Nu is mijn order dus gekoppeld aan een verkeerd mail adres. Telefonisch heb ik niemand kunnen bereiken. Enig idee hoe ik dit zo snel mogelijk kan laten herstellen? Maw de order laten koppelen aan mijn bestaande Tesla account…
[ Voor 5% gewijzigd door Barse87 op 15-03-2025 20:41 ]
9280WP | Daikin Altherma 3 LT 8kW | VW e-Golf 2019 | Tesla Model 3 RWD 2025
Er staat bovenaan wel: referral toegepast, maar in de prijs details nergens terug te vinden. Bij voorraad modellen wel te zien.
[ Voor 27% gewijzigd door WouterL op 15-03-2025 20:37 ]
Wat leuk joh! Je gaat nooit meer terug naar ICE, ik wil ook niks anders meer. Rijdt heerlijk en de software van de Tesla’s is zoveel beter dan van de concurrentie dat het heel ontspannen rijdt.ArjenJvanDam schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 14:12:
[...]
Thanks, dat maakt een hoop duidelijker!
Ik kan niet wachten op 'my first Tesla' komende van een 14 jaar oude ICE, model boodschappenkarretje met hooguit 69 pk op lpg..
Hopelijk wordt ie wel binnen eerder genoemd tijdvak (14/3 - 21/3) dan ook uitgeleverd aan mij...
Sowieso grappig dat je je tegenwoordig druk maakt om een paar weken levertijd, probeer dat eens bij de concurrentie
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Helaas geldt de referal korting niet op de nieuwe Tesla Y modellen.WouterL schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:36:
Als ik via de tesla website met een referral link de tesla y 2025 probeer te bestellen, zie ik de 500 euro korting nergens terug. Of is die niet geldig voor de nieuwe y?
Er staat bovenaan wel: referral toegepast, maar in de prijs details nergens terug te vinden. Bij voorraad modellen wel te zien.
Morgen even bellen. Ik had ik het verleden ook een foutje gemaakt met mijn gegevens en kon het later herstellen.Barse87 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 20:23:
Vandaag een model 3 besteld, alleen bij het betalen van de aanbetaling via Apple Pay is per ongeluk mijn werkmail ingevuld ipv mijn prive mail zoals in mijn bestaande Tesla account.
Nu is mijn order dus gekoppeld aan een verkeerd mail adres. Telefonisch heb ik niemand kunnen bereiken. Enig idee hoe ik dit zo snel mogelijk kan laten herstellen? Maw de order laten koppelen aan mijn bestaande Tesla account…
Dat staat toch ook gewoon op de website?MaStar schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:35:
Vandaag bij de Tesla Dealer . Levertijd van nieuwe Tesla Model Y Long Range RWD is mei / juni. Moet nog uit Berlijn komen
MY SR Stealth Grey incl trekhaak:
3 mei tm 17 juli
Weet niet of ik daar nou zou blij mee ben 😂😂. maarja, het is weer iets concreter dan ‘mei/juni’ 😂
11 maart besteld door LM.
Ik heb exact hetzelfde. Zie ik je waarschijnlijk dan wel bij het ophalenDvdb0203 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:33:
Aanpassing in mijn app:
MY SR Stealth Grey incl trekhaak:
3 mei tm 17 juli
Weet niet of ik daar nou zou blij mee ben 😂😂. maarja, het is weer iets concreter dan ‘mei/juni’ 😂
11 maart besteld door LM.
Memories of yesterday, will grow, but never die
The-Doctor schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:42:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Zie ik je waarschijnlijk dan wel bij het ophalen
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Een LR RWD nu al verkrijgbaar?Bint schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 08:04:
Ik mag de mijne maandag ophalen, in Tilburg. een MY LR RWD. Ik heb de checklist uit de topic start gezien, maar hoe lang ben je daar ongeveer bezig? Ik heb namelijk nog wat afspraken die dag, die ik anders moet verzetten.
Die komt toch pas in juni?
de oudeCME86 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 08:41:
[...]
Een LR RWD nu al verkrijgbaar?
Die komt toch pas in juni?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Gewoon rustig de tijd nemen en dan is 't prima. Het is goed om te weten dat de checklist echt ieder minuscuul ding meeneemt (of bijvoorbeeld je knipperlicht werkt). Ik merkte dat als ik gewoon met gezond verstand de auto checkte, je er ook goed doorheen komt. Ze doen echt niet moeilijk over kleine dingen achteraf. Mijn auto is na 200km nog gratis opnieuw uitgelijnd. Met een glimlach kom je een heel eindBint schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 08:04:
Ik mag de mijne maandag ophalen, in Tilburg. een MY LR RWD. Ik heb de checklist uit de topic start gezien, maar hoe lang ben je daar ongeveer bezig? Ik heb namelijk nog wat afspraken die dag, die ik anders moet verzetten.
