Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheSpeedSkater
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 21:12
TheSpeedSkater schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:14:
[...]

TheSpeedSkater schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:56:
TheSpeedSkater schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:27:
Hier nu ook aanpassing in levering naar 10 - 30 sept. Was eerst augustus, daarna 21 aug - 30 sept.
Besteld op 5 aug, MY RWD white / black.
Hier nu een VIN in de API, nog niet in de app.. Weer een stapje verder.

Update; zowel in API als app aflevering nu 5 - 11 september. Nog geen VIN in app.
Weer een update;

Vin in app en de levertijd 1 dag verschoven naar 4 - 10 september. De API geeft aan, in transit.
Gisteren ETA naar bezorgcentrum van 08-09 naar 10-09.

Vandaag SMS ontvangen, ophalen 12 september. Inruilvoorstel aangepast t/m 15 sept.

Nog geen kenteken in app.

TheSpeedSkater

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:16
De eindekwartaalssprint lijkt voor Tesla een beetje losgekomen. Een béétje...

t/m gisteren 57 Y's op naam gezet in September, tegenover 71 in augustus in die periode.
3 Blauwe (5%) (2 RWD's zowaar)
20 "Grijze" (35%)
3 Rode (5%)
20 Witte (35%)
11 Zwarte (20%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Mar.tin schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:00:

t/m gisteren 57 Y's op naam gezet in September, tegenover 71 in augustus in die periode.
20 "Grijze" (35%)
3 Rode (5%)
20 Witte (35%)
11 Zwarte (20%)
Dus onder de "Grijze" vallen zowel de Stealth Grey als de Quick Silver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
astonmbp schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:11:
[...]

Dus onder de "Grijze" vallen zowel de Stealth Grey als de Quick Silver?
Yes, de RDW heeft hier geen onderscheid in namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kekboi
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:28

20 "Grijze" (35%)
3 Rode (5%)
20 Witte (35%)
11 Zwarte (20%)
Hopen maar dat ze eindelijk vaart gaan maken met de zwarte auto's. Ik dacht dat ze daar wel veel van zouden produceren. :+
Helpt natuurlijk ook niet mee dat net in de week dat mijn bestelling doorgegeven werd aan de LM, ze solid black hebben vervangen met een nieuwe diamond black. Ik heb overigens in al mijn ritjes over de A12 de afgelopen 2 maanden echt alleen maar junipers in wit, stealth grey en quicksilver gezien. Geen enkele rode, blauwe of zwarte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robin12345678
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 09-09 16:48
Leor79 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:09:
[...]

Tis gewoon pech hebben voor mij ben ik bang. Midden juli accoord vanuit de LM gekregen, toen kwam in de app de besteldatum op 21.07. Die werd later ineens gewijzigd naar 28.07. De levertijd is uiteindelijk van midden augustus nu naar eind september gegaan.... ;(
Ik heb hetzelfde probleem 4 juli zakelijk besteld, nog geen eens een vin. Standard rwd stealth grey

• Robin12345678
  • Laatst online: 09-09 16:48
Mar.tin schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:49:
[...]

Is een regeltje dat uit de API terugkomt https://tesla-status.mrproper.dev/

Mijn vermoeden is dat het puur aangeeft of de verwachting langer of korter dan 2 weken is. Wat het precies betekent weet alleen Tesla, misschien schakelen ze er iets op de achtergrond mee.
Hoe zie je api of wat is dat?

• Mar.tin
Zoek dit even terug in het topic, het komt elke pagina bijna wel voorbij ;)

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:06

20 "Grijze" (35%)
3 Rode (5%)
20 Witte (35%)
11 Zwarte (20%)
Waar kun je dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1310
  • Laatst online: 09-09 22:37
Na inloggen met Tesla account krijg ik page not found.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:54
@JP1310 na het inloggen moet je het adres uit de e adresbalk kopiëren en plakken in het vakje de pagina van https://tesla-status.mrproper.dev/

De foutmelding hoort erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Opendata.rdw.nl en dan even filteren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhofa
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 10-09 13:14
Zit er nog verschil in interieur? Ik heb een rwd besteld en bij de autogegevens in de app staat ‘volledig zwart premium interieur’ maar als je nu dezelfde auto configureert staat er ‘volledig zwart interieur’ dus zonder premium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
mhofa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 07:42:
Zit er nog verschil in interieur? Ik heb een rwd besteld en bij de autogegevens in de app staat ‘volledig zwart premium interieur’ maar als je nu dezelfde auto configureert staat er ‘volledig zwart interieur’ dus zonder premium
Ja het lijkt erop alsof ze met de introductie van de Performance een wijziging hebben gedaan in de interieurs, Als je nu naar de vergelijker kijkt hebben de RWD de LR en de LR AWD allemaal "Stoffen afwerking" als interieur, en de P een Carbon Fiber afwerking.

Edit: Op mijn originele orderovereenkomst van 13-08 staat ook al premium interieur voor mijn Blauwe RWD met zwart interieur

Er zit volgens de vergelijker nog wel steeds verschil in het aantal speakers, en de interieurafbeeldingen tussen de LR en LR AWD zijn nog steeds verschillend.

Dit is hoe de vergelijker er pakweg een week ofzo geleden uit zag. Vs nu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8ST0Tx1jLs3CFy-x_zCCN5VH_Y=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/x8R9GjttS4PCOOTz4qSaqiZI.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-ouseC5R6xgQK7JTGb7n96EG8c=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/0xMdz6kJnCdMgHsh0tj4klWV.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 20% gewijzigd door Mar.tin op 05-09-2025 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Levertijden op de website hebben een aanpassing gehad voor de Y

RWD - Oktober
LR - Oktober - November
LR AWD - September
Performance - September

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:49
Mar.tin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:34:
Levertijden op de website hebben een aanpassing gehad voor de Y

RWD - Oktober
LR - Oktober - November
LR AWD - September
Performance - September
Misschien gaan ze dan eindelijk is wat AWD’s de fabriek uit pompen en kan ik mijne nog in september ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
PGB83 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:55:
[...]

