15:48
Hoe werkt het plannen van een afleverafspraak? Krijg je een voorstel voor verschillende dagen en tijdstippen?

Zul je net zien dat ik in de verwachte leverweek namelijk erg lastig zit qua beschikbaarheid
[/quote]

Hi,

Ik kreeg een smsje met een link, die heb ik niet gebruikt. Ik heb toen de app gebruikt om een afspraak te maken. Daar worden enkele beschikbare data getoond waarna je ook een tijdstip kunt selecteren.

• Astra
dareal schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:43:
Model Y - AWD Marine blue, standaard velgen, zwart interieur.

23-10 Besteld
23-10 Verwachte levering: November
25-10 Verwachte levering: 1 December - 31 December
12-11 Verwachte levering: November
24-11 Verwachte levering: 3 Dec - 19 Dec
03-12 VIN in api, Delivery Window December 8 - December 14
03-12 RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" → "false"
05-12 ETA gewijzigd van 10-12 naar 11-12
Dan gaan onze Y's met dezelfde trailer richting NL denk ik. Ik zag hem ook net wijzigen van 10 naar 11 december :)

• bd-casemod
JFK104 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:01:
Model Y - LR - Pearl White 19"
Besteld 18-09-2025 geen restricties

Na verschillende aanpassingen was sinds 14-11 de laatste stand van zaken:
Delivery 07-12 tm 31-12

05-12 VIN toegekend
Delivery aangepast naar 16-12 tm 22-12

Heb je de AWD of RWD ?

• JFK104
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-12 15:03
LR --> Long Range (niet AWD)

• bd-casemod
JFK104 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:32:
[...]

LR --> Long Range (niet AWD)
AWD en RWD hebben beide een LR versie, vandaar de vraag haha.

[ Voor 200% gewijzigd door bd-casemod op 05-12-2025 14:40 ]

• dareal
Astra schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:10:
[...]

Dan gaan onze Y's met dezelfde trailer richting NL denk ik. Ik zag hem ook net wijzigen van 10 naar 11 december :)
Ja. Daar lijkt het wel op!

• bd-casemod
bd-casemod schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 11:18:
Eindelijk een update:

30 September: Delivery Window December 1 - januari 19 (leverrestrictie naar 1 december laten zetten door LM)
En nu ook een VIN: _/-\o_

05 December: VIN toegewezen.

• Astra
dareal schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:43:
[...]

Ja. Daar lijkt het wel op!
Volgens mij weten ze het nog niet zeker, staat inmiddels weer op 10-12....

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:39
IrvGotti schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 10:50:
[...]

Bedankt, het is vanochtend inderdaad goed gekomen op deze manier!

Mijn auto is ook via de leasemij besteld (Arval), dus ik vermoed dat ik met hetzelfde probleem te maken heb gehad. Tot vanochtend zag ik in de API alleen een VIN en een verwachte leverdatumrange, en in de app stond alléén het VIN vermeld zonder verwachting.
De status in de API kwam bij mij niet verder dan VIN Assigned, maar heeft In Transit overgeslagen en staat nu op Ready for Delivery met mijn ophaalmoment.
Ik vermoedde eerder dat er zoiets aan de hand kon zijn bij mij want ik zie niks van In Transit of ODO-meter die wijzigt, maar auto zou wel gebouwd zijn en heb VIN ook in app. Mooi dat iemand anders hetzelfde lijkt te hebben. Ook door LM (van werk) besteld. Hopelijk ook binnenkort een afspraak.

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• dareal
Astra schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:19:
[...]

Volgens mij weten ze het nog niet zeker, staat inmiddels weer op 10-12....
klopt. zag het nu ook. Naja.. 10 is beter dan 11 :)

• gdv75
rusman schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:47:
[...]

30km is de standaard waarde. Dat betekend dat de auto nog niet geproduceerd is. Zodra hij uit de fabriek rolt wordt de waarde gereset.
Wil nog niks zeggen. Die van mij is ingepland voor as woensdag maar odo is nog steeds N/A

• gdv75
[...]

