25-8: Levertijd: 12 -30 sept
11-9: levertijd update 22-28 sept
11-9: VIN zichtbaar op webservice. Tesla APP is nog leeg.
MY SR PEARL WHITE, TREKHAAK, BLACK INTERIEUR
Mooi vlot hoor!Phenomenon1985 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:12:
Besteldatum: 25-8
Top! Dat is mooi nieuws. Komt dichtbijPhenomenon1985 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:12:
150km.Zillion01 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:01:
Krijg je nou wel of niet de referal 1000km super charging als je least? Verkoper bij Tesla die mij belde na de order wist het niet zeker. Of wordt dat pas na levering in de app zichtbaar?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb 1 september de bestelling gedaan, had tot gisteren ook 2-okt - 28 nov staan, en dat is nu versprongen naar 26-30 september, dus de kans is groot dat dit nog aanpast.JayJavier schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:39:
Vandaag inruil afgerond. Bestelling geplaatst op 3 september, 11 september (vandaag) inruil afgerond en levering staat in de app 2 oktober - 26 november. Voor mij mag die zo snel mogelijk komen, privé aanschaf zonder lease en zonder leverrestricties.
MY SR RWD White Pearl / Zwart interieur / Geen trekhaak
Klopt helemaal. Zojuist aangepast naar 27-30 september. Deze maand nog rijden!icepick schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 04:50:
[...]
Ik heb 1 september de bestelling gedaan, had tot gisteren ook 2-okt - 28 nov staan, en dat is nu versprongen naar 26-30 september, dus de kans is groot dat dit nog aanpast.
Levertijd: 2 okt - 26 nov
Op 9-9 werd ik gebeld door aflevercentrum met het bericht dat het begin oktober wordt.
MY SR RWD diamond black/zwart interieur/ geen trekhaak
Bij het SC in Rotterdam vertelde men dat blauw de minst verkochte kleur is op de Y.PGB83 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:01:
[...]
Toch die vervloekte blauwe kleur he. Lage prio in de fabriek misschien?
Misschien worden er minder geproduceerd.
Bestelling 13-08 gedaan.Phenomenon1985 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:57:
[...]
Ik heb exact dezelfde uitvoering besteld. vandaag is mijn levertijd ook naar 22-28 sept gegaan.
Wanneer heb jij hem besteld? Onze LM heeft op 22/8 de order naar tesla gestuurd. Ben benieuwd:)
Ben benieuwd, uitleverwindow lijkt nu echt op een week gepland te zijn dus hoop dat het die week wordt. In de app nog geen nieuwe meldingen maar ervaringen uit dit forum begrijp ik dat je ongeveer een week voor de uitlevering wel informatie ontvangt.
Het blijft bij mijn bestelling al anderhalve week oorverdovend stil.... Halverwege juli besteld, geen restrictie vanuit de LM, levertijd ging van midden naar eind augustus, vervolgens naar begin september, toen midden september en nu zitten we al anderhalve week op eind september qua leveren. Geen VIN, geen ETA....
Zou ik dan toch een belletje moeten wagen aan Tesla zelf voor meer duidelijkheid?

Gaat overigens om een Y SR White, Black Interior, verder geen opties.
Ik zou gewoon bellen als ik jou was. Kan geen kwaad.Leor79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:11:
Hier een update....of eigenlijk weer niet....![]()
Het blijft bij mijn bestelling al anderhalve week oorverdovend stil.... Halverwege juli besteld, geen restrictie vanuit de LM, levertijd ging van midden naar eind augustus, vervolgens naar begin september, toen midden september en nu zitten we al anderhalve week op eind september qua leveren. Geen VIN, geen ETA....
Zou ik dan toch een belletje moeten wagen aan Tesla zelf voor meer duidelijkheid?Of ben ik gewoon te ongeduldig en heb ik een beetje pech in de Tesla tombola? #firstworldproblems
![]()
Hier hetzelfde.Sito schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:13:
[...]
Ik zou gewoon bellen als ik jou was. Kan geen kwaad.
MY LR wit, zwart interieur.
22-08 besteld gisteren leverdatum aangepast van 20-9-30-09 naar 25-09-30-09
Contact gehad via mail. Ondanks geen VIN of andere updates verwacht men dit te halen 🤷♂️
Belletje doen kan geen kwaad denk ik zo.Leor79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:11:
Zou ik dan toch een belletje moeten wagen aan Tesla zelf voor meer duidelijkheid?Of ben ik gewoon te ongeduldig en heb ik een beetje pech in de Tesla tombola? #firstworldproblems
![]()
Ik heb het gevoel dat er al een tijdje geen Pearl White geleverd wordt, ik zie meerdere gebruikers daarop wachten. Ik kreeg ook bij de bestelling op 13-8 de terugkoppeling dat het augustus zou worden en daarna september (10-30) en nu 22-28. Nog geen verdere aanpassingen in de app.
En we zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd naar de nieuwe auto, dus zeker wel wat ongeduldig, ik in ieder geval wel
31 juli - Bevestiging ontvangen
4 augustus - RN nummer in de app
12 augustus- leverdatum september
17 augustus - Leverdatum 11-19 september
27 augustus - VIN in de API
28 augustus - VIN in Tesla APP
2 september - Delivery Window aangepast naar 22 september
9 september - Kenteken ook bekend in de Tesla APP
10 september - Eerste SMS voor afspraak (niet gereageerd, niet opgelet)
11 september - Tweede SMS voor afspraak (niet gereageerd, vergeten)
12 september - Leverdatum geannulleerd wegens niet reageren, nieuwe leverdatum 20-27 oktober en VIN verdwenen uit de Tesla APP en ook de kenteken.