Keep it cool
Waar is hij naar toe versprongen?amsterdammertje schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 08:30:
denk dat ze op kleur produceren dan want mijn levertijd ( model y sr pearl white zwart interieur) is nu versprongen van 10 mei -24 juli.
[...]
Hier zelfde config als jij en die staat nog op 30 april - 14 juli
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Louis schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:49:
[...]
Waar is hij naar toe versprongen?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
De enige "maar" is dat ik er gisteren bij het zonnige weer achter kwam dat er aardig wat krasjes op de motorkap en zijpanelen zichtbaar zijn. Dit viel in de loods in Tilburg niet op. Inmiddels een serviceverzoek bij Tesla ingeschoten, maar nog niets op vernomen.
:strip_exif()/f/image/hMMg88Ge4toHHvyjsmblN69r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/skJtyGUYHxDVvboKKxdLv1D2.jpg?f=fotoalbum_large)
De tip bij krassen is om deze in ieder geval niet in Tilburg te laten "wegwerken". De resultaten zijn bijna allemaal om te huilen.Ctrl-J schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:38:
Hier vorige week mijn nieuwe Model Y (Juniper) LR AWD opgehaald in Tilburg. Aflevering verliep vrijwel vlekkeloos, op wat (pun intended) vlekken en kleine krasjes na. Die hebben ze ter plekken nog weggepolijst. Ik ben alleen de vorige Model Y gewend middels een proefrit, dus kan weinig zeggen over een echte 1-op-1 vergelijking. Enige wat wel meteen opvalt is hoe stil deze uitvoering is. Ongelooflijk.
De enige "maar" is dat ik er gisteren bij het zonnige weer achter kwam dat er aardig wat krasjes op de motorkap en zijpanelen zichtbaar zijn. Dit viel in de loods in Tilburg niet op. Inmiddels een serviceverzoek bij Tesla ingeschoten, maar nog niets op vernomen. [Afbeelding]
[Afbeelding]
Als in: de ervaringen bij de Tesla dealer (of natuurlijk professionelere detailers, maar dat is op eigen kosten) zijn beter?Maurice- schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 09:15:
[...]
De tip bij krassen is om deze in ieder geval niet in Tilburg te laten "wegwerken". De resultaten zijn bijna allemaal om te huilen.
Mijn vorige 3 '23 is onder de krassen en swirls geleverd. In de hal zie je dat niet (wat een toeval), 2 dagen later met een voorjaarszonnetje schrok ik mij rot. Maar dan ben je die 150km natuurlijk al voorbij en sta je met lege handen.Ctrl-J schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 09:17:
[...]
Als in: de ervaringen bij de Tesla dealer (of natuurlijk professionelere detailers, maar dat is op eigen kosten) zijn beter?
Ik heb 'm laten polijsten op eigen kosten en toen ik daar was zag ik meerdere Tesla's staan. Bleek dat SeC Zwolle samenwerkt met Poetsprof Zwolle. Met de kennis van nu, en bij afhalen van m'n nieuwe 3, had ik dat afgedwongen bij krassen of 'm laten staan. Ik had nog "geluk" met swirls, hier zijn voorbeelden van Tweakers waar door de blanke lak is gepolijst in Tilburg.
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Kan het bij elke service center?
Dat noem je hologrammen. Te snel en te hard gepoetst. Een echte autopoetser kan dat weer wegwerken. Is echt een haastklus geweest, flink met de rotary polisher eroverheen gaan, dan krijg je dit als resultaat. Jammer, maar is er echt uit te halen.Ctrl-J schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:38:
De enige "maar" is dat ik er gisteren bij het zonnige weer achter kwam dat er aardig wat krasjes op de motorkap en zijpanelen zichtbaar zijn. Dit viel in de loods in Tilburg niet op. Inmiddels een serviceverzoek bij Tesla ingeschoten, maar nog niets op vernomen. [Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee, alleen bij een afleverlocatie: Tilburg, Utrecht, Groningen of Hengelo.refused81 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:02:
hoe zorg je ervoor dat de auto ergens anders kan ophalen (niet in Tilburg)?
Kan het bij elke service center?