Hier was het 2-8 december naar 5-11 december en eerste aflever moment is 10 december. Dus ga er maar vanuit zoals rivsoft zegt. Hou een datum aan aan het einde van de voorgestelde week

• Dennisbok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:17
Zelfde hier, verwachtte levering 7-13 dec. Wel VIN in app maar nog geen mogelijkheid voor afspraak maken, geen idee hoe die API werkt.

Mensen idee hoe het precies met de 2000 max te rijden km’s zit in het geval van inruil? Voorwaarden spreken over 2000 per kalendermaand. Zit er nu wel dichtbij (2000 km bovenop km stand inruilbod) en als de leverdatum verzet wordt ga ik er overheen. Besteld op 24-10.

[ Voor 50% gewijzigd door Dennisbok op 05-12-2025 18:04 ]

• Sypheron
10-11 ochtend: Inruilaanbod ontvangen, maar tenaamstellingscode kwijt, dus moet ik later op de dag eerst opnieuw bestellen bij RDW
10-11 18:15 uur: Nieuw geüpdatet inruilaanbod ontvangen tov ochtend, +500 euro. Nieuwe tenaamstellingcode besteld bij RDW, direct binnen en informatie verstrekt via Tesla app. Alles nu compleet. Datum staat nog steeds op December 2025.
1-12: Eindfactuur beschikbaar in documenten, ook nog geen ODO aanpassing, kenteken of afspraak
5-12: ODO: 0.43452288000000006 & FACTORY_GATE.isBlocker -> False

• Safritjuh
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:31

Safritjuh

Don't fix what's not broken.

En hier weer wat uodates

RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FINISHED_GOODS.actionOwner: "Tesla" → "null"
RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FINISHED_GOODS.isBlocker: "true" → "false"
RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.REGISTRATION_TASK.actionOwner: "Customer" → "null"
RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.REGISTRATION_TASK.isBlocker: "true" → "false"
RAW details.tasks.scheduling.isRegComplete: "false" → "true"

En ook de terugkoppeling van de lm gekregen dat de auto 10-12 geleverd word.. 🥳 Nog een paar nachtjes slapen

• Safritjuh

Safritjuh

Ik zie dat er meer op 10-12 in Tilburg zijn.. Klein tweakers feestje! Ik draag de kleur stealth grey!

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bartlauwers schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:13:
[...]

Vroeg me het volgende af: volgens API (mr-proper) is de auto geproduceerd en heeft de fabriek verlaten (onderaan bij completed items staat vehicle exited factory op completed). Maar kilometerstand is nog N/A. Ook staat FACTORY_GATE.isBlocker op false.
Betreft een auto van LM(Ayvens), dus vroeg me af of het zo kan zijn dat ik niet de km-stand zie omdat ik slechts als berijder ben toegevoegd? Hebben vast al mensen ervaring mee.

Vanochtend weer een update maar ook de scheduling and delivery guidance :| We proberen rustig af te wachten O-)
Ja...exact. Komt vanzelf goed

• gdv75
Sypheron schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 18:39:
5-12: ODO: 0.43452288000000006 & FACTORY_GATE.isBlocker -> False
Wannner mag je hem halen? En waar mag je hem ophalen?

• Safritjuh

Safritjuh

bartlauwers schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:49:
[...]

Ik vermoedde eerder dat er zoiets aan de hand kon zijn bij mij want ik zie niks van In Transit of ODO-meter die wijzigt, maar auto zou wel gebouwd zijn en heb VIN ook in app. Mooi dat iemand anders hetzelfde lijkt te hebben. Ook door LM (van werk) besteld. Hopelijk ook binnenkort een afspraak.
Ook hier een vin in de app en api.
Inmiddels ook een kenteken en een aflever afspraak op 10-12 in Tilburg.
Maar volgens de Tesla trackers zou ie nog geproduceerd moeten worden.
Ik vermoed dat dit inderdaad te maken heeft met de b2b order en dit niet aan de user word doorgegeven

• Sypheron
gdv75 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:39:
[...]

