Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20-06 09:17
jhoekwat schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 05:57:
[...]

Precies zoals je zegt. Sinds gisteren staat er al een vin en een kenteken in. En verwachte levering tussen nu en 6-02.

Dus zal snel gaan. Alleen nog in afwachting tot ik een daadwerkelijke levering kan plannen. Heb jij al wel die mogelijkheid gekregen?
Net te horen gekregen dat ik hem dinsdag/woensdag mag ophalen... Alleen wel even met een kleine side-note. Wel ophalen in Groningen, 230KM enkele rit. Dus daar ben ik dan wel weer verre van blij mee.

Dus hopelijk kan dat nog verplaatst worden naar iets dichterbij huis. anders wordt het een gevalletje eerst 3,5 uur in het OV zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 11:25
jhoekwat schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:32:
[...]

Net te horen gekregen dat ik hem dinsdag/woensdag mag ophalen... Alleen wel even met een kleine side-note. Wel ophalen in Groningen, 230KM enkele rit. Dus daar ben ik dan wel weer verre van blij mee.

Dus hopelijk kan dat nog verplaatst worden naar iets dichterbij huis. anders wordt het een gevalletje eerst 3,5 uur in het OV zitten.
Nou ik zou als ik hem volgende week zou mogen halen gerust naar Groningen willen rijden hoor. Moet nog wachten van : 15 febr tot 1 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:29
nerd_ehv_74 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:27:
[...]

Grappig, ja je verwacht geen red carpet treatment.
Als ik met mn mercedes naar de dealer ga dan rijd ik de auto naar binnen waar een medewerker mij al staat op te wachten, me aanspreekt bij mn naam (met meneer ervoor), me hartelijk welkom heet en de sleutels van me overneemt. Vervolgens staat een dame klaar om me naar een comfortabele zetel te begeleiden waar zachtjes klassieke muziek speelt en ik gevraagd wordt wat ik zou willen drinken.
Ik moet daar altijd enorm om lachen.
Het is natuurlijk handig want je hebt nul wachttijd bij zo'n typische service balie van een autodealer.
Maar voor mij hoeft het allemaal niet. Mag gerust heel basic zijn maar dan nog zou ik zeggen selecteer je medewerkers wel een beetje op klantvriendelijkheid.
En dan krijg je een factuur van 800 euro voor een kleine beurt.
Doe mij maar de Tesla treatment. Geen gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-06 23:31
RF1000 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:47:
[...]

En dan krijg je een factuur van 800 euro voor een kleine beurt.
Doe mij maar de Tesla treatment. Geen gedoe.
Met een lease auto is het natuurlijk anders maar je snapt natuurlijk wie al die luxe moet betalen.
Maar is was ook iets met Duitse automobielindustrie in het nieuws recent dacht ik, ging niet helemaal toppie joppie. Hoe kan dat nou

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
YouTube: Giga Berlin | 2025-01-30 | Timelapse

Dit zijn drone video's van Gigafactory in Berlijn. Vanaf minuut 15:24 zie je links de Model Y Juniper's en rechts de oude variant. Vooral van die laatste worden er nog een hoop geproduceerd en uitgeleverd. Interessant om zo te zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
trummel schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:17:
YouTube: Giga Berlin | 2025-01-30 | Timelapse

Dit zijn drone video's van Gigafactory in Berlijn. Vanaf minuut 15:24 zie je links de Model Y Juniper's en rechts de oude variant. Vooral van die laatste worden er nog een hoop geproduceerd en uitgeleverd. Interessant om zo te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtUu-qxTm9DI5WA0MjOeqFDw1w8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Vnae72Z9dpD44i7kr3B6UBFo.png?f=user_large
Zijn er inderdaad beduidend meer aan de rechterkant.
Zou grappig zijn om datzelfde plaatje nog eens te zien over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-06 00:24
nerd_ehv_74 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:27:
[...]

Grappig, ja je verwacht geen red carpet treatment.
Als ik met mn mercedes naar de dealer ga dan rijd ik de auto naar binnen waar een medewerker mij al staat op te wachten, me aanspreekt bij mn naam (met meneer ervoor), me hartelijk welkom heet en de sleutels van me overneemt. Vervolgens staat een dame klaar om me naar een comfortabele zetel te begeleiden waar zachtjes klassieke muziek speelt en ik gevraagd wordt wat ik zou willen drinken.
Ik moet daar altijd enorm om lachen.
Het is natuurlijk handig want je hebt nul wachttijd bij zo'n typische service balie van een autodealer.
Maar voor mij hoeft het allemaal niet. Mag gerust heel basic zijn maar dan nog zou ik zeggen selecteer je medewerkers wel een beetje op klantvriendelijkheid.
Hoeft voor mij ook allemaal niet hoor. Vond de dame achter de balie gewoon een lompe hork. Beetje swipen op haar telefoon en bijna boos worden dat ik haar stoorde omdat ik vroeg hoe lang het nog ging duren. Ik zat al 3 kwartier te wachten. Afijn genoeg over geklaagd en gezeurd. Ik ben echt vooral mega blij met de model Y. Wat een fantastische auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 21:53
MWDKing schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:41:
***members only***

Nu heb ik de keuze of ik het voorraadmodel laat leveren of dat de bestelling door Tesla geannuleerd gaat worden. Ik had gehoopt dat een MY RWD bestelling zou worden omgezet in een Juniper.
Nu blijkt de voorraad MY RWD (zonder opties) ook niet meer op voorraad is en ook niet meer bestelbaar. Terwijl dat de auto was die ik in nov-24 al had gekozen en die prima bestelbaar was al die tijd. LM heeft te laat de bestelling bij Tesla geplaatst (pas vorige week).

Andere kleuren krijg ik voor dezelfde leaseprijs, maar ik vind ze niet mooier en de extra bijtelling al helemaal niet waard. Bovendien is die voorraad na het weekend misschien ook op en is de LM gesloten.

Dus dat is allemaal balen.

Ik ga nu voorstellen te wachten op de MY RWD Juniper en wel daarvoor best een beetje meer betalen aan bijtelling of leasebedrag. Hoop dat die snel ook hier beschikbaar is (en niet als Launch Edition)...

