Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayJavier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:04
Mar.tin schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:55:
[...]

Ja de autopilot resume is heerlijk, maar nog béter als hij op TACC blijft, het is (een mini beetje) tobben zo. Elke keer he-le-maal het acceleratiepedaal intrappen als ik van baan wil wisselen. :+. Wat een werruk.

Zou het vooral lekker vinden als ik met minimale input kan wisselen tussen TACC en Autosteer. Maar er lijkt ook geen action te zijn om tussen bestuurdersprofielen te wisselen.

Er is wel een action "TACC" benieuwd of dat werkt als AP op one button activation staat. Straks even testen. :)
Voor zover ik gelezen heb ligt dat aan Tesla. Dus de twee grote ergernissen:
- Autopilot switchen naar andere baan is dat TACC ook uitgeschakeld wordt
- Switchen tussen Autopilot en TACC kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:32
JayJavier schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:08:
[...]

Voor zover ik gelezen heb ligt dat aan Tesla. Dus de twee grote ergernissen:
- Autopilot switchen naar andere baan is dat TACC ook uitgeschakeld wordt
- Switchen tussen Autopilot en TACC kan niet
Klopt, in de oude modellen, inclusief de huidige 3 Highland (behoudens wellicht de nieuwe modellen straks met camera) is er een keuze tussen "single pull" en "double pull" autopilot. Waar double pull > 1e keer = TACC en 2e keer binnen x seconden = TACC + Autosteer. 3e x is disengage.

Die is in de Juniper vervallen, en dus alles is conform model "single pull", en je kan in P kiezen wat die "single pull" doet: TACC of TACC + Autosteer.

Er is een kleine workaround door 2 verder identieke gebruikersprofielen in te stellen, ééntje op TACC en eentje op TACC + Autosteer, en daar dan tussen wisselen. Maar ook dat is minimaal 3x klikken. En als je dan je stoel of spiegels wijzigt, dan moet je dat in het andere profiel ook doen.

Ik heb een miniem beetje hoop dat de S3XY commander TACC kan forceren met een action. Maar die is nabij 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarageGoblin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:56
Mar.tin schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:01:
[...]

Klopt, in de oude modellen, inclusief de huidige 3 Highland (behoudens wellicht de nieuwe modellen straks met camera) is er een keuze tussen "single pull" en "double pull" autopilot. Waar double pull > 1e keer = TACC en 2e keer binnen x seconden = TACC + Autosteer. 3e x is disengage.

Die is in de Juniper vervallen, en dus alles is conform model "single pull", en je kan in P kiezen wat die "single pull" doet: TACC of TACC + Autosteer.

Er is een kleine workaround door 2 verder identieke gebruikersprofielen in te stellen, ééntje op TACC en eentje op TACC + Autosteer, en daar dan tussen wisselen. Maar ook dat is minimaal 3x klikken. En als je dan je stoel of spiegels wijzigt, dan moet je dat in het andere profiel ook doen.

Ik heb een miniem beetje hoop dat de S3XY commander TACC kan forceren met een action. Maar die is nabij 0.
Zou je met die S3XY button van profiel kunnen wisselen? Toch gek, dat ze het zo moeilijk moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
GarageGoblin schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:06:
[...]

Zou je met die S3XY button van profiel kunnen wisselen? Toch gek, dat ze het zo moeilijk moeten maken.
Het lijkt er niet op, er is wel een action voor TACC, dus die zo op weg naar huis even proberen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kHbPp6AHI6loUUMndiw3M-pPfm0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6eJhhOAuw68BpWeiDIy6T9N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:13
Ik ben jaloers op die hoedenplank. Dat ding in mijn MY 2024 is echt een waardeloos stuk plaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Krijnemans schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:28:
[...]

Ik ben jaloers op die hoedenplank. Dat ding in mijn MY 2024 is echt een waardeloos stuk plaat.
De oude brand ook erg goed :> :9 Er heeft niemand gemopperd dat hij ontbrak toen ik mijn oude Y inleverde zaterdag :D

[ Voor 6% gewijzigd door Mar.tin op 29-09-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Mar.tin schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:12:
[...]

Het lijkt er niet op, er is wel een action voor TACC, dus die zo op weg naar huis even proberen :)

[Afbeelding]
Helaas, zoals wel verwacht, zolang de instelling op autosteer staat gaat gewoon AutoSteer erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:47
Mar.tin schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding]

Nu net in mijn nieuwe Y

Edit 10:03:

[Afbeelding]

Hopelijk een easy Fix, ze zijn er even mee “naar achter”

Edit II 10:53: ze zijn er nog steeds mee bezig. Hopen dan maar dat ze het ook oplossen :)

Edit III 10:54: nog een paar minuutjes hij moet even stroomloos en dan weer in elkaar. -Tesla meneer die in de hal rondloopt die me om de zoveel tijd update

In Tessie allemaal boeiende meldingen gerelateerd aan wat ze doende zijn
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Edit IV 11:02, Cybertruck Show!

[Afbeelding]
Dat is weer een nieuw model plank. Mijn Juniper heeft nog een afgerond einde.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJavier
Mar.tin schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:26:
[...]

Helaas, zoals wel verwacht, zolang de instelling op autosteer staat gaat gewoon AutoSteer erop :)
Dat dacht ik al. Hoe bevalt de MY? Ik ben ook erg benieuwd of je de Commander de extra moeite waard vindt. Ik heb de Commander met Knob besteld dus ben erg benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Verhuisd naar het juiste topic, #hetwaslaat :)

[ Voor 103% gewijzigd door Mar.tin op 30-09-2025 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Rivanov schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:57:
[...]

Dat is weer een nieuw model plank. Mijn Juniper heeft nog een afgerond einde.
Mijne heeft ook een afgerond einde, hij ligt gewoon opgevouwen met het ronde uiteinde net buiten zicht :+. Fijn is wel dat ie tegenwoordig onder de vloer van de kofferbak past.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Volgens mij gaat dit topic al tijden niet meer over leveringen en meer over onderwerpen die in het algemene Y en 3 topic kunnen.

