• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
TorgasMick schreef op donderdag 18 december 2025 @ 11:21:
[...]

Hier ook radiostilte… 25 oktober besteld onder het mom van: “kan zeker dit jaar nog geleverd worden”, maar zo ziet het er momenteel niet meer uit. Leverdatum is al een paar keer opgeschoven en staat nu tussen 31 december en 24 februari :-(
Altijd mooie praatjes natuurlijk van de verkopers ;)

Lijkt erop dat België niet de prioriteit krijgt ondanks de belastingregels |:(

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
replica17 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 18:51:
[...]

Altijd mooie praatjes natuurlijk van de verkopers ;)

Lijkt erop dat België niet de prioriteit krijgt ondanks de belastingregels |:(
Die belasting regels zijn toch niet pas sinds deze maand bekend? Dan had je ook eerder kunnen bestellen...

• replica17
  • Nu online
jongetje schreef op donderdag 18 december 2025 @ 19:15:
[...]

Die belasting regels zijn toch niet pas sinds deze maand bekend? Dan had je ook eerder kunnen bestellen...
Nee sinds begin oktober, dezelfde maand heb ik ook besteld. :) Zoveel tijd was er dus ook weer niet...

• kevinm23
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-01 09:11
kevinm23 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 13:40:
Model Y LR RWD, Stealth Grey, zwart interieur, geen trekhaak. (NL, afhalen Hengelo)

12-08: Besteld, levering “september 2025”
20-09: Verwachte leverdatum 27 oktober 2025, met als reden: productie vertraging
20-10: Leverdatum gewijzigd naar december 2025
07-11: Leverdatum gewijzigd naar 6 December - 31 December
26-11: Leverdatum gewijzigd naar 7 December - 13 December
27-11: VIN toegewezen en zichtbaar in de API
03-12: VIN zichtbaar in de App. RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" → "false"
8-12: Delivery Window: "7 December - 13 December" → "11 December - 15 December"
9-12: SMS ontvangen om afspraak in te plannen
9-12: Afspraak ingepland voor 17 december
9-12: Kenteken bekend en zichtbaar in de Tesla App

Lijkt dus nu wel goed te komen! Hopelijk schuift de datum niet meer op, maar gezien het kenteken bekend en zichtbaar is denk ik dat het wel goed zit.
Auto gisteren opgehaald! Erg blij mee. Ik vraag mij af, zijn er mensen die een Model Y Long Range RWD hebben en zich ook houden aan het advies van opladen tot 80%? Ik dacht dat het altijd een beetje achterhaald was en tegenwoordig niet meer nodig is.

[ Voor 67% gewijzigd door kevinm23 op 18-12-2025 20:07 ]

• jongetje
kevinm23 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 20:05:
[...]

Auto gisteren opgehaald! Erg blij mee. Ik vraag mij af, zijn er mensen die een Model Y Long Range RWD hebben en zich ook houden aan het advies van opladen tot 80%? Ik dacht dat het altijd een beetje achterhaald was en tegenwoordig niet meer nodig is.
Waarom zou dat achterhaald zijn? Zelfs bij al meer telefoons en laptops kun je het instellen omdat het beter voor je batterij is.
En met een lange rit laad je gewoon wat verder door.
Is trouwens meer een discussie voor het normale topic (die al vele malen gevoerd is) dan voor hier.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:21
lubbertkramer schreef op donderdag 18 december 2025 @ 17:02:
[...]

Met mijn Polestar zit ik nu nog bij Ayvens en kon ik mijn druppel toevoegen aan de Tesla app als betaalmiddel. Dan is het net als bij Fastned e.d. nummer van de laadpaal selecteren, inpluggen en laden.
Nieuwe LM heeft het anders geregeld, daar zit de betaling al ingeregeld via Tesla zodat ik gewoon zonder pas/betaalmiddel kan laden bij de Tesla chargers en facturatie direct naar de LM gaat.
ja schijnbaar krijg ik een pas / druppel, heb voor nu maar ff een anwb pas geregeld, zal vast loslopen ben wel benieuwd bij hoeveel diverse punten die werkt.. hoor daar ook wel eens gemengde verhalen over, voor nu erg zin in dinsdag iig :-)

• Sabre77
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22-12-2025
MODEL Y LR RWD, Pearl White, zwart interieur, trekhaak, 19" velgen

02-12 Besteld, Leverdatum December 2025
05-12 Leverdatum gewijzigd naar 15 December - 31 December
11-12 VIN in API : Leverdatum van 15 December - 31 December naar 18 December - 24 December
18-12 VIN in APP
18-12 SMS gehad
19-12 Afspraak gemaakt voor 23 - 12 in Tilburg

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:30
File in Tilburg, afspraak van 1100 loopt nu al 30 minuten uit en de Delivery lounge zit vol 🙈

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-01 20:07
lubbertkramer schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 11:27:
File in Tilburg, afspraak van 1100 loopt nu al 30 minuten uit en de Delivery lounge zit vol 🙈
Dat was afgelopen woensdag ook, had afspraak om 16:00. ik reed om 17:30 de hal uit.

• Alexik
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 05-01 15:04
Nou dat was hem weer. Was leuk dat wachten, maar mocht eindelijk vanochtend om 11:00 uur in Tilburg mijn MY ophalen. De hele delivery lounge zat inderdaad vol. Maar na 10 minuten wachten kon ik starten en wegrijden. Vlekkeloze ervaring!
Succes iedereen die nog aan het wachten is!