Gaat om een LR White RWD. Kortom, mijn auto is denk ik inmiddels aan een ander beloofd omdat ik niet op tijd heb gereageerd. Zou het ? Ik ga straks Delivery bellen om te vragen wat er aan de hand is.
Zelfde geldt voor de M3 Pearl White.. Staat medio november geleverd. Ben benieuwd of die gewoon minder gemaakt worden of dat er juist heel erg veel besteld zijn. Is natuurlijk de goedkoopste/standaard kleur.MMS_MMS schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:19:
[...]
Belletje doen kan geen kwaad denk ik zo.
Ik heb het gevoel dat er al een tijdje geen Pearl White geleverd wordt, ik zie meerdere gebruikers daarop wachten. Ik kreeg ook bij de bestelling op 13-8 de terugkoppeling dat het augustus zou worden en daarna september (10-30) en nu 22-28. Nog geen verdere aanpassingen in de app.
En we zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd naar de nieuwe auto, dus zeker wel wat ongeduldig, ik in ieder geval wel.
Dat ongeduldige is wel herkenbaar hier haha.
Het staat er letterlijk, wegens meerdere keren niet reageren op het maken van een afspraak mag je nu weer achteraan in de rij aansluitenKemalism schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:28:
29 juli - Bestelling geplaatst
12 september - Leverdatum geannulleerd wegens niet reageren, nieuwe leverdatum 20-27 oktober en VIN verdwenen uit de Tesla APP en ook de kenteken.
Gaat om een LR White RWD. Kortom, mijn auto is denk ik inmiddels aan een ander beloofd omdat ik niet op tijd heb gereageerd. Zou het ? Ik ga straks Delivery bellen om te vragen wat er aan de hand is.

Dat is het grootste probleem inderdaad, haha! En we zijn ook enigszins verwend. Bij andere merken duurt het soms maaaanden voordat je auto klaar is.MMS_MMS schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:19:
[...]
Belletje doen kan geen kwaad denk ik zo.
En we zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd naar de nieuwe auto, dus zeker wel wat ongeduldig, ik in ieder geval wel.
Tijdlijn:
31 maart: LR Model Y QS besteld bij LM. Leverrestrictie op 30 aug
27 aug: VIN in API
28 aug: Leverdatum -> 8 sept - 14 sept
4 sept: Factory gate left
9 sept: Leverdatum -> 11 sept - 18 sept.
9 sept middag: Aflever SMS ontvangen, 15 sept ophalen. Na belletje werd mij verteld dat die mogelijk vrijdag de 12e er al zou zijn.
12 sept: Gebeld naar delivery en zelfde dag nog ophalen ☺️
Tesla bestelling volgen: https://tesla-status.mrproper.dev/
Die tweede SMS (niet gereageerd) moest ik toch wel ff lachen hoor.Kemalism schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:28:
Dit is toch wel een mooi contrast in dit topic. De meesten kan het niet snel genoeg gaan en die refreshen de API en app iedere 5 minuten. Jij laat Tesla jouw auto doorgeven aan een ander omdat je simpelweg niet gereageerd hebt. Ben bang dat dit een "eigen schuld, dikke bult"-gevalletje isKemalism schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:28:

Haha erg zonde, vooral omdat je wel een hele tijdlijn hebt, dus opzich wel redelijk beziggeweest met het tracken van je levering. Hopelijk hebben ze nog een auto achter de hand maar vrees ook dat het wachten wordt. Maar altijd waard om gewoon even te bellenPublishedMeteor schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:59:
[...]
Dit is toch wel een mooi contrast in dit topic. De meesten kan het niet snel genoeg gaan en die refreshen de API en app iedere 5 minuten. Jij laat Tesla jouw auto doorgeven aan een ander omdat je simpelweg niet gereageerd hebt. Ben bang dat dit een "eigen schuld, dikke bult"-gevalletje is
Toch maar eventjes gebeld, maar veel wijzer werd ik er niet van ondanks de vriendelijke hulp van de dame die ik aan de lijn had. Zij kon alleen vertellen dat het huidige leverwindow van 19-30 september voor mijn bestelling zo accuraat mogelijk was en dat dit 99,9% zeker niet naar achteren gezet zou worden... Zelf had ze geen invloed er op, wat ik ook wel begrijp.Leor79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:11:
![]()
Geduld....geduld....geduld....🤪
Zeg eens eerlijk: heb je getwijfeld? 😆Mar.tin schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:59:
Voor de liefhebber is er een QuickSilver Y LR RWD snel beschikbaar
[Afbeelding] [Afbeelding]
/f/image/mGyphiJder5tvchgPpmitmth.png?f=fotoalbum_large)
Model Y, RWD, Ultra Red, Trekhaak
01-08 - Bestelling geplaatst, Levering: Augustus 2025 .
05-08 - Inruilaanbod gekregen en geaccepteerd. Levering: Augustus 2025
06-08 - Telefonisch contact gehad;vermelding dat auto tussen mid en eind augustus wordt geleverd.
09-08 - Verwachte levering aangepast, Levering: 10 September – 30 September
23-08 - Verwachte levering aangepast, Levering: 13 September – 30 September
27-08 - VIN zichtbaar via API (alternatieve keuzes niet langer zichtbaar in de app)
29-08 - Datum verdwenen uit de app.
31-08 - Datum weer zichtbaar, 7 - 13 september.
03-09 - VIN in App en via API ETA to Delivery Center 09-09 (Utrecht)
04-09 - Inruil verlopen, opnieuw aangemaakt.
05-09 - ETA to Delivery Center 10-09 (Utrecht)
08-09 - Sms ontvangen Afspraak voor afleveren gemaakt. en nieuwe bod geaccepteerd. (heel klein verschil met vorige)
12-09 - Auto in ontvangst genomen 🥳
Al met al bijna 1.5 maand geduurd.
