Omdat er in de app staat dat hij tussen 6 juni en 12 juni wordt geleverd. Ik dacht zodra je de SMS ontvangt het maar paar dagen duurt..3 tot 4 dagenmacedon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:23:
[...]
Nou als de afspraak in de agenda staat, waarom niet?
Hier nu ook een sms met het inplannen van de afspraak per 17-06.Antekw schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:40:
[...]
Net een update in de app 9 juni - 23 juni. Alleen een vin in de app nog geen kenteken
Ik denk dat ze het in juni Junipers gaat regenen en ze het echt druk hebben.Cobraa schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:25:
[...]
Omdat er in de app staat dat hij tussen 6 juni en 12 juni wordt geleverd. Ik dacht zodra je de SMS ontvangt het maar paar dagen duurt..3 tot 4 dagen
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Ik heb ook een sms gekregen vanmiddag. Ook afhalen op 17-06 eerste mogelijkheid (Tilburg)
Y Longe range RWD, pearl white
Y Longe range RWD, pearl white
Nou hier gaat het lekker... RWD Quicksilver (Standard Range) besteld op 25 April.
1ste update: Mei - Juni 2025
2de: Juni 2025
3de: 17 mei - 23 juni
4de: 22 mei - 7 juni
5de: 4 - 30 juni
6de / vandaag: 7 juli - 31 augustus
Valt toch een beetje tegen!
Model Y Juniper RWD SR wit + trekhaak, updates tot dusver:
Datum | Update |
4 mei - bestelling geplaatst | Verwachte levering: juni |
17 mei | Verwachte levering: 30 mei – 30 juni |
27 mei | Verwachte levering: 4 juni – 20 juni |
29 mei | Verwachte levering: 2 juni – 16 juni |
3 juni | Verwachte levering: 6 juni – 16 juni |
6 juni | Verwachte levering: 6 juni – 16 juni Via de API: ETA to Delivery Center: 2025-06-12 VIN staat nu ook in de Tesla app, was al een week te zien via de API Verzoek tot betaling gekregen Edit: in de loop van de dag is de ETA gewijzigd naar 2025-06-11 |
[ Voor 11% gewijzigd door dogiedog op 06-06-2025 18:29 ]
5 juni besteld:
Model Y RWD SR wit
Verwachte levering: juni
Verwachte levering: 18 juni - 30 juni
Model Y RWD SR wit
Ik heb 1 Mei dezelfde configuratie besteld en kan de 17e afhalen. Lijkt mij dat die van jou ook snel in te plannen isdogiedog schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 06:38:toon volledige bericht
Datum Update 4 mei - bestelling geplaatst Verwachte levering: juni 17 mei Verwachte levering: 30 mei – 30 juni 27 mei Verwachte levering: 4 juni – 20 juni 29 mei Verwachte levering: 2 juni – 16 juni 3 juni Verwachte levering: 6 juni – 16 juni 6 juni Verwachte levering: 6 juni – 16 juni
Via de API: ETA to Delivery Center: 2025-06-12
VIN staat nu ook in de Tesla app, was al een week te zien via de API
Verzoek tot betaling gekregen
30 mei besteld. Y lr rwd pearl white.
Nu staat levering op een tijdvak 15 juli - 8 september…
Nu staat levering op een tijdvak 15 juli - 8 september…
...
Update bestelling
12 november besteld model y long range rwd
Wit met witte bekleding en trekhaak.
Eerste levering in april
Daarna mei
Daarna mei /juni
Nu 6 juni - 16 juni
Wel vandaag VIN nummer gekregen maar nog geen afleverdatum kunnen inplannen.
12 november besteld model y long range rwd
Wit met witte bekleding en trekhaak.
Eerste levering in april
Daarna mei
Daarna mei /juni
Nu 6 juni - 16 juni
Wel vandaag VIN nummer gekregen maar nog geen afleverdatum kunnen inplannen.
Nou, de auto staat inmiddels hier thuis aan de laadpaal!Kwarkaroo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:20:
[...]
Zojuist levering ingepland a.s. vrijdag! 6-6 Dus toch nog deze week.
Gaat om een MY SR zwart/zwart besteld op 10-3.
Ophalen was een prima ervaring. Geen gehaast of korte antwoorden van het personeel zoals ik eerder heb gelezen/gehoord.
Werd hartelijk ontvangen en kreeg een uitgebreide uitleg van de auto. Samen de instellingen doorgelopen en hier en daar aangepast. Daarna had ik nog alle tijd om zelf de auto van binnen en buiten wat te ontdekken en controleren op gebreken. Alleen het dashboardkastje ging niet open. Bleek vaak te gebeuren als deze lang dicht heeft gezeten. De magneet zuigt zich dan een soort van vast. Tegelijk de knop op het scherm aanraken en met je andere hand het deurtje even iets helpen en hij doet het weer. Misschien een tip voor toekomstige bezitters. Na akkoord de app gekoppeld en kon ik wegrijden.
Eerste kilometers voelden direct goed. Een nieuwe auto is altijd even wennen, maar was erg intuïtief. Heb wel wat Tesla's gereden, maar nooit veel langer dan wat je in een testrit doet. Vind het dus lastig om te vergelijken of zeggen wat er verbeterd is, maar vond het jammer dat ik na ongeveer 30km thuis was.
Buiten de auto wil ik nog even benoemen wat een verademing de Tesla app is. Ik kom van een elektrische Peugeot en wat een gedrocht van een app hebben zij. In theorie zou je daar ook de laadstatus moeten kunnen zien of de cabine vast op temperatuur brengen, maar het werkt vaker niet dan wel. Of het kost heel wat afsluiten/opstarten/uitloggen/inloggen. De Tesla app heeft zoveel functionaliteit en... het werkt gewoon.
