Ja, allemaal hetzelfde. Model Y Premium AWD, blauw/zwart met trekhaak, 14-1 besteld, staat nu op 12-5 tot 11-6.
Ja het heeft tot nu toe een hoop frustraties gekost, ING heeft vanmiddag alles overgeboekt, helaas loopt bij tesla de administratie weer achter. Heb de auto zien staan, kreeg hem helaas nog niet mee! Wel vriendelijk personeel helaas konden zij weinig voor me betekenen…NTS schreef op zondag 19 april 2026 @ 23:07:
[...]
Wat irritant man. Je zou toch denken dat ze bij ING Lease wel vaker een Tesla bestellen, bizar dat jij hier nu het gezeik van hebt.
Tesla MY Premium RWD, Stealth Grey met zwart interieur.miteer schreef op maandag 20 april 2026 @ 17:33:
Nog meer mensen met zelfde wagen en vertraging?
-Tesla Model Y Premium Long Range RWD
- Stealth Grey
- Zwart interieur
27/01 besteld: levering maart
30/01: levering mei - juni
01/02: levering 7-31 maart
20/02: levering 14-31 maart
17/03: levering naar 27 april - 27 mei
20/04: levering naar 2- 30 juni ??
Mensen met een zelfde wagen en ook soortgelijke vertraging? Dat is meer dan 3 maanden vertraging!
25-01: besteld met levering maart
30-01: levering update naar mei/juni
03-02: levering update 20 februari - 14 maart
21-02: levering update 11 - 31 maart
09-03: levering update 27 april - 27 mei
20-04: levering update 2 juni - 30 juni
Frustrerend.
Ik mag mijn premium AWD marine blue zwart met trekhaak woensdag ophalen.. besteld op 10-2.. vreemd allemaalNTS schreef op maandag 20 april 2026 @ 18:19:
Ja, allemaal hetzelfde. Model Y Premium AWD, blauw/zwart met trekhaak, 14-1 besteld, staat nu op 12-5 tot 11-6.
Hier op 24-12-2025 besteld, sinds dit weekend is de leverwindow (weer) uitgesteld van 18 - 24 april naar 22 - 27 april. De VIN is in de api al heel lang bekend (ca. 3 weken). Het kenteken is sinds 15 april bekend, maar sinds vrijdagavond via de API weer verdwenen (in de app nog aanwezig).
Tesla MY Premium LR AWD, marine blue met trekhaak
Levering naar Groningen, NL
Tesla MY Premium LR AWD, marine blue met trekhaak
Levering naar Groningen, NL
[ Voor 4% gewijzigd door El_BingO op 20-04-2026 22:44 ]
Bijna zelfde, alleen andere kleur. Wellicht is dat het issue?miteer schreef op maandag 20 april 2026 @ 17:33:
Nog meer mensen met zelfde wagen en vertraging?
-Tesla Model Y Premium Long Range RWD
- Stealth Grey
- Zwart interieur
27/01 besteld: levering maart
30/01: levering mei - juni
01/02: levering 7-31 maart
20/02: levering 14-31 maart
17/03: levering naar 27 april - 27 mei
20/04: levering naar 2- 30 juni ??
Mensen met een zelfde wagen en ook soortgelijke vertraging? Dat is meer dan 3 maanden vertraging!
MY Premium LR RWD Black. Zwart interieur, geen trekhaak
09/03 besteld. Levering 26 april - 26 mei
09-04: levering 24 april - 16 mei
20-04: levering 30 april - 8 mei
Aflevering in Groningen
Model y rwd premium in het wit met zwart interieur zonder trekhaak.
27-02 besteld
05-03 levering mei - juni
13-03 levering 18 mei -17 juni
23-03 levering 27 april - 27 mei
20-04 levering 27 april -27 mei
Geen verandering meer sinds 23 maart.
27-02 besteld
20-04 levering 27 april -27 mei
Geen verandering meer sinds 23 maart.
Naar mijn weten krijgt de rwd standaard het 16 inch scherm, maar geen zwarte hemelbekleding. De zwarte hemelbekleding is enkel weggelegd voor de de premium varianten met panoramisch dak. 'Volledig Zwart interieur' doelt op de stoelen en banken, de tekst staat er al sinds het begin van het jaar. Het scherm is wel geüpdatet sinds eind januari, dit is dan ook gewijzigd op de website.hybris132 schreef op zondag 19 april 2026 @ 10:54:
Weet iemand of de model y rwd Standard die onlangs geleverd zijn al het 16 inch display en de zwarte hemel hebben?
Ik heb op 20 maart besteld, nog geen vin. En zie nu op de website als je besteld dat het dus het 16 inch display en zwarte hemel bevat maar geen idee vanaf welk moment dat is!
Ik hoop voor jou natuurlijk dat ik er volledig naast zit. Maar het is op basis van onderzoek en mijn eigen model Y Rwd standaard die 20 maart is gebouwd. heb zelf een standaard met 16 inch scherm en grijze hemel. Echt ontzettend blij mee overigens!
Tesla M3 RWD, Stealth Grey met zwart interieur.
19-03: besteld Privé Contant met levering april-mei
25-03: levering update naar mei/juni
28-03: levering update naar 5 mei- 15 mei
03-04: levering update 1 mei - 8 mei
08-04: inruil bod geaccepteerd
10-04 VIN nummer in app
15-04: factuur ontvangen
Inruil betrof een 19 jaar oude auto. Had ik zelf voor zo'n 1000 euro meer kunnen verkopen, maar 5000 euro inruilpremie was toch wel aantrekkelijk. Auto staat, volgens mij, op de 'Liberty Promise' , nu ter hoogte van Rabat, Marokko, dus die levertermijn zou toch goed moeten komen.
10-04 VIN nummer in app
Inruil betrof een 19 jaar oude auto. Had ik zelf voor zo'n 1000 euro meer kunnen verkopen, maar 5000 euro inruilpremie was toch wel aantrekkelijk. Auto staat, volgens mij, op de 'Liberty Promise' , nu ter hoogte van Rabat, Marokko, dus die levertermijn zou toch goed moeten komen.
