Vandaag ladingen vol MY’s richting Tilburg zien gaan, zaten ook rwd’ s tussen…
Mijne komt de 12de aan in Tilburg (als alles goed gaat) maar ik ben zelf t/m 18 in Azië voor mijn werk. Dus toen hebben we hem op de 19de gezet.amsterdammertje schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:07:
[...]
@Louis was 19e de eerste optie die ze gaven? Of was dat omdat je zelf niet eerder kon zoals je aangaf?
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Ben benieuwd of de MY ophalers kunnen laten weten of ze een granny chager krijgen. Ik zie hier in de historie van het topic wat berochten verhalen over.
If not: zal ik die nog even zelf bestellen.
Nog niet opgehaald maar zou er niet bij zitten.hier ook apart in de bestelling bij de lease. Staat ook bij bestellen optie als extra accessoire.
t14wo schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 19:20:
Ben benieuwd of de MY ophalers kunnen laten weten of ze een granny chager krijgen. Ik zie hier in de historie van het topic wat berochten verhalen over.
[ Voor 6% gewijzigd door amsterdammertje op 06-05-2025 20:00 ]
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Heb zo’n lader op MP gekocht voor 90 euro. Zijn er best veel te vinden voor die prijs. Wel handig om te hebben (trek er in de vakantie een caravan mee, en dan kan het wel lekker zijn vol weg te kunnen en net dat laatste beetje op locatie te laden)
Merkwaardig dat de vraag zo is teruggelopen maar de Y-wachttijden langer zijn dan pakweg een jaar geleden. Zal de productie dusdanig zijn afgeschaaldamsterdammertje schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:07:
[...]
ik had ze vanmiddag aan de lijn en toen gaven ze aan dat mijn auto nog in prod staat. verwcahte levering 8-18 mei. maar het ziet er dus naar uit dat ze langzaam binnen druppelen. Ik heb voor aflevering utrecht gekozen misschien dat dat nog voor wat vertraging zorgt maar kon het iig niet meer aanpassen kwa levering. Hoop stiekem op volgende week maar goed . iig ruimschoots voor de zomer vakantie
@Louis was 19e de eerste optie die ze gaven? Of was dat omdat je zelf niet eerder kon zoals je aangaf?
Om de facelift te bouwen, moet de productielijn worden verbouwd. Productie ligt dan wekenlang stil. En vervolgens heb je opstartproblemen en zal de productie langzaam omhoog gaan. Als tegelijkertijd mensen wachten op het nieuwe model, heb je dus een piek in de vraag.Maurice- schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 22:20:
[...]
Merkwaardig dat de vraag zo is teruggelopen maar de Y-wachttijden langer zijn dan pakweg een jaar geleden. Zal de productie dusdanig zijn afgeschaald
De afname vanwege. Het Musk-effect is dus niet voldoende om de andere factoren teniet te doen. Denk dat dat over een maand of 3 wel eens heel anders kan zijn en je met 2 weken een auto kan ophalen.
Dat zou kunnen maar de productielijn was in januari in 2 weken gedaan en inmiddels loopt de reguliere productie sinds begin februari (13 weken dus al). Van opstartproblemen was bij de Highland geen sprake, daar beukten ze de bekende Shanghai mega parkeerplaatsen in 2, 3 dagen vol.t14wo schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 22:37:
[...]
Om de facelift te bouwen, moet de productielijn worden verbouwd. Productie ligt dan wekenlang stil. En vervolgens heb je opstartproblemen en zal de productie langzaam omhoog gaan. Als tegelijkertijd mensen wachten op het nieuwe model, heb je dus een piek in de vraag.
De afname vanwege. Het Musk-effect is dus niet voldoende om de andere factoren teniet te doen. Denk dat dat over een maand of 3 wel eens heel anders kan zijn en je met 2 weken een auto kan ophalen.
Kort zoekwerk, beelden van WuWa in de introductieweek.