Hier zit dus een gelukkig man met een fijne auto! Gelukkig mag ik vanavond weer op pad. Dan ga ik gelijk het superchargen even testen, want daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Op welke manier kan jij meer informatie zien in de API?dogiedog schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 06:38:toon volledige bericht
Datum Update 4 mei - bestelling geplaatst Verwachte levering: juni 17 mei Verwachte levering: 30 mei – 30 juni 27 mei Verwachte levering: 4 juni – 20 juni 29 mei Verwachte levering: 2 juni – 16 juni 3 juni Verwachte levering: 6 juni – 16 juni 6 juni Verwachte levering: 6 juni – 16 juni
Ik gebruik deze repository hiervoor:BjornVH schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Op welke manier kan jij meer informatie zien in de API?
https://github.com/niklaswa/tesla-order-status
Ik heb een model 3 besteld tijdens het bestellen was het levering juni. 5 dagen later tussen 8 augustus en 22 oktober. Dus dat is een beetje teleurstellend.BaSsDruM schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:07:
Gisterochtend Model 3 LR RWD (geen voorraadauto gekozen) besteld, vrijdagmorgen ophalen! Blijkbaar is er net een boot aangekomen ofzo
Datum | Update |
6 juni | Verwachte levering: 6 juni – 16 juni Via de API: ETA to Delivery Center: 2025-06-12 VIN staat nu ook in de Tesla app, was al een week te zien via de API Verzoek tot betaling gekregen Edit: in de loop van de dag is de ETA gewijzigd naar 2025-06-11 |
7 juni | Verwachte levering: 7 juni – 18 juni |
[ Voor 4% gewijzigd door dogiedog op 07-06-2025 16:13 ]
Bij mij staat levering 11-27 juni. Nog geen VIN bekend. Betreft een RWD standaard Wit met zwart interieur.
Heb van de leasemaatschappij nog niks over een laadpaal gehoord. Beetje suf, want er zal ook nog een aanpassing in de meterkast nodig zijn door netbeheer.
Heb van de leasemaatschappij nog niks over een laadpaal gehoord. Beetje suf, want er zal ook nog een aanpassing in de meterkast nodig zijn door netbeheer.
Die aanpassen door de netbeheerder zou ik maar vast aanvragen.sNielz123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:46:
Bij mij staat levering 11-27 juni. Nog geen VIN bekend. Betreft een RWD standaard Wit met zwart interieur.
Dat staat ook los van je laadpaal. In eerste instantie kan je laadpaal op 1 fase aangezloten worden. Zodra de netbeheerder je naar 3 fasen heeft geholpen moet de elektricien terugkomen en de boel daarop aansluiten.
Wachttijd voor omzetten naar 3 fasen kan zomaar 1,5 jaar zijn.
Je zou zeggen dat een unilak iets is voor bestelbusjes.. dat ze nog niet de switch maken naar goede harde metallic lak..Cobraa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:42:
[...]
Gefeliciteerd!
Vind hem wel echt mooi in het zwart, vind het zo jammer dat het geen metallic is.
Zwart is eigenlijk de mooiste maar een zwarte auto is altijd vies. Als ik nog ooit een zwarte bestel dan laat ik hem coaten. Heb dat ooit met de auto van mijn vrouw laten doen en dan blijft zwart veel makkelijker schoon te houden.Cobraa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:42:
[...]
Gefeliciteerd!
Vind hem wel echt mooi in het zwart, vind het zo jammer dat het geen metallic is.
Ik woon in Belgie dus hoop dat Fluvius iets sneller is.t14wo schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:54:
[...]
Die aanpassen door de netbeheerder zou ik maar vast aanvragen.![]()
Dat staat ook los van je laadpaal. In eerste instantie kan je laadpaal op 1 fase aangezloten worden. Zodra de netbeheerder je naar 3 fasen heeft geholpen moet de elektricien terugkomen en de boel daarop aansluiten.
Afgelopen weekend heb ik een 17,3? Kw aansluiting aangevraagd maar ik vraag me af of dat de juiste aansluiting is dus zou dat graag van de mensen van de laadpaal horen. Ik ben echt een leek in die dingen.
Het stroomnet hier in de straat zou er wel al geschikt voor zijn.
Nee hoor je kan je Meterkast volledig 3 fase laten uitvoeren en je laadpaal met krachtgroep 3 fasen aan laten sluiten door een Elektricien, zodra dat is gebeurd hoeft de netbeheerder alleen het kammetje die alle 3 de fases doorverbind op de hoofdschakelaar weg te halen.t14wo schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:54:
[...]
Die aanpassen door de netbeheerder zou ik maar vast aanvragen.![]()
De netbeheerder komt niet eens langs als bovenstaande niet is uitgevoerd.
Sta zelf in de wachtrij voor dezelfde operatie van aanvraag tot uitvoer was in mijn geval 4 maanden (Noord-Brabant)
Leasemaatschappij contacteren. Die schakelen een laadpaal installateur in.sNielz123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:46:
Die stuurt je vaak een vragenlijst op waarbij je ook foto's van je meterkast moet aanleveren. Dan gaat de rest vanzelf (lees: zij vertellen je wat er moet gebeuren).
Als je de auto al hebt voordat de laadpaal er is (wat vaak het geval is) laad je gewoon publiek.
Uhh. Wit is de mooiste 🙂sNielz123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 10:09:
[...]
Zwart is eigenlijk de mooiste maar een zwarte auto is altijd vies. Als ik nog ooit een zwarte bestel dan laat ik hem coaten. Heb dat ooit met de auto van mijn vrouw laten doen en dan blijft zwart veel makkelijker schoon te houden.
Bijzondere uitvoering? Performance? Toevallig heeft m'n buurman een RWD besteld, die kon 'm ook binnen 2 weken ophalen. Ik zelf had een LR RWD besteld.trisje schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 10:28:
[...]
Ik heb een model 3 besteld tijdens het bestellen was het levering juni. 5 dagen later tussen 8 augustus en 22 oktober. Dus dat is een beetje teleurstellend.
Hier verschuift de levering netjes met de dagen mee.
Nu 10 juni tot 16 juni. Was 7 juni tot 14 juni. VIN al een tijdje beschikbaar.
Ik blijf erbij dat het een ongelofelijk slecht idee is om ETA te geven als er geen enkele zekerheid is. Het enige dat je bereikt is frustratie van je kopers. Iets dat zou kunnen zorgen voor een uitzonderlijke service zorgt nu voor ergernis. (Hence dit hele topic)
Nu 10 juni tot 16 juni. Was 7 juni tot 14 juni. VIN al een tijdje beschikbaar.
