JaWouterL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:04:
De meldcode is toch gewoon de laatste 4 cijfers van het VIN?
Hoe vaak is deze vraag al gesteld in de leveringen topics?WouterL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:00:
Hoe lang na overschrijving ontvang je de eindfactuur?
Wanneer krijg je de gegevens voor de verzekering?
Ik dacht dat je je Tesla had verkocht. Of kom je hier speciaal voor terugturkeyhakan schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:16:
[...]
Hoe vaak is deze vraag al gesteld in de leveringen topics?
Een maand na de verkoop heb ik er één geleased :-)WouterL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:57:
[...]
Ik dacht dat je je Tesla had verkocht. Of kom je hier speciaal voor terug
In ieder geval minder gezeik met serviceturkeyhakan schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:11:
[...]
Een maand na de verkoop heb ik er één geleased :-)
Antekw schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:04:
[...]
Dank! Welke EQ settings heb jij nu ingesteld (ik weet dit is persoonlijk).
:strip_exif()/f/image/fdTHkf5EzlekYZTJO5RvNLyl.jpg?f=fotoalbum_large)
ETA aangepast MY LR Rwd zwart + trekhaak
26 maart besteld
Na al meerdere aangepaste data, nu weer aangepast van:
18 mei - 24 juni
Naar
19 mei - 4 juni
Tijdspad is wat korter nu, zal ie er dan echt aankomen?
26 maart besteld
Na al meerdere aangepaste data, nu weer aangepast van:
18 mei - 24 juni
Naar
19 mei - 4 juni
Tijdspad is wat korter nu, zal ie er dan echt aankomen?
Werd net gebeld door Tesla dat de kleuren blauw & rood niet meer leverbaar zijn dit kwartaal, op zijn vroegst halverwege juliJeroen2289 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:53:
Hier op 10-05 de awd long range in het rood besteld, verwachte levering medio juni. Stiekem toch hopen op wat eerder..:-)
MY SR RWD stealth grey
Besteld 07-05
Verwachte datum 29 mei - 30 juni.
Hoop stiekem toch op wat eerder aangezien ik begin juni op vakantie ga... LM gaf aan verwachte levertijd 2-3 weken maar dat gaat niet lukken denk ik
Besteld 07-05
Verwachte datum 29 mei - 30 juni.
Hoop stiekem toch op wat eerder aangezien ik begin juni op vakantie ga... LM gaf aan verwachte levertijd 2-3 weken maar dat gaat niet lukken denk ik
MY SR RWD wit
Besteldatum 24-03
Verwachtte datum 15 mei - 22 mei
Ophaallocatie Hengelo
Inmiddels al ruim een week een VIN beschikbaar in de app. Kenteken nog niet.
De afgelopen week schuift de datum elkens een dagje op en wordt de bandbreedte een dagje kleiner. Hopelijk een deze dagen toch een belletje om een leverafspraak te maken.
Besteldatum 24-03
Ophaallocatie Hengelo
De afgelopen week schuift de datum elkens een dagje op en wordt de bandbreedte een dagje kleiner. Hopelijk een deze dagen toch een belletje om een leverafspraak te maken.
Blauw is er toch maar laat bijgekomen?Jeroen2289 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:06:
[...]
Werd net gebeld door Tesla dat de kleuren blauw & rood niet meer leverbaar zijn dit kwartaal, op zijn vroegst halverwege juli
Ik heb op 28 maart besteld, maar pas later kwam het kleur blauw erbij en heb ik de bestelling nog aangepast.
Dat zou kunnen, weet ik niet. Ik heb de rode besteld, jammer genoeg nu dus nog 2 maand wachten.TLHA schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:22:
[...]
Blauw is er toch maar laat bijgekomen?
Ik heb op 28 maart besteld, maar pas later kwam het kleur blauw erbij en heb ik de bestelling nog aangepast.
Inderdaad een tegenvaller...Jeroen2289 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:37:
[...]
Dat zou kunnen, weet ik niet. Ik heb de rode besteld, jammer genoeg nu dus nog 2 maand wachten.
Welke termijn geeft de app aan?
Die zegt nu nog steeds 7-30 juni maar ik vermoed dat als ze bellen dat die mensen al iets meer info omtrent leveringen hebben dan de app aangeeft.TLHA schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:12:
[...]
Inderdaad een tegenvaller...