![]() | ![]() |
[ Voor 33% gewijzigd door Maurice- op 06-05-2025 23:15 ]
wordt uitdagend voor mij, op 1 april besteld (std zwart / zwart) maar contract van de lease van huidige auto loopt 1juni af

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
afhankelijk van LM kan je de huidige auto vaak nog wel even doorrijden. doe ik nu ook. Contract liep 28 april af na 5 jaar. En anders een tijdelijke auto. Evt lage bijtelling van je huidige auto vervalt na 5 jaar. en indien je nu electrisch rijdt valt je huidige auto in het nieuwe electrische regime kwa bijtelling voor time beingGeckoo schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 09:39:
wordt uitdagend voor mij, op 1 april besteld (std zwart / zwart) maar contract van de lease van huidige auto loopt 1juni af
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
En inmiddels een VIN. ETA staat nog steeds op 10-19 mei, maar de delivery task zegt nog "check back later". Nog even geduld dus!renYek schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 07:19:
[...]
Bij mij staat dat er dus pas sinds gisteren. En inmiddels is de ETA aangepast naar 10 - 18 mei maar kan ik nog niet inplannen en nog geen VIN. Nog eventjes geduld dan😆
djeck schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 16:10:
Afgelopen zondag mijn Model 3 SR besteld, vandaag kenteken ontvangen, dinsdag aflevering
[ Voor 10% gewijzigd door amsterdammertje op 07-05-2025 17:37 ]
M3 AWD LR Zwart met optionele velgen vandaag door Alphabet goedgekeurd.
Direct uitnodiging gehad om nieuw Tesla account aan te maken en de levering staat nu op 7 - 14 mei. Lijkt dus op voorraad te staan maar heb nog geen mogelijkheid om afspraak in te plannen.
Edit1: VIN en kenteken nu ook bekend.
Edit2: afspraak staat ingepland voor aanstaande vrijdag. Dus van bestelling naar ophalen in 3 dagen 👍
Direct uitnodiging gehad om nieuw Tesla account aan te maken en de levering staat nu op 7 - 14 mei. Lijkt dus op voorraad te staan maar heb nog geen mogelijkheid om afspraak in te plannen.
Edit1: VIN en kenteken nu ook bekend.
Edit2: afspraak staat ingepland voor aanstaande vrijdag. Dus van bestelling naar ophalen in 3 dagen 👍
:strip_exif()/f/image/mosAJMObuUSQQS7UOyBKpbFp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Vermaeson op 07-05-2025 20:17 ]
Nog niks veranderd in de app. Maar zie wel dat er een vin staat.
Zojuist een VIN gekregen, ETA nogsteeds 10-20 meiLaurensM99 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 01:12:
Model Y Stealth Grey RWD standard range besteld begin april. Nog meer mensen die rond deze tijd hebben besteld en al meer info hebben dan alleen de indicatie 10-20 mei?
hier hetzelfde verhaal, hopelijk kunnen we snel een afspraak inplannenLaurensM99 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 23:12:
[...]
Zojuist een VIN gekregen, ETA nogsteeds 10-20 mei
Ik kan bevestigen dat die er niet bij zat, alleen een normale laadkabelt14wo schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 19:20:
Model Y Juniper LR AWD Ultra Red
Het verschilt per aflevering - er zijn ook voldoende mensen waarbij 'ie er wel bij zit. Lijkt ook niet per se afhankelijk van afleverlocatie, dus het is wel een beetje gek.Voltswagen schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:19:
[...]
Ik kan bevestigen dat die er niet bij zat, alleen een normale laadkabel
Volgens Tesla (Duiven) zat hij wel bij de oude MY en niet meer bij de nieuwe MY Juniper.Martijntj schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:23:
[...]
Het verschilt per aflevering - er zijn ook voldoende mensen waarbij 'ie er wel bij zit. Lijkt ook niet per se afhankelijk van afleverlocatie, dus het is wel een beetje gek.
heb jij vernomen dat sommige mensen hem wel bij de MY Juniper hebben gekregen?