Ik blijf erbij dat het een ongelofelijk slecht idee is om ETA te geven als er geen enkele zekerheid is. Het enige dat je bereikt is frustratie van je kopers. Iets dat zou kunnen zorgen voor een uitzonderlijke service zorgt nu voor ergernis. (Hence dit hele topic)

Uuhh, nope 😉. Stealth Grey was a the way to go 😀
Ik heb ook wit besteld. Mijn testauto was wit en vind hem met de zwarte accenten wel gaaf.
Zit nu sowieso na te denken om hem te laten coaten (glas of keramisch) even na levering.
Je kan dat natuurlijk van je bijtelling aftrekken, dan betaal je uiteindelijk maar de helft.
Kun je dat ook als je alleen factuur krijgt? Waar voer jij die factuur dan op als je hem least via een werkgever?sNielz123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:22:
[...]
Ik heb ook wit besteld. Mijn testauto was wit en vind hem met de zwarte accenten wel gaaf.
Zit nu sowieso na te denken om hem te laten coaten (glas of keramisch) even na levering.
Je kan dat natuurlijk van je bijtelling aftrekken, dan betaal je uiteindelijk maar de helft.
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Ik vraag me af of je deze kosten van de bijtelling af mag trekken. Heb je hier al eerdere ervaring mee?sNielz123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:22:
[...]
Waarom zou je dat van je bijtelling of mogen trekken? Zijn toch geen kosten voor privé gebruik? Je kunt het wel meenemen als accessoire in de lease en dan betaal je er geen bijtelling over.Blommie01 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 17:37:
[...]
Ik vraag me af of je deze kosten van de bijtelling af mag trekken. Heb je hier al eerdere ervaring mee?
Correct. Voor meer info kun je naar het leaseregelingen en voorwaarden topic.jongetje schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:17:
[...]
Waarom zou je dat van je bijtelling of mogen trekken? Zijn toch geen kosten voor privé gebruik? Je kunt het wel meenemen als accessoire in de lease en dan betaal je er geen bijtelling over.
Daarom!jongetje schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:17:
[...]
Waarom zou je dat van je bijtelling of mogen trekken? Zijn toch geen kosten voor privé gebruik? Je kunt het wel meenemen als accessoire in de lease en dan betaal je er geen bijtelling over.
Sorry voor het offtopic, Glascoating en bijtelling crosspost:
sNielz123 in "Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4"
sNielz123 in "Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4"
Ik heb nu een levervak van 10 tot 16 juni. Nog geen kenteken. Bijzonder wanneer er deze week geleverd zou gaan worden. Ik ben benieuwd en wacht af...
Yes ik ook, heel benieuwd hoe dit gaat..t14wo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:12:
Ik heb nu een levervak van 10 tot 16 juni. Nog geen kenteken. Bijzonder wanneer er deze week geleverd zou gaan worden. Ik ben benieuwd en wacht af...
Gister zag ik via de API de volgende wijziging (DIFF):
Ik weet niet of dit 'normaal' is, of een bijzonderheid. We wachten 'rustig' af.
Datum | Update |
10 juni | Verwachte levering: 13 juni – 18 juni Edit 1: net na de post weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-11 naar 2025-06-18. Edit 2: na 'Edit 1' weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-18 naar 2025-06-16. |
code:
1
2
3
4
5
| [91m- Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.actionOwner: None[0m [92m+ Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.actionOwner: Tesla[0m [91m- Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.isBlocker: False[0m [92m+ Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.isBlocker: True[0m |
[ Voor 7% gewijzigd door dogiedog op 10-06-2025 20:39 ]
Je blijft je echt verbazen over hoe Tesla denkt dat ze een goede customer journey bieden.dogiedog schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:11:toon volledige bericht
Edit: in de loop van de dag is de ETA gewijzigd naar 2025-06-117 juni Verwachte levering: 7 juni – 18 juni 10 juni Verwachte levering: 13 juni – 18 juni
Edit: net na de post weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-11 naar 2025-06-18.
code:
1 2 3 4 5 [91m- Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.actionOwner: None[0m [92m+ Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.actionOwner: Tesla[0m [91m- Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.isBlocker: False[0m [92m+ Order 0.details.tasks.deliveryAcceptance.gates.CONTAINMENT_HOLD.isBlocker: True[0m

Het is een grote bende van random data waar je geen touw aan vast kan knopen. Elke week is het weer een teleurstelling.
Het is dat ik niet meer kan annuleren, anders had ik wat anders gewild. Terwijl ik in december nog een Y inleverde met pijn in mijn hart omdat het zo’n topding was!
Ach, ga maar eens een ander merk bestellen. Ik ken iemand die 2 jaar op zijn peugeot 308sw heeft moeten wachten en door de prijsstijgingen gewoon 5k meer kwijt was.t14wo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:02:
[...]
Je blijft je echt verbazen over hoe Tesla denkt dat ze een goede customer journey bieden.![]()
![]()
Het is een grote bende van random data waar je geen touw aan vast kan knopen. Elke week is het weer een teleurstelling.
Het is dat ik niet meer kan annuleren, anders had ik wat anders gewild. Terwijl ik in december nog een Y inleverde met pijn in mijn hart omdat het zo’n topding was!ze verpesten de voorpret door zo onbetrouwbaar te zijn in levering. Wat extra vreemd is aangezien ze de volledige keten in handen hebben. Het is niet dat je bestelt bij een zelfstandige dealer. Je bestelt bij tesla, die de bestelling doorzet naar Berlijn.
Bij bestellen zei Tesla juni en uiteindelijk zal dat wel lukken als je nu een VIN hebt want dan is de auto onderweg en gematched.
Het zijn ook allemaal luxeproblemen. Maar het gaat mij erom dat je een verwachte levertijd geeft die totaal willekeurig is. Dat moet je gewoon niet doen. Als je het niet weet, moet je hooguit een bandbreedte in weken tonen.jongetje schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:06:
[...]
