• Arnoud72
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-11 11:29
Model Y, LR RWD, Quicksilver, zwart/wit premium interieur en trekhaak

10 september: besteld met leverrestrictie 6 oktober ivm huidige leaseauto
15 september: Levertermijn Oktober - November 2025
26 september: Levertermijn Nov - Dec 2025
29 september: Levertermijn November 26 - January 20

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:34
Q4 zal wel weer een goed kwartaal voor Tesla worden.
Volgens mij hebben ze meer vraag dan aanbod nu als je naar de levertijden kijkt.

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:25
Arnoud72 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:27:

Niet best! Zal vast nog wel naar voren worden gehaald. Heb je al een VIN?

• buis37
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:18

hier heb ik ook last van, de LM heeft een restrictie van 4-11 bij mij er opgezet en vertikt het om die er af te halen dus geeft de API bij mij zelfs Levertermijn : December 2 - January 26

• Arnoud72
Tweakx schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:59:
[...]

Niet best! Zal vast nog wel naar voren worden gehaald. Heb je al een VIN?
Helaas nu nog geen VIN, maar verwacht wel dat de auto dit jaar nog geleverd wordt.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:35
Paar weken op vakantie geweest.
Zie nu dat de blauwe niet meer te bestellen is. Bij mij staat die wel nog in bestelling met lever indicatie december.

Wat denken jullie, nog kans dat ik een blauwe ga krijgen of moet ik mijn kleur gaan wijzigen 😅.

Heel irritant want de auto staat al in bestelling sinds juli.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Wat bedoel je met premium interieur, daar valt toch niets in te kiezen?

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 15:25

MagicLegend

The One and Only

jongetje schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:26:
[...]

Wat bedoel je met premium interieur, daar valt toch niets in te kiezen?
Zeker wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIogHgHz3i7T1TdpK7jq2eg7tkc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nAzSwEF4YkhwGWitDFuXHrYG.png?f=user_large

Het witte interieur noemt Tesla soms ook "premium interieur", de LR AWD modellen hebben het ook. Dan is de deurvoering van leer ipv stof. Ik geloof dat dat ook meteen het enige echte verschil is. En als je het witte interieur neemt is dat standaard ongeacht het type auto.

[ Voor 6% gewijzigd door MagicLegend op 06-10-2025 13:34 ]

• GripcarAWD
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-11 16:56

GripcarAWD

MY-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

MagicLegend schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Zeker wel:

[Afbeelding]

Het witte interieur noemt Tesla soms ook "premium interieur", de LR AWD modellen hebben het ook. Dan is de deurvoering van leer ipv stof. Ik geloof dat dat ook meteen het enige echte verschil is. En als je het witte interieur neemt is dat standaard ongeacht het type auto.
Ander verschil in de AWD is de audio. Zitten 15 luidpsrekers en een SUB in, in de LR achter wiel en STD zitten 9 luidsprekers en geen Subwoofffferrrrtt :9B

MY-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK

• mainframecn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 08:10
Hi,
Als ik naar https://tesla-status.mrproper.dev/ ga en dan de url kopieer van het 2de scherm/popup en in het eerste scherm plak krijg ik:

" Authentication Error

Authentication failed: Failed to exchange code for token: Internal Server Error in proxy"

Any ideas?

• Gfewjf
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 21-10 07:20
mainframecn schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:12:
Hi,
Als ik naar https://tesla-status.mrproper.dev/ ga en dan de url kopieer van het 2de scherm/popup en in het eerste scherm plak krijg ik:

" Authentication Error

Authentication failed: Failed to exchange code for token: Internal Server Error in proxy"

Any ideas?
Krijg ik ook wel eens, gewoon meerdere keren op de knop drukken. Op een gegeven moment komtie er doorheen.

• mainframecn
Gfewjf schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:15:
[...]

Krijg ik ook wel eens, gewoon meerdere keren op de knop drukken. Op een gegeven moment komtie er doorheen.
Cheers...dat werkte.

Het zal wel even duren, witte bekleding in combinatie met quicksilver lijkt niet een standaard modelletje te zijn. (m3 perf)

[ Voor 20% gewijzigd door mainframecn op 06-10-2025 14:18 ]

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-11 17:43
TerminatorNed28 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:22:
Hier is het wachten ook officieel begonnen.

Model Y AWD Performance Quicksilver met zwart interieur.
Afgelopen vrijdag 03-10-2025 besteld nu afwachten bij bestelling verwachting Nov.
Dito hier. MYP QS + trekhaak. 1-10 besteld. Geschatte levertijd nov.

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:06
SquareOne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:30:
Paar weken op vakantie geweest.
Zie nu dat de blauwe niet meer te bestellen is. Bij mij staat die wel nog in bestelling met lever indicatie december.

Wat denken jullie, nog kans dat ik een blauwe ga krijgen of moet ik mijn kleur gaan wijzigen 😅.

Heel irritant want de auto staat al in bestelling sinds juli.
Ik heb ook en blauwe besteld en heb vrijdag gebeld en de bevestiging gekregen dat als de auto 'booked' is dan wordt ie ook in het blauw geleverd. Er worden alleen vanaf vrijdag geen nieuwe orders in blauw meer aangenomen.
De mijne (Blauwe RWD) is 15 sept bij Tesla besteld en levervenster staat sinds gisteren op Oktober 2025.

