Zojuist een nieuwe datum in de App, 4 juni - 20 juni.dogiedog schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:22:
Op 4 mei hebben we onze eerste Tesla besteld: een witte Model Y Juniper RWD met trekhaak. De levering staat gepland voor juni 2025.
Hier ook. Met ook voorheen een leverdatum 29mei - 30 juni.dogiedog schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:37:
[...]
Zojuist een nieuwe datum in de App, 4 juni - 20 juni.
Eindelijk wat beweging.
En ja ik ben ongeduldig zoals velen hier haha(iets met nieuw speelgoed)
Vandaag ook weer gebeld nadat mijn datum weer van 28 mei - 6 juni naar 6 - juni 30-juni ging. Tesla gaf aan dat het voor de SR RWD zoieso al de bedoeling was pas midden juni te gaan leveren maar dat het meezat in de fabriek , vandaar het naar voren halen van data. Echter bleek dit achteraf te optimistisch waardoor alles weer terug naar achter is verschoven...
LOL, mijn SR RWD black schuift ook steeds naar achteren...
Tevens net een nieuwe baan... Als ze niet opschieten, hoef ik hem nooit op laden en rijd ik zo van ophaalpunt naar inleverpunt van de lease :-)
Tevens net een nieuwe baan... Als ze niet opschieten, hoef ik hem nooit op laden en rijd ik zo van ophaalpunt naar inleverpunt van de lease :-)
Toen ik mijn witte Sr ophaalde stonden er meerdere Zwart/zwart Sr's voor uitleveren in Tilburg.Kwarkaroo schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:29:
Zwarte MY SR met zwarte bekleding.
Besteld op 10 maart.
Volgens mij heb ik nog niet echt zwarte leveringen voorbij zien komen en heb er zelf ook nog niet één zien rijden. Maar misschien heb ik iets gemist. Lijkt er dus op dat deze kleur nu ook van de band rolt.
Morgen mag een collega zijn Witte Sr ophalen in Groningen. Besteld op 8 april.
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Dan kunnen ze hem toch beter annuleren?deknog schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:36:
Geen afkoopsom die je dan moet betalen?deknog schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:36:
Inderdaad. En logica wordt gerespecteerd. Sinds vandaag ook een VIN nummer. Benieuwd naar het vervolg.
Komt er dan ook een nickchange?KiaCeedPHEV schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 06:38:
[...]
Inderdaad. En logica wordt gerespecteerd. Sinds vandaag ook een VIN nummer. Benieuwd naar het vervolg.
Hier nog steeds niks in de app.
1 april besteld myj zw/zw+trekhaak
Leverdatum vandaag tot 30 juni.
Maar nog geen vin of iets
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik mag me sinds deze week op bij dit topic voegen
Heb een MYJ SR RWD Wit besteld via de LM en die heeft de bestelling afgelopen maandag doorgezet naar Tesla.
Levering heb ik laten inplannen op 1 september. Hopelijk wordt het niet veel later dan dat, aangezien we onze huidige auto eind september moeten inleveren.
Heb een MYJ SR RWD Wit besteld via de LM en die heeft de bestelling afgelopen maandag doorgezet naar Tesla.
Levering heb ik laten inplannen op 1 september. Hopelijk wordt het niet veel later dan dat, aangezien we onze huidige auto eind september moeten inleveren.
Zwarte kleur is schijnbaar de laatste kleur die geproduceerd wordt. Ik heb nog geen zwarte gezien hier die binnenkort geleverd wordt. Had eigenlijk verwacht dat ze eerst auto's met een andere kleur dan wit zouden leveren, daar deze duurder zijn (en dus kwartaalresultaat opkrikken).Geckoo schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 07:32:
[...]
Komt er dan ook een nickchange?
Hier nog steeds niks in de app.
1 april besteld myj zw/zw+trekhaak
Leverdatum vandaag tot 30 juni.
Maar nog geen vin of iets
Lijkt er inderdaad op dat ze op kleur produceren. Velen die de auto later hebben besteld krijgen hem al een stuk eerder. Wat ik zo lees is er tot dusver enkel wit en stealth grey uitgeleverd.
Vrees dat ik de auto niet meer ga krijgen voor de start van mijn vakantie op 14 juni (Model Y RWD, Quicksilver, besteld op 13 maart). Nog geen VIN en levering staat nog altijd op 6 juni - 22 juni.
Vrees dat ik de auto niet meer ga krijgen voor de start van mijn vakantie op 14 juni (Model Y RWD, Quicksilver, besteld op 13 maart). Nog geen VIN en levering staat nog altijd op 6 juni - 22 juni.
Ik zag gisteren nog een autotransporter op de snelweg vol met witte en zwarte Model Y Junipers. Ik heb sinds gisteren eindelijk een RN nummer voor een Zwarte Model Y Juniper Long Range AWD en er staat in de app verwachte levering: mei 2025. Dat is wel heel enthousiast maar in Athlon staat 23-06 als verwachte leveringsdatum. We gaan het zien.
[ Voor 7% gewijzigd door benjamin94 op 28-05-2025 09:58 ]
Ik heb trouwens https://github.com/niklaswa/tesla-order-status met automatische polling elke 10 seconden (overkill) op de achtergrond draaien. Erg handig voor realtime status wijzigingen in je order.