Welke termijn geeft de app aan?
Gisteren bij Tesla Utrecht mijn model y sr wit opgehaald. prima ontvangst , ik had niet veel uitleg nodig. rondje om auto gemaakt maar geen bijzonderheden kunnen ontdekken. Dus met 15 min kon ik op pad. Er stonden overigens nog de nodige model y 's in voor zover ik kon zien iig wit, zwart en grey te wachten. Mijn auto had wel een reset tijdens het rijden nodig ( 2 knoppen op stuur ingedrukt houden ) om de radio werkende te krijgen maar daarna werkte alles prima. de delivery advisor ( die was bijgesprongen uit Tilburg ivm de drukte ) gaf aan dat het best druk was, dat er wat orders naar voren geschoven waren ( wat dat precies inhield weet ik dan weer niet
) . Auto had overigens bijna 90% accu dus dat was fijn.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Ik had zo goed als dezelfde ervaring in Utrecht gister! Ook uitleg van de ingevlogen Tilburger. Goede ervaring gehad, kreeg ook alle tijd die ik wilde om alles te checken. Niks kunnen vinden daar en werd verteld dat ik tot 48 na het wegrijden nog dingen kon melden. Wilde autopilot gebruiken onderweg naar huis maar dat kon nog niet omdat de camera's nog aan het kalibreren waren. Bij het tweede ritje kon het wel. Zat overigens geen granny charger bij voor wie zich dat nog afvroeg.amsterdammertje schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:53:
Gisteren bij Tesla Utrecht mijn model y sr wit opgehaald. prima ontvangst , ik had niet veel uitleg nodig. rondje om auto gemaakt maar geen bijzonderheden kunnen ontdekken. Dus met 15 min kon ik op pad. Er stonden overigens nog de nodige model y 's in voor zover ik kon zien iig wit, zwart en grey te wachten. Mijn auto had wel een reset tijdens het rijden nodig ( 2 knoppen op stuur ingedrukt houden ) om de radio werkende te krijgen maar daarna werkte alles prima. de delivery advisor ( die was bijgesprongen uit Tilburg ivm de drukte ) gaf aan dat het best druk was, dat er wat orders naar voren geschoven waren ( wat dat precies inhield weet ik dan weer niet) . Auto had overigens bijna 90% accu dus dat was fijn.
Mijn grijze is al in Hengelo dus zal vast niet lang duren voor jou (26-3)ChillPascal schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:25:
MY SR RWD wit
Besteldatum 24-03
Ophaallocatie Hengelo
Laat maar even weten hoe het ophalen daar ging. Ik heb ook Hengelo ophaallocatie.WouterL schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:29:
[...]
Mijn grijze is al in Hengelo dus zal vast niet lang duren voor jou (26-3)
Ah kijk aan. Heb je al meer info dan? Een kenteken of het verzoek voor het inplannen van een afspraak?WouterL schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:29:
[...]
Mijn grijze is al in Hengelo dus zal vast niet lang duren voor jou (26-3)
EDIT 14:06u: zojuist de verwachtte leverdatum weer verschoven. 15 - 22 mei --> 16 - 26 mei
EDIT 14:52u: sms voor afspraak ontvangen. Ingepland op 21 mei
[ Voor 22% gewijzigd door ChillPascal op 16-05-2025 14:53 ]
Hoe lang heb je de VIN al? Die van mij staat nu net in de appChillPascal schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:39:
[...]
Ah kijk aan. Heb je al meer info dan? Een kenteken of het verzoek voor het inplannen van een afspraak?
EDIT 14:06u: zojuist de verwachtte leverdatum weer verschoven. 15 - 22 mei --> 16 - 26 mei
EDIT 14:52u: sms voor afspraak ontvangen. Ingepland op 21 mei
Ruim een week volgens mij.Majesteit schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:02:
[...]
Hoe lang heb je de VIN al? Die van mij staat nu net in de app
Model Y RWD Quicksilver met witte bekleding besteld op 7 mei
Was juni
Is nu 22 mei - 28 juni
Ben heel benieuwd wanneer tijdvak verkleint wordt. Geen vin.
Was juni
Is nu 22 mei - 28 juni
Ook benieuwd. Gisteren was het 30 mei - 30 juni, vandaag kon die volgens de verwachting gisteren al geleverd worden, 16 mei - 28 mei.