• TorgasMick
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:48
MODEL Y LR AWD, Quicksilver, zwart interieur, 19" velgen - België (Privé aankoop)

25-10 Besteld, Leverdatum verwacht tussen 10 November en 22 December
20-11 Leverdatum gewijzigd naar 7 December - 31 December
27-11 Leverdatum gewijzigd naar 30 December - 31 December
07-12 Leverdatum gewijzigd naar 31 December - 24 Februari
19-12 Leverdatum gewijzigd naar 8 Januari - 14 Februari

• replica17
  • Nu online
Model Y LR (premium) AWD — Marine Blue, zwart interieur, trekhaak, 19 inch
België, privé aankoop

27/10: Besteld – levering november
31/10: Levering: 10/12 tot 31/12
07/11: Levering: 24/12 tot 31/12
20/11: Levering: 01/01 tot 25/02
25/11: Contact met Tesla over haalbaarheid van levering dit jaar; geen duidelijkheid
08/12: Opnieuw contact gehad om te vragen of aanpassingen in de configuratie zouden helpen; enkel de "snel leverbare" modellen op de site kunnen nog op tijd geleverd worden.
19/12: Levering 07/01 tot 13/02

• TorgasMick
@replica17 Onze tijdlijnen lopen vrij gelijk zo te zien, we gaan op dezelfde truck zitten binnenkort vermoed ik :-)

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-12-2025
Gents (en lady's?)

Ik ga jullie ook verlaten en zal jullie vast in het ervaring topic zien. Hier staat de dame ook al twee dagen voor de deur en ik had geen betere keuze kunnen maken. De zwarte logo's op de rode tesla zijn echt epic. <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NM2rxGE0QZzS0HZxWLL1PtQ38c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dxbjrERvEtzSQ78GK16exIdR.jpg?f=fotoalbum_large
Klein beetje ai voor de kentekenplaat maar verder as is

[ Voor 13% gewijzigd door SnoozeOperator op 19-12-2025 20:21 ]

• RallyBanally
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:12
MY LR AWD stealth grey, zwart interieur, trekhaak, 19"
Levering Hengelo, NL

17/12: Besteld door LM bij Tesla
17/12: Est. del. februari 2026

• pe-el2
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-01 09:19
Ik heb net mijn auto opgehaald van de wrapper.
Ik ben zeer tevreden!
Nu kan ik na een week eindelijk genieten van de auto. 🙂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pjf53apv3VBGTz5-WJY4LM_RFHI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7nPV89qsoKeV6xKr5UUKuTaA.png?f=fotoalbum_large

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Model 3 Performance, Stealth Grey

24-02 - Besteld via leasemaatschappij met leverrestrictie tot 22 september
01-03 - Delivery window: September
01-09 - Delivery window: November
28-09 - Delivery window: gewijzigd in N/A
27-10 - Vehicle options: gewijzigd van MT353 naar MT371 (2026 model wat ik kon vinden)
29-10 - Delivery window: 28 november – 12 december
29-10 - VIN toegekend in api
29-11 - Delivery window: 2 december - 16 december
02-12 - scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "true" → "false"
03-12 - Delivery window: 4 december - 17 december
05-12 - Delivery window: 11 december - 25 december
05-12 - scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "false" → "true
05-12 - SMS om afspraak in te plannen, opties waren 19 of 20 december in Tilburg
11-12 - Kenteken zichtbaar in app
20-12 - Auto opgehaald in Tilburg, ging erg soepel. (Nog) geen problemen gezien.

Tot over 5 jaar!

• gdv75
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-01 12:50
Vegetto schreef op donderdag 18 december 2025 @ 11:07:
Nou mijn afspraak is vervroegd, dinsdag 10 uur ophalen, nu probeer ik alleen nog mijn leasemaatschappij te pakken te krijgen maar dat is nogal lastig, want ik heb natuurlijk geen laadpas en het is al donderdag, andere ook zoiets ervaren en hoe doen jullie in de tussentijd laden?
Je hebt 1150 km gratis laden bij de superchargers, dus daar zou je verder mee kunnen komen tot je je laadpas binnen hebt

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.

• roelst1
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-01 09:55
Deze week met mijn vader zijn rode Model Y AWD opgehaald. Het is een prachtige auto, maar het blijft me verbazen hoe slecht er om wordt gegaan met hagelnieuwe autos tijdens het poetsen. Ik heb nu drie keer een auto mogen ophalen bij Tesla en één keer bij Mercedes, en elke keer mag de polijstmachine er weer bij komen. Het was dit keer niet zo erg als bij mijn Model 3 (toen lagen er een boel steentjes in dat randje boven de achterklep die overduidelijk tijdens het poetsen over de lak waren geveegd), maar toch was het ook dit keer niet fraai. De foto laat het ergste stukje zien (voor het polijsten), maar er zijn bijna overal wel wat krasjes te vinden.

Toch moet ik nog wat complimenten kwijt: Dit was de eerste keer dat ik een Tesla in Hengelo heb opgehaald en moet zeggen dat het personeel hier veel vriendelijker en behulpzamer was dan in Tilburg en Utrecht. De totale ervaring was dus vele malen beter en de hulp bij het ontdekken van de krasjes was ook veel sneller (de polijstmachine was er binnen een minuut) en ging zonder enig tegenstribbelen. Wel was er nog een heel ongelukkig probleem waar ik niemand de schuld van kan/wil geven: er zat een enorme schroef in één van de banden. Na de initiele shock en verbazing bij het personeel was die gelukkig ook binnen een paar minuten vervangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSfXR3q-dj7gU4-14Uh3n7u_LiM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AUtWBRnA03fDr2ceeqrt547j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTS_AR7PtFqaASXlsN4WaPCvF_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rXA6IfTVMOaiPcgkNCNideOv.jpg?f=fotoalbum_large

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-01 16:39
MY Rood, LR AWD, wit interieur, geen trekhaak, NL
Besteld op 9-11
Verwachte levering 11-27 dec
Nog geen VIN bekend.
12-12 update: 30-31 dec
21-12 update:
Delivery Window: "30 December - 31 December" → "7 January - 13 February"
RAW details.tasks.scheduling.deliveryWindowDisplay: "30 December - 31 December" → "7 January - 13 February"
RAW details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "false" → "true"
Voor mij reden om elders mijn licht op te steken, ik word aan het lijntje gehouden. Morgen even bellen om 'm te annuleren.