• LastSamurai
[...]
Apart. Bij mij staat er 'volledig zwart premium interieur'.
Ik heb een RWD besteld.
Geen idee waar de deuren dan mee bekleed zijn (als het maar zwart is)

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 15:25

MagicLegend

The One and Only

LastSamurai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

Apart. Bij mij staat er 'volledig zwart premium interieur'.
Ik heb een RWD besteld.
Geen idee waar de deuren dan mee bekleed zijn (als het maar zwart is)
Oh dan heb ik de terminologie fout en is alles premium denk ik. Je deur is bekleed met stof overigens :)

• SquareOne
LastSamurai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Ik heb ook en blauwe besteld en heb vrijdag gebeld en de bevestiging gekregen dat als de auto 'booked' is dan wordt ie ook in het blauw geleverd. Er worden alleen vanaf vrijdag geen nieuwe orders in blauw meer aangenomen.
De mijne (Blauwe RWD) is 15 sept bij Tesla besteld en levervenster staat sinds gisteren op Oktober 2025.
Ook maar eens gebeld. Ze waren bij mij iets minder stellig, maar ze geven aan hun best te doen om de blauwe die in bestelling staan nog te leveren. Maar met leverdatum Oktober komt het waarschijnlijk wel goed, bij mij staat leverrestrictie nog in december, die wordt er nu afgehaald om te kijken of er nog een blauwe geleverd kan worden. Als dat zo is gaat het grapje me wel (privé) bijna 1300 euro kosten ivm verwijderen van de restrictie. |:(

• LastSamurai
SquareOne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:43:
[...]

Ook maar eens gebeld. Ze waren bij mij iets minder stellig, maar ze geven aan hun best te doen om de blauwe die in bestelling staan nog te leveren. Maar met leverdatum Oktober komt het waarschijnlijk wel goed, bij mij staat leverrestrictie nog in december, die wordt er nu afgehaald om te kijken of er nog een blauwe geleverd kan worden. Als dat zo is gaat het grapje me wel (privé) bijna 1300 euro kosten ivm verwijderen van de restrictie. |:(
Ah, ja, met een leverrestrictie kan het lastig worden. Dan moeten ze de blauwe nu maken en dan ergens stockeren. Ik denk dat ze misschien nog 1 keer de blauwe verf uit de kast pakken en dan is het klaar.

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:46
Bij mij staat in de app nu de eindfactuur. Nog geen VIN in de app, VIN staat overigens wel op de factuur.

[ Voor 25% gewijzigd door goldmemberf1 op 06-10-2025 17:04 ]

• SquareOne
LastSamurai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:03:
[...]

Ah, ja, met een leverrestrictie kan het lastig worden. Dan moeten ze de blauwe nu maken en dan ergens stockeren. Ik denk dat ze misschien nog 1 keer de blauwe verf uit de kast pakken en dan is het klaar.
Nou de lever restrictie is er af. Bij mij staat nu ook Oktober. Ben benieuwd.

• Tweakx
Tweakx schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:07:
3 september besteld. Nog geen extra api updates zoals hierboven vermeld. Delivery nog 14-20 okt.
Nu ook hier the less than 2 weeks API Update

• jongetje
[...]

Zeker wel:

[Afbeelding]

Ik zie daar alsnog geen premium staan 😀. De AWD idd wel, die heeft ook een andere stoel met uitschuifbaar zitgedeelte. Maar is niet van toepassing op de RWD versies.

• MeneerK
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 26-10 18:30
jongetje schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:16:
[...]

Ik zie daar alsnog geen premium staan 😀. De AWD idd wel, die heeft ook een andere stoel met uitschuifbaar zitgedeelte. Maar is niet van toepassing op de RWD versies.
Zitvlakverlenging heb je alleen op de Performance

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:37
xares schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:48:
Q4 zal wel weer een goed kwartaal voor Tesla worden.
Volgens mij hebben ze meer vraag dan aanbod nu als je naar de levertijden kijkt.
Ze hebben de productie gehalveerd tov vorig jaar, vandaar de levertijden.

• WvB22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-10 20:26
Mar.tin schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding]

Nu net in mijn nieuwe Y

Edit 10:03:

[Afbeelding]

Hopelijk een easy Fix, ze zijn er even mee “naar achter”

Edit II 10:53: ze zijn er nog steeds mee bezig. Hopen dan maar dat ze het ook oplossen :)

Edit III 10:54: nog een paar minuutjes hij moet even stroomloos en dan weer in elkaar. -Tesla meneer die in de hal rondloopt die me om de zoveel tijd update

In Tessie allemaal boeiende meldingen gerelateerd aan wat ze doende zijn
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Edit IV 11:02, Cybertruck Show!

[Afbeelding]
We hebben heel wat grappen gemaakt over de blauwe kleur van je Tesla maar je bent net op tijd geweest. De kleur blauw is foetsie inmiddels... niet meer te bestellen.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Speedfight schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:33:
[...]

Hier ook (Model Y SR Pearl White via Arval met op 12 augustus RN), ik heb een "leverrestrictie" van 1 december i.v.m. uitzingen huidig lease contract.

Moet ik mij zorgen gaan maken of hij wel dit jaar op kenteken komt i.v.m. bijtelling?

Anders dan ga ik wat in gang zetten om de leverrestrictie wat naar voren te halen en dan maar de huidige lease auto eerder af te kopen.
Inmiddels is het Delivery Window "December 1 - December 31".
Volgens de LM zou het allemaal goed moeten komen dit jaar...
Afkopen van mijn huidige lease contract loopt ook al snel in de papieren, dus als het niet hoeft dan liever ook niet.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• MeneerK
Een vraag aan de Leaserijders.