Graag weer ontopic hier en voorgaande discussies vervolgen in het 3/Y topic (of Tesla topic)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hopperderhop1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:36
Gisterenochtend kenteken (JGX...) in de app gekomen voor mijn MY LR RWD. In de namiddag gebeld door Tesla, had een leverafspraak voor de MY op vandaag in Tilburg om 13:00uur. De vrachtwagen uit Berlijn moest echter nog vertrekken dus 13:00uur gaan ze niet redden. Nu home delivery gekozen voor ergens vanavond. In de api staat dat het vehicle nog steeds ready for transport is, dus ik begin er een hard hoofd in te krijgen dat ie vandaag nog voor de deur staat.... Iemand in hetzelfde schuitje die zijn of haar Tesla vandaag zou krijgen?

Edit --> zojuist gebeld met Tesla en hij is klaar om 15:00uur. Ik ga hem toch maar ophalen :)

[ Voor 8% gewijzigd door hopperderhop1 op 30-09-2025 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WvB22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-09 16:25
Mar.tin schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:12:
[...]

Dat is wel op mijn rijstijl: standje kruik. Vrachtwagen vinden, AP aan, ontspannen :)
Hier ook nog steeds hoor. Zonder al te veel moeite en een hele lichte linkervoet blijf ik zonder moeite onder de 13 kWh per 100 km. Ook met temperaturen rond de 10 graden (in de ochtend is het wat frisser aan het worden). Ga je stampen op de linkerbaan en interieur op 23 graden (rijstijl à la mijn vrouw) dan schiet het verbruik uiteraard omhoog. Maar nog steeds heel acceptabel.

As vrijdag nog een keer terug naar het leveringcentrum in Utrecht om de krasjes weg te laten werken.

[ Voor 8% gewijzigd door WvB22 op 30-09-2025 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WvB22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-09 16:25
Mar.tin schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding]

Nu net in mijn nieuwe Y

Edit 10:03:

[Afbeelding]

Hopelijk een easy Fix, ze zijn er even mee “naar achter”

Edit II 10:53: ze zijn er nog steeds mee bezig. Hopen dan maar dat ze het ook oplossen :)

Edit III 10:54: nog een paar minuutjes hij moet even stroomloos en dan weer in elkaar. -Tesla meneer die in de hal rondloopt die me om de zoveel tijd update

In Tessie allemaal boeiende meldingen gerelateerd aan wat ze doende zijn
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Edit IV 11:02, Cybertruck Show!

[Afbeelding]
Hey! Das een nieuwe hoedenplank. Snap nu waarom het even mocht duren als je zulke upgrades besteld :+ . En maar de kleur de schuld blijven geven.

Maar hebben ze dan ook de ruimte voor de hoedenplank onder het afdek vierkant gemaakt? En sluit ie wel aan op de kofferbak want die is toch min of meer gebogen. Of hebben ze de liner van de kofferbak ook recht getrokken? Toch bijzonder dat ze blijven "tweaken". Is deze wel makkelijk open en dicht te schuiven. De hoedenplank van mij is echt een onding. Soort van judowedstrijd om hem erin en eruit te krijgen. Meestal win ik. Maar niet altijd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JayJavier
Yes, update!

Ik had een RWD Pearl White besteld (indicatie 10 oktober - 26 oktober) maar zag in de app dat er ook een Diamand Black beschikbaar was. Even gebeld en ja... order veranderd en vanmiddag ophalen!l

[ Voor 9% gewijzigd door JayJavier op 30-09-2025 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
JayJavier schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:18:
Yes, update!

Ik had een RWD Pearl White besteld (indicatie 10 oktober - 26 oktober) maar zag in de app dat er ook een Diamand Black beschikbaar was. Even gebeld en ja... order veranderd en vanmiddag ophalen!l
Wooooo eindelijk! Veel plezier vanmiddag! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gfewjf
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15:51
Net gebeld door Tesla naar aanleiding van een mail die ik had gestuurd (levering januari). ik wil hem natuurlijk voor 2026 hebben voor de bijtelling.

Verhaal is dus zo: Eind kwartaal, wordt alles wat (nog) niet geleverd is, door hun systeem verschoven naar een willekeurige datum. Zodra de dagen/weken ingaan in het volgende kwartaal wordt alles weer naar voren gehaald.

Zo had ik de mijne vorige week woensdag 24 september besteld, en zou de levering eind oktober worden. Dat werd november - januari (breed tijdsbestek inderdaad). Maar hij kon mij bevestigen dat het dus alsnog oktober gaat worden. Zodra Q4 daadwerkelijk begint zal dat in de app staan.

Ben benieuwd... Ook voor de andere die hem recent besteld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayJavier
Mar.tin schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:24:
[...]

Wooooo eindelijk! Veel plezier vanmiddag! :D
Dankjewel. Heb wel een lamp meegenomen om te controleren op eea ivm krassen Enzo. Mattenset al uitgesteld en commander ligt al klaar voor inbouw. Neem set spatlappen voor mij om direct te monteren als ik daar weg rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarageGoblin
Zien jullie die spatlappen als een echte must of is het voor de gemiddelde gebruiker die niet super erg op steenslag kijkt het niet nodig? Twijfel of ik ze ook ga halen, maar tegelijkertijd heb ik het idee dat ze er opgezeten hadden als het belangrijk zou zijn. Vermoed ook dat ze effect op de range hebben.

En volgens de theorie van @Gfewjf krijgen we morgen dus allemaal nieuwe datums? Ben benieuwd.

[ Voor 13% gewijzigd door GarageGoblin op 30-09-2025 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Verhuisd naar het Tesla Model 3/Y topic :)

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 30-09-2025 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
GarageGoblin schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:44:
En volgens de theorie van @Gfewjf krijgen we morgen dus allemaal nieuwe datums? Ben benieuwd.
Volgens de theorie van de telefonist die ik aan de lijn had ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas_db
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 17:38
Gfewjf schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:52:
[...]