• JWW66
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:08
username_ schreef op zondag 21 december 2025 @ 19:00:
Besteld op 9-11
Nog geen VIN bekend.
21-12 update:
RAW details.tasks.scheduling.deliveryWindowDisplay: "30 December - 31 December" → "7 January - 13 February"
Voor mij reden om elders mijn licht op te steken, ik word aan het lijntje gehouden. Morgen even bellen om 'm te annuleren.
Hier dezelfde verschuiving, stond ook op 30-31 december, is nu 1 jan - 7 feb geworden. Zelfde type auto en kleur.

• aschja
  • Laatst online: 07:59
gdv75 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 19:42:
[...]

Je hebt 1150 km gratis laden bij de superchargers, dus daar zou je verder mee kunnen komen tot je je laadpas binnen hebt
1150? Hoe? Ik zie maar 150 staan?

• username_
JWW66 schreef op zondag 21 december 2025 @ 21:00:
[...]

Hier dezelfde verschuiving, stond ook op 30-31 december, is nu 1 jan - 7 feb geworden. Zelfde type auto en kleur.
Ja blijkbaar is de rode verf op oid. Ben er wel weer klaar mee inmiddels. December was gegarandeerd, laat dat maar aan ons over meneer. Zie veel mensen hier die een MY STD in dec hebben besteld en er inmiddels al in rijden. Vreemde gang van zaken dat er geen FIFO gehanteerd wordt.
Heb m'n zinnen gezet op een mooie "combustion" SUV en meld me wellicht over een jaartje weer voor een Tesla, wellicht is FSD er dan ook eindelijk.

• WhoDoYaThinkIAm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:19
aschja schreef op zondag 21 december 2025 @ 21:38:
[...]

1150? Hoe? Ik zie maar 150 staan?
1000km extra is loyaliteitsbonus, als je al eerder een Tesla had en een nieuwe koopt. Die 150km zijn maar 6 maanden geldig overigens, de 1000km anderhalf jaar.

• superwarm
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-12-2025
pe-el2 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:43:
Ik heb net mijn auto opgehaald van de wrapper.
Ik ben zeer tevreden!
Nu kan ik na een week eindelijk genieten van de auto. 🙂

[Afbeelding]
Mooie kleur

• jongetje
username_ schreef op zondag 21 december 2025 @ 21:45:
[...]
Vreemde gang van zaken dat er geen FIFO gehanteerd wordt.
Dat is toch bekend dat Tesla werkt met batches auto's. Die fabriceren op prognose, niet op wat er in de orderboeken staat. Dat doen Europese fabrikanten met een miljoen mogelijke combinaties van opties, motorisering, kleuren etc.

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jongetje schreef op maandag 22 december 2025 @ 07:51:
[...]

Dat is toch bekend dat Tesla werkt met batches auto's. Die fabriceren op prognose, niet op wat er in de orderboeken staat. Dat doen Europese fabrikanten met een miljoen mogelijke combinaties van opties, motorisering, kleuren etc.
Dat is een verkeerde aanname. Wel is de planning van buiten lastig te volgen, maar als grote toeleverancier kan ik vrij diep in de planning kijken, en dat is zeker niet enkel op prognose, maar nog veel meer factoren.
Voor een buitenstaander geen peil op te trekken, maar dat is niet waar Tesla zich druk om maakt

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:22
Dit is toch niet acceptabel voor een nieuwe auto? Zolang wij die auto's blijven accepteren zal dit ook nooit veranderen.

@roelst1 en over die schroef: jullie hebben echt geluk dat dit is opgemerkt ten tijde van de aflevering. Anders hadden jullie die kosten zelf mogen dragen. 100%

[ Voor 17% gewijzigd door turkeyhakan op 22-12-2025 09:29 ]

• username_
jongetje schreef op maandag 22 december 2025 @ 07:51:
[...]

De prognose was: "Gegarandeerd december, maakt u zich maar geen zorgen, dat regelen wij wel".
En idd, een ~57k auto afleveren met krassen op de deur en schroeven in de band, ik passeer even.

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:33
Aldusso schreef op maandag 22 december 2025 @ 08:37:
[...]

Dat is een verkeerde aanname. Wel is de planning van buiten lastig te volgen, maar als grote toeleverancier kan ik vrij diep in de planning kijken, en dat is zeker niet enkel op prognose, maar nog veel meer factoren.
Voor een buitenstaander geen peil op te trekken, maar dat is niet waar Tesla zich druk om maakt
Factoren zoals?

• Sabre77
  • Registratie: Augustus 2023
username_ schreef op maandag 22 december 2025 @ 08:57:
[...]

De prognose was: "Gegarandeerd december, maakt u zich maar geen zorgen, dat regelen wij wel".
En idd, een ~57k auto afleveren met krassen op de deur en schroeven in de band, ik passeer even.
Krassen in auto is echt onacceptabel! Een schroef in een band is pech, zolang ze er meteen een nieuwe band opleggen is er toch geen probleem ?

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-01 19:23
Afgelopen vrijdag een Model Y premium RWD - Pearl White - All black - met trekhaak besteld. Morgen ophalen.. Ik hoopte dit jaar maar een levertijd van 4 dagen overtreft toch wel de verwachtingen. Is natuurlijk ook wel één van de meest gangbare samenstellingen en gelukkig staat dat blijkbaar gewoon op voorraad.

• ZegHetMaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 30-12-2025
Zijn er nog meer tweakers in tilburg vandaag? ik mag om 13.00 uur :)

• roelst1
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-01 09:55
turkeyhakan schreef op maandag 22 december 2025 @ 08:54:
@roelst1 en over die schroef: jullie hebben echt geluk dat dit is opgemerkt ten tijde van de aflevering. Anders hadden jullie die kosten zelf mogen dragen. 100%
Ik hoorde iets tikken toen de medewerker hem een stukje naar voren reed zodat we de auto konden inspecteren. Had niet verwacht dat er zo'n joekel van een schroef in zou zitten haha (M8 als ik het moest gokken). Het was in ieder geval keurig opgelost.

• elchef
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:08
Juist contact gehad met Tesla over mijn M3P BE via LM bestelling die deze maand nog geleverd zou worden: "gedetailleerde leveringstermijnen worden in januari gecommuniceerd".

Vreemd antwoord en dat terwijl details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks nog op false staat en de app nog altijd december aangeeft...

• OudeWijze
Zijn er meer mensen die wachten op een zwarte MY LR RWD met zwart interieur en geen trekhaak? Staat in bestelling vanaf 30 november, maar het lijkt alsof mensen met een latere bestelling hun auto eerder krijgen.

Kan dit, of maak ik mij onnodig druk?

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:54

BasilFX

BasilFX

Afgelopen zaterdag onze MY AWD in de kleur Marine Blue opgehaald in Hengelo. 's ochtends op 10 uur direct aan de beurt. Eerst de M3 ingeleverd, en daar was niets op aan te merken. Omdat ik ergens gelezen had dat de bijgeleverde laadkabel maar zes meter zou zijn, vroeg ik nog wel of ik de oude mocht wisselen voor de nieuwe, maar ze zijn beide net zo lang (7,5 meter).

We hebben de auto grondig geïnspecteerd, en helaas waren ook bij ons de nodige (was-)krassen te vinden. Ook was er op de hoek van de deur links achter een heel klein puntje door de lak heen. Daar is een aantekening van gemaakt, en daar moet ik nog een afspraak voor maken.

De 14e van Januari gaat ie naar de detailer voor PPF (rondom + motorkap), en de detailer bood al aan dit puntje mee te pakken. Hij heeft denk ik liever dat niemand er meer een polijstmachine op zet, ook omdat wat weggepoetst is, nu weer swirls heeft opgeleverd.

Desalniettemin erg tevreden. Het rijd vertrouwd en goed, en de extra range t.o.v. een M3 Standard+ is ook genieten. Gisteren de tijd genomen om enkele accessoires te installeren, die al een paar weken klaar lagen :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XGFi_IoXfOyREQ2gjXlDH5WIo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ofmFUikzFGrCtuWNzZUsxXQI.jpg?f=fotoalbum_large

http://www.basilfx.net

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:03
elchef schreef op maandag 22 december 2025 @ 13:02:
Juist contact gehad met Tesla over mijn M3P BE via LM bestelling die deze maand nog geleverd zou worden: "gedetailleerde leveringstermijnen worden in januari gecommuniceerd".

Vreemd antwoord en dat terwijl details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks nog op false staat en de app nog altijd december aangeeft...
details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks is puur een variable die false wordt als de uiterste leverdatum in het leverwindow minder dan 2 weken vanaf nu is. Voorzover ik heb kunnen ontdekken is dat niet iets waar écht waarde aan onttrokken kan worden.

• elchef
Mar.tin schreef op maandag 22 december 2025 @ 13:17:
[...]

details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks is puur een variable die false wordt als de uiterste leverdatum in het leverwindow minder dan 2 weken vanaf nu is. Voorzover ik heb kunnen ontdekken is dat niet iets waar écht waarde aan onttrokken kan worden.
Ik zou wel verwachten dat als ze nu al weten dat december niet meer haalbaar is dat de flag terug op false zou staan en de datum januari of februari wordt. Maar misschien komt die updaten nog wel een van de dagen.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:22
BasilFX schreef op maandag 22 december 2025 @ 13:10:
Afgelopen zaterdag onze MY AWD in de kleur Marine Blue opgehaald in Hengelo. 's ochtends op 10 uur direct aan de beurt. Eerst de M3 ingeleverd, en daar was niets op aan te merken. Omdat ik ergens gelezen had dat de bijgeleverde laadkabel maar zes meter zou zijn, vroeg ik nog wel of ik de oude mocht wisselen voor de nieuwe, maar ze zijn beide net zo lang (7,5 meter).

We hebben de auto grondig geïnspecteerd, en helaas waren ook bij ons de nodige (was-)krassen te vinden. Ook was er op de hoek van de deur links achter een heel klein puntje door de lak heen. Daar is een aantekening van gemaakt, en daar moet ik nog een afspraak voor maken.

De 14e van Januari gaat ie naar de detailer voor PPF (rondom + motorkap), en de detailer bood al aan dit puntje mee te pakken. Hij heeft denk ik liever dat niemand er meer een polijstmachine op zet, ook omdat wat weggepoetst is, nu weer swirls heeft opgeleverd.

Desalniettemin erg tevreden. Het rijd vertrouwd en goed, en de extra range t.o.v. een M3 Standard+ is ook genieten. Gisteren de tijd genomen om enkele accessoires te installeren, die al een paar weken klaar lagen :-)

[Afbeelding]
Op één pagina al de tweede met schade aan zijn Model Y geleverd door Tesla Hengelo...

• Mar.tin
elchef schreef op maandag 22 december 2025 @ 13:27:
[...]

Ik zou wel verwachten dat als ze nu al weten dat december niet meer haalbaar is dat de flag terug op false zou staan en de datum januari of februari wordt. Maar misschien komt die updaten nog wel een van de dagen.
Uit o.a. eigen ervaringen vorig kwartaal, die variabele wijzigde klokslag middernacht als de laatste datum (of misschien de éérste?) in het window <14 dagen was. Had dus verder heel weinig te maken met daadwerkelijke leverdata.