Hoe doen jullie het met laden de eerste dagen? LM geeft aan dat de levering van een laadpas ongeveer een week duurt vanaf het moment dat het kenteken bekend bij ze is.

Hoe doen jullie het met laden op locaties waar je een pas nodig hebt? SuC zitten op 15-20 minuten rijden. En vind het geen pretje om elke keer zulke verplichte ritjes te moeten maken.

• Arnoud72
MeneerK schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:44:

Hoe doen jullie het met laden de eerste dagen? LM geeft aan dat de levering van een laadpas ongeveer een week duurt vanaf het moment dat het kenteken bekend bij ze is.

Hoe doen jullie het met laden op locaties waar je een pas nodig hebt? SuC zitten op 15-20 minuten rijden. En vind het geen pretje om elke keer zulke verplichte ritjes te moeten maken.
Een andere LM zoeken :9 . Dat ze dit anno 2025 nog niet onder controle hebben is wel bijzonder. Een beetje LM zorgt er voor dat je bij aflevering van de auto al een (tijdelijke) laadpas hebt om te kunnen laden. Eventueel kun je zelf bijvoorbeeld via laadpastop10.nl een gratis laadpas bij een van de vele partijen uitzoeken en aanvragen, en de kosten achteraf declareren. Dan heb je altijd een back-up pas voor als de pas van de LM onverhoopt een keer niet werkt.

• LastSamurai

Ik had mn laadtag ruim binnen voor ik mn eerste EV kreeg.
En anders kun je wellicht zelf een laadpas regelen en de kosten declareren ?

• Mar.tin
  • Laatst online: 07-11 17:40
WvB22 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 23:36:
[...]

We hebben heel wat grappen gemaakt over de blauwe kleur van je Tesla maar je bent net op tijd geweest. De kleur blauw is foetsie inmiddels... niet meer te bestellen.
Ik ben blij dat ik 'm heb, maar anders was t waarschijnlijk een rode geworden, vind ik ook een mooie kleur, of had ik gewacht tot ze Deep Metallic Green introduceerden #wishfulthinking. :+

Hopen dat iedereen die nog een blauwe besteld heeft 'm ook nog krijgt :D

• buis37
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:18

Wij hebben intern een reserve laadpas liggen om de eerste periode te overbruggen.

[ Voor 52% gewijzigd door buis37 op 07-10-2025 12:16 ]

• jongetje

Voor laden bij de SUC moet je je creditcard registreren (of de laadpas, maar die heb je blijkbaar nog niet).
Ik heb bij de ANWB voor €1,95 incl. verzendkosten een laadpas besteld. Uiteindelijk nooit gebruikt maar handig als back-up en voor de kosten hoef je het niet te laten.

• MeneerK
Arnoud72 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:02:
[...]

Een andere LM zoeken :9 . Dat ze dit anno 2025 nog niet onder controle hebben is wel bijzonder. Een beetje LM zorgt er voor dat je bij aflevering van de auto al een (tijdelijke) laadpas hebt om te kunnen laden. Eventueel kun je zelf bijvoorbeeld via laadpastop10.nl een gratis laadpas bij een van de vele partijen uitzoeken en aanvragen, en de kosten achteraf declareren. Dan heb je altijd een back-up pas voor als de pas van de LM onverhoopt een keer niet werkt.
LastSamurai schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:10:
[...]

Ik had mn laadtag ruim binnen voor ik mn eerste EV kreeg.
En anders kun je wellicht zelf een laadpas regelen en de kosten declareren ?
jongetje schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:42:
[...]

Voor laden bij de SUC moet je je creditcard registreren (of de laadpas, maar die heb je blijkbaar nog niet).
Ik heb bij de ANWB voor €1,95 incl. verzendkosten een laadpas besteld. Uiteindelijk nooit gebruikt maar handig als back-up en voor de kosten hoef je het niet te laten.
buis37 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:15:
[...]

Wij hebben intern een reserve laadpas liggen om de eerste periode te overbruggen.
Thanks voor al jullie reacties. Ik heb ondertussen onze fleet manager gevraagd of we zo een pas hebben liggen. En anders zal ik moeten kijken voor een tijdelijke eigen pas die ik tijdig moet bestellen dan. Zou zomaar kunnen zijn dat de auto volgende week klaar staat om op te halen.

En ik begreep dat de zaterdagen enkel tijdens einde kwartaal (of andere drukke periodes) een optie is om je auto af te halen. Wordt nog wat mijn overvolle agenda komende weken. :9~

• jongetje
@MeneerK Niet zo moeilijk doen joh, gewoon die pas voor 2euro bestellen en dan de kosten declareren. Bij mij (Ayvens) kwam de laadpas de dag na levering van de auto al binnen dus nooit nodig gehad. Waarom zou de fleetmanager een laadpas in zijn bureaula hebben liggen?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:26

me1299

$ondertitel

Werkt https://tesla-status.mrproper.dev/ bij jullie? Als ik aanmeld met mijn gegevens krijg ik een Page Not Found foutmelding van auth.tesla.com

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Tweakx
me1299 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:11:
Werkt https://tesla-status.mrproper.dev/ bij jullie? Als ik aanmeld met mijn gegevens krijg ik een Page Not Found foutmelding van auth.tesla.com
Dan werkt die. Die link kopiëren plakken en paar keer op de button rammen.