Ach, ga maar eens een ander merk bestellen. Ik ken iemand die 2 jaar op zijn peugeot 308sw heeft moeten wachten en door de prijsstijgingen gewoon 5k meer kwijt was.
Bij bestellen zei Tesla juni en uiteindelijk zal dat wel lukken als je nu een VIN hebt want dan is de auto onderweg en gematched.
Model Y Juniper LR RWD Quicksilver + trekhaak, besteld op 17 april:
Bij bestelling aanvankelijk juni 2025 als indicatie. Daarna een hele tijd een periode van 3 weken van half mei tot begin juni. Daarna laatste 2 weken juni. Vervolgens meerdere updates waarbij de ETA met stapjes naar voren kwam. Uiteindelijk 6-15 juni. Op 3 juni sms gekregen met eindfactuur beschikbaar. In de factuur stond een VIN en verwachte leverdatum 6 juni. Paar dagen later ook VIN in de app. ETA vervolgens naar 9-16 juni. Via bovenoemde API ETA to Delivery Center 9 juni (2e Pinksterdag...).
Vandaag maar weer eens gebeld met Tilburg: auto staat nog in Berlijn, zodra transport ingepland is ontvang ik een SMS om afspraak in te plannen. Paar uur later: 12-19 juni in de app, ETA to Delivery Center 19 juni... Zucht..
Bij bestelling aanvankelijk juni 2025 als indicatie. Daarna een hele tijd een periode van 3 weken van half mei tot begin juni. Daarna laatste 2 weken juni. Vervolgens meerdere updates waarbij de ETA met stapjes naar voren kwam. Uiteindelijk 6-15 juni. Op 3 juni sms gekregen met eindfactuur beschikbaar. In de factuur stond een VIN en verwachte leverdatum 6 juni. Paar dagen later ook VIN in de app. ETA vervolgens naar 9-16 juni. Via bovenoemde API ETA to Delivery Center 9 juni (2e Pinksterdag...).
Vandaag maar weer eens gebeld met Tilburg: auto staat nog in Berlijn, zodra transport ingepland is ontvang ik een SMS om afspraak in te plannen. Paar uur later: 12-19 juni in de app, ETA to Delivery Center 19 juni... Zucht..
De datum die nu via de API op te halen is ('wat normale mensen niet doen') valt nog steeds binnen de range van hetgeen wat in de Tesla-app getoond wordt, dus ik klaag niet.t14wo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:02:
[...]
Je blijft je echt verbazen over hoe Tesla denkt dat ze een goede customer journey bieden.![]()
![]()
Het is dat ik niet meer kan annuleren, anders had ik wat anders gewild. Terwijl ik in december nog een Y inleverde met pijn in mijn hart omdat het zo’n topding was!ze verpesten de voorpret door zo onbetrouwbaar te zijn in levering. Wat extra vreemd is aangezien ze de volledige keten in handen hebben. Het is niet dat je bestelt bij een zelfstandige dealer. Je bestelt bij tesla, die de bestelling doorzet naar Berlijn.
Zojuist nog een 'edit' aan mijn vorige post toegevoegd, gezien de ETA to Delivery Center weer gewijzigd is.
Vandaag weer een update, weer terug naar 19-30 junink- schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:54:
Nou hier gaat het lekker... RWD Quicksilver (Standard Range) besteld op 25 April.
En weer doorgezet naar 11-25 juni.t14wo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:12:

zag toevallig gisteren in de app dat het tijdsvenster voor levering is aangepast.
eerst stond er 15 juli - 8 september...
dat in nu aangepast naar 20 juni - 30 juni...
hopelijk kunnen ze dit ook waarmaken.. al krijg ik wel het vermoeden dat het een wat onpersoonlijke aflevering van je auto gaat worden. aangezien er volgens mij karrevrachten vol model y's uitgeleverd gaan worden in tilburg..
eerst stond er 15 juli - 8 september...
dat in nu aangepast naar 20 juni - 30 juni...
hopelijk kunnen ze dit ook waarmaken.. al krijg ik wel het vermoeden dat het een wat onpersoonlijke aflevering van je auto gaat worden. aangezien er volgens mij karrevrachten vol model y's uitgeleverd gaan worden in tilburg..
...
Elke aflevering gaat hetzelfde bij Tesla. Er wordt aangegeven waar de auto staat en je mag zelf kijken of alles OK is en na akkoord wordt de auto gekoppeld aan je account en kun je alles instellen in je profiel. Of ze nu 100 of 500 auto's afleveren maakt niet uit. Reken niet op een doek die je eraf mag trekken, bloemetje, luchtje, etc.koentjuh1987 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:03:
al krijg ik wel het vermoeden dat het een wat onpersoonlijke aflevering van je auto gaat worden. aangezien er volgens mij karrevrachten vol model y's uitgeleverd gaan worden in tilburg..
Net de SMS ontvangen om een afspraak te maken, nadat gisteren mijn ETA met twee weken was verschoven.
Het is een bijzonder proces bij Tesla
idem, van 17 tot 27 juni nu ophalen op de 21ste.NwbrG schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:10:
Net de SMS ontvangen om een afspraak te maken, nadat gisteren mijn ETA met twee weken was verschoven.
MYJ Black/Black+trekhaak
geen kenteken btw
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Mijn aflevering staat op de 17e gepland, inmiddels ook kenteken bekend
En weer vertraagd. 19 juni - 30 juni.tim.w schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:39:
Hier helaas wederom een vertraging![]()
Model Y RWD (Quicksilver). Besteld op 13 maart.
Was 6 juni - 22 juni
Is nu 13 juni - 30 juni
Haha, dit had je een paar jaar geleden toch niet kunnen verzinnen. Wat een bedrijf. 🤩
Musk voegde eraan toe dat vanaf 28 juni Tesla-voertuigen zichzelf naar het huis van een klant zullen rijden, direct vanaf het einde van de productielijn in de fabriek.
Artikel
Musk voegde eraan toe dat vanaf 28 juni Tesla-voertuigen zichzelf naar het huis van een klant zullen rijden, direct vanaf het einde van de productielijn in de fabriek.