Bij mij zeiden ze het volgende:

Het delivery window is namelijk gekoppeld aan data van de fabriek en de schepen.

Op dit moment hebben wij helaas nog niet meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
Bas_db schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:53:
[...]

Bij mij zeiden ze het volgende:

Het delivery window is namelijk gekoppeld aan data van de fabriek en de schepen.

Op dit moment hebben wij helaas nog niet meer informatie.
Fijn wel dat ze geen gelijkwaardige antwoorden kunnen geven, maar allemaal verschillende. Mij werd gezegd en ik citeer: “je kan hem gewoon in oktober verwachten”

Niks anders dan afwachten maar en kijken welke de waarheidsprak…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:54
Gfewjf schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:52:
[...]
In afwachting van morgen staat mijn window nu op N/A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Laatst online: 16:52
LastSamurai schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:07:
[...]

In afwachting van morgen staat mijn window nu op N/A.
Hier nog op 10-26 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_db
Gfewjf schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:04:
[...]

Fijn wel dat ze geen gelijkwaardige antwoorden kunnen geven, maar allemaal verschillende. Mij werd gezegd en ik citeer: “je kan hem gewoon in oktober verwachten”

Niks anders dan afwachten maar en kijken welke de waarheidsprak…
Ja heel bijzonder. Lijkt mij dat ze het ook gewoon niet weten en maar op het systeem vertrouwen. Zit wel een verschil tussen de Y en M3. Aangezien de M3 per boot komt en onmogelijk in oktober geleverd kan worden. (Van horen zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
Bas_db schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:27:
[...]

Ja heel bijzonder. Lijkt mij dat ze het ook gewoon niet weten en maar op het systeem vertrouwen. Zit wel een verschil tussen de Y en M3. Aangezien de M3 per boot komt en onmogelijk in oktober geleverd kan worden. (Van horen zeggen)
Y per trein en M3 per boot? Uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Tweakx schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:47:
[...]

Y per trein en M3 per boot? Uit?
Model Y komt altijd uit Duitsland voor zover ik weet.
En de Model 3 uit China en USA?

[ Voor 8% gewijzigd door xares op 30-09-2025 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
xares schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:50:
[...]

Eerste wist ik idd, heb ook wel eens een trein met allemaal Y's gezien. Model 3 is onbekend voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
[...]

Aha dat wist ik niet, wellicht dat dat de reden is dat hij bij mij wat zekerder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:50

MagicLegend

The One and Only

[...]

China; M3s voor de Europese markt komen uit de fabriek in Shanghai rollen. Er is iemand op het Duitse forum die probeert uit te vogelen welke VIN nummers er op welke schepen staan. Als je ongeduldig op je Model 3 zit te wachten zit je daar dus de hele dag de F5en: https://tff-forum.de/t/mo...ferungen-2025/371216/3377

Mijn tijdlijn is gisteren ook gaan lopen, ik heb de bestelling voor een witte Model 3 met wit interieur (ene echte pooierwagen :P ) richting de LM gejaagd! Ik hoop dat de bestelling ergens volgende week bij Tesla terecht gaat komen, en dan ergens een potje geduld onder m'n bureau te vinden. Want ik verwacht de auto inderdaad niet voor midden-november -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris2024
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15:41
JayJavier schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:18:
Yes, update!

Gefeliciteerd! Hoe ging de aflevering?

Was het een demo? Of een nieuwe?
Ik ben aan het wachten op een zwarte en moet dus vaker de app checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mwess
  • Laatst online: 01-10 22:22
Vorige week blij dat er beweging in de app kwam. Eerst stond de levering voor oktober, vervolgens oktober-november maar nu staat er weer n/a…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:25
Mwess schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:38:
Vorige week blij dat er beweging in de app kwam. Eerst stond de levering voor oktober, vervolgens oktober-november maar nu staat er weer n/a…
Welke configuratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mwess
Standard range in diamond black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:07
Zojuist is het delivery window gewijzigd naar October 30 - November 13 en de VIN is ook bekend. Fijn dat er beweging in is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas_db
Newjersey schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:12:
Zojuist is het delivery window gewijzigd naar October 30 - November 13 en de VIN is ook bekend. Fijn dat er beweging in is :)
Hetzelfde hier! Schot in de zaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayJavier
Chris2024 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:13:
[...]

Gefeliciteerd! Hoe ging de aflevering?

Was het een demo? Of een nieuwe?
Ik ben aan het wachten op een zwarte en moet dus vaker de app checken!
Was idd een nieuwe. Poetsen is niet helemaal goed gedaan en zag wat lichte krassen. Hebben m mee naar achter genomen en daarna beter. Stond 8km op de teller. Verder heerlijke auto en de eerste 80km zitten er al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Nu online
Krijg sinds vannacht deze melding via de API.
In de app verder niks te zien.

Is geen lease bestelling met bepaalde datum.
+ Order 0.details.tasks.scheduling.strings.deliveryOnHoldForUnlock.description: According to your wishes, your delivery is on hold until ##deliveryDueDate##.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:16
Ja die kreeg ik ook, ik vermoedt wat oppoetswerk want er is een punt achter de zin gekomen.

Heeft waarschijnlijk helemaal niks met onze bestellingen maar een algemene wijziging

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Nu online
Sand0rf schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 07:50:
Ja die kreeg ik ook, ik vermoedt wat oppoetswerk want er is een punt achter de zin gekomen.

Heeft waarschijnlijk helemaal niks met onze bestellingen maar een algemene wijziging
Thanks! Scherp, dat was mij niet eens opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
xares schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 06:42:
Krijg sinds vannacht deze melding via de API.
In de app verder niks te zien.

Is geen lease bestelling met bepaalde datum.

[...]
Dat komt omdat de nieuwe tekst nu een punt heeft aan het einde van de zin en de oude niet. Niet zo heel spannend dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
Wanneer besteld? Eenmaal als je een VIN hebt kan het snel gaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
Tweakx schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:31:
[...]

