Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43
jongetje schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:38:
[...]

Ik had binnen een week na geven akkoord al een RN nummer (Ayvens) dus ik zou hem zeker niet privé gaan bestellen met risico dat je je aanbetaling kwijt bent.
Wat had je besteld? De launch of de normale?

Zelf ook vrijdag via Ayvens een Y AWD LR grijs met trekhaak besteld maar is nog niks qua RN nummer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvdb0203
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22-08 17:43
macedon schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:27:
Ja, het is overdeuidelijk dat ze klaar zijn met Launch en ze zijn begonnen met LR AWD. Dus sommige mensen krijgen misschien hun RWD's in april al.
Ik lees net ergens anders van iemand dat de leveringsindicatie van zijn RWD op ‘april’ staat in de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• notf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 09:15
Ik heb een Model Y Long Range RWD besteld, in de app staat inderdaad levertijd tussen 27/04/25 en 11/07/25. Van een tesla medewerker kreeg ik echter een bericht met verwachte levertijd tussen 20/03/25 en 30/07/25. Dit is dus nog optimistischer en pessimistischer tegelijk.

De datums lijken nog redelijk ver uit elkaar te liggen, dus ik ga er voorlopig nog vanuit gaan dat het waarschijnlijk ergens in het midden zal liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GadgetKoen
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-08 12:08
Aftellen om MY launch edition op te mogen pikken. Had eind Jan besteld alleen huidige lease loopt 14 af dus moest geduld hebben.. best lastig na lezen van de vele goede ervaringen.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JECUofx4fKw-ZWVO4lGGnKufRPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aXNznGHkg8NFAVH6TFPtMJ3o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 13:24
zie je in de app al wel het plaatje van de nieuwe model y m bij behorende config? ik zie nog de oude model y staan ( met in omschrijving bijv nog de gemini dark velgen ipv de crossflow )
notf schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:21:
Ik heb een Model Y Long Range RWD besteld, in de app staat inderdaad levertijd tussen 27/04/25 en 11/07/25. Van een tesla medewerker kreeg ik echter een bericht met verwachte levertijd tussen 20/03/25 en 30/07/25. Dit is dus nog optimistischer en pessimistischer tegelijk.

De datums lijken nog redelijk ver uit elkaar te liggen, dus ik ga er voorlopig nog vanuit gaan dat het waarschijnlijk ergens in het midden zal liggen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 09:15
amsterdammertje schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:24:
zie je in de app al wel het plaatje van de nieuwe model y m bij behorende config? ik zie nog de oude model y staan ( met in omschrijving bijv nog de gemini dark velgen ipv de crossflow )

[...]
Ik zie hier de nieuwe configuratie met crossflow velgen. Ook met de juniper afbeelding. Bestelling is op 3 maart geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Laatst online: 16-08 13:24
dank je wel dan moet de LM nog iets aanpassen denk ik. ik heb ze gelijk gemaild
notf schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:31:
[...]

Ik zie hier de nieuwe configuratie met crossflow velgen. Ook met de juniper afbeelding. Bestelling is op 3 maart geplaatst.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:14

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
amsterdammertje schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:24:

[...]
Ik had dat ook: was handwerk aldus tesla qua configuratie selecteren. Hadden verkeerd gedaan en na telefoontje gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 17:37
We Are Borg schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:04:
[...]

Ik had dat ook: was handwerk aldus tesla qua configuratie selecteren. Hadden verkeerd gedaan en na telefoontje gecorrigeerd.
Handwerk? Bij Tesla?!

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 14:56
22 feb een nieuw model MY LR AWD quicksilver, zwart interieur, 19“ velgen zonder trekhaak besteld.

Estimated delivery 7 march - 23 march, maar ik heb nog geen VIN. Ik weet redelijk zeker dat we 7 march niet meer gaan halen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 14:31
Zwarte, levering komende week, met VIN.
Stealth Grey “Maart” geen VIN nog
Beiden LR AWD 19” + trekhaak

Kennelijk is de week 27 een onjuiste forecasting
wouter1971 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:43:
Via Althon komt terug dat er geleverd wordt vanaf week 27 😳 Dat ging om LR AWD Black 19”, zelf Stealth Grey.
Benieuwd welke levertijd daaraan komt te hangen

[ Voor 8% gewijzigd door wouter1971 op 07-03-2025 19:04 ]

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Lees deze post maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-08 10:00
medio oktober kan ik een nieuwe auto uitzoeken en Tesla is wel een serieuze kanshebber
heb mijn oog laten vallen op een Model Y maar helaas net buiten mijn budget terwijl de model 3 hier wel inpast

heeft het nog nut om te wachten met bestellen in de hoop dat de Y naar zakt naar het prijsniveau van de model 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:10
H143 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:41:
medio oktober kan ik een nieuwe auto uitzoeken en Tesla is wel een serieuze kanshebber
heb mijn oog laten vallen op een Model Y maar helaas net buiten mijn budget terwijl de model 3 hier wel inpast

heeft het nog nut om te wachten met bestellen in de hoop dat de Y naar zakt naar het prijsniveau van de model 3?
Ik had mn model 3 in sept 24 gekocht en toen was ie al scherp geprijsd. Naar mijn gevoel gaat de Y ook goedkoper worden. Je hebt nog alle tijd, dus waarom ook niet even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
Ik zou niet nu al een Tesla bestellen, er komt dan toch een leverrestrictie op. Twee maanden van te voren is genoeg en tegen die tijd is de productie van de nieuwe Y ook goed op gang gekomen. Wat dat doet met de prijs? Niemand heeft een glazenbol, maar als de auto nu niet past, dan heb je wel een kans dat het tegen die tijd wel kan afhankelijk van hoe de markt/wereld dan is.