[ Voor 1% gewijzigd door MWDKing op 31-01-2025 20:40 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
nerd_ehv_74 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:49:
[...]

[Afbeelding]
Zijn er inderdaad beduidend meer aan de rechterkant.
Zou grappig zijn om datzelfde plaatje nog eens te zien over een paar weken.
Ook opvallend om ook witte junipers te zien rijden op kleinere velgen. Dat zijn dus duidelijk geen "Launch editions".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Jij hebt wel heel goeie ogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wYkg5t_DryMgnZMQvkSlxKJO-z0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gDgcStPxGFUqW4lpGm7AMU1o.jpg?f=fotoalbum_large
Ik heb mijn MY gevonden!!
Kan niet missen denk ik.
Verwachte levering in app was eerst 31jan-7febr.
Nu is het 4-11 geworden.
Chauffeur heeft ook weekend natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door nerd_ehv_74 op 01-02-2025 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mkamer1990
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-06 11:46
Mkamer1990 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:40:
[...]

De verwachte levering is aangepast in de Tesla app en staat nu op 15 februari - 1 maart.
Sinds vanochtend staat er een VIN-nummer in mijn Tesla-app. De verwachte leverperiode is nog steeds tussen 15 februari en 1 maart. Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt vanaf het moment dat het VIN-nummer zichtbaar is totdat de auto daadwerkelijk wordt geleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

heb nu ook een vin idd

verwacht die van mij in de week van 24feb. (hoop eerder ;-) )
Dit omdat huidige auto 4 maart verloopt. Maar ik ben dan op vakantie. Dus gevraagd of ze hem een weekje eerder konden leveren.

Ben benieuwd.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeDom
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 02-02 13:09
Als ik zo terug lees is er geen pijl op te trekken.
Zodra je VIN hebt weet je nog niet hoe lang het gaat duren. Datum veranderd ook steeds

[ Voor 76% gewijzigd door BeetjeDom op 02-02-2025 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 04-06 20:12
Ik heb ook een VIN.

15- 1 maart.

Volgens andere fora staat mijn auto op de Nestor Ray of GLOVIS Splendor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Yes!

Hier ook een Vin, levering niet veranderd 15 febr - 1 Maart
De boot vaart nu langs Portugal eta voor UK is nog steeds 2025-02-04 21:00 (UTC+0)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:37:
Ik heb ook een VIN.

15- 1 maart.

Volgens andere fora staat mijn auto op de Nestor Ray of GLOVIS Splendor.
Volgens mij is dit de boot:
https://www.marinetraffic...me/shipid:4189877/zoom:10

Die gaat eerst UK daarna door naar Zeebrugge (heb ik horen zeggen)

Maar als ik dit zie lijk dit logischer.
https://www.marinetraffic...9970648/vessel:NESTOR_RAY

De Glovis gaat naar Italie:
https://www.marinetraffic...ome/shipid:1508269/zoom:3

[ Voor 26% gewijzigd door Occy op 02-02-2025 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:15:
[...]

Volgens mij is dit de boot:
https://www.marinetraffic...me/shipid:4189877/zoom:10

Die gaat eerst UK daarna door naar Zeebrugge (heb ik horen zeggen)

Maar als ik dit zie lijk dit logischer.
https://www.marinetraffic...9970648/vessel:NESTOR_RAY

De Glovis gaat naar Italie:
https://www.marinetraffic...ome/shipid:1508269/zoom:3
Je hebt gelijk: ofwel Nestor ofwel Themis.
Op een ander forum staat een link die je meer info kan geven over lever datum. Zal deze vanavond even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:33:
[...]

Je hebt gelijk: ofwel Nestor ofwel Themis.
Op een ander forum staat een link die je meer info kan geven over lever datum. Zal deze vanavond even posten.
Oh top daar ben ik wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Oké: als je een VIN hebt en meer info zoekt.

Op telegram kan je een bot toevoegen: @_tesla_order_tracking.

Deze bot geeft een link naar de Tesla website. Log daar in. Je krijgt dat een foutmelding. Kopieer die link terug naar de bot.

Als er dan info bekend is geeft de bot de aflever datum.

Bot is in het Spaans. Ik raad je aan je wachtwoord bij Tesla te wijzigen na levering (voor de zekerheid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MWDKing
B) In de video zie je er genoeg van dichtbij. Niet in de still van de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
jhoekwat schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:32:
[...]

Na een gezellig telefoontje met Tesla toch m'n levering naar woensdag ochtend kunnen krijgen in Tilburg i.p.v. Groningen. scheelt me enkele rit 2 uur. Ze moesten alleen EAP dan op een auto uitschakelen, maar dat was geen probleem.

Dus woensdag is het zover! Al een voorraad aan "must have" accesoires in bestelling en genoeg Km's op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:23

sphere

Debian abuser

@jhoekwat welke acc? Heb je die in het andere topic opgelijst?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:47:
Oké: als je een VIN hebt en meer info zoekt.

Op telegram kan je een bot toevoegen: @_tesla_order_tracking.

Deze bot geeft een link naar de Tesla website. Log daar in. Je krijgt dat een foutmelding. Kopieer die link terug naar de bot.

Als er dan info bekend is geeft de bot de aflever datum.

Bot is in het Spaans. Ik raad je aan je wachtwoord bij Tesla te wijzigen na levering (voor de zekerheid).
Heb je dat gedaan? wat is daar uitgekomen?
Wat voor Model heb je ook alweer besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:48:
[...]

Heb je dat gedaan? wat is daar uitgekomen?
Wat voor Model heb je ook alweer besteld?
Zeker; Zo wist ik mijn VIN al 2 weken voordat hij in de app stond.
Hiermee kon er makkelijker een boot gekoppeld worden.

Ik doe dit scriptje nu elke avond om te zien of er info bij komt.

M3RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jhoekwat
sphere schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:21:
@jhoekwat welke acc? Heb je die in het andere topic opgelijst?
Nee, heb ze daar niet toegevoegd, maar:

- S3XY Knob
- Vloermatten
- Magbak telefoonhouder
- Screenprotector
- Kofferbakmat
- Opbergbakken voor midden console
- Opbergbakken voor onder stoel

That's it voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:53:
[...]

