Je moet de URL waar je op komt na het inloggen kopieren en in de api pagina in het input veld plakkenDanny the dog schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:03:
[...]
'Page not found' zie ik wanneer ik op inloggen klik.
Ik vroeg me al af hoe ik in die API kwam waar iedereen het hier over heeft![]()
Ik was héél eventjes blij
Maar inloggen lukt niet.buckshot030 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:21:
[...]
Je moet de URL waar je op komt na het inloggen kopieren en in de api pagina in het input veld plakken
En wat is dan de API pagina?
Zou je een iets uitgebreidere instructie kunnen geven?
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
dat hoort. plak die erindavey28 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:16:
Ook page not found helaas. Dus nog geen veranderingen.
Komt ie:Danny the dog schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:23:
[...]
Maar inloggen lukt niet.
En wat is dan de API pagina?
Zou je een iets uitgebreidere instructie kunnen geven?
Stap 1: navigeer naar https://tesla-status.mrproper.dev/
Stap 2: Klik op de sign in with Tesla knop
Stap 3: log in. Je zult dan waarschijnlijk een page not found error krijgen. Dit is de bedoeling.
Stap 4: Op die page met de not found error, zie je bovenin de pagina URL staan. Net als waar je google.com intypt zegmaar. Daar kun je de URL kopieren, er staat iets als voic/callback ofzo in.
Stap 5: ga terug naar de api pagina (tesla-status.....) en plak daar in het input veld de URL die je op stap 4 hebt gekopieerd.
Stap 6: druk op de knop en je bent binnen
Als dit niet werkt zijn er andere dingen aan de hand met je account, maar zo zou het moeten werken,
Kan je op basis van de VIN nog nuttige dingen uitlezen?
Wat voor accu bijvoorbeeld (nieuwe of oude)?
Kan niet direct iets nuttigs vinden, alleen dat de auto in Berlijn gemaakt is en het een Model Y is.
XP7YGCEK4TB-knip-
Wat voor accu bijvoorbeeld (nieuwe of oude)?
Kan niet direct iets nuttigs vinden, alleen dat de auto in Berlijn gemaakt is en het een Model Y is.
XP7YGCEK4TB-knip-
Thank you very much! Dit was voldoende 'Jip & Janneke'buckshot030 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:27:
[...]
Komt ie:
Stap 3: log in. Je zult dan waarschijnlijk een page not found error krijgen. Dit is de bedoeling.
Stap 4: Op die page met de not found error, zie je bovenin de pagina URL staan. Net als waar je google.com intypt zegmaar. Daar kun je de URL kopieren, er staat iets als voic/callback ofzo in.
Stap 5: ga terug naar de api pagina (tesla-status.....) en plak daar in het input veld de URL die je op stap 4 hebt gekopieerd.
Als dit niet werkt zijn er andere dingen aan de hand met je account, maar zo zou het moeten werken,
Helaas staat de mijne nog op 'Booked' en is er geen VIN zichtbaar.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
o verrassend genoeg kwam ik nu wel in de pagina, maar ook alleen maar Booked en verder nog niets. We wachten onrustig af helaasbuckshot030 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:27:
[...]
Komt ie:
Gaat idd om de “premium” versie.weert14 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:20:
[...]
Is dat dan de “premium” versie die je besteld hebt of de versie toen de model y nog geen “premium” heette? Ik vraag me dat af want mijn LM heeft op 14-10 laten weten dat de Y besteld is maar ik weet dus niet of dat de duurdere “premium” versie is of de versie ervoor.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Nou voorlopig zit ophalen er niet in. Auto heeft schade gehad tijdens transport ze gaan een nieuwe voor mij maken (serieus!).
Ik kon eergisteren een ophaaldatum plannen in de app en opeens was dat niet meer mogelijk. Vandaag even gebeld en het kan zomaar nog een maand duren voordat ik hem kan ophalen.
In de API is nu alles doorgekrast en de status is aangepast naar "Booked". Hij zal dan ook wel een nieuw kenteken krijgen uiteindelijk.
Ik kon eergisteren een ophaaldatum plannen in de app en opeens was dat niet meer mogelijk. Vandaag even gebeld en het kan zomaar nog een maand duren voordat ik hem kan ophalen.
In de API is nu alles doorgekrast en de status is aangepast naar "Booked". Hij zal dan ook wel een nieuw kenteken krijgen uiteindelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door me1299 op 16-10-2025 14:59 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Hier ook alleen dan de MYP hebben er 2 besteld 1 voor me collega is al onderweg en inmiddels afspraak gepland voor volgende week donderdag.davey28 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:40:
Hier al mensen met een M3P bestelling die al iets van een update hebben? Die van mij blijft maar op Booked staan
Helaas staat dee meine MYP Quicksilver nogsteeds op booked maar verder weinig alleen een iets kleinere tijdsframe ...
Pff klote hé!!!me1299 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:54:
Nou voorlopig zit ophalen er niet in. Auto heeft schade gehad tijdens transport ze gaan een nieuwe voor mij maken (serieus!).
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.