• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:42
Bas_db schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 06:59:
[...]

Op basis van die gegevens krijg ik een Model 3 uit juni 25, zonder camera voor en stalk. Wel met de nieuwe accu..
Ik ben vooral benieuwd in context van MY :).

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42
Hier exact hetzelfde

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:33
Ik was al hyped dat ik een update had, maar idd ook deze.

• davey28
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:55
Hier ook dezelfde update helaas. Wacht vol spanning haha

• Ecke82
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 29-11 21:42
Hier ook deze update.

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:16
haha precies dezelfde update! weet iemand ook wat het inhoud?

• buckshot030
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 27-11 11:03
Bas_db schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 06:59:
[...]

Op basis van die gegevens krijg ik een Model 3 uit juni 25, zonder camera voor en stalk. Wel met de nieuwe accu..
Daar ging ik in eerste instantie ook even vanuit. Maar als ik in de Tesla parts catalog mijn VIN op zoek, zie ik wel dat er op die VIN de camera, stalk en zwarte logo's zitten. Ik denk eerlijk gezegd dat Tesla hun zaken omtrent wat ze op welke auto doen beter weten dan de RDW. Dit is natuurlijk eerste lichting van de nieuwe goedkeuring en wellicht zit daar nog wat achterstallig onderhoud

• bram-024
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:59
Heb ik ook sinds vanmorgen dus geen idee wat het betekent

• buckshot030
  • Laatst online: 27-11 11:03
buckshot030 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:43:
[...]

Daar ging ik in eerste instantie ook even vanuit. Maar als ik in de Tesla parts catalog mijn VIN op zoek, zie ik wel dat er op die VIN de camera, stalk en zwarte logo's zitten. Ik denk eerlijk gezegd dat Tesla hun zaken omtrent wat ze op welke auto doen beter weten dan de RDW. Dit is natuurlijk eerste lichting van de nieuwe goedkeuring en wellicht zit daar nog wat achterstallig onderhoud
https://epc.tesla.com/en-US/catalogs

Hier kun je je VIN invoeren.

Als je dan bij parts rechtsboven op FASCIA CAMERA zoekt, en je klikt de Base of performance versie aan (afhankelijk welke versie je hebt) zie je links in de tabel onderaan een groen bolletje staan als hij op dit VIN nummer zit.

• Bas_db
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 14-11 10:53
buckshot030 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:48:
[...]

Als je dan bij parts rechtsboven op FASCIA CAMERA zoekt, en je klikt de Base of performance versie aan (afhankelijk welke versie je hebt) zie je links in de tabel onderaan een groen bolletje staan als hij op dit VIN nummer zit.
Thanks! Op basis daarvan geeft hij idd wel aan dat de camera erop zit. Zal dus nog even spannend zijn tot volgende week wat het gaat worden.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:49
Ik heb inmiddels de opvolging ontvangen voor mijn inruilaanbod waarbij ik additionele informatie en foto's moet verstrekken.
Werkt dit vertragend in het leveringsproces? Als in, staat de rest van het proces on hold? Of staat de bestelling al gewoon in de rij te wachten om geproduceerd te worden?

• ziecko
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:52
Sypheron schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:02:
Ik heb inmiddels de opvolging ontvangen voor mijn inruilaanbod waarbij ik additionele informatie en foto's moet verstrekken.
Werkt dit vertragend in het leveringsproces? Als in, staat de rest van het proces on hold? Of staat de bestelling al gewoon in de rij te wachten om geproduceerd te worden?
Mijn ervaring is - on hold.
Bij mij duurde het 'detail' inruilbod 4 dagen. 8)7

• Sypheron
ziecko schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:16:
[...]

Mijn ervaring is - on hold.
Bij mij duurde het 'detail' inruilbod 4 dagen. 8)7
Dank! Dan ga ik mijn middagpauze vandaag even gebruiken om te poetsen en door de wasstraat te rijden :+

• SnoozeOperator
[...]

ah nice thanks! daar kan ik wat mee. Op basis hiervan zou ik hem ook hebben en die hoop had ik al aangezien het model year 2026 was. Weet je toevallig ook wat het partid van de richtingaanwijzer zou zijn? als ik op stalks oid zoek kan ik het iig niet vinden

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:21
Ik heb eerder deze week iemand van Tesla Tilburg gesproken en ook deze vraag gesteld. De medewerker gaf aan dat dit geen invloed heeft, maar wie zal het zeggen…

Hier ook de update: details.homeScreenData

Tesla app verversen moet ik ook maar beetje minderen 8)7 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GAl44Mh4L7mY5q1zHhkSPpZjbNk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SvDmbe2EP9LrPYKgCFd6CZmO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door joeyke87 op 07-11-2025 10:37 ]

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-11 16:39

MagicLegend

The One and Only

SnoozeOperator schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:22:
[...]

ah nice thanks! daar kan ik wat mee. Op basis hiervan zou ik hem ook hebben en die hoop had ik al aangezien het model year 2026 was. Weet je toevallig ook wat het partid van de richtingaanwijzer zou zijn? als ik op stalks oid zoek kan ik het iig niet vinden
Dat leg ik hier uit: MagicLegend in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-12 16:02

charlie7

pr0

Kan iemand al bevestigen dat de m3h my2026 die nu in levering gaan, de nieuwe front camera en richtingaanwijzer hebben?