Zeker; Zo wist ik mijn VIN al 2 weken voordat hij in de app stond.
Hiermee kon er makkelijker een boot gekoppeld worden.

Ik doe dit scriptje nu elke avond om te zien of er info bij komt.

M3RWD
Oke nice, op welke boot staat hij dan Themis of NESTOR RAY?

Ik heb zelf de M3 LR RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:28:
[...]

Oke nice, op welke boot staat hij dan Themis of NESTOR RAY?

Ik heb zelf de M3 LR RWD
THEMIS is sailing across the North Atlantic Ocean leaving the Canary Islands behind and heading towards Southampton, where it should arrive as early as the 5th of February. It will then head to Zeebrugge, where it will arrive around the 7th of February.

GLOVIS SPLENDOR is sailing across the Indian Ocean approaching the coast of South Africa towards the Cape of Good Hope, which is just over a day away. Its destination port is Koper, Slovenia, and its arrival is scheduled for around the 22nd of February if everything goes according to plan.

NESTOR RAY, after a quick stop at sea, possibly for refuelling, as it did not dock in Mauritius, resumed its journey towards Zeebrugge. According to its transponder, it will arrive in the early hours of the 19th of February.

MORNING LENA is currently sailing through the Indian Ocean towards the Cape of Good Hope. I don't have her position at the moment, but it is assumed that in about 6 days she will be near Madagascar. She is a partially loaded ship as she is also transporting cars that she loaded at the North Port of Shanghai for Bristol, where she will make her first stop on February 26th. She will then head to Southampton and Zeebrugge.

Tesla gaf aan dat de auto onderweg is naar de haven, en vanuit daar moet transport geboekt worden naar Tilburg. Verwachting hierbij is levering eind feb / begin maart.

---

Dit koppelt de auto denk ik aan Nestor Ray. --> komt de 19e aan en moet daarna richting Tilburg.
maar zeker weten doe je het nooit bij Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:32:
[...]

THEMIS is sailing across the North Atlantic Ocean leaving the Canary Islands behind and heading towards Southampton, where it should arrive as early as the 5th of February. It will then head to Zeebrugge, where it will arrive around the 7th of February.

GLOVIS SPLENDOR is sailing across the Indian Ocean approaching the coast of South Africa towards the Cape of Good Hope, which is just over a day away. Its destination port is Koper, Slovenia, and its arrival is scheduled for around the 22nd of February if everything goes according to plan.

NESTOR RAY, after a quick stop at sea, possibly for refuelling, as it did not dock in Mauritius, resumed its journey towards Zeebrugge. According to its transponder, it will arrive in the early hours of the 19th of February.

MORNING LENA is currently sailing through the Indian Ocean towards the Cape of Good Hope. I don't have her position at the moment, but it is assumed that in about 6 days she will be near Madagascar. She is a partially loaded ship as she is also transporting cars that she loaded at the North Port of Shanghai for Bristol, where she will make her first stop on February 26th. She will then head to Southampton and Zeebrugge.

Tesla gaf aan dat de auto onderweg is naar de haven, en vanuit daar moet transport geboekt worden naar Tilburg. Verwachting hierbij is levering eind feb / begin maart.

---

Dit koppelt de auto denk ik aan Nestor Ray. --> komt de 19e aan en moet daarna richting Tilburg.
maar zeker weten doe je het nooit bij Tesla.
toon volledige bericht
Goeie info! top.

Blijft spannend we vertrekken 28 febr naar wintersport, kijken of we dat gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:06:
[...]

Goeie info! top.

Blijft spannend we vertrekken 28 febr naar wintersport, kijken of we dat gaan halen.
Ik raad je aan om ook even Tesla te contacten. Kijken of zij wat meer kunnen loslaten.

Jij hebt ook een M3 met aflevering Tilburg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Hiep hoi ik heb een VIN in de app.
20 Jan besteld MY LR RWD
3 Feb VIN
Verwachte levering in app 4-11 febr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:11:
[...]

Ik raad je aan om ook even Tesla te contacten. Kijken of zij wat meer kunnen loslaten.

Jij hebt ook een M3 met aflevering Tilburg toch?
Ja klopt, ik had een tijdje geleden al contact gezocht, degene die ik aan de lijn had dacht de auto 22 februari te kunnen uitleveren. Als dat lukt zou dat heel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalJanssen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-03 18:53
jhoekwat schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:08:
[...]

Na een gezellig telefoontje met Tesla toch m'n levering naar woensdag ochtend kunnen krijgen in Tilburg i.p.v. Groningen. scheelt me enkele rit 2 uur. Ze moesten alleen EAP dan op een auto uitschakelen, maar dat was geen probleem.

Dus woensdag is het zover! Al een voorraad aan "must have" accesoires in bestelling en genoeg Km's op de planning.
Das het betere werk
Hoe laat woensdag? Ik om 9:30, wie weet zien we elkaar nog :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
nerd_ehv_74 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:16:
Hiep hoi ik heb een VIN in de app.
20 Jan besteld MY LR RWD
3 Feb VIN
Verwachte levering in app 4-11 febr
En nu afspraak in kunnen plannen voor 13 februari…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Vorige week akkoord van leasemaatschappij (Ayvens) voor mijn Model Y launch edition. Vandaag RN nummer ontvangen en zichtbaar in de app. Levering staat zoals ook op de website voor maart 2025. Ben benieuwd wanneer de schatting wat concreter wordt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
We Are Borg schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:18:
Vorige week akkoord van leasemaatschappij (Ayvens) voor mijn Model Y launch edition. Vandaag RN nummer ontvangen en zichtbaar in de app. Levering staat zoals ook op de website voor maart 2025. Ben benieuwd wanneer de schatting wat concreter wordt :)
Jaloers! Mooi om naar uit te kijken!