Witte SR RWD met trekhaak en EAP.
Wanneer besteld? Mijn witte SR RWD met trekhaak staat nog op 30 mei - 30 juni namelijkmv_ak schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 10:04:
Ook benieuwd. Gisteren was het 30 mei - 30 juni, vandaag kon die volgens de verwachting gisteren al geleverd worden, 16 mei - 28 mei.
7 meidogiedog schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 11:04:
[...]
Wanneer besteld? Mijn witte SR RWD met trekhaak staat nog op 30 mei - 30 juni namelijk
Mijne is besteld, Y juniper RWD LR stealth Grey
Besteldatum 16 mei, levering schatting juli.
Besteldatum 16 mei, levering schatting juli.
[ Voor 5% gewijzigd door royalt123 op 17-05-2025 15:13 ]
Model Y RWD Stealth Grey besteld op 6 mei
Verwachte levering was 29 mei - 30 juni
Is vandaag gewijzigd naar 23 mei - 8 juni
Schijnbaar is zwart een hele moeilijke kleur om te maken.
Besteldatum: 26-3
Was: 24-5 tot 9-6
Wordt: 28-5 tot 30-6
Helaas tweede autovakantie van het jaar onverwacht met de te kleine voorloopauto.
Helaas tweede autovakantie van het jaar onverwacht met de te kleine voorloopauto.
Mijn zwarte LR RWD zwart is juist naar voren gegaan. Staat nu op 23 mei 8 junit14wo schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:37:
Schijnbaar is zwart een hele moeilijke kleur om te maken.
En toen stond er weer juni 2025...mwonline schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:22:
[...]
Duidelijk te vroeg gejuicht. Afspraak is ineens verdwenen en leverdatum staat weer op 12-19 mei. Servicedesk van Tesla weet van niks...
Nou ik had eerder moeten posten:p Tijdvak aangepast naar 24 mei- 9 juni.Thijs86 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:47:
Model Y RWD Quicksilver met witte bekleding besteld op 7 mei
Was juni
Is nu 22 mei - 28 juni
Ik heb dezelfde configuratie. MY SR RWD stealth greyNwbrG schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:31:
7 mei besteld , nu ook datum tussen 23 mei - 8 juni sinds gisteren
Zaak heeft vandaag de MY SR RDW Quick silver besteld, diegene die besteld heeft ziet in zijn account de informatie. Is dit over te zetten naar een ander account zodat ik zit zelf in de gaten kan houden? Hoe doen jullie dit?
Ik heb de keuze doorgegeven aan de LM, zaak heeft dit goedgekeurd en mijn email gebruikt, daarna werd ik netjes gebeld door Tesla of ik nog iets nodig had. Heb gevraagd om de afleverlocatie te wijzigen en voor de rest volg ik alles in de app.Rtoo schreef op maandag 19 mei 2025 @ 16:37:
Zaak heeft vandaag de MY SR RDW Quick silver besteld, diegene die besteld heeft ziet in zijn account de informatie. Is dit over te zetten naar een ander account zodat ik zit zelf in de gaten kan houden? Hoe doen jullie dit?
Vandaag in Tilburg mijn model Y Sr wit opgehaald. 5mrt besteld.
Kon ruim de tijd nemen om alles te checken.
Stap ik even later in de buurt in merk ik dat als het raam omhoog zit de bestuurdersdeur veel zwaarder sloot. Gelijk terug gegaan. Delivery persoon zei ja dat klopt niet, neem hem even mee. Kwam hij terug van achter en die mannen vonden het binnen de marge. Dacht het niet. Als je het hier niet kunt dan toch aangeven als oplever punt. Ging hij toch nog eens naar achter. 20min later was het toch opgelost.
Wat valt mij op tov LR model 2019:
- Veel stiller
- Super de stoelventilatie
- Audio zeker nog goed
- Echt efficient
- Wat een ruimte
Stap ik even later in de buurt in merk ik dat als het raam omhoog zit de bestuurdersdeur veel zwaarder sloot. Gelijk terug gegaan. Delivery persoon zei ja dat klopt niet, neem hem even mee. Kwam hij terug van achter en die mannen vonden het binnen de marge. Dacht het niet. Als je het hier niet kunt dan toch aangeven als oplever punt. Ging hij toch nog eens naar achter. 20min later was het toch opgelost.