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

• SnoozeOperator
Thnx! als ik de parts mag geloven dan idd met Camera en stalks, logo geloof ik dan eigenlijk ook wel en hoop ik ook op aangezien ik een Utra red heb besteld en de combinatie rood en zwart echt nice is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H5YOnEWD_ScamjrUAMJaFfaJ5Ss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7UbuV5iSDtfJ8NuA83n2GGxD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door SnoozeOperator op 07-11-2025 10:41 ]

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:33
Ik heb deze vraag expliciet gevraagd bij Tesla deze week. En die medewerker gaf aan dat het niet uitmaakt en aparte processen zijn.

Ik heb ook een inruil auto opgegeven bij mijn bestelling, maar die moet ik nog even aanschaffen 🫣

• Sypheron
Dank voor jullie reacties! Heb de auto vanmorgen en vanmiddag toch maar even schoongemaakt van binnen en door de wasstraat gehaald. Daarna de aanvullende stappen doorgevoerd, ben benieuwd wanneer ik het aanbod ontvang.

Zojuist Tesla Tilburg nog even aan de lijn gehad voor de opvolging, alles is nu in order. Dus nu is het compleet uit mijn handen en afwachten, en laat dat nou net het lastigste zijn :D

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

duderuud

Sliden is koel

charlie7 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:36:
Kan iemand al bevestigen dat de m3h my2026 die nu in levering gaan, de nieuwe front camera en richtingaanwijzer hebben?
Ik heb 22 okt de M3P besteld en bevestigd gekregen dat die de frontcamera en nieuwe richtingaanwijzer heeft.

Motor-Forum.nl

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:35
@charlie7 Ik heb 15 augustus de Model 3 in Stealth Grey besteld. Afgelopen week heb ik Tesla gebeld en zij gaven aan dat deze de nieuwe richtingaanwijzer en frontcamera heeft.

• n0hh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:55
blackspeedy schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:44:
[...]

Ik heb deze vraag expliciet gevraagd bij Tesla deze week. En die medewerker gaf aan dat het niet uitmaakt en aparte processen zijn.

Ik heb ook een inruil auto opgegeven bij mijn bestelling, maar die moet ik nog even aanschaffen 🫣
Ik stelde dezelfde vraag en kreeg een vergelijkbaar antwoord: het inruilproces staat los van de bestelling.

Overigens valt hierbij wel op dat Tesla niet echt op B2C is ingericht. De inruilprijs is maar 30 dagen geldig, dus bij een langere levertijd moet je een nieuwe prijs opvragen. Je leest verhalen dat dit duizenden euro's kan schelen. Ik ben geen expert in consumentenrecht, maar dit komt op mij toch wat twijfelachtig over. Maar goed, Tesla pakt dingen nu eenmaal anders aan en dat weet je voordat je bestelt.

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb een oud barrel gekocht en deze ingeruild. Nooit eerder heb ik de waarde van een auto kunnen ver17voudigen...😉😎
En dat binnen enkele dagen....

[ Voor 11% gewijzigd door Willianv op 07-11-2025 15:32 ]

• Maurice-
  • Laatst online: 22:13
n0hh schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:28:
[...]

Ik stelde dezelfde vraag en kreeg een vergelijkbaar antwoord: het inruilproces staat los van de bestelling.

Overigens valt hierbij wel op dat Tesla niet echt op B2C is ingericht. De inruilprijs is maar 30 dagen geldig, dus bij een langere levertijd moet je een nieuwe prijs opvragen. Je leest verhalen dat dit duizenden euro's kan schelen. Ik ben geen expert in consumentenrecht, maar dit komt op mij toch wat twijfelachtig over. Maar goed, Tesla pakt dingen nu eenmaal anders aan en dat weet je voordat je bestelt.
Waar lees je dat? Want je leest hier juist dat men na contact gewoon voor hetzelfde bedrag kan verlengen én dat er niet naar kilometers wordt gekeken.

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:03

BasilFX

BasilFX

Maurice- schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:57:
[...]

Waar lees je dat? Want je leest hier juist dat men na contact gewoon voor hetzelfde bedrag kan verlengen én dat er niet naar kilometers wordt gekeken.
Dat werd mij telefonisch wel medegedeeld: 30 dagen geldig, max 2000 km t.o.v wat opgegeven bij waardebepaling.

http://www.basilfx.net

• Sypheron
Maurice- schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:57:
[...]

Ik heb die berichten eerder ook gelezen, vooral bij auto's die nog in een duurdere klasse vallen verwacht ik. Het bod op mijn oude Citroën zal geen duizenden euro's lager uitvallen dan want dan blijft er niets meer over :+Het inruil bod komt van een veiling tussen onafhankelijke partijen. Ik kan mij voorstellen dat na die 30 dagen een partij mogelijk afhaakt en dat deze opnieuw de veiling in moet en er dan mogelijk een lager bod komt. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hetzelfde bod nog gewoon blijft gelden, gok dat Tesla hiervoor contact opneemt met de partij die het bod heeft gedaan om dit te verifiëren alvorens ze de aanbieding verlengen.

[ Voor 17% gewijzigd door Sypheron op 07-11-2025 17:23 ]

• Maurice-
BasilFX schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:03:
[...]

Dat werd mij telefonisch wel medegedeeld: 30 dagen geldig, max 2000 km t.o.v wat opgegeven bij waardebepaling.
Ja dat zeggen ze maar er is hier niemand waarbij na contact uiteindelijk echt minder is gegeven.