[ Voor 3% gewijzigd door JackOat op 22-04-2026 13:30 ]
hybris132 schreef op zondag 19 april 2026 @ 10:54:
Weet iemand of de model y rwd Standard die onlangs geleverd zijn al het 16 inch display en de zwarte hemel hebben?
Ik heb op 20 maart besteld, nog geen vin. En zie nu op de website als je besteld dat het dus het 16 inch display en zwarte hemel bevat maar geen idee vanaf welk moment dat is!
Veruit grootste kans dat @hybris132 gewoon 16" en zwarte hemelbekleding krijgt.rohitpenace schreef op woensdag 22 april 2026 @ 12:53:
[...]
Naar mijn weten krijgt de rwd standaard het 16 inch scherm, maar geen zwarte hemelbekleding.
Ik heb zelf mijn Y Standard gekocht begin maart: Richh in "Het grote Tesla Levering topic #2"
Uitgeleverd mid-maart.
Deze is geleverd met 16" QHD display, maar grijze hemelbekleding. Anderen rond die tijd hebben nog het 15" display. De auto's rond die periode zijn uit voorraad geleverd, en die voorraad bestond dus deels uit 15" en deels uit 16". Als je je auto hebt besteld na mid-maart, dan heb je volgens mij 100% zeker een 16" display.
Een paar weken later zijn de configurator afbeeldingen op de website aangepast en staat er dus een donkere hemelbekleding in de afbeeldingen. Volgens mij worden er geen Standards meer uit de voorraad geleverd, hoogstwaarschijnlijk zijn ze in Berlijn nu weer een batch Premiums aan het bouwen. Als ze straks weer Standards gaan bouwen is de kans heel groot dat die gewoon allemaal met een zwarte hemelbekleding worden uitgerust.
Sidenote, per vandaag is de Y +1000 euro duurder geworden. En wie voor eind maart bestelde, heeft ipv de 3000 inruilkorting, 5000 inruilkorting gekregen. Je configuratie is dus 3000 euro goedkoper dan dezelfde configuratie als je vandaag had besteld
Snap dat wij Tesla nerds het nieuwste willen natuurlijk
Omdat de Standard geen glazen dak heeft, denk ik dat een zwarte hemel de auto wel 'donkerder' maakt vooral achterin, dus of nieuwer altijd beter is...?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk ook dat het inderdaad de 16 inch met zwarte hemelbekleding wordt. Auto is besteld op 21 maart.. Heb net even gekeken in de TOST app en zie daar ook van andere die in de afgelopen dagen geproduceert zijn dat het allemaal zwarte hemelbekleding/16 inch betreft. Ik ben heel erg benieuwd of het daardoor idd donkerder voelt in de auto!Richh schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:52:
[...]
[...]
Veruit grootste kans dat @hybris132 gewoon 16" en zwarte hemelbekleding krijgt.
Ik heb zelf mijn Y Standard gekocht begin maart: Richh in "Het grote Tesla Levering topic #2"
Uitgeleverd mid-maart.
Deze is geleverd met 16" QHD display, maar grijze hemelbekleding. Anderen rond die tijd hebben nog het 15" display. De auto's rond die periode zijn uit voorraad geleverd, en die voorraad bestond dus deels uit 15" en deels uit 16". Als je je auto hebt besteld na mid-maart, dan heb je volgens mij 100% zeker een 16" display.
Een paar weken later zijn de configurator afbeeldingen op de website aangepast en staat er dus een donkere hemelbekleding in de afbeeldingen. Volgens mij worden er geen Standards meer uit de voorraad geleverd, hoogstwaarschijnlijk zijn ze in Berlijn nu weer een batch Premiums aan het bouwen. Als ze straks weer Standards gaan bouwen is de kans heel groot dat die gewoon allemaal met een zwarte hemelbekleding worden uitgerust.
Sidenote, per vandaag is de Y +1000 euro duurder geworden. En wie voor eind maart bestelde, heeft ipv de 3000 inruilkorting, 5000 inruilkorting gekregen. Je configuratie is dus 3000 euro goedkoper dan dezelfde configuratie als je vandaag had besteld![]()
Snap dat wij Tesla nerds het nieuwste willen natuurlijkmaar wat voor configuratie je ook uitgeleverd krijgt, het is sowieso een scherpe deal.
Omdat de Standard geen glazen dak heeft, denk ik dat een zwarte hemel de auto wel 'donkerder' maakt vooral achterin, dus of nieuwer altijd beter is...?
[ Voor 15% gewijzigd door hybris132 op 22-04-2026 14:22 ]
Ik heb dezelfde levertijd voor een M3, hoe kon je achterhalen op welke boot hij mogelijk zou staan?JackOat schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:29:
10-04 VIN nummer in app
Was dit een voorraad model?JackOat schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:29:
10-04 VIN nummer in app
Ben niet thuis nu, maar op een ander forum koppeling tussen vinnr’s en bootlading achterhaald. Mijn vinr is een 817… als je in die range zit, zal je auto op dezelfde boot staan 😉Punkkie schreef op woensdag 22 april 2026 @ 14:29:
[...]
Ik heb dezelfde levertijd voor een M3, hoe kon je achterhalen op welke boot hij mogelijk zou staan?
Wij hebben een aantal weken terug de model Y premium LR RWD besteld. Kijk er echt naar uit, maar baal er een beetje van dat het een 9 speaker configuratie is.
Laatst nog een testrit gehad in de model Y standard (7 speakers) en vond het geluid wel ok, niks bijzonders.
Iemand enig idee of de 9 speakers enigszins een verbetering zijn (vergeleken met de 7 in de standard), of is het geluid in de premium RWD ook niets speciaals?
Laatst nog een testrit gehad in de model Y standard (7 speakers) en vond het geluid wel ok, niks bijzonders.
Iemand enig idee of de 9 speakers enigszins een verbetering zijn (vergeleken met de 7 in de standard), of is het geluid in de premium RWD ook niets speciaals?