Ik zit te wachten tot de LR RWD of de RWD versie beschikbaar komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Nu online
We Are Borg schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:18:
Lucky you! Ik wacht nog een jaar of twee (de grootste degraties zijn dan ook geweest) totdat de Highland M3 Performance flink in prijs is gedaald op de occasionmarkt en stap dan ook over op een Tesla. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:47
begin januari is mijn MY RWD LR besteld, ik heb nu een RN nummer in mijn app staan, met de MY RWD LR afbeelding erbij, met de melding dat ie tussen 4-2 en 11-2 wordt geleverd. De LM heeft echter aangegeven (bij de bestelling) dat er pas vanaf week 12 uitgeleverd mag worden, dus ergens hoop ik dat ie nog wordt omgezet naar een Juniper, maar ik acht de kans klein. Een luxe-probleem ten voeten uit ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Bint schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:22:
begin januari is mijn MY RWD LR besteld, ik heb nu een RN nummer in mijn app staan, met de MY RWD LR afbeelding erbij, met de melding dat ie tussen 4-2 en 11-2 wordt geleverd. De LM heeft echter aangegeven (bij de bestelling) dat er pas vanaf week 12 uitgeleverd mag worden, dus ergens hoop ik dat ie nog wordt omgezet naar een Juniper, maar ik acht de kans klein. Een luxe-probleem ten voeten uit ;)
Zie mijn verhaal.
20 jan besteld en kreeg telefoon van tesla dat ze vanaf eind februari mochten leveren dus ik zou het wel horen allemaal.
Sinds vanochtend een VIN en plots is levering volgende week donderdag al.
Dus ik ben blij.
MY LR RWD met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:47
nerd_ehv_74 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:27:
[...]

Zie mijn verhaal.
20 jan besteld en kreeg telefoon van tesla dat ze vanaf eind februari mochten leveren dus ik zou het wel horen allemaal.
Dus ik ben blij.
MY LR RWD met trekhaak
Dat is lekker snel, enjoy! Ik heb overigens ook een trekhaak erbij. Volgens mij moet je daar wel vragen om hem te laten monteren, het zijn ondingen namelijk

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
De trekhaak zit er niet op als je de auto gaat ophalen??
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:41
nerd_ehv_74 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 07:21:
Iemand ervaring mee?
Ik heb mijn Y opgehaald in de drukte vlak voor nieuwjaar. En de trekhaak zat er inderdaad (nog) niet op, ondanks dat ie erbij was besteld. Moest achteraf met een service aanvraag. Ze komen hem als het goed is morgen hier ter plekke op de stoep erop monteren (dus best een lange wachttijd, maar dat is niet verrassend natuurlijk door de oudejaarsgolf van bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:02
nerd_ehv_74 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 07:21:
Iemand ervaring mee?
Ik neem aan dat als je hem besteld met trekhaak (dus zo online hebt besteld) dat deze er op direct op zit (anders klopt de cataloguswaarde niet als die de waarde van de trekhaak al heeft terwijl die er niet op zit).
Leasemaatschappijen laten hem (op verzoek) meestal als accessoire (ivm bijtelling) meenemen en dan moet je een serviceafspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
jongetje schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 07:50:
[...]

Ik neem aan dat als je hem besteld met trekhaak (dus zo online hebt besteld) dat deze er op direct op zit (anders klopt de cataloguswaarde niet als die de waarde van de trekhaak al heeft terwijl die er niet op zit).
Leasemaatschappijen laten hem (op verzoek) meestal als accessoire (ivm bijtelling) meenemen en dan moet je een serviceafspraak maken.
Ik heb ook met trekhaak besteld. Neem aan dat deze er op zit bij afhalen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
nerd_ehv_74 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:27:
[...]

Zie mijn verhaal.
Dus ik ben blij.
MY LR RWD met trekhaak
Lekker man gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

sphere schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 12:35:
31 jan - 7 feb

Dus zal wel ergens op een boot staan die binnenkort komt
Ik kan een afspraak plannen volgende week 3 dagen maar dat past me niet dus ik wacht gewoon maar even :P

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:18:
[...]

Ik heb ook met trekhaak besteld. Neem aan dat deze er op zit bij afhalen inderdaad.
Hee Robin,

Net gesproken met Tesla, wilde het toch stiekem weten, mijn auto, dus verwacht die van jou ook staan op de NESTOR RAY, hij verwacht dat de boot de 22e aankomst en dat het dan een week duurt voordat ze in Tilburg zijn. Denk dat het dus eind feb / begin maart gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Ben benieuwd of de trekhaak er wel of niet op zit. Vanuit de werkgever was montage af fabriek een voorwaarde dus achteraf monteren mag niet. En ik zie het ook zo staan in de Tesla app dus ik ga er vanuit dat de trekhaak eronder zit of dat een mannetje van Tesla inderdaad hem later komt monteren. Dat zal ook goed zijn.
Hoe dan ook ik houd jullie op de hoogte.

[ Voor 7% gewijzigd door nerd_ehv_74 op 04-02-2025 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:55:
[...]

Hee Robin,

Net gesproken met Tesla, wilde het toch stiekem weten, mijn auto, dus verwacht die van jou ook staan op de NESTOR RAY, hij verwacht dat de boot de 22e aankomst en dat het dan een week duurt voordat ze in Tilburg zijn. Denk dat het dus eind feb / begin maart gaat worden.
Jij bent de beste! Thanks voor de info

Shipment tracker zegt dat Nestor Ray op 19 feb aankomt in Zeebrugge.
Dus wellicht dat Tesla dan nog wat extra marge neemt >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Robin12345 op 04-02-2025 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexAms
  • Laatst online: 10-03 16:27
AlexAms schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:40:
Op 9 januari heb ik bij de leasemaatschappij een M3 RWD Long Range in Deep Blue besteld.
13 januari verscheen de bestelling in de app en 17 januari stond er een VIN nummer. Verwachte levering staat nu op 3 - 16 februari.
Vandaag het sms’je ontvangen van Tesla dat ik een afspraak kan inplannen. Helaas is de eerst beschikbare mogelijkheid pas 14 januari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:02
AlexAms schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:24:
[...]