Wat een goede indicatie is dat er écht iets te gebeuren staat is een VIN in de API, dan is de productie gepland. Zodra productie gereed is krijg je dan ook een VIN in de app.
Het kan, zéker einde kwartaal allemaal snel gaan dan overigens, mijn auto is in de nacht van woensdag 24-09 op donderdag 25-09 gebouwd en heb ik zaterdag 27-09 om 9:00 opgehaald in Tilburg. Dus zou me niet 123 zorgen maken :).

• Mar.tin
turkeyhakan schreef op maandag 22 december 2025 @ 13:56:
[...]

Op één pagina al de tweede met schade aan zijn Model Y geleverd door Tesla Hengelo...
Goede kans dat ze ingeladen zijn door dézelfde (incompetente) chauffeur natuurlijk. De meeste schade ontstaat met transport. Of dat er met een overnachting iets is gebeurd etc. Het is wél einde maand drukte rammen gaan.

Ik denk als ze dat toch eens zouden verspreiden, het een boel schade zou schelen omdat de piekdruk op je organisatie lager wordt. Je ziet heel duidelijk dat ze de dichtstbijzijnde uitleverlocaties het laatst in de maand toeleveren om de uitlevergraad binnen het kwartaal te maximaliseren.

Turkije was in elk geval vorig kwartaal groot afnemer bijvoorbeeld, en dat is zo 10 dagen retour met een truck, dus je zag ook dat daar veel productie heen ging net als Canada. En dan is NL met een retourtje in 2 dagen einde-kwartaal-rammen.

Overigens moet het gewoon goed zijn natuurlijk, maargoed, mensen zijn niet foutloos.

• ZegHetMaar
  • Registratie: Januari 2024
Vandaag mijn MY opgehaald, wat een topauto!

Geen krasjes aangetroffen. Personeel was heel vriendelijk. Auto was 46% opgeladen en heb gevraagd of hij nog even aan de supercharger mocht, vriendelijke tesla meneer heeft deze aan de charger gehangen en toen de auto op 71% zat heb ik maar gezegd dat hij hem weer mocht halen. Kon niet langer wachten :P

Veel plezier voor de mensen die nog moeten!

(kenteken is weggehaald met bewerkingstool op iphone :P)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i5M95wogt6f6WtKTbr3BYcXzVCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1jagDFL7pvCnZQgdheIasm9H.jpg?f=fotoalbum_large

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:02
username_ schreef op zondag 21 december 2025 @ 19:00:
Besteld op 9-11
Nog geen VIN bekend.
21-12 update:
Ik heb hetzelfde probleem. MY White, LR AWD, zwart interieur, trekhaak, NL.
Is het mogelijk om kosteloos te annuleren om deze reden?

• username_
Niekage schreef op maandag 22 december 2025 @ 22:30:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. MY White, LR AWD, zwart interieur, trekhaak, NL.
Is het mogelijk om kosteloos te annuleren om deze reden?
Heb vanochtend gebeld om 'm te annuleren en hij zou het doorgeven aan de betreffende afdeling. Nog geen terugkoppeling ontvangen.
Ik neem aan dat ze over de € 250,- aanbetaling niet moeilijk gaan doen aangezien ze de beloofde levertijd niet na kunnen komen. Zal ik nog laten weten.
Overigens was annuleren geen probleem, en hij zei dat ik 'm zelfs tot 14 dagen na levering zou kunnen terugbrengen (wet koop op afstand).

• Silversurfer1
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21:47
username_ schreef op maandag 22 december 2025 @ 23:24:
[...]

Heb vanochtend gebeld om 'm te annuleren en hij zou het doorgeven aan de betreffende afdeling. Nog geen terugkoppeling ontvangen.
Ik neem aan dat ze over de € 250,- aanbetaling niet moeilijk gaan doen aangezien ze de beloofde levertijd niet na kunnen komen. Zal ik nog laten weten.
Overigens was annuleren geen probleem, en hij zei dat ik 'm zelfs tot 14 dagen na levering zou kunnen terugbrengen (wet koop op afstand).
Waarom annuleer je eigenlijk? Heb je dringend een auto nodig? Bijtelling gaat maar 1% omhoog in 2026. Je kan nog kijken bij de voorraad. Daar poppen af en toe auto’s op omdat mensen annuleren. Deze kunnen vrijwel direct opgehaald worden. Ik kijk dag meerdere keren.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:21
ZegHetMaar schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:16:
Vandaag mijn MY opgehaald, wat een topauto!

Geen krasjes aangetroffen. Personeel was heel vriendelijk. Auto was 46% opgeladen en heb gevraagd of hij nog even aan de supercharger mocht, vriendelijke tesla meneer heeft deze aan de charger gehangen en toen de auto op 71% zat heb ik maar gezegd dat hij hem weer mocht halen. Kon niet langer wachten :P

Veel plezier voor de mensen die nog moeten!

(kenteken is weggehaald met bewerkingstool op iphone :P)

[Afbeelding]
Top ik mag zo 10 uur Tilburg, zin in! Hoop ook nog ff te laden ga ik zeker vragen !

• Thinkother
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-01 13:32
Mocht je meerdere kleuren mooi vinden en je leverdatum is opgeschoven, kan je altijd via de berichten tool in de Tesla app vragen of ze eventueel een andere kleur beschikbaar hebben. Zo ben ik uiteindelijk voor diamond black gegaan i.p.v. stealth grey en kon ik hem gisteren ophalen.

• WhoDoYaThinkIAm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:19
username_ schreef op maandag 22 december 2025 @ 23:24:
[...]

Let op dat Tesla een eigen visie heeft op de wet kopen op afstand. De koop ongedaan maken kan niet als je een proefrit hebt gemaakt. Er is dan "fysiek" contact geweest met het product en de verkopende partij, dan geldt de wet kopen op afstand niet, vinden ze. Tesla heeft mij vorig jaar aangegeven dat deze "beperking" geruime tijd na de proefrit geldt volgens hen.