Misschien gaan ze dan eindelijk is wat AWD’s de fabriek uit pompen en kan ik mijne nog in september ophalen.
Maaarrr wil je niet misschien 1 van de 7! snel beschikbare oude Performancemodellen die al bijna een jaar ergens staan te staan? :9 ?!

[ Voor 7% gewijzigd door Mar.tin op 05-09-2025 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Mar.tin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:35:
[...]

Maaarrr wil je niet misschien 1 van de 7! snel beschikbare oude Performancemodellen die al bijna een jaar ergens staan te staan? :9 ?!
7 inmiddels? Die melding komen we niet meer vanaf dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
PGB83 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:51:
[...]

7 inmiddels? Die melding komen we niet meer vanaf dus 8)7
Dat denk ik ook niet, misschien blijft ie zelfs na aflevering nog wel staan inmiddels :9 Als er een snel beschikbare Juniper blauwe performance voorbij komt ben ik misschien nog wel genegen om te wisselen :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xksOfq6KATZUGpkE4J4KmC5d3AE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/a5XBvCACiPoykTOdbCaBXIz0.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lr57vJTXH8FLWHPPTcNX4TfiWMc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/29HVdU7eWfqE1xlOMyqqy04n.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yuiahKoaaHjfZRePM_bxgnd4Ja0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/HEbPBbhUoxFBIWn8siRfD70v.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rYSRA4dPRlZ_4P0Z7Nf5Gtwj2w=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ZlOHbNKY588XqNrqRTCyZjpQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uCzgH27HvPTys8R4rePiK0qyRG4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wHSb2wep5pVfEfAhzLqISk5c.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheSpeedSkater
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 21:12
TheSpeedSkater schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:08:
[...]
TheSpeedSkater schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:56:
TheSpeedSkater schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:27:
Hier nu ook aanpassing in levering naar 10 - 30 sept. Was eerst augustus, daarna 21 aug - 30 sept.
Besteld op 5 aug, MY RWD white / black.
Hier nu een VIN in de API, nog niet in de app.. Weer een stapje verder.

Update; zowel in API als app aflevering nu 5 - 11 september. Nog geen VIN in app.
Weer een update;

Vin in app en de levertijd 1 dag verschoven naar 4 - 10 september. De API geeft aan, in transit.
Gisteren ETA naar bezorgcentrum van 08-09 naar 10-09.

Vandaag SMS ontvangen, ophalen 12 september. Inruilvoorstel aangepast t/m 15 sept.

Nog geen kenteken in app.
Kenteken in app :)

TheSpeedSkater

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:37
Zojuist is mijn inruilaanbod verlengd van 14 september naar 23 september. Aflevering zou nog altijd tussen 8 en 14 september plaats vinden dus ik hoop dat dit een automatische actie was en geen voorbereiding op verdere vertraging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
PublishedMeteor schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:08:
Zojuist is mijn inruilaanbod verlengd van 14 september naar 23 september. Aflevering zou nog altijd tussen 8 en 14 september plaats vinden dus ik hoop dat dit een automatische actie was en geen voorbereiding op verdere vertraging...
Mijn inruilaanbod is ook verlengd zie ik, van 17-09 naar 09-10, iedereen een paar weken erbij zo te zien.

Zit even naar de JSON te kijken, de valuationdate is ook gewijzigd van 18-08 naar 05-09, met een geldigheid van 30 dagen tot 09-10 8)7

Edit: Hopen dat ze met de km's net zo schappelijk zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mar.tin op 05-09-2025 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MMS_MMS
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:34
Hier ook de geldigheid van het inruilaanbod in de app net aangepast van 17-09 naar 9-10!!
Had van de week al een keer gebeld en ze gaven aan dat ze inderdaad de geldigheid wilden uitbreiden tot eind van de maand, wel fijn dat het nu keurig in de app staat, is wel prettig te weten dat je bod dus vaststaat, is toch iets waar je op rekent.

Verwachte levering staat nog steeds op 10 sept - 30 sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDeve
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 14:31
MMS_MMS schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:26:
Hier ook de geldigheid van het inruilaanbod in de app net aangepast van 17-09 naar 9-10!!
Had van de week al een keer gebeld en ze gaven aan dat ze inderdaad de geldigheid wilden uitbreiden tot eind van de maand, wel fijn dat het nu keurig in de app staat, is wel prettig te weten dat je bod dus vaststaat, is toch iets waar je op rekent.

Verwachte levering staat nog steeds op 10 sept - 30 sept.
MY RWD SR SG besteld op 7/8
Deze week heeft een medewerker van Tesla telefonisch laten weten dat de productie voor die wagen start op 19/9.
Verlengen van inruilaanbod is onmogelijk volgens die medewerker.
Gevraagd via chat van Tesla en daar ook een negatief antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kekboi
DJDeve schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:35:
[...]

MY RWD SR SG besteld op 7/8
Deze week heeft een medewerker van Tesla telefonisch laten weten dat de productie voor die wagen start op 19/9.
Verlengen van inruilaanbod is onmogelijk volgens die medewerker.
Gevraagd via chat van Tesla en daar ook een negatief antwoord.
Lease of privékoop? Ben zelf erg benieuwd wanneer productie zou starten van de zwarte RWD SR van mij die op 21 juli is besteld. Er is echter (voor zover ik kan vinden) geen enkele mogelijkheid om met Tesla in contact te komen met vragen over de bestelling. Zelfs in de reserveringsbevestiging van Tesla in mijn mail staat dat ik voor vragen bij de leasemaatschappij moet zijn, maar die weten volgens mij net zo weinig als ik over de productie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Kekboi schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:39:
[...]

