Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:39
Aflevering is weer wat scherper gezet

27 juni: besteld door LM (leverrestrictie tot 6 oktober ivm aflopen leasecontract)
30 juni: RN in app. Levertermijn 6 oktober - 6 december
23 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november
29 augustus: Levertermijn volledig verdwenen
30 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november
8 september: Levertermijn 6 oktober - 5 november
19 september: Levertermijn aangepast naar oktober 2025
26 september: Levertermijn aangepast naar oktober/november 2025
27 september: Levertermijn aangepast naar 9 oktober - 25 oktober
1 oktober: VIN te zien via tesla-status, isInventoryOrMatched false => true
2 oktober: Levertermijn aangepast naar 12 oktober - 18 oktober
4 oktober: Melding details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: True -> False
8 oktober: VIN in Tesla app
8 oktober 11:00: details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner Tesla => N/A & details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker true => false
9 oktober: Levertermijn aangepast naar 9 oktober - 15 oktober

Nou laat die SMS maar komen

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerK
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 16:18
Sand0rf schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:24:
Aflevering is weer wat scherper gezet

27 juni: besteld door LM (leverrestrictie tot 6 oktober ivm aflopen leasecontract)
30 juni: RN in app. Levertermijn 6 oktober - 6 december
23 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november
29 augustus: Levertermijn volledig verdwenen
30 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november
8 september: Levertermijn 6 oktober - 5 november
19 september: Levertermijn aangepast naar oktober 2025
26 september: Levertermijn aangepast naar oktober/november 2025
27 september: Levertermijn aangepast naar 9 oktober - 25 oktober
1 oktober: VIN te zien via tesla-status, isInventoryOrMatched false => true
2 oktober: Levertermijn aangepast naar 12 oktober - 18 oktober
4 oktober: Melding details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: True -> False
8 oktober: VIN in Tesla app
8 oktober 11:00: details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner Tesla => N/A & details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker true => false
9 oktober: Levertermijn aangepast naar 9 oktober - 15 oktober

Nou laat die SMS maar komen
Bijna dezelfde levertermijn, maar ik mis de aupdate die jij gisteren hebt gehad. En mijn VIN is ook niet zichtbaar in de app nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 18:29
iedereen maar updates krijgen en wijzigingen van leverdata, meanwhile mijne al 2,5 week op dezelfde datum staat :'(

Iets met ongeduldig denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:23
October 14 - October 20
October 11 - October 17

Model y white RWD. 3 sep besteld. Nog geen VIN in app, wel in API.

[ Voor 15% gewijzigd door Tweakx op 09-10-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerK
Gfewjf schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:43:
iedereen maar updates krijgen en wijzigingen van leverdata, meanwhile mijne al 2,5 week op dezelfde datum staat :'(

Iets met ongeduldig denk ik
LR, SR of AWD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
LR RWD, diamond black, black interior, geen trekhaak

[ Voor 14% gewijzigd door Gfewjf op 09-10-2025 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerK
Gfewjf schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:18:
[...]

LR RWD, diamond black, black interior, geen trekhaak
Ik geloof dat nu de RWD's uitgeleverd gaan worden. En dat productie op basis van types (dus batches met RWD, LR RWD, AWD, Performance, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
MeneerK schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:46:
[...]

Ik geloof dat nu de RWD's uitgeleverd gaan worden. En dat productie op basis van types (dus batches met RWD, LR RWD, AWD, Performance, etc).
Hoop het. Valt me idd wel op dat er veel mensen met SR RWD nu wijzingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldusso
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GarageGoblin schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:55:
[...]

Ik vind die nieuwe modellen erg zielig geworden. Vind het wel leuk om te bedenken dat wij hier nu de "Premium" tesla's hebben. Klinkt net wat lekkerder.
Tja wat is zielig? Paar opties minder maar nog altijd bijna dezelfde basis. Is dat zielig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
Ik ben toch wel benieuwd naar Model 3's die de afgelopen periode bestelt zijn en nu op de boot staan. Zullen deze dan de "2026 Standard" zijn?

Als ik overigens de specs lees van de model 3 op de site van Tesla NL staat er wel bij dat er achterin nog een touchscreen in zit. Als ik echter de youtube filmpjes kijk van de nieuwe Model 3 2026 Standard, begint erg verwarrend te worden. Hierin geven ze aan dat deze feature geschrapt is, eveneens de gekoelde stoelen.