Hoe lang duurde het voordat je een definitief inruil bod kreeg?JackOat schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:29:
10-04 VIN nummer in app
Dit is het leveringen topic..Mike.Litoris schreef op woensdag 22 april 2026 @ 15:19:
Wij hebben een aantal weken terug de model Y premium LR RWD besteld. Kijk er echt naar uit, maar baal er een beetje van dat het een 9 speaker configuratie is.
Hier ook een MY Premium LR RWD, stealth grey, zwart interieur besteld. Blij dat ik besteld heb voor de prijsverhoging van 1000 EUR per 22 april. Minder blij dat ik autopilot + autosteer ben misgelopen door go-live van FSD per 10 april. Maar toch weer blij met het grotere QHD scherm van 16" en zwarte hemel. Win some lose some 😄
17 apr: besteld op huurkoop, levering jul-aug
22 apr: levering 13 mei - 12 juni
Verrast dat de levering plotseling flink vervroegd is.
17 apr: besteld op huurkoop, levering jul-aug
22 apr: levering 13 mei - 12 juni
Verrast dat de levering plotseling flink vervroegd is.
[ Voor 12% gewijzigd door spetzje op 22-04-2026 16:27 ]
2 dagen nadat ik alle stappen voor inruilproces had doorlopen. Maar dit kon dus niet direct na bestelling, maar pas 2-3 weken later.VP. schreef op woensdag 22 april 2026 @ 15:48:
[...]
Hoe lang duurde het voordat je een definitief inruil bod kreeg?
Via deze website met het VIN of bestel nummer.Ik heb dezelfde levertijd voor een M3, hoe kon je achterhalen op welke boot hij mogelijk zou staan?
https://tesla.propl.eu/ship/14/LIBERTY-PROMISE
Ik heb ook een zwarte M3 premium rwd en deze levering staat ook op 1-8 mei
Was dit dan ook via een externe website? Ik kreeg nadat ik alle stappen in de app had doorlopen een SMS met instructies om mijn auto bij nog een keer bij ‘ttradeinspection’ (met dubbel t) aan te bieden. Hier wordt hij vervolgens geveild. Ik wacht hier nog even mee totdat de laatst mogelijke levertijd op een maand staat.JackOat schreef op woensdag 22 april 2026 @ 16:33:
[...]
2 dagen nadat ik alle stappen voor inruilproces had doorlopen. Maar dit kon dus niet direct na bestelling, maar pas 2-3 weken later.
Toch jammer dat die extra stappen nodig zijn; voor de rest is het bestelproces echt super goed geregeld.
Inderdaad via andere website, voor mij niet echt gebruikersvriendelijk op de iphone overigens.VP. schreef op woensdag 22 april 2026 @ 16:38:
[...]
Was dit dan ook via een externe website? Ik kreeg nadat ik alle stappen in de app had doorlopen een SMS met instructies om mijn auto bij nog een keer bij ‘ttradeinspection’ (met dubbel t) aan te bieden. Hier wordt hij vervolgens geveild. Ik wacht hier nog even mee totdat de laatst mogelijke levertijd op een maand staat.
Toch jammer dat die extra stappen nodig zijn; voor de rest is het bestelproces echt super goed geregeld.
Alle inruil, behalve Tesla, gaat via een veiling. ( zal deels de oorzaak zijn van lage inruil prijzen..)
Ik kan op deze site wel mn vin decoderen, maar geeft niet aan op welke boot deze zit.Inhumanous schreef op woensdag 22 april 2026 @ 16:36:
[...]
Via deze website met het VIN of bestel nummer.
https://tesla.propl.eu/ship/14/LIBERTY-PROMISE
Ik heb ook een zwarte M3 premium rwd en deze levering staat ook op 1-8 mei
In overleg met ChatGPT is de verwachting wel dat mijn auto ook op de promise zit. Ook levertijd tussen 1-8 mei
Check, dat klinkt logisch inderdaad. En hybris132 zegt het gecheckt te hebben:Richh schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:52:
[...]
[...]
Veruit grootste kans dat @hybris132 gewoon 16" en zwarte hemelbekleding krijgt.
Uitgeleverd mid-maart.
Deze is geleverd met 16" QHD display, maar grijze hemelbekleding.
Heb net even gekeken in de TOST app en zie daar ook van andere die in de afgelopen dagen geproduceert zijn dat het allemaal zwarte hemelbekleding/16 inch betreft.
Zag het net! Heb de Y RWD voor €34990 op de kop getikt met inruil, waarbij het bod op de auto zelfs iets hoger uitviel dan wat ik er bij prive verkoop voor zou krijgen, en enkele duizenden euros hoger dan de dealer. De MY rwd is serieus een steal voor €35k! Wat een wagen, rijd er al 3 weken met enorm veel plezier in.Sidenote, per vandaag is de Y +1000 euro duurder geworden. En wie voor eind maart bestelde, heeft ipv de 3000 inruilkorting, 5000 inruilkorting gekregen. Je configuratie is dus 3000 euro goedkoper dan dezelfde configuratie als je vandaag had besteld![]()
Snap dat wij Tesla nerds het nieuwste willen natuurlijkmaar wat voor configuratie je ook uitgeleverd krijgt, het is sowieso een scherpe deal.
Mijn hatchback hiervoor had een zwarte hemel, met getinte ramen. Was echt wel cool, maar die had wel meer verlichting binnen, de MY rwd is wat dat betreft erg 'leeg' kwa binnen verlichting. Wellicht een s3xy strip ofzo kan het heel mooi maken met de zwarte hemel.
En ook nog geleverd met Autopilot!rohitpenace schreef op woensdag 22 april 2026 @ 18:29:
[...]
Check, dat klinkt logisch inderdaad. En hybris132 zegt het gecheckt te hebben:
[...]
[...]
Zag het net! Heb de Y RWD voor €34990 op de kop getikt met inruil, waarbij het bod op de auto zelfs iets hoger uitviel dan wat ik er bij prive verkoop voor zou krijgen, en enkele duizenden euros hoger dan de dealer. De MY rwd is serieus een steal voor €35k! Wat een wagen, rijd er al 3 weken met enorm veel plezier in.