Kwestie van bellen of mailen met de persoon van Tesla die je bestelling met je afstemt.
Hengelo klinkt goedjongetje schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:36:
[...]
Nee, alleen bij een afleverlocatie: Tilburg, Utrecht, Groningen of Hengelo.
Kwestie van bellen of mailen met de persoon van Tesla die je bestelling met je afstemt.
Tot wanneer na je bestelling kan/moet je dit doen?
Ik heb hetzelfde in mijn app. Plotseling na een wijziging van mijn bestelling foetsie. Gewoon rustig afwachten maar tot het bericht dat je mag betalen.blottle schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 16:12:
Bij mij is de levertijd uit de app weg gehaald. Zie niks qua levertijd meer in de app. Ook nog geen VIN. Iemand dit ook al eens gehad? Het was “maart 2025”. Als ik mijn configuratie op de website configureer (m3 rwd quicksilver) staat er nog maart 2025.
Ik heb hem zakelijk besteld. Via Athlon. Inderdaad maar rustig afwachten.jomavi1324 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 17:43:
[...]
Ik heb hetzelfde in mijn app. Plotseling na een wijziging van mijn bestelling foetsie. Gewoon rustig afwachten maar tot het bericht dat je mag betalen.
welk model, als ik vragen mag? 2 weken is wel erg snelwouter1971 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 14:51:
Auto opgehaald in Utrecht, wat een stilte in deze nieuwe auto ongelofelijk. Stuurt wel wat zwaarder, zelfs op lichte stand ivm de M3 die ik eerder had. Amper 2 weken levertijd.
Ik zou het zsm doen. Ze moeten het sowieso weten voordat de auto op transport gaat.refused81 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:40:
[...]
Hengelo klinkt goedthanks.
Tot wanneer na je bestelling kan/moet je dit doen?
Zie footnote.MaStar schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:52:
[...]
welk model, als ik vragen mag? 2 weken is wel erg snel
Model Y AWD 19” Stealth Grey + trekhaak
7 Maart besteld - 19 Maart geleverd
Gisteren, na ruim 4 maanden, ook de 5 jaar premium connectiviteit gekregen plus 100 Euro tegoed voor de tesla shop voor het wachten. De levering is daarmee nu volledig.
Die blauwe laadkabel die je er altijd bij krijgt.feelthepower schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:56:
Wat krijgen de nieuwe modellen Y qua laadkabel nog meegeleverd?
Geen granny lader meer dus
Of een stugge zwarte.wouter1971 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 02:30:
[...]
Die blauwe laadkabel die je er altijd bij krijgt.
Geen granny lader meer dus
5 jaar premium gratis hoe ?Gisn schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:48:
Goedemiddag,
Gisteren, na ruim 4 maanden, ook de 5 jaar premium connectiviteit gekregen plus 100 Euro tegoed voor de tesla shop voor het wachten. De levering is daarmee nu volledig.
Die actie geldt nu ook nog?blottle schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:17:
[...]
Die kreeg je volgensmij als je weer een nieuwe tesla kocht. Nadat je er al eentje hebt gehad.
Was inderdaad een actie van ik dacht oktober 24, maar niemand bij tesla kon vertellen hoe en wanneer dit kwam. Gisteren kreeg ik in eens een mail met de mededeling dat het was toegekend tot het einde van de lease termijn + een voucher voor de store.
nieuwe M3H RW White/White....VIN binnen 10 minuten bekend, levering apr-1 / apr- 7
had niet anders verwacht zo snel. Nu alleen hopen dat Tesla de inruilprijs van mijn huidige M3 bevestigd naar aanleiding van hun eerdere schatting.........
[ Voor 49% gewijzigd door MaStar op 22-03-2025 13:31 ]
Eindelijk kwam daar een melding op mijn foon, dat ik de op 3/3 bestelde MY LR AWD Juniper white/black kon inplannen voor komende week en ga het verhikel 26/8 ophalen.ArjenJvanDam schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 14:12:
[...]
Thanks, dat maakt een hoop duidelijker!
Ik kan niet wachten op 'my first Tesla' komende van een 14 jaar oude ICE, model boodschappenkarretje met hooguit 69 pk op lpg..
Hopelijk wordt ie wel binnen eerder genoemd tijdvak (14/3 - 21/3) dan ook uitgeleverd aan mij...