Wannner mag je hem halen? En waar mag je hem ophalen?
Nog geen afspraak, maar verwacht op basis van de ETA dat dat misschien morgen of maandag gebeurd. In Tilburg :)

• Pseudokoper
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-12 23:16
MY LR AWD, stealth grey, 19 inch, zwart interieur, geen trekhaak, huurkoop, NL.

Besteld op 6-11. Sindsdien ook levertijd indicaties gehad van:

december 2025
januari - maart 2026
weer terug naar december 2025
vervolgens N/A
4 december - 31 december
8 december - 22 december
12 december - 18 december

Inmiddels sinds gisteren (4-12) een VIN in de API en sinds vandaag ook in de app.
Tevens staat er sinds vandaag bij ETA TO DELIVERY CENTER: 8 december. Dit terwijl het delivery window 12-18 december is :?

Kan ik dan komende dagen een sms’je verwachten voor het maken van een afhaalafspraak?

• mhappe84
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Model Y - RWD LR Marine blue, standaard velgen, zwart interieur met trekhaak.

22-10 besteld bij lm
31-10 bestelling bij tesla
05-12 afspraak voor ophalen gepland voor 10 december

• n0hh
n0hh schreef op woensdag 3 december 2025 @ 16:34:
Na een kleine twee weken stilte weer een update d:)b :

🚗 Model Y LR AWD
🎨 Kleur: Marine Blue | Interieur: Wit
🛞 Velgen: 20 inch Helix
📑 Contract: Prive
🪝 Trekhaak: Nee

🤝 Besteldatum: 30/10
🔑 VIN assigned: Ja [UPDATE]
🚢 Leverdatum: 09/12 - 15/12 [UPDATE]
🚢 Locatie: Utrecht
Het ging opeens snel. ETA in Utrecht is iets eerder geworden, namelijk 08-12. Inmiddels ook een ophaal afspraak kunnen plannen. Had keuze uit 10, 11 en 12 december 👌🏻

• Sypheron
Pseudokoper schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 20:56:
MY LR AWD, stealth grey, 19 inch, zwart interieur, geen trekhaak, huurkoop, NL.

Besteld op 6-11. Sindsdien ook levertijd indicaties gehad van:

december 2025
januari - maart 2026
weer terug naar december 2025
vervolgens N/A
4 december - 31 december
8 december - 22 december
12 december - 18 december

Inmiddels sinds gisteren (4-12) een VIN in de API en sinds vandaag ook in de app.
Tevens staat er sinds vandaag bij ETA TO DELIVERY CENTER: 8 december. Dit terwijl het delivery window 12-18 december is :?

Kan ik dan komende dagen een sms’je verwachten voor het maken van een afhaakafspraak?
Ophalen in Tilburg? Denk dat ie op dezelfde vrachtwagen staat als die van mij 8)

• Pseudokoper
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 05-12 23:16
Sypheron schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:14:
[...]

Ophalen in Tilburg? Denk dat ie op dezelfde vrachtwagen staat als die van mij 8)
Tilburg inderdaad!

• rivsoft
n0hh schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:01:
[...]

Het ging opeens snel. ETA in Utrecht is iets eerder geworden, namelijk 08-12. Inmiddels ook een ophaal afspraak kunnen plannen. Had keuze uit 10, 11 en 12 december 👌🏻
Welke dag kies je?!?! Als het de 10e is, tot ziens! Ook Marine Blue hier :D

• dareal
n0hh schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:01:
[...]

heb nog niet eens de optie gekregen om een afspraak in te plannen. Bij is het ook Utrecht. Maar uhm datum is nog steeds 10-12

• Reloop
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:42
Weer terug naar december.

MY LR AWD, Stealth Grey, 19", zwart interieur, geen trekhaak, cash

27-11 Besteld
28-11 Bevestiging van tesla, verwachte leverdatum: laatste twee weken van december.
03-12 Delivery window: Dec 2025 → Feb 2026
06-12 Delivery window: 16 December - 31 December

Hopelijk komende woensdag een VIN anders gaan ze dit niet redden denk ik.