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
Maurice- schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:55:
[...]

Ja dat zeggen ze maar er is hier niemand waarbij na contact uiteindelijk echt minder is gegeven.
Jawel, zijn hier wel verschillende voorbeelden van voorbij gekomen.

• Maurice-
Masterchiev schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:55:
[...]

Jawel, zijn hier wel verschillende voorbeelden van voorbij gekomen.
Ik laat mij graag overtuigen met quotes in dat geval. O-) De aangehaalde verhalen hierboven zijn of niet doorgaan of gewoon aangepast in het geval dat Tesla niet tijdig kon leveren.

Voorbeelden dat het gewoon verlengd wordt, in sommige gevallen zelfs meerdere maanden:

Daros in "Het grote Tesla Levering topic #2"

Broodro0ster in "Het grote Tesla Levering topic #2"

Seb_Hi87 in "Het grote Tesla Levering topic #2"

[ Voor 36% gewijzigd door Maurice- op 07-11-2025 18:30 ]

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-11 21:22
[...]

Thx, stalk, bumper camera en zwarte logo's bij mij, kan niet beter. Nu nog rondom laten tinten als hij binnen is en zelf voorzien van een coating.

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 09:40
SnoozeOperator schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:22:
[...]

ah nice thanks! daar kan ik wat mee. Op basis
hiervan zou ik hem ook hebben en die hoop had ik al aangezien het model year 2026 was. Weet je toevallig ook wat het partid van de richtingaanwijzer zou zijn? als ik op stalks oid zoek kan ik het iig niet vinden
Ik zie ook nergens stalks voorbij komen. In het menu bovenin geeft ie aan dat het een model 3 september 2023 gaat. Ondanks dat mijn vin een 2026 model zou zijn. We wachten het wel weer af

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-11 21:22
Newjersey schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 19:29:
[...]

Ik zie ook nergens stalks voorbij komen. In het menu bovenin geeft ie aan dat het een model 3 september 2023 gaat. Ondanks dat mijn vin een 2026 model zou zijn. We wachten het wel weer af
Even goed lezen en kijken naar rode en zwarte omlijning.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Jows1xI7SHt08mAkRwcnqGUZLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NTuapeyjh5nz4imiqSPRS167.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door hveck75 op 08-11-2025 00:26 ]

• n0hh
Maurice- schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:55:
[...]

Misschien niet hier, maar er zijn genoeg verhalen online, vooral bij jongere auto’s. Kijk maar eens op Reddit. Voor particulieren is de inruil vaak een belangrijke factor om verschillende offertes goed te kunnen vergelijken. Je wilt dan geen onverwachte veranderingen tussen het moment van bestellen en de levering.

Maar het is geruststellend om te horen dat Tesla hier in Nederland blijkbaar flexibel mee omgaat.

• Diesje
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 02:22
8-11 Vandaag een M3 Achterwielaandrijving Stealth Grey besteld. Voorkeur was wit in verband met de prijs maar deze is niet meer leverbaar dit jaar. Ik maak graag gebruik van de inruilpremie van €5.000,-. De geschatte inruilprijs was €12.130,-. Deze prijs ligt onder de marktwaarde maar in combinatie met de inruilpremie ligt deze boven de marktwaarde.
8-11 Verwachte levering is 29 Nov - 13 Dec. De VIN is al te zien via de API. Tevens geeft de API aan dat de auto al in Tilburg staat.

• Masterchiev
Diesje schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:15:
8-11 Vandaag een M3 Achterwielaandrijving Stealth Grey besteld. Voorkeur was wit in verband met de prijs maar deze is niet meer leverbaar dit jaar. Ik maak graag gebruik van de inruilpremie van €5.000,-. De geschatte inruilprijs was €12.130,-. Deze prijs ligt onder de marktwaarde maar in combinatie met de inruilpremie ligt deze boven de marktwaarde.
8-11 Verwachte levering is 29 Nov - 13 Dec. De VIN is al te zien via de API. Tevens geeft de API aan dat de auto al in Tilburg staat.
Dat is vlot. Twee maten van mij hebben ook geswichted van model y stealth grey awd naar M3 ivm niet meer leverbaar dit jaar. Ze hadden bestel datum 24 okt. De M3 kunnen ze beide nog november verwachten. Puur voor de bijtelling.

• ltmmrmn
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 20:58
Masterchiev schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:40:
[...]

Dat is vlot. Twee maten van mij hebben ook geswichted van model y stealth grey awd naar M3 ivm niet meer leverbaar dit jaar. Ze hadden bestel datum 24 okt. De M3 kunnen ze beide nog november verwachten. Puur voor de bijtelling.
Als ik dit lees begin ik te vrezen voor mijn bestelling (model y AWD, stealth grey met trekhaak, België, besteld 12/10). Staat nu nog steeds met levering tussen 14/11 en 21/12. Maar voor het 0% krediet moet hij dit jaar geleverd worden. Vanaf volgende jaar ook belasting in Vlaanderen op EV (tenzij inschrijving voor 31/12/25) maar dat valt wel reuze goed mee qua bedrag.

• Masterchiev
ltmmrmn schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:36:
[...]