Mijn hatchback hiervoor had een zwarte hemel, met getinte ramen. Was echt wel cool, maar die had wel meer verlichting binnen, de MY rwd is wat dat betreft erg 'leeg' kwa binnen verlichting. Wellicht een s3xy strip ofzo kan het heel mooi maken met de zwarte hemel.
Tesla model Y RWD 2026. Solar 4500wp, Intergas Xource warmtepomp. Wallbox Ratio Solar. Marstek Venus E
Zojuist levering ingepland voor 1 mei! Als het goed is staat de auto nog op de liberty promise.NRDSCHLF schreef op woensdag 15 april 2026 @ 12:20:
Bij de meeste updates in dit forum valt het mij op dat de auto al vrij kort ná factuurdatum wordt opgeleverd... Mijn verwachte afleverdatum staat op 01-5 tot 08-05 maar heb de factuur zojuist ontvangen.
Mag ik er van uit gaan dat de aflevering ver naar voren wordt geschoven?
Eind maart besteld, in totaal 4 weken moeten wachten.
Idem hier, maar had ook alleen maar 1 mei als optie... Mijn vriendin op wiens naam de auto komt kan dan niet. Weet iemand hoe ik dat met een machtigingsformulier ofzo kan regelen en hoe ik dat regel?NRDSCHLF schreef op donderdag 23 april 2026 @ 17:06:
[...]
Zojuist levering ingepland voor 1 mei! Als het goed is staat de auto nog op de liberty promise.
Eind maart besteld, in totaal 4 weken moeten wachten.
23-04: levering afspraak gepland;wo 6 meiJackOat schreef op woensdag 22 april 2026 @ 13:29:
10-04: VIN nummer in app
(Ik had de keuze tussen 6,7 of 8 mei)
[ Voor 4% gewijzigd door JackOat op 23-04-2026 18:42 ]
24-03 levering 24-5 tot 23-6DutchJudge schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:31:
Model Y Premium Long Range AWD, Ultra Red, 19", trekhaak, zwart interieur, 5-zits, FSD capability, contant/privé
1-2 besteld, levering april, daarna wekenlang op 8 april- 8 mei gestaan.
Sinds deze week vervroegd naar 31-3 / 8-4.
Nog geen VIN o.i.d. bekend.
15-04 levering 25-4 tot 2-5
15-04 VIN via API bekend
22-04 Eindfactuur ontvangen, te betalen binnen 3 dagen en waarop staat dat leveringsdatum 25-4 is, gebeld voor maken van een afspraak maar leveringsdatum was nog onbekend, ik moet wachten tot er iets verandert in app.
23-04 Eindfactuur betaald
24-04 VIN in app
Hier ook alleen maar 1 mei als keuze optie (Tilburg). Ik heb hem wel ingepland maar ben zelf nog even aan het checken of ik kan ivm werk.
Hij komt op naam van man (zakelijk) maar ik ga er in rijden. Dus technisch gezien zou hij hem alleen op kunnen halen, maar dan wordt het wel een heel hocus pocus om de inruilauto op mijn werk op te halen, en de tesla dan daar te brengen (omdat ik ook meteen na m’n werk weer door moet om m’n dochter en vriendinnen ergens op te halen).
Dus ik hoop op groen licht van die collega van me 🤗
Anders ga ik wel bellen voor een andere dag of zo.
Hij komt op naam van man (zakelijk) maar ik ga er in rijden. Dus technisch gezien zou hij hem alleen op kunnen halen, maar dan wordt het wel een heel hocus pocus om de inruilauto op mijn werk op te halen, en de tesla dan daar te brengen (omdat ik ook meteen na m’n werk weer door moet om m’n dochter en vriendinnen ergens op te halen).
Dus ik hoop op groen licht van die collega van me 🤗
Anders ga ik wel bellen voor een andere dag of zo.
[ Voor 0% gewijzigd door 21Hilliebillie op 23-04-2026 18:57 . Reden: Locatie toegevoegd ]
Ik zit hier nog in spanning af te wachten zwarte M3 long range rwd wel al vin in de app staat ook op de liberty promise maar via Arval dus nog steeds geen aflever moment ingepland helaas.
Nou, het kindje is dus eerder gekomen dan de model y. Levering stond een tijdje lang op 23 april- 1 mei. Nu weer verzet naar 2 tot 30 juni. Besteld de 24ste januari… Ik word er een beetje moedeloos van. Dan maar even langer kramen.bruticus schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 11:28:
[...]
Hier precies hetzelfde. Zelfde model en kleur besteld de 24e januari.
Kort voordat de update 11-31 maart verscheen was er een update dat het al april, mei zou worden, maar toen sprong hij dus terug naar 11-31 maart. Sinds 9-03 ook bij mij 27 april-27 mei![]()
Mijn vrouw is zwanger, dus we grappen nu met elkaar wie eerder zal komen: ons 3e kindje of de model y…. Hahaha. Nee, niet heel leuk.
Gefeliciteerd! Lekker genieten van de gouden weken! Die tesla komt vanzelf!bruticus schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 07:47:
[...]
Nou, het kindje is dus eerder gekomen dan de model y. Levering stond een tijdje lang op 23 april- 1 mei. Nu weer verzet naar 2 tot 30 juni. Besteld de 24ste januari… Ik word er een beetje moedeloos van. Dan maar even langer kramen.
Ik zit met iets vergelijkbaars maar dan andersom. Verwachten rond 16 mei ons eerste kindje dus papa dacht nog even snel kadootje kopen voor hemzelf. Op 11 april een Y Premium LR RWD besteld met leverdatum mei - juni. Werd vrij snel 30 mei - 29 juni dus ik dacht, dat wordt wel juni. Vanochtend wordt ik wakker, levertijd aangepast naar 9 - 17 meibruticus schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 07:47:
[...]
Nou, het kindje is dus eerder gekomen dan de model y. Levering stond een tijdje lang op 23 april- 1 mei. Nu weer verzet naar 2 tot 30 juni. Besteld de 24ste januari… Ik word er een beetje moedeloos van. Dan maar even langer kramen.