Waarom zou je dat doen? Je krijgt direct een pushmelding en een sms als je een afspraak kunt plannen.benjamin94 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:07:
Ik heb trouwens https://github.com/niklaswa/tesla-order-status met automatische polling elke 10 seconden (overkill) op de achtergrond draaien. Erg handig voor realtime status wijzigingen in je order.
Nu krijg ik bij elke wijziging in de order een melding. Dus niet alleen bij een pushmelding van de app.jongetje schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:51:
[...]
Waarom zou je dat doen? Je krijgt direct een pushmelding en een sms als je een afspraak kunt plannen.
En je vindt niet dat het vrij asociaal is om de servers van Tesla iedere 10 seconden te belasten, in plaats van (bijvoorbeeld) iedere 10 minuten en 's nachts niet?benjamin94 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:07:
[...]
Nu krijg ik bij elke wijziging in de order een melding. Dus niet alleen bij een pushmelding van de app.
Ik snap wat je bedoelt maar de API (van het miljardenbedrijf) kan het blijkbaar aan, anders had ik een HTTP 429 o.i.d. verwacht. Maar 10 seconden is zoals ik zelf al zei overkill, ik heb het aangepast naar 10 minuten. Het script draai ik alleen wanneer ik mijn pc gebruik.Martijntj schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:10:
[...]
En je vindt niet dat het vrij asociaal is om de servers van Tesla iedere 10 seconden te belasten, in plaats van (bijvoorbeeld) iedere 10 minuten en 's nachts niet?
je zou verwachten dat met Full Self Driving ze gewoon uit de fabriek naar de klant zouden kunnen rijden /s
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
FSD wordt gebruikt om de auto's van de fabriek naar de eerste parkingplek te brengen, maar niet in de openbare wegen.Geckoo schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:09:
je zou verwachten dat met Full Self Driving ze gewoon uit de fabriek naar de klant zouden kunnen rijden /s
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Met chromen accenten?! Die heb ik al jaren niet gezien. Wordt niet geleverd in Nederland.roolfe schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:15:
[Afbeelding]
Deze foto kwam ik op Facebook tegen, 2 uur geleden gepost.
Gespot in Tsjechië weliswaar, maar de zwarte worden wel uitgeleverd
Beschermfolie.t14wo schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:33:
[...]
Met chromen accenten?! Die heb ik al jaren niet gezien. Wordt niet geleverd in Nederland.
Gisterochtend Model 3 LR RWD (geen voorraadauto gekozen) besteld, vrijdagmorgen ophalen! Blijkbaar is er net een boot aangekomen ofzo
Begin mei kwam de Juniper in de aanbieding (extra korting) bij de leasemaatschappij naast de M3, 7 mei de juniper besteld en 21 mei stond ie klaar in Tilburg. Vandaag opgehaald en wat een fijne auto! Juniper SR wit trekhaak.BaSsDruM schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:07:
Gisterochtend Model 3 LR RWD (geen voorraadauto gekozen) besteld, vrijdagmorgen ophalen! Blijkbaar is er net een boot aangekomen ofzo
Controle puntje: de plastic velgstroomlijners zaten bij 2 wielen niet goed, op zich geen punt, even extra vastklikken, maar ja als je er niet op let heb je wel energieverliezen vanwege meer luchtweerstand.
Weer een update, 2 juni - 16 junidogiedog schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:37:
[...]
Zojuist een nieuwe datum in de App, 4 juni - 20 juni.
Nu 31 mei - 14 juni.Mvb1396 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:40:
[...]
Wat is je leverdatum nu ? Ik heb dezelfde configuratie en 7 mei besteld. Ik had ook 23 mei -8 juni.
Nu helaas sinds vandaag 6 juni - 30 juni...
Aangepast naar 1 juni - 14 juni. Dat komt ineens heel dichtbij.Xipe22 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:52:
Die van mij is ook aangepast:
Was 4 juni - 30 juni
Nu 5 juni - 21 juni
MY LR Rwd quicksilver
Same herebenjamin94 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:07:
#waitingmadefun
Update over bestelling Model Y 2025, LR RWD Stealth grey.
Bestelling 16/5 geplaatst en sinds gisteren aanvraag tot inschrijving ontvangen. Dus normaal volgende week om de wagen gaan. Heel snel gegaan.
Bestelling 16/5 geplaatst en sinds gisteren aanvraag tot inschrijving ontvangen. Dus normaal volgende week om de wagen gaan. Heel snel gegaan.
Dat is snel idd, maar dan heb er toch een uit de voorraad 😉(niet dat dit wat uitmaakt…)BaSsDruM schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:07:
Wel gek dat veel latere bestellingen nu eerder geleverd worden. Hierboven zag ik er ook een die een maand na mijne is besteld.KiaCeedPHEV schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:53:
Update over bestelling Model Y 2025, LR RWD Stealth grey.
Ik heb nu 31 mei-13 juni staan. Dooie mus, gezien ik volgende week met de auto op vakantie ga. Lekker geregeld dat ik hem dus na de vakantie kan ophalen.

Gezien het taalgebruik zal het een Belg betreffen.t14wo schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:03:
[...]
Wel gek dat veel latere bestellingen nu eerder geleverd worden. Hierboven zag ik er ook een die een maand na mijne is besteld.
Ik heb nu 31 mei-13 juni staan. Dooie mus, gezien ik volgende week met de auto op vakantie ga. Lekker geregeld dat ik hem dus na de vakantie kan ophalen.