• MeneerK
jongetje schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:57:
@MeneerK Niet zo moeilijk doen joh, gewoon die pas voor 2euro bestellen en dan de kosten declareren. Bij mij (Ayvens) kwam de laadpas de dag na levering van de auto al binnen dus nooit nodig gehad. Waarom zou de fleetmanager een laadpas in zijn bureaula hebben liggen?
Omdat we aardig wat elektrische auto's bestellen en ook poolauto's hebben staan. Niet geschoten is altijd mis. Maar inderdaad, ANWB/Plugshare is een alternatief.

• MeneerK
jongetje schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:57:
Nou, schijnt dat mijn fleetmanager toch een pas heeft liggen :9

• me1299

me1299

$ondertitel

Tweakx schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:14:
[...]

Dan werkt die. Die link kopiëren plakken en paar keer op de button rammen.
Ik voel mij best dom nu ;)

Geeft nog niet meer informatie dan de Tesla App momenteel, maar fijn om te weten dat er al 30km op staat :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QGv-sxiUzCBoYzPG0Lvq9vrg8TM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2qQgbYEoYIreSoWlQW2lO5Ep.png?f=user_large

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• LastSamurai
me1299 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:56:
[...]

Ik voel mij best dom nu ;)

Geeft nog niet meer informatie dan de Tesla App momenteel, maar fijn om te weten dat er al 30km op staat :+
Waar staan die 30km op ? Je hebt nog geen VIN gekoppeld gekregen.

• me1299

me1299

$ondertitel

LastSamurai schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

Waar staan die 30km op ? Je hebt nog geen VIN gekoppeld gekregen.
Rechtsonder, maar dat zal wel een default waarde zijn ofzo.

Hoe weet je of jouw Tesla de nieuwe accu heeft? Kun je dat ergens aan afleiden?

• goldmemberf1
Voor de mensen die hun levertijd op volgende week hebben staan (13-19 oktober): de kans is erg klein dat 'ie volgende week komt (aldus een Tesla rep). Waarschijnlijk duurt het nog wel 1,5 tot 2 weken.

• MeneerK
goldmemberf1 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:09:
Voor de mensen die hun levertijd op volgende week hebben staan (13-19 oktober): de kans is erg klein dat 'ie volgende week komt (aldus een Tesla rep). Waarschijnlijk duurt het nog wel 1,5 tot 2 weken.
Ik kreeg wat anders te horen. Op zijn vroegst woensdag. Maar hij gaf wel aan dat de mijne gebouwd moest worden (heb wel een VIN).

• Deltaken
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:31
Ook maar eens meedoen:
Model Y, SR RWD, Deep Blue Metallic, zwart interieur en trekhaak (België)
26 september: besteld
26 september: levertermijn 4 Oktober - 30 November 2025

• Postman313
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-11 15:21
Op https://tesla-status.mrproper.dev/ zie ik een VIN staan, maar ook modeljaar 2026:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEB2M6Ci5VPIVI7Apc1MbY8In_M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AciDJEwGyaTa2fesaTynKhou.png?f=user_large

Levertijd staat (nog) op 15 november - 26 november.

Moet ik me zorgen gaan maken dat de auto pas in 2026 geleverd gaan worden gezien het modeljaar 2026 wordt vermeld?

• Tweakx
Postman313 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:47:
Op https://tesla-status.mrproper.dev/ zie ik een VIN staan, maar ook modeljaar 2026:

[Afbeelding]

Levertijd staat (nog) op 15 november - 26 november.

Moet ik me zorgen gaan maken dat de auto pas in 2026 geleverd gaan worden gezien het modeljaar 2026 wordt vermeld?
Juniper wordt 2026 model genoemd. Dus geen zorgen daarover.

• goldmemberf1
MeneerK schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:35:
[...]

Ik kreeg wat anders te horen. Op zijn vroegst woensdag. Maar hij gaf wel aan dat de mijne gebouwd moest worden (heb wel een VIN).
Woensdag als in: volgende week woensdag? Bijzonder dat jij iets anders te horen hebt gekregen. Wat is je configuratie en besteldatum?

• MeneerK
goldmemberf1 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:00:
[...]

Woensdag als in: volgende week woensdag? Bijzonder dat jij iets anders te horen hebt gekregen. Wat is je configuratie en besteldatum?
Volgende week woensdag inderdaad. Heb 13-19 oktober als leverdatum in de API en APP

Bestelling 22 september
Optie om de auto op 30 september op te halen (kwam niet uit) en nu weer terug in het process met dus leverdatum 13-19 oktober

Model Y, RWD, Diamond Black

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-11 15:43
Net ook even gebeld, levertermijn is 12 - 18 oktober en de medewerker gaf aan eind volgende week of de week erna. Levertermijn lijkt dus iets uit te lopen

/post

• davey28
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 17:06
Model 3 Performance, Ultra Red, zwart interieur
3 oktober besteld.
Helaas nog geen VIN in de app zichtbaar, als ik de api goed doe daar ook nog een vin zichtbaar helaas
Wel werd mij tijdens het bevestigings belletje vermeld dat ik de aangepaste m3p met stalk, camera en betere accu krijg en dit jaar nog geleverd zal worden.

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-11 14:39
Speedfight schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:10:
[...]