Als je een ander merk wilt dan moet je wel in actie komen want die levertijden zijn veel langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon

Binnen 2025 verwacht ik geen prijzendaling. Tenzij de signalen dat verkoopcijfers dalen door Elons gedrag echt zijn, maar ik denk het niet. Volgens mij wachtte men op Juniper gewoon.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Ja, met LM's is het een drama. Maar het kan het handwerk daar stopt. Dat de excels importeren in hun systeem. Als particulier doe je alle papierwerk via de app. Da's fantastisch en zeker geen handwerk. Er zit er enorm automatisering achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:37
macedon schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:24:
[...]

Binnen 2025 verwacht ik geen prijzendaling. Tenzij de signalen dat verkoopcijfers dalen door Elons gedrag echt zijn, maar ik denk het niet. Volgens mij wachtte men op Juniper gewoon.
Gezien de (korte) levertijd lijkt het toch niet op een overweldigende vraag. Wellicht wishfull thinking, een wake-up call is nu wel echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
Mr.Boombastic schreef op maandag 3 maart 2025 @ 16:38:
Vandaag de model Y Launch Edition opgehaald, wat een heerlijke wagen zeg, ik had er nog niet mee gereden maar hij rijdt beter dan ik had gedacht. Ik had destijds proef gereden in een oude model Y met 19", maar de Juniper met 20" is zo veel comfortabeler en stil en vooral snel, helemaal blij mee :)

[Afbeelding]
Die had ik ook besteld, maar geannuleerd omdat de normale awd uitkwam. Nu heb ik alle opties die achteraf mogelijk zijn alsnog achteraf laten monteren, kom ik een stuk goedkoper uit (als je leaserijder bent dan, anders maakt het geen knoop uit).

Goed om te horen dat je tevreden bent !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Maurice- schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:10:
[...]

Gezien de (korte) levertijd lijkt het toch niet op een overweldigende vraag. Wellicht wishfull thinking, een wake-up call is nu wel echt nodig.
Dat komt door dat de Launch editie praktisch een slechte P versie was. Niet zo veel mensen die dat bereid waren te betalen. Echte P liefhebbers wachten op het echte ding, mensen die niks met P hebben hebben gkokeznom 7000 te besparen en op de gewone LR AWD te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
macedon schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:41:
[...]

Dat komt door dat de Launch editie praktisch een slechte P versie was. Niet zo veel mensen die dat bereid waren te betalen. Echte P liefhebbers wachten op het echte ding, mensen die niks met P hebben hebben gkokeznom 7000 te besparen en op de gewone LR AWD te wachten.
Zou kunnen. Ondanks dat ik denk dat veel mensen geen idee hebben wat ze bestellen, hier is het een bijzonder groepje mensen die elk detail willen weten. M'n schoonvader vorig jaar ook. Welke is het geworden? Een grijze die sneller kan laden dan die ander. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Wanneer neemt de tenaamstelling plaats? Morgenochtend is mijn afspraak en het kenteken staat nog steeds niet op mijn naam. Ik kan geen parkeervergunning aanvragen en geen verzekring sluiten. Sommige verzekeringswebsites erkennen mijn kenteken niet, andere zien hem als LAUNCH en geven overdreven premies....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNssKb3ReJV4QOhg-AVZbdzaGfg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PlTywtuDTxMTiAsaSgS9NkOo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
macedon schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:06:
Wanneer neemt de tenaamstelling plaats? Morgenochtend is mijn afspraak en het kenteken staat nog steeds niet op mijn naam. Ik kan geen parkeervergunning aanvragen en geen verzekring sluiten. Sommige verzekeringswebsites erkennen mijn kenteken niet, andere zien hem als LAUNCH en geven overdreven premies....

[Afbeelding]
Wanneer je je meldt bij de balie morgenochtend. Verzekering wijzigen kan elke dag, anders nu alvast de dure afsluiten en morgen verder vergelijken?

[ Voor 7% gewijzigd door Maurice- op 10-03-2025 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Maurice- schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:19:
[...]