Als ik dit lees begin ik te vrezen voor mijn bestelling (model y AWD, stealth grey met trekhaak, België, besteld 12/10). Staat nu nog steeds met levering tussen 14/11 en 21/12. Maar voor het 0% krediet moet hij dit jaar geleverd worden. Vanaf volgende jaar ook belasting in Vlaanderen op EV (tenzij inschrijving voor 31/12/25) maar dat valt wel reuze goed mee qua bedrag.
Ff tesla bellen en vragen welke modellen goed en snel leverbaar zijn. Dan krijg je diverse aangeboden en kan je switchen.

• prometheus_one
  • Laatst online: 23-11 22:23
MY AWD Black - besteld 16/10 levering initieel gepland 16/11-23/12

vandaag via api en ondertussen in app uitgesteld naar 8/12 -31/12 - ik voel de bui al hangen..

waarom zou 0% krediet aangepast worden? contract is getekend, niet onze fout als tesla niet op tijd levert? (belgie)

• ltmmrmn
prometheus_one schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:17:
MY AWD Black - besteld 16/10 levering initieel gepland 16/11-23/12

vandaag via api en ondertussen in app uitgesteld naar 8/12 -31/12 - ik voel de bui al hangen..

waarom zou 0% krediet aangepast worden? contract is getekend, niet onze fout als tesla niet op tijd levert? (belgie)
Volgens de voorwaarden op de site van Tesla:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y26bd0YUqPo7Se-zW9vSwxOW-H0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWP1ha0pvkWAYn8yE76lvASF.jpg?f=fotoalbum_large

Maar in het ondertekend contract met KBC zie ik inderdaad op het eerste zicht de voorwaarde niet meer staan. Zou top zijn.

• prometheus_one
op bedrijf gekocht, zelfde voorwaarden.
initiele mail tesla sprak van leveren voor 11/12 - in principe valt dat nog in het gegeven tijdslot

Berlijn doet enkel model Y en doet er een 1000 per dag
er zijn dit jaar in belgie iets van 5000 teslas verkocht tot eind sept., nederland 6600
duitsland 14000 ...

kortom komt wel goed vermoed ik

• Masterchiev
prometheus_one schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:10:
op bedrijf gekocht, zelfde voorwaarden.
initiele mail tesla sprak van leveren voor 11/12 - in principe valt dat nog in het gegeven tijdslot

Berlijn doet enkel model Y en doet er een 1000 per dag
er zijn dit jaar in belgie iets van 5000 teslas verkocht tot eind sept., nederland 6600
duitsland 14000 ...

kortom komt wel goed vermoed ik
Leveren ook aan Canada, heel Europa en wat landen in Azië word krap denk ik en helemaal nu met alle akties in landen.

[ Voor 4% gewijzigd door Masterchiev op 08-11-2025 20:20 ]

• prometheus_one
ja maar niet als enigste , is er geen model y fabriek in azie ook?

• Maurice-
Op het Duitse forum is nu de eerste Europese 3 2026 geleverd. VIN 655 met alle updates, nog geen nieuws over de dubbelclick van de TACC. Fingers crossed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Iy_AGmtI__H73v-96wco5eU0qk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rl2S1G55A0JnMClb2s7ys328.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gky_1Y87yr4YEHCtmxLym9qUNI8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/twiWqjpMIZeQMLe4zY4q2zjS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KadFtp18hEju5FEdKYm-vL8OX_w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RKvbJYgDGFoiWbf19Mp8CJtq.jpg?f=fotoalbum_tile
Update: ook bij de M3 2026 is nu de mogelijkheid van schakelen tussen AP en TACC verdwenen. Kleine teleurstelling maar het is niet anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Maurice- op 09-11-2025 20:44 ]

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

[...]

...
Maar voor het 0% krediet moet hij dit jaar geleverd worden.
...
Daar heb ik specifiek voor gebeld naar Tesla (0,99% huurkoop optie).
Zo lang jij maar in staat bent de auto op te halen als ze een bericht sturen, dan is het goed.
Dus als Tesla om wat voor reden dan ook pas in 2026 kan leveren maar jij komt opdagen tijdens het aflever moment, dan behoudt jij je oorspronkelijke regeling.

Motor-Forum.nl

• Masterchiev
duderuud schreef op zondag 9 november 2025 @ 13:47:
[...]

Daar heb ik specifiek voor gebeld naar Tesla (0,99% huurkoop optie).
Zo lang jij maar in staat bent de auto op te halen als ze een bericht sturen, dan is het goed.
Dus als Tesla om wat voor reden dan ook pas in 2026 kan leveren maar jij komt opdagen tijdens het aflever moment, dan behoudt jij je oorspronkelijke regeling.
Klopt idd. Anders is het voor de bijtelling. Dan geldt datum tenaamstelling.

• VVHKB
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22:35
Ik heb 10-10-2025 een Model Y AWD wit besteld.
Nu is mijn levertijd twee keer aangepast, nu staat hij in de tesla app op levering tussen 17 en 23-11 en zag ik in de API een vin nr maar die staat niet in de tesla app, zit daar vetraging in? Of zegt een vin nr niets over komende levering?

• WhoDoYaThinkIAm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:17
VVHKB schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:53:
Ik heb 10-10-2025 een Model Y AWD wit besteld.
Nu is mijn levertijd twee keer aangepast, nu staat hij in de tesla app op levering tussen 17 en 23-11 en zag ik in de API een vin nr maar die staat niet in de tesla app, zit daar vetraging in? Of zegt een vin nr niets over komende levering?
Het VIN schijnt pas in de app te komen als de auto is geproduceerd. Gezien jouw leverperiode zal dat wel heel snel gaan gebeuren.