[ Voor 28% gewijzigd door ArjenJvanDam op 23-03-2025 18:34 ]
Nou nou, tis me wat dat dit niet gewaardeerd kan worden, daarom de post aangepast. Fijne avond voor een ieder die zich er kennelijk aan stoorde. Cheers!jongetje schreef op zondag 23 maart 2025 @ 16:26:
@ArjenJvanDam Niet zo'n achterlijke sticker plakken? Had dan de auto niet besteld.
Nederland is een vrij land je mag gewoon stickers op je auto plaatsen.ArjenJvanDam schreef op zondag 23 maart 2025 @ 18:38:
[...]
Nou nou, tis me wat dat dit niet gewaardeerd kan worden, daarom de post aangepast. Fijne avond voor een ieder die zich er kennelijk aan stoorde. Cheers!
Het heeft niet zoveel zin om een reactie te posten op een sticker die inmiddels al een aantal dagen is verwijderd.emeralda schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:41:
[...]
Nederland is een vrij land je mag gewoon stickers op je auto plaatsen.
Al wrap je je hele auto onder, natuurlijk mag dat, maar ging hier om een specifieke tekst op een sticker.
All, zullen we dit topic over ‘leveringen’ houden. Gesprekken over wat wel / wat niet, meningen over wat wel en wat niet, die graag hierbuiten houden.jongetje schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:12:
[...]
Het heeft niet zoveel zin om een reactie te posten op een sticker die inmiddels al een aantal dagen is verwijderd.
Al wrap je je hele auto onder, natuurlijk mag dat, maar ging hier om een specifieke tekst op een sticker.
Ik wacht met smart op mijn MYJ, en volgensmij de meeste hier! Keep me informed
gaaf, dat is snel. Welk model heb je? Ik vermoed AWD.Aeonis schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:23:
Ik kan mijn MY Juniper a.s. vrijdag ophalen, afgelopen donderdag besteld. Een levertijd van 8 dagen, absurd snel
(Geeft MI ook wel aan dat het aanbod momenteel groter is dan de vraag… )
Ik haal mijn M3H a.s. donderdag op, afgelopen vrijdag besteld. Een levertijd van 6 dagen, absurd snelAeonis schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:23:
Ik kan mijn MY Juniper a.s. vrijdag ophalen, afgelopen donderdag besteld. Een levertijd van 8 dagen, absurd snel
Erg smooth en snel gegaan, zonder kwaliteitsissues.
AWD idd, quicksilver, 19", zwart interieur zonder trekhaakMaStar schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 16:34:
[...]
gaaf, dat is snel. Welk model heb je? Ik vermoed AWD.
Ter toevoeging: mijn VIN gaf aan dat de auto op 18 maart is geproduceerd in Berlijn, 2 dagen voor mijn bestelling, dus dat zal de snelle levering verklaren. Auto in mijn samenstelling stond al klaar om op transport te gaan. Dat, en einde kwartaal, om de kwartaalcijfers op te krikken. Ze leveren liever nog deze week dan 1e week april.MaStar schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 16:34:
[...]
gaaf, dat is snel. Welk model heb je? Ik vermoed AWD.
Gaaf, veel rijplezier!NSmans schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 16:57:
Vandaag mijn Quicksilver Juniper AWD opgehaald in Tilburg, 18/03 besteld.
Erg smooth en snel gegaan, zonder kwaliteitsissues.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Nu alleen hopen dat ik m'n Model 3 verkocht krijg anders ga ik hem misschien alsnog annuleren.
Ik heb nog even maar loopt nog niet echt storm. Hoogste bod 26k (2023 pre highland, 48 000 km)
[ Voor 3% gewijzigd door tim.w op 26-03-2025 10:35 ]
Heb je 'm wel op Marktplaats staan? Of is het degene bij een bedrijf in Almere?tim.w schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:35:
Ik heb twee weken geleden een bestelling voor een Model Y Juniper RWD (Quicksilver) geplaatst. Lever indicatie: 8 mei - 2 juli.
Nu alleen hopen dat ik m'n Model 3 verkocht krijg anders ga ik hem misschien alsnog annuleren.
Ik heb nog even maar loopt nog niet echt storm. Hoogste bod 26k (2023 pre highland, 48 000 km)
Ik had best veel animo bij de verkoop in november.
Tesla trade-in prijs aangevraagd?tim.w schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:35:
Ik heb twee weken geleden een bestelling voor een Model Y Juniper RWD (Quicksilver) geplaatst. Lever indicatie: 8 mei - 2 juli.
Hij staat inderdaad bij Ilectric Almere te koop. Hij gaat hem binnenkort ook op Marktplaats zetten en misschien dat we naar de prijs gaan kijken.Maurice- schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:43:
[...]