[ Voor 9% gewijzigd door WhoDoYaThinkIAm op 23-12-2025 13:18 ]

• elchef
Heleboel updates maar helaas niet de gewenste voor mijn M3P Diamond Black, BE:
Delivery Window: "Dec 2025" → "—"
RAW details.tasks.scheduling.card.buttonText.cta: "—" → "Start"
RAW details.tasks.scheduling.card.title: "Check Back Later" → "Schedule Delivery Appointment"
RAW details.tasks.scheduling.deliveryWindowDisplay: "Dec 2025" → "null"
RAW details.tasks.scheduling.isDeliveryEstimatesEnabled: "true" → "false"
RAW details.tasks.scheduling.card.messageBody: "Dec 2025" → "—"
RAW details.tasks.scheduling.card.messageTitle: " Estimated Delivery" → "—"

• willys
  • Laatst online: 15:57
elchef schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:10:
Heleboel updates maar helaas niet de gewenste voor mijn M3P Diamond Black, BE:
Delivery Window: "Dec 2025" → "—"
RAW details.tasks.scheduling.card.buttonText.cta: "—" → "Start"
RAW details.tasks.scheduling.card.title: "Check Back Later" → "Schedule Delivery Appointment"
RAW details.tasks.scheduling.deliveryWindowDisplay: "Dec 2025" → "null"
RAW details.tasks.scheduling.isDeliveryEstimatesEnabled: "true" → "false"
RAW details.tasks.scheduling.card.messageBody: "Dec 2025" → "—"
RAW details.tasks.scheduling.card.messageTitle: " Estimated Delivery" → "—"
Jep, hier net hetzelfde... M3 LR RWD , Pearl White BE,
"deliveryWindowDisplay": "January 15 - March 31", -> "deliveryWindowDisplay": null,
"isDeliveryEstimatesEnabled": true, -> "isDeliveryEstimatesEnabled": false,

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoyvPqdIIL5s7m0m-MFEuj0WOsU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hTGam8xpgo1yZ2nSZ1AG9ZwU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJK7ByfXiGQX3l3RnP7uuvkJk5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WTxoYBNVYBnGU0R0lashFcBf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COWCCKKpxnWS8XbIbCIvnNfhTNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/91HEyzriiVTnH50E6w4XfPj0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltjOg5_pBThQRyibZOPYQUvn4TI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YOAlYoGCv8nsnd3bwVIKXMyH.jpg?f=fotoalbum_large

Bevalt goed :)

• Jarod_tp
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 24-12-2025
Agorias schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:39:
[...]

Ik heb het bij Santander en Tesla gemeld. Inmiddels heb ik een factuur gekregen op mijn eigen naam :).
Ik heb het zelfde probleem, maar is me nog niet gelukt om op te lossen 8)7 Hoe is je dit gelukt, via Tesla?

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Is dit Marine blue? Maakt eigenlijk ook niet uit, het is een mooie kleur! ;) Veel plezier met de wagen! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• SquareOne
  • Laatst online: 22:11
pjot1 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 15:07:
[...]

Is dit Marine blue? Maakt eigenlijk ook niet uit, het is een mooie kleur! ;) Veel plezier met de wagen! :)
Ja Marine Blue zo te zien. Ik ben uiteindelijk ook erg blij met de kleur.

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 15:55
Donderdag de standard Y opgehaald en vrijdag naar de wrapper gebracht. Gisteren klaar en vandaag opgehaald: nu is ie er dan echt! 👌🏻👍🏻😃
Nu de overige tools/gadgets/etc nog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pF73BYfEU8vGflI34XZnhIlq1Hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vDjitM4Mpn4630iIhZ7Jtnay.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CRbmL5UgGPmFQDqNM2HF3RdjcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9CFZbKMnY2Vx1It6iYVQEhIf.jpg?f=fotoalbum_large
Ps.: misschien is het kenteken weggepoetst maar die zit er gewoon op natuurlijk

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• SquareOne
bartlauwers schreef op woensdag 24 december 2025 @ 20:39:
Donderdag de standard Y opgehaald en vrijdag naar de wrapper gebracht. Gisteren klaar en vandaag opgehaald: nu is ie er dan echt! 👌🏻👍🏻😃
Nu de overige tools/gadgets/etc nog.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ps.: misschien is het kenteken weggepoetst maar die zit er gewoon op natuurlijk
Gave wrap :)!

• RallyBanally
Levering Hengelo, NL

29/12: Levering gewijzigd naar 17 februari - 19 maart 2026

• SquareOne
Het is stil hier de laatste dagen. Geen push meer de laatste 2 dagen van het jaar?

Iedereen z’n auto gehad waar levering dec 2025 was voorspeld?

• TorgasMick
Een collega van me is een paar dagen geleden nog gaan testrijden en de sales wist te zeggen dat een groot deel van de geproduceerde wagens (wellicht ook velen voor BE en NL) naar Turkije verscheept zijn. En wij kunnen weer wachten… https://electrek.co/2025/...le-that-has-been-patched/

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:05
Heb op 14 november een m3 besteld, levering stond van feb/maart, is vandaag veranderd naar januari , ben benieuwd

• gdv75
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-01 12:50
TorgasMick schreef op maandag 29 december 2025 @ 19:33:
Een collega van me is een paar dagen geleden nog gaan testrijden en de sales wist te zeggen dat een groot deel van de geproduceerde wagens (wellicht ook velen voor BE en NL) naar Turkije verscheept zijn. En wij kunnen weer wachten… https://electrek.co/2025/...le-that-has-been-patched/
Maar je collega kan dan toch snel kijken naar de voorgeconfigureerde auto’s op de website van tesla? Maar wordt nu wel heel kort dag

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.