Ophalen en inruilen ging in Utrecht super soepel. Auto rijdt echt heerlijk. Was het wachten waard 🙂
Blijft een pareltje, geniet ervan!Rob-T6 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:13:
[Afbeelding]
En dan is dit ook mijn laatste post hier 😁
Ondertussen alweer 300 km op de teller na ophalen vanochtend. [Afbeelding]
Nee, ik vind “grijs” echt heel saai, en wil geen LR dus dubbel nee
Wil wel heel graag dat ze eens wat blauwe gaan maken ondanks dat het maar 3% van alle Y’s is
Kijk! Mooi nieuws! Geniet ervan!Qoon3x schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:34:
Ook mijn laatste update:
[Afbeelding]
Model Y, RWD, Ultra Red, Trekhaak
01-08 - Bestelling geplaatst, Levering: Augustus 2025 .
05-08 - Inruilaanbod gekregen en geaccepteerd. Levering: Augustus 2025
06-08 - Telefonisch contact gehad;vermelding dat auto tussen mid en eind augustus wordt geleverd.
09-08 - Verwachte levering aangepast, Levering: 10 September – 30 September
23-08 - Verwachte levering aangepast, Levering: 13 September – 30 September
27-08 - VIN zichtbaar via API (alternatieve keuzes niet langer zichtbaar in de app)
29-08 - Datum verdwenen uit de app.
31-08 - Datum weer zichtbaar, 7 - 13 september.
03-09 - VIN in App en via API ETA to Delivery Center 09-09 (Utrecht)
04-09 - Inruil verlopen, opnieuw aangemaakt.
05-09 - ETA to Delivery Center 10-09 (Utrecht)
08-09 - Sms ontvangen Afspraak voor afleveren gemaakt. en nieuwe bod geaccepteerd. (heel klein verschil met vorige)
12-09 - Auto in ontvangst genomen 🥳
Al met al bijna 1.5 maand geduurd.
Ophalen en inruilen ging in Utrecht super soepel. Auto rijdt echt heerlijk. Was het wachten waard 🙂
Ga je nog “accessoires” erop zetten? Zoals andere matten of eventueel de Commander?
Gefeliciteerd! Welke uitvoering is het?GardenSnakes schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:51:
[Afbeelding]
Vanmiddag de auto opgehaald in Tilburg. Heel erg blij mee, wat een genot om te rijden, hoop performance en de software werkt echt heel erg goed.
Veel fijne kilometers gewenst!Rob-T6 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:13:
[Afbeelding]
En dan is dit ook mijn laatste post hier 😁
Ondertussen alweer 300 km op de teller na ophalen vanochtend. [Afbeelding]
Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald, en wat een verschil met het ‘oude’ Model Y 2025! Echt een grote upgrade en ik ben er ontzettend blij mee. Het audiosysteem klinkt inderdaad iets minder, er mist wat laag en diepte, maar dat is goed te overzien.
De auto rijdt ongelooflijk stil, is razendsnel en het onderstel voelt een stuk verfijnder aan. Wel lijkt de elektromotor bij volgas wat meer hoorbaar, maar niet storend.
Mijn vorige Model Y 2025 heb ik ingeruild. Die had inmiddels bijna 3.000 km meer op de teller dan in het oorspronkelijke inruilaanbod was opgenomen, maar daar werd geen enkel punt van gemaakt. De auto verkeerde nog steeds in nieuwstaat. Inruil Tesla's krijgen refit in Tilburg en gaan via Tesla in NL of Europa weer de markt op.
Begin augustus besteld en 12 sept geleverd, proces liep wat vertraging op maar nog steeds waanzinnig snel vergeleken met de 'traditionele autobouwers"...
[ Voor 7% gewijzigd door TheSpeedSkater op 13-09-2025 13:07 ]
TheSpeedSkater
Long range in quick silverJayJavier schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:07:
[...]
Gefeliciteerd! Welke uitvoering is het?
“Fiscaal Augustus” denk ik als je het Tesla vraagt
En op basis van hun originele beloofde levertijd (Augustus) is 31 oktober ook nog “September”
Maar ja, nog steeds september, en dergelijke verschuivingen waren bij anderen voorbode voor een VIN in de API dus ben hoopvol.
Enjoy it! Vele veilige kilometers gewenst!GardenSnakes schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:51:
[Afbeelding]
Vanmiddag de auto opgehaald in Tilburg. Heel erg blij mee, wat een genot om te rijden, hoop performance en de software werkt echt heel erg goed.
Same here. Ik heb ook mijn MY SR RWD uit november 2024 ingeruild voor het nieuwe model en kreeg i.c.m. de €4000 premie een bijzonder goed inruilbod. Ik kreeg nog net geen geld toe. Dacht eers dat het een foutje van ze was, maar ik rij al vrolijk rond in de nieuwe. Was het inruilbod bij jou ook zo goed?TheSpeedSkater schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:05:
[...]
Mijn vorige Model Y 2025 heb ik ingeruild. Die had inmiddels bijna 3.000 km meer op de teller dan in het oorspronkelijke inruilaanbod was opgenomen, maar daar werd geen enkel punt van gemaakt. De auto verkeerde nog steeds in nieuwstaat....
De toegezegde levertijden blijken allesbehalve betrouwbaar.