Wanneer je je meldt bij de balie morgenochtend. Verzekering wijzigen kan elke dag, anders nu alvast de dure afsluiten en morgen verder vergelijken?
Geweldig... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-08 12:02
Herkenning van kenteken bij verzekeraars kan soms wat tijd overheen gaan. En qua premie - jij kiest voor een unieker en duurder exemplaar, daar kan best wel eens een gekke premie bij horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
macedon schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:06:
Wanneer neemt de tenaamstelling plaats? Morgenochtend is mijn afspraak en het kenteken staat nog steeds niet op mijn naam.
Dat is toch logisch, als hij nu op je naam zou staan en er gebeurd iets mee dan ben jij verantwoordelijk/aansprakelijk.
En waarom zou je geen parkeervergunning kunnen aanvragen, dat gaat toch puur op kenteken en die is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
jongetje schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:25:
[...]

Dat is toch logisch, als hij nu op je naam zou staan en er gebeurd iets mee dan ben jij verantwoordelijk/aansprakelijk.
En waarom zou je geen parkeervergunning kunnen aanvragen, dat gaat toch puur op kenteken en die is er.
Je hebt gelijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LxYrD_yaCxToLc6Xv-x_CN_8Lp0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nGu5Wkul6pdY5DVAfbzAt37D.png?f=fotoalbum_large

Als hij niet op jouw naam staat moet je een heleboel papieren inleveren. Als hij al op jouw naam staat niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:43

DarkSide

theres no place like ::1

Zo
het moment was er eindelijk. Kon vandaag de M3H ophalen.
in tilburg. Dus was wel beetje "bang" naar alle verhalen over deze locatie.

Maar alles ging best prima. Niet de meest enthousiaste mensen. Maar prima.
Was er om 9:30. Was nog rustig. Dus kon zo naar de auto lopen.
Even een rondje gemaakt. Geen gekke dingen gezien (gelukkig). Dus ook geen discussies met personeel.

En dus ook snel weer weg.

Thuis even de auto "omgebouwd"
- andere velgen
- achterspoiler
- andere puddle lights
- opberbakje
- custom lock sound
- commander en knob geinstalleerd (was echt zo gedaan)

En toen even alles instellen binnen de app.

Eerste indruk is positief.
Kom van een vroeg 2020 model. Dus de highland is behoorlijk qua upgrade.
Geluid isolatie echt beter. Materiaal echt beter. Etc. Lijkt ook zuiniger te zijn (terugrit was stuk zuiniger dan heen). En blij met de extra KM's die deze auto biedt (standaard range) tov het 2020 model.

En door het lekkere weer terug gereden met stoel ventilatie.
Gelukkig geen trillingen bij het rijden (tot 120 km/u maar getest)

Verder blij met mijn pixel telefoon met UWB . Zodat achterklep automatisch open gaat als je er achter staat.

Deze week wat werk kilometers maken.
En kijken hoe de commander het doet met AP auto resume.
Dat was toch het primaire doel van de commander ;-)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike_S
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:47
DarkSide schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:51:

Nog speciale tooling nodig gehad of alleen huis tuin en keuken spullen gebruikt om panelen te verwijderen?

Ben benieuw naar je ervaringen met de AP auto resume!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Mike_S schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:04:
[...]

Nog speciale tooling nodig gehad of alleen huis tuin en keuken spullen gebruikt om panelen te verwijderen?

Ben benieuw naar je ervaringen met de AP auto resume!
Alles zit in de doos. (pry tool)
Dus geen speciale tooling zelf nodig
En is echt in 15 min gedaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:58
DarkSide schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:51:
Zo
het moment was er eindelijk. Kon vandaag de M3H ophalen.
in tilburg. Dus was wel beetje "bang" naar alle verhalen over deze locatie.

Maar alles ging best prima. Niet de meest enthousiaste mensen. Maar prima.
Was er om 9:30. Was nog rustig. Dus kon zo naar de auto lopen.
Even een rondje gemaakt. Geen gekke dingen gezien (gelukkig). Dus ook geen discussies met personeel.

En dus ook snel weer weg.

Thuis even de auto "omgebouwd"
- andere velgen
- achterspoiler
- andere puddle lights
- opberbakje
- custom lock sound

En toen even alles instellen binnen de app.

Eerste indruk is positief.
Kom van een vroeg 2020 model. Dus de highland is behoorlijk qua upgrade.
Geluid isolatie echt beter. Materiaal echt beter. Etc. Lijkt ook zuiniger te zijn (terugrit was stuk zuiniger dan heen). En blij met de extra KM's die deze auto biedt (standaard range) tov het 2020 model.

En door het lekkere weer terug gereden met stoel ventilatie.
Gelukkig geen trillingen bij het rijden (tot 120 km/u maar getest)

Verder blij met mijn pixel telefoon met UWB . Zodat achterklep automatisch open gaat als je er achter staat.

Deze week wat werk kilometers maken.
toon volledige bericht
Foto? Nu zijn wij natuurlijk ook nieuwsgierig.

Give 2 Get

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Runescom schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:15:
[...]