Ik zit precies in hetzelfde schuitje... datum weer naar voren gehaald , 31 - mei 13 - juni. Maar ik ga 8 juni op vakantie. Zal wel nietmeer op tijd komen...t14wo schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:03:
[...]
Wel gek dat veel latere bestellingen nu eerder geleverd worden. Hierboven zag ik er ook een die een maand na mijne is besteld.
Gewoon even bellen met ze... misschien kunnen ze de 7de wel leveren.Mvb1396 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 21:38:
[...]
Ik zit precies in hetzelfde schuitje... datum weer naar voren gehaald , 31 - mei 13 - juni. Maar ik ga 8 juni op vakantie. Zal wel nietmeer op tijd komen...
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Ik heb gebeld nadat ik op de site een nieuwe auto met zelfde configuratie op voorraad zag staan. Ze hebben hem toen van Hengelo omgezet naar Utrecht, dan maar wat verder rijden. Scheelt bijna een maand wachten.
Ik had na het belletje direct een VIN en kenteken in de app staan. 27 mei originele besteldatum in de app. Leasemaatschappij had op 26 mei besteld. Met verwachte levering 23 juni. Leverdatum nu tussen 30 mei en 6 juni. Locatie was eerst Hengelo en nu Utrecht dus ben benieuwd.
Ik had na het belletje direct een VIN en kenteken in de app staan. 27 mei originele besteldatum in de app. Leasemaatschappij had op 26 mei besteld. Met verwachte levering 23 juni. Leverdatum nu tussen 30 mei en 6 juni. Locatie was eerst Hengelo en nu Utrecht dus ben benieuwd.
[ Voor 47% gewijzigd door benjamin94 op 30-05-2025 10:59 ]
Het vervelend is dat iedereen die je aan de lijn krijgt wat anders zegt...Louis schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:41:
[...]
Gewoon even bellen met ze... misschien kunnen ze de 7de wel leveren.
Plus ik moet nog vignetten en millieu stickers aan vragen voor mijn vakantie dus dat word zeer krap helaas
Nice! Ik heb net een afspraak maken SMS ontvangen en mag a.s. dinsdag 3 juni al ophalen! Dus 1 week is zeker mogelijk!
Vandaag opgehaald in Hengelo. Net als bij een aantal anderen in Utrecht ook hier een service medewerker vanuit Tilburg. Eerste EV, maar wat een genot om in te rijdenMajesteit schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:22:
[...]
Komende vrijdagmiddag al(!), blijkbaar hadden ze niemand ingepland tussen hemelvaart en het weekend. Nu wel en kan hem dus voor het weekend al ophalen.
MY RWD LR - Zwart/zwart + trekhaak
Succes allen met de leveringen de komende weken!! Ik check hier uit.
Had jij de trekhaak er gelijk ondergemonteerd?Majesteit schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:31:
[...]
Vandaag opgehaald in Hengelo. Net als bij een aantal anderen in Utrecht ook hier een service medewerker vanuit Tilburg. Eerste EV, maar wat een genot om in te rijden. Gelijk ook de S3xy Knob geïnstalleerd ging erg gemakkelijk. Geen granny charger overigens.
Succes allen met de leveringen de komende weken!! Ik check hier uit.
Nee, heb gevraagd hoe het werk en dat lieten ze zien is een heel simpel kliksysteem. Doe het wel als ik hem nodig heb!
Vergeet niet zelf een witte kentekenplaat aan te schaffen voor bv een aanhanger. Deze wordt door Tesla niet meegeleverd!Majesteit schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:47:
[...]
Nee, heb gevraagd hoe het werk en dat lieten ze zien is een heel simpel kliksysteem. Doe het wel als ik hem nodig heb!
wat is je range tot nu toe?Louis schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:00:
[...]
Toen ik mijn witte Sr ophaalde stonden er meerdere Zwart/zwart Sr's voor uitleveren in Tilburg.
Morgen mag een collega zijn Witte Sr ophalen in Groningen. Besteld op 8 april.
Ik op de standard range zo’n 133wh/km. Omgerekend is dat zo’n 455 KM echt bereik. Maar goed, je rijdt het ding niet leeg. 400km is wel realistisch
Dan zit je nog lager dan mij Wouter. ik zit op 142wh/km
Zal ook afhangen hoeveel snelweg je pakt, en hoe vlot je doorrijdt op de snelweg. Ik heb de tesla nog maar een week, dus dit is met een kilometrage van slechts 500km.Louis schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:01:
Dan zit je nog lager dan mij Wouter. ik zit op 142wh/km
Niet erg veel snelweg gereden (wat woon-werk) en zit ook veel Hengelo Zwolle tussen (da’s veel 80). Daarnaast wat stads (wat met warm weer vrij onzuinig is door de airco).
En met alles: ymmv:)
Nice, dank je voor de info!WouterL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 15:09:
[...]
Ik op de standard range zo’n 133wh/km. Omgerekend is dat zo’n 455 KM echt bereik. Maar goed, je rijdt het ding niet leeg. 400km is wel realistisch
Ik wacht zelf nog tot de directeur de auto goedkeurt en Athlon mijn auto bestelt maar was even benieuwd naar de gemiddelde range. Ik zag het op EV-Database en was benieuwd of het klopte.
Veel KM en plezier met uw wagen!