Vraagje aan mede-Tesla-bestellers:
Ik heb mijn Tesla op 5 maart besteld, op 30 april de eindfactuur ontvangen, en gisteren kreeg ik bevestiging dat de betaling is verwerkt.
Het VIN-nummer staat wel op de factuur, maar het is nog steeds niet zichtbaar in de Tesla-app.
Op de factuur stond een leverdatum van 12 maart, maar in de app staat alleen: "We laten je weten wanneer het tijd is om een ophaalafspraak te maken."
Ik begin een beetje ongeduldig te worden, vooral omdat ik mijn vorige auto al heb ingeleverd en dus afhankelijk ben van deze levering.
Heeft iemand ditzelfde meegemaakt of weet iemand of dit normaal is bij Tesla?
Ik heb mijn Tesla op 5 maart besteld, op 30 april de eindfactuur ontvangen, en gisteren kreeg ik bevestiging dat de betaling is verwerkt.
Het VIN-nummer staat wel op de factuur, maar het is nog steeds niet zichtbaar in de Tesla-app.
Op de factuur stond een leverdatum van 12 maart, maar in de app staat alleen: "We laten je weten wanneer het tijd is om een ophaalafspraak te maken."
Ik begin een beetje ongeduldig te worden, vooral omdat ik mijn vorige auto al heb ingeleverd en dus afhankelijk ben van deze levering.
Ik heb 4 dagen later besteld, ook eindfactuur ontvangen en betaald. VIN nummer staat bij mij wel in de app inmiddels. Wellicht even berichtje sturen/bellen naar Tesla?nputz10 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 14:03:
Vraagje aan mede-Tesla-bestellers:
Wederom contact gehad en de verwachting dat de auto bij hun binnenkomt is ipv 10 mei nu 29 mei "ivm de productie van het voertuig". De app geeft nog wel 9 mei - 25 mei aan.Kwarkaroo schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 18:31:
[...]
Vandaag contact gehad met Tesla om de afleverlocatie te wijzigen en dat was geen probleem.
Gelijk gevraagd of ze iets over de datum konden zeggen en "mijn" auto komt hoogstwaarschijnlijk 10 mei binnen bij hun volgens de huidige planning.
MY SR Zwart.
Ze kon mij ook bevestigen dat een granny charger niet meegeleverd wordt, maar bijbesteld kan worden.
Hier ook MY SR Zwart en zelfde tijd in de app. Begint nu wel nijpend te worden omdat ik de week na 29 mei de auto nodig heb voor vakantie. Vrij irritant als de datum steeds wijzigt en naar achter schuift. Toon dan gewoon niets. Dit is valse hoop geven en doet juist het tegenovergestelde van wat zo’n handige status in een app kan doen.Kwarkaroo schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:06:
[...]
Wederom contact gehad en de verwachting dat de auto bij hun binnenkomt is ipv 10 mei nu 29 mei "ivm de productie van het voertuig". De app geeft nog wel 9 mei - 25 mei aan.
MY SR Zwart.
Ze kon mij ook bevestigen dat een granny charger niet meegeleverd wordt, maar bijbesteld kan worden.
Ze hebben in Berlijn destijds gewoon de voorraad opgemaakt. Sommige batches kregen ze nog, anderen niet meer. Maar dat was in november al klaar.keisers schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 13:42:
[...]
Volgens Tesla (Duiven) zat hij wel bij de oude MY en niet meer bij de nieuwe MY Juniper.
heb jij vernomen dat sommige mensen hem wel bij de MY Juniper hebben gekregen?