Update tot heden:
Model Y SR RWD deep blue metallic + trekhaak achteraf (zakelijk)
Besteldatum 30 juli
Verwachte levertijd 25 aug - 11 sept
27 aug aangepast-> levertijd naar 2 -18 sept
29 aug: mail leasemaatschappij-> vermoedelijke leverdatum 30-10-2025
2 sept aangepast -> levertijd naar 19 - 30 sept
13 sept aangepast -> levertijd naar 26 - 30 sept
Denk dat we in dezelfde batch/schuitje zitten. Vanaf 02-09 is ons tijdspad hetzelfde.Kingsolo schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:10:
De blauwe varianten willen maar niet komen.
Update tot heden:
Besteldatum 30 juli
Hebben ook dezelfde uitvoering, alleen dan is mijne gewoon privé
Dat valt toch nog best mee? Mijn zwarte is weliswaar een weekje later besteld, maar heeft nagenoeg dezelfde leverwindow met 22-28 sept.Kingsolo schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:10:
De blauwe varianten willen maar niet komen.
Update tot heden:
Besteldatum 30 juli
Helaas is de witte variant als enige medio november beschikbaar. Waar alle andere kleuren nog leverbaar zijn in september volgens de website.
Verwachte levering 11 november - 11 december. Dus voorlopig nog even geduld helaas..
https://www.nu.nl/auto/63...anwege-goede-verkoop.html
Hopelijk weer levertijden zoals voorheen op de Y (binnen een maand leveren).
Inderdaad goed nieuws.. niet alleen dat mijn auto dan sneller komt maar ook dat het merk nog zeker niet afgeschreven is. Het hele musk gebeuren heeft het merk wat schade toegebracht maar de realiteit is ook dat mensen snel vergeten.jongetje schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:09:
Goede hoop voor alle wachtenden (en toekomstige kopers):
https://www.nu.nl/auto/63...anwege-goede-verkoop.html
Hopelijk weer levertijden zoals voorheen op de Y (binnen een maand leveren).
Aanvraag bij Ayvens portaal: 14/7
Goedgekeurd en besteld: 15/8
Leverrestrictie tot 18/10
Levering eerst eind oktober, toen 1/12 - 31/12 en tot eergisteren 18/10 - 28/10 en nu 2/11 - 22/11.
(Edit: maar even iets geknutseld om die datum in home assistant te gooien, werkt voor mij fijner dan een cloud oplossing met Apprise o.i.d. of emails)
(M'n huidige Model 3 werd bijna 5 jaar geleden thuis afgeleverd door LM, maar ik neem aan dat iedereen z'n Tesla nu ophaalt daar)
[ Voor 15% gewijzigd door smesjz op 14-09-2025 21:05 . Reden: notificatie ]
Super! Moet je naar Utrecht of Tilburg? Laat graag even weten als je iets geks tegenkomt, dan weet ik waar ik morgen op moet lettenPublishedMeteor schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:26:
D-Day! Vanmiddag mijn MY LR RWD in Stealth Grey ophalen! Zin in!
Het verschilt denk ik aardig per type auto en kleur die je kiest. Ik heb een Stealth Grey model y besteld op 6 augustus. 27 augustus kreeg ik de VIN te zien via de Tesla order status API (via de API zie je je VIN vele malen eerder dan via de tesla app). 10 september kreeg ik een sms om levering in te plannen en de dag erna kreeg ik mijn kenteken te zien. Morgen mag ik hem ophalen (in Utrecht).JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:32:
Hoe lang voor levering kregen jullie ongeveer een VIN toegewezen en werd het kenteken bekend? In de app staat bij mij 27 september - 30 september maar er is (nog) geen VIN toegewezen. #ongeduldig
[ Voor 4% gewijzigd door mattamatta op 15-09-2025 09:49 ]
Ik haal hem op in Tilburg. Zal vanavond even kijken of het lukt om een update te tikken!mattamatta schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:42:
[...]
Super! Moet je naar Utrecht of Tilburg? Laat graag even weten als je iets geks tegenkomt, dan weet ik waar ik morgen op moet letten
Ik heb echt iedere dag, een maand lang zitten refreshen en bij elke update kreeg ik zowat een erectie.PublishedMeteor schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:59:
[...]
Dit is toch wel een mooi contrast in dit topic. De meesten kan het niet snel genoeg gaan en die refreshen de API en app iedere 5 minuten. Jij laat Tesla jouw auto doorgeven aan een ander omdat je simpelweg niet gereageerd hebt. Ben bang dat dit een "eigen schuld, dikke bult"-gevalletje is
Totdat ik een paar dagen erg druk was met werk, moest vliegen voor wat zaken en hierdoor de SMSjes heb gemist. Het lag er echt niet aan dat ik het liet liggen, was gewoon een kwestie van klote timing en onoplettendheid in het buitenland.
Want ik dacht er nog aan om te reageren, vooral na de tweede SMS maar was dat vergeten, drank ging er ook goed in. Ik dacht komt wel goed, ik reageer wel als ik terugben maar dat ene dagje heeft dus wel het verschil gemaakt. Tesla is genadeloos...
De wagen is denk ik gegeven aan een ander, hopelijk heb ik iemand hier blij gemaakt en anders veel plezier ermee!
Ik heb dezelfde configuratie met leverdatum 21-27 september en een VIN via de API, verder nog geen updates in de app.ARRR schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:53:
Mijn op 29/7 bestelde Y rwd sr SG staat nog steeds op 17-30 sept. Had ondertussen wel wat meer duidelijkheid verwacht wanneer die zou komen (ook nog geen vin). 26 sept op vakantie dus hoop nog steeds dat die daar voor komt hoewel die kans steeds kleiner word.
Hopelijk komt er bij jou ook snel beweging in
15-9: details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks van TRUE naar FALSE.
Dus binnen 2 weken zou ik hem moeten hebben me dunkt
Nice! Zou mooi zijn.Phenomenon1985 schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:09:
Weer een update in de webservice. VIN in app is nog altijd leeg.