Update levering 4 juni - 12 juni en sinds vandaag een VIN zichtbaarAntekw schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:01:
[...]
Hier ook. Met ook voorheen een leverdatum 29mei - 30 juni.
Eindelijk wat beweging.
En ja ik ben ongeduldig zoals velen hier haha(iets met nieuw speelgoed)
Hier vorige week aangepast naar 31 mei - 14 juni.
Sinds gisteren weer aangepast naar 4 juni - 14 juni
Helaas nog geen vin
Sinds gisteren weer aangepast naar 4 juni - 14 juni
Helaas nog geen vin
Heeft er iemand al goeie fotos van de zwarte versie MY Juniper? Ik twijfel enorm om hem aan te passen naar de grijze. Dit omdat zwart unilak is en geen metallic.
[ Voor 3% gewijzigd door Cobraa op 02-06-2025 14:40 ]
Het is een grote teleurstelling dat de nieuwe Zwart (die gewoon metallic is) niet beschikbaar is in Berlijn.Cobraa schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:40:
Heeft er iemand al goeie fotos van de zwarte versie MY Juniper? Ik twijfel enorm om hem aan te passen naar de grijze. Dit omdat zwart unilak is en geen metallic.
Maar Zwart staat de Y wel héél goed. Daarnaast heeft niemand die nog, want die wordt nauwelijks geproduceerd.

De vanaf datum bleef opschuiven, maar gisteren versprong ook de uiterste datum. Nu levering tussen 2-6 en 9-6.Kwarkaroo schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:29:
Ik heb sinds vanochtend een VIN in de app.
Zwarte MY SR met zwarte bekleding.
Besteld op 10 maart.
Levering tussen 28-5 en 6-6. De 'van' datum schuift steeds op, maar de 'tot' datum blijft 6-6.
Volgens mij heb ik nog niet echt zwarte leveringen voorbij zien komen en heb er zelf ook nog niet één zien rijden. Maar misschien heb ik iets gemist. Lijkt er dus op dat deze kleur nu ook van de band rolt.
Nu wachten op de sms.
Zoals meerderen hier ga ik ook bijna op vakantie (13-6) en zou ik dat wel graag met de nieuwe MY doen, dus heb even gebeld om te vragen of ze wat meer kunnen vertellen.
Blijkbaar is de auto net van de band gerold en nu onderweg naar tijdelijke opslag. Zodra er een plekje is op transport gaat hij mee. Aangezien ik hem op wilde halen in Utrecht en dit een kleine locatie is, hebben ze minder ruimte op transport waardoor het langer kan duren dan bijvoorbeeld levering in Tilburg.
Ze gaf aan dat ze wel een aantekening kan maken dat als er ruimte is naar Tilburg ipv Utrecht de auto eventueel daar naartoe mag. Het is wat verder rijden, maar verder geen probleem voor mij. Deze week hoefde ik in ieder geval niet meer op te rekenen, maar voor 13-6 zou moeten lukken.
Ik vroeg me later nog wel af hoe er al bijna een week een VIN in de app kan staan en de auto vandaag pas van de band rolt. Wijzen ze zo'n chassisnummer al toe voordat het chassis bestaat? Ik was er stiekem een beetje vanuit gegaan dat een VIN betekent dat er ergens in de fabriek al een auto staat met mijn naam erop, maar blijkbaar is het dus alleen nog maar iets administratiefs. Misschien mijn naïviteit.
Moraal van het verhaal is in ieder geval dat een zwarte MY SR RWD wel degelijk gemaakt kan worden en (hopelijk) volgende week mee op vakantie gaat.
Ik heb vanmorgen mijn VIN ontvangen, auto besteld op 27-05 door Athlon. MY LR RWD pearl white, Helix velgen 2.0. Eerst 18 juni - 30 juni, sinds vanmorgen 3 juni - 11 juni. Hoeveel dagen voor levering krijg je normaal een sms bericht om een afspraak te plannen?
Na 2 wijzigingen vandaag weer verplaatst naar 14 juni - 30 juniThijs86 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:47:
Model Y RWD Quicksilver met witte bekleding besteld op 7 mei
Was juni
Is nu 22 mei - 28 juni
Ben heel benieuwd wanneer tijdvak verkleint wordt. Geen vin.
#offtopic
Afgelopen vrijdag heeft de LM hem inderdaad kostenloos kunnen annuleren.
Dus er is weer een zwarte Y beschilbaar
Hier helaas wederom een vertraging
Model Y RWD (Quicksilver). Besteld op 13 maart.
Was 6 juni - 22 juni
Is nu 13 juni - 30 juni

Was 6 juni - 22 juni
Is nu 13 juni - 30 juni
Ik ga hem morgen einde dag ophalen. Ik maak een reminder dat ik hier fotos post.Cobraa schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:40:
Model Y Juniper Long Range AWD
Solid Black
Black interior
Standaard 19 inch Crossflow velgen
Mijn MY RWD QuickSilver staat vanaf het begin al op 9-30 juni. Besteld 19 mei.tim.w schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:39:
Hier helaas wederom een vertraging![]()
Was 6 juni - 22 juni
Is nu 13 juni - 30 juni
Niet direct een leverupdate, maar toch grappig om te vermelden:
https://www.nu.nl/economi...-tesla-blijft-achter.html
Autoverkoop gaat over geregistreerde auto's. Vanaf een afstandje lijkt het inderdaad alsof Tesla niet meer goed verkoopt in NL, maar de realiteit is dat de productie totaal achterloopt op de bestellingen. Tesla kon altijd binnen enkele weken leveren. Ik wacht bij levering straks 3 maanden.