Foto? Nu zijn wij natuurlijk ook nieuwsgierig.
Nog niet echt tijd voor gehad.
Maar even deze gemaakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDbkyleeW2694mG3eavNC-W7k4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65DfkYAmKJPxd5KduCL6vzJn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LvlFS1tmWIX2sf1MYNxjxe39AA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TnAHHSrlCIkmu4dXBVio5fYB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Jg8QOhAZHHF4uqVPb79Lc5CpYg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nLqsegS129USO2dt6jNTDAP9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nihTfN0e2UQdCcVqV_6GK0-uyqo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WOfMhpp5u139P6TIF0xOL1IF.png?f=fotoalbum_large

edit:
ook even stukje snelweg gereden met de commander.
één woord: Heerlijk

wat meer woorden; hier toch wel blij mee. Snelweg op. AP aan. Iemand inhalen, baan wisselen, en plop AP automatisch weer aan. Dan terug naar rechts. En plop AP weer automatisch aan.
Nu maar iets van 10km gereden. Maar dit rijdt echt een stuk rustiger.

Verder lijkt het rijden op TACC op 60 km/u wegen ook beter te gaan.
moet hier echt nog meer km's maken. Maar voor nu lijk ik prima op CC (TACC) te kunnen rijden.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkSide op 10-03-2025 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ctrl-J
  • Laatst online: 13-08 11:09
Ctrl-J schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:30:
Een Stealth Grey AWD besteld op 21 februari. Stond sindsdien op 6 - 31 maart en inmiddels iets concreter geworden naar medio maart:
[Afbeelding]
Vannacht een melding in de app met het verzoek om de eindfactuur te betalen en een VIN 👌🏻 Nog geen SMS met de leverdatum, maar neem aan dat die snel komt.

Leverdatum staat nu op 13 - 21 maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenJvanDam
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 03-08 22:17
Ctrl-J schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:29:
[...]

Vannacht een melding in de app met het verzoek om de eindfactuur te betalen en een VIN 👌🏻 Nog geen SMS met de leverdatum, maar neem aan dat die snel komt.

Leverdatum staat nu op 13 - 21 maart.
Hier een zelfde bericht om de eindfactuur te betalen en levering tussen 11 en 19 maart. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ctrl-J
ArjenJvanDam schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:39:
[...]

Hier een zelfde bericht om de eindfactuur te betalen en levering tussen 11 en 19 maart. Spannend!
Welk model en kleurstelling heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GadgetKoen
macedon schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:41:
[...]

Slechte P versie? Echte ding?

Voelt persoonlijk een beetje kort door de bocht. Ik zit zelf niet op een MY Performance te wachten met 21" wielen, rode remklauwen, dynamic onderstel en spoilers..Voor mij te opzichtig.

Als je de reguliere MY LR AWD bij elkaar klikt (kleur/trekhaak en velgen) scheelt het ~1700 tov Launch edition. is E15/maand bijtelling.. Kan ik niet wakker van liggen.
Als je echt geld wil besparen gewoon de echte MY LR achterwiel aandrijver gaan rijden :)

Acceleration Boost kost normaliter Eur1800,- dus qua prijs is het niet overpriced/duurder of slechter. Vraag is of je Acceleration boost normaliter had gekozen.
Badging, andere interieur afwerking ets is arbitrair in waarde, feit dat je hem meteen kan rijden is wel wat
waard.

Ben zelf blij dat ik niet nog 2 of 3 maanden in een voorloop / leen auto hoef te rijden om op een normale MY LR AWD te wachten.

BMW maakt/maakte overerigens ook een M550i en een M5 waarbij de M5 meer spoilers en nog iets meer vermogen/onderstel aanpassingen had. Zou dan ook eerdere de M550i rijden dan een M5; daarmee is een M550i niet ineens een slechte versie.

Zie je over paar maanden bij het stoplicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-05 14:30
Hi,

Op 5 maart is mijn MY LR AWD met FSD en trekhaak besteld bij de LM. Ik ben echt super blij, maar moet wachten tot Tesla contact opneemt met de LM voor de levering. De LM verteld me dat het doorgaans 2 weken duurt, vanaf het bericht dat Tesla aan geeft te kunnen leveren tot de daadwerkelijke levering?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Komt er misschien eerst een melding in mijn Tesla app? Ik heb namelijk al een Tesla...

Omdat ik nog geen bericht heb ontvangen en het na het bericht nog twee weken kan duren, ben ik bang dat een levering in maart er bijna niet meer inzit... Of ben ik dan te pessimistisch?

MY LR AWD | Wit | Zwart| 19" | FSD | Trekhaak | Bestelling LM 05.03.2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
@Kameelman De leasemaatschappij geeft normaliter jouw mailadres door aan Tesla en dan kun je via de app (en dat mailadres!) De status zien. Bij een bestelling krijg je namelijk direct een RN nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdb0203
Dvdb0203 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:47:
[...]