Dat wordt straks kiezen, ziekenhuis of Tesla dealer
Haha, voor mij is die keuze dus al gemaakt. Ik heb dezelfde specs in stealth grey. Als het voor mij echt 5 maanden wachten wordt en dat voor anderen ook gaat gelden, dan komt jouw kindje heus eerder.n41r0j schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 08:31:
[...]
Ik zit met iets vergelijkbaars maar dan andersom. Verwachten rond 16 mei ons eerste kindje dus papa dacht nog even snel kadootje kopen voor hemzelf. Op 11 april een Y Premium LR RWD besteld met leverdatum mei - juni. Werd vrij snel 30 mei - 29 juni dus ik dacht, dat wordt wel juni. Vanochtend wordt ik wakker, levertijd aangepast naar 9 - 17 mei![]()
Dat wordt straks kiezen, ziekenhuis of Tesla dealer
Geniet ervan! Doen wij ook.
Update: 29 April - 7 mei.
Nog sneller dan ik had verwacht en gehoopt.
Hier is ook de levertijd aangepast. Ik had ook verwacht dat we de auto eerder zouden hebben dan de baby, maar de baby is er inmiddels al een tijdje 
Model Y Premium LR RWD, Wit met zwart interieur, trekhaak.
30 januari besteld, levertijd weer vertraagd, van 4 mei - 3 juni naar 7 juni - 30 juni .
Beetje vreemd dit, eerder deze maand nog gesproken met Tesla en ze konden zien dat de auto begin mei stond ingepland voor productie en zeker weten halverwege mei geleverd zou worden. Nu maar hopen dat hij wel op tijd is voor de zomervakantie..
Model Y Premium LR RWD, Wit met zwart interieur, trekhaak.
30 januari besteld, levertijd weer vertraagd, van 4 mei - 3 juni naar 7 juni - 30 juni .
Beetje vreemd dit, eerder deze maand nog gesproken met Tesla en ze konden zien dat de auto begin mei stond ingepland voor productie en zeker weten halverwege mei geleverd zou worden. Nu maar hopen dat hij wel op tijd is voor de zomervakantie..
Bij mij is sinds gisteren de levertijd helemaal uit de app verdwenen. Ik heb besteld op 13 april, de verwachtte levertijd was aug - sept, maar volgens mij zijn ze wat spannends aan het doen…
MY Premium RWD LR Stealth grey - zwart interieur
11 april 2026: Besteld
Levering mei-juni
16 april 2026: Huurkoop definitief
Levering: 2 jun - 30 jun
24 april 2025 - levering aangepast naar 6 mei - 28 mei.
We wachten het af!
Levering mei-juni
We wachten het af!
Onze MYP LR RWD Stealth Gray met zwart interieur besteld op 22 april. Volgens mij stond er eerst verwachte levering juli/augustus? Nu: 25 juni-30 juni. Ben benieuwd!
Toevallig ook besteld via Arval, een marine blue M3 Long range RWD. Kon gisteren de leveringsafspraak inplannen voor 1 meiInhumanous schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 07:42:
Ik zit hier nog in spanning af te wachten zwarte M3 long range rwd wel al vin in de app staat ook op de liberty promise maar via Arval dus nog steeds geen aflever moment ingepland helaas.
Bij mij staat hij nu op 4mei afgeleverd op de zaak.punkkiee schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:03:
[...]
Toevallig ook besteld via Arval, een marine blue M3 Long range RWD. Kon gisteren de leveringsafspraak inplannen voor 1 mei
Had stiekem een hoopje dat ik zelf een datum kon selecteren en hem eventueel zelf op kon halen in Tilburg maar helaas
Edit:
hoor net van mijn manager dat de levering op 1mei staat..... Geen idee wat ik nu moet aanhouden. De tesla app of wat mijn werkgever heeft gehoord van Arval
hoor net van mijn manager dat de levering op 1mei staat..... Geen idee wat ik nu moet aanhouden. De tesla app of wat mijn werkgever heeft gehoord van Arval
[ Voor 50% gewijzigd door Inhumanous op 24-04-2026 11:54 ]
Hier zelfde auto besteld op 17 april, huurkoop definitief 24 april, met levering tussen 13 mei - 12 juni.Justin0021 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:34:
Levering mei-juni
We wachten het af!
Initiele levering was trouwens juli-aug.
Grote kans dat we een auto krijgen uit dezelfde batch
Ben jij trouwens nog net op tijd met je bestelling om wel autopilot + autosteer te krijgen?
Model Y Premium LR RWD Stealth Grey
Besteld op 12/02/2026 - levering stond toen op mei/juni
- Initieel toonde de app ook mei/juni
- 16/02 - 11 maart - 31 maart
- 10/03 - 4 mei - 3 juni
- 24/03 - juni/juli
- 30/03 - geen ETA
- 07/04 - 3 mei - 2 juni
- 24/04 - 9 juni - 30 juni
Zucht, geen logica in te vinden. Het lijkt er op dat alle Premium LR RWD voorlopig vertraagd zijn zonder verduidelijking. In combinatie met het nieuws rond de batterij-downgrade heb ik er niet echt een positief gevoel bij eerlijk gezegd.
- 10/03 - 4 mei - 3 juni
- 24/03 - juni/juli
- 30/03 - geen ETA
- 07/04 - 3 mei - 2 juni
Zucht, geen logica in te vinden. Het lijkt er op dat alle Premium LR RWD voorlopig vertraagd zijn zonder verduidelijking. In combinatie met het nieuws rond de batterij-downgrade heb ik er niet echt een positief gevoel bij eerlijk gezegd.
Blog (Linux-related)
Net met Tesla gebeld, ik mag hem ook zelf ophalen ipv laten leveren op de zaak. Maandag 4mei een afspraak 🥳🥳🥳
Dat snap ik, dat is voor Tesla goedkoperInhumanous schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 17:34:
Net met Tesla gebeld, ik mag hem ook zelf ophalen ipv laten leveren op de zaak. Maandag 4mei een afspraak 🥳🥳🥳
Voor mezelf ook leuker! Anders zijn er +/- de eerste 80km door een vreemde in gereden!
