Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud72
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:14
Model Y, LR RWD, Quicksilver, zwart/wit premium interieur en trekhaak

10 september: besteld met leverrestrictie 6 oktober ivm huidige leaseauto
15 september: Levertermijn Oktober - November 2025
26 september: Levertermijn Nov - Dec 2025
29 september: Levertermijn November 26 - January 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:25
Q4 zal wel weer een goed kwartaal voor Tesla worden.
Volgens mij hebben ze meer vraag dan aanbod nu als je naar de levertijden kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:35
Arnoud72 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:27:

Niet best! Zal vast nog wel naar voren worden gehaald. Heb je al een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buis37
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16

hier heb ik ook last van, de LM heeft een restrictie van 4-11 bij mij er opgezet en vertikt het om die er af te halen dus geeft de API bij mij zelfs Levertermijn : December 2 - January 26

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnoud72
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:14
Tweakx schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:59:
[...]

Niet best! Zal vast nog wel naar voren worden gehaald. Heb je al een VIN?
Helaas nu nog geen VIN, maar verwacht wel dat de auto dit jaar nog geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:47
Paar weken op vakantie geweest.
Zie nu dat de blauwe niet meer te bestellen is. Bij mij staat die wel nog in bestelling met lever indicatie december.

Wat denken jullie, nog kans dat ik een blauwe ga krijgen of moet ik mijn kleur gaan wijzigen 😅.

Heel irritant want de auto staat al in bestelling sinds juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:18
Wat bedoel je met premium interieur, daar valt toch niets in te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:00

MagicLegend

The One and Only

jongetje schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:26:
[...]

Wat bedoel je met premium interieur, daar valt toch niets in te kiezen?
Zeker wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIogHgHz3i7T1TdpK7jq2eg7tkc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nAzSwEF4YkhwGWitDFuXHrYG.png?f=user_large

Het witte interieur noemt Tesla soms ook "premium interieur", de LR AWD modellen hebben het ook. Dan is de deurvoering van leer ipv stof. Ik geloof dat dat ook meteen het enige echte verschil is. En als je het witte interieur neemt is dat standaard ongeacht het type auto.

[ Voor 6% gewijzigd door MagicLegend op 06-10-2025 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GripcarAWD
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:13

GripcarAWD

MY-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

MagicLegend schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Zeker wel:

[Afbeelding]

Het witte interieur noemt Tesla soms ook "premium interieur", de LR AWD modellen hebben het ook. Dan is de deurvoering van leer ipv stof. Ik geloof dat dat ook meteen het enige echte verschil is. En als je het witte interieur neemt is dat standaard ongeacht het type auto.
Ander verschil in de AWD is de audio. Zitten 15 luidpsrekers en een SUB in, in de LR achter wiel en STD zitten 9 luidsprekers en geen Subwoofffferrrrtt :9B

MY-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mainframecn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:21
Hi,
Als ik naar https://tesla-status.mrproper.dev/ ga en dan de url kopieer van het 2de scherm/popup en in het eerste scherm plak krijg ik:

" Authentication Error

Authentication failed: Failed to exchange code for token: Internal Server Error in proxy"

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gfewjf
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 18:53
mainframecn schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:12:
Hi,
Als ik naar https://tesla-status.mrproper.dev/ ga en dan de url kopieer van het 2de scherm/popup en in het eerste scherm plak krijg ik:

" Authentication Error

Authentication failed: Failed to exchange code for token: Internal Server Error in proxy"

Any ideas?
Krijg ik ook wel eens, gewoon meerdere keren op de knop drukken. Op een gegeven moment komtie er doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mainframecn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:21
Gfewjf schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:15:
[...]

Krijg ik ook wel eens, gewoon meerdere keren op de knop drukken. Op een gegeven moment komtie er doorheen.
Cheers...dat werkte.

Het zal wel even duren, witte bekleding in combinatie met quicksilver lijkt niet een standaard modelletje te zijn. (m3 perf)

[ Voor 20% gewijzigd door mainframecn op 06-10-2025 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
TerminatorNed28 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:22:
Hier is het wachten ook officieel begonnen.

Model Y AWD Performance Quicksilver met zwart interieur.
Afgelopen vrijdag 03-10-2025 besteld nu afwachten bij bestelling verwachting Nov.
Dito hier. MYP QS + trekhaak. 1-10 besteld. Geschatte levertijd nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:14
SquareOne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:30:
Paar weken op vakantie geweest.
Zie nu dat de blauwe niet meer te bestellen is. Bij mij staat die wel nog in bestelling met lever indicatie december.