Hoorde ook een podcast van Autoblog die de conclusie trok dat niemand een nieuwe Y wilt hebben. Hij heeft dus ook niet door dat er gewoon nog bijna geen leveringen naar NL zijn gekomen.
https://www.nu.nl/economi...-tesla-blijft-achter.html
Autoverkoop gaat over geregistreerde auto's. Vanaf een afstandje lijkt het inderdaad alsof Tesla niet meer goed verkoopt in NL, maar de realiteit is dat de productie totaal achterloopt op de bestellingen. Tesla kon altijd binnen enkele weken leveren. Ik wacht bij levering straks 3 maanden.
Hoorde ook een podcast van Autoblog die de conclusie trok dat niemand een nieuwe Y wilt hebben. Hij heeft dus ook niet door dat er gewoon nog bijna geen leveringen naar NL zijn gekomen.
Door verandering van werk lever ik op +- 25/07 mijn huidige Model 3 in.
Op het nieuwe werk werken ze met een wagenvergoeding en daarom ben ik van plan om een nieuwe Model 3 RWD Zwart met Nova Velgen te bestellen.
Levertijden zullen wel goed meevallen, maar heeft er iemand een idee hoe lang je de afhaling kan uitstellen als hij klaar staat voor jouw ?
Wil namelijk niet mijn nieuwe al meerdere weken thuis hebben staan alvorens ik de huidige kan inleveren.
Op het nieuwe werk werken ze met een wagenvergoeding en daarom ben ik van plan om een nieuwe Model 3 RWD Zwart met Nova Velgen te bestellen.
Levertijden zullen wel goed meevallen, maar heeft er iemand een idee hoe lang je de afhaling kan uitstellen als hij klaar staat voor jouw ?
Wil namelijk niet mijn nieuwe al meerdere weken thuis hebben staan alvorens ik de huidige kan inleveren.
Dat is niet helemaal waar er rijden er rond de 70 van rond in de Launch edition... maar 70 is natuurlijk niet zoveel dus de kans dat je die tegen komt is niet zo groott14wo schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:45:
[...]
Het is een grote teleurstelling dat de nieuwe Zwart (die gewoon metallic is) niet beschikbaar is in Berlijn.
Maar Zwart staat de Y wel héél goed. Daarnaast heeft niemand die nog, want die wordt nauwelijks geproduceerd.![]()
Een paar dagen. Anders schuift die door naar de volgende die wél snel kan afhalen. Voordeel van alleen standaardauto’s aanbieden.SneyersGreg schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:36:
Zojuist levering ingepland a.s. vrijdag! 6-6 Dus toch nog deze week.Kwarkaroo schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:58:
[...]
De vanaf datum bleef opschuiven, maar gisteren versprong ook de uiterste datum. Nu levering tussen 2-6 en 9-6.
Zoals meerderen hier ga ik ook bijna op vakantie (13-6) en zou ik dat wel graag met de nieuwe MY doen, dus heb even gebeld om te vragen of ze wat meer kunnen vertellen.
Blijkbaar is de auto net van de band gerold en nu onderweg naar tijdelijke opslag. Zodra er een plekje is op transport gaat hij mee. Aangezien ik hem op wilde halen in Utrecht en dit een kleine locatie is, hebben ze minder ruimte op transport waardoor het langer kan duren dan bijvoorbeeld levering in Tilburg.
Ze gaf aan dat ze wel een aantekening kan maken dat als er ruimte is naar Tilburg ipv Utrecht de auto eventueel daar naartoe mag. Het is wat verder rijden, maar verder geen probleem voor mij. Deze week hoefde ik in ieder geval niet meer op te rekenen, maar voor 13-6 zou moeten lukken.
Ik vroeg me later nog wel af hoe er al bijna een week een VIN in de app kan staan en de auto vandaag pas van de band rolt. Wijzen ze zo'n chassisnummer al toe voordat het chassis bestaat? Ik was er stiekem een beetje vanuit gegaan dat een VIN betekent dat er ergens in de fabriek al een auto staat met mijn naam erop, maar blijkbaar is het dus alleen nog maar iets administratiefs. Misschien mijn naïviteit.
Moraal van het verhaal is in ieder geval dat een zwarte MY SR RWD wel degelijk gemaakt kan worden en (hopelijk) volgende week mee op vakantie gaat.
Gaat om een MY SR zwart/zwart besteld op 10-3.
Goed nieuws!Kwarkaroo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:20:
[...]
Zojuist levering ingepland a.s. vrijdag! 6-6 Dus toch nog deze week.
Bizar dat er gisteren verteld werd dat de wagen te wachten stond op transport en vandaag plots kan geleverd worden.
Mij wordt verteld dat er al een toegewezen transport is in de toekomst maar dat kan nog wijzigen, blijkbaar …
Ja, blijkbaar was er toch een plekje vrij op transport. Ze zei net aan de telefoon dat hij donderdag pas arriveert in Utrecht. Misschien dat mijn belletje dus geholpen heeft om hem eerder mee te nemen.KiaCeedPHEV schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:42:
[...]
Goed nieuws!