Inmiddels is het Delivery Window "December 1 - December 31".
Volgens de LM zou het allemaal goed moeten komen dit jaar...
Afkopen van mijn huidige lease contract loopt ook al snel in de papieren, dus als het niet hoeft dan liever ook niet.
Hier hetzelfde! Ook leverrestrictie van 1 dec. Kunnen onderhandelen om van 24 februari, naar 22 december te gaan, en nu 1 dec. Denk dat we in dezelfde batch vallen.

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-11 16:02
Molukker schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Hier hetzelfde! Ook leverrestrictie van 1 dec. Kunnen onderhandelen om van 24 februari, naar 22 december te gaan, en nu 1 dec. Denk dat we in dezelfde batch vallen.
Model y of een 3?

Ik heb ook een restrictie van 1 dec maar hier geeft hij nog 1 dec - 19 jan aan.

Ik heb zelf een Y besteld

• PearlWhite
  • Registratie: Oktober 2025
Model Y pearl white RWD
Besteld op 23-9 en delivery window van 16 oktober - 1 november

• Molukker
bd-casemod schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:09:
[...]

Model y of een 3?

Ik heb ook een restrictie van 1 dec maar hier geeft hij nog 1 dec - 19 jan aan.

Ik heb zelf een Y besteld
Model Y SR+ Pearl White

• Postman313
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-11 15:21
Tweakx schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:48:
[...]

Juniper wordt 2026 model genoemd. Dus geen zorgen daarover.
Oké bedankt! Juniper is toch model Y?

Ik heb een model 3 besteld, maar met model jaar 2026 bedoelen ze gewoon de Highland dan waarschijnlijk?

• Chris2024
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15-10 10:42
Sand0rf schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:16:
Net ook even gebeld, levertermijn is 12 - 18 oktober en de medewerker gaf aan eind volgende week of de week erna. Levertermijn lijkt dus iets uit te lopen
Bedankt voor het navragen, dan kan ik er rekening mee houden dat het wat langer gaat duren…
Mijn inruilvoorstel loopt tot 9 oktober. Ik ben benieuwd wat daar mee gebeurt.

• Tweakx
Postman313 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:40:
[...]

Oké bedankt! Juniper is toch model Y?

Ik heb een model 3 besteld, maar met model jaar 2026 bedoelen ze gewoon de Highland dan waarschijnlijk?
Klopt. Model 3 2026 zal wel inclusief de bumper camera zijn, die is bevestigd.

• julien99
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-10 08:34
Hier een Model Y Long range AWD wit + .wit interieur+ trekhaak levertermijn 10nov-31dec
Besteld op 10 september.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U55jbaR_n2UxAaj4FcsuWsYciDg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pRcWG1d2p6YafzIcy4yh5fB8.png?f=fotoalbum_large

• Gfewjf
Model Y, LR, RWD, Black interior, Geen trekhaak, Diamond black kleur.

Besteld op 24 september. Levering stond op oktober
25 september: Levering veranderd naar 25nov - 19 januari....
Sindsdien niks veranderd.

Mag hopen dat het nog oktober november wordt...

• Sand0rf
Kleine wijziging hier; VIN is nu ook in de Tesla App verschenen.

/post

• VinayWaa
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 14:03
Model Y Long Range AWD, Ultra Red, gisteren besteld (leasemaatschappij), verwachtte leverdatum november 2025. Net gebeld door Tesla medewerker en de verwachtte levertijd is volgens hem 4-5 weken. Ben benieuwd!

• TerminatorNed28
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12:17
6pack15 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:21:
[...]

Dito hier. MYP QS + trekhaak. 1-10 besteld. Geschatte levertijd nov.
Ben erg benieuwd inmiddels al een update gekregen ?

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-11 17:43
TerminatorNed28 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:04:
[...]

Ben erg benieuwd inmiddels al een update gekregen ?
Geschatte leverdatum 22-10 / 28-11 staat er nu. Denk al 2 myp voor eerdere pickup voorbij zien komen, Quicksilver (zonder trekhaak) en diamond black (met trekhaak)

• Molukker
@Speedfight Heb contact opgenomen met de Tesla klantenservice, die zeiden dat er al een VIN gekoppeld wordt 2 a 3 weken vóór de leverrestrictie eindigt (voor ons in dit geval dus 1 december). Dus kan zo goed zijn dat het eerste week van december al geleverd wordt, meestal op de vrijdag, althans de Tesla medewerker.

• davey28
Hoe snel na een bevestiging zou je een vin of een status verandering kunnen verwachten? Ik ben gewoon heel ongeduldig, sorry.

• buckshot030
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-11 14:30
davey28 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:02:
Hoe snel na een bevestiging zou je een vin of een status verandering kunnen verwachten? Ik ben gewoon heel ongeduldig, sorry.
Ik kreeg hem de volgende dag in de API, in de Tesla app heb ik hem overigens nog niet.

• GarageGoblin
  • Laatst online: 12:54
davey28 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:02:
En ik kreeg de vin pas in de api na 52 dagen, nog steeds niet in de app. Dat terwijl levering binnen 3 weken zou zijn (augustus). Het is dus altijd een verassing.

Ondertussen zit ik al op dag 59. Mijn geduld was na 1 dag al op.

[ Voor 8% gewijzigd door GarageGoblin op 08-10-2025 13:23 ]

• Gfewjf
GarageGoblin schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:20:
[...]

En ik kreeg de vin pas in de api na 52 dagen, nog steeds niet in de app. Dat terwijl levering binnen 3 weken zou zijn (augustus). Het is dus altijd een verassing.

