Oekol schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 19:24:
[...]
Moet ik nog iets speciaals doen? Ruim uur geleden gedaan en zie bijv m'n huidige auto ook in de app. Maar in jouw dashboard niet. In die andere app kan je je gegevens doneren, dat vind ik in die TOST app niet
Nee, voor zover ik kan zien hoef je niets speciaals te doen en dat maakt het juist gek.
Je noemde eerder in dit topic je specificaties, dus daar heb ik gericht op gezocht:
- Model Y Premium LR RWD
- Diamond Black
- Afleverlocatie Utrecht
- Levering jan 2027 tot feb 2027
- Besteld 18 juni (een keer noemde je 17 juni, die vind ik ook niet)
Ik heb direct in de database op Utrecht gefilterd: 42 openstaande orders, allemaal met levering in 2026. Geen enkele met jan 2027 tot feb 2027, in welke kleur dan ook. En als ik met diezelfde specs in de Boring OT app zelf filter, zie ik je er ook niet tussen staan.
Aan wachten ligt het niet. Vandaag verschenen er 16 nieuwe NL orders in de bron, netjes verspreid van 09:05 tot 16:20, en er zijn vandaag 197 records ingestuurd waarvan de laatste een paar minuten geleden. Er is dus geen moment waarop alles in een keer verwerkt wordt, het druppelt continu binnen.
Over dat doneren: in Boring OT zit voor zover ik weet geen aparte knop daarvoor, die deelt je order automatisch zodra hij gesynchroniseerd is. Dat betekent dus dat er iets aan de app-kant blijft hangen, niet dat jij een vinkje mist.
Mijn dashboard leest exact dezelfde bron als de statistiek- en communityschermen van de app zelf. Je kunt dit dus los van mijn site controleren. Kijk in de app of je jezelf terugvindt in de stats tab, bijvoorbeeld door te filteren op Utrecht of op een leveringsvenster in 2027. Vind je jezelf daar ook niet, dan wordt je order simpelweg niet gedeeld.