Lease of privékoop? Ben zelf erg benieuwd wanneer productie zou starten van de zwarte RWD SR van mij die op 21 juli is besteld. Er is echter (voor zover ik kan vinden) geen enkele mogelijkheid om met Tesla in contact te komen met vragen over de bestelling. Zelfs in de reserveringsbevestiging van Tesla in mijn mail staat dat ik voor vragen bij de leasemaatschappij moet zijn, maar die weten volgens mij net zo weinig als ik over de productie.
Op basis van de afgegeven levertijden, Tesla die overwegend graag targets wil halen en de gemiddelde doorloptijden tussen productie en levering zou ik zeggen dat ze komende of de week erop op zijn laatst gaan produceren voor wagens die einde kwartaal nog geleverd moeten worden buiten DE.
Ze hebben meestal pakweg een week nodig van productie > uitlevering.

In alle gevallen, ze zetten alles op alles doorgaans om reeds verkochte wagens ook uit te leveren in het lopende kwartaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Mar.tin op 05-09-2025 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• astonmbp
  • Nu online
Mar.tin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:53:
[...]

Dat denk ik ook niet, misschien blijft ie zelfs na aflevering nog wel staan inmiddels :9 Als er een snel beschikbare Juniper blauwe performance voorbij komt ben ik misschien nog wel genegen om te wisselen :9
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
https://x.com/teslanewswi...&t=fRmlTps6IbWvH0Xdu66hiA

Ze gaan in Berlijn ook de nieuwe performance modellen voor Australië en Nieuw-Zeeland produceren, maar de leveringen pas vanaf december gepland staan. Vermoedelijk omdat ze op een schip gezet worden.

Kan dus wel voor vertraging zorgen voor bestellingen in EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
astonmbp schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:09:
[...]

https://x.com/teslanewswi...&t=fRmlTps6IbWvH0Xdu66hiA

Ze gaan in Berlijn ook de nieuwe performance modellen voor Australië en Nieuw-Zeeland produceren, maar de leveringen pas vanaf december gepland staan. Vermoedelijk omdat ze op een schip gezet worden.

Kan dus wel voor vertraging zorgen voor bestellingen in EU.
Google zegt 40-90 dagen voor een cargo ship EU > Australie, dat, gecombineerd met orders hier die nu in oktober vallen, doet mij vermoeden dat ze begin oktober gaan bouwen voor Australie. Ze hebben er dit kwartaal niets meer aan om auto's voor die markt te bouwen. Net als Shanghai Model 3's voor export aan het begin van het kwartaal maakt.

Mijn 2 cents: Ze maken nog een paar dagen wagens voor verder weg (Turkije bijvoorbeeld) en gaan dan weer rammen voor alles dichterbij om zoveel mogelijk productie ook nog af te leveren dit kwartaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fiber44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 00:50
Ter geruststelling mijn ervaring.

Vandaag heb ik de nieuwe MY opgehaald en de oude Tesla achtergelaten. Dit was binnen de geldigheidstermijn van het inruilvoorstel. Ondanks dat ik 3000km. meer heb gereden dan de km.-stand die op het inruilvoorstel stond heb ik er verder geen opmerking over gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
fiber44 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:10:
Ter geruststelling mijn ervaring.

Vandaag heb ik de nieuwe MY opgehaald en de oude Tesla achtergelaten. Dit was binnen de geldigheidstermijn van het inruilvoorstel. Ondanks dat ik 3000km. meer heb gereden dan de km.-stand die op het inruilvoorstel stond heb ik er verder geen opmerking over gehad.
Dat is geruststellend om te lezen :). Ik ga er ook ongeveer zoveel boven zitten namelijk :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:48
Kenteken in de app. Best een aardige die ik kan onthouden. Maar al met al lijkt het erop dat deze saga op de volgende vrijdag tot een goed einde gaan komen. Wat een beleving haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PlannedObsol
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:08
Afgelopen zaterdag proefrit gedaan in een model 3. Goed bevallen ('groot' maar niet lomp), dus meteen in de app bestelling geplaatst. Een bijzondere ervaring vergeleken bij traditionele auto-koop met inruil.

Zondag kreeg ik de VIN (top), woensdag kenteken (leek me wat voorbarig) en levering is vastgelegd voor a.s. dinsdag. Dat laatste deed de app automatisch voor mij volgend op steeds dwingender SMS'jes (dinsdag, woensdag, donderdag), terwijl ik dinsdag nog aan het bijkomen was van het initiële eindbod (in stap 2 na 2 x foto's en info aanleveren). Met tussenkomst SeC (zo heet dat toch?) is de zaak weer rechtgetrokken. De app, inruilteam, delivery team SMS'jes zijn blijkbaar parallelle maar disjuncte informatiestromen in het koopproces. Desondanks bevalt me dit beter dan traditioneel bestellen: eindeloze opties selecteren, zoeken naar productieslot, maanden wachten en uiteindelijk niet krijgen wat is besteld (tussentijdse modeljaar wissel).

Ging bij voorbaat uit van voorraadauto, is gezien VIN sinds juni in het land, dus 'kleine' accu LR RWD. Erg tevreden met mijn keuze en zie uit naar levering a.s. dinsdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael010
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-09 11:54
TDCCBB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:53:
Kenteken in de app. Best een aardige die ik kan onthouden. Maar al met al lijkt het erop dat deze saga op de volgende vrijdag tot een goed einde gaan komen. Wat een beleving haha.
Hier ook sinds vandaag.
Toevallig ook JFD***?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:43
Michael010 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:30:
[...]

Hier ook sinds vandaag.
Toevallig ook JFD***?
Die van mij is van woensdag 3 sept.