• gdv75
Heel vreemd alles al ingepland. En nu ineens een verschuiving van de delivery window. Van 5-11 dec naar 7-15 dec. Overigens staat de afspraak nog steeds op 10’dec. Meer mensen deze verschuiving?

• Safritjuh

Safritjuh

gdv75 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 09:30:
Heel vreemd alles al ingepland. En nu ineens een verschuiving van de delivery window. Van 5-11 dec naar 7-15 dec. Overigens staat de afspraak nog steeds op 10’dec. Meer mensen deze verschuiving?
Hier verschuift de delivery Window gewoon per dag op.
Lm heeft mij bevestigd dat ie de 10e geleverd gaat worden.

Ik gok omdat het een b2b order is er geen update is over de fabricage e.d.
Je ziet het ook niet in de app, dus zou me er vooral niet druk over maken

• JWW66
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:57
Besteld op 16 november: ultra red awd model y

Window was tot gisteren 4-20 december
Vanochtend gewijzigd naar 17-31 december

Wordt scherpe timing zo te zien.

• Nyls
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 15:23
JWW66 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 09:50:
Besteld op 16 november: ultra red awd model y

Window was tot gisteren 4-20 december
Vanochtend gewijzigd naar 17-31 december

Wordt scherpe timing zo te zien.
28-10-2025 een ultra red performance besteld.

Volg dit topic op de voet, bij mij van 26 november - 31 december naar 07-31 dec gegaan tijdje terug.

Sindsdien geen beweging en geen vin. Denk dat we een beetje pech hebben met rood en dat het relatief wat langzamer gaat allemaal…

• gdv75
Safritjuh schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 09:42:
[...]

Hier verschuift de delivery Window gewoon per dag op.
Lm heeft mij bevestigd dat ie de 10e geleverd gaat worden.

Ik gok omdat het een b2b order is er geen update is over de fabricage e.d.
Je ziet het ook niet in de app, dus zou me er vooral niet druk over maken
Wel gek want ik moest de lm op de hoogte brengen dat er kenteken was en of ze per direct een laadpas konden regelen. Verder staat bij hun nog niks in de systemen over het kenteken of afleverdatum

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:04
gdv75 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:04:
[...]

Wel gek want ik moest de lm op de hoogte brengen dat er kenteken was en of ze per direct een laadpas konden regelen. Verder staat bij hun nog niks in de systemen over het kenteken of afleverdatum
De leasemaatschappij heeft het hoofdaccount en dus dezelfde informatie als jij. Aangezien de leasemaatschappij de verzekering moet regelen is die prima op de hoogte wanneer de auto wordt geleverd...

• n0hh
rivsoft schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:54:
[...]

Welke dag kies je?!?! Als het de 10e is, tot ziens! Ook Marine Blue hier :D
Haha nee, ik ga de 12e. Kwam agenda technisch beter uit. Gaan er in korte tijd aardig wat Marine Blue Y’s de weg op. Nice!

Weet jij al of je iets doet aan ppf/spatlappen? Denk dat deze kleur (net als iedere donkere kleur trouwens) gevoelig is voor die steenslag op het achter portier. Ik neig toch naar spatlappen ondanks dat ik het niet heel mooi vind.

• Safritjuh

Safritjuh

gdv75 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:04:
[...]

Dat is meer omdat je de informatie al kan zien.
Bij mijn vorige auto's hoorde ik het via de dealer, nadat ze de lm op de hoogte gebracht hebben. Bij een lm moeten ze een process door, dus de kans dat je het eerder ziet dan de lm is groot. Ze zullen niet elk uur de app zitten te refresh en.
Wij hebben laadpassen via een andere aanbieder dus die had ik al eerder aangevraagd, zodat ik in ieder geval niet zonder zit.

• rivsoft
n0hh schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:42:
[...]

Haha nee, ik ga de 12e. Kwam agenda technisch beter uit. Gaan er in korte tijd aardig wat Marine Blue Y’s de weg op. Nice!