- Veel stiller
- Audio zeker nog goed
- Echt efficient
- Wat een ruimte
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Dat moet je dan laten overzetten want anders is de app (ook) gekoppelt aan die persoon en kan die je auto openen en volgen.Rtoo schreef op maandag 19 mei 2025 @ 16:37:
Nog vergeten te vermelden. Mijne heeft geen Conti Sportcontact 7 maar Hankook EVO zag ik net.
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Een mazzeltje, er stond nog 1 te koop in Tilburg alleen zonder trekhaak. Bestelling omgezet, betaald en kan hem morgen direct ophalen. Erg fijnJeroen2289 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:39:
[...]
Die zegt nu nog steeds 7-30 juni maar ik vermoed dat als ze bellen dat die mensen al iets meer info omtrent leveringen hebben dan de app aangeeft.
Ik kom vanaf een LR M3 2019 en heb dezelfde ervaring. Ik rijd de MY LR nu 1 week en echt een genot!Louis schreef op maandag 19 mei 2025 @ 21:11:
- Veel stiller
- Audio zeker nog goed
- Echt efficient
- Wat een ruimte
Waarschijnlijk de ramen opnieuw ingeleerd/afgesteld. Had je zelf ook kunnen proberen :-) Moet je maar net weten uiteraard.Louis schreef op maandag 19 mei 2025 @ 21:11:
- Veel stiller
- Audio zeker nog goed
- Echt efficient
- Wat een ruimte
Hier ook besteld: MY RWD SR, pearl white
Besteldatum 20 mei, levering september i.v.m. aflopen huidig lease contract
Het grote wachten kan beginnen.
Leuk om ondertussen hier de eerste RWD's voorbij te zien komen.
Erg benieuwd naar de eerste ervaringen
Besteldatum 20 mei, levering september i.v.m. aflopen huidig lease contract
Het grote wachten kan beginnen.
Leuk om ondertussen hier de eerste RWD's voorbij te zien komen.
Erg benieuwd naar de eerste ervaringen
Tesla Y jupiner LR RWD 5 april besteld staat nu op 22 mei - 2 juni nog geen VIN nr helaas. Ben benieuwd
Kleur+optiesDegro65 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 16:28:
Tesla Y jupiner LR RWD 5 april besteld staat nu op 22 mei - 2 juni nog geen VIN nr helaas. Ben benieuwd
Allen, veel plezier met ophalen... ik rij nu net iets meer dan 2 maanden in de launch edition en het is werkelijk een genot om te rijden. Bijna 6.500km op de teller en grote blij
zag er inmiddels al 3 buiten die van mij in ons gehucht rijden dus lijkt toch wel weer wat vaart in te zitten kwa levering.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Was in de tussentijd nog aangepast naar 18 mei - 30 mei.Majesteit schreef op zondag 4 mei 2025 @ 17:11:
MY LR RWD Zwart + trekhaak aangepast van 3 mei - 9 juni naar 18 mei - 24 juni.
Gisteren even gebeld met Tesla. Gaven aan dat elke moment de SMS kan binnenkomen om te plannen. Kan sindsdien niet meer stoppen met refreshen van de app.
Levertijd wordt elke dag aangepast met een dag erbij maar wel dezelfde einddatum. Nu 21 mei - 30 mei.
exact dezelfde configuratie, zwart/zwart en trekhaak. maar helaas nog steeds 28 mei tot 30 juni levering. 5 dagen na jou (op 1 april) besteld.Majesteit schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:45:
[...]
Was in de tussentijd nog aangepast naar 18 mei - 30 mei.
Gisteren even gebeld met Tesla. Gaven aan dat elke moment de SMS kan binnenkomen om te plannen. Kan sindsdien niet meer stoppen met refreshen van de app.
Levertijd wordt elke dag aangepast met een dag erbij maar wel dezelfde einddatum. Nu 21 mei - 30 mei.
[ Voor 3% gewijzigd door Geckoo op 21-05-2025 13:57 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Heb je al een VIN nummer in de app?Majesteit schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:45:
[...]
Hier nog altijd geen nieuws ondanks dat hij al enige tijd op 22 mei - 7 juni staat. Tesla adviseur gaf aan dat eind mei - begin juni nog altijd zou moeten lukken, maar aangezien ik nog geen VIN heb betwijfel ik het. Benieuwd of hij morgen wederom verspringt (Model Y RWD, Quicksilver, besteld op 13 maart)
Heb je al wel een VIN?Geckoo schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:56:
[...]
exact dezelfde configuratie, zwart/zwart en trekhaak. maar helaas nog steeds 28 mei tot 30 juni levering. 5 dagen na jou (op 1 april) besteld.