JDX...

Wie gaat er ondertussen allemaal de 12de in Tilburg zijn Y ophalen, volgens mij inmiddels al meerdere personen hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leor79
  • Laatst online: 16:30
Roelio86 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:43:
[...]

JDX...

Wie gaat er ondertussen allemaal de 12de in Tilburg zijn Y ophalen, volgens mij inmiddels al meerdere personen hier?
Ik helaas niet..... Geen veranderingen sinds maandag bij mij😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ridge forrester
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-09 06:16
Ik wacht op een Model Y LR RW - Zwart. Bestelling geplaatst via LM op 11 August 2025 met leverrestrictie op 12 September. Oorspronkelijk stond de leverwindow op 30 september tm 24 november, maar nu gewijzigd naar 8 september 16 september (met ook meteen VIN erbij). Nog niet op transport zo te zien en ook nog geen kenteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDCCBB
Michael010 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:30:
[...]

Hier ook sinds vandaag.
Toevallig ook JFD***?
Ja en dan een paar getallen en weer een letter. Twee keer dezelfde letter ook op mijn plaat. Wat weer goed werkt voorijn OCD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDCCBB
Roelio86 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:43:
[...]

JDX...

Ja feest! 11:30 mag ik er zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kingvegeta
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10-09 20:08
Besteld op 14 augustus Tesla Model Y achterwielaandrijving SG met inruil 4K tot 18 september geldig maar sindsdien geen beweging in bestelling behalve dat hij nu op leverperiode 24 september tot 30 september staat. Via app aan Tesla gevraagd om de inruil te verlengen maar helaas hebben ze dat nog niet gedaan. Ben wel benieuwd of ze september nog redden want nieuwe bestellingen staan nu op oktober. Als ze verschuiven naar oktober ben ik genoodzaakt om de bestelling te annuleren. Eerst was het Augustus leveren tot de laatste dagen van augustus ging het naar september en nu geloof ik het allemaal niet meer. Ben benieuwd of iemand een foto kan plaatsen bij het ophalen hoeveel ze er hebben staan in Tilburg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rob-T6
@Roelio86 & @TDCCBB

Ik heb de levering op 10.00 staan 😁

Alleen nog geen kenteken in de app

Edit…

Staat er sinds een uurtje of zo in.

JFD…

[ Voor 22% gewijzigd door Rob-T6 op 05-09-2025 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• astonmbp
  • Nu online
ridge forrester schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 18:01:
Ik wacht op een Model Y LR RW - Zwart. Bestelling geplaatst via LM op 11 August 2025 met leverrestrictie op 12 September. Oorspronkelijk stond de leverwindow op 30 september tm 24 november, maar nu gewijzigd naar 8 september 12 september (met ook meteen VIN erbij). Nog niet op transport zo te zien en ook nog geen kenteken.
Dat gaat lekker vlot en een stuk sneller dan bij mij en anderen. Misschien dat ze nu de zwarte kleur gaan opschalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDCCBB
Rob-T6 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:08:
@Roelio86 & @TDCCBB

Ik heb de levering op 10.00 staan 😁

Alleen nog geen kenteken in de app

Edit…

Staat er sinds een uurtje of zo in.

JFD…
Benieuwd of je dan een rijtje witte met oplopende nummers op de platen ziet staan vrijdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ARRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:14
Kingvegeta schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 20:39:
Besteld op 14 augustus Tesla Model Y achterwielaandrijving SG met inruil 4K tot 18 september geldig maar sindsdien geen beweging in bestelling behalve dat hij nu op leverperiode 24 september tot 30 september staat. Via app aan Tesla gevraagd om de inruil te verlengen maar helaas hebben ze dat nog niet gedaan. Ben wel benieuwd of ze september nog redden want nieuwe bestellingen staan nu op oktober. Als ze verschuiven naar oktober ben ik genoodzaakt om de bestelling te annuleren. Eerst was het Augustus leveren tot de laatste dagen van augustus ging het naar september en nu geloof ik het allemaal niet meer. Ben benieuwd of iemand een foto kan plaatsen bij het ophalen hoeveel ze er hebben staan in Tilburg.
Het beloofd niet veel goeds. ik heb ook y rwd SG en wacht ook nog steeds op beweging en ik had hem al op 29 juli besteld

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michael010
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-09 11:54
TDCCBB schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:15:
[...]

Benieuwd of je dan een rijtje witte met oplopende nummers op de platen ziet staan vrijdag.
Laat maar weten welke je ziet staan (als dat hier toegestaan is uiteraard)
Ben wel benieuwd of mijn auto er ook al tussen zal staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• astonmbp
  • Nu online
ARRR schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:18:
[...]

Het beloofd niet veel goeds. ik heb ook y rwd SG en wacht ook nog steeds op beweging en ik had hem al op 29 juli besteld
Ja same here, ik zie ook al weken geen beweging in mijn LM bestelling van de Y RWD SG. Nog steeds 16-30 sept en geen VIN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JTC
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16:34

JTC

Hier besteld op 22 augustus een MY LR rwd- wit
Sindsdien geen wijzigingen in bestelling. Afleverdatum 23 - 30 sept.

Nadat ik navraag heb gedaan bij de delivery departement kreeg ik gister nog steeds te horen dat eind sept zeer waarschijnlijk is. Echter op mijn vraag waarom nog geen VIN blijft het stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ridge forrester
JTC schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:22:
Hier besteld op 22 augustus een MY LR rwd- wit
Sindsdien geen wijzigingen in bestelling. Afleverdatum 23 - 30 sept.