• vincenten
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 13:22
Nieuwe aanpassing
MY LR AWD - Stealth Grey - Zwart Interieur - Geen Trekhaak

20-10 besteld (verwachte levering NOV)
21-10 Delivery Window - November 26 - December 31
05-11 Delivery Window - November 26 - December 2. VIN in API maar niet in de app. Nog geen afrekening ook
09-11 Delivery Window - November 20 - November 26. VIN in API maar niet in de app. Afrekening reeds gedaan.
Aan het aftellen tot de levering nu :)

• SnoozeOperator
De eerste "snel leverbare" modellen zijn nu ook met camera voor en de richtingaanwijzer weer terug
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTRmVXc5T8VVdZEKeEZAUm3cQHQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4eocZkmzEvuNGR1vejUUVeb6.png?f=fotoalbum_large

• Masterchiev
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJ0Y_vLCXFFJD0fixpPM0VxzYkk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hlsQZRbhwph3E4Whhvjl6NlT.png?f=fotoalbum_large

Voor de snelle beslisser met bijtelling zekerheid van dit jaar. Betreft Nederland. Je kan je huidige bestelling om laten zetten.

• Maurice-
SnoozeOperator schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:52:
De eerste "snel leverbare" modellen zijn nu ook met camera voor en de richtingaanwijzer weer terug
[Afbeelding]
En dus €2000 korting als het de "oude" is. Ook niet slecht. Met inruilkorting is het een mooie deal als je al een kleurtje wilde.

• Evil
  • Laatst online: 12:39
Hi nieuw hier! Tesla via de zaak die vorige week is besteld. Netjes een mail voor een account en het RN nummer is zichtbaar. Nu werd ik gebeld door Tesla na de bestelling met wat info. De medewerker vertelde mij “de model y word pas in december in productie gedaan waarschijnlijk week 2 bij ons maar zeker voor het einde van het jaar” wat is hier van waar? Ik lees namelijk hele andere dingen.
Model Y Long Range achterwielaandrijving
Diamond Black
Ps hoe gebruik ik de api en is dit veilig?

• DutchDragon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:55
1-11 MY AWD + trekhaak besteld, geen idee of vorm van financiering impact heeft op levering. Initieel bij bestellen leverdatum eind november, tijdens het bestelproces heeft dit 2 dagen op eind december gestaan en staat sinds een kleine week op 17-23 november. Buiten een RN nummer geen verdere informatie dus ik ben benieuwd of de leverdatum gehaald gaat worden.

• VinayWaa
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:00
DutchDragon schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:53:
1-11 MY AWD + trekhaak besteld, geen idee of vorm van financiering impact heeft op levering. Initieel bij bestellen leverdatum eind november, tijdens het bestelproces heeft dit 2 dagen op eind december gestaan en staat sinds een kleine week op 17-23 november. Buiten een RN nummer geen verdere informatie dus ik ben benieuwd of de leverdatum gehaald gaat worden.
Ja bijzonder he. Mijn leverdatum (Model Y, long range AWD, rood besteld op 07-10) staat nog op leverdatum tussen 14 en 30 november, ook nog geen VIN in de app. Ze moeten wel opschieten wil dit nog gehaald worden.

• RMN
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44

RMN

Tja.... Je moet wat he.

MY LR AWD - Pearl White - Zwart Interieur - Trekhaak

19-okt: Besteld; verwachte levering november
20-okt: Delivery Window - November 24 - december 31

Sindsdien nog niks veranderd; Geen VIN in API e.d.

• mathmos
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 22:01
Hier ook nog steeds geen VIN.

Al besteld op 26 augustus. De meest recente delivery window is tussen 12-28 november. Maar ik betwijfel of er geleverd zal worden. Problematisch wel, aangezien mijn huidige lease-wagen ten laatste ingeleverd moet worden op 1 december...

• Masterchiev
mathmos schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:24:
Hier ook nog steeds geen VIN.

Al besteld op 26 augustus. De meest recente delivery window is tussen 12-28 november. Maar ik betwijfel of er geleverd zal worden. Problematisch wel, aangezien mijn huidige lease-wagen ten laatste ingeleverd moet worden op 1 december...
Er staat een model y AWD op de website die snel leverbaar is.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:34
DutchDragon schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:53:
Hier ook nog geen VIN maar leverdatum 14 - 30 november. Echter schijnt er per minuut 1 auto van de band af te rollen dus ze kunnen er een hoop maken in een dag, laat staan een halve maand. Zelf denk ik dat ik eind deze week meer info krijg en misschien zelfs een VIN. En anders de week erop.

• RMN
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44

RMN

Tja.... Je moet wat he.

Volgens Grok:
De Tesla Gigafactory in Berlijn produceert momenteel ongeveer 1.000 tot 1.100 Model Y-auto’s per dag, gebaseerd op een wekelijkse output van 7.000 tot 8.000 voertuigen en een geïnstalleerde jaarlijkse capaciteit van meer dan 375.000 eenheden.

• Cigarguy
  • Laatst online: 17:41
Even mijn duit in het zakje;

Ik ontving van Tesla Rotterdam terugkoppeling dat een Model 3 RWD in het wit niet meer leverbaar in 2025 was met de standaard velgen. Nog wel met de optionele 19 inch velgen.