• TorgasMick
Hier in België geen enkel voorgeconfigureerde wagen te krijgen (toch geen AWD die nieuw is)

• michiels2
  • Laatst online: 20:11
Hier op 28/11 AWD Premium Wit Trekhaak besteld. Toen nog verwachting zo goed als zeker dat die voor eind jaar geleverd zou worden.

Sprong week later op Feb/Maart.
Vervolgens op 16-31 Dec (heel specifiek dus)
Nu weer 8 Jan-14 feb.

Laadpaal maar aan het regelen dus! Helaas niet meer dit jaar voor lagere bijtelling.

Ik hou kentekenradar.nl een beetje in de gaten of er nog bumps in registratie zit waaraan je kan zien of er een productie batch is.

Verder lijkt vooral de standard rear wheel nog vol op voorraad overal.

• TorgasMick
michiels2 schreef op maandag 29 december 2025 @ 23:13:
Hier op 28/11 AWD Premium Wit Trekhaak besteld. Toen nog verwachting zo goed als zeker dat die voor eind jaar geleverd zou worden.

Sprong week later op Feb/Maart.
Vervolgens op 16-31 Dec (heel specifiek dus)
Nu weer 8 Jan-14 feb.

Laadpaal maar aan het regelen dus! Helaas niet meer dit jaar voor lagere bijtelling.

Ik hou kentekenradar.nl een beetje in de gaten of er nog bumps in registratie zit waaraan je kan zien of er een productie batch is.

Verder lijkt vooral de standard rear wheel nog vol op voorraad overal.
We zitten voorlopig in exact dezelfde window dan. Mijn bestelling is al wel sinds 25 oktober geplaatst. Als het nu nog een keer wordt uitgesteld dan gaat mijn geduld wel een keer op geraken vrees ik.

• nickyvh
Vraagje,

Weet iemand met wat voor banden de m3 geleverd wordt?

All season of zomer banden?

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:51
@nickyvh Zomerbanden. Ik heb Hankooks op mijn 19”. De winterbanden op 18” die je los kan bestellen zijn Pirelli.

Lekker!

• Silversurfer1
TorgasMick schreef op maandag 29 december 2025 @ 19:33:
Maar dit gaat over de RWD terwijl die nog bij de voorraad staan in Nederland. De AWD zijn uitverkocht. Komt soms nog een bij de voorraad die geannuleerd is. Paar dagen terug nog een LR AWD Steath Gray met wit interieur.

[ Voor 9% gewijzigd door Silversurfer1 op 30-12-2025 08:40 ]

• TorgasMick
Silversurfer1 schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 00:19:
[...]

Maar dit gaat over de RWD terwijl die nog bij de voorraad staan in Nederland. De AWD zijn uitverkocht.
Ahjah, je hebt gelijk 8)7

• Silversurfer1
Gister, vandaag en morgen geen leveringen? Is erg rustig hier…

• michiels2
Er zijn gisteren wel veel LR AWD op kenteken gezet. Dus misschien komt er wat aan! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mvgfJ2iIxvErYZGDwg6-cPOh38=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5h9qD27VlhQCvrEN6sKkmwYR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door michiels2 op 31-12-2025 10:18 ]

• jongetje
Niet iedereen die een Tesla besteld zit in dit topic 😉

• Silversurfer1
Nee snap ik maar is wel heel stil.

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:43
Zojuist een MY LR AWD Stealth Grey 19" besteld.

Verwachtte levering is feb-mrt.

:)

• Silversurfer1
Ik heb precies dezelfde besteld! 22 dec met de 0% financiering aanbieding. Maar wil hem misschien toch omzetten naar een Quicksilver. Heb nog de tijd ;)

• michiels2
Heb een VIN assigned via API! nog niet in app. Dat betekent geloof ik dat ie in productie is gegaan en hopelijk binnen een paar dagen de fabriek uit rolt.

Delivery window nu 10Jan - 17Jan

[ Voor 10% gewijzigd door michiels2 op 31-12-2025 22:18 ]

• RallyBanally
michiels2 schreef op woensdag 31 december 2025 @ 22:14:
Heb een VIN assigned via API! nog niet in app. Dat betekent geloof ik dat ie in productie is gegaan en hopelijk binnen een paar dagen de fabriek uit rolt.

welke variant?

• michiels2
Premium AWD wit trekhaak

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:43
Silversurfer1 schreef op woensdag 31 december 2025 @ 16:16:
Ik heb precies dezelfde besteld! 22 dec met de 0% financiering aanbieding. Maar wil hem misschien toch omzetten naar een Quicksilver. Heb nog de tijd ;)
Ja dat heb ik dus gedaan haha.

• Tware
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:59
michiels2 schreef op woensdag 31 december 2025 @ 22:14:

Hoe check je dat precies? Developer account aanmaken en dan in postman denk ik?

• insert_username
  • Laatst online: 15:00
Tware schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 10:53:
[...]

https://tesla-tracker.rivsoft.org of https://tesla-status.mrproper.dev/

• insert_username
Nog updates uit België? Hier sinds enkele weken de leverdatum simpelweg verdwenen uit API en app, zag hier eerder ook dat dit bij nog mensen zo was.

• elchef
insert_username schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 13:20:
Nog updates uit België? Hier sinds enkele weken de leverdatum simpelweg verdwenen uit API en app, zag hier eerder ook dat dit bij nog mensen zo was.
Ik kreeg van Tesla het antwoord dat ik begin deze maand een specifiekere datum ging te zien krijgen, ben benieuwd.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:55

Sandyman538

SandstorM [148839]

12-12 Model Y LR AWD marine blue, zwart interieur met trekhaak besteld. Poos op levertijd 2 januari-8 februari gestaan.
3-1 levertijd naar 15-23 januari

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Qwibba
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 22:53
Simply_jeroen schreef op maandag 29 december 2025 @ 20:02:
Heb op 14 november een m3 besteld, levering stond van feb/maart, is vandaag veranderd naar januari , ben benieuwd
Interessant. Heb je deze via de LM besteld? Mijn M3 is op 9 december besteld bij Tesla via de LM. De Levering is in Tilburg en volgens de Tesla Advisor begin Februari.