Artikel
Ik nodig je van harte uit om deze uitzending van Zembla te bekijken: Hunkaroglu in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"Maurice- schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:05:
Haha, dit had je een paar jaar geleden toch niet kunnen verzinnen. Wat een bedrijf. 🤩
Artikel
Ik begrijp oprecht je klacht niet. Ze geven een mogelijke leverperiode aan en als ik naar die data kijk, dan leveren ze daarbinnen. Het enige dat ik zie gebeuren bij de laatste inschatting is dat ze de "uiterlijk"-datum 2(!) dagen naar achteren plaatsten.t14wo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:02:
[...]
![]()
Clickbait aflevering zonder schokkend nieuws. -MD- in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"turkeyhakan schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:09:
[...]
Ik nodig je van harte uit om deze uitzending van Zembla te bekijken: Hunkaroglu in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
Moet je bij een traditioneel merk bestellen. Bij je proefrit is het 14 weken levertijd, na het tekenen 18 en eind van het liedje weten ze na een half jaar nog niet waar de auto blijft omdat je zelf voor een hele exotische optie hebt gekozen.Martijntj schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Ik begrijp oprecht je klacht niet. Ze geven een mogelijke leverperiode aan en als ik naar die data kijk, dan leveren ze daarbinnen. Het enige dat ik zie gebeuren bij de laatste inschatting is dat ze de "uiterlijk"-datum 2(!) dagen naar achteren plaatsten.

ja en neeBaSsDruM schreef op zondag 8 juni 2025 @ 17:17:
[...]
Bijzondere uitvoering? Performance? Toevallig heeft m'n buurman een RWD besteld, die kon 'm ook binnen 2 weken ophalen. Ik zelf had een LR RWD besteld.
Het is een AWD dat is niet zo bijzonder, maar rode uitvoering met zwart/wit interieur dan weer wel. in de app zie ik een witte met zwart/wit interieur klaar staat. maar ja die kleur wil ik niet. of een rode met zwart interieur LR RWD.
Mij gaat het meer om de 3 maanden window in de verwachte levering. is het augustus of oktober
[ Voor 8% gewijzigd door trisje op 11-06-2025 15:00 ]
Kijk de laatste paar berichten hier eens?Martijntj schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Ik begrijp oprecht je klacht niet. Ze geven een mogelijke leverperiode aan en als ik naar die data kijk, dan leveren ze daarbinnen. Het enige dat ik zie gebeuren bij de laatste inschatting is dat ze de "uiterlijk"-datum 2(!) dagen naar achteren plaatsten.
Ik heb het niet over wat de nuchtere hollander ervan vindt.
Ik zit in het customer journey veld als werk. En dan valt mij op dat het mij meer frustreert dan dat het mij een fijne klantreis oplevert.
Anyway. Na vanochtend verplaatst te zijn, heb ik nu 19e ophaalafspraak gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door t14wo op 11-06-2025 16:29 ]
Ook wel een bijzondere, er zijn deze week nog geen Y's op kenteken gezet. https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-y/
[ Voor 5% gewijzigd door Xipe22 op 11-06-2025 16:49 ]
Loopt altijd iets achter. er staat dan op bijvoorbeeld 7 juni "bijgewerkt tot 6 juni" en dan zie je bij de dagen maar t/m 30-mei staan. en dan op 8 juni zie je ineens t/m 6 juni erbij staan.Xipe22 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:48:
Ook wel een bijzondere, er zijn deze week nog geen Y's op kenteken gezet. https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-y/
Wat je wel goed kan zien is dat er in die eerste paar dagen juni eigenlijk alleen maar dual motors en LR RWD's op kenteken zijn gezet. Maar 10 SR RWD's.
Maar goed. Juist de hoeveelheid info die je krijgt (kunt krijgen) via de tesla app/api en dit soort kentekensites geeft minstens zoveel onrust als inzicht in het hele proces.
Wat lijk het me toch fijn als je de gave tot geduldig wachten hebt
Ben benieuwd bij welke merken je voorheen hebt geshopt als je het bij Tesla niet goed vindt. Mijn ervaring met eigen auto's en van mijn vriendin waren altijd bedroevend (Audi Haas en Pouw, BMW Dusseldorp en Ekris), beloftes werden nooit nagekomen en na tekenen hoorde je sowieso niets meer als je er zelf niet achteraan bleef gaan.t14wo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:28:
[...]
Kijk de laatste paar berichten hier eens?
Ik heb het niet over wat de nuchtere hollander ervan vindt.
Ik zit in het customer journey veld als werk. En dan valt mij op dat het mij meer frustreert dan dat het mij een fijne klantreis oplevert.
Anyway. Na vanochtend verplaatst te zijn, heb ik nu 19e ophaalafspraak gemaakt.
Het falen van andere merken maakt de Tesla experience niet beter.Maurice- schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 19:34:
[...]
Ben benieuwd bij welke merken je voorheen hebt geshopt als je het bij Tesla niet goed vindt. Mijn ervaring met eigen auto's en van mijn vriendin waren altijd bedroevend (Audi Haas en Pouw, BMW Dusseldorp en Ekris), beloftes werden nooit nagekomen en na tekenen hoorde je sowieso niets meer als je er zelf niet achteraan bleef gaan.
Bij mijn volvo een paar jaar terug kreeg ik eenmalig een week indicatie en daarna een belletje toen hij binnen was. Dat vind ik fijner dan een constant schuivende datum. Als je een datum weergeeft, moet je erop kunnen vertrouwen.
Maargoed. Ik ben blij dat er een levering gepland staat.
Vrijdag 6 juni bij Athlon Zakelijk besteld:
MY AWD LR Stealth Grey/Black
19 inch
Trekhaak
Enhanced Autopilot
Levering vanaf WK’s 23 dus direct.
Athlon geeft aan dat levering pas in Augustus is. Tesla geeft in de app juni aan.
Hopen dat de Y ook voor 1 juli wordt geleverd ivm vakantie.
19 inch
Trekhaak
Enhanced Autopilot
Athlon geeft aan dat levering pas in Augustus is. Tesla geeft in de app juni aan.
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
Vandaag via Arval de MYJ Black/Black RWD besteld en mag direct geleverd worden.