Alle andere kleuren waren bij bestelling nog wel leverbaar in 2025. Ik heb enkel niet gevraagd hoe het zit met trekhaken en witte interieuren.

De leasemij waarmee mijn werkgever in zee gaat heeft vandaag de getekende order ontvangen (gekozen kleur Stealth Grey). We gaan meemaken of het nog lukt om het ding op kenteken te krijgen in '25.

Linksom of rechtsom een fijne wagen. Ik zal nog terugkoppelen wanneer ik een indicatie van de leverdatum ontvang.

Linksom of rechtsom een fijne upgrade vergeleken met de Model 3 2021 waarmee ik nu nog op pad ben.

iRacing Profiel

• Masterchiev
Tesla gebeld voor de model y stealth grey AWD die ik in bestelling heb staan. 26 oktober besteld en gaven aan dat het niet meer lukt om voor 31 dec te leveren. Gevraagd welke wel daar toe behoort en dat werd de Quick silver. Bestelling omgezet en gelijk VIN in de app en api.

• joeyke87
Masterchiev schreef op maandag 10 november 2025 @ 15:39:
Tesla gebeld voor de model y stealth grey AWD die ik in bestelling heb staan. 26 oktober besteld en gaven aan dat het niet meer lukt om voor 31 dec te leveren. Gevraagd welke wel daar toe behoort en dat werd de Quick silver. Bestelling omgezet en gelijk VIN in de app en api.
Ik gun het je van harte hoor maar snap niet dat ik nog altijd geen vin heb voor de quicksilver awd (besteldatum 16-10) Weer even een belletje gedaan met Tesla Tilburg maar ik krijg (net als vorige week) te horen 2 weken…

Ik zie het allemaal wel maar ben best ongeduldig type 😅

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Model Y, LR AWD, Stealth Grey, zwart interieur, winterbanden en trekhaak (NL)
23 oktober: besteld
23 oktober: Delivery Window november 2025
24 oktober: Delivery Window 1 december - 31 december
10 november: Delivery Window December 1 - December 31 November 27 - December 31

Helaas nog geen VIN in de API of app.

[ Voor 0% gewijzigd door rusman op 11-11-2025 10:23 . Reden: land ]

• prometheus_one
Misschien er ook bij vermelden of je bestelling in NL/ BE gedaan werd, in BE weinig tot geen opties om te switchen

• GripcarAWD
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-11 12:18

GripcarAWD

MY-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

vanmorgen : 10 november 2025 08:36
Changes Detected:

details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks

-True
- False

dus binnen nu en 2 weken...

MY-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK

• n0hh
Er zijn vrachtwagens gespot met Marine Blue MY’s, dus dat betekent dat ze ergens bij een dealer staan. Heeft iemand ze toevallig al ergens zien staan? Ik wil toch graag even zien of ik er goed aan heb gedaan om Quicksilver te wijzigen naar Marine Blue 😅

• rivsoft
  • Registratie: Oktober 2019
n0hh schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:29:
Er zijn vrachtwagens gespot met Marine Blue MY’s, dus dat betekent dat ze ergens bij een dealer staan. Heeft iemand ze toevallig al ergens zien staan? Ik wil toch graag even zien of ik er goed aan heb gedaan om Quicksilver te wijzigen naar Marine Blue 😅
Ik heb ook een Marine Blue besteld, dus hopelijk zien we snel een update (ik werd een beetje jaloers op de Stealth Grey-mensen) :D

• pjhx
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-11 11:07
RMN schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:22:
MY LR AWD - Pearl White - Zwart Interieur - Trekhaak

19-okt: Besteld; verwachte levering november
20-okt: Delivery Window - November 24 - december 31

Sindsdien nog niks veranderd; Geen VIN in API e.d.
Zelfde data (alleen 18-10 besteld). Vandaag is delivery window aan beide kanten met 4 dagen vervroegd. Eindelijk beweging....

Model Y AWD Diamond Black EAP

• prometheus_one
pjhx schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:29:
[...]

Zelfde data (alleen 18-10 besteld). Vandaag is delivery window aan beide kanten met 4 dagen vervroegd. Eindelijk beweging....
nederland?

• Sypheron
MY LR AWD Pearl White, zwart interieur, geen trekhaak - Nederland
5-11: Besteld, December 2025 in App
7-11: Contact vanuit Tesla, geen wijzigingen
10-11 ochtend: Inruilaanbod ontvangen, maar tenaamstellingscode kwijt, dus moet ik later op de dag eerst opnieuw bestellen bij RDW
10-11 18:15 uur: Nieuw geüpdatet inruilaanbod ontvangen tov ochtend, +500 euro. Nieuwe tenaamstellingcode besteld bij RDW, direct binnen en informatie verstrekt via Tesla app. Alles nu compleet. Datum staat nog steeds op December 2025.

• sanzut
  • Registratie: December 2006

sanzut

It's always christmas time

Ik lees intussen dat mensen van vlak vóór mijn besteldatum voorzichtig beweging zien.
Mijn 26-10 MY LR AWD stealth grey trekhaak stond bij bestelling op Nov-Dec, een dag later naar 11-12 tm 31-12, maar sindsdien nul beweging.

Ik wacht dus nog maar even hoopvol af.