Heb je 'm wel op Marktplaats staan? Of is het degene bij een bedrijf in Almere?
Ik had best veel animo bij de verkoop in november.
Hmmmz… ik kreeg meer 26.4 voor 2021 75000km, maar wel lr/awdtim.w schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:32:
[...]
Trade in vanuit Tesla na indienen van foto's: € 25 680
Edit
Denk dat rond 26k wel realistisch is.
[ Voor 8% gewijzigd door refused81 op 26-03-2025 11:43 ]
Wat mij opvalt is het superchargen. Ik ben nu 4x naar een Supercharger geweest, maar hier géén kosten voor in rekening zijn gebracht. Heb ik iets gemist met gratis SuC kilometers? Iemand hier met een Launch Edition ook al iets van gemerkt? Mijn betaalgegevens zijn verder niet gewijzigd, bij mijn M3 werd het geld dezelfde dag of erna al afgeschreven...
Check de app, 150km gratismauwz schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:47:
Ik rij nu 3 weken in de Model Y Juniper Launch Edition, echt een reuzestap in kwaliteit en comfort vanuit mijn Model 3 (2019). Tot op dit moment eigenlijk nog geen enkel minpunt kunnen vinden, maar ik ben natuurlijk heel erg gekleurd als Tesla liefhebber.
Wat mij opvalt is het superchargen. Ik ben nu 4x naar een Supercharger geweest, maar hier géén kosten voor in rekening zijn gebracht. Heb ik iets gemist met gratis SuC kilometers? Iemand hier met een Launch Edition ook al iets van gemerkt? Mijn betaalgegevens zijn verder niet gewijzigd, bij mijn M3 werd het geld dezelfde dag of erna al afgeschreven...
En volgens mij, mag je een kleine min hebben
Was het een lang proces om in bestelling te krijgen?Majesteit schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:10:
Nou hehe, eindelijk is mijn Tesla in bestelling. MY LR RWD juniper. @MaStar kunnen we samen wachten.
Al beeld bij de levermaand?
Niemand bestelt schijnbaar Tesla meer dus zou snel moeten zijn
Stond geen levertijd nog bij.
Louis schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 21:49:
[...]
Waar is hij naar toe versprongen?
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Louis schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 23:13:
Zit ik net voor je. 17-4 / 11-6 staat nu in m’n app
Ja, via een tussenpartij weer bij de LM en dat was een traag en stroperig proces. Levertijd indicatie is Juni. Tesla doet het anders dan andere maatschappijen. Zij produceren zelf modellen/voorraad op basis van waar zij denken dat de vraag komt. Vervolgens koppelen ze daar dan orders aan. Bij andere partijen krijg je een order, en op basis van die order gaan ze produceren.MaStar schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:09:
[...]
Was het een lang proces om in bestelling te krijgen?
Al beeld bij de levermaand?
Niemand bestelt schijnbaar Tesla meer dus zou snel moeten zijn
Besteldag maakt daarin niet uit, als je geluk hebt is de batch met jouw auto/versie/kleur net gemaakt en heb je binnen enkele dagen je auto. De AWD's worden nu eerst gemaakt, ik denk daarna de SR RWD en dan de LR RWD. Moeten dus even geduld hebben nog!
Welkom bij de club!Cobraa schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:46:
Vandaag bevestiging ontvangen vanuit de LM dat mijn MY LR RWD is besteld. Gaat om een zwarte met 20 inch velgen.
Veel plezier ermee!refused81 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:34:
[Afbeelding]
Vandaag mijn nieuwe M3 opgehaald (levertijd 6 dagen). Happy mee, vooral het witte interieur, staat op Michelin Primacy E banden.
Nee mag zo snel mogelijk komen vanuit de lease want rij nu in tijdelijke huurauto.amsterdammertje schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:04:
in jou geval 17 april ook de eerste datum dat je Lease maatschapij ( indien van toepassing natuurlijk ) de auto wil leveren?
[...]
Ik heb vrijdag 28-2 toen je via portaal van de lease deze kon bestellen bestelling erin gezet. Lease heeft order 4-3 doorgezet naar Tesla.
[ Voor 17% gewijzigd door Louis op 27-03-2025 13:04 ]
Vandaag is de levertijd aangepast naar 10 april - 26 aprilKoenselaar schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:38:
Mijn MY SR RWD Stealth Grey is 24 februari besteld.
Levering staat momenteel op 10 april - 4 juni
Dat scheelt nogal met 4 juni.