Wanneer besteld? Eenmaal als je een VIN hebt kan het snel gaan.. :)
22 september is de aanvraag door de LM ingediend. Daarna werd ik gelijk gebeld door Tesla met de mededeling dat het levertijd 2 weken zou zijn. Ik heb nog hoop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
Newjersey schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:21:
[...]

22 september is de aanvraag door de LM ingediend. Daarna werd ik gelijk gebeld door Tesla met de mededeling dat het levertijd 2 weken zou zijn. Ik heb nog hoop :).
Luxe! Welk model en kleur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newjersey
Tweakx schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:23:
[...]

Luxe! Welk model en kleur?
Model 3 standard RWD. Stealth Grey met de 18 inch velgen en trekhaak. Ik wacht geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_db
Newjersey schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:47:
[...]

Model 3 standard RWD. Stealth Grey met de 18 inch velgen en trekhaak. Ik wacht geduldig af :)
Volgens Tesla zijn alle model 3 varianten uitverkocht en komen ze nu met de boot vanaf Shanghai. Dus verwacht ‘m zelf in november pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicLegend

MagicLegend

The One and Only

Newjersey schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 09:21:
[...]

De vraag is dan dus: heb je al een VIN in de API staan? Kun je checken met de tool van de mede-tweaker hier: https://tesla-status.mrproper.dev/ Maar een levertijd van 2 weken kan alleen voor een voorraadmodel voor zo ver ik weet? Als je VIN eindigt met 654xxx, 655xxx, of 656xxx en er een T op de 10e positie staat heb je een 2026 model, maar die staan allemaal nog op boten en komen pas over een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_db
MagicLegend schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:11:
[...]

De vraag is dan dus: heb je al een VIN in de API staan? Kun je checken met de tool van de mede-tweaker hier: https://tesla-status.mrproper.dev/ Maar een levertijd van 2 weken kan alleen voor een voorraadmodel voor zo ver ik weet? Als je VIN eindigt met 654xxx, 655xxx, of 656xxx en er een T op de 10e positie staat heb je een 2026 model, maar die staan allemaal nog op boten en komen pas over een maand.
Is er al bekend wat er anders is aan het 2026 model?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MagicLegend

MagicLegend

The One and Only

Bas_db schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:22:
[...]

Is er al bekend wat er anders is aan het 2026 model?
Ja, Tesla Zuid Korea heeft een uurtje geleden de bumpercamera officieel bevestigd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35WOesPf9T9BhRTwjnQbHBhBsSs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R9iQL7SWyIbHMM2UTeYb1TUx.jpg?f=fotoalbum_large

De andere verandering is natuurlijk het terugkomen van de richtingaanwijzer stalk, zoals in de Juniper Y. En de nieuwe accus - maar die worden al iets langer geleverd. Ik verwacht eigenlijk dat Tesla deze wijzigingen een dezer dagen ook voor Europa gaat aankondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newjersey
MagicLegend schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:11:
[...]

De VIN eindigt inderdaad op 656xxx en de T staat op de 10e positie. Ik kan hieruit dus opmaken dat het om een 2026 model gaat. Dat is top nieuws, want de stalks komen weer terug en de front camera. Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris2024
Mijn delivery window staat op 10 oct - 26 oct,
maar zojuist ook de VIN ontvangen.
Gaat het dan toch binnenkort gebeuren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopperderhop1
  • Laatst online: 17:36
Gisteren mijn Model Y LR RWD opgehaald, alles vlot en goed gegaan en ik was niet enige! Succes aan de anderen die nog moeten!

[ Voor 72% gewijzigd door hopperderhop1 op 01-10-2025 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
Chris2024 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:49:
[...]

Mijn delivery window staat op 10 oct - 26 oct,
maar zojuist ook de VIN ontvangen.
Gaat het dan toch binnenkort gebeuren…
Hier hetzelfde maar nog geen VIN. Afwachten geblazen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
Tweakx schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:07:
[...]

Hier hetzelfde maar nog geen VIN. Afwachten geblazen..
Ik had vandaag een Tesla rep aan de lijn en die gaf aan dat er inmiddels een VIN gekoppeld was aan mijn auto. Alleen in de app kan ik het nog niet zien.

Zelfde window als jij trouwens qua delivery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarageGoblin
De auto is geboren! (vin in api)
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan gehoopt dus om jullie verwachtingen realistisch te houden plaats ik hierbij mijn geupdate voortgang:

Auto details:
Model Y, Stealth Gray, RWD, SR, wit interieur + trekhaak. Privé contant, inruil niet-Tesla
DatumUpdate
10 aug.Besteld. Verwachte levering "Augustus"
11? aug.gebeld door medewerker, hij gaf aan dat levering augustus realistisch is.
20 aug.Leverdatum aangepast. 31 augustus - 30 september
1 sept.Leverdatum aangepast. 11 - 30 september
8 sept.Leverdatum aangepast. 20 - 30 september
10 sept.gebeld: vanwege inruilaanbod die verloopt + ze gaven aan dat het vrij zeker is de auto deze maand te krijgen.
12 sept.Inruil aanbod verlopen. Meerdere keren van te voren voor gebeld. Werd beloofd dat het verlengd werd.
17 sept.Inruilaanbod verlengt (tot 30 sept)
19 sept.Leverdatum aangepast. Oktober 2025
26 sept.Leverdatum aangepast. Okt. - Nov. 2025
27 sept.Leverdatum aangepast. 9 - 25 oktober
30 sept.inruilaanbod verlopen, ik heb ze al een bericht gestuurd. Ga over paar dagen bellen.
01 okt.VIN IN API! Feest!
Conclusie:
Niets van de medewerkers geloven, ze zeggen maar wat. Ik verwacht levering over anderhalve week, gebaseerd op eerdere posts. Ben hardstikke blij met mijn VIN, voelt nog onrealistisch, eindelijk het gevoel van wat zekerheid. Voor iedereen die dagelijks in API kijkt voor een VIN, dat is niet nodig, je kan gewoon in de APP blijven refreshen om te zien of de eerder leverbare modellen beschikbaar zijn, zodra die verdwijnen is je VIN er pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
GarageGoblin schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:52:
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan gehoopt dus om jullie verwachtingen realistisch te houden plaats ik hierbij mijn geupdate voortgang:

Auto details:
Model Y, Stealth Gray, RWD, SR, wit interieur + trekhaak. Privé contant, inruil niet-Tesla
DatumUpdate
11? aug.gebeld door medewerker, hij gaf aan dat levering augustus realistisch is.
10 sept.gebeld: vanwege inruilaanbod die verloopt + ze gaven aan dat het vrij zeker is de auto deze maand te krijgen.
12 sept.Inruil aanbod verlopen. Meerdere keren van te voren voor gebeld. Werd beloofd dat het verlengd werd.
30 sept.inruilaanbod verlopen, ik heb ze al een bericht gestuurd. Ga over paar dagen bellen.
Conclusie:
Niets van de medewerkers geloven, ze zeggen maar wat. Ik verwacht levering over anderhalve week, gebaseerd op eerdere posts. Ben hardstikke blij met mijn VIN, voelt nog onrealistisch, eindelijk het gevoel van wat zekerheid. Voor iedereen die dagelijks in API kijkt voor een VIN, dat is niet nodig, je kan gewoon in de APP blijven refreshen om te zien of de eerder leverbare modellen beschikbaar zijn, zodra die verdwijnen is je VIN er pas.
Gefeliciteerd! Hoe bedoel je van de eerder leverbare modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
goldmemberf1 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:51:
[...]

Ik had vandaag een Tesla rep aan de lijn en die gaf aan dat er inmiddels een VIN gekoppeld was aan mijn auto. Alleen in de app kan ik het nog niet zien.

Zelfde window als jij trouwens qua delivery.
Hier besteld op 3 september. Nog geen VIN maar medewerker gaf aan dat ik hem waarschijnlijk over 2 a 3 weken kan ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gfewjf

Auto details:
DatumUpdate
Conclusie:
Dankje wel voor jou timeframe, echter zakt hiervan mijn moed in de schoenen. Ben benieuwd wanneer ik mijn VIN krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin

Auto details:
DatumUpdate
Conclusie:
Jeeeeeeetje hoezo hebben ze jouw wagen nog niet gemaakt man, ik dacht dat mijn blauwe RWD een unicorn was, maar blijkbaar had ik dat fout :+.

De autoproductie is gepland. ;).
Pas als je een VIN in je app hebt is hij daadwerkelijk gebouwd.
Als ik mijn Y uitlees met een dongle is die op 24-09-2025 geboren.
Ik had op 17-09 een VIN in de API, en rond 19:30 op 24-09 een VIN in de app. (en 27-09 opgehaald).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wA4fPNCwEFkE90eXfs-Eax1c8tU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5o7f6B1YfyMilLtO7V7mVDMe.jpg?f=fotoalbum_large

Zie ook deze afbeelding uit de S3XY app :) (is eventueel ook in ScanMyTesla te vinden).

Heb 'm de 27e opgehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• icepick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:40
1-9 Bestelling geplaatst MY RWD SR Quicksilver (prive)
10-9 Delivery 2-10 / 26-11
11-9 Delivery 26-9 / 30-9
14-9 Delivery 5-10 /11-11
18-9 Delivery 28-9 / 30-9 + VIN in API
22-9 Delivery 24-9 / 30-9
22-9 VIN ook in app
23-09 00:10 Odometer eerste update op 0.30km
23-09 09:10 Odometer op 0.94
23-09 10:32 Betaling gedaan
23-09 11:31 Betalingsbevestiging ontvangen
23-09 12:00 SMS voor afleverafspraak. Staan alleen tijdsblokken voor zaterdag en dan kan ik niet :(
23-09 12:40 Kenteken in API zichtbaar
23-09 17:07 Afspraak voor dinsdag 30-09 om 10:30
25-09 09:20 Odometer op 1.15
29-09 12:40 Odometer op 1.17
30-09 10:30 Tesla opgehaald

Gisteren de auto opgehaald in Hengelo. We waren de enige (ze doen daar ook maar 2-3 klanten per uur begreep ik). Mooie ruimte wachtruimte, werden netjes ontvangen door de meneer achter de balie met wat te drinken.
We werden uiteindelijk meegenomen naar de auto door een mevrouw en die was echt enorm gehaast en kortaf. Tijdens het rondje om de auto zei ze al "alles is al gecontroleerd" en haar houding deed een beetje af aan de hele ervaring. Dit is een priveaanschaf van bijna 50k dus een beetje vriendelijkheid had wel gemogen.
De auto was verder in perfecte staat, niets kunnen ontdekken qua krasjes of andere issues. We hadden hiervoor een handgeschakelde Opel Crossland dus de overstap is echt enorm qua comfort.

Hij heeft nu 87km op de teller en we gaan er lekker van genieten.

Succes voor de wachters hier..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTl_ZLnWHEoqPbCxlp-5lYTpgbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aEk5MoVz4X0hpnXQfYiVrzrT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
icepick schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 14:42:
22-9 VIN ook in app
23-09 12:00 SMS voor afleverafspraak. Staan alleen tijdsblokken voor zaterdag en dan kan ik niet :(

Gisteren de auto opgehaald in Hengelo. We waren de enige (ze doen daar ook maar 2-3 klanten per uur begreep ik). Mooie ruimte wachtruimte, werden netjes ontvangen door de meneer achter de balie met wat te drinken.
We werden uiteindelijk meegenomen naar de auto door een mevrouw en die was echt enorm gehaast en kortaf. Tijdens het rondje om de auto zei ze al "alles is al gecontroleerd" en haar houding deed een beetje af aan de hele ervaring. Dit is een priveaanschaf van bijna 50k dus een beetje vriendelijkheid had wel gemogen.
De auto was verder in perfecte staat, niets kunnen ontdekken qua krasjes of andere issues. We hadden hiervoor een handgeschakelde Opel Crossland dus de overstap is echt enorm qua comfort.

[Afbeelding]
Veel plezier met je wagen!