Ja, al sinds afgelopen vrijdag.tim.w schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:56:
[...]
Heb je al een VIN nummer in de app?
Hier nog altijd geen nieuws ondanks dat hij al enige tijd op 22 mei - 7 juni staat. Tesla adviseur gaf aan dat eind mei - begin juni nog altijd zou moeten lukken, maar aangezien ik nog geen VIN heb betwijfel ik het. Benieuwd of hij morgen wederom verspringt (Model Y RWD, Quicksilver, besteld op 13 maart)
Besteld 17 april. Vandaag opgehaald!
Model Y rwd standaard range, wit.
Wow wat een fijne auto! Serieuze upgrade van mijn model 3. Stiller en comfortabeler en veel ruimer.
Model Y rwd standaard range, wit.
Wow wat een fijne auto! Serieuze upgrade van mijn model 3. Stiller en comfortabeler en veel ruimer.
Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025
Tijdloos die kleur.Jeroen2289 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:09:
Opgehaald in Tilburg, snel en goed geregeld:
Erg blij mee tot dusver (300KM verder)
[Afbeelding]
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Kan hem maandag 2 juni ophalen!Majesteit schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:45:
[...]
Morgen is de grote dag. Mijn buurman haalt mijn tesla op omdat ik net terug kom uit Frankrijk. De machtiging is getekend en wordt meegenomen door mijn buurman. Volgens tesla is dat alles wat nodig is; zie ik iets over het hoofd, of is dit echt alles wat benodigd is?
Dat is het, heb ik namens mijn vrouw zo gedaan.WouterL schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 11:03:
Morgen is de grote dag. Mijn buurman haalt mijn tesla op omdat ik net terug kom uit Frankrijk. De machtiging is getekend en wordt meegenomen door mijn buurman. Volgens tesla is dat alles wat nodig is; zie ik iets over het hoofd, of is dit echt alles wat benodigd is?
Vrij simpel allemaal:)
Hier ook datum 23 mei - 8 juni.tim.w schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:56:
[...]
Heb je al een VIN nummer in de app?
Tesla gaf aan dat hij deze week werd gebouwd.
Helaas nog geen vin.
Vraag me af wat de levertijd word, we zitten natuurlijk nog met feestdagen en weekenden , en volgens mij leverd tesla niet in het weekend meen ik?
Heb jij een idee hoe dit overgezet kan worden?jongetje schreef op maandag 19 mei 2025 @ 22:38:
[...]
Dat moet je dan laten overzetten want anders is de app (ook) gekoppelt aan die persoon en kan die je auto openen en volgen.
Iemand anders via Athlon zakelijk al een levering gehad ?
Ik heb nog steeds 29mei-30juni in de app staan. Vandaag gebeld en men geeft aan de auto te verwachten in de tweede helft van juni op zijn vroegst.
Ik heb nog steeds 29mei-30juni in de app staan. Vandaag gebeld en men geeft aan de auto te verwachten in de tweede helft van juni op zijn vroegst.
Ik bestelde een Tesla model Y long Range RWD in Stealth grey. Op 16/5 besteld met de melding dat de kans er is dat dit nog voor 15/6 geleverd wordt aangezien we dan op reis vertrekken. Levering wel in België.
In mijn Tesla app staat nu al een week leveringsdatum juni 2025 zonder range zoals jullie aangeven. Iemand een idee wanneer ik wel een range zou kunnen beginnen zien?
Verder iemand recente ervaring met leveringen in België?
In mijn Tesla app staat nu al een week leveringsdatum juni 2025 zonder range zoals jullie aangeven. Iemand een idee wanneer ik wel een range zou kunnen beginnen zien?
Verder iemand recente ervaring met leveringen in België?
De leasemij doet niet ter zake. Bestelling is bestelling. Mijne staat nu op 28 mei - 30 juni. Ik vind het maar erg lang duren allemaal. Voor een auto die in Berlijn gemaakt wordt…Antekw schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:46:
Dat moet de leasemaatschappij doen. Als de auto gekocht is door je werkgever, Tesla.