Vandaag mijn MY SR RWD juniper opgehaald in Tilburg. Motorkap had 2 puntjes hebben ze opgelost. En 1 wieldiep had een paar krassen hebben ze ook meteen een nieuwe op gezet. Helemaal blij mee
:strip_exif()/f/image/Raa9loMUe0WSwCXtRz08KzT7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door jupinator op 08-05-2025 19:23 ]
Hoe rijd hij ten op zichten van de AWD?jupinator schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:15:
Vandaag mijn MY SR RWD juniper opgehaald in Tilburg. Motorkap had 2 puntjes hebben ze opgelost. En 1 wieldiep had een paar krassen hebben ze ook meteen een nieuwe op gezet. Helemaal blij mee
[Afbeelding]
Ik heb enkel de launch editie kunnen proefrijden maar de rwd was de enige binnen het lease budget dus heb ik die besteld.
Rap genoeg denk ik wel?
Vandaag 'dezelfde' opgehaald in Utrecht. 1 vlekje op de lak, die was zo weggepoetst. Alle kleine optische dingen kunnen blijkbaar tot 24u na dato nog worden gemeld, dus morgen overdag bij zonlicht nog een laatste checkup doen. Geen granny erbij, maar dat was ook de verwachting. Ook geen mudflaps, die zelf nog maar ergens vandaan halen.jupinator schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:15:
[Afbeelding]
RWD is meer dan vlot genoeg, maar mist natuurlijk wel een beetje de echte kick van de LR+ACC van de launch editie. Heerlijk stil van binnen, hoor de electromotor nu haast het meest op lagere snelheden.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Hier ook zeer benieuwd naar, vooral de rwd versie.t14wo schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:28:
Wat vinden jullie van de audiokwaliteit? Vooral voor degene die hiervoor ook een Y hadden.
Zijn die banden stock? Zijn wel erg goede banden dus top 
jupinator schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:15:
[Afbeelding]
Geen idee heb de awd niet gereden. Mijn laatste proefrit was vorigjaar april en een MY maar heb toen besloten om te wachten op het nieuwe model. Ook heb de mijne privé gekocht en kom van een ford fiesta af uit 2009 dus voor mij is die meer dan rap genoegLaurensM99 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 20:39:
[...]
Hoe rijd hij ten op zichten van de AWD?
Ik heb enkel de launch editie kunnen proefrijden maar de rwd was de enige binnen het lease budget dus heb ik die besteld.
Rap genoeg denk ik wel?
Volgens mij stonden er ook een aantal met hankooks, ik heb het gevraagd en hij vertelde dat dit random was net wat er op voorraad is.royalt123 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 00:55:
Zijn die banden stock? Zijn wel erg goede banden dus top![]()
[...]
inmiddels een vin en levertijd 11-18 mei. Hopelijk dus ergens volgende week maar uiterlijk begin van de week er op. Lijkt dat de productie nu toch langzaam op gang komt van de rwd's met lfpamsterdammertje schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:07:
[...]
ik had ze vanmiddag aan de lijn en toen gaven ze aan dat mijn auto nog in prod staat. verwcahte levering 8-18 mei. maar het ziet er dus naar uit dat ze langzaam binnen druppelen. Ik heb voor aflevering utrecht gekozen misschien dat dat nog voor wat vertraging zorgt maar kon het iig niet meer aanpassen kwa levering. Hoop stiekem op volgende week maar goed . iig ruimschoots voor de zomer vakantie
Aangepast in de app naar 13-24 mei!V-8 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:55:
[...]
Okay! Mijn MY SR Wit is besteld op 4 april en staat nu op 18 mei - 30 juni..
Tesla MY 2025 (Verwacht Mei '25) | 4.070WP Z/O + 2.100WP N/W | Home Assistant
Morning,
Heeft iemand een idee hoeveel tijd er tussen het verkrijgen van een VIN (in de app) en het verkrijgen van een kenteken zit?
Dan kan ik alle laadvoorzieningen zakelijk en prive gaan regelen (daar heb ik in mijn geval kenteken voor nodig)
Heeft iemand een idee hoeveel tijd er tussen het verkrijgen van een VIN (in de app) en het verkrijgen van een kenteken zit?