15-9: details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks van TRUE naar FALSE.
Dus binnen 2 weken zou ik hem moeten hebben me dunkt
Ik zie net in de app dat ik mijn geboortedatum verkeerd ingevuld heb. Zojuist maar even naar Tesla gemaild want ik kan dat niet aanpassen en weet niet of dit invloed heeft op levering. Hoop het niet haha.
Mooi nieuws! Bij mij gaat het om SR RWD White Pearl met zwart bekleding. Meest basis dus.mattamatta schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:47:
[...]
Het verschilt denk ik aardig per type auto en kleur die je kiest. Ik heb een Stealth Grey model y besteld op 6 augustus. 27 augustus kreeg ik de VIN te zien via de Tesla order status API (via de API zie je je VIN vele malen eerder dan via de tesla app). 10 september kreeg ik een sms om levering in te plannen en de dag erna kreeg ik mijn kenteken te zien. Morgen mag ik hem ophalen (in Utrecht).
MY LR AWD, Diamond Black
1
2
3
4
5
6
7
| 26.07 Bestelling geplaatst bij Tesla (Cash); Levertijd in app 06.09 - 30.09 02.08 Levertijd in app gewijzigd naar 15.08 - 21.09 16.08 Levertijd in app gewijzigd naar 02.09 - 30.09 03.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 30.09 10.09 VIN zichtbaar via API 11.09 Levertijd in app gewijzigd naar 20.09 - 26.09 15.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 24.09 |
Dat komt mooi dichterbij. Ook al een kenteken?PGB83 schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:42:
Weer een kleine update, komt steeds dichterbij![]()
MY LR AWD, Diamond Black
code:
1 2 3 4 5 6 7 26.07 Bestelling geplaatst bij Tesla (Cash); Levertijd in app 06.09 - 30.09 02.08 Levertijd in app gewijzigd naar 15.08 - 21.09 16.08 Levertijd in app gewijzigd naar 02.09 - 30.09 03.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 30.09 10.09 VIN zichtbaar via API 11.09 Levertijd in app gewijzigd naar 20.09 - 26.09 15.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 24.09
Bij mij van 22-28 naar 20-26, ik ben van plan in de ochtend van 20-09 naar Zuid-Frankrijk te rijden dus ik ben bang dat dit nog in de oude M3 gaat worden...Levering in Utrecht, even gebeld maar ze kunnen niks garanderen natuurlijk dus zal wel na de trip worden ben ik bang.PGB83 schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:42:
Weer een kleine update, komt steeds dichterbij![]()
MY LR AWD, Diamond Black
code:
1 2 3 4 5 6 7 26.07 Bestelling geplaatst bij Tesla (Cash); Levertijd in app 06.09 - 30.09 02.08 Levertijd in app gewijzigd naar 15.08 - 21.09 16.08 Levertijd in app gewijzigd naar 02.09 - 30.09 03.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 30.09 10.09 VIN zichtbaar via API 11.09 Levertijd in app gewijzigd naar 20.09 - 26.09 15.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 24.09
Nog geen kenteken en ook nog geen VIN in de app (wel in de API).JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:16:
[...]
Dat komt mooi dichterbij. Ook al een kenteken?
De window van 18-9 tot 24-9 start al over drie dagen, dus benieuwd of ik snel de sms voor een afspraak zal ontvangen.
Gaat bij mij ook over levering in Utrecht.Sagres88 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:52:
[...]
Bij mij naar van 22-28 naar 20-26, ik ben van plan in de ochtend van 20-09 naar Zuid-Frankrijk te rijden dus ik ben bang dat dit nog in de oude M3 gaat worden...Levering in Utrecht, even gebeld maar ze kunnen niks garanderen natuurlijk dus zal wel na de trip worden ben ik bang.
Dit is mijn laatste bijdrage aan deze thread. Bedankt voor de reacties en voor wie binnenkort mag afhalen, veel plezier!!
Nog meer mensen die een wijziging hebben gehad?
Ai! Hier (nog) geen wijziging. Zelfde configuratie alleen met trekhaak. Leverperiode is/was 6 oktober - 5 novemberJayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:17:
Zojuist (minder) nieuws via de API. Levering van 27 september - 30 september verschoven naar 5 oktober - 11 november. MY SR RWD White Pearl met zwart interieur.
/post
Hier nog steeds geen wijzigingen sinds 2 september; dezelfde config. Dus geen VIN of ETA vooralsnog; en de levertijd is al een paar keer naar achteren gezet.... Heb al een paar rare sprongen gezien in de app voor mijn bestelling, maar volgens Tesla moet mijn bestelling uiterlijk volgende week klaar staan in Tilburg.JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:17:
Zojuist (minder) nieuws via de API. Levering van 27 september - 30 september verschoven naar 5 oktober - 11 november. MY SR RWD White Pearl met zwart interieur.
Vergelijkbaar dus. Wanneer heb je de bestelling geplaatst?Sand0rf schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:20:
[...]
Ai! Hier (nog) geen wijziging. Zelfde configuratie alleen met trekhaak. Leverperiode is/was 6 oktober - 5 november
Dat is ook apart dan. Wanneer heb je besteld? En wat staat er in je app qua leveringsdatum?Leor79 schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]
Hier nog steeds geen wijzigingen sinds 2 september; dezelfde config. Dus geen VIN of ETA vooralsnog; en de levertijd is al een paar keer naar achteren gezet.... Heb al een paar rare sprongen gezien in de app voor mijn bestelling, maar volgens Tesla moet mijn bestelling uiterlijk volgende week klaar staan in Tilburg.
Ik heb op 3 september besteld zodat deze eind september geleverd zou worden met inruilpremie maar lijkt erop dat Tesla niet aan de vraag kan voldoen.