Ondertussen zit ik al op dag 59. Mijn geduld was na 1 dag al op.
Moed zakt me door deze post aardig in de schoenen
:-(

Welk model heb je?

• GarageGoblin
Gfewjf schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:30:
[...]

Moed zakt me door deze post aardig in de schoenen
:-(

Welk model heb je?
Om je gerust te stellen. Ik lijk hier de uitzondering. Iedereen haalt mij in.

• GarageGoblin
GarageGoblin schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:52:
De auto is geboren! (vin in api)
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan gehoopt dus om jullie verwachtingen realistisch te houden plaats ik hierbij mijn geupdate voortgang:

Auto details:
Model Y, Stealth Gray, RWD, SR, wit interieur + trekhaak. Privé contant, inruil niet-Tesla
DatumUpdate
10 aug.Besteld. Verwachte levering "Augustus"
11? aug.gebeld door medewerker, hij gaf aan dat levering augustus realistisch is.
20 aug.Leverdatum aangepast. 31 augustus - 30 september
1 sept.Leverdatum aangepast. 11 - 30 september
8 sept.Leverdatum aangepast. 20 - 30 september
10 sept.gebeld: vanwege inruilaanbod die verloopt + ze gaven aan dat het vrij zeker is de auto deze maand te krijgen.
12 sept.Inruil aanbod verlopen. Meerdere keren van te voren voor gebeld. Werd beloofd dat het verlengd werd.
17 sept.Inruilaanbod verlengt (tot 30 sept)
19 sept.Leverdatum aangepast. Oktober 2025
26 sept.Leverdatum aangepast. Okt. - Nov. 2025
27 sept.Leverdatum aangepast. 9 - 25 oktober
30 sept.inruilaanbod verlopen, ik heb ze al een bericht gestuurd. Ga over paar dagen bellen.
01 okt.VIN IN API! Feest!
Conclusie:
Niets van de medewerkers geloven, ze zeggen maar wat. Ik verwacht levering over anderhalve week, gebaseerd op eerdere posts. Ben hardstikke blij met mijn VIN, voelt nog onrealistisch, eindelijk het gevoel van wat zekerheid. Voor iedereen die dagelijks in API kijkt voor een VIN, dat is niet nodig, je kan gewoon in de APP blijven refreshen om te zien of de eerder leverbare modellen beschikbaar zijn, zodra die verdwijnen is je VIN er pas.
Ik weet even niet hoe ik linkje naar deze post erin plak. Maar hier de info naar mijn model/status.

Extra updates die nog niet in de lijst staan:
[2-10] Inruilaanbod verlengd tot 30 oktober
[2-10] Leverdatum aangepast: 12-18 oktober

Ik wacht nu op vin in app. En ze hebben verkeerde korting teruggezet, daarvoor gebeld, zou gisteren opgelost worden en staat er nog steeds fout in. Gaat helemaal top hier :)

Update: Nu net Vin in app!!! Dan is hij toch eindelijk echt gemaakt!

[ Voor 6% gewijzigd door GarageGoblin op 08-10-2025 15:18 ]

• Sand0rf
Sand0rf schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 08:35:
Kleine wijziging hier; VIN is nu ook in de Tesla App verschenen.
Auto lijkt inmiddels gemaakt oOo *O*

27 juni: besteld door LM (leverrestrictie tot 6 oktober ivm aflopen leasecontract)
30 juni: RN in app. Levertermijn 6 oktober - 6 december
23 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november
29 augustus: Levertermijn volledig verdwenen
30 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november
8 september: Levertermijn 6 oktober - 5 november
19 september: Levertermijn aangepast naar oktober 2025
26 september: Levertermijn aangepast naar oktober/november 2025
27 september: Levertermijn aangepast naar 9 oktober - 25 oktober
1 oktober: VIN te zien via tesla-status, isInventoryOrMatched false => true
2 oktober: Levertermijn aangepast naar 12 oktober - 18 oktober
4 oktober: Melding details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: True -> False
8 oktober: VIN in Tesla app
8 oktober 11:00: details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner Tesla => N/A & details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker true => false

/post

• davey28
ik ga nog eens even knutselen met die api, die heb ik nog niet werkend gekregen. Thanks voor de reacties!

• Tweakx
Besteld: 3 september, app: 14 - 20 oktober.

Zojuist ook even Tesla gebeld: de auto is pas gebouwd als je een VIN in de app ziet. Als je deze nog niet ziet bestaat de auto nog niet. Meneer gaf aan dat volgende week vrijdag nog mogelijk is, maar de kans wel wat kleiner aan het worden is.

• jongetje
Tweakx schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:00:

Zojuist ook even Tesla gebeld: de auto is pas gebouwd als je een VIN in de app ziet. Als je deze nog niet ziet bestaat de auto nog niet. Meneer gaf aan dat volgende week vrijdag nog mogelijk is, maar de kans wel wat kleiner aan het worden is.
Dat komt omdat iemand bij Tesla je bestelling gaat matchen met een auto die voor Nederland is gemaakt/onderweg is. Als je eenmaal een VIN hebt voor een Model Y duurt het daarom ook niet zo heel lang meer. Een VIN voor een Model3 kan al toegekend worden als de auto naar de boot toe gaat en dan duurt het transport gewoon wat langer over zee.