Bij me is Athlon en het staat letterlijk in de mail levering vanaf 10 juli. Terwijl ik zeker van ben dat het eerder kan.
t14wo schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:56:
[...]
De leasemij doet niet ter zake. Bestelling is bestelling. Mijne staat nu op 28 mei - 30 juni. Ik vind het maar erg lang duren allemaal. Voor een auto die in Berlijn gemaakt wordt…
Dan staat er een leverrestrictie op je bestelling. Betekent dat Tesla pas een auto voor je gaat zoeken als die datum verstreken is. Tesla produceert niet jouw auto en zet ‘m (mogelijk) een paar weken bij de dealer neer. Ze doen niet aan build to order. Er worden allemaal varianten geproduceerd en vanaf de datum dat ze mogen leveren gaan ze kijken of er een auto voor je van de band rolt.royalt123 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 17:38:
Bij me is Athlon en het staat letterlijk in de mail levering vanaf 10 juli. Terwijl ik zeker van ben dat het eerder kan.
[...]
Afgelopen maandag verscheen mijn bestelde MY, blauw/wit in de Tesla app zonder nog een datum.Jeroen2289 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:06:
[...]
Werd net gebeld door Tesla dat de kleuren blauw & rood niet meer leverbaar zijn dit kwartaal, op zijn vroegst halverwege juli
Gebeld en idd werd bovenstaand bericht bevestigd.
Vanochtend verscheen opeens leverdatum 10 juni - 30 juni in de app 🤔 (huidige lease loopt 10 juni af)
Ben benieuwd wat er de komende week nog gaat veranderen….
Wederom een update in de app:
MY SR Zwart besteld op 10 maart.
Was 23 mei (vandaag) - 8 juni
Zojuist naar 25 mei - 6 juni
Vooralsnog geen VIN, maar lijkt er dus op dat ze wel verwachten dat het in de komende 2 weken gaat lukken.
MY SR Zwart besteld op 10 maart.
Was 23 mei (vandaag) - 8 juni
Zojuist naar 25 mei - 6 juni
Vooralsnog geen VIN, maar lijkt er dus op dat ze wel verwachten dat het in de komende 2 weken gaat lukken.
Zakelijke leasemaatschappij Athlon heeft gisteren mijn Model Y Juniper Long Range AWD besteld. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik een RN nummer krijg of in de Tesla app kan zien? Heeft iemand recent ervaring in dit proces en kan die mij dat toelichten? Alvast bedankt!
Dit was bij mij dezelfde dag nog...benjamin94 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:27:
Zakelijke leasemaatschappij Athlon heeft gisteren mijn Model Y Juniper Long Range AWD besteld. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik een RN nummer krijg of in de Tesla app kan zien? Heeft iemand recent ervaring in dit proces en kan die mij dat toelichten? Alvast bedankt!
Ik heb mijn witte Sr maandag opgehaald. 4 mrt bestelling gedaan door Athlon dus ik was een van de eerste.Antekw schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:46:
Nice, gewoon per mail neem ik aan? En na hoeveel tijd heb je hem in de app kunnen zien?
Ja ik kreeg opeens (wist niet dat de bestelling al geplaatst was) een mail vanuit Tesla om een wachtwoord voor mijn account aan te maken. Toen ik daarna ging inloggen via de app zag ik hem al staan met het RN-nummer.benjamin94 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:38:
[...]
Nice, gewoon per mail neem ik aan? En na hoeveel tijd heb je hem in de app kunnen zien?
Bij me was 2 weken later, net nadat ik opgebeld was door Tesla voor checkup en bevestiging bestelling. Je krijgt dan ook mail van Tesla met vraag account te maken bij Tesla.
Ik had reeds account meegedeeld bij de bestelling en dat was al in orde.
Ik had reeds account meegedeeld bij de bestelling en dat was al in orde.
benjamin94 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:27:
Misschien lullig, maar heb je al wat pagina's gelezen in dit topic? Staan 240 pagina's met ervaringen..benjamin94 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:27:
Tesla model Y 2025 LR RWD - Stealth grey.
Besteld op 16 mei
Sinds vandaag 24 mei verwachte leverdatum 30mei - 10 juni.
Nog geen VIN beschikbaar.
Weet niet op welke basis die wijziging is. Is de wagen gefabriceerd of staat hij al gepland?…
Benieuwd.