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Enkele updates

MY LR AWD Red, zwart interieur, trekhaak - Nederland

Oktober: bestelling richting Tesla
3-11 bestelling bevestigd door Tesla: Levering November.
3-11 nog dezelfde dag aangepast naar 31-12.
4-11 aanpassing: Levering tussen 24-11 tot 5-12
5-11 aanpassing: Levering tussen 27-2-2026 tot 9-5-2026.
Radiostilte sindsdien.
10-11: Tesla gecontacteerd. Geen idee over de status en over levermogelijkheden.

Ik vraag me af of dit gevolg is van de Nexperia ellende. Of dat rood zeer impopulair is...?

[ Voor 22% gewijzigd door Squishie op 10-11-2025 19:31 ]

• Masterchiev
sanzut schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:17:
Ik lees intussen dat mensen van vlak vóór mijn besteldatum voorzichtig beweging zien.
Mijn 26-10 MY LR AWD stealth grey trekhaak stond bij bestelling op Nov-Dec, een dag later naar 11-12 tm 31-12, maar sindsdien nul beweging.

Er staat exact van deze configuratie nu 1 op de website. Had je die gezien? Dan rij je binnen een week.

• SquareOne
Squishie schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:23:
Enkele updates

MY LR AWD Red, zwart interieur, trekhaak - Nederland

Oktober: bestelling richting Tesla
3-11 bestelling bevestigd door Tesla: Levering November.
3-11 nog dezelfde dag aangepast naar 31-12.
4-11 aanpassing: Levering tussen 24-11 tot 5-12
5-11 aanpassing: Levering tussen 27-2-2026 tot 9-5-2026.
Radiostilte sindsdien.
10-11: Tesla gecontacteerd. Geen idee over de status en over levermogelijkheden.

Ik vraag me af of dit gevolg is van de Nexperia ellende. Of dat rood zeer impopulair is...?
Volgens mij hebben ze gewoon een gigantische backlog.
Er staan nog zat orders open uit Augustus en September.

Het wordt wel beetje frustrerend zo lang dat het duurt.

• SquareOne
Masterchiev schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:31:
[...]

Er staat exact van deze configuratie nu 1 op de website. Had je die gezien? Dan rij je binnen een week.
Dat is een performance

• Masterchiev
https://www.tesla.com/nl_...=new&redirect=no#overview

• SquareOne

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

SquareOne schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:33:
[...]

Volgens mij hebben ze gewoon een gigantische backlog.
Er staan nog zat orders open uit Augustus en September.

Het wordt wel beetje frustrerend zo lang dat het duurt.
Beetje vreemd om dan te promoten dat je in November dan de auto kan leveren... toch?

• sanzut
  • Registratie: December 2006

sanzut

It's always christmas time

Nee had ik gemist, bijna dezelfde uitvoering alleen met 20 inch velgen. Die meerprijs van de velgen wordt ongeveer gedekt door de showroom korting.
Maar wat ik niet begrijp is waarom de range zo afwijkt tov dezelfde config nieuw. Het gat van 100 km range tov nieuwe 19” velgen is ook nog best groot.

5km gereden, eerste activatiedatum april, dus vermoedelijk een half jaar in een showroom gestaan. Je weet niet wat je dan aan gaat treffen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rn54I7bv5ojq031tOKtf6X6W8UA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XPEE1UHgDMGMGPgU71jI17L0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cLO9UpIQ9QhGxcX2FwAfrGc86ts=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xC7PA78gCZIbgLh89zffjDdd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqucogDLKJBlj2sEjQE1xAn8ndY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6Iv7yEKHjfu4mG5WyU3VwLJM.png?f=fotoalbum_large

• joeyke87
sanzut schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:26:
[...]

Nee had ik gemist, bijna dezelfde uitvoering alleen met 20 inch velgen. Die meerprijs van de velgen wordt ongeveer gedekt door de showroom korting.
Maar wat ik niet begrijp is waarom de range zo afwijkt tov dezelfde config nieuw. Het gat van 100 km range tov nieuwe 19” velgen is ook nog best groot.

5km gereden, eerste activatiedatum april, dus vermoedelijk een half jaar in een showroom gestaan. Je weet niet wat je dan aan gaat treffen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vermoed dat hier nog de oude batterij in zit. Ik durf het zelf ook niet aan een snel leverbaar uitvoering, ik heb het paar jaar geleden gedaan met de model 3 maar deze had best wel wat mankementen waaronder aardige panel gaps. Uiteindelijk werd deze gelukkig wel omgeruild.

• Sypheron
MY LR AWD Pearl White, zwart interieur, geen trekhaak - Nederland
5-11: Besteld, December 2025 in App
7-11: Contact vanuit Tesla, geen wijzigingen
10-11 ochtend: Inruilaanbod ontvangen, maar tenaamstellingscode kwijt, dus moet ik later op de dag eerst opnieuw bestellen bij RDW
10-11 18:15 uur: Nieuw geüpdatet inruilaanbod ontvangen tov ochtend, +500 euro. Nieuwe tenaamstellingcode besteld bij RDW, direct binnen en informatie verstrekt via Tesla app. Alles nu compleet. Datum staat nog steeds op December 2025.
10-11 20:56 uur: Delivery window aangepast naar January 8 - March 4 :X

• Limonadefles
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-12 22:19
MY AWD Red, Black interior, geen trekhaak
8-11 besteld, december 2025, cash als betaalwijze (las dat dat nog van invloed kan zijn)
10-11 belletje van tesla, "ik verwacht midden december"
10-11 21:00 in de app 20 januari - 16 maart

Ga morgen wel even bellen met ze. Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat ze een inschatting geven en bij het navragen meerdere keren aangeven dat t December wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Limonadefles op 10-11-2025 21:04 ]

• Justin4711
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:56
MY LR AWD - Stealth Grey - Zwart Interieur - Trekhaak - 19 inch

05-11 besteld
05-11 leverdatum December
10-11 leverdatum 8 Januari - 4 Maart

Blijft de 0,99% nu nog wel geldig aangezien dit contract getekend is?