Ik was ook net te laat. Vrijdag goedkeuring RDW, zaterdag besteld. Maar voor mij zou het eerder een restwaarde dingetje zijn dan eigen gebruik. Vind TACC persoonlijk fijner rijden.spetzje schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 16:13:
[...]
Hier zelfde auto besteld op 17 april, huurkoop definitief 24 april, met levering tussen 13 mei - 12 juni.
Initiele levering was trouwens juli-aug.
Grote kans dat we een auto krijgen uit dezelfde batch![]()
Ben jij trouwens nog net op tijd met je bestelling om wel autopilot + autosteer te krijgen?
Idd geen logica in te vinden. Ik hoorde van mensen die dezelfde configuratie veel later hebben besteld dat zij juist vervroegd zijn.DSK schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 17:13:
Model Y Premium LR RWD Stealth Grey
- 10/03 - 4 mei - 3 juni
- 24/03 - juni/juli
- 30/03 - geen ETA
- 07/04 - 3 mei - 2 juni
Dit was de afgelopen twee maanden steeds met de AWD. Alsof ze omstebeurt een grote RWD en AWD batch maken, en er dan achter komen dat ze er minder hebben dan ze nodig hadden ofzo.DSK schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 17:13:
Zucht, geen logica in te vinden. Het lijkt er op dat alle Premium LR RWD voorlopig vertraagd zijn zonder verduidelijking.
Wat is er veranderd?In combinatie met het nieuws rond de batterij-downgrade heb ik er niet echt een positief gevoel bij eerlijk gezegd.
Hoogstwaarschijnlijk wordt de My LR Premium RWD uitgeleverd met de 4680 batterij. Het is een beetje speculeren naar het resultaat maar de verwachting is minder range en een slechtere laadcurve t.o.v. van de vorige versie van de accu.
Blog (Linux-related)
26-04 levering 26-4 tot 3-5DutchJudge schreef op donderdag 23 april 2026 @ 18:55:
[...]
24-03 levering 24-5 tot 23-6
15-04 levering 25-4 tot 2-5
15-04 VIN via API bekend
22-04 Eindfactuur ontvangen, te betalen binnen 3 dagen en waarop staat dat leveringsdatum 25-4 is, gebeld voor maken van een afspraak maar leveringsdatum was nog onbekend, ik moet wachten tot er iets verandert in app.
23-04 Eindfactuur betaald
24-04 VIN in app
Model Y Premium RWD Long Range
Lakkleur Marine Blue
19" Crossflow-velgen
Volledig Zwart interieur
4.4 Besteld Levering 12 mei 11 juni
10.4 Financiering rond
11.4 FSD toegevoegd aan bestelling
14.4 Financiering herbeoordeling. Deze is ook goedgekeurd
Sinds dien staat in de app dat ik nieuwe financiering moet aanvragen. Gebeld met Tesla... ze geven aan dat app niet leidend is...
20.4 levering bijgewerkt naar 1 mei 23 mei
Lakkleur Marine Blue
19" Crossflow-velgen
Volledig Zwart interieur
4.4 Besteld Levering 12 mei 11 juni
10.4 Financiering rond
11.4 FSD toegevoegd aan bestelling
14.4 Financiering herbeoordeling. Deze is ook goedgekeurd
Sinds dien staat in de app dat ik nieuwe financiering moet aanvragen. Gebeld met Tesla... ze geven aan dat app niet leidend is...
20.4 levering bijgewerkt naar 1 mei 23 mei
Ja en nu zijn alleen de eerste 10 tot 15km door verschillende vreemden gemaaktInhumanous schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 18:19:
Voor mezelf ook leuker! Anders zijn er +/- de eerste 80km door een vreemde in gereden!
Hier ook. Heb jij al een VIN?Mike.Litoris schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:10:
[...]
Update: 29 April - 7 mei.
Nog sneller dan ik had verwacht en gehoopt.
Welke batterij zat er hiervoor in? En hoe kan je dat in de wagen checken?DSK schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 14:32:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk wordt de My LR Premium RWD uitgeleverd met de 4680 batterij. Het is een beetje speculeren naar het resultaat maar de verwachting is minder range en een slechtere laadcurve t.o.v. van de vorige versie van de accu.
Zelf 8-4 LR Premium RWD besteld. Levering staat nu op 8 May - 16 May
Ik check als een bezetene de app een paar keer per dag, nog geen vin helaas 😂
Ik ben benieuwd of die van jou ook nog verschoven wordt. Ik heb ook een witte MY Premium RWD besteld, in januari, maar die is verschoven naar juni.Mike.Litoris schreef op maandag 27 april 2026 @ 20:05:
[...]
Ik check als een bezetene de app een paar keer per dag, nog geen vin helaas 😂
Ik geef een update wanneer ik meer weet.happylife schreef op maandag 27 april 2026 @ 21:50:
[...]
Ik ben benieuwd of die van jou ook nog verschoven wordt. Ik heb ook een witte MY Premium RWD besteld, in januari, maar die is verschoven naar juni.
Ik verwacht wel een vertraging omdat ik op andere fora ook berichten van mensen die voor mij besteld hebben nog niets ontvangen hebben.
Model Y Premium Long Range AWD, Ultra Red, 19", trekhaak, zwart interieur, 5-zits, FSD capability, contant prive:
18-3 levering 31-3 / 8-4
24-3 levering 24-5 tot 23-6
15-4 levering 25-4 tot 2-5
15-4 VIN via API bekend
22-4 Eindfactuur ontvangen, te betalen binnen 3 dagen en waarop staat dat leveringsdatum 25-4 is, gebeld voor maken van een afspraak maar leveringsdatum was nog onbekend, ik moet wachten tot er iets verandert in app.
23-4 Eindfactuur betaald
24-4 VIN in app
26-4 levering 26-4 tot 3-5
28-4 levering 27-4 tot 4-5
18-3 levering 31-3 / 8-4
24-3 levering 24-5 tot 23-6
15-4 levering 25-4 tot 2-5
15-4 VIN via API bekend
22-4 Eindfactuur ontvangen, te betalen binnen 3 dagen en waarop staat dat leveringsdatum 25-4 is, gebeld voor maken van een afspraak maar leveringsdatum was nog onbekend, ik moet wachten tot er iets verandert in app.