Besteld op 16 mei
Sinds vandaag 24 mei verwachte leverdatum 30mei - 10 juni.
Nog geen VIN beschikbaar.
Weet niet op welke basis die wijziging is. Is de wagen gefabriceerd of staat hij al gepland?…
Benieuwd.
Mijn MY SR RWD stealth grey stond op 23 mei - 8 juni sinds vorige week. ( 7 mei besteld)
Tesla riep nog dat mijn auto deze week werd gebouwd in Berlijn.
Nu ineens vertraagd naar 6 juni - 30 juni...
Tesla riep nog dat mijn auto deze week werd gebouwd in Berlijn.
Nu ineens vertraagd naar 6 juni - 30 juni...
Wat is je leverdatum nu ? Ik heb dezelfde configuratie en 7 mei besteld. Ik had ook 23 mei -8 juni.NwbrG schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:31:
Nu helaas sinds vandaag 6 juni - 30 juni...
Gaat lekker allemaal als ik het zo lees hier.. 3 april door Athlon een MY LR RWD white besteld, mocht vanaf 17-5 geleverd worden ivm oude contract.
Levering was oorspronkelijk 17/5-30/6.. Op 19-5 een VIN gekregen en sinds die tijd blijft die datum pingelen.. 18/5-28/5, 21/5-30/5, 23/5-2/6 en een uur geleden naar 27/5-10/6.. 😫 Athlon meldde sowieso dat Tesla 5 werkdagen voor levering melding maakt bij hen ivm de laadpas etc, dus zolang ik die mail niet hebt..
Ik al blij dat ik ‘m voor mijn zomervakantie had, maar die vreugde en verwachting neemt steeds meer af, haha! Maandag maar eens bellen. Bellen jullie gewoon Tesla Tilburg op?
Levering was oorspronkelijk 17/5-30/6.. Op 19-5 een VIN gekregen en sinds die tijd blijft die datum pingelen.. 18/5-28/5, 21/5-30/5, 23/5-2/6 en een uur geleden naar 27/5-10/6.. 😫 Athlon meldde sowieso dat Tesla 5 werkdagen voor levering melding maakt bij hen ivm de laadpas etc, dus zolang ik die mail niet hebt..
Ik al blij dat ik ‘m voor mijn zomervakantie had, maar die vreugde en verwachting neemt steeds meer af, haha! Maandag maar eens bellen. Bellen jullie gewoon Tesla Tilburg op?
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Deze is inderdaad ook verschoven naar 6 - 30 juni. Ook nog geen VIN.Mvb1396 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:40:
[...]
Wat is je leverdatum nu ? Ik heb dezelfde configuratie en 7 mei besteld. Ik had ook 23 mei -8 juni.
Nu helaas sinds vandaag 6 juni - 30 juni...
Mijn MY LR is ook verschoven naar achter.
Van 23 mei - 08 juni naar 04 juni - 20 juni
Frustrerend...
Frustrerend...
Heel apart dat alles ineens naar achteren word geschoven. Als je het nieuws mag geloven besteld niemand meer een tesla, je zou zeggen dat ze dan blij zijn met de orders die ze hebben en zsm willen uitleveren...Cobraa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:33:
Mijn MY LR is ook verschoven naar achter.
Frustrerend...
Ik ga maandag toch maar weer eens bellen
Die van mij is ook aangepast:
Was 4 juni - 30 juni
Nu 5 juni - 21 juni
MY LR Rwd quicksilver
Was 4 juni - 30 juni
Nu 5 juni - 21 juni
MY LR Rwd quicksilver
[ Voor 3% gewijzigd door Xipe22 op 25-05-2025 17:49 ]
Nou, ik hoef niet meer te bellen, ik krijg net de SMS om een afspraak in te plannen..

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Komende vrijdagmiddag al(!), blijkbaar hadden ze niemand ingepland tussen hemelvaart en het weekend. Nu wel en kan hem dus voor het weekend al ophalen.
MY RWD LR - Zwart/zwart + trekhaak
[ Voor 5% gewijzigd door Majesteit op 26-05-2025 09:22 ]
Model Y RWD in zwart besteld op 18 maart. De leverdatum staat nu tussen 3 juni en 19 juni, maar ik heb nog geen VIN-nummer ontvangen. Ik heb er weinig vertrouwen in, aangezien de datum al meerdere keren is veranderd. Ik wacht het rustig af...