Dan kan ik alle laadvoorzieningen zakelijk en prive gaan regelen (daar heb ik in mijn geval kenteken voor nodig)
Niks te klagen, was bang voor gebrek aan laag, maar kan haast niet geloven dat hier geen sub in zit.LaurensM99 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:43:
[...]
Hier ook zeer benieuwd naar, vooral de rwd versie.
Qua banden hier ook de sportcontact7's, dus dikke kans dat de hele batch van deze dagen dezelfde heeft.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Kentekens vragen ze wat ik begreep in batches aan een aantal dagen voor de levering. Er zat bij mij ongeveer een week tussen vin en kentekenDvdb0203 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 08:57:
Morning,
Model Y Juniper LR AWD Ultra Red
ben benieuwd of ze VIN hier koppelen als auto hier al is of als deze uit de fabriek rolt in BerlijnVoltswagen schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:22:
[...]
Kentekens vragen ze wat ik begreep in batches aan een aantal dagen voor de levering. Er zat bij mij ongeveer een week tussen vin en kenteken
Volgens mij als de auto onderweg is, dan kan de medewerker in Nederland gaan matchen op auto en besteldatum.amsterdammertje schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:13:
[...]
ben benieuwd of ze VIN hier koppelen als auto hier al is of als deze uit de fabriek rolt in Berlijn
Ik zie net staan dat ik een afspraak in kan plannen om hem op te halen :-) Alleen nog iemand vinden die mee kan rijden want ik kan mijn huidige leasebak er niet achterlaten begreep ik
klopt die kan je niet achterlaten bij tesla. Mag niet van Tesla schijnbaar. Wat is de termijn waarop je kan ophalen? duurt dat nog lang nadat kenteken bekend is ?renYek schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:41:
Ik zie net staan dat ik een afspraak in kan plannen om hem op te halen :-) Alleen nog iemand vinden die mee kan rijden want ik kan mijn hudige leasebak er niet achterlaten begreep ik
Wanneer heb je besteld? Welke uitvoering heb je gekozen?renYek schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:41:
Ik zie net staan dat ik een afspraak in kan plannen om hem op te halen :-) Alleen nog iemand vinden die mee kan rijden want ik kan mijn hudige leasebak er niet achterlaten begreep ik
Ik heb nog geen kenteken zichtbaar in de app. Ik kan kiezen tussen 13,14,15 mei tussen 0930 - 1600.amsterdammertje schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:43:
[...]
klopt die kan je niet achterlaten bij tesla. Mag niet van Tesla schijnbaar. Wat is de termijn waarop je kan ophalen? duurt dat nog lang nadat kenteken bekend is ?
Zoon heeft stage en vrouw werk dus moet ff iemand hebben die meerijdt.
nputz10 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:46:
[...]
Wanneer heb je besteld? Welke uitvoering heb je gekozen?
5 mei ETA 10 mei - 19 meirenYek schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:25:
MY LR Wit trekhaak LM 10 maart.
ETA: 6 mei - 30 juni
28 april ETA 17 mei - 23 juni
30 april ETA 4 mei - 18 mei
7 mei VIN bekend
8 mei ophalen inplannen
>> Voor de 13e afspraak ingepland om op te halen
[ Voor 5% gewijzigd door renYek op 09-05-2025 11:12 ]
Ik heb dezelfde data, haal je me ff op dan?renYek schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:46:
[...]
Ik heb nog geen kenteken zichtbaar in de app. Ik kan kiezen tussen 13,14,15 mei tussen 0930 - 1600.
Zoon heeft stage en vrouw werk dus moet ff iemand hebben die meerijdt.
haha! Als je op de route Roermond - Tilburg woont kan dat ;-)The-Doctor schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:14:
[...]
Ik heb dezelfde data, haal je me ff op dan?. Ik ga denk even berichtje sturen of het vrijdag kan.