Dan hoop ik nog liever op een Highland 2025 model zonder stalks en front camera dan een "Standard 2026" zonder stoel verkoeling en een missend touchscreen achter. We zullen zien :?

[ Voor 7% gewijzigd door Newjersey op 09-10-2025 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas_db
  • Laatst online: 17:35
Newjersey schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 14:40:
Ik ben toch wel benieuwd naar Model 3's die de afgelopen periode bestelt zijn en nu op de boot staan. Zullen deze dan de "2026 Standard" zijn?

Als ik overigens de specs lees van de model 3 op de site van Tesla NL staat er wel bij dat er achterin nog een touchscreen in zit. Als ik echter de youtube filmpjes kijk van de nieuwe Model 3 2026 Standard, begint erg verwarrend te worden. Hierin geven ze aan dat deze feature geschrapt is, eveneens de gekoelde stoelen.

Dan hoop ik nog liever op een Highland 2025 model zonder stalks en front camera dan een "Standard 2026" zonder stoel verkoeling en een missend touchscreen achter. We zullen zien :?
Op het duitse forum gaven ze aan gebeld te hebben met Tesla en die hebben bevestigd dat het met stalk en front camera op de boot staat.
Het standaard model is het nieuw gelanceerde model in de US die goedkoper is dan de M3 Highland. Wij hebben dus de premium variant met geventileerde stoelen, schermpje achter en stoks en front camera. (Als je tesla moet geloven)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GripcarAWD
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:33

GripcarAWD

MY-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

Hier ook een update voor de levertijd.

9 oktober 202508:29
Changes Detected:

Delivery Window

October 28 - December 12
October 23 - November 29
details.tasks.scheduling.card.messageBody

October 28 - December 12
October 23 - November 29

ben tot 30 oktober in China. Hoop op 1 november ophalen :) :)

MY-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IrvGotti
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 15:57
Newjersey schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 14:40:

De M3 "Standard" is voor zover ik heb begrepen momenteel alleen in de VS beschikbaar en staat los van de wijzigingen die nu worden doorgevoerd op de Europese M3.

Als je dit zou moeten vertalen naar de Amerikaanse varianten dan hebben wij hier eigenlijk alleen de "Premium" variant. Dat zegt echter niet veel, aangezien er geen andere modelversie beschikbaar is voor onze markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:03
GripcarAWD schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 14:52:
Hier ook een update voor de levertijd.

9 oktober 202508:29
Changes Detected:

Delivery Window

October 28 - December 12
October 23 - November 29
details.tasks.scheduling.card.messageBody

October 28 - December 12
October 23 - November 29

ben tot 30 oktober in China. Hoop op 1 november ophalen :) :)
Goed om een update van een mede Model Y LR AWD te zien :P
Zit er toch wat beweging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:21
Het zijn geventileerde stoelen, er wordt lucht doorheen geblazen.

Maar waarom zou je een versie krijgen die (nog) niet te bestellen is in Nederland?

[ Voor 17% gewijzigd door jongetje op 09-10-2025 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:39

MagicLegend

The One and Only

Nieuws! M'n Model 3 RWD wit (wit interieur) is toegekend!

29 september: bestelling geplaatst bij leasemaatschappij 1
02 oktober: offertes teruggekomen van LM1 en LM2
03 oktober: bestelling gegund aan leasemaatschappij 2 (Athlon)
08 oktober: bericht van Athlon dat de bestelling is bevestigd
09 oktober: gebeld door Tesla om de bestelling te bevestigen
09 oktober: direct VIN in de API zichtbaar; het is 654XXX geworden

Verwachte leverdatum is 31 oktober - 14 november *O* Ophalen helaas in Utrecht, als ik Tilburg wou kon dat wel maar zou de auto waarschijnlijk vertraagd worden aldus de rep. Lijkt me niet (zal een andere auto op dezelfde boot worden?) maar had ook geen zin om te gokken voor dat stukje extra rijden. Doe mij die auto maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
jongetje schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 17:36:
[...]

Het zijn geventileerde stoelen, er wordt lucht doorheen geblazen.

Maar waarom zou je een versie krijgen die (nog) niet te bestellen is in Nederland?
De M3's die nu op de boot staan hebben volgens de configurator al maar 7 speakers en bij de stoelen staat niets meer over ventilatie (ook niet over verwarming maar daar hebben ze dus zitten rommelen).
Pagina: 1 ... 81 82 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.