macedon schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:41:
[...]
Dat komt door dat de Launch editie praktisch een slechte P versie was. Niet zo veel mensen die dat bereid waren te betalen. Echte P liefhebbers wachten op het echte ding, mensen die niks met P hebben hebben gkokeznom 7000 te besparen en op de gewone LR AWD te wachten.
Slechte P versie? Echte ding?
Voelt persoonlijk een beetje kort door de bocht. Ik zit zelf niet op een MY Performance te wachten met 21" wielen, rode remklauwen, dynamic onderstel en spoilers..Voor mij te opzichtig.
Als je de reguliere MY LR AWD bij elkaar klikt (kleur/trekhaak en velgen) scheelt het ~1700 tov Launch edition. is E15/maand bijtelling.. Kan ik niet wakker van liggen.
Als je echt geld wil besparen gewoon de echte MY LR achterwiel aandrijver gaan rijden
Acceleration Boost kost normaliter Eur1800,- dus qua prijs is het niet overpriced/duurder of slechter. Vraag is of je Acceleration boost normaliter had gekozen.
Badging, andere interieur afwerking ets is arbitrair in waarde, feit dat je hem meteen kan rijden is wel wat
waard.
Ben zelf blij dat ik niet nog 2 of 3 maanden in een voorloop / leen auto hoef te rijden om op een normale MY LR AWD te wachten.
BMW maakt/maakte overerigens ook een M550i en een M5 waarbij de M5 meer spoilers en nog iets meer vermogen/onderstel aanpassingen had. Zou dan ook eerdere de M550i rijden dan een M5; daarmee is een M550i niet ineens een slechte versie.
Zie je over paar maanden bij het stoplicht