Levering in de Tesla app staat op juni. Zojuist gebeld door Tesla dat ze gaan proberen hem de komende twee weken nog uit te leveren in Tilburg, anders wordt het uiterlijk de eerste twee weken van juli gaf ze aan.
Fingers crossed!
Levering in de Tesla app staat op juni. Zojuist gebeld door Tesla dat ze gaan proberen hem de komende twee weken nog uit te leveren in Tilburg, anders wordt het uiterlijk de eerste twee weken van juli gaf ze aan.
Fingers crossed!
Zou er niet te hard op hopen. Zelfde config 26 maart besteld. Kan pas volgende week donderdag ophalen. Ik heb nu 10 dagen een VIN.JelleH85 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:35:
Vandaag via Arval de MYJ Black/Black RWD besteld en mag direct geleverd worden.
Fingers crossed!
Die vrouw van Tesla die belde gaf aan dat ze pas vanaf half juni deze config grootschalig kunnen gaan leveren. Vroeg er specifiek naar nav de posts hier. Veel plezier donderdag!t14wo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:50:
[...]
Zou er niet te hard op hopen. Zelfde config 26 maart besteld. Kan pas volgende week donderdag ophalen. Ik heb nu 10 dagen een VIN.
Eerste update in de app. Leverwindow is 2 augustus - 28 september. Dat is heel anders dan de juni die de website aangeeft. En ver na mijn vakantie. Eens kijken of dat de komende weken nog wordt aangepast.rjhilbrink schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 22:08:
Vrijdag 6 juni bij Athlon Zakelijk besteld:
19 inch
Trekhaak
Enhanced Autopilot
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
Ben benieuwd! De datums lijken veel te verschuiven, dus hopen op het beste. Mijne staat met leverrestrictie op 30 augustus - 29 okt. Hopelijk tegen die tijd is de productie op stoomrjhilbrink schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:30:
[...]
Eerste update in de app. Leverwindow is 2 augustus - 28 september. Dat is heel anders dan de juni die de website aangeeft. En ver na mijn vakantie. Eens kijken of dat de komende weken nog wordt aangepast.
Update: zonet eindfactuur ontvangen ter attentie van de bank.BjornVH schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:52:toon volledige bericht
Kleine update van onze bestelling (België):
Config:
Model Y Achterwielaandrijving
Lakkleur Stealth Grey
19" Crossflow-velgen
Volledig zwart premium interieur
5-zits configuratie
Autopilot
Trekhaak
10 mei - bestelling geplaatst: juni
20 mei: 29 mei – 30 juni
29 mei: 2 juni – 18 juni
3 juni: 18 juni – 30 juni
Nog geen VIN
VIN-nummer ontvangen
Levering 26-30 juni.
Zojuist een update gehad:
Besteld 20-05
Levering 15-06 / 30-06
Vandaag een update: 20-6 / 26-06
MY SR White/White.
Besteld 20-05
Levering 15-06 / 30-06
MY SR White/White.
zag hier ook de update in de tesla app.
tijdsvak was 20-30 juni. nu bijgesteld naar 18-24 juni.
nog geen VIN toegekend maar moment voor uitleveren/ophalen komt dichterbij :-)
tijdsvak was 20-30 juni. nu bijgesteld naar 18-24 juni.
nog geen VIN toegekend maar moment voor uitleveren/ophalen komt dichterbij :-)
...
Vandaag ok een update gehad:Calder schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:59:
5 juni besteld:
Model Y RWD SR wit
verwachte levering: 20 juni - 26 juni
Same hereroolfe schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:26:
Zojuist een update gehad:
Besteld 20-05
Levering 15-06 / 30-06
MY SR White/White.
Besteld 28-05
Levering 13-06 / 29-06
Vandaag 13:30 een update: 21-6 / 27-06
Vandaag 15:30 vin zichtbaar via api
MY SR White/White
My first post….
Besteld 31 maart via LM.
Lange tijd levertijd tusse iets en 30 juni en verder geen info.
Zaterdag 7 juni ineens “beweging”: levering tussen 8 en 21 juni
Maandag 9 juni update naar 10>19 juni
Woensdag 11 juni ineens een VIN erbij en levering tussen 12 en 19 juni
Donderdag ochtend 12 juni een sms dat ik m in kon plannen!!!🎉 op ma-di-wo 16-17-18 juni.
Vervolgens zowel gistermiddag als vandaag wat pusherige sms-sjes omdat ik niet direct gepland heb.
Tijdslijn sms-jes:
Donderdag 12 juni, 10:10: plan je levering
16:30 een herinnering dat ik moet plannen.
Vandaag, vrijdag 13 juni:
10:17: sms dat levering gepland is (door Tesla) op 17 juni om 15:30
Vervolgens om 12:27 een sms dat ie op 19 juni gepland is om 15:30
Toen toch maar gebeld naar Tesla om mijn eigen planning te bepalen……
Dinsdag ophalen!!!!!!!🎉🎉🎉
Hou er dus rekening mee dat het snel kan gaan en enigzins onder druk (iig gevoelsmatig) om m op te halen. Alsof iedereen zijn/haar agenda wel even een ochtend/middag leeg kan maken binnen korte tijd nadat ze je verrasen met een leverdatum. Al heb ik dat voor deze gelegenheid graag gedaan 😉
Edit: het gaat om een MY, SR, stealth Grey met trekhaak
Besteld 31 maart via LM.
Lange tijd levertijd tusse iets en 30 juni en verder geen info.
Zaterdag 7 juni ineens “beweging”: levering tussen 8 en 21 juni
Maandag 9 juni update naar 10>19 juni
Woensdag 11 juni ineens een VIN erbij en levering tussen 12 en 19 juni
Donderdag ochtend 12 juni een sms dat ik m in kon plannen!!!🎉 op ma-di-wo 16-17-18 juni.
Vervolgens zowel gistermiddag als vandaag wat pusherige sms-sjes omdat ik niet direct gepland heb.
Tijdslijn sms-jes:
Donderdag 12 juni, 10:10: plan je levering
16:30 een herinnering dat ik moet plannen.