Ik lees net ergens anders van iemand dat de leveringsindicatie van zijn RWD op ‘april’ staat in de app.
Net eindelijk mijn RN nummer gehad en gelijk een ‘check gesprek’ gehad vanuit Tesla of alles klopte aan de order. Die medewerker wist me te vertellen dat de MY SR RWD eind april pas in productie gaat. Dus levering laatste week april op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Laatst online: 17:38
Mijn Model Y Sr is begin vorige week door de lease doorgezet naar Tesla. Ook al door Tesla gebeld. Staat al in de app met RN nummer. Levering 30 april -14 juli

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Een MY AWD LR
Stealth grey
19inch velgen

Besteld . Volgens de tesla app is de order date 11 maart, dus vandaag.

Estimated delivery march 2025!

Lijkt me stug toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenJvanDam
Dalma schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:39:
Een MY AWD LR
Stealth grey
19inch velgen

Besteld . Volgens de tesla app is de order date 11 maart, dus vandaag.

Estimated delivery march 2025!

Lijkt me stug toch ?
Die heb je deze maand nog wel, want ik heb op 3 maart ongeveer dezelfde besteld in het wit
en kan ik waarschijnlijk eind deze week al ophalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenJvanDam
Ctrl-J schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:29:
[...]

Welk model en kleurstelling heb je besteld?
zie eerder in de draad maar het wordt een witte 'my lr awd' en de wat wordt jouw keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ctrl-J
ArjenJvanDam schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:18:
[...]

zie eerder in de draad maar het wordt een witte 'my lr awd' en de wat wordt jouw keus?
Ook een LR AWD, maar dan in Stealth Grey 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter1971
Tesla wil altijd zoveel mogelijk voor einde kwartaal leveren. Dus Maart zal kloppen.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalma
ArjenJvanDam schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:17:
[...]

Die heb je deze maand nog wel, want ik heb op 3 maart ongeveer dezelfde besteld in het wit
en kan ik waarschijnlijk eind deze week al ophalen..
Ok dat klinkt goed . Thnx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koenselaar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 21:21
Mijn MY SR RWD Stealth Grey is 24 februari besteld.
Levering staat momenteel op 10 april - 4 juni

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• macedon
Ladies and gentlemen… meet Atlas!

De mensen bij Tesla Utrecht waren zeer hulpzaam!

Rijdt als een bal. EAP is even wennen. Veel gevoeliger dan mijn M3 2019. Werd natuurlijk al een keer gestraft. Geen idee hoe ik dan de TACC aan doe. Eén klik is AP, twee is EAP. Maar na straffen werkte niet eens de TACC. Raar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qmSVu7gzsDdMvbMU7N4GrPN9gE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bk9UVC8i1hB9ls1Ja5aIN2Xk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• nickjuhhhhhh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 18:12
Vandaag de nieuwe my lr awd opgehaald 8 dagen na bestellen, oude m3 lr awd 2019 ingeruild in tilburg ging allemaal erg vlot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aqxn-3hJmN0nGgPIdmrRrbNq6kE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGIKjn94wTk7EQCL7OZJ6bSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
Leuk om de foto's van de nieuwe bolides te zien :)
Helaas heb ik nog niets gehoord, maar staat er wel ineens een kenteken in de app van de LM op de groene kaart... Hopelijk gebeurt het voor mij ook snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
macedon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 00:14:
Ladies and gentlemen… meet Atlas!

De mensen bij Tesla Utrecht waren zeer hulpzaam!

Rijdt als een bal. EAP is even wennen. Veel gevoeliger dan mijn M3 2019. Werd natuurlijk an een keer gestraft. Geen idee hoe ik dan de TACC aan doe. Eén klik is AP, twee is EAP. Maar na straffen werkte niet eens de TACC. Raar.

[Afbeelding]
In Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 is iets dergelijks ook al langs gekomen. Waarschijnlijk heb je versie 2025.2 nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
Hier een nieuwe Model Y AWD Grijs met trekhaak in bestelling via LM (Ayvens).

28/2: Ondertekende leaseovereenkomst
3/3: Bevestiging vanuit LM dat auto wordt besteld
10/3: RN Nummer vanuit Tesla (in app leverdatum maart 2025)
11/3: 'Checkgesprek' vanuit Tesla
12/3: In app leverdatum 17-26 maart 2025
13/3: VIN in app

Ben benieuwd maar lijkt redelijk vlot te gaan.
Wel gaf Tesla aan dat afleveren in Utrecht veel langer gaat duren dus het wordt wel Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickjuhhhhhh
pdidi schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:48:
[...]

In Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 is iets dergelijks ook al langs gekomen. Waarschijnlijk heb je versie 2025.2 nog niet
Ja dat klopt

v12 (2024.44.58.3 f4dee28241ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
CME86 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:41:

Ben benieuwd maar lijkt redelijk vlot te gaan.
Wel gaf Tesla aan dat afleveren in Utrecht veel langer gaat duren dus het wordt wel Tilburg.
Bijzonder want dit heb ik expliciet gevraagd of dat scheelde in de levertijd. Dat was niet zo zei men, alleen als er al een VIN automatisch is toegewezen kun je niet meer van locatie wijzigen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ctrl-J
En zojuist bericht van Tesla dat ik mij LR AWD in Stealth Grey vrijdag mag afhalen 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpXAcEJ32m-gC1gQs8mC2uMo7QM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VB92SycoFh7ELx1ju4Z7hWO6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
pdidi schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:48:
[...]