8-9 Besteld bij Ayvens
15-9 Toegang tot app en reserveringsnummer, verwachte levering Oktober 2025
JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:29:
[...]
Dat is ook apart dan. Wanneer heb je besteld? En wat staat er in je app qua leveringsdatum?
Ik heb op 3 september besteld zodat deze eind september geleverd zou worden met inruilpremie maar lijkt erop dat Tesla niet aan de vraag kan voldoen.
14.07 | Bestelling geplaatst bij de LM; levertijd volgens LM is 2-3 weken - maar dat nam ik al met een korreltje zout. |
17.07 | Bevestiging LM dat keuze auto accoord is. |
21.07 | Toegang tot Tesla account ontvangen. |
23.07 | RN nummer ontvangen en telefoontje vanuit Tesla of alles accoord was. Medewerkster gaf aan dat de auto gepland staat voor levering 2e helft augustus. App gaf aan 30.08 - 30.09 |
28.07 | Levertijd in app wordt gewijzigd naar 11.08 - 27.08. Besteldatum is in de app ook aangepast naar 28.07 ipv 21.07. Geen idee waarom. |
07.08 | Levertijd in app wordt gewijzigd naar 21.08 - 27.09. |
22.08 | Levertijd in app wordt gewijzigd naar 10.09 - 30.09. |
29.08 | Levertijd in app wordt gewijzigd naar 03.09 - 14.09. Echter nog steeds geen VIN. |
01.09 | Levertijd in app wordt gewijzigd naar 19.09 - 30.09. |
12.09 | Kort tel. contact gehad met Tesla zelf; hij zou in principe in week 39 gewoon geleverd moeten worden. Levertijd in app ongewijzigd op 19.09 - 30.09. Nog steeds geen VIN of ETA in de app. |
Ik heb zojuist even voor de zekerheid contact opgenomen omdat ik een levering op 11 november wel erg aan de late kant vind; zeker gezien de belofte vanuit Tesla was met de inruilactie om voor eind september te leveren.Kingvegeta schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:57:
Leverdatum is aangepast van 19 september - 30 september naar 26 september- 30 september helaas. Inruilvoorstel tot 18 september geldig en bericht gestuurd om te verlengen maar bericht is dat is moet wachten totdat het is verlopen. Hebben anderen dit ook? Klopt het dat ik moet wachten?
Ik krijg als reactie dat ze proberen om toch eind deze maand te leveren, indien dat niet gebeurd dat het begin oktober zou gaan worden. November zeker niet.
Mijn inruilvoorstel is tot 5 oktober geldig. Na 5 oktober zou ik bericht moeten krijgen met aanvullende vragen (bijv. wat de nieuwe kilometerstand is). Voor zover ik begrepen heb moet je inderdaad wachten totdat het verlopen is.
Yup, ik ben ook verschoven.. ik had ook 27-30 sept en zit nu ook op 05-10 / 11-11. Ik heb een MY SR RWD Quicksilver in bestelling staan. Ik dacht dat het aan de kleur lag maar ik maak uit jouw bericht op dat dit dus niet uitmaakt.JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:17:
Ik zit met een inruil aanbod wat op 3 oktober verloopt.
[ Voor 4% gewijzigd door icepick op 15-09-2025 17:43 ]
Als het niet geleverd wordt voor 3 oktober in jouw geval dan zul je dus daarna weer extra informatie moeten aanleveren waarschijnlijk zoals kilometerstand. Dat is tenminste wat ik begrepen heb.icepick schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:42:
[...]
Yup, ik ben ook verschoven.. ik had ook 27-30 sept en zit nu ook op 05-10 / 11-11. Ik heb een MY SR RWD Quicksilver in bestelling staan. Ik dacht dat het aan de kleur lag maar ik maak uit jouw bericht op dat dit dus niet uitmaakt.
Ik zit met een inruil aanbod wat op 3 oktober verloopt.
Kleur lijkt dus inderdaad niet uit te maken maar telefonisch is mij aangegeven dat het dus nog steeds kan dat het deze maand geleverd wordt. Dat geldt dan, denk ik, ook voor jou.
Was jouw besteldatum ook 1 september? En is het via een lease maatschappij of prive aanschaf? (Weet niet of dat eigenlijk iets uitmaakt).JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:54:
[...]
Als het niet geleverd wordt voor 3 oktober in jouw geval dan zul je dus daarna weer extra informatie moeten aanleveren waarschijnlijk zoals kilometerstand. Dat is tenminste wat ik begrepen heb.
Kleur lijkt dus inderdaad niet uit te maken maar telefonisch is mij aangegeven dat het dus nog steeds kan dat het deze maand geleverd wordt. Dat geldt dan, denk ik, ook voor jou.
Ik heb vorige week chatcontact gehad en toen zeiden ze globaal hetzelfde, we proberen deze maand nog te leveren en anders begin oktober. Na dat chatcontact stond de dag erna de leverdatum op 26-30 sept maar ik ga er nu wel vanuit dat het oktober gaat worden.
Mijn API scriptje draait iedere 10 minuten en al mijn updates kwamen altijd om 16:00 uur.. weet niet of dit toeval is of niet.
Ik heb op 3 september besteld en privé. Kun je iets vertellen over je scripticepick schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:07:
[...]
Was jouw besteldatum ook 1 september? En is het via een lease maatschappij of prive aanschaf? (Weet niet of dat eigenlijk iets uitmaakt).
Ik heb vorige week chatcontact gehad en toen zeiden ze globaal hetzelfde, we proberen deze maand nog te leveren en anders begin oktober. Na dat chatcontact stond de dag erna de leverdatum op 26-30 sept maar ik ga er nu wel vanuit dat het oktober gaat worden.