Nadat ik navraag heb gedaan bij de delivery departement kreeg ik gister nog steeds te horen dat eind sept zeer waarschijnlijk is. Echter op mijn vraag waarom nog geen VIN blijft het stil.
Ik heb mijn Y LR op 11 August bestelt en kreeg gisteren de VIN (5 september), dus ik denk dat je hem binnen 10 dagen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTC
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16:34

JTC

Ah kijk, dat biedt perspectief.
Ook via LM en wit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fvdg86
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:32
astonmbp schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 07:47:
[...]

Ja same here, ik zie ook al weken geen beweging in mijn LM bestelling van de Y RWD SG. Nog steeds 16-30 sept en geen VIN.
Ook hier bij mij nog geen beweging. Levertijd 19-30 september. Besteld door Athlon (zakelijk), Y RWD SG White. Leverrestrictie tot 7 sept, dus hopelijk veranderd er aankomende maandag iets. Besteldatum was 21 mei, dus in de lijst zou ik voorop moeten lopen :F .

Gisteren maar eens naar Tesla delivery Tilburg gebeld en die gaven aan dat 3e week september realistisch is. De beste medewerker kon helaas niet zeggen waarom er nog geen VIN is toegewezen.

[ Voor 15% gewijzigd door fvdg86 op 06-09-2025 09:48 ]

NIBE F1255 - HA - Niko home control II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leor79
fvdg86 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:46:
[...]

Ook hier bij mij nog geen beweging. Levertijd 19-30 september. Besteld door Athlon (zakelijk), Y RWD SG White. Leverrestrictie tot 7 sept, dus hopelijk veranderd er aankomende maandag iets. Besteldatum was 21 mei, dus in de lijst zou ik voorop moeten lopen :F .

Gisteren maar eens naar Tesla delivery Tilburg gebeld en die gaven aan dat 3e week september realistisch is. De beste medewerker kon helaas niet zeggen waarom er nog geen VIN is toegewezen.
Lijkt alsof we in hetzelfde schuitje zitten..... Alhoewel bij mij de LM aangaf dat er geen restrictie was omdat het contract van de oude auto al uitgediend was...

Ik heb dezelfde config besteld, dus misschien komen ze gebroederlijk op dezelfde trailer naar Tilburg🤗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ridge forrester
JTC schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:56:
Ah kijk, dat biedt perspectief.
Ook via LM en wit?
via Arval in het zwart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• astonmbp
  • Nu online
Mijn delivery window is zojuist weer aangepast naar 20 - 30 september (van 16 - 30 sept). Ik reken nog steeds op eind september levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kekboi
Bij mij ook aangepast, maar dan van 11 - 30 september naar 16 - 30 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ARRR
Hier van 14-30 naar 17-30 sept.

[ Voor 3% gewijzigd door ARRR op 08-09-2025 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingvegeta
Hier ook aanpassing van 24 september - 30 september naar 19 september - 30 september. Ik neem aan dat dit betekent dat het waarschijnlijk tussen 19 en 24 september zal vallen, tenzij er nog logistieke vertraging is. Blijft bijzonder hoe het loopt qua logistiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Kingvegeta schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:48:
Hier ook aanpassing van 24 september - 30 september naar 19 september - 30 september. Ik neem aan dat dit betekent dat het waarschijnlijk tussen 19 en 24 september zal vallen, tenzij er nog logistieke vertraging is. Blijft bijzonder hoe het loopt qua logistiek.
Mijn vermoeden blijft dat ze onverwacht veel capaciteit richting het plots succesvolle Turkije hebben gestuurd ten koste van levertijden in de rest van de EU omdat de transporttijden onze kant op korter zijn en ze dan de uitleveringen dit kwartaal kunnen maximaliseren.
Tel daarbij waarschijnlijk wat tooling voor de Performance op, en dan zijn wij de pineut ondanks mooie levertijdbeloften.

[ Voor 4% gewijzigd door Mar.tin op 07-09-2025 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mar.tin schreef op zondag 7 september 2025 @ 20:01:
[...]

Mijn vermoeden blijft dat ze onverwacht veel capaciteit richting het plots succesvolle Turkije hebben gestuurd ten koste van levertijden in de rest van de EU omdat de transporttijden die kant op korter zijn.
Tel daarbij waarschijnlijk wat tooling voor de Performance op, en dan zijn wij de pineut ondanks mooie levertijdbeloften.
+ de brand die heeft plaatsgevonden

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 07-09-2025 20:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:27
Woensdag is de levering gepland, maar in de API zie ik dat de auto nog niet op transport staat. Dat wordt nog spannend :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GardenSnakes
  • Laatst online: 07:13
Sito schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:59:
Woensdag is de levering gepland, maar in de API zie ik dat de auto nog niet op transport staat. Dat wordt nog spannend :+
Dat klinkt krap haha. Hoorde net van Tesla dat mijne waarschijnlijk morgen met de vrachtwagen vanuit berlijn hierheen komt zodat ik 'm vrijdag nog kan ophalen. Zou lekker zijn. Misschien dat die van jou vandaag dan met de truck gaat?

Tesla bestelling volgen: https://tesla-status.mrproper.dev/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rob-T6
Transport kan ook overgeslagen worden, is bij mij ook gebeurd.

Teleportatie vanuit Berlijn naar Tilburg ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
Er komt duidelijk wat méér vaart in de uitleveringen, afgelopen vrijdag 45 Y's op kenteken gezet.

01-09 - 19 stuks
02-09 - 6 stuks
03-09 - 32 stuks
04-09 - 32 stuks
05-09 - 45 stuks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:37
Nieuwe week, nieuwe kansen. Volgens de app ontvang ik deze week de auto (8 - 14 september) maar heb nog geen afspraak in kunnen plannen. Spannend! Heb met potlood a.s. vrijdag al/nog gereserveerd staan in de agenda O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valentia
  • Laatst online: 09:20
Om maar even de lijst af te maken:

12 juni - Model Y Juniper RWD SR Pearl White besteld via Athlon, met notitie levering pas vanaf 1 september.
13 juni - Mail Tesla om account aan te maken. Delivery window: 22 - 29 juni
24 juni - SMS ontvangen om levering in te plannen (28 of 30 juni).
Geweigerd i.v.m. verblijf in buitenland tot 1 september.