23-4 Eindfactuur betaald
24-4 VIN in app
26-4 levering 26-4 tot 3-5
28-4 levering 27-4 tot 4-5
Voor degene die deze week de auto op mogen halen en kenteken combinaties interessant vinden: momenteel zie ik dat ze een hele boel model 3's tegelijkertijd aan het registreren zijn. Beginnend bij o.a. KGX-01-X tot en met de laatste van dit tijdstip (KGX-40-X)
Ze beginnen bij KGX-70-T tot inderdaad KGX-10-Z. Daarna zijn het weer andere modellen.NRDSCHLF schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 09:22:
Voor degene die deze week de auto op mogen halen en kenteken combinaties interessant vinden: momenteel zie ik dat ze een hele boel model 3's tegelijkertijd aan het registreren zijn. Beginnend bij o.a. KGX-01-X tot en met de laatste van dit tijdstip (KGX-40-X)
Mijn kenteken zit er ergens tussenin, zojuist toegewezen gekregen. Daarna even gecheckt hoeveel auto’s het waren in de range
Die van mij ook zojuist in de app ontvangen. Hopelijk met de luxe kentekenplaat.21Hilliebillie schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:16:
[...]
Ze beginnen bij KGX-70-T tot inderdaad KGX-10-Z. Daarna zijn het weer andere modellen.
Mijn kenteken zit er ergens tussenin, zojuist toegewezen gekregen. Daarna even gecheckt hoeveel auto’s het waren in de range
Net mijn afspraak van 4 mei omgezet naar 1 mei!
Lekker het weekend de auto ontdekken nu al zin in!
Lekker het weekend de auto ontdekken nu al zin in!
Wat is dat dan voor iets, een luxe kentekenplaat?NRDSCHLF schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:20:
[...]
Die van mij ook zojuist in de app ontvangen. Hopelijk met de luxe kentekenplaat.
Die krijgt elke Tesla in (iig) Nederland. Dat is dat de letters er niet ingeperst zijn maar erop liggen.21Hilliebillie schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 15:31:
[...]
Wat is dat dan voor iets, een luxe kentekenplaat?
Pff, vandaag doorgeschoven naar 4-jun tot 30-jun. Model Y AWD, blauw/zwart, trekhaak. Besteld op 14-jan met leverdatum maart.
Het wordt nu wel langzaam wat te gek. Een paar weken vertraging is geen drama, maar 3 maanden...
Het wordt nu wel langzaam wat te gek. Een paar weken vertraging is geen drama, maar 3 maanden...
Model y rwd premium in het wit met zwart interieur zonder trekhaak.
27-02 besteld
28-04 levering 17 juni - 30 juni
Erg frustrerend nu ik net in mijn tijdvak zat… anderhalve maand verder…
27-02 besteld
28-04 levering 17 juni - 30 juni
Erg frustrerend nu ik net in mijn tijdvak zat… anderhalve maand verder…
Ik zit nu in mijn delivery window (29 april - 7 mei). Geen VIN…
Zelfde hier. En mijn window is zelfs 28 april - 6 mei.Mike.Litoris schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:44:
Ik zit nu in mijn delivery window (29 april - 7 mei). Geen VIN…
Zelfs de Standards hebben tegenwoordig opgelegde letters, no worriesNRDSCHLF schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:20:
[...]
Die van mij ook zojuist in de app ontvangen. Hopelijk met de luxe kentekenplaat.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Onze MY Premium Long Range (Wit, Trekhaak) heeft nog geen vroegere delivery date gekregen:
1 februari besteld:
May 31 - June 30 delivery window
1 februari besteld:
May 31 - June 30 delivery window
Model 3 heeft weinig leveringsproblemen. Leverdatum is voorlopig naar voren geschoven met een maand?
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
23-04: levering afspraak gepland;wo 6 mei
29-04 Kenteken bekend (KHBxxx)
23-04: levering afspraak gepland;wo 6 mei
29-04 Kenteken bekend (KHBxxx)
Tesla M3 RWD, ultra red met zwart interieur.
12-04: besteld Privé Contant met levering 21mei-20 juni.
Hierna helaas nog geen updates
12-04: besteld Privé Contant met levering 21mei-20 juni.
Hierna helaas nog geen updates
25-04, of 25-03? 😮jaco32 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 11:48:
Model 3 (standard stealth grey)
25-04 besteld
Levering juni
29-04 levering 03-05 - 14-05
Hier dezelfde auto besteld op 18 april, maar hij staat nog steeds op 21 mei - 20 juni.
25-04, afgelopen zaterdag. Bij tesla zeiden ze al dat er best wel wat voorraad modellen aan zaten te komen, maar dat waren hoofdzakelijk witte en zwarte, die zou rond 19 mei aankomen. Dus ik ben ook verbaasd dat het nu zo snel gaat.VP. schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:28:
[...]
25-04, of 25-03? 😮
Hier dezelfde auto besteld op 18 april, maar hij staat nog steeds op 21 mei - 20 juni.
Wow, da’s inderdaad lekker snel dan! Congrats met de aankoop 😁jaco32 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:33:
[...]
25-04, afgelopen zaterdag. Bij tesla zeiden ze al dat er best wel wat voorraad modellen aan zaten te komen, maar dat waren hoofdzakelijk witte en zwarte, die zou rond 19 mei aankomen. Dus ik ben ook verbaasd dat het nu zo snel gaat.
Ruil je ook een occasion in? Misschien schiet het daarom niet op bij mij. Ik wacht nog even met het aanbieden van mijn auto op de veilingsite totdat ik een levertijd weet. Of zou dat juist de reden zijn dat ik überhaupt geen update krijg?
Wat bedoel je precies met auto aanbieden op veilingsite? Bedoel je de inruilprocedure van Tesla?VP. schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:36:
[...]