Bizar dat er gisteren verteld werd dat de wagen te wachten stond op transport en vandaag plots kan geleverd worden.
Mij wordt verteld dat er al een toegewezen transport is in de toekomst maar dat kan nog wijzigen, blijkbaar …
Ik had vanochtend ook al gelijk een kenteken in de app.
Kun je de huidge auto niet overnemen of wil je liever een nieuwe?SneyersGreg schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:36:
Bij een nieuwe Tesla bellen, mailen of langs een verkoop adviseur. Daar maak je afspraken mee, ik kan wel iets roepen maar heb je niets aan. Je kunt wel vragen om een afleverrestrictie (datum). Dan wordt er pas na die datum geleverd.
Model Y Juniper RWD SR wit + trekhaak, updates tot dusver:
Datum update | Verwachte levering |
4 mei - bestelling geplaatst | juni |
17 mei | 30 mei – 30 juni |
27 mei | 4 juni – 20 juni |
29 mei | 2 juni – 16 juni |
3 juni | 6 juni – 16 juni |
[ Voor 54% gewijzigd door dogiedog op 03-06-2025 17:31 . Reden: Lijst omgezet naar leesbaardere tabel. ]
Blij dat ik dit niet heb! Dan zou die dus een dag te laat zijn om mee op vakantie te gaan.Kwarkaroo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:20:
[...]
Zojuist levering ingepland a.s. vrijdag! 6-6 Dus toch nog deze week.

Nu komt hij (gelukkig) volgende week ergens.
Kleine update van onze bestelling (België):
Config:
Model Y Achterwielaandrijving
Lakkleur Stealth Grey
19" Crossflow-velgen
Volledig zwart premium interieur
5-zits configuratie
Autopilot
Trekhaak
10 mei - bestelling geplaatst: juni
20 mei: 29 mei – 30 juni
29 mei: 2 juni – 18 juni
3 juni: 18 juni – 30 juni
Nog geen VIN
Config:
Model Y Achterwielaandrijving
Lakkleur Stealth Grey
19" Crossflow-velgen
Volledig zwart premium interieur
5-zits configuratie
Autopilot
Trekhaak
10 mei - bestelling geplaatst: juni
20 mei: 29 mei – 30 juni
29 mei: 2 juni – 18 juni
3 juni: 18 juni – 30 juni
Nog geen VIN
Vandaag dus al opgehaald, 27 mei besteldatum bevestigd van Tesla, en vandaag 3 juni op kunnen halen. Ik raad mensen aan om op de inventory site te kijken en daar in de gaten te houden of hun configuratie ergens op voorraad is. Die kan je dan laten koppelen aan je bestelling, heeft mij een maand gescheeld. Hier wat foto's.
:strip_exif()/f/image/GiWMgBX29qv5sz2S4hzWmByW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hglKa6uKjUHBIX6KzQr5b9Dz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p7AK3CKPJNQ7MO5rForSzU2h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GmU8o4jbxda4bNuHITEEwtag.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kqupA9bIZIRCunhYCerPMpFV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/egStsdBv1KnMPa7U0uDT7Ulp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RsQmgFtCw7r2AzYy7qEPYNU2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nq95Hot4AlOFWWtmFjLk7h6f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GiWMgBX29qv5sz2S4hzWmByW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hglKa6uKjUHBIX6KzQr5b9Dz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p7AK3CKPJNQ7MO5rForSzU2h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GmU8o4jbxda4bNuHITEEwtag.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kqupA9bIZIRCunhYCerPMpFV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/egStsdBv1KnMPa7U0uDT7Ulp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RsQmgFtCw7r2AzYy7qEPYNU2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nq95Hot4AlOFWWtmFjLk7h6f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f5wRKbhHm6ZCU8RBaDoNBBVX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door benjamin94 op 03-06-2025 22:00 ]
Mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar een nieuwe, nu ik er “zelf” voor moet betalen wil ik mijn eigen zin doenjongetje schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:06:
[...]
Kun je de huidge auto niet overnemen of wil je liever een nieuwe?
Bij een nieuwe Tesla bellen, mailen of langs een verkoop adviseur. Daar maak je afspraken mee, ik kan wel iets roepen maar heb je niets aan. Je kunt wel vragen om een afleverrestrictie (datum). Dan wordt er pas na die datum geleverd.
Maar idd goed idee om even langs tesla eens te passeren en hun advies horen.
thx !
Gefeliciteerd!benjamin94 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:56:
Vandaag dus al opgehaald, 27 mei besteldatum bevestigd van Tesla, en vandaag 3 juni op kunnen halen. Ik raad mensen aan om op de inventory site te kijken en daar in de gaten te houden of hun configuratie ergens op voorraad is. Die kan je dan laten koppelen aan je bestelling, heeft mij een maand gescheeld. Hier wat foto's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vind hem wel echt mooi in het zwart, vind het zo jammer dat het geen metallic is.
Mooi! Gefeliciteerd!benjamin94 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:56:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die inventory tip klopt wel voor de awd variant. Daar zijn er meerdere van op voorraad. Voor de rwd blijft het helaas wachten.
+1, absoluut mijn favoriete kleur 👍Cobraa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:42:
[...]
Gefeliciteerd!
Vind hem wel echt mooi in het zwart, vind het zo jammer dat het geen metallic is.
De lak is echter wel enorm kwetsbaar, dus ik zou hem zelf in de ppf zetten.