Vandaag het sms’je ontvangen van Tesla dat ik een afspraak kan inplannen. Helaas is de eerst beschikbare mogelijkheid pas 14 januari.
Wow, dat is wel lang wachten, 49 weken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexAms
jongetje schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:01:
[...]

Wow, dat is wel lang wachten, 49 weken .
Oepssss. 14 Februari ❤️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VaViGo
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 04-02 18:58
Bijzondere ervaring bij mijn bestelling, en aan de hand daarvan op dit forum uitgekomen.

Vorige week besteld bij Ayvens, en gisteren heeft Ayvens de bestelling doorgezet naar Tesla.
10 min na bestelling kreeg ik bericht van Tesla dat ik vrijdag mijn nieuwe MY kon ophalen. Helaas maakte de delivery agent een foutje. Het betrof een Long Range Rear Wheel Drive terwijl ik een All Wheel Drive besteld heb. Deze is niet leverbaar dus van bestellen tot levering in 7 dagen zijn we nu naar levertijd onbekend. Dus mocht iemand zijn nieuwe kenteken HDJ48P zijn, veel plezier met de zwarte MY LR RWD. Ik moet helaas nog even wachten 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike_S
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
Vanochtend gebeld met Tesla Tilburg. “Auto staat nog op de boot uit China, waarschijnlijk eind volgende week beschikbaar. “
Later vandaag sms-je om afspraak te maken, opties 13 of 14 feb. Betreft M3 RWD. Tot op heden nog geen kenteken in de app zichtbaar, VIM al een tijdje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Mike_S schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:37:
Vanochtend gebeld met Tesla Tilburg. “Auto staat nog op de boot uit China, waarschijnlijk eind volgende week beschikbaar. “
Later vandaag sms-je om afspraak te maken, opties 13 of 14 feb. Betreft M3 RWD. Tot op heden nog geen kenteken in de app zichtbaar, VIM al een tijdje.
Dan staat hij waarschijnlijk op de Themis die vannacht in UK aankomt daarna doorgaat naar Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Kan iemand iets zeggen over hoe de lak erbij staat als de auto afgeleverd wordt? Ik bedoel dan niet hoe goed of slecht de lak gespoten is waar meer of er bijvoorbeeld een wax laag op zit.
Gezien de winter is het lastig denk ik om hem zelf handmatig heel uitgebreid te gaan schoonmaken en Waxen Maar als nodig dan moet ik dat natuurlijk doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Ik zie nu kenteken in de app, dus resumé:
20 Jan besteld MY LR RWD
3 Feb VIN
5 Feb Kenteken
13 Feb ophalen (mocht ook al 11/2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
nerd_ehv_74 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:51:
Ik zie nu kenteken in de app, dus resumé:
20 Jan besteld MY LR RWD
3 Feb VIN
5 Feb Kenteken
13 Feb ophalen (mocht ook al 11/2)
Nice, lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
Afgelopen week de MY Launch edition besteld, benieuwd hoe hard het gaat lopen en wat de levering gaat worden. RN gelijk toegewezen in de app uiteraard, nu is het grote wachten weer begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:55:
[...]

Hee Robin,

Transponder zegt dat Nestor Ray de 19e aankomt in Zeebrugge.

Dus week van 24 feb lijkt me realistisch (en binnen de marge van wat mijn app aangeeft 15 feb tot 1 maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:26:
[...]

Transponder zegt dat Nestor Ray de 19e aankomt in Zeebrugge.

Dus week van 24 feb lijkt me realistisch (en binnen de marge van wat mijn app aangeeft 15 feb tot 1 maart)
Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook.

De man van Tesla had het over de 22e maar dat is de GLOVIS SPLENDOR die de 22e aankomst in KOPER,SLOVENIA. Die wagens gaan niet naar Nederland lijkt mij.

Over 2 weken weten we meer wanneer Nestor Ray aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:03:
[...]

Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook.

De man van Tesla had het over de 22e maar dat is de GLOVIS SPLENDOR die de 22e aankomst in KOPER,SLOVENIA. Die wagens gaan niet naar Nederland lijkt mij.

Over 2 weken weten we meer wanneer Nestor Ray aankomt.
Ik weet vrij zeker dat er zelfs auto uit Koper richting België gaan, dus wellicht ook wel naar NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin12345
Here is today's ship tracking update...

THEMIS, arrived in Southampton early this morning and is currently unloading cars. She will then head to Zeebrugge, where she will arrive around February 7th.

GLOVIS SPLENDOR, is currently sailing in the South Atlantic Ocean. Her destination port is Koper, Slovenia, and her arrival is scheduled for around February 22nd if everything goes according to plan.

NESTOR RAY, sailing in the South Atlantic Ocean and currently passing by the Cape of Good Hope. Her destination is the Belgian port of Zeebrugge, which according to her transponder she will arrive at dawn on February 19th.

MORNING LENA, is currently sailing in the middle of the Indian Ocean towards the Cape of Good Hope. This is a partially loaded ship, as it is also transporting cars, which it loaded at the North Port of Shanghai for Bristol, where it will make its first stop on February 26. It will then head to Southampton and Zeebrugge.

Bevestigde VINS:

Glovis Symphony 390 - 407
Themis 424 (325?)
Glovis Splendor (428 - 436 / 400-402
Nestor Ray 439 - 441
Morning LENAA 448 --?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooz
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 16:00

ooz

Gisteravond ook ineens een VIN toegewezen gekregen.
Levertijd is daarbij ook aangepast van ergens in Maart naar 17 Febr / 3 Maart.

M3 LR RWD Stealth Grey

[ Voor 9% gewijzigd door ooz op 06-02-2025 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
ooz schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:52:
Gisteravond ook ineens een VIN toegewezen gekregen.
Levertijd is daarbij ook aangepast van ergens in Maart naar 17 Febr / 3 Maart.

M3 LR RWD Stealth Grey
Je kan de eerste 3 cijfers van je VIN checken hierboven om te zien op welk schip je auto staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooz
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 16:00

ooz

Klopt, hij staat op de Nestor Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:54:
[...]