Haha neehoor, ik moet ook naar Utrecht!renYek schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:16:
[...]
haha! Als je op de route Roermond - Tilburg woont kan dat ;-)
Zijn er hier mensen die standaard versie hebben besteld en al ophaal afspraak kunnen maken in Tilburg?
Ik heb een Y RWD Stealth Grey op 24 februari besteld en kan hem vanmiddag om 14:00 ophalen in Tilburgnputz10 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:42:
Zijn er hier mensen die standaard versie hebben besteld en al ophaal afspraak kunnen maken in Tilburg?
Lijkt erop dat ze nu echt af en aan rijden. Afgelopen twee dagen stuk of 4-5 trucks vol met model Y's elke autorit zien rijden richting Tilburg, in alle kleurtjes ookEvolutionX schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:08:
Vandaag ladingen vol MY’s richting Tilburg zien gaan, zaten ook rwd’ s tussen…
ik kan de mijne ook ophalen in Utrecht. Woensdag 14 mei 15:00
MY RWD Stealth Grey
MY RWD Stealth Grey
MY SR Wit trekhaak achteraf
Besteldatum 1 mei.
ETA: 29 mei - 30 Juni.
Zie hier een paar Stealth Grey voorbij komen en die ziet er erg dik uit zo met de zwarte velgen\kappen. Wit en Stealth grey stonden bovenaan mijn lijsjte, na lang twijfelen wit gekozen i.v.m. de mooie zwarte accenten (en heb hiervoor al 2 autos gehad met dezelfde kleur grijs).
Ps. valt mij op dat er nog vrijwel geen witte RWD's geleverd zijn of ?
En nu wachten...
Besteldatum 1 mei.
ETA: 29 mei - 30 Juni.
Zie hier een paar Stealth Grey voorbij komen en die ziet er erg dik uit zo met de zwarte velgen\kappen. Wit en Stealth grey stonden bovenaan mijn lijsjte, na lang twijfelen wit gekozen i.v.m. de mooie zwarte accenten (en heb hiervoor al 2 autos gehad met dezelfde kleur grijs).
Ps. valt mij op dat er nog vrijwel geen witte RWD's geleverd zijn of ?
En nu wachten...
Inmiddels een VIN en even later ook de verwachtte leverdatum weer zichtbaar. Staat nu op 9 - 21 mei.
MY, RWD, Wit
@WouterL ; bij mij is dus de leverindicatie weer teruggekomen.
MY, RWD, Wit
[ Voor 22% gewijzigd door ChillPascal op 09-05-2025 15:23 ]
Bij mij hetzelfde met exact dezelfde lever indicatie.ChillPascal schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:22:
Inmiddels een VIN en even later ook de verwachtte leverdatum weer zichtbaar. Staat nu op 9 - 21 mei.
MY, RWD, Wit
oud:
MY SR RWD zwart aangepast van 14 mei-30 juni naar 8 mei-14 juni.
Update: net weer helaas veranderd in de app: nu 31mei - 30 juni
Wanneer besteld?deknog schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:48:
oud:
Net bericht gekregen dat ik hem in kan plannen vanaf de 13e!LaurensM99 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 23:12:
[...]
Zojuist een VIN gekregen, ETA nogsteeds 10-20 mei
Bestel datum?LaurensM99 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:57:
[...]
Net bericht gekregen dat ik hem in kan plannen vanaf de 13e!
Ik heb zojuist mijn kenteken ontvangen! Ik heb mijn Tesla besteld op 5 maart, en ik mag hem aanstaande dinsdag ophalen. Kan niet wachten!Koenselaar schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:04:
[...]
Ik heb een Y RWD Stealth Grey op 24 februari besteld en kan hem vanmiddag om 14:00 ophalen in Tilburg
Op 4 mei hebben we onze eerste Tesla besteld: een witte Model Y Juniper RWD met trekhaak. De levering staat gepland voor juni 2025.
Gefeliciteerddogiedog schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:22:
Op 4 mei hebben we onze eerste Tesla besteld: een witte Model Y Juniper RWD met trekhaak. De levering staat gepland voor juni 2025.