Nice!benjamin94 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:56:
[Afbeelding]
Ik vind het ook wel echt mooiste kleur in het zwart maar durfde het zelf ook niet aan vanwege de lak kwaliteit...
Als het mijn eigen auto zou zijn, had ik dat zeker gedaan, maar heb een lease auto, vind dat toch zonde om dan zoveel geld uit te geven.EvolutionX schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:50:
[...]
+1, absoluut mijn favoriete kleur 👍
Ik blijf toch bij zwart, heb een polijst machine, doe ik de auto 2/3 keer per jaar polijsten. Hopelijk blijft het dan beetje mooi
[ Voor 14% gewijzigd door Cobraa op 04-06-2025 09:59 ]
Hey allemaal, nu ook ik eindelijk sinds vanmorgen een VIN in de app.
Ik had gisteren nog gebeld met tesla omdat ik volgende week op vakantie ga , met de vraag of de auto deze week nog kwam. Hij gaf aan dat de auto nog niet was gebouwd dus de kans heel klein was.
Heeft het nut nu toch nog eens te bellen nu er een VIN beschikbaar is ? Of wil dit nog niets zeggen ?
Ik had gisteren nog gebeld met tesla omdat ik volgende week op vakantie ga , met de vraag of de auto deze week nog kwam. Hij gaf aan dat de auto nog niet was gebouwd dus de kans heel klein was.
Heeft het nut nu toch nog eens te bellen nu er een VIN beschikbaar is ? Of wil dit nog niets zeggen ?
'In de PPF zetten'. Dit kost een paar duizend euro hè.EvolutionX schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:50:
[...]
+1, absoluut mijn favoriete kleur 👍
Lijkt me vrij veel voor (de meesten hier) een leasebak. Als je toch dat geld uitgeeft, is wrappen logischer. Desnoods met een doorzichtig metallic wrap. Heb je zwart metallic.
Ik ga hem zo weinig mogelijk door de wasstraat rijden en vooral zelf op de juiste manier wassen. En liever iedere 2 jaar voor 350 euro laten polijsten.
[ Voor 10% gewijzigd door t14wo op 04-06-2025 10:07 ]
Welke versie betreft het? De LR's zijn pas sinds maandag in productie gegaan.Mvb1396 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:05:
Ik heb gisteren ook contact gehad met Tesla, ze verwachten dat de meeste bestaande bestellingen in ieder geval voor eind juni geleverd worden omdat dat het einde van het kwartaal is.
Daar hebben ze extra focus op.
Ze kunnen het ook wel gebruiken om zo veel mogelijk auto's op kenteken te krijgen om de media wat de kop in te drukken.
Daar hebben ze extra focus op.
Ze kunnen het ook wel gebruiken om zo veel mogelijk auto's op kenteken te krijgen om de media wat de kop in te drukken.
Hier ook sinds vandaag de VIN beschikbaar in de app, deze was via het python scriptje al wel eerder zichtbaar.Mvb1396 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:05:
Dit script geeft bij mij nu ook het volgende aan:
Delivery Center is voor mij Tilburg.- ETA to Delivery Center: 2025-06-07T00:00:00
Ik weet alleen niet hoe accuraat dit is.
Wellicht kun je, zoals anderen in dit topic, het transport wat naar voren halen door inderdaad even naar Tesla te bellen.
Net gebeld, transport stond nog niet gepland volgens tesla.NwbrG schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:20:
[...]
Hier ook sinds vandaag de VIN beschikbaar in de app, deze was via het python scriptje al wel eerder zichtbaar.
Dit script geeft bij mij nu ook het volgende aan:
[...]
Delivery Center is voor mij Tilburg.
Ik weet alleen niet hoe accuraat dit is.
Wellicht kun je, zoals anderen in dit topic, het transport wat naar voren halen door inderdaad even naar Tesla te bellen.
Ze gaven aan dat het zoieso pas volgende week gaat worden helaas.
Jammer genoeg ga ik deze zondag op vakantie dus dat is dan pech hebben...
Ik kon een afspraak inplannen. Het wordt zaterdag 14 juni.KiaCeedPHEV schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 06:38:
[...]
Ik zonet ook een afspraak gepland om op te halen op zaterdag 7 juni. 16 mei besteld dus zeker tevreden van tempo.TLHA schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:44:
[...]
Ik kon een afspraak inplannen. Het wordt zaterdag 14 juni.
Vandaag gebeld met Tesla,Jeremy1410 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:18:
Ik heb vanmorgen mijn VIN ontvangen, auto besteld op 27-05 door Athlon. MY LR RWD pearl white, Helix velgen 2.0. Eerst 18 juni - 30 juni, sinds vanmorgen 3 juni - 11 juni. Hoeveel dagen voor levering krijg je normaal een sms bericht om een afspraak te plannen?
Helaas iets vertraagd naar 6 juni - 13 juni
Auto’s staan in Berlijn te wachten op transport, naar verwachting vandaag of morgen een sms voor leveringsdatum.
Ik snap al dat bellen naar Tesla echt niet.
Gewoon rustig wachten. App verversen en dan komt hij vanzelf. Het is niet alsof een helpdeskmedewerker in Nederland iets kan versnellen.

Gewoon rustig wachten. App verversen en dan komt hij vanzelf. Het is niet alsof een helpdeskmedewerker in Nederland iets kan versnellen.
