Afgelopen zaterdag onze MY AWD in de kleur Marine Blue opgehaald in Hengelo. 's ochtends op 10 uur direct aan de beurt. Eerst de M3 ingeleverd, en daar was niets op aan te merken. Omdat ik ergens gelezen had dat de bijgeleverde laadkabel maar zes meter zou zijn, vroeg ik nog wel of ik de oude mocht wisselen voor de nieuwe, maar ze zijn beide net zo lang (7,5 meter).
We hebben de auto grondig geïnspecteerd, en helaas waren ook bij ons de nodige (was-)krassen te vinden. Ook was er op de hoek van de deur links achter een heel klein puntje door de lak heen. Daar is een aantekening van gemaakt, en daar moet ik nog een afspraak voor maken.
De 14e van Januari gaat ie naar de detailer voor PPF (rondom + motorkap), en de detailer bood al aan dit puntje mee te pakken. Hij heeft denk ik liever dat niemand er meer een polijstmachine op zet, ook omdat wat weggepoetst is, nu weer swirls heeft opgeleverd.
Desalniettemin erg tevreden. Het rijd vertrouwd en goed, en de extra range t.o.v. een M3 Standard+ is ook genieten. Gisteren de tijd genomen om enkele accessoires te installeren, die al een paar weken klaar lagen :-)