Jammer van de dame, toen ik met moeders haar 3 op aan het halen was vorige maand hadden we een zeer vriendelijke jongen, nam rustig de tijd etc (ondanks dat het voor ons gezin de 3e Tesla was).
Moet ook met 3 wagens per uur wel lukken lijkt me zo. Hij had het toen over pakweg 10-15 wagens per dag, dus dat klopt wel ongeveer met wat jij zegt.

In Tilburg is het duidelijk écht aantallen rammen vergeleken met Hengelo, daar reden er spreekwoordelijk al 15 naar buiten voor ik om 9:30 in de rij aansloot na een plasje. :9.
En tegen de tijd dat ik er wegreed rond 11:00 toen ze mijn kwaaltje met de stuurbekrachtiging opgelost hadden waren er zéker al een auto of 40 vertrokken (en weer aangevuld in de hal).
4 man puur bezig met tenaamstellen en klanten ontvangen in de hal een man of 5 om te helpen, hoorde er op een gegeven moment eentje zeggen tegen zijn collega: "heb jij wel eens 8 tenaamstellingen tegelijk vastgehad?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
icepick schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 14:42:
22-9 VIN ook in app

[Afbeelding]
Stond jouw odo op 0km voordat je de vin kreeg? Bij mij staat er al 30km maar geen vin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Nu online
Ik heb een inruilbod van Tesla wat ik nog niet geaccepteerd heb (ivm mogelijk meer op Marktplaats voor de auto). Werkt dit vertragend in de zin van de auto gaan ze nog niet toewijzen / geen VIN?

Iemand ervaring mee?

[ Voor 6% gewijzigd door xares op 01-10-2025 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarageGoblin
xares schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:54:
Ik heb een inruilbod van Tesla wat ik nog niet geaccepteerd heb (ivm mogelijk meer op Marktplaats voor de auto). Werkt dit vertragend in de zin van de auto gaan ze nog niet toewijzen / geen VIN?

Iemand ervaring mee?
Zou qua levering niets uit moeten maken denk ik. Ik heb juist al 2x gehad dat het aanbod verlopen is omdat ze erg traag zijn. Met als gevolg dat ik dan telkens een nieuw factuur krijg met een andere prijs, totdat ze het weer verlengen. Dus denk dat het enkel uitmaakt qua afrekening op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris2024
GarageGoblin schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 17:32:
[...]

Zou qua levering niets uit moeten maken denk ik. Ik heb juist al 2x gehad dat het aanbod verlopen is omdat ze erg traag zijn. Met als gevolg dat ik dan telkens een nieuw factuur krijg met een andere prijs, totdat ze het weer verlengen. Dus denk dat het enkel uitmaakt qua afrekening op het einde.
Je bedoeld dat ze het inruilbod nog kunnen aanpassen na verlenging?
Dat zou voor mij niet goed uitkomen, aangezien ik ruim over de 2000 km per maand ga tot aflevering.
Het inruilbod voor een niet- tesla was al niet hoog en ik wil niet nog meer inleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
Veranderingen in de API hier...! Ik kan ook voor het eerst niet meer 'edit design' klikken in de app.

details.tasks.scheduling.isInventoryOrMatched
False -> True

En... Iemand dit al eerder gezien? In de app kan ik nog geen afspraak maken en nog geen VIN.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8GrqVVy3CXnUiss2-q4CxGUAUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lBHdybOiR6f5CK2wcWv196b7.png?f=fotoalbum_large

Edit 18:21 nog meer dingen in de API. Er gebeurt veel.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakx op 01-10-2025 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icepick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:40
Gfewjf schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:32:
[...]

Stond jouw odo op 0km voordat je de vin kreeg? Bij mij staat er al 30km maar geen vin
Hij stond op iets van 1,4km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
Kekboi schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:42:
Ik krijg net binnen dat in de API nu staat "isInventoryOrMatched": true. Ben benieuwd wat dat betekent voor de leverdatum.
Hoe lang duurde het hierna? Zojuist hetzelfde.. :P

//Edit, zie dat je hem 6 dagen later in huis had. Ik hoop op hetzelfde _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Tweakx op 01-10-2025 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sand0rf
Tweakx schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:07:
Veranderingen in de API hier...! Ik kan ook voor het eerst niet meer 'edit design' klikken in de app.

details.tasks.scheduling.isInventoryOrMatched
False -> True

En... Iemand dit al eerder gezien? In de app kan ik nog geen afspraak maken en nog geen VIN.

[Afbeelding]

Edit 18:21 nog meer dingen in de API. Er gebeurt veel.
Bij mij precies hetzelfde! Alleen nog geen VIN

Spannend! *O*

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
Sand0rf schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:37:
[...]

Bij mij precies hetzelfde! Alleen nog geen VIN

Spannend! *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWhsHWY-LUqtRv73PcMrxdTBqRY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/R3b8n1a7MmJ3qtVxE1JF7uCP.png?f=user_large

Heb het idee dat de leasemaatschappij nu de autoregistratie moet afmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sand0rf
Dat denk ik ook, in de ruwe data staat customer (wat door de site wordt vertaald naar you) maar dat is bij een leaseauto natuurlijk de leasemaatschappij

Update 18:57: VIN is er!

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
Sand0rf schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:57:
Dat denk ik ook, in de ruwe data staat customer (wat door de site wordt vertaald naar you) maar dat is bij een leaseauto natuurlijk de leasemaatschappij

Update 18:57: VIN is er!
Gefeliciteeerd! :9 Hier nog geen VIN, maar zal vast dan niet meer lang duren.

[ Voor 5% gewijzigd door Tweakx op 01-10-2025 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mwess
Hier ook dezelfde wijzigingen. Tot nu toe geen VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
Mwess schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:21:
Hier ook dezelfde wijzigingen. Tot nu toe geen VIN
Hier zojuist een VIN!! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mwess
Hier ook💪🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerK
  • Laatst online: 17:02
En hier ook! :9~

Model Y, RDW, Diamond Black.
22 September Besteld
25 September gebeld om dinsdag 30 september op te halen, maar dit kwam niet uit.
1 Oktober Vin zichtbaar op de API, app nog niet.