Mijn API scriptje draait iedere 10 minuten en al mijn updates kwamen altijd om 16:00 uur.. weet niet of dit toeval is of niet.
Ik gebruik deze: https://github.com/niklaswa/tesla-order-status en heb wat geknutseld dat ie sommige velden via mqtt naar mijn homey stuurt en die poept er weer een telegram message uit.JayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:09:
[...]
Ik heb op 3 september besteld en privé. Kun je iets vertellen over je script? Ook interesse in. Heb wel https://tesla-status.mrproper.dev/ maar betrap me erop dat ik meerdere keren per dag check
Het is een beetje houtje touwtje maar voor iets tijdelijks werkt het.
Grappig ik dacht dat ik de enige hier was met een prive bestelling
30 juni via de Athlon met een leverrestrictie tot 6 oktoberJayJavier schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:27:
[...]
Vergelijkbaar dus. Wanneer heb je de bestelling geplaatst?
/post
Dat zijn denk ik annuleringen van klanten?
In mijn beleving meestal s’avonds.xares schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:50:
Zit er nog een logica in wanneer er Snel leverbare (nieuwe) auto's online komen op de Tesla site?
Dat zijn denk ik annuleringen van klanten?
Begin / eind van de maand maakt niet zoveel uit?
(eens kijken of ik er een scraper op kan zetten

Thanks!
https://github.com/GewoonJaap/tesla-stock-notifierxares schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:17:
[...]
Begin / eind van de maand maakt niet zoveel uit?
(eens kijken of ik er een scraper op kan zetten)
Thanks!
Enkel laadkabel voor publiek laden.mhofa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 06:16:
Zit er standaard een 220v thuislader bij de levering van een MY? Of alleen een laadkabel voor publiek laden?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MY LR AWD, Diamond Black
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 26.07 Bestelling geplaatst bij Tesla (Cash); Levertijd in app 06.09 - 30.09 02.08 Levertijd in app gewijzigd naar 15.08 - 21.09 16.08 Levertijd in app gewijzigd naar 02.09 - 30.09 03.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 30.09 10.09 VIN zichtbaar via API 11.09 Levertijd in app gewijzigd naar 20.09 - 26.09 15.09 Levertijd in app gewijzigd naar 18.09 - 24.09 16.09 VIN zichtbaar via app, eindbetaling kan overgemaakt worden 16.09 Auto in transport naar Utrecht, ETA 18.09 |
[ Voor 4% gewijzigd door PGB83 op 16-09-2025 08:00 ]
Ik heb er 1 via marktplaats gekocht voor 100 eur.. staat er vol meemhofa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 06:16:
Zit er standaard een 220v thuislader bij de levering van een MY? Of alleen een laadkabel voor publiek laden?
Gisteravond niet meer gelukt maar hier dan de update van de levering van mijn MY LR RWD in Stealth Grey in Tilburg!PublishedMeteor schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:52:
[...]
Ik haal hem op in Tilburg. Zal vanavond even kijken of het lukt om een update te tikken!
De afspraak stond ingepland om 14:00. Om 13:50 reed ik het terrein op en om 13:55 stond ik bij de balie. Een vriendelijke dame voorspelde al dat ik kwam voor het ophalen van mijn auto en vroeg om mijn ID of rijbewijs. Vergeet dit dus absoluut niet! Aangezien ik een auto in te ruilen had (ID.4) werden we verwezen naar de zitjes en konden we zelf koffie of iets fris pakken. Ik gaf de sleutels en het kentekenbewijs af en de dame liep naar buiten om de auto te beoordelen. Prima geregeld! Na 10 minuten kwam ze terug en had ze de inruilauto nagekeken. Hier was niets op aan te merken buiten de kilometerstand die flink hoger was. Ik had inmiddels sinds accepteren inruilbod nog 4300km gereden. Hier maakte ze gelukkig echter geen probleem van en daarmee was de inruil afgesloten
De vriendelijke dame ging vervolgens aan de slag om de tenaamstelling van de nieuwe auto in gang te zetten. Dit duurde een hele tijd en inmiddels was de koffie op (en ook mijn geduld want ik had me potverdikkie toch verheugd op dit moment!). Brutaal liep ik naar de balie met de vraag of ik al even de hal in mocht om op zoek te gaan naar de auto. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg een briefje mee met het kenteken (dat ik natuurlijk al van buiten kende) en de plek in de hal waar de auto zou staan. We mochten ook al in de auto zitten en moesten al zelf even checken of alles compleet was (pasjes, laadkabel, etc.) Enthousiast begon ik aan de zoektocht die maar kort duurde want na 30 meter wandelen stond ik naast mijn nieuwe Tesla
Omdat het tenaamstellen lang duurde had ik alle tijd om de auto ook van buiten goed na te lopen. Al snel merkte ik op dat er op de deur linksachter wat krassen te zien waren. Oh oh! Maar goed, we weten natuurlijk dat de kwaliteitscontrole bij Tesla soms te wensen over laat. Inmiddels was de vriendelijke dame ook richting de auto gewandeld en ik heb netjes gemeld dat ik krassen had gevonden. Ze probeerde met een duim de krassen weg te vegen maar die bleven toch echt staan. Ze waren hier duidelijk op ingericht want ze vroeg of het goed was als ze met de auto even "naar achteren" mocht rijden want daar zat een detailing team. Uiteraard vond ik dit prima en na 10 minuutjes wachten weer stond mijn Tesla krasvrij weer klaar voor mij om in te stappen.