Wat denken jullie, nog kans dat ik een blauwe ga krijgen of moet ik mijn kleur gaan wijzigen 😅.

Heel irritant want de auto staat al in bestelling sinds juli.
Ik heb ook en blauwe besteld en heb vrijdag gebeld en de bevestiging gekregen dat als de auto 'booked' is dan wordt ie ook in het blauw geleverd. Er worden alleen vanaf vrijdag geen nieuwe orders in blauw meer aangenomen.
De mijne (Blauwe RWD) is 15 sept bij Tesla besteld en levervenster staat sinds gisteren op Oktober 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastSamurai
[...]
Apart. Bij mij staat er 'volledig zwart premium interieur'.
Ik heb een RWD besteld.
Geen idee waar de deuren dan mee bekleed zijn (als het maar zwart is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicLegend
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:00

MagicLegend

The One and Only

LastSamurai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

Apart. Bij mij staat er 'volledig zwart premium interieur'.
Ik heb een RWD besteld.
Geen idee waar de deuren dan mee bekleed zijn (als het maar zwart is)
Oh dan heb ik de terminologie fout en is alles premium denk ik. Je deur is bekleed met stof overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
LastSamurai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Ik heb ook en blauwe besteld en heb vrijdag gebeld en de bevestiging gekregen dat als de auto 'booked' is dan wordt ie ook in het blauw geleverd. Er worden alleen vanaf vrijdag geen nieuwe orders in blauw meer aangenomen.
De mijne (Blauwe RWD) is 15 sept bij Tesla besteld en levervenster staat sinds gisteren op Oktober 2025.
Ook maar eens gebeld. Ze waren bij mij iets minder stellig, maar ze geven aan hun best te doen om de blauwe die in bestelling staan nog te leveren. Maar met leverdatum Oktober komt het waarschijnlijk wel goed, bij mij staat leverrestrictie nog in december, die wordt er nu afgehaald om te kijken of er nog een blauwe geleverd kan worden. Als dat zo is gaat het grapje me wel (privé) bijna 1300 euro kosten ivm verwijderen van de restrictie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastSamurai
SquareOne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:43:
[...]

Ook maar eens gebeld. Ze waren bij mij iets minder stellig, maar ze geven aan hun best te doen om de blauwe die in bestelling staan nog te leveren. Maar met leverdatum Oktober komt het waarschijnlijk wel goed, bij mij staat leverrestrictie nog in december, die wordt er nu afgehaald om te kijken of er nog een blauwe geleverd kan worden. Als dat zo is gaat het grapje me wel (privé) bijna 1300 euro kosten ivm verwijderen van de restrictie. |:(
Ah, ja, met een leverrestrictie kan het lastig worden. Dan moeten ze de blauwe nu maken en dan ergens stockeren. Ik denk dat ze misschien nog 1 keer de blauwe verf uit de kast pakken en dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:24
Bij mij staat in de app nu de eindfactuur. Nog geen VIN in de app, VIN staat overigens wel op de factuur.

[ Voor 25% gewijzigd door goldmemberf1 op 06-10-2025 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
LastSamurai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:03:
[...]

Ah, ja, met een leverrestrictie kan het lastig worden. Dan moeten ze de blauwe nu maken en dan ergens stockeren. Ik denk dat ze misschien nog 1 keer de blauwe verf uit de kast pakken en dan is het klaar.
Nou de lever restrictie is er af. Bij mij staat nu ook Oktober. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:35
Tweakx schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:07:
3 september besteld. Nog geen extra api updates zoals hierboven vermeld. Delivery nog 14-20 okt.
Nu ook hier the less than 2 weeks API Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:18
[...]

Zeker wel:

[Afbeelding]

Ik zie daar alsnog geen premium staan 😀. De AWD idd wel, die heeft ook een andere stoel met uitschuifbaar zitgedeelte. Maar is niet van toepassing op de RWD versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerK
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 18:57
jongetje schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:16:
[...]

Ik zie daar alsnog geen premium staan 😀. De AWD idd wel, die heeft ook een andere stoel met uitschuifbaar zitgedeelte. Maar is niet van toepassing op de RWD versies.
Zitvlakverlenging heb je alleen op de Performance
Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.