Voor de RDW worden er nog geen veranderingen verwacht neem ik aan? Ik las over de QHD en stoelen (verlengstuk). Twijfel om te wachten op een later moment als dit mogelijk is :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xares
  • Nu online
Allemaal RDW's zo te zien :-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris2024
MeneerK schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:34:
[...]

En hier ook! :9~

Model Y, RDW, Diamond Black.
22 September Besteld
25 September gebeld om dinsdag 30 september op te halen, maar dit kwam niet uit.
1 Oktober Vin zichtbaar op de API, app nog niet.

Voor de RDW worden er nog geen veranderingen verwacht neem ik aan? Ik las over de QHD en stoelen (verlengstuk). Twijfel om te wachten op een later moment als dit mogelijk is :9
Ik was 25-9 ook gebeld om 16:54, maar ik had het gemist…Nog proberen terug te bellen, maar toen waren ze net gesloten.
Had ik nou maar opgenomen, dan had ik nu dus al kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerK
Chris2024 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:04:
[...]

Ik was 25-9 ook gebeld om 16:54, maar ik had het gemist…Nog proberen terug te bellen, maar toen waren ze net gesloten.
Had ik nou maar opgenomen, dan had ik nu dus al kunnen rijden.
Dan ben je voor mij gebeld. Werd 17.01 gebeld. Had wel een reactie 15minuten doordat ik mijn agenda leeg had gemaakt. Maar dan zijn ze niet meer bereikbaar. De volgende ochtend nagebeld.. nu rijd iemand anders happy de peppie rond in die Y haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
MeneerK schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:22:
[...]

Dan ben je voor mij gebeld. Werd 17.01 gebeld. Had wel een reactie 15minuten doordat ik mijn agenda leeg had gemaakt. Maar dan zijn ze niet meer bereikbaar. De volgende ochtend nagebeld.. nu rijd iemand anders happy de peppie rond in die Y haha
Begrijp ik het goed dat als je één belletje niet opneemt je hele auto incl VIN wordt weggeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerK
Tweakx schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:30:
[...]

Begrijp ik het goed dat als je één belletje niet opneemt je hele auto incl VIN wordt weggeven?
Dit had te maken met een auto die dinsdag binnen zou komen en dezelfde dag weg moest vanwege einde kwartaal. LM had de auto maandag besteld, werd donderdag al gebeld om de dinsdag daarop op te halen. Wat bizar snel zou zijn geweest. Omdat ik niet direct kon toezeggen dat ik de auto kon ophalen, of dat ik op tijd thuis zou zijn, hebben ze verder gebeld. Bijzonder genoeg is mij zelfs aangeboden om de auto thuis af te leveren.

VIN was overigens nog niet toegekend. Ze hebben last minute mensen lopen bellen om die auto's te leveren.
Lees net ook dat de Model Y in september de best verkochte auto was 1.436 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
MeneerK schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:40:
[...]

Dit had te maken met een auto die dinsdag binnen zou komen en dezelfde dag weg moest vanwege einde kwartaal. LM had de auto maandag besteld, werd donderdag al gebeld om de dinsdag daarop op te halen. Wat bizar snel zou zijn geweest. Omdat ik niet direct kon toezeggen dat ik de auto kon ophalen, of dat ik op tijd thuis zou zijn, hebben ze verder gebeld. Bijzonder genoeg is mij zelfs aangeboden om de auto thuis af te leveren.

VIN was overigens nog niet toegekend. Ze hebben last minute mensen lopen bellen om die auto's te leveren.
Lees net ook dat de Model Y in september de best verkochte auto was 1.436 stuks.
Helder. Stelt mij gerust. Was even bang dat ik na al dat wachten straks mijn Y mis omdat ik één telefoontje zou missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldmemberf1
Ik probeer via https://tesla-status.mrproper.dev mijn API uit te lezen (ik heb geen verstand van Python) maar krijg een 'page not found' zodra de link naar Tesla opent. Weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
goldmemberf1 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:57:
Ik probeer via https://tesla-status.mrproper.dev mijn API uit te lezen (ik heb geen verstand van Python) maar krijg een 'page not found' zodra de link naar Tesla opent. Weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen?
Die link en 404 klopt. Die plak je in het eerste scherm. Python kennis is niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldmemberf1
Tweakx schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:57:
[...]

Die link en 404 klopt. Die plak je in het eerste scherm. Python kennis is niet nodig.
Thanks, gelukt!

Wel een VIN nummer, maar verder alles pending. Benieuwd hoe lang het vanaf hier duurt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:04
Gfewjf schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:32:
[...]

30km is de default. Pas als je een VIN hebt zie je de werkelijke waarde

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buckshot030
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:55
Ik wil niet opscheppen maar 30 September besteld, 1 Oktober VIN in de API.
Of zegt de VIN in de API niks? Levertijd staat iig op 30 Okt - 13 Nov.
Hopelijk eerder, mijn geduld begint op te raken xd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarageGoblin
buckshot030 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:01:
Ik begin haast te twijfelen of het een bug is. Iedereen heeft ineens een vin, straks halen ze alles weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
GarageGoblin schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:32:
[...]

Ik begin haast te twijfelen of het een bug is. Iedereen heeft ineens een vin, straks halen ze alles weer weg.
Denk wel dat het klopt. In de OP staat ook dat Tesla in batches bepaalde soorten auto's maakt. Nu is waarschijnlijk RWD aan de beurt voor de NL markt. En dat gaat wel hard met 43 auto's per uur in Berlijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakx
buckshot030 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:01:
Je geduld begint op te raken na 2 dagen wachten of missen wij wat? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarageGoblin
Heeft iemand die dit eerder gezien? Ze hebben mijn VIN aangepast naar een andere VIN, in de API. Dit is overigens tegelijkertijd gebeurd met de (2e) verlenging van mijn inruilauto.

Ik zou dan verwachten dat hij misschien afgekeurd is met de kwaliteitscontrole. Maar tegelijkertijd gaf @Mar.tin eerder al aan dat de auto vermoedelijk pas later geboren is.