• Flail
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 22:37
Tweakx schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:00:

Ik heb ook delivery 12-18 Okt staan, en ik begreep zojuist van een sales advisor dat de levering ca. 1,5-2 weken kan duren nadat de auto gebouwd is. En ik zie zojuist in de api dat ie de fabriek verlaten heeft (SR RWD, Diamond Black, trekhaak) *O*
Hij gaf als verwachting aan levering eind volgende week, begin de week daarop.

• GarageGoblin
Ik heb net de VIN in de app gekregen! Nu zie ik het volgende staan in de api:
Order 0.details.tasks.finalPayment.data.etaToDeliveryCenter: 2025-10-09T00:00:00

Betekent dit nou dat hij morgen al in Tilburg staat? Ik heb nog geen Kenteken / betaling / sms of iets dergelijks.

• Tweakx
GarageGoblin schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:21:
Order 0.details.tasks.finalPayment.data.etaToDeliveryCenter: 2025-10-09T00:00:00

Betekent dit nou dat hij morgen al in Tilburg staat? Ik heb nog geen Kenteken / betaling / sms of iets dergelijks.
Lijkt mij sterk. Waarschijnlijk morgen op transport? Zal niet lang meer duren denk ik zo. Kan soms helpen om de API melding even in de search te gooien van dit topic.

• jongetje
GarageGoblin schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:21:

Aangezien een auto pas op kenteken mag als deze daadwerkelijk ook in Nederland is, is het logisch dat er nog geen kenteken bekend is als deze op transport staat.

• GarageGoblin
jongetje schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:53:
[...]

Aangezien een auto pas op kenteken mag als deze daadwerkelijk ook in Nederland is, is het logisch dat er nog geen kenteken bekend is als deze op transport staat.
Maar wat is het proces nu dan? Wanneer verwacht je dat ik hem dan zou mogen ophalen. Want kan mij niet voorstellen dat ze de auto daar meerdere dagen willen laten staan. En ik moet zelf natuurlijk nog een verzekering kunnen afsluiten. Ik ben steeds ongeduldiger haha

• Tweakx
GarageGoblin schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:06:
[...]

Maar wat is het proces nu dan? Wanneer verwacht je dat ik hem dan zou mogen ophalen. Want kan mij niet voorstellen dat ze de auto daar meerdere dagen willen laten staan. En ik moet zelf natuurlijk nog een verzekering kunnen afsluiten. Ik ben steeds ongeduldiger haha
Ik zou Tesla gewoon even bellen en het vragen.

• GarageGoblin
Tweakx schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:08:
[...]

Ik zou Tesla gewoon even bellen en het vragen.
Ze geven aan dat het waarschijnlijk niet klopt. Dat ze nog niets van Berlijn gehoord hebben. Maar dat ik hem waarschijnlijk wel volgende week ergens krijg. Toch maar weer geduldig afwachten en afleiding zoeken. Ben al lang blij dat de auto nu echt gemaakt is.

• Arnoud72
Yes! Hier nu een VIN sinds vanmiddag op tesla-status.mrproper.dev, in de Tesla app zelf nog niet.
Delivery staat nu op 20 - 26 oktober. :+

[ Voor 1% gewijzigd door Arnoud72 op 08-10-2025 17:39 . Reden: Smiley ]

• mathmos
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 16:01
Hier weer een wijziging in de foute richting

26-08 Besteld: Model Y - AWD - Quicksilver
01-09 Verwachte levering: september
07-09 Verwachte levering: 18-30 september
11-09 Verwachte levering: 24-30 september
15-09 Verwachte levering: 3 oktober - 9 november
19-09 Verwachte levering: september
26-09 Verwachte levering: november
27-09 Verwachte levering: 7-23 oktober
08-10 Verwachte levering: 18 oktober - 24 november

• goldmemberf1
VIN nu ook hier in de app. Leverdatum nog steeds 13-19 okt. Zou het dan toch???

Zijn er overigens nog mensen gaan twijfelen door de potentiële komst van model Y/3 standard?

• GarageGoblin
goldmemberf1 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:14:

Zijn er overigens nog mensen gaan twijfelen door de potentiële komst van model Y/3 standard?
Ik vind die nieuwe modellen erg zielig geworden. Vind het wel leuk om te bedenken dat wij hier nu de "Premium" tesla's hebben. Klinkt net wat lekkerder.

• mainframecn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQ0cbcp2nZVJqMwnIo1Y_8BrMRg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YnAMCMNuYcO63qMx0mAYZbEl.jpg?f=user_large
Ik zie niet eens een bestel datum.

Model 3 Performance, met witte bekleding in de kleur Quicksilver. Volgens Tesla zal de levering in november of december plaatsvinden, afhankelijk van wat er binnenkomt. Het is in feite een kwestie van geluk; het betreft zeker geen build-to-order in eerste instantie. Aldus Tesla zelf...
Het was eerst een bestelling met "niet voor <datum> leveren", maar het werd door Tesla bevestigd dat ze ongeveer een week voor die datum pas gaan kijken of ze iets hebben.

• Speedfight
  • Niet online
Molukker schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:12:
@Speedfight Heb contact opgenomen met de Tesla klantenservice, die zeiden dat er al een VIN gekoppeld wordt 2 a 3 weken vóór de leverrestrictie eindigt (voor ons in dit geval dus 1 december). Dus kan zo goed zijn dat het eerste week van december al geleverd wordt, meestal op de vrijdag, althans de Tesla medewerker.
Dank voor het navragen! Hier alleen plots een bijzondere wending:

Estimated Delivery:
October 18 - October 24 (Geen VIN overigens)

Terwijl de leverrestrictie 1 december is…
Kan mij niet voorstellen dat het klopt.