Wow, da’s inderdaad lekker snel dan! Congrats met de aankoop 😁
Ruil je ook een occasion in? Misschien schiet het daarom niet op bij mij. Ik wacht nog even met het aanbieden van mijn auto op de veilingsite totdat ik een levertijd weet. Of zou dat juist de reden zijn dat ik überhaupt geen update krijg?
Dankje! Ja ik ga wel een auto inruilen, maar die stap moet in nog "voltooien". Moet nog een oude auto kopen voor de inruil. Weet jij of iemand, tot wanneer je hiervoor de tijd heb?VP. schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:36:
[...]
Welke site/veiling gebruikt Tesla?VP. schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:36:
[...]
Klopt. Ik heb een link ontvangen naar ‘ttradeinspection’, dit is de ‘veilingsite’ van Tesla.Monkeydancer schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:58:
[...]
Wat bedoel je precies met auto aanbieden op veilingsite? Bedoel je de inruilprocedure van Tesla?
Heeft waarschijnlijk geen invloed op levertijd, omdat ik zelf het ook nog niet volledig heb ingevuld.VP. schreef op woensdag 29 april 2026 @ 14:05:
[...]
Klopt. Ik heb een link ontvangen naar ‘ttradeinspection’, dit is de ‘veilingsite’ van Tesla.
25 april 2026: Besteld
Levering juli-augustus
29 april 2026 - levering aangepast naar 17 - 30 juni.
Huurkoop is nog niet definitief.
Sneller dan verwacht allemaal!
25 april 2026: Besteld
Levering juli-augustus
29 april 2026 - levering aangepast naar 17 - 30 juni.
Huurkoop is nog niet definitief.
Sneller dan verwacht allemaal!
Model Y Premium RWD Stealth Grey - Zwart interieur - Zonder trekhaak
08-04 Besteld (Huurkoop)
10-04 Levering update: 24 mei - 23 juni
12-04 Financiering bevestigd
22-04 Levering update: 9 mei - 17 mei
Het valt me op dat de bestellingen uit de periode januari/februari pas na de bestellingen van maart/april geleverd lijken te worden. Is deze vertraging wellicht te wijten aan de overgang van de nieuwe accu?
08-04 Besteld (Huurkoop)
10-04 Levering update: 24 mei - 23 juni
12-04 Financiering bevestigd
22-04 Levering update: 9 mei - 17 mei
Het valt me op dat de bestellingen uit de periode januari/februari pas na de bestellingen van maart/april geleverd lijken te worden. Is deze vertraging wellicht te wijten aan de overgang van de nieuwe accu?
Model Y Premium RWD Stealth Grey - Zwart interieur - Mét trekhaak
19-04: Besteld - levering juli-augustus
22-04: Levering 18-30 juni
Sindsdien geen updates meer.
Ben benieuwd of ze dit halen qua planning! Afhaal locatie is overigens Hengelo.
19-04: Besteld - levering juli-augustus
22-04: Levering 18-30 juni
Sindsdien geen updates meer.
Ben benieuwd of ze dit halen qua planning! Afhaal locatie is overigens Hengelo.
14 april 2026: Besteld (contant) met inruil MY 2024 - Levering mei - juni
17 april 2026: Levering aangepast juli - augustus
18 april 2026: Levering aangepast 26 mei - 27 juni
28 april 2026: Levering aangepast 13 mei - 4 juni
14 april 2026: Besteld (contant) met inruil MY 2024 - Levering mei - juni
17 april 2026: Levering aangepast juli - augustus
18 april 2026: Levering aangepast 26 mei - 27 juni
28 april 2026: Levering aangepast 13 mei - 4 juni
[ Voor 21% gewijzigd door bos078 op 29-04-2026 16:24 ]
Tesla Model Y Premium RWD LR
Wit, geen trekhaak
Besteld op 4 april via LM Athlon
Levering stond op 20 mei/20 juni
Nu 7 mei/15 mei
Nog geen VIN etc
Wit, geen trekhaak
Besteld op 4 april via LM Athlon
Levering stond op 20 mei/20 juni
Nu 7 mei/15 mei
Nog geen VIN etc
Ik denk dat het de trekhaken zijn die voor vertraging zorgen. Besteld in januari (wit, premium LR RWD + trekhaak) en mijn levering is naar eind juni verplaatst
Model Y LR Premium RWD blauw met trekhaak :
2 april besteld (huurkoop)
Levering zou eerst eind mei eind juni zijn
Update 1: 5 mei - begin juni
Update 2: 1 mei - 9 mei
2 april besteld (huurkoop)
Levering zou eerst eind mei eind juni zijn
Update 1: 5 mei - begin juni
Update 2: 1 mei - 9 mei
Geen touw aan vast te knopen. Lijkt wel alsof ze de batch januari-maart besteld gewoon vergeten zijn.
Tesla M3 RWD, ultra red met zwart interieur.
12-04: besteld Privé Contant met levering 21mei-20 juni
Vandaag levertijd aangepast naar 3 mei- 14 mei
12-04: besteld Privé Contant met levering 21mei-20 juni
Vandaag levertijd aangepast naar 3 mei- 14 mei
Er lijkt een boot te zijn aangekomen....
Blauwe Model 3 Premium RWD met zwart interieur.
Besteld op 11-04 met leverdatum 16mei-15juni.
Vandaag: leverdatum omgezet naar 29april - 10mei.
Blauwe Model 3 Premium RWD met zwart interieur.
Besteld op 11-04 met leverdatum 16mei-15juni.
Vandaag: leverdatum omgezet naar 29april - 10mei.
Zwarte model 3 long range rwd
Levering zou eerst 4 mei plaats vinden.
Om kunnen zetten naar 1 mei
En nu een gemist telefoontje en smsje dat de levering voor 6 mei staat..... Wat baal ik hier van.
Kenteken al wel toegewezen in de app sinds 2 dagen.
Levering zou eerst 4 mei plaats vinden.
Om kunnen zetten naar 1 mei
En nu een gemist telefoontje en smsje dat de levering voor 6 mei staat..... Wat baal ik hier van.
Kenteken al wel toegewezen in de app sinds 2 dagen.
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.