En over geduld gesproken, mijn geduld was na dag 1 al op. Ze stellen het mooi op de proef om mij richting de 2 maanden te laten gaan. Waar we ons toch druk over kunnen maken, luxeproblemen.

Edit: ik zie nu dat ze met de verlenging vergeten zijn de korting mee te nemen. Straks weer bellen. Voor een bedrijf die ik qua tech hoog had zitten, gaan er toch vaak dingen, die geautomatiseerd konden zijn, niet geheel soepel.

[ Voor 66% gewijzigd door GarageGoblin op 02-10-2025 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buckshot030
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:55
Tweakx schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 06:02:
[...]

Je geduld begint op te raken na 2 dagen wachten of missen wij wat? :p
Haha ik heb de bestelling begin vorige week al doorgegeven aan de LM, bestelling is 30 sept doorgevoerd. Daarnaast ben ik gewoon ongeduldig en kan ik niet wachten om in de Tesla te rijden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
GarageGoblin schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 07:56:
Heeft iemand die dit eerder gezien? Ze hebben mijn VIN aangepast naar een andere VIN, in de API. Dit is overigens tegelijkertijd gebeurd met de (2e) verlenging van mijn inruilauto.

Ik zou dan verwachten dat hij misschien afgekeurd is met de kwaliteitscontrole. Maar tegelijkertijd gaf @Mar.tin eerder al aan dat de auto vermoedelijk pas later geboren is.

En over geduld gesproken, mijn geduld was na dag 1 al op. Ze stellen het mooi op de proef om mij richting de 2 maanden te laten gaan. Waar we ons toch druk over kunnen maken, luxeproblemen.

Edit: ik zie nu dat ze met de verlenging vergeten zijn de korting mee te nemen. Straks weer bellen. Voor een bedrijf die ik qua tech hoog had zitten, gaan er toch vaak dingen, die geautomatiseerd konden zijn, niet geheel soepel.
Heb het in het verleden incidenteel wel voorbij zien komen, wellicht inderdaad kwaliteitsproblemen, of een wijziging in de planning. Ik zou zeggen dat de VIN in de app pas tevoorschijn komt als dat "onherroepelijk" jouw wagen is. En dus in élk geval na productie / kwaliteitscontrole. Hij staat namelijk ook op de eindfactuur die je (lease) moet voldoen.

Ik vermoed dat je écht ongeluk hebt, en dat het voor Tesla een kwestie is dat er juist gewoonlijk heel veel dingen op de AutoPilot (haha) kunnen, als je levertijden <30 dagen zijn jaren lang, kun je acties en inruildingen op de automatische piloot doen, en dan juist als dingen lánger duren dan verwacht moet je ineens allerlei hand en brei werk gaan doen om een actie die je bedacht hebt voor bepaalde periodes in leven te houden. Immers toen wij bestelden was er €4k korting voor levering in augustus en het is nu oktober.

Moge hij maar vlot bij je zijn. Gelukkig weet ik uit ervaring dat je alle wachten al vergeten bent voordat je camera's gecalibreerd zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas_db
Gelezen op het duitse forum:
Het eerste schip met M3 komt 2 november aan in Zeebrugge 👏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MagicLegend

MagicLegend

The One and Only

Bas_db schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:36:
Gelezen op het duitse forum:
Het eerste schip met M3 komt 2 november aan in Zeebrugge 👏
Saus

Verwachting is dus dat de VINs 654xxx, 655xxx en 656xxx daar op staan.

[ Voor 10% gewijzigd door MagicLegend op 02-10-2025 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas_db
MagicLegend schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:39:
[...]

Saus

Verwachting is dus dat de VINs 654xxx, 655xxx en 656xxx daar op staan.
Laten we het hopen! Ben benieuwd hoelang het daarna nog duurt voor aflevering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GripcarAWD
  • Laatst online: 16:35

GripcarAWD

M3-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

Order via LM geplaatst op 27-8.

ETD is nu 28-10 tot 12-12

LR AWD wit met zwart interieur en trekhaak..
Al een paar dagen aan het lurken hier en de API in de gaten aan het houden.
Nog geen VIN helaas. Wél tesla gebeld om te vragen of de datum ( volgens LM 1 november ) realistisch is.. En dat werd bevestigd..

hiervoor 5 jaar model 3 awd gehad ( 2019-2024 ) nu tijdelijk een lynk en co 01

ben blij als ik weer een tesla mag rijden... _/-\o_

Vehicle Options
Autopilot
Interior: Black (new trim code)
Pearl White Multi-Coat
Pay Per Use Supercharging
Model Y
19" Crossflow wheels (Model Y Juniper)
Model Y Long Range Dual Motor - AWD LR (Juniper)
Seating: 5 Seat Interior
Standard Connectivity
Tow Package / Anhängerkupplung

M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xares
  • Nu online
GripcarAWD schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:06:
Order via LM geplaatst op 27-8.

ETD is nu 28-10 tot 12-12

LR AWD wit met zwart interieur en trekhaak..
Al een paar dagen aan het lurken hier en de API in de gaten aan het houden.
Nog geen VIN helaas. Wél tesla gebeld om te vragen of de datum ( volgens LM 1 november ) realistisch is.. En dat werd bevestigd..

hiervoor 5 jaar model 3 awd gehad ( 2019-2024 ) nu tijdelijk een lynk en co 01

ben blij als ik weer een tesla mag rijden... _/-\o_

Vehicle Options
Autopilot
Interior: Black (new trim code)
Pearl White Multi-Coat
Pay Per Use Supercharging
Model Y
19" Crossflow wheels (Model Y Juniper)
Model Y Long Range Dual Motor - AWD LR (Juniper)
Seating: 5 Seat Interior
Standard Connectivity
Tow Package / Anhängerkupplung
26 Sept besteld LR AWD en heb ook 28-10 tot 12-12 als datum.
Zal je laten weten als ik een VIN heb! :)
Pagina: 1 ... 79 80 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.