Ik heb inderdaad een 2024 versie. Ik schakel even naar het andere topic. Thanks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GadgetKoen
nickjuhhhhhh schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 01:48:
Vandaag de nieuwe my lr awd opgehaald 8 dagen na bestellen, oude m3 lr awd 2019 ingeruild in tilburg ging allemaal erg vlot.

[Afbeelding]
Cool! Gefeliciteerd! Ga hem vrijdag halen met bijna zelfde nummerbord. Alleen andere cijfers 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kameelman
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn Tesla volgende week woensdag 19 maart wordt afgeleverd.
Mijn LM haalt hem op in Tilburg en zal hem afleveren bij mij thuis.

Ik heb hem 5/3 besteld, levering 19/3, best vlot als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
Kameelman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 14:26:
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn Tesla volgende week woensdag 19 maart wordt afgeleverd.
Mijn LM haalt hem op in Tilburg en zal hem afleveren bij mij thuis.

Ik heb hem 5/3 besteld, levering 19/3, best vlot als je het mij vraagt :)
Welke LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 10:18
Sinds vandaag staat het nieuwe model Y ook in de app. Levering nog steeds mei-juni.
Echter wel in de kleur zwart ipv het iets minder saaie stealth grey. Rest vd bestelling is wel correct.
Maar weer bellen met de LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:00
Vanmorgen is mijn M3 besteld door de LM bij Tesla. RN staat sinds net in de app. Ben benieuwd wanneer ik hem zou kunnen ophalen. Staat nu op maart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wouter1971
blottle schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:16:
Vanmorgen is mijn M3 besteld door de LM bij Tesla. RN staat sinds net in de app. Ben benieuwd wanneer ik hem zou kunnen ophalen. Staat nu op maart.
Als hij op maart staat is het maart, ze willen voor einde kwartaal er zoveel mogelijk op naam zetten.
Kijk of je een VIN hebt, dan heb je ook al een auto toebedeeld gekregen. Kan enkele dagen duren. Geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Idd. Ik kreeg hem 18 dagen na bestelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NullSec
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22-07 01:16
wouter1971 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:33:
[...]

Als hij op maart staat is het maart, ze willen voor einde kwartaal er zoveel mogelijk op naam zetten.
Kijk of je een VIN hebt, dan heb je ook al een auto toebedeeld gekregen. Kan enkele dagen duren. Geduld
Tesla heeft mijn LM zelfs korting gegeven op mijn M3H waar een lock op stond tot eind Juni, als ze hem alvast in Maart konden leveren. Zegt een LM natuurlijk geen Nee tegen.. en ik ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drazic77
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-08 05:35
Ik kan over 10 dagen mijn zwarte model Y launch series ophalen. Ben zo benieuwd hoe die rijd. Heb bewust geen proefrit gemaakt. Rij nu al 5 jaar in een M3.
Had eerst een levering van eind april/mei staan, maar dat kan dus zomaar veranderen. Goed de app in de gaten houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter1971
Drazic77 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:04:
Ik kan over 10 dagen mijn zwarte model Y launch series ophalen. Ben zo benieuwd hoe die rijd. Heb bewust geen proefrit gemaakt. Rij nu al 5 jaar in een M3.
Had eerst een levering van eind april/mei staan, maar dat kan dus zomaar veranderen. Goed de app in de gaten houden
Vast vreselijk rijden, kun je nog terug? 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-08 16:58
Drazic77 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:04:
Ik was net benieuwd naar levertijden Van Tesla model y. Hoeveel is dat dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ctrl-J schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:59:
Hier ook de 19". Toch grappig om te zien hoe de leverdata dan alsnog verschillen bij Tesla.
Wat zijn nu de levertijden over het algemeen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ctrl-J
MaStar schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:02:
[...]

Wat zijn nu de levertijden over het algemeen?
Ik heb de mijne op 21 februari besteld en morgen dus af te halen. Dat is precies 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
wouter1971 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:33:
[...]

Nog geen VIN. Maar ik heb geduld. Hoop wel dat ik hem rond de tweede week van april krijg. Dan gaan we op vakantie naar Italië en kunnen we hem mooi gelijk testen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ctrl-J schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:11:
[...]

Ik heb de mijne op 21 februari besteld en morgen dus af te halen. Dat is precies 3 weken.
Dat is rap en enorm voordeel natuurlijk ten opzich van andere auto's.

Geldt dit ook voor de kleur Solid black?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J.A.477
  • Laatst online: 01:39
Vandaag model 3 besteld door LM vanmiddag rond 16:00 een RN nu ook al een VIN levering staat nu op 14 maart - 21 maart
Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feelthepower
MaStar schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:39:
[...]

Dat is rap en enorm voordeel natuurlijk ten opzich van andere auto's.