25 juni - Leverrestrictie aangevraagd bij LM tot 1 september.
8 augustus - Leverrestrictie verwijderd via LM, bevestigd door Tesla. Delivery window: 10 aug - 4 okt
11 augustus - Delivery window gewijzigd naar 20 aug - 5 sept
21 augustus - Delivery window aangepast naar 2 - 18 sept
Later die dag aangepast naar 2 - 8 sept en VIN ontvangen via API
29 augustus - VIN in app en Left factory gate via API.
3 September - Aanpassing est delivery 6 - 14 september
3 September - SMS binnen! Dinsdag 9 september in Utrecht
8 September - SMS reminder binnen om de auto morgen op te halen

Morgen nog iemand in Utrecht toevallig? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mattamatta
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09:31
PublishedMeteor schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:26:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Volgens de app ontvang ik deze week de auto (8 - 14 september) maar heb nog geen afspraak in kunnen plannen. Spannend! Heb met potlood a.s. vrijdag al/nog gereserveerd staan in de agenda O-)
Zelfde hier! Erg benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
Valentia schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:31:
Om maar even de lijst af te maken:

12 juni - Model Y Juniper RWD SR Pearl White besteld via Athlon, met notitie levering pas vanaf 1 september.
13 juni - Mail Tesla om account aan te maken. Delivery window: 22 - 29 juni
24 juni - SMS ontvangen om levering in te plannen (28 of 30 juni).
Geweigerd i.v.m. verblijf in buitenland tot 1 september.

25 juni - Leverrestrictie aangevraagd bij LM tot 1 september.
8 augustus - Leverrestrictie verwijderd via LM, bevestigd door Tesla. Delivery window: 10 aug - 4 okt
11 augustus - Delivery window gewijzigd naar 20 aug - 5 sept
21 augustus - Delivery window aangepast naar 2 - 18 sept
Later die dag aangepast naar 2 - 8 sept en VIN ontvangen via API
29 augustus - VIN in app en Left factory gate via API.
3 September - Aanpassing est delivery 6 - 14 september
8 September - SMS reminder binnen om de auto morgen op te halen
*O* *O* *O*
Morgen nog iemand in Utrecht toevallig? :)
Ja om te werken :9

Het belooft weer een lange week te worden :( :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdEXXMQRlJbEP9DBBkt7nRoSLXA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GCLlwfTUietq4HUm3tkNNZF5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Mar.tin op 08-09-2025 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jumper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:55
8 September 202512:18
ETA Devlivery Center aangepast, gaat hem niet worden deze week. Vermoed ik

Changes Detected:
ETA to Delivery Center
2025-09-10T00:00:00 => 2025-09-12T00:00:00

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PGB83
Mar.tin schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:37:

Het belooft weer een lange week te worden :( :9
[Afbeelding]
‘No new changes found.’ staat inmiddels op m’n netvlies gebrand 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kekboi
PGB83 schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:35:
[...]

Ik word juist vooral zo bedroefd van de veranderingen die ik steeds binnenkrijg uit de API :-(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEqIpj8jd1pfoBS3kacl3W0jjlE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/a1W2esIpQxQzYUUXDlQhlcUI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Kekboi schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:58:
[...]

Ik word juist vooral zo bedroefd van de veranderingen die ik steeds binnenkrijg uit de API :-(
[Afbeelding]
Veranderingen zijn veranderingen :9. Hier was de laatste wezenlijke update 31-08 van de levertermijn van 30-08 - 30-09 > 19-09 - 30-09

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ARRR
Ze hebben vandaag mijn verlopen inruilbod van 2 sept voor niet tesla inruil opnieuw erin gezet en die is nu geldig tot 8 oktober. Hebben iig gedaan wat ze zeiden vorige week dat ze het voor iedereen aan het oplossen waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJDeve
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 14:31
Kekboi schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:39:
[...]

Privékoop in België.
Eens de wagen geleverd is gaan we waarschijnlijk deze zorgen snel vergeten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leor79
PGB83 schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:35:
[...]

Same here....alweer een week lang slleen die melding 🤐

Staat overigens los van hoe fantastisch de app zelf is😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jumper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:55
jumper schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:22:
8 September 202512:18
ETA Devlivery Center aangepast, gaat hem niet worden deze week. Vermoed ik

Changes Detected:
ETA to Delivery Center
2025-09-10T00:00:00 => 2025-09-12T00:00:00
sweet, sms ontvangen en afspraak voor volgende week maandag staat erin
September 15, 2025 at 02:00 PM Tilburg Factory & Delivery Center 1-7 Asteriastraat Tilburg, 5047 RM
nog geen kenteken in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 22:02
wth is toch: details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:18
Weer een wijziging:

27 juni: besteld door LM (leverrestrictie tot 6 oktober ivm aflopen leasecontract)
30 juni: RN in app. Levertermijn 6 oktober - 6 december
23 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november (App & API)
29 augustus: Levertermijn volledig verdwenen
30 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november (App & API)
8 september: Levertermijn 6 oktober - 5 november (App & API)

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1310
  • Laatst online: 09-09 22:37
Ze hebben een nieuw VIN gekoppeld. Deze lijkt echter ouder dan de originele. 584xxx (oude Was 593)

Krijg ik dan niet de nieuwe batterij? Kan ik dan weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
Sand0rf schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:14:
Weer een wijziging:

27 juni: besteld door LM (leverrestrictie tot 6 oktober ivm aflopen leasecontract)
30 juni: RN in app. Levertermijn 6 oktober - 6 december
23 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november (App & API)
29 augustus: Levertermijn volledig verdwenen
30 augustus: Levertermijn 6 oktober - 26 november (App & API)
8 september: Levertermijn 6 oktober - 5 november (App & API)
Hij zal nooit eerder dan 6 oktober komen omdat ze pas op 6 oktober gaan kijken wat er staat / onderweg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3X5GkleZVM8gxX4vUxeURNCUv0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yeYohS62VTREQEab5vhbDrDG.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds vandaag eindelijk weer de “verwachte levering” kunnen zien. En binnen een half uur twee keer geüpdatet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WvB22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:53
Nou even een update want hij is vrijdag geleverd. Prachtige bak, weinig gekke dingen kunnen vinden op een paar dingen na:

- extra set winterbanden met velg niet geleverd. Moet je een apart service verzoek voor doen
- paar zichtbare kleine krasjes maar niks schokkends
- auto wel VOL met microswirls. Op zwart zie je nu eenmaal alles. Stelletje pannekoeken hebben hem door een (hele slechte?) autowasstraat gehaald 🤬
- de auto zou ik nog gaan keramisch coaten maar die mag dus nu eerst weer gepolijst worden. Hoe dan?!? Het is en blijft een bijzonder bedrijf. Tip: heb je een zwarte auto en ben je een pietje precies op autolak. Laat die auto dan niet door hun standaard afleveren. Eis dat ie of met de hand gewassen wordt of doe het zelf. Zeker als je nog PPF of een keramische coating overweegt. Ongelooflijk.

Voor de rest: geweldige auto. Anders lijkt het helemaal zo negatief 😁.

Oh ja en als je nu net een blauwe besteld hebt: ik zou hem lekker zelf wassen (als ie al komt). Dubbel genieten van die kleur zonder krassen 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smgIX5zMwnTkTzcXB0-QrMLZwHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FWxySUam2ft25stDQOETEv1S.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door WvB22 op 08-09-2025 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayJavier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:49
Kekboi schreef op maandag 8 september 2025 @ 13:58:
[...]

[Afbeelding]
Kan ik ergens informatie vinden over die API en levering updates? Ik heb een MY besteld en ga deze week inruilgegevens invullen zodat alles rond is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GardenSnakes
JayJavier schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:53:
[...]

Kan ik ergens informatie vinden over die API en levering updates? Ik heb een MY besteld en ga deze week inruilgegevens invullen zodat alles rond is.
https://tesla-status.mrproper.dev/

Druk op de knop, log in met je tesla account, dan kom je op een witte 404 pagina van tesla, kopieer de URL uit je adresbalk en plak die op bovenstaande site in de invoerbox en dan werkt het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:18
jongetje schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:34:
[...]

Hij zal nooit eerder dan 6 oktober komen omdat ze pas op 6 oktober gaan kijken wat er staat / onderweg is.
Ja dat is al een aantal keer langs gekomen maar dat is niet wat ze aan de telefoon tegen mij zeiden. Toen ik ze dat vroeg was het: na 1 oktober (want in 4e kwartaal) maar wel voor 6 oktober. Ik mocht daar voor ook bellen of ze nog meer info hadden

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
WvB22 schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:50:
Nou even een update want hij is vrijdag geleverd. Prachtige bak, weinig gekke dingen kunnen vinden op een paar dingen na:

- extra set winterbanden met velg niet geleverd. Moet je een apart service verzoek voor doen
- auto wel VOL met microswirls. Op zwart zie je nu eenmaal alles. Stelletje pannekoeken hebben hem door een (hele slechte?) autowasstraat gehaald 🤬
- de auto zou ik nog gaan keramisch coaten maar die mag dus nu eerst weer gepolijst worden. Hoe dan?!? Het is en blijft een bijzonder bedrijf. Tip: heb je een zwarte auto en ben je een pietje precies op autolak. Laat die auto dan niet door hun standaard afleveren. Eis dat ie of met de hand gewassen wordt of doe het zelf. Zeker als je nog PPF of een keramische coating overweegt. Ongelooflijk.

Oh ja en als je nu net een blauwe besteld hebt: ik zou hem lekker zelf wassen (als ie al komt). Dubbel genieten van die kleur zonder krassen 😀

[Afbeelding]
Veel plezierige kilometers!

Die blauwe kan niet krassen, want die gaan ze volgens mij gewoon niet maken :9 geen auto is ook geen krassen toch? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WvB22
Mar.tin schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:20:
[...]

Veel plezierige kilometers!

Die blauwe kan niet krassen, want die gaan ze volgens mij gewoon niet maken :9 geen auto is ook geen krassen toch? :D
Zal wel even met mijn vuist op tafel staan. We willen verdorie geen krassen én een blauwe! Met zwart interieur. En snel een beetje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kekboi
WvB22 schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:50:

[Afbeelding]
Oei oei oei dat ze zo'n prachtige kleur durven te bekrassen. Hoop dat het bij mijn zwarte niet gaat gebeuren. Aan de andere kant, het is voor mij gewoon lease dus veel maakt het niet uit, behalve dat ik me ontzettend kan ergeren aan krassen die niet door mijzelf zijn gemaakt 8)7

Geniet ervan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icepick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:26
1 september mijn model Y besteld en hij staat nu op delivery tussen 1 oktober en 28 november.. oei.. dat viel me een beetje tegen.
Is delivery altijd in Tilburg en Groningen? Ik zie namelijk Hengelo staan of kan dit nog wijzigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingvegeta
ARRR schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:08:
Ze hebben vandaag mijn verlopen inruilbod van 2 sept voor niet tesla inruil opnieuw erin gezet en die is nu geldig tot 8 oktober. Hebben iig gedaan wat ze zeiden vorige week dat ze het voor iedereen aan het oplossen waren.
Bij mij nog niet hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Via de app of bellen met Tilburg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WvB22
Valentia schreef op woensdag 3 september 2025 @ 14:13:
[...]