Je kan de eerste 3 cijfers van je VIN checken hierboven om te zien op welk schip je auto staat.
Oh dat bedoel je met de nummers erachter. hmm, zijn dat de eerste 3 cijfer van de laatste cijfer reeks?
ik heb dan 438951.

staat er nog niet bij?

[ Voor 23% gewijzigd door Occy op 06-02-2025 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:05:
[...]

Oh dat bedoel je met de nummers erachter. hmm, zijn dat de eerste 3 cijfer van de laatste cijfer reeks?
ik heb dan 438951.

staat er nog niet bij?
Ga ik checken voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Nice, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Themis gaat binnenkort weer vertrekken naar Zeebrugge

https://www.marinetraffic...imo:9722314/vessel:THEMIS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 18:07
Mijn M3 RWD in Quicksilver is vandaag besteld door de LM bij Tesla. Gelijk een VIN gekregen, aflevering tussen 7 feb - 14 feb. Staat nu nog in Zeebrugge en gaat waarschijnlijk vandaag of morgen naar Tilburg, dus dat is een voorraadauto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
RTS911 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:39:
Mijn M3 RWD in Quicksilver is vandaag besteld door de LM bij Tesla. Gelijk een VIN gekregen, aflevering tussen 7 feb - 14 feb. Staat nu nog in Zeebrugge en gaat waarschijnlijk vandaag of morgen naar Tilburg, dus dat is een voorraadauto!
Zo wat een geluk he! wij maar wachten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Hi,

Onderstaand is de reactie die ik krijg.

Weet jij wanneer je je VIN hebt gekregen?

——-

So far I didn't know anyone with VIN 438.

What we know so far is that we have a car with VIN 439 with date window 27th February / 11th March that is on board the NESTOR RAY. Then, I have a car in Spain with VIN 436 with date window 18th February / 4th March on board the GLOVIS SPLENDOR.

And then there is your car with VIN 434 and as I understand it, it is on board the NESTOR RAY.

To know which ship a car with VIN 438 could go on, we would have to know exactly the date on which said VIN was assigned. If this date is before the departure from Shanghai of the NESTOR RAY, then the ship has to be GLOVIS SPLENDOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:18:
[...]

Hi,

Onderstaand is de reactie die ik krijg.

Weet jij wanneer je je VIN hebt gekregen?

——-

So far I didn't know anyone with VIN 438.

What we know so far is that we have a car with VIN 439 with date window 27th February / 11th March that is on board the NESTOR RAY. Then, I have a car in Spain with VIN 436 with date window 18th February / 4th March on board the GLOVIS SPLENDOR.

And then there is your car with VIN 434 and as I understand it, it is on board the NESTOR RAY.

To know which ship a car with VIN 438 could go on, we would have to know exactly the date on which said VIN was assigned. If this date is before the departure from Shanghai of the NESTOR RAY, then the ship has to be GLOVIS SPLENDOR.
toon volledige bericht
haha ik heb een spook VIN, de VIN stond volgens mij net als bij jullie die zondag 2 februari in de app.

Wel gek trouwnes dat hij zegt dat die van jou 434 op de Nestor zit, terwijl daar boven eigenlijk op de Glovis Splendor (428 - 436 / 400-402 zou moeten zitten?

[ Voor 7% gewijzigd door Occy op 06-02-2025 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiwer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21-05 11:49
15 januari M3 besteld, in app alleen VIN zichtbaar, die begint met ''LR''. Heb even gezocht om te kijken of welke boot deze staat (levering 15 feb-1maart) maar kan het niet vinden, iemand die mij wegwijs kan maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Tiwer schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:37:
15 januari M3 besteld, in app alleen VIN zichtbaar, die begint met ''LR''. Heb even gezocht om te kijken of welke boot deze staat (levering 15 feb-1maart) maar kan het niet vinden, iemand die mij wegwijs kan maken?
Het zijn de eerste 3 cijfers van de laatste cijfer reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Tiwer schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:37:
Wat zijn de eerste 3 cijfers van je VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Occy schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:34:
[...]

haha ik heb een spook VIN, de VIN stond volgens mij net als bij jullie die zondag 2 februari in de app.

Wel gek trouwnes dat hij zegt dat die van jou 434 op de Nestor zit, terwijl daar boven eigenlijk op de Glovis Splendor (428 - 436 / 400-402 zou moeten zitten?
Goede. IK ga checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiwer
Occy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:59:
[...]

Het zijn de eerste 3 cijfers van de laatste cijfer reeks.
440 dus, hmm jammer, dacht de Themis maar helaas.
Verwachte levering staat tussen 15 februari - 1 maart, is dat dan wel realistisch aangezien 'ie nog een stukkie moet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Tiwer schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:46:
[...]

440 dus, hmm jammer, dacht de Themis maar helaas.
Verwachte levering staat tussen 15 februari - 1 maart, is dat dan wel realistisch aangezien 'ie nog een stukkie moet? :'(
Zeker, die boot komt de 19e aan in Zeebrugge, volgens tesla duurt het dan ongeveer 1 week voor uitleveren dus zal rond de 26e zijn. Valt tussen de periode van 15febr -1 maart.

Denk dat je hem eerder hebt dan ik.

vindt het wel gek want die GLOVIS SPLENDOR is wel dichterbij maar vaart langzamer man man man...

[ Voor 8% gewijzigd door Occy op 07-02-2025 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Meeste mensen wachten gewoon op een telefoontje van de dealer "uw auto staat klaar" maar Tesla kopers zoeken in detail uit waar hun auto vandaan komt, met welke boot en gaan uit de scheepvaart data destileren wanneer hun auto aan land komt.
Om vervolgens te anticiperen op een levering binnen enkele dagen.

Ik vind het toch een bijzonder iets om mee te lezen :)
Maar ik snap het tegelijkertijd ook wel. Die info is er en je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.
Mijn MY komt gewoon van Berlijn dus ik heb al die pret niet gehad. Gewoon plots een berichtje "u kunt de afspraak inplannen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiwer
Occy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:15:
[...]