Geldt dit ook voor de kleur Solid black?
Ik denk dat het afhankelijk is van je configuratie. Ik heb 22 feb een MY LR AWD stealth grey besteld, en ik heb nog niet eens een VIN… wel staat in de app dat verwachtte levering tussen 15 & 27 maart is. Maar dat is al 7 maart geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickjuhhhhhh
feelthepower schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:33:
[...]

Ik denk dat het afhankelijk is van je configuratie. Ik heb 22 feb een MY LR AWD stealth grey besteld, en ik heb nog niet eens een VIN… wel staat in de app dat verwachtte levering tussen 15 & 27 maart is. Maar dat is al 7 maart geweest.
nickjuhhhhhh schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:03:
Model Y Long Range Dual Motor All-Wheel Drive
Lakkleur Stealth Grey
20'' Helix 2.0-velgen
Volledig zwart premium interieur
5-zits configuratie
Autopilot
Trekhaak

2 maart besteld, 11 maart afspraak al staan om op te halen
nickjuhhhhhh schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 01:48:

[Afbeelding]
Ik had op 2 maart bestelt en kon er 10 maart al om

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feelthepower
Ik heb 19” velgen en geen trekhaak, en aflevering Utrecht. Misschien is dat laatste de boosdoener dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
feelthepower schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 06:59:
Ik heb 19” velgen en geen trekhaak, en aflevering Utrecht. Misschien is dat laatste de boosdoener dan.
Ik heb 21/2 besteld ook aflevering Utrecht. Eerst kreeg ik 24/-3/3, dan 28/2-5/3 en uiteindelijk 4/3-11/3. Ik heb op de 11e opgehaald.

Ik vind het raar dat je zonder VIN en aflevering in de app hebt. De kans is dat door een mensenlijk fout je VIN gewoon niet in de app is aangepast. Stuur maar een bericht in de app om te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalma
feelthepower schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:33:
[...]

Wat nog meer, trekhaak ?

Ik heb ook een LR AWD stealth grey zonder trekhaak. Wel achteraf accessoires zoals EAP, Acceleration Boost, dakdragers , mobiele en wall connector.

Maar die achteraf zaken hebben geen impact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 13:10
MaStar schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:00:
[...]

Ik was net benieuwd naar levertijden Van Tesla model y. Hoeveel is dat dus?
Ik heb 9 maart de RWD SR in stealth grey besteld, staat nu een leveringsrange in van eind April tot begin Juli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blottle
J.A.477 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:40:
Vandaag model 3 besteld door LM vanmiddag rond 16:00 een RN nu ook al een VIN levering staat nu op 14 maart - 21 maart
Ben benieuwd.
Dat is vlot. Hier nog geen VIN. Ik heb de RWD in QuickSilver besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Laatst online: 01:39
blottle schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:09:
[...]

Dat is vlot. Hier nog geen VIN. Ik heb de RWD in QuickSilver besteld.
Ja klopt verbaasde mij ook zal wel komen omdat het een standaard 3 in het wit is met standaard wielen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvdb0203
The-Doctor schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:04:
[...]

Ik heb 9 maart de RWD SR in stealth grey besteld, staat nu een leveringsrange in van eind April tot begin Juli
Ik 2 dagen later zelfde samenstelling, alleen inclusief Trekhaak. Ben benieuwd. Staat nu nog in de app op mei/juni #fingerscrossed voor April ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blottle
J.A.477 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:42:
[...]

Ja klopt verbaasde mij ook zal wel komen omdat het een standaard 3 in het wit is met standaard wielen
Ben net gebeld, ze hebben de QuickSilver niet op voorraad. Dus ik moet nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iemand beeld bij levertijden van de Tesla Model YLong Range RWD solid black met trekhaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louis
  • Laatst online: 17:38
MaStar schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:34:
Iemand beeld bij levertijden van de Tesla Model 3 Long Range RWD solid black met trekhaak?
Als je op de site wat invult staat het er toch bij?

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesteit
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-08 14:06
MaStar schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:34:
Iemand beeld bij levertijden van de Tesla Model 3 Long Range RWD solid black met trekhaak?
Als het goed is gaat de LM die voor mij vandaag ook bestellen. Juni staat er op de site, hopelijk natuurlijk eerder. =)

Edit: Oh wacht, lees nu de 3, ik doel op de Y

[ Voor 7% gewijzigd door Majesteit op 14-03-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Majesteit schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:03:
[...]

Als het goed is gaat de LM die voor mij vandaag ook bestellen. Juni staat er op de site, hopelijk natuurlijk eerder. =)

Edit: Oh wacht, lees nu de 3, ik doel op de Y
Ja bedoelde ook de Y. Maar dat is dan langer dan enkele (3 a 4 weken) die hier ook voorbij komt??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 13:10
Dvdb0203 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:48:
[...]

Ik 2 dagen later zelfde samenstelling, alleen inclusief Trekhaak. Ben benieuwd. Staat nu nog in de app op mei/juni #fingerscrossed voor April ;)
Goede kleurkeuze ;). Heb wel gevraagd aan delivery of ze hem in Utrecht konden afleveren ipv Tilburg. Kon gelukkig ook nog zonder wijziging van de leverdata.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesteit
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-08 14:06
MaStar schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:20:
[...]