Nog iemand een leuke dag morgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:24
Kekboi schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:56:
[...]

Oei oei oei dat ze zo'n prachtige kleur durven te bekrassen. Hoop dat het bij mijn zwarte niet gaat gebeuren. Aan de andere kant, het is voor mij gewoon lease dus veel maakt het niet uit, behalve dat ik me ontzettend kan ergeren aan krassen die niet door mijzelf zijn gemaakt 8)7

Geniet ervan!
Ook als je hem met de hand wast ga je na een tijdje heel wat krasjes en swirls zien hoor. Ik spreek uit ervaring (drie jaar een zwarte Model 3 gehad).
Om die reden bewust voor een Quicksilver Y gekozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mattamatta
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09:31
2 wijzigingen bij mij:
- Order 0.details.tasks.registration.orderDetails.vehicleOdometer: 0.846783
+ Order 0.details.tasks.registration.orderDetails.vehicleOdometer: 2.47890036
- Order 0.details.tasks.finalPayment.data.etaToDeliveryCenter: 2025-09-11T00:00:00
+ Order 0.details.tasks.finalPayment.data.etaToDeliveryCenter: 2025-09-12T00:00:00

Zal dus naar verwachting vrijdag aankomen in Utrecht. Ben benieuwd of ik morgen eindelijk een afspraak kan inplannen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:20
Hier ook weer een update:

Vrijdag de auto halen 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDqCsayGJKjyExW2b_j2rmyYHYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mGyphiJder5tvchgPpmitmth.png?f=fotoalbum_large

Model Y, RWD, Ultra Red, Trekhaak
01-08 - Bestelling geplaatst, Levering: Augustus 2025 .
05-08 - Inruilaanbod gekregen en geaccepteerd. Levering: Augustus 2025
06-08 - Telefonisch contact gehad;vermelding dat auto tussen mid en eind augustus wordt geleverd.
09-08 - Verwachte levering aangepast, Levering: 10 September – 30 September
23-08 - Verwachte levering aangepast, Levering: 13 September – 30 September
27-08 - VIN zichtbaar via API (alternatieve keuzes niet langer zichtbaar in de app)
29-08 - Datum verdwenen uit de app.
31-08 - Datum weer zichtbaar, 7 - 13 september.
03-09 - VIN in App en via API ETA to Delivery Center 09-09 (Utrecht)
04-09 - Inruil verlopen, opnieuw aangemaakt.
05-09 - ETA to Delivery Center 10-09 (Utrecht)
08-09 - Sms ontvangen Afspraak voor afleveren gemaakt. en nieuwe bod geaccepteerd. (heel klein verschil met vorige)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdg86
Hoppa, weer wat vooruitgang geboekt. Zojuist VIN te zien in de app en de levertijd is aangepast naar 11-18 september ipv 19-30 september. Y SR White

Wel gek dat de API geen VIN laat zien, maar de app wel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umKJOA7a_YIs7rNm1vFx_Dto0Es=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vOo1sfcfwC5lacoXF3gHtdbd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXoafIQSe9DUFZblx713N4orSoY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5K4w8MwsVon5w22Gr5gHcRfI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door fvdg86 op 08-09-2025 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GardenSnakes
fvdg86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:20:
Hoppa, weer wat vooruitgang geboekt. Zojuist VIN te zien in de app en de levertijd is aangepast naar 11-18 september ipv 19-30 september. Y SR White

Wel gek dat de API geen VIN laat zien, maar de app wel?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vreemd, normaal zie je m eerst in de api namelijk. Onder het tabje full Json, zou je vin als 3e item moeten staan, maar zal hier wel niet zijn. Kwam die wel terug in de changes?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fvdg86
GardenSnakes schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:33:
[...]

Vreemd, normaal zie je m eerst in de api namelijk. Onder het tabje full Json, zou je vin als 3e item moeten staan, maar zal hier wel niet zijn. Kwam die wel terug in de changes?
Zojuist de API nogmaals gecheckt en nu krijg ik ook de VIN daarin te zien en geeft hij aan dat hij changes heeft opgemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ARRR
Kingvegeta schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:52:
[...]

Bij mij nog niet hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Via de app of bellen met Tilburg?
Volgens mij is het handwerk en kan het zijn dat ze je nog moeten doen. Had zelf callback ingevuld en de vraag gesteld. Kan je altijd even proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ridge forrester
Model Y, LR RW - Zwart
11-08 - Bestelling geplaatst, met lever restrictie 12 september
08-09 - Sms ontvangen Afspraak voor afleveren gemaakt
15-09 - Ophalen Tilburg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
@GardenSnakes is dit een bug of een feature? #nietinhetmidden #letterlijkonbruikbaar :+ :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUdHQB80FUbk7lb5PlkMKVi9feA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dXbtdBMm0BeTB5R3g9f5lRdj.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icepick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:26
Die Tesla api geeft veel meer info terug dan dat ie op het scherm laat zien (ook adres & rijbewijs gegevens). Ik hoop niet dat deze site het opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
icepick schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 05:28:
[...]

Die Tesla api geeft veel meer info terug dan dat ie op het scherm laat zien (ook adres & rijbewijs gegevens). Ik hoop niet dat deze site het opslaat.
Voor zover ik weet allemaal lokaal, maar de bron is open source op github

https://github.com/GewoonJaap/tesla-delivery-status-web

Edit, ik wil niet weten hoe lang de optielijst van "Legacy" is als dit de volledige (historische) optielijst van Tesla is https://github.com/Gewoon...in/data/market-options.ts

[ Voor 28% gewijzigd door Mar.tin op 09-09-2025 07:05 ]

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.