Dat laatste is dus niet helemaal waar; als er een voorraadmodel op de site staat met gelijke specificaties als jouw bestelling, dan kan die helpdeskmedewerker de bestelling voor je omzetten waardoor je 'm sneller hebt.t14wo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:09:
Ik snap al dat bellen naar Tesla echt niet.![]()
Hi!
Als ik tesla’s service center bel kom ik niet verder, dus wie weet kunnen jullie me verder helpen.
Vanmiddag rond 15:00 mijn 2025 tesla model 3 LR opgehaald en inmiddels mee naar huis gereden. Wereldauto, maar mijn app blijft de aflever afspraak weergeven en kan dus niet koppelen met de auto.
Iemand meer ervaringen mee gehad? Afwachten?
Thanks voor de hulp alvast!
Als ik tesla’s service center bel kom ik niet verder, dus wie weet kunnen jullie me verder helpen.
Vanmiddag rond 15:00 mijn 2025 tesla model 3 LR opgehaald en inmiddels mee naar huis gereden. Wereldauto, maar mijn app blijft de aflever afspraak weergeven en kan dus niet koppelen met de auto.
Iemand meer ervaringen mee gehad? Afwachten?
Thanks voor de hulp alvast!
@bananenmelk Bij mij werd na het akkoord geven tijdens het afhalen de app direct aan de auto gekoppeld. Ben je gewoon weggereden zonder je af te melden???
Net een update in de app 9 juni - 23 juniAntekw schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:06:
[...]
Update levering 4 juni - 12 juni en sinds vandaag een VIN zichtbaar
Om welke uitvoering gaat het?Antekw schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:40:
[...]
Net een update in de app 9 juni - 23 juni. Alleen een vin in de app nog geen kenteken
Graag even jullie mening:
Op 13 december loopt het contract van mijn huidige leaseauto af. In april heb ik daarom tijdig een Model Y Juniper RWD besteld, in de veronderstelling dat levering in 2025 ruim haalbaar zou zijn.
Nu ik de recente berichten over levertijden zie – en ook van anderen hoor dat het behoorlijk onvoorspelbaar is – begin ik me zorgen te maken. Stel dat de auto pas drie weken later geleverd wordt, dan heeft dat voor mij een flinke financiële impact, iets wat ik uiteraard wil voorkomen. Volgens de huidige informatie zou de Tesla namelijk pas vanaf 13 december geleverd kunnen worden vanwege mijn huidige leasecontract.
Ik heb inmiddels contact gehad met de leasemaatschappij, en zij denken gelukkig met me mee. Maar ik ben benieuwd: wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Een mogelijkheid is om de bestelling van de Tesla te annuleren en te kiezen voor een alternatief waarvan de levertijd wél gegarandeerd is. Toch zou ik het liefst de Tesla houden.
Wat zouden jullie doen: wachten op de Tesla met het risico op vertraging, of kiezen voor zekerheid met een andere auto?
Op 13 december loopt het contract van mijn huidige leaseauto af. In april heb ik daarom tijdig een Model Y Juniper RWD besteld, in de veronderstelling dat levering in 2025 ruim haalbaar zou zijn.
Nu ik de recente berichten over levertijden zie – en ook van anderen hoor dat het behoorlijk onvoorspelbaar is – begin ik me zorgen te maken. Stel dat de auto pas drie weken later geleverd wordt, dan heeft dat voor mij een flinke financiële impact, iets wat ik uiteraard wil voorkomen. Volgens de huidige informatie zou de Tesla namelijk pas vanaf 13 december geleverd kunnen worden vanwege mijn huidige leasecontract.
Ik heb inmiddels contact gehad met de leasemaatschappij, en zij denken gelukkig met me mee. Maar ik ben benieuwd: wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Een mogelijkheid is om de bestelling van de Tesla te annuleren en te kiezen voor een alternatief waarvan de levertijd wél gegarandeerd is. Toch zou ik het liefst de Tesla houden.
Wat zouden jullie doen: wachten op de Tesla met het risico op vertraging, of kiezen voor zekerheid met een andere auto?
LM kan de bestelling op hold zetten bij Tesla en 13 november de hold uitzetten. Dan heb je hem zeker. In december regent het altijd Tesla's. Eind kwartal+eind jaar ze proberen een max in verkoop te bereiken.bd-casemod schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:00:
Graag even jullie mening:
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Welk merk bied wel zekerheid? De enige auto die je met 100procent zekerheid op een spcifieke datum kunt hebben is er 1 die al is gemaakt en op je staat te wachten. In november gewoon kijken hoe het zit met levertijden en daar kun je dan op anticiperen. Gewoon zoals @macedon zegt dus.bd-casemod schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:00:
Daarbij komen deze auto's uit Duitsland wat al scheelt in levertijd en de komende maanden verwacht ik dat de fabrieken van Tesla goed op stoom komen en er sneller geleverd kan worden.
Zojuist SMS ontvangen, ik kan pas vanaf de 17e ophalen. Wel raar dat ik nu dan al de SMS krijg.
MY LR Zwart
MY LR Zwart
Nou als de afspraak in de agenda staat, waarom niet?Cobraa schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:19:
Zojuist SMS ontvangen, ik kan pas vanaf de 17e ophalen. Wel raar dat ik nu dan al de SMS krijg.
MY LR Zwart
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.