Zeker, die boot komt de 19e aan in Zeebrugge, volgens tesla duurt het dan ongeveer 1 week voor uitleveren dus zal rond de 26e zijn. Valt tussen de periode van 15febr -1 maart.

Denk dat je hem eerder hebt dan ik.

vindt het wel gek want die GLOVIS SPLENDOR is wel dichterbij maar vaart langzamer man man man...
Bedankt! Dat klinkt goed, wist niet hoelang het transport naar Tilburg nog duurde. maar rond de 26ste klinkt goed.
Hopelijk komt jouwe ook sneller dan verwacht nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
nerd_ehv_74 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:21:
Meeste mensen wachten gewoon op een telefoontje van de dealer "uw auto staat klaar" maar Tesla kopers zoeken in detail uit waar hun auto vandaan komt, met welke boot en gaan uit de scheepvaart data destileren wanneer hun auto aan land komt.

Maar ik snap het tegelijkertijd ook wel. Die info is er en je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.
Mijn MY komt gewoon van Berlijn dus ik heb al die pret niet gehad. Gewoon plots een berichtje "u kunt de afspraak inplannen".
Juist omdat Tesla zo weinig informatie geeft doen we dit.

Ik zit met een andere auto die ingeleverd moet worden, reizen voor werk en een vakantie die er aan komt.
Een "normale dealer" plant een afspraak enkele weken / maanden van te voren in. Bij TEsla komt het voor dat ze 4 dagen van te voren een tijdvak voor het ophalen van de auto geven (In Tilburg, c.a. 1,5 uur enkele reis voor mij. Ik kan mijn auto niet achter laten, dus moet een tweede chauffeur zien te regelen).

Dat gezegd hebbende: Het is ook wel een beetje hobby geworden verdachte Tesla schepen te zoeken en volgen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
nerd_ehv_74 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:21:

Denk dat het met name ook is dat er beloofd wordt snel te leveren bij Tesla, is de meeste gevallen is het dus ook heel snel. Maar in sommige gevallen duurt het dan toch wat langer als je had gehoopt.

Als je eenmaal iets nieuws krijgt wil je het ook zo snel mogelijk hebben.

Het klopt het heeft helemaal geen invloed om deze info te hebben, maar het is leuk om een beetje te volgens en kijken op welke boot je nieuwe auto staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Tiwer schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:43:
[...]

Bedankt! Dat klinkt goed, wist niet hoelang het transport naar Tilburg nog duurde. maar rond de 26ste klinkt goed.
Hopelijk komt jouwe ook sneller dan verwacht nog ;)
Kan zijn dat het nog sneller gaat vanuit Zeebrugge hoor dat durf ik niet te zeggen. Degene die ik aan de telefoon had sprak over mijn zending en die komt uit Koper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
Ik weet van een auto met levering in Spanje en VIN 441 die aan boord is van de NESTOR RAY met hetzelfde venster als ons, 15 februari / 1 maart.

Aan de andere kant veel auto's ook met levering in Spanje aan boord van de GLOVIS SPLENDOR met VIN's van 426 tot 436 met venster 17 februari / 4 maart.

Misschien komen die dagen van verschil overeen met het verschil in de aankomst van de schepen; het blijft moeilijk te achterhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Robin12345 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:54:
[...]

Juist omdat Tesla zo weinig informatie geeft doen we dit.

Ik zit met een andere auto die ingeleverd moet worden, reizen voor werk en een vakantie die er aan komt.
Een "normale dealer" plant een afspraak enkele weken / maanden van te voren in. Bij TEsla komt het voor dat ze 4 dagen van te voren een tijdvak voor het ophalen van de auto geven (In Tilburg, c.a. 1,5 uur enkele reis voor mij. Ik kan mijn auto niet achter laten, dus moet een tweede chauffeur zien te regelen).

Dat gezegd hebbende: Het is ook wel een beetje hobby geworden verdachte Tesla schepen te zoeken en volgen....
Ja dat is wel herkenbaar inderdaad. Ik kreeg ook plots bericht dat de afspraak ingepland kon worden en dan heb je inderdaad een window van 3,4 dagen waarin je een keuze moet maken.
Toevallig was er 1 dag bij die ik kon anders had ik moeten gaan bellen om iets anders te regelen.
Volgende week mag ik aantreden in Tilburg.
De communicatie zou beter kunnen vanuit Tesla kun je zeggen.
Maar nu hebben jullie ook al een beetje voorpret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc_bakker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 21:08
Hallo,

LM heeft nieuwe auto bij Model Y besteld bij Tesla. Inmiddels ook zichtbaar in de Tesla app. Maar er staat als accessoire geen trekhaak bij, terwijl die wel besteld zou zijn door leasemaatschappij.

Tesla is niet bereikbaar, heb een uur in de wacht gehangen en niemand neemt op...

Krijg ik er nu dus 1 zonder trekhaak? Iemand ook dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiwer
tc_bakker schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:31:
Hallo,

LM heeft nieuwe auto bij Model Y besteld bij Tesla. Inmiddels ook zichtbaar in de Tesla app. Maar er staat als accessoire geen trekhaak bij, terwijl die wel besteld zou zijn door leasemaatschappij.

Tesla is niet bereikbaar, heb een uur in de wacht gehangen en niemand neemt op...

Ben er wel bang voor, ik heb zelf ook via LM een M3 met trekhaak en die staat in de app bij ''details'' erbij.
Zou contact opnemen met LM, dat zij dat met Tesla regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

@tc_bakker wordt vaak achteraf gemonteerd vanwege bijtelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
tc_bakker schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:31:
Hallo,

Je moet niet Tesla bellen maar de LM.
Zij hebben mogelijk een fout gemaakt en moeten die herstellen. Jij bent geen partij voor Tesla.
Tesla doet zaken met de LM.
Tesla gaat er geen trekhaak bij zetten omdat jij belt.
Dus bel je LM.
Het kan ook zijn dat de LM besloten heeft om het achteraf te installeren, maar voor de hand liggend inderdaad is dat de LM gewoon een fout heeft gemaakt.
Ik kreeg van mijn LM vooraf een keurig overzichtje met de configuratie dat ik getekend retour moest sturen.
Daar stond de trekhaak netjes op en vervolgens stond ie ook exact zo in de Tesla app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin12345
nerd_ehv_74 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:29:
[...]