Er is vanavond ook een VIN bijgekomen 👍
Tesla MY 2025 (Verwacht Mei '25) | 4.070WP Z/O + 2.100WP N/W | Home Assistant
Is zaterdag trouwens ook een ophaal dag bij Tesla? Of alleen werkdagen?
Voor zover ik begreep alleen werkdagen. Niet in het weekend.WouterL schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 09:38:
Jammer, volgende week een weekje weg. Kans zit er dik in dat die in die week ergens geleverd gaat worden. Zaterdag weer terug.Dvdb0203 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 09:54:
[...]
Voor zover ik begreep alleen werkdagen. Niet in het weekend.
Hoe zit het qua flexibiliteit qua ophalen? Kun je het een weekje verplaatsen of?
[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 10-05-2025 11:49 ]
Alleen het laatste weekend van het kwartaal.WouterL schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 09:38:
Je mag het verplaatsen naar een datum voor einde kwartaal, alleen als de datum na het kwartaal valt kunnen ze 'm aan een andere order koppelen. Elke geleverde auto telt dan.WouterL schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 10:29:
[...]
Jammer, volgende week een weekje weg. Kans zit er dik in dat die in die week ergens geleverd gaat worden. Zaterdag weer terug.
Hoe zit het qua flexibiliteit qua ophalen? Kun je het een weekje verplaatsen of?
En weer naar achter verplaatst. Om gek van te worden.
MY SR Zwart, 26-3 besteld.
24-5 tot 9-6 nu. Was 9-5 tot 25-5.
[ Voor 10% gewijzigd door t14wo op 10-05-2025 20:27 ]
Hebben ze bij mij ook 2 weken geleden gedaan en dinsdag kan ik hem al ophalen. De datum werd bij mijn snel terug aangepastt14wo schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 20:22:
Hier ook de MY SR zwart in de app nu 23-5 tot 8-6.t14wo schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 20:22:
Maar zat er aan te komen nadat ze van de week hadden gezegd dat hij 29-5 verwacht wordt.
Afgelopen vrijdag de auto opgehaald, ging erg soepel, vriendelijke medewerker in Groningen.
Geen granny charger, wel een reguliere oplaadkabel.
Trekhaak zat er bij, en een EHBO kit.
.
Stealth Grey is in het echt een heel mooie kleur vind ik.
Vrijwel zwart in schemering, wat lichter overdag
MY Juniper, RWD Stealth grey.
Geen granny charger, wel een reguliere oplaadkabel.
Trekhaak zat er bij, en een EHBO kit.
.
Stealth Grey is in het echt een heel mooie kleur vind ik.
Vrijwel zwart in schemering, wat lichter overdag
MY Juniper, RWD Stealth grey.
Dit blijkt helaas niet waar.Maurice- schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 13:11:
[...]
Je mag het verplaatsen naar een datum voor einde kwartaal, alleen als de datum na het kwartaal valt kunnen ze 'm aan een andere order koppelen. Elke geleverde auto telt dan.
Ik mag m inplannen, vanaf drie dagen volgende week. Komt schijnbaar deze vrijdag binnen voor levering (dag van mijn vakantie). Delivery advisor gaf aan Max 7 dagen vasthouden. En dat lukt dus niet, want ik ben dan laat terug uit Frankrijk…
Balen! Zo was het wel. Heb je een contactpersoon bij het service center? Voor hem/haar telt de levering ook, misschien kunnen zij nog wat regelen.WouterL schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:04:
[...]
Dit blijkt helaas niet waar.
Ik mag m inplannen, vanaf drie dagen volgende week. Komt schijnbaar deze vrijdag binnen voor levering (dag van mijn vakantie). Delivery advisor gaf aan Max 7 dagen vasthouden. En dat lukt dus niet, want ik ben dan laat terug uit Frankrijk…
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.