[ Voor 26% gewijzigd door Justin4711 op 10-11-2025 21:25 . Reden: Opmaak ]

• Blorod
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:12
Zojuist een update:

MY LR AWD - Stealth Grey - Zwart Interieur - Geen Trekhaak

13-10 besteld (verwachte levering NOV)
14-10 Gebeld Tesla delivery (Verwachte levering mid NOV)
21-10 Delivery Window - November 13 - December 20
05-11 Delivery Window - November 18 - November 24 (VIN zichtbaar via API niet in App)
10-11 details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks True --> False

• Masterchiev
Justin4711 schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:10:

05-11 besteld

Klopt. Maar dit was de verwachting. Twee vrienden van mij hebben om deze reden geswitched van model y naar model 3 ivm met de bijtelling. Huurkoop blijft gewoon 0,99%.

• ltmmrmn
[...]

Vandaag naar Tesla gebeld. 0 procent krediet blijft geldig als de levering na 31/12 zou plaatsvinden, tenzij de late levering door mezelf zou zijn.

Ze gaven ook aan dat de levering nog steeds voorzien is voor dit jaar, ze zagen daar geen probleem in.

• Masterchiev
Valt me op dat het lastig is te volgen dit topic ivm twee landen.

• FraMa1203
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 28-11 14:24

Ik heb mijne met exact deze specs al op 8 juli besteld en nog altijd niks...
Leverdatum staat nu op 12 nov - 28 nov in de app maar nog altijd geen VIN.

Wil je niet ongelukkig maken maar denk dat het nog wel even gaat duren

• Limonadefles
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-12 22:19
FraMa1203 schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:10:
[...]

Hoe kan dit? Welke datum stond er toen je hem bestelde en heb je hem via lease, huurkoop, cash of een andere financieringsmethode gedaan?

• Maurice-
De auto is weer verplaatst. M3RWD 659 van de Argus Ray.

Odometer
7.435169280000001
7.6443840000000005

• GripcarAWD
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-11 12:18

GripcarAWD

MY-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

Vin nu in APP zichtbaar.

ook volgende changes in API :

11 november 202508:29
Changes Detected:

details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner

Tesla -> N/A
details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker

True -> False

MY-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
M3 LR RWD Ultra red, zwart interieur, geen trekhaak - Nederland

16-10: Besteld, November 2025 in App
23-10: App update, verwachte levering 23 Januari - 22 Februari
24-10: App update, verwachte levering 5 November - 19 November (Na contact met tesla ivm levertijd/bijtelling)
04-11: SMS voor inplanning levering bij het delivery center in Tilburg
09-11: API Changes detected: Delivery window 11 November - 25 November
11-11: API Changes detected: details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks = True False

21-11: Verwacht leveringsmoment.

• davey28
De tesla's op de website die snel leverbaar zijn, hoe snel is snel? Er staat een versie op de site die ik heb besteld maar de mijne staat helaas nog op een boot die onderweg is.

• Masterchiev
davey28 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 08:56:
De tesla's op de website die snel leverbaar zijn, hoe snel is snel? Er staat een versie op de site die ik heb besteld maar de mijne staat helaas nog op een boot die onderweg is.
Binnen een week is mogelijk.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Justin4711 schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:10:

05-11 besteld

duderuud in "Het grote Tesla Levering topic #2"

Motor-Forum.nl

• davey28
Heb even snel gebeld, degene die ik wilde was helaas pas later leverbaar dan mijn eigen bestelling

• mathmos
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 22:01
FraMa1203 schreef op maandag 10 november 2025 @ 22:10:
[...]

Ik vermoed ook België?

• vader13
  • Laatst online: 25-11 09:41
Model Y LR AWD, Stealth grijs, Zwart interieur, 19" Besteld: 1 okt, verwachte aankomsttijd voor bezorgcentrum Tilburg bijgewerkt van 13/11 tot 17/11

VIN in app, nog geen kenteken of eindfactuur

• SnoozeOperator
SnoozeOperator schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:28:
Update van mijn kant
M3 RWD, ultra red, trekhaak, zwart interieur, standaard autopilot, standaard velgen
18-10 besteld initieel gaf app levering 18 nov tot 25 nov aan
25-10 levering veranderd naar 'nov'
03-11 Vin toegewezen '661' welke volgens onze duitse vrienden op de Argus Ray zou staan die 6-11 in zeebrugge aankomt. API geeft levering sericecenter 9-12 en uitlevering tussen 29-11 en 13-12 in Utrecht
Ik heb het vermoeden dat die van mij niet op de Argus Ray stond aangezien er sinds deze aangekomen is in zeebruggen geen verandering heeft gehad. Odo is hetzelfde gebleven dus de auto is niet bewogen. Komt ook wel overeen met de geschatte aankomt in het service center. Zijn er andere met Vin 661 die wel beweging hebben gezien?
Pagina: 1 ... 88 ... 97 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.