Je moet niet Tesla bellen maar de LM.
Zij hebben mogelijk een fout gemaakt en moeten die herstellen. Jij bent geen partij voor Tesla.
Tesla doet zaken met de LM.
Tesla gaat er geen trekhaak bij zetten omdat jij belt.
Dus bel je LM.
Het kan ook zijn dat de LM besloten heeft om het achteraf te installeren, maar voor de hand liggend inderdaad is dat de LM gewoon een fout heeft gemaakt.
Ik kreeg van mijn LM vooraf een keurig overzichtje met de configuratie dat ik getekend retour moest sturen.
Daar stond de trekhaak netjes op en vervolgens stond ie ook exact zo in de Tesla app.
Inderdaad --> LM is jouw contactpersoon.
Ik heb eenzelfde document moeten ondertekenen voor de bestelling werd doorgevoerd bij Tesla.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-06 13:28

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Na een 3 LR van begin 2019 en een Y LR sinds begin 2023, nu de ruimte en range niet meer nodig. En dus nu het model besteld dat ik altijd al wilde, een 3 Performance. Dat de Highland P een stuk beter is dan de originele P is een grote plus en ook de Ultra Red kleur maakt het nog mooier.

Gisteren proef gereden, wat een kanon is die P, en de Insane mode is dat ook echt. }) Vandaag besteld en direct kreeg ik een VIN in de app te zien met nummer 392***, dus die zal al wel in het land zijn. Levering al volgende week, dat heb ik nog nooit zo snel gezien. :)

De eerste 3 kwam uit Fremont en de bouwkwaliteit was ok maar niet geweldig, de Y uit Berlijn is wel prima en ben nu dus benieuwd hoe goed de Highland 3 uit Shanghai is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robin12345
Here is today's ship tracking update... 25/02/08...

THEMIS, arrived a few hours later than expected yesterday, the 7th, in Zeebrugge, and is still docked at the pier. End of trip and tracking. VINs 415 to 425?? 401 and 402??

GLOVIS SPLENDOR, is sailing in the South Atlantic Ocean. Its destination port is Koper, Slovenia, and its arrival is scheduled for February 22 if everything goes according to plan. VINs 424 to 436?? Also 400 to 402.

NESTOR RAY, sailing in the South Atlantic Ocean, very close to entering the North Atlantic Ocean. Its destination is the Belgian port of Zeebrugge, which according to its transponder it will arrive at dawn on February 19. VINs 434 to 442?

MORNING LENA is currently sailing in the Indian Ocean towards the Cape of Good Hope. She is a partially loaded ship as she is also transporting cars which she loaded at the North Port of Shanghai for Bristol, where she will make her first stop on February 26th. She will then head to Southampton and Zeebrugge. Her position on the map is approximate. VINs 448 to 451??

CMA CGM INDIANAPOLIS is currently sailing in the Indian Ocean, towards the Cape of Good Hope. Her destination is Koper, Slovenia, and according to her schedule, she will arrive on March 8th. VINs 451 to 453??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
Robin12345 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:15:
Here is today's ship tracking update... 25/02/08...

THEMIS, arrived a few hours later than expected yesterday, the 7th, in Zeebrugge, and is still docked at the pier. End of trip and tracking. VINs 415 to 425?? 401 and 402??

GLOVIS SPLENDOR, is sailing in the South Atlantic Ocean. Its destination port is Koper, Slovenia, and its arrival is scheduled for February 22 if everything goes according to plan. VINs 424 to 436?? Also 400 to 402.

NESTOR RAY, sailing in the South Atlantic Ocean, very close to entering the North Atlantic Ocean. Its destination is the Belgian port of Zeebrugge, which according to its transponder it will arrive at dawn on February 19. VINs 434 to 442?

MORNING LENA is currently sailing in the Indian Ocean towards the Cape of Good Hope. She is a partially loaded ship as she is also transporting cars which she loaded at the North Port of Shanghai for Bristol, where she will make her first stop on February 26th. She will then head to Southampton and Zeebrugge. Her position on the map is approximate. VINs 448 to 451??

CMA CGM INDIANAPOLIS is currently sailing in the Indian Ocean, towards the Cape of Good Hope. Her destination is Koper, Slovenia, and according to her schedule, she will arrive on March 8th. VINs 451 to 453??
toon volledige bericht
Thanks voor de lekkere updates!

Oh nice mijn VIN is terecht en lijkt toch op de NESTOR RAY 3 dagen eerder en in zeebrugge. Ik heb weer hoop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Nog meer mensen die deze week naar Tilburg mogen afreizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexAms
nerd_ehv_74 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:31:
Nog meer mensen die deze week naar Tilburg mogen afreizen?
Yes, vrijdag a.s. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 18:07
RTS911 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:39:
18 februari ophalen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robin12345
Hello everyone,

Here is today's ship tracking update... 02/09/2025...

GLOVIS SPLENDOR is already sailing in the North Atlantic Ocean. Its destination port is Koper, Slovenia, and its arrival is scheduled for around February 22nd if everything goes according to plan. VINs from 424 to 436?? Also from 400 to 402.

NESTOR RAY is sailing in the South Atlantic Ocean. Its destination is the Belgian port of Zeebrugge, where according to its transponder it will arrive on February 19th. VINs from 434 to 442?

MORNING LENA is currently sailing in the Indian Ocean, very close to the coast of South Africa towards the Cape of Good Hope. This is a part-loaded ship as she is also carrying cars which she loaded at Shanghai North Port for Bristol, where she will make her first stop on February 26th. She will then head to Southampton and Zeebrugge. VINs 448 to 451??

CMA CGM INDIANAPOLIS, sailing through the Indian Ocean, heading for the Cape of Good Hope. Her destination is Koper, Slovenia, and according to her schedule, she will arrive on March 8th. VINs 451 to 453??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nerd_ehv_74
Ik ga donderdag, zal laten weten wat m’n ervaring is.
Pagina: 1 ... 52 ... 63 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.