[ Voor 46% gewijzigd door Speedfight op 08-10-2025 20:08 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Chris2024
goldmemberf1 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:14:
Ik heb ook leverdatum 13-19 okt, maar nog geen VIN in de app.
Dus het lijkt erop dat jij toch iets eerder de tesla in ontvangst mag nemen.

• Deltaken
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:31
Ook maar eens meedoen:
26 september: levertermijn 4 oktober - 30 november 2025
8 oktober: levertermijn 31 oktober - 6 november
8 oktober: vin in api

[ Voor 1% gewijzigd door Deltaken op 08-10-2025 22:07 . Reden: dubbele datum ]

• SquareOne
Deltaken schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:23:
Ook maar eens meedoen:
26 september: levertermijn 4 Oktober - 30 November 2025
8 oktober: levertermijn 31 oktober 31 - 6 november
8 oktober: vin in api
Er worden dus nog blauwe gemaakt. Dat biedt hoop.

• LastSamurai
SquareOne schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:43:
[...]

Er worden dus nog blauwe gemaakt. Dat biedt hoop.
Yep. Er is nog wat blauwe verf.
Ik heb ook een blauwe en bij mij is vandaag isInventoryOrMatched naar True gegaan en mn afleverdatum is aangepast in October 19 - October 25.

• SquareOne
LastSamurai schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:00:
[...]

Yep. Er is nog wat blauwe verf.
Ik heb ook een blauwe en bij mij is vandaag isInventoryOrMatched naar True gegaan en mn afleverdatum is aangepast in October 19 - October 25.
Aha die status heb ik helaas nog niet. We houden nog even hoop tot nader order. :)

Edit: maar jullie hebben een RWD. Ik een LR RWD, mogelijk volgen die later nog.

[ Voor 9% gewijzigd door SquareOne op 08-10-2025 20:10 ]

• Molukker
Speedfight schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:11:
[...]

Dank voor het navragen! Hier alleen plots een bijzondere wending:

Estimated Delivery:
October 18 - October 24 (Geen VIN overigens)

Terwijl de leverrestrictie 1 december is…
Kan mij niet voorstellen dat het klopt.
Hier toevallig ook.. 21 okt - 27 okt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jm8G5E3ahF_alxosJ1zSZiJTDHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mbBBFMscf8ntvVDi4oXp2pkv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Molukker op 08-10-2025 22:57 ]

• Chris2024
Vandaag ook VIN in de app.
ETA tot delivery center : 10-10-2025
Delivery window aangepast naar 10-16 okt.

Besteld op 6 sept.
MY SR RWD diamond Black, geen trekhaak, zwart interieur.

• Speedfight
  • Niet online
Molukker schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:56:
[...]

Hier toevallig ook.. 21 okt - 27 okt.

[Afbeelding]
Misschien willen ze toch al wat december auto’s eerder naar NL halen om de lagere bijtelling nog veilig te stellen :?

• LastSamurai
Model Y, SR RWD, Deep Blue Metallic, zwart interieur, geen leverrestrictie, trekhaak achteraf

7 September besteld bij LM
15 September besteld bij Tesla
.
.
.
8 Oktober isInventoryOrMatched naar True, afleverdatum is aangepast naar October 19 - October 25
9 Oktober VIN zichtbaar in API

• Novadecasa
  • Laatst online: 24-10 09:57
Ik ben voornemens om een model Y te bestellen via m’n werkgever in het Leaseportaal.

Ik heb eerder een model 3 gereden en daardoor een Refferal code.
Kan ik daar op de een of andere manier toch nog gebruik van maken bij het bestellen van een leaseauto?

Hoe doen jullie dat?

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:37
Novadecasa schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:59:
Ik ben voornemens om een model Y te bestellen via m’n werkgever in het Leaseportaal.

Ik heb eerder een model 3 gereden en daardoor een Refferal code.
Kan ik daar op de een of andere manier toch nog gebruik van maken bij het bestellen van een leaseauto?

Hoe doen jullie dat?
Als niet-eigenaar nu kun je met een oude referral geen tegoed/km verdienen. Je moet er op het moment van levering nog een in je account hebben. Als tweede rijder van een andere Tesla kan ook niet (been there, done that. Vorige M3 verkocht voor levering van de nieuwe, credits bij levering niet ontvangen ondanks dat ik aan mn zwagers Tesla gekoppeld was op dat moment).

• Molukker
Speedfight schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:52:
[...]

Misschien willen ze toch al wat december auto’s eerder naar NL halen om de lagere bijtelling nog veilig te stellen :?
Winstgevend voor ons zou ik zeggen, maar voor LM? >:)

• MeneerK
Model Y, RDW, Diamond Black.

22 September Besteld
25 September gebeld om dinsdag 30 september op te halen, maar dit kwam niet uit.
1 Oktober Vin zichtbaar op de API, app nog niet.
2 Oktober Leverwindow aangepast naar 13 Oktober - 19 Oktober
6 Oktober details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks TRUE -> FALSE
9 Oktober Leverwindow aangepast naar 10 Oktober - 16 Oktober

Ze houden je wel bezig met om de paar dagen een update

VIN nog steeds niet zichtbaar in de APP.

[ Voor 4% gewijzigd door MeneerK op 09-10-2025 11:23 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 88 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.