Bij mij in de app zie ik echter alleen een indicatie “mei-juni”. Duurt dit even? Zeer recent besteld door LM, maar inmiddels al wel gebeld door Tesla om de gewenste afhaallocatie te bevestigen.
Nu wel in de juiste kleur.
Bij mij duurde het een kleine 2 weken voordat er een specifieke datum in de app kwam te staan.ChillPascal schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 16:20:
Ah goed om te lezen dat ze binnenkort beginnen met het uitleveren van de SR-modellen.
Bij mij in de app zie ik echter alleen een indicatie “mei-juni”. Duurt dit even? Zeer recent besteld door LM, maar inmiddels al wel gebeld door Tesla om de gewenste afhaallocatie te bevestigen.
Daarvoor stond ie op april - juni
Bijzonder dat jij zo'n gerichte datum al hebt.... ben benieuwd of die van mij ook steeds kleiner qua spreiding wordt.Koenselaar schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:42:
[...]
Vandaag is de levertijd aangepast naar 10 april - 26 april
(MY, SR RWD stealth grey, privé)
[ Voor 13% gewijzigd door WouterL op 27-03-2025 18:53 ]
10-3 zichtbaar in de app en 11-3 mail en sms ontvangen met wat informatie.
Hierin stond een leverdatum in 2028, maar bleek een fout van LM te zijn geweest bij het doorgeven.
Na aanpassing via LM staat de indicatie sinds vorige week in de app tussen 2-5 en 26-6.
Loopt dit telkens terug? Ik vind augustus wel heeel erg langThe-Doctor schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 07:20:
Hier voor de Y SR stealth grey nog 4 mei en 28 juni
Het schommelt een beetje, er heeft April-Juli gestaan, maar begint wel steeds een nauwere range te worden.WouterL schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 09:02:
[...]
Loopt dit telkens terug? Ik vind augustus wel heeel erg lang
/f/image/oriKgzJhx2xmSoadetGBoFwJ.png?f=fotoalbum_large)
Tesla's op kenteken in Nederland. Junipers zitten pas in maart (en de RWD is er nog niet eens)
[ Voor 21% gewijzigd door macedon op 28-03-2025 10:21 ]
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Zelfde hier, 24 mei - 7 augustus zelfs. Stond eerst Juni, denk dat dit een stukje expectation management is afhankelijk van of er iets mis gaat tijdens de productie van de batches.WouterL schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 23:08:
Oof… er staat een nieuwe leveringsindicatie: 22 mei - 5 augustus (!)
Misschien dat ze die kleur wel als eerste maken in de RWD uitvoering. Exact zelfde bestelling, zelfde incidatie hier.jupinator schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 06:49:
Hier ook een update van my sr rwd stealth grey tussen 10 april en 26 april. Eerst stond die op 15 april 9 juni.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Zelfde kleur, 22 mei-6 augustus.MM schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 13:02:
[...]
Misschien dat ze die kleur wel als eerste maken in de RWD uitvoering. Exact zelfde bestelling, zelfde incidatie hier.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Inmiddels is bij mij de levertijd aangepast naar 5 juni - 19 augustusCobraa schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:46:
Vandaag bevestiging ontvangen vanuit de LM dat mijn MY LR RWD is besteld. Gaat om een zwarte met 20 inch velgen.
https://www.ad.nl/auto/ne...zijn-nederlands~ab9d4eee/
Oei , augustus al. Ik ging nu uit van juniMajesteit schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:24:
[...]
Zelfde hier, 24 mei - 7 augustus zelfs. Stond eerst Juni, denk dat dit een stukje expectation management is afhankelijk van of er iets mis gaat tijdens de productie van de batches.

[ Voor 4% gewijzigd door Louis op 28-03-2025 16:38 ]
Gezellig daar denk ik!MaStar schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:46:
Voor degene die morgen naar Tilburg gaan , ter info:
https://www.ad.nl/auto/ne...zijn-nederlands~ab9d4eee/
Augustus idd, LR is de laatste batch blijkt uit de indicaties. Hopelijk gaat alles qua productie foutloos en rijden we allemaal in juni in onze nieuwe Junipers
HEERLIJKE auto om te rijden, laat al die stakkers het rambam krijgen, genieten gewoonMajesteit schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:23:
[...]
Gezellig daar denk ik!
Augustus idd, LR is de laatste batch blijkt uit de indicaties. Hopelijk gaat alles qua productie foutloos en rijden we allemaal in juni in onze nieuwe Junipers
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.