Weet jij al of je iets doet aan ppf/spatlappen? Denk dat deze kleur (net als iedere donkere kleur trouwens) gevoelig is voor die steenslag op het achter portier. Ik neig toch naar spatlappen ondanks dat ik het niet heel mooi vind.
Eerlijk gezegd heb ik er nog niet over nagedacht. Ik wist niet eens zeker of ze standaard inbegrepen waren of niet. Ik heb gehoord dat sommige eigenaren ze om verschillende redenen gratis kregen, dus ik wacht gewoon af wat ik krijg en wat ik later doe.

• aschja
gdv75 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 09:30:
Same here. ETA delivery de 9de. Zelfde 7-15dec datum. Hoogstwaarschijnlijk omdat het ophalen ergens tussen de 10-15 zal zijn.

• aschja
n0hh schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:42:
[...]

rivsoft schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 11:09:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik er nog niet over nagedacht. Ik wist niet eens zeker of ze standaard inbegrepen waren of niet. Ik heb gehoord dat sommige eigenaren ze om verschillende redenen gratis kregen, dus ik wacht gewoon af wat ik krijg en wat ik later doe.
Ik heb ze al wel klaarliggen. Voor mij is het een prive aanschaf. Als €30 ppf steenslag kan voorkomen graag. Ik heb op Amazon nog een setje mud flaps gekocht. In landen als de UK / Nordics / US worden die geworden standaard meegeleverd. Ben wel benieuwd welke verhalen je hebt gehoord mbt gratis mud flaps.

• gdv75
Safritjuh schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 11:09:
[...]

Dat is meer omdat je de informatie al kan zien.
Bij mijn vorige auto's hoorde ik het via de dealer, nadat ze de lm op de hoogte gebracht hebben. Bij een lm moeten ze een process door, dus de kans dat je het eerder ziet dan de lm is groot. Ze zullen niet elk uur de app zitten te refresh en.
Wij hebben laadpassen via een andere aanbieder dus die had ik al eerder aangevraagd, zodat ik in ieder geval niet zonder zit.
Ik had de LM een mail gestuurd dat kenteken bekend is en verzocht een laadpas aan te vragen. Direct antwoord en besteld. Nu net per post pas en code ontvangen. Woensdag ophalen. Dus top geregeld

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:04
En anders bestel je een laadpas bij de anwb voor €1,95. Heb je meteen een back-up.

• aschja
jongetje schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 13:02:
En anders bestel je een laadpas bij de anwb voor €1,95. Heb je meteen een back-up.
Sowieso geen overbodige luxe om die een aantal te hebben just in case.

• gdv75
jongetje schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 13:02:
Rij al 5 jaar elwktrisch dus laadpassen in overvloed. En inmiddels ook al de laadpas behorende bij de auto vanuit de LM 😜

Anwb
Eflux
Shell recharge
Van de bron
MTC

En dan nog wat apps voor bijvoorbeeld Chargeplace Schotland

• Tinus1984
VIN Assigned Is API wil nog niet zeggen dat de auto al gebouwd is?

• rivsoft
Tinus1984 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 14:31:
Meestal niet. Zodra het zichtbaar wordt in de app, is het meestal gebouwd of bijna gebouwd.

• Sypheron
VIN assigned in the API wil zeggen dat de auto ingepland is in het productieplan over het algemeen.

• aschja
Sypheron schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:03:
[...]

VIN assigned in the API wil zeggen dat de auto ingepland is in het productieplan over het algemeen.
Kijk er niet van op dat je een kleine week radiostilte krijgt.

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

BasilFX

BasilFX

In mijn geval heb ik al een dag of vijf een VIN, geen kilometerstand maar sinds gisteren al wel een ETA tot delivery center: 8 december. Ik ga er maar vanuit dat ze geen lucht op transport zetten ;-)

(MY AWD, Marine Blue, 19”, geen trekhaak, Hengelo)

[ Voor 7% gewijzigd door BasilFX op 06-12-2025 16:24 ]

http://www.basilfx.net

Pagina: 1 ... 98 99 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.