Ja bedoelde ook de Y. Maar dat is dan langer dan enkele (3 a 4 weken) die hier ook voorbij komt??
De AWD's gingen eerder in productie ivm de launch editie, dus die worden eerst uitgerold en dan komt de rest pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
Dalma schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:05:
[...]

Wat nog meer, trekhaak ?

Ik heb ook een LR AWD stealth grey zonder trekhaak. Wel achteraf accessoires zoals EAP, Acceleration Boost, dakdragers , mobiele en wall connector.

Maar die achteraf zaken hebben geen impact.
Nee, verder niks…

Dit was het antwoord van Tesla:

De VIN is nog niet zichtbaar in de app omdat de auto nog gebouwd moet worden. Zodra de auto de fabriek uit rolt wordt deze zichtbaar in de app.

Uw vin is in ieder geval: (knip)

De auto is binnen een dag gebouwd en kan binnen een dag hier zijn. Het kan dus heel snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Majesteit schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:30:
[...]

De AWD's gingen eerder in productie ivm de launch editie, dus die worden eerst uitgerold en dan komt de rest pas.
Thanks. Worden er ook al nieuwe Tesla’s uitgeleverd nu of pas bij nieuwe bestellingen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CME86

13/3: VIN in app
14/3: afhaal inplannen op 19 maart

Vandaag bericht dat ophalen op 19 maart kan. Wel Tilburg maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
CME86 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:32:
Dat gaat snel. Ik heb ook Ayvens en wil komende week tekenen. Gaat om een ander model, Tesla Model Y Long Range RWD. Langere levertijden dan de AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
CME86 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:32:
Vandaag bericht dat ophalen op 19 maart kan. Wel Tilburg maarja.
Dan had je tijdens het gesprek moeten aangeven dat je ergens anders wilt ophalen (of een mail moeten sturen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CME86
jongetje schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:10:
[...]

Dan had je tijdens het gesprek moeten aangeven dat je ergens anders wilt ophalen (of een mail moeten sturen).
Ze gaven in het checkgrsprek aan dat het dan langer zou duren. Dus maar gegaan voor snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalma
.

[ Voor 108% gewijzigd door Dalma op 15-03-2025 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:55
feelthepower schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:53:
[...]

Nee, verder niks…

Dit was het antwoord van Tesla:

De VIN is nog niet zichtbaar in de app omdat de auto nog gebouwd moet worden. Zodra de auto de fabriek uit rolt wordt deze zichtbaar in de app.

Uw vin is in ieder geval: (knip)

De auto is binnen een dag gebouwd en kan binnen een dag hier zijn. Het kan dus heel snel gaan.
Ik heb zelfde config besteld met trekhaak. Ik ben op vakantie tm 23-3 en ze hebben hem onhold gezet, want volgens Tesla zou hij er al half maart zijn (besteld op eerste dag dat het kon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenJvanDam
Vraagje aan de NIET leaserijders, dus aan de mensen die er zelf eentje besteld en betaald hebben;

Hoeveel dagen zit er gemiddeld tussen het aftikken van het totale aankoopbedrag en de vermelding in de app over de precieze afleverdatum?

Heb eerder deze week (12-3) betaald en mijn afleverindicatie schuift elke keer een paar dagen op, stond aanvankelijk op 11 - 19 maart en staat nu op 14 - 21 maart, wat is jullie ervaring en/ of verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
ArjenJvanDam schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:54:
Vraagje aan de NIET leaserijders, dus aan de mensen die er zelf eentje besteld en betaald hebben;

Hoeveel dagen zit er gemiddeld tussen het aftikken van het totale aankoopbedrag en de vermelding in de app over de precieze afleverdatum?

Heb eerder deze week (12-3) betaald en mijn afleverindicatie schuift elke keer een paar dagen op, stond aanvankelijk op 11 - 19 maart en staat nu op 14 - 21 maart, wat is jullie ervaring en/ of verwachting?
Betaling staat los van de levering. Je zou zelfs ter plekke nog kunnen betalen (maar dat zou ik niet aandurven ivm bankblokkades). M'n vorige 2 weken vooraf betaald, de huidige een dag voor levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenJvanDam
Maurice- schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:57:
[...]

Betaling staat los van de levering. Je zou zelfs ter plekke nog kunnen betalen (maar dat zou ik niet aandurven ivm bankblokkades). M'n vorige 2 weken vooraf betaald, de huidige een dag voor levering.
Thanks, dat maakt een hoop duidelijker!

Ik kan niet wachten op 'my first Tesla' komende van een 14 jaar oude ICE, model boodschappenkarretje met hooguit 69 pk op lpg..

Hopelijk wordt ie wel binnen eerder genoemd tijdvak (14/3 - 21/3) dan ook uitgeleverd aan mij...
Pagina: 1 ... 55 ... 69 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.