• GardenSnakes
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:49
Tware schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 10:53:
[...]

Via https://tesla-status.mrproper.dev/ kan je de status van je bestelling volgen. Klik op de grote blauwe knop, log op de Tesla site die dan opent in met je account. Vervolgens kom je op een witte/404 pagina uit. Kopieer de URL van de pagina in je adres balk, ga terug naar de mrproper site, en plak daar de link in het invoerveld. Dan zie je je bestelling verschijnen :)

Tesla bestelling volgen: https://tesla-status.mrproper.dev/

• replica17
  • Nu online
Eindelijk weer een update... :)

België, privé aankoop

25/11: Contact met Tesla over haalbaarheid van levering dit jaar; geen duidelijkheid
08/12: Opnieuw contact gehad om te vragen of aanpassingen in de configuratie zouden helpen; enkel de "snel leverbare" modellen op de site kunnen nog op tijd geleverd worden.
05/01: Levering 13/01 tot 21/01

• RallyBanally
Levering Hengelo, NL

29/12: Levering gewijzigd naar 17 februari - 19 maart 2026
5/1: Levering gewijzigd naar 8 - 16 januari :D (VIN ontbreekt nog)

• TorgasMick
Hier ook eindelijk weer beweging

MODEL Y LR AWD, Quicksilver, zwart interieur, 19" velgen - België (Privé aankoop)

05-01 Leverdatum gewijzigd naar 13 Januari - 21 Januari

• insert_username
TorgasMick schreef op maandag 5 januari 2026 @ 17:37:
Hier ook eindelijk weer beweging

replica17 schreef op maandag 5 januari 2026 @ 15:32:
Eindelijk weer een update... :)

België, privé aankoop

05/01: Levering 13/01 tot 21/01
Hebben jullie ook toevallig al een VIN?

• TorgasMick
Nog geen VIN voor mij

• insert_username
Misschien dat ik dan ook eindelijk over een week eens een update krijg.. besteldatum 31/10, ongeveer een weekje later als jullie. Maar leverdatum is al enkele weken verdwenen en nog altijd geen VIN.

• replica17
  • Nu online
Geen vin

• Reloop
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:01
Hier zojuist een update.

MY LR AWD, Stealth Grey, 19", zwart interieur, geen trekhaak, cash

27-11 Besteld
28-11 Bevestiging van tesla, verwachte leverdatum: laatste twee weken van december.
03-12 Delivery window: Dec 2025 → Feb 2026
06-12 Delivery window: 16 December - 31 December
16-12 Delivery window: 8 January - 14 February
06-01 Delivery window: 16 January - 24 January

Maar nog geen VIN dus. Verwacht dat die morgen / donderdag komt anders heb ik er niet veel vertrouwen in dat ze dit nieuw venster gaan halen.

• insert_username
insert_username schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 14:15:
[...]

Misschien dat ik dan ook eindelijk over een week eens een update krijg.. besteldatum 31/10, ongeveer een weekje later als jullie. Maar leverdatum is al enkele weken verdwenen en nog altijd geen VIN.
Gisterenavond eindelijk terug een leverdatum: February 3 - March 5.
Nu hopelijk nog snel een VIN.

• willys
  • Laatst online: 15:57
Toch nog eens een update gehad. Model 3 Long range RWD (white) BE. Besteld via leasing met blok tot 24/11.
Delivery Window
N/A --> February 27 - March 29
details.tasks.scheduling.isDeliveryEstimatesEnabled
False --> True
Dat is nog even wachten dus...

• michiels2
Wit Premium AWD Trekhaak 27/11 besteld.

Inmiddels VIN, betaling voldaan. Via API is delivery in Tilburg paar keer geschoven van 9 Jan naar 12 Jan naar 13 Jan. Kenteken en schedule SMS moet nog komen. Zal wel op de truck naar Nederland staan en wat vertraging hebben door de sneeuw.

• Qwibba
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 22:53
willys schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 15:09:
Toch nog eens een update gehad. Model 3 Long range RWD (white) BE. Besteld via leasing met blok tot 24/11.
Delivery Window
details.tasks.scheduling.isDeliveryEstimatesEnabled
False --> True
Dat is nog even wachten dus...
Volgens mij volgen wij een beetje hetzelfde traject.
Onderstaand mijn details:
- 12 november M3 Achterwielaandrijving Ultrared (geen long range) bestelling geplaatst bij Tesla, meteen een RN gekregen.
- 9 december besteld door LM bij Tesla
- woensdag 7 januari Delivery Window

[ Voor 3% gewijzigd door Qwibba op 07-01-2026 17:13 ]

• TorgasMick

07-01 Leverdatum gewijzigd naar 27 Januari - 3 Februari + VIN in API en eindafrekening ontvangen

• Reloop
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:01
Reloop schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 22:58:
Hier zojuist een update.

MY LR AWD, Stealth Grey, 19", zwart interieur, geen trekhaak, cash

27-11 Besteld
28-11 Bevestiging van tesla, verwachte leverdatum: laatste twee weken van december.
03-12 Delivery window: Dec 2025 → Feb 2026
06-12 Delivery window: 16 December - 31 December
16-12 Delivery window: 8 January - 14 February
06-01 Delivery window: 16 January - 24 January

Maar nog geen VIN dus. Verwacht dat die morgen / donderdag komt anders heb ik er niet veel vertrouwen in dat ze dit nieuw venster gaan halen.
Had ik toch half gelijk.

07-01 Delivery window: 22 January - 29 January
07-01 VIN ASSIGNED: XP7YGCEKXTBXXXXXX

Maar ik kan ook af gaan tellen!
Pagina: 1 ... 103 104 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.