:strip_exif()/f/image/e3r4ZFkzodqKCoAY3zl7phsy.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik bedankte de dame vriendelijk, koppelde mijn telefoon en kon aan de reis huiswaarts beginnen. De eerste 150km staan inmiddels op de teller en ik ben erg tevreden met de auto!
Dit zal denk ik de laatste post in dit topic zijn. Succes allemaal met jullie leveringen. Het is het wachten waard!
Super fijn dat ze het direct konden fixen. Bedankt voor de update en heel veel plezier met de nieuwe auto!!PublishedMeteor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:48:
[...]
Gisteravond niet meer gelukt maar hier dan de update van de levering van mijn MY LR RWD in Stealth Grey in Tilburg!
De afspraak stond ingepland om 14:00. Om 13:50 reed ik het terrein op en om 13:55 stond ik bij de balie. Een vriendelijke dame voorspelde al dat ik kwam voor het ophalen van mijn auto en vroeg om mijn ID of rijbewijs. Vergeet dit dus absoluut niet! Aangezien ik een auto in te ruilen had (ID.4) werden we verwezen naar de zitjes en konden we zelf koffie of iets fris pakken. Ik gaf de sleutels en het kentekenbewijs af en de dame liep naar buiten om de auto te beoordelen. Prima geregeld! Na 10 minuten kwam ze terug en had ze de inruilauto nagekeken. Hier was niets op aan te merken buiten de kilometerstand die flink hoger was. Ik had inmiddels sinds accepteren inruilbod nog 4300km gereden. Hier maakte ze gelukkig echter geen probleem van en daarmee was de inruil afgesloten
De vriendelijke dame ging vervolgens aan de slag om de tenaamstelling van de nieuwe auto in gang te zetten. Dit duurde een hele tijd en inmiddels was de koffie op (en ook mijn geduld want ik had me potverdikkie toch verheugd op dit moment!). Brutaal liep ik naar de balie met de vraag of ik al even de hal in mocht om op zoek te gaan naar de auto. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg een briefje mee met het kenteken (dat ik natuurlijk al van buiten kende) en de plek in de hal waar de auto zou staan. We mochten ook al in de auto zitten en moesten al zelf even checken of alles compleet was (pasjes, laadkabel, etc.) Enthousiast begon ik aan de zoektocht die maar kort duurde want na 30 meter wandelen stond ik naast mijn nieuwe Tesla![]()
![]()
Omdat het tenaamstellen lang duurde had ik alle tijd om de auto ook van buiten goed na te lopen. Al snel merkte ik op dat er op de deur linksachter wat krassen te zien waren. Oh oh! Maar goed, we weten natuurlijk dat de kwaliteitscontrole bij Tesla soms te wensen over laat. Inmiddels was de vriendelijke dame ook richting de auto gewandeld en ik heb netjes gemeld dat ik krassen had gevonden. Ze probeerde met een duim de krassen weg te vegen maar die bleven toch echt staan. Ze waren hier duidelijk op ingericht want ze vroeg of het goed was als ze met de auto even "naar achteren" mocht rijden want daar zat een detailing team. Uiteraard vond ik dit prima en na 10 minuutjes wachten weer stond mijn Tesla krasvrij weer klaar voor mij om in te stappen.
[Afbeelding]
Ik bedankte de dame vriendelijk, koppelde mijn telefoon en kon aan de reis huiswaarts beginnen. De eerste 150km staan inmiddels op de teller en ik ben erg tevreden met de auto!
Dit zal denk ik de laatste post in dit topic zijn. Succes allemaal met jullie leveringen. Het is het wachten waard!
Goed om te horen dat het allemaal voorspoedig is gegaan. Vraagje, wat is de range die aangeven wordt bij LR RWD bij 100%? Ik ben benieuwd hoeveel dat afwijkt van de WLTPPublishedMeteor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:48:
[...]
Gisteravond niet meer gelukt maar hier dan de update van de levering van mijn MY LR RWD in Stealth Grey in Tilburg!
De vriendelijke dame ging vervolgens aan de slag om de tenaamstelling van de nieuwe auto in gang te zetten. Dit duurde een hele tijd en inmiddels was de koffie op (en ook mijn geduld want ik had me potverdikkie toch verheugd op dit moment!). Brutaal liep ik naar de balie met de vraag of ik al even de hal in mocht om op zoek te gaan naar de auto. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg een briefje mee met het kenteken (dat ik natuurlijk al van buiten kende) en de plek in de hal waar de auto zou staan. We mochten ook al in de auto zitten en moesten al zelf even checken of alles compleet was (pasjes, laadkabel, etc.) Enthousiast begon ik aan de zoektocht die maar kort duurde want na 30 meter wandelen stond ik naast mijn nieuwe Tesla![]()
![]()
[Afbeelding]
Heb hem nog niet tot 100% geladen. Op dit moment geeft hij 421km aan bij 78% SoC. Ik zal hem vanavond eens tot 100% laden en dan kom ik er op terug.Pollux89 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:11:
[...]
Goed om te horen dat het allemaal voorspoedig is gegaan. Vraagje, wat is de range die aangeven wordt bij LR RWD bij 100%? Ik ben benieuwd hoeveel dat afwijkt van de WLTP
:strip_exif()/f/image/z51wBxtbvdMldJ1wPx9uOG6J.jpg?f=fotoalbum_large)

13-08 bestelde, cash, Blauwe RWD Y. met destijds een beloofde levering in "augustus".
Dus we doen maar net of het augustus is deze maand. Wel wat aan de frisse kant buiten voor deze tijd van het jaar
[ Voor 22% gewijzigd door Mar.tin op 16-09-2025 10:40 ]
Fijne kilometers gewenst! Ook al e.e.a. aan accessoires aangeschaft?PublishedMeteor schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:48:
[...]
![]()
[Afbeelding]
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.