Hier ook de leverdatum meerdere keren aangepast. Vorig jaar november besteld model y LR RWD. In maart omgezet naar nieuwe model. Volgens Tesla is de combinatie Wit/wit met trekhaak nog niet gebouwd. Zodra die van de band loopt zou ik het vin nr moeten krijgen, maar ze kunnen niet zeggen wanneer. Blijft lang wachten.
MYJ LR Deep Blue
Besteld 28 maart
Bestelling aangepast 6 april (was eerst Quicksilver)
Nu voorziene levering 31 mei - 9 juni.
Net eindfactuur ontvangen, waarop 3 juni vermeld wordt.
Besteld 28 maart
Gelijkaardige situatie.TLHA schreef op maandag 26 mei 2025 @ 15:46:
MYJ LR Deep Blue
Besteld 28 maart
Model Y 2025, LR stealth grey.
Eindfactuur gericht aan mijn leasingmaatschappij waarop 4 juni vermeld wordt alsook een VIN Nummer terwijl dit in de app zelf niet te zien is.
Voorziene levering 31 mei - 10 juni.
Hou me gerust op de hoogte mbt vervolg.
3 april besteld model y jupiner stealth grey LR RWD met trekhaak sinds 23/5 VIN nr. Verwachte levering 27/5 - 3/6. Na contact met Tesla geven ze aan dat ik moet rekenen op levering rond 6/6. Dacht na verkrijgen VIN dat het wat sneller zou gaan helaas.
Ter info: De leveringen op blauw en rood zouden naar voren gehaald zijn. Evenals de configuraties met witte bekleding. Dit alles om de kwartaalcijfers te maximaliserenBarrie150 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 21:49:
[...]
Afgelopen maandag verscheen mijn bestelde MY, blauw/wit in de Tesla app zonder nog een datum.
Gebeld en idd werd bovenstaand bericht bevestigd.
Vanochtend verscheen opeens leverdatum 10 juni - 30 juni in de app 🤔 (huidige lease loopt 10 juni af)
Ben benieuwd wat er de komende week nog gaat veranderen….
(Aldus een delivery advisor)
Wat zou dat dan maximaliseren? Of het nu een blauwe of een grijze is maakt toch niets uit voor de kwartaalcijfers?Barrie150 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:39:
[...]
Ter info: De leveringen op blauw en rood zouden naar voren gehaald zijn. Evenals de configuraties met witte bekleding. Dit alles om de kwartaalcijfers te maximaliseren
(Aldus een delivery advisor)
Ik begin ongeduldig te worden hier met mijn zwarte MYSR. Op de site staat nu nog steeds die config met levering in juni. Lijkt me sterk, aangezien mijn bestelling al op 26-3 is gedaan. 2 maanden later nog steeds een leverwindow van een maand.
Ik heb sinds vanochtend een VIN in de app.
Zwarte MY SR met zwarte bekleding.
Besteld op 10 maart.
Levering tussen 28-5 en 6-6. De 'van' datum schuift steeds op, maar de 'tot' datum blijft 6-6.
Volgens mij heb ik nog niet echt zwarte leveringen voorbij zien komen en heb er zelf ook nog niet één zien rijden. Maar misschien heb ik iets gemist. Lijkt er dus op dat deze kleur nu ook van de band rolt.
Nu wachten op de sms.
Zwarte MY SR met zwarte bekleding.
Besteld op 10 maart.
Levering tussen 28-5 en 6-6. De 'van' datum schuift steeds op, maar de 'tot' datum blijft 6-6.
Volgens mij heb ik nog niet echt zwarte leveringen voorbij zien komen en heb er zelf ook nog niet één zien rijden. Maar misschien heb ik iets gemist. Lijkt er dus op dat deze kleur nu ook van de band rolt.
Nu wachten op de sms.
Nu ook VIN in de app. Wordt spannend!KiaCeedPHEV schreef op maandag 26 mei 2025 @ 15:54:
[...]
Gelijkaardige situatie.
Model Y 2025, LR stealth grey.
Eindfactuur gericht aan mijn leasingmaatschappij waarop 4 juni vermeld wordt alsook een VIN Nummer terwijl dit in de app zelf niet te zien is.
Voorziene levering 31 mei - 10 juni.
Hou me gerust op de hoogte mbt vervolg.
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.