Vandaag, vrijdag 13 juni:
10:17: sms dat levering gepland is (door Tesla) op 17 juni om 15:30
Vervolgens om 12:27 een sms dat ie op 19 juni gepland is om 15:30
Toen toch maar gebeld naar Tesla om mijn eigen planning te bepalen……
Dinsdag ophalen!!!!!!!🎉🎉🎉
Hou er dus rekening mee dat het snel kan gaan en enigzins onder druk (iig gevoelsmatig) om m op te halen. Alsof iedereen zijn/haar agenda wel even een ochtend/middag leeg kan maken binnen korte tijd nadat ze je verrasen met een leverdatum. Al heb ik dat voor deze gelegenheid graag gedaan 😉
Edit: het gaat om een MY, SR, stealth Grey met trekhaak
Ineens een aantal updates
Model Y RWD Quicksilver
Was 19 juni - 30 juni
Is nu 18 juni - 24 juni + eindfactuur (nog geen VIN)
Ben alleen net sinds vandaag op vakantie dus ophalen wordt iets voor tweede week van juli.
Datum | Update |
10 juni | Verwachte levering: 13 juni – 18 juni Edit 1: net na de post weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-11 naar 2025-06-18. Edit 2: na 'Edit 1' weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-18 naar 2025-06-16. |
14 juni | Verwachte levering: 14 juni – 22 juni Het valt me op dat de reguliere updates om 16:10 uur zijn, wanneer de huidige datum de minimale datum heeft verstreken. |
Bij mij is de auto (samen met verwachte levertermijn) opeens uit de app verdwenen. Opnieuw inloggen heeft geen nut. Iemand een idee hoe ik de auto weer in beeld kan krijgen?
En hij is weer terug in beeld sinds vanochtend.SirPhil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:44:
Bij mij is de auto (samen met verwachte levertermijn) opeens uit de app verdwenen. Opnieuw inloggen heeft geen nut. Iemand een idee hoe ik de auto weer in beeld kan krijgen?
Waar laat je hem leveren?dogiedog schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 16:12:toon volledige bericht
Edit: in de loop van de dag is de ETA gewijzigd naar 2025-06-117 juni Verwachte levering: 7 juni – 18 juni 10 juni Verwachte levering: 13 juni – 18 juni
Edit 1: net na de post weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-11 naar 2025-06-18.
Edit 2: na 'Edit 1' weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-18 naar 2025-06-16.
14 juni Verwachte levering: 14 juni – 22 juni
Het valt me op dat de reguliere updates om 16:10 uur zijn, wanneer de huidige datum de minimale datum heeft verstreken.
Ben net gebeld door Tesla. De vrachtwagen heeft vertraging in Duitsland. Kan de auto morgen ophalen om 14:30 ipv 10:00.
Nog meer mede tweakers op de vrachtwagen?
Geen idee of ik ook op die vrachtwagen sta, maar zou goed kunnen. Ik heb een afspraak om 16:00 om de Model Y RWD SR op te halen in Tilburg (Zwart).Antekw schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:13:
Ben net gebeld door Tesla. De vrachtwagen heeft vertraging in Duitsland. Kan de auto morgen ophalen om 14:30 ipv 10:00.
Ik ben niet gebeld, afspraak staat nog steeds om 10:30Antekw schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:13:
Ja, ik mag hem ophalen om 16:00uur ipv 09:30uur.Antekw schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:13:
Model Y Juniper RWD SR wit + trekhaak - Groningen, updates tot dusver:
Datum | Update |
14 juni | Verwachte levering: 14 juni – 22 juni Het valt me op dat de reguliere updates om 16:10 uur zijn, wanneer de huidige datum de minimale datum heeft verstreken. |
16 juni | Verwachte levering: 17 juni – 25 juni ETA to Delivery Center: 2025-06-19 |
Toevallig ik ook. Bestelling LR RWD wit wit. Nu levering tussen 16-23 juni. Vorige week Vin ontvangen. Had gedacht dat hij afgelopen weekend al op transport naar Groningen zou. Maar helaas.
Kreeg gisteren een smsje. Ik kan die van mij vrijdag ophalen in Groningen. LR RWD Quicksilver.Bonmob schreef op maandag 16 juni 2025 @ 23:07:
[...]
Toevallig ik ook. Bestelling LR RWD wit wit. Nu levering tussen 16-23 juni. Vorige week Vin ontvangen. Had gedacht dat hij afgelopen weekend al op transport naar Groningen zou. Maar helaas.
Daarvoor stond de levering op 15 juni - 23 juni.
Mijn eerste post hier! Afgelopen februari een M3 RWD LR besteld, in het rood met de Nova velgen. Er zit een leverrestrictie op de auto tot 1 juli. Die 1 juli komt inmiddels steeds dichterbij, maar ik zie de laatste weken maar weinig in de app veranderen. Ik heb nog geen VIN en aflevering staat voor 2 augustus - 16 oktober in de app.
Wat zijn de ervaringen hier met een 'vroege' bestelling icm een lever restrictie? Ik had toch eigenlijk wel gehoopt dat het Tesla zou lukken, vanwege de relatief korte levertijd die ze normaliter kunnen bieden, om daadwerkelijk op/rond die 1 juli de auto te leveren. Maar misschien was dat ook een gevalletje 'wishful thinking'
.
Wat zijn de ervaringen hier met een 'vroege' bestelling icm een lever restrictie? Ik had toch eigenlijk wel gehoopt dat het Tesla zou lukken, vanwege de relatief korte levertijd die ze normaliter kunnen bieden, om daadwerkelijk op/rond die 1 juli de auto te leveren. Maar misschien was dat ook een gevalletje 'wishful thinking'
Lees hier maar terug als je zoekt op leverrestrictie.commondus schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:44:
Mijn eerste post hier! Afgelopen februari een M3 RWD LR besteld, in het rood met de Nova velgen. Er zit een leverrestrictie op de auto tot 1 juli. Die 1 juli komt inmiddels steeds dichterbij, maar ik zie de laatste weken maar weinig in de app veranderen. Ik heb nog geen VIN en aflevering staat voor 2 augustus - 16 oktober in de app.
Wat zijn de ervaringen hier met een 'vroege' bestelling icm een lever restrictie? Ik had toch eigenlijk wel gehoopt dat het Tesla zou lukken, vanwege de relatief korte levertijd die ze normaliter kunnen bieden, om daadwerkelijk op/rond die 1 juli de auto te leveren. Maar misschien was dat ook een gevalletje 'wishful thinking'.
Je levering is begin nieuwe kwartaal, dus alle auto’s die dan in het land waren, zijn de week ervoor uitgeleverd. Dat doet Tesla altijd. Er komt dan meestal een grotere golf van auto’s tegen einde kwartaal. Betekent ook dat begin nieuw kwartaal meestal wat vertraging zit. Reken dus maar op een paar weken vanaf 1 juli.
Simpelste oplossing: 1 juli laten opschuiven naar 24-6 (week eerder). Dan is de kans veel groter dat je die week nog rijdt!
Ben net weer gebeld, Vrachtwagen chauffeur onwel, wordt hem niet meer vandaag, hopelijk gaat het bij jou nog wel doorJeremy1410 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 17:25:
[...]
Ja, ik mag hem ophalen om 16:00uur ipv 09:30uur.
Heb via Tesla operational lease afgesloten, dit gaat dan via Ayvens. Iemand een idee of ik dan wel bericht krijg van Tesla over de levering of dat dit via de leasemaatschappij gaat?
Dit is wel een mooi hoor…Rtoo schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:14:
Heb via Tesla operational lease afgesloten, dit gaat dan via Ayvens. Iemand een idee of ik dan wel bericht krijg van Tesla over de levering of dat dit via de leasemaatschappij gaat?

Lees anders de afgelopen tien posts terug en je vindt het. Het is geen helpdesk. Anders had zelfs chatgpt je waarschijnlijk het goede antwoord gegeven.
Thanks, gelijk dit maar even doorgezet naar de LM, met verzoek om leverrestrictie er z.s.m. af te halent14wo schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:01:
[...]
Lees hier maar terug als je zoekt op leverrestrictie.
Je levering is begin nieuwe kwartaal, dus alle auto’s die dan in het land waren, zijn de week ervoor uitgeleverd. Dat doet Tesla altijd. Er komt dan meestal een grotere golf van auto’s tegen einde kwartaal. Betekent ook dat begin nieuw kwartaal meestal wat vertraging zit. Reken dus maar op een paar weken vanaf 1 juli.
Simpelste oplossing: 1 juli laten opschuiven naar 24-6 (week eerder). Dan is de kans veel groter dat je die week nog rijdt!
Ben benieuwd!
Datum | Update |
16 juni | Verwachte levering: 17 juni – 25 juni ETA to Delivery Center: 2025-06-19 |
17 juni | SMS ontvangen voor maken van afspraak, opties waren: 23, 24 of 25 juni. Daaropvolgend ook kenteken ontvangen |
Waar kan ik vinden hoe die api werkt en waar ik die api kan vinden? Die geeft toch net wat meer prijs merk ik.dogiedog schreef op maandag 16 juni 2025 @ 18:31:toon volledige bericht
Edit 1: net na de post weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-11 naar 2025-06-18.
Edit 2: na 'Edit 1' weer een update... de ETA to Delivery Center is gewijzigd van 2025-06-18 naar 2025-06-16.
14 juni Verwachte levering: 14 juni – 22 juni
Het valt me op dat de reguliere updates om 16:10 uur zijn, wanneer de huidige datum de minimale datum heeft verstreken.
16 juni Verwachte levering: 17 juni – 25 juni
ETA to Delivery Center: 2025-06-19
Ik maak gebruik van de code in deze repository en heb dat uitgebreid met het pushen van notificaties.SirPhil schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:00:
[...]
Waar kan ik vinden hoe die api werkt en waar ik die api kan vinden? Die geeft toch net wat meer prijs merk ik.
Nu ben ik niet zo heel handig met programmeertaal: kun je me uitleggen wat ik moet doen om ook de ETA to service center op te zoeken? Of past dat niet eenvoudig in een post?dogiedog schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:01:
[...]
Ik maak gebruik van de code in deze repository en heb dat uitgebreid met het pushen van notificaties.
Dat is inderdaad lastig in één post uit te leggen en hoort hier denk ik ook niet helemaal thuis. De instructies staan in principe op de gelinkte pagina. Zegt je dat niets? Dan zou ik zeggen: zoek het uit als een echte Tweaker, of laat het rusten en wacht geduldig tot de Tesla-app je meer vertelt.SirPhil schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:06:
[...]
Nu ben ik niet zo heel handig met programmeertaal: kun je me uitleggen wat ik moet doen om ook de ETA to service center op te zoeken? Of past dat niet eenvoudig in een post?
Vraag een collega. Alternatief: rustig wachten. Het enige verschil is dat je eta van aankomst in servicecenter kan zien. De rest zie je gewoon in je app.SirPhil schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:06:
[...]
Nu ben ik niet zo heel handig met programmeertaal: kun je me uitleggen wat ik moet doen om ook de ETA to service center op te zoeken? Of past dat niet eenvoudig in een post?
Ja maandag aanstaande ophalen. Helaas was vrijdag niet meer mogelijk ivm bezetting.SirPhil schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:22:
[...]
En hij is weer terug in beeld sinds vanochtend.
Ik heb er ook geen verstand van, maar aan Chatgpt gevraagd door de link van github erin te plakken en ik ontving een uitgebreid stappenplan om in de terminal via python te koppelen met de api. Werkte meteen!dogiedog schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:11:
[...]
Dat is inderdaad lastig in één post uit te leggen en hoort hier denk ik ook niet helemaal thuis. De instructies staan in principe op de gelinkte pagina. Zegt je dat niets? Dan zou ik zeggen: zoek het uit als een echte Tweaker, of laat het rusten en wacht geduldig tot de Tesla-app je meer vertelt.
Ontopic:
Mijn MYJ 12 juni besteld, levering 19-25 juni. Vorige week al een VIN in de API en sinds gister in de app. Kan niet lang meer duren